Улаанбаатар хотын авто машин хэрэглэгчид өдөрт 1 цагийг, жилд 45 хоногийг зам дээр түгжирч өнгрөөдөг болохыг судалгаагаар тогтоосон. Түүнчлэн Замын хөдөлгөөнд өдөрт 5 цагийн турш оролцдог иргэдийн 79.2 хувь нь зорилтот ажлынхаа 3/1 буюу 37 хувийг л амжуулдаг хэмээн хариулсан байдаг. Энэ байдлаараа цаашид удаан явбал иргэд оршин суугчдын ахуй амьдралд төдийгүй улс хэмжээнд маш их мөнгө төгрөг, цаг хугацааг үргүй зарцуулсаар байх тул Улаанбаатар хотын замын хөдөлгөөний хэт их ачааллыг бууруулах ажлын хүрээнд автозамыг А, В, С бүсчлэлд хуваахаар төлөвлөн, бэлтгэл ажлыг хангаж эхэллээ. Энэ хүрээнд нийслэл дэх зогсоолын тоог нэмэгдүүлж, бүсчлэлээс хамааран төлбөр нь харилцан адилгүй байхаар төлөвлөсөн. Түүнчлэн нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулах, Улаанбаатар хотын замын хөдөлгөөний босоо, хэвтээ тэнхлэг дагуу экспресс автобус үйлчилгээнд явуулах гэх мэт зохицуулалт хийх юм.
Бүсчлэлийн тухайд гэвэл Замын хөдөлгөөний дүрмийн зөрчлийн торгуулиа барагдуулаагүй, автомашинаа тээврийн хэрэгслийн хяналтын улсын үзлэгт хуваарийн дагуу оруулаагүй, эсвэл тэнцээгүй жолооч нар А, В бүсэд нэвтрэхгүй байх зэрэг хэд хэдэн зохицуулалт хийхээр бэлтгэж байна. Уг ажилд иргэдийн оролцоог нэмэгдүүлэх зорилгоор олон нийтийн дунд дараах санал асуулгыг явуулж байна. Иргэн та ЭНД дарж саналаа өгнө үү гэж нийслэлийн Замын хөдөлгөөн төлөвлөлт, зохицуулалт, инженерчлэлийн газраас мэдээлэв.
Сэтгэгдэл0
Butehgui ajil hiisen ner zuuj bhaar zamaa urgun bolgood davhar zam taviad ene olon zahuudiig hotoos hol huuj garga demii balai yum bitgii setge
Hutsdag maluud ve zah hudaldaanii tuvuud tugjreliin 60 huviig ezlej bgaa shuu teneguudee
hutsaad bai ta nar
Метро байгуулаад асуудлыг шийднэ үү. Өөр гарцгүй болсон. Яахав дээр нэмээд татварын зрхицуулалт байж болох талтай..
Balairaad bai malnuud
Ямар мал нь ийм санаачлага гаргадаг байна аа. Хотын төвөөр дандаа баячууд дарга нар явах юм баналдаа. Машиныхаа татвар торгуулийг төлж амжаагүй ядарсан нэгийг хотын төврүү алхуулахгүй нь хөөе. Ингэж иргэдээ баян ядуу эрх мэдэлтэйгээр нь ялгаварлахгүй шүү. Хэн та нарт ийм эрх олгосон юм. Ийм юм санаачилдаг дурак төрийн албанд тэнцэх үү.
Маш зөв төр гэж байгаа л юм бол зохицуулах хэрэгтэй
Hot in zamiig davhar zam hiishul tugjree bagsan 2g
100 ail, ih deed surguuli zahuudiig hotiin zahruu gargaachee
Huduunuus orj irj bgaa mashind tatvar undur baih heregtei jish...ni tuv hentii oirhon bgaa bgaatoirguud bugd orj ireed haltuur hiij bgaad opoi buysdag ahuu dee.........deerees ni 5JIl 1Udaa Shalgalt avbal mash sain bna demjeereiii
Ylanguya ene huduunii t1 uudees bas zaluu er em gehgui jolooch naraas 5 1Udaa joloonii ahalgalt avch bai hunii ami shuudee humuusee demjeerei
Зөв байхаа. Бага насны хүүхдийг сургууль цэцэрлэгт нь зөөх л асуудал болоод байна. Ойрхон сургууль цэцэрлэгт өгчихмөөр байдаг. Боловсролын яамнаас зохицуулалт хийж болмоор юм. Сургууль цэцэрлэгийн удирдлагаас гуйгаад ёстой барьдаггүй ээ.
Тооцоо судалгаа тааруухан ажил хол явахгүй боловуу тэр бүсчлэлийн гурван шаардлага зогсоолын төлбөрийн үнийн нэмэгдэл зэрэг нь түгжрэлийг бууруулах үндэслэл болохуу естой новш юмаа өөрөөр сэтгээч ард түмнийг битгий тохуурхаач