УИХ-ын гишүүн Л.Элдэв-Очир: Х.Баттулгатай 2016 онд УИХ-ын сонгуулиар цуг явсан хүмүүс Баянхонгорчуудыг "цус ойртсон, тэнэг мангараар нь" дуудсан...

Нийтэлсэн: 2017-10-01 17:40:29

УИХ-ын гишүүн Л.Элдэв-Очир "ТВ-8" телевизийн "Танил хүн" нэвтрүүлэгт оролцсоныг бүрэн эхээр нь хүргэж байна.

СУРТАЛЧИЛГАА :

26 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Алуурчин дууриадаг,хужаануудыг алнаа гэж худлаа 20 жил хашгирсан Монголын Гитлерээс өөр юу л гарав гэж.Орос маягийн жүжигчин Монголоор ч ярьчихаж чадахгүй хөмсөгөө зангидаж Монголчуудыг муухай харан,дүлэгнэж сөөнгөтөөд хоосон уриа лоозон л ярьдаг.

    Зочин, 2017-10-01 20:40:51, 202.179.26.53Хариу бичих

  2. pizda mine chamd ene ulsad hiij buteesen zuil gej baina uu,

    Зочин, 2017-10-01 21:35:56, 172.56.36.160

    Battulgatai haritsuulval zugeer l neg muu namgiin nogoon melhii.

    Зочин, 2017-10-01 21:38:27, 172.56.36.160

    Naad companiihaa ajliig muruuruu hii

    Зочин, 2017-10-01 21:39:59, 172.56.36.160

    Хөөрхий,үнэн үг хэлсэн,цус ойртсон дебилээ бусад цус ойртсон дебилүүд нь барьж идэх нь,энэ чинь социалист нийгмийн хор уршиг,паспортын системийн нэр дор,иргэдийн чөлөөтэй нүүдэллэн оршин суух эрхийг нь хязгаарлаж байснаас үүдэлтэй,аймаг хот дамжин гэр бүл зохиох чадваргүй жижиг сумын иргэд өөр хоорондоо сууж гэр бүл зохиож байснаас цус ойртолт,түүнээс үүдэлтэй оюуны хомсдол гэдэг сэтгэцийн өвчин монгол улсын эмгэнэл болж байсан.Энэ бол өнгөрсөн зууны 90-н он хүртэл үргэлжилсэн процесс.Харин Женкотонгуудыг түрийнээс дээш гарсанд баярлаж,толгойгоо өндийлгөөд,өнгөрсөн нийгмээ сурталчлаад хуцаад байгаа дебилүүд энэ цус ойртолтын бүтээгдэхүүнүүд гэдэг нь дамжиггүй....Энэ цус ойртолт дээр,өнгөрсөн зууны эхэн үеийн бэлгийн замын өвчин тэмбүү,заг хүйтний өргөн тархалт,хоёрдугаар хагасаас хойт хөршөөс монголд хүч түрэн орж ирж нийгмийн өвчин болсон архидалт,түүний урагт нөлөөлөх хор уршгийг нэмэх юм бол,сая хүрэхгүй шахуу хүн амтай байсан монголчуудын сэтгэцийн эмгэг ямаршуу гамшгийн хэмжээнд байсан нь ойлгомжтой,энэ бол зөвхөн Баянхонгорчууд биш,тэр үеийн 18 аймгийг хамарсан эмгэнэл байсныг хэдийгээр тэр үеийн удирдлагууд нуухыг хичээдэг байсанч бодитой байгаа үнэн баримтаас зугтаж чадахгүй үе үе хөдөөгийн сумдын сургуулиудын сурагчдын дунд сэтгэцийн судалгаа хийж,"оюуны хомсдолтонгууд"- ыг тодорхойлж,ялгаа хийдэг байсийм шүү,миний энэ бичсэнийг эсэргүүцээд,монгол ялсан гэж цээжээ дэлдэн эсрэг паакт гарган бичих соцлиогч,доовтор поорфесор дебил оркууд гарч ирэхгүй гэхэд итгэлтэй байна,их үсрээд л хужаагаар дуудаж ална хядна болно биз,дебилүүд

    Зочин, 2017-10-02 01:59:50, 98.234.233.211

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Хэт хурдан дур тавилтыг хэрхэн эмчилж зохицуулах вэ? Бэлэг эрхтнийг томруулах боломжтой юу? Бэлгийн сулралыг хэрхэн эмчилж зохицуулах вэ? iEmch.mn

    Зочин, 2017-10-01 21:31:05, 66.181.177.40Хариу бичих

  4. cham sig manuuhai harluulaj chadna gej itgej bna uu?Hairlah neg eer harluulah es sanah byyr ch eer?....tanii syydal hen bilee?...Noyontoon?....

    eldebochir oo chi harluulah geed bna uu?...., 2017-10-02 00:50:31, 212.234.217.188

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Баянхонгорчууд цус ойртож дебилүүд олширсны тод жишээ нь алиалагч Сосорбарам.

    Зочин, 2017-10-01 22:18:58, 202.9.43.68Хариу бичих

  6. Huts. Chamaig bodvol Turiin soerhol hurtsen hun. Odoo udahgui Ardiin jujigchin avna. Harj l baigaarai.

    Зочин, 2017-10-01 23:27:10, 66.181.186.170

    Сосорбарам гэдэг Халтар барам Африк руугаа явбал таарна.Ганц хүний театр гэж баахан тэнэгтсэн.Дараа нь Чойномыг үлдэх юмгүй болтол шулаад,Данзанравжаа орсон хогийн гар.

    Зочин, 2017-10-02 13:38:07, 202.179.25.136

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Үнэн

    Зочин, 2017-10-01 22:24:57, 66.181.187.74Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. MCS компани өөрийн Элдэв-Очир гэх ямарч улс төрийн капиталгүй, бас брловсролгүй нөхрийг улс төрд оруулах асар их мөнгө , хугацаа зарцуулсан. Даанч энэ хулхи нөхөр авилгалд амалсан мөнгөө Чойжилсүрэн сайдыг огцорсон чраас өгөхгүй гэж хэлээд гэр бүлээрээ хүйс тэмтрүүлэх ял аваад байна. Өмнө нь Х.Тэмүүжингийн хүүхдийг өргөж авах нэрээр барьцаалж байсан хүн шүү дээ.

    Амалсан мөнгөө унжжээ., 2017-10-01 22:36:44, 86.163.177.116Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Хариуцлага тооцож чадахгүй.Үнэ цэнгүй.Нүүдэлчин хүнд хариуцлага байх боломжгүй.Шоронд орохгүй ялгүй гаргаад болно гэнээ.Энэ хүн бүтэхгүй

    Зочин, 2017-10-01 22:53:05, 182.160.3.7Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. zob ugiig sonsoj chadahgui bna gedeg hariythlagagui humuus aigaad baigaa uym bishuu

    saran , 2017-10-02 05:03:52, 84.76.111.115Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Ene hun chin harin amidraltai l yum yarisan baina. Manaihan huniig ogt tanihgui medehgui baij Hooson emotsoor neg taliig barij tuilshirch handdagaa bolimoor yum daa. Er ni l ih zuv handlagatai hun baina. Harin ch shineer songogdson gishuun gehed amidrald oir, boditoi yum yarij heldeg hun shuu. Daanch ter ni Choijilsuren, Munhbat metiin avah idehiin don shugelsen luivarchdad taalagddaggui baih l daa. Manaihan tegeed iim hunee demjihgui, Choijilsuren, Nomtoibayar, Munhbat zereg luivarchdaa omoorood hamag yumaa tsolmuuleed yavah yumuu.Ene hunii helj yarij baigaa ard olno bidend l heregtei yum baina dag. Choijoo, Munhbat 2 idej uuhiig ni taslan zogsooson geed yaaj chichreed dairch baina, yaaj horsoj baina, bur neg uheh gej baigaa bizdee. Eldevochir chin harin ambitslaad, toriin tender, kontsess gej ulairaad baidaggui hun baina sh dee.

    Zochin, 2017-10-02 09:52:01, 202.131.249.138Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. MSC элбэгдорж ч.хүрэлбаатар ХХБ бадамжунай м.энхболд нар нэг тал ба ард түмэн х.баттулга хүрэлсүх нар нэг талдаа гарч тулалдах нь .

    Зочин, 2017-10-02 10:14:35, 182.160.36.134Хариу бичих

  18. eldev geech ene hvn . hvnii adag shvv

    ene hvn , 2017-10-02 10:24:25, 77.150.245.7

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. энэ одоо хаашаа янзын нөхөр вэ шалчигнасан сонин нөхөр Баянхонгорчууд энэ нөхрийг юу гэж бодож сонгоов дээ хөөрхий шал шал гээд юун инээдтэй юм яриад байгаа юм бэ

    зочин , 2017-10-02 10:31:43, 202.179.25.66Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Амьдрал мэддэг, шударга, эрүүл зөв бодолтой хүн байнаа

    Зочин, 2017-10-02 11:51:57, 122.201.28.5Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Eldev-ochir gishuun gashuun uneniig zorigtoi helsen bna aa. Yarmagt turj ussun janhuu battulga uuriin etseg ehiin nutag boloh Bayanhongoriin Galuut, Erdenetsogt sumiinhniig doromjilsnii hariug jiriin yadarsan ard tumen hariug ni barij bna!!!Janhuu end jiriin yadarsan ard tumniig yostoi harin ch doromjilj suuldee bur daramtalj, ailgan surduulj bna!!! Bayanhongor aimag bol oyunii asar undur potentsialtai gazar!!! Yadarsan jiriin ard tumen nutag usnii ner barisan, nutag usiig gutaaj, buzarlan, doromjlogch janhuugiin bodit uneniig helsen bna!!! Bi nam bus hun, uneheer ard tumen janhuugiin bodit uneniig endees uzeed eruul l hun bol bodit oilgolt avah bolov uu gej bodoj bna!!! Neg l surhii eh oronch, nutag usaa geed bsan tursun nutagtaa ashigt maltmal olborloh buhel buten 10 litsenz ezemshij bna!!! Chi muu uhsen baasnii Erunhiilugc hiih ve!!! 1-r angid suuj nomiig ni surahgui yum gehed nomhoniig ni sur, huuli yosiig buren murduhiig nu surahgui yum gehed eh ornoosoo hulgai hiihgui baihiig ni sur!!! Janhuu yag unendee mungu taraahgui ursulduh yum bol Bayanhongort bagiin dargad ch garch chadahgui!!! PS: Janhuugiin bugs doloogchid namaig eldveer haraaj doromjiloh bol yamar ch hariu bichihgui bno gedgiig anhaaraarai!!! Zuvhun minii buchseniig uguisgej chadah barimt gargasan tohioldold hariu bichih bno!!!

    ARD, 2017-10-02 11:54:06, 202.131.243.162Хариу бичих

  24. erunhiilugchiin songuuliin veer mi ovogt beejintei niilen . urlag soyol tv . bvhniig hudaldan avch ard tvmniig doromjlon ogshij baisan iig bodvol . ene hvnii . chalchignasan 2 vgvvlber vhriin zelen deerh 2 chavgantsiin hervvl hvvrnejeee ... gej. kkkkkk . hiisen bvteesen yumgvi . nam dotroo hereldeed chaa basdaa . ene almas ingej shvlsee vschvvleed onoo avna gej anduursiim boluuu . .. hvnii adag .

    kkkkkkkkkk, 2017-10-02 12:04:00, 77.150.245.7

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Harvaas debil hun baina

    Зочин, 2017-10-02 14:05:57, 172.56.3.197Хариу бичих

  26. Chi ooroo l bodoj oilgoh chadvargui dйbil admitan yum das.

    Zochin, 2017-10-02 19:36:12, 103.51.116.155

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Ямар сайхан ярилцлага болоо вэ? Үнэхээр үнэн үг хэлжээ. Манай улс төр ийм зөв сэтгэлтэй боловсролтой хүмүүсээр багаа бүрдүүлэх юмсан.

    Zochin, 2017-10-02 16:29:41, 150.129.140.175Хариу бичих

  28. Өөрөө MCS-д ажилладаг уу?

    Зочин, 2017-10-02 19:56:32, 66.181.190.188

    66.181.190.188 Та Ардчилсан холбоо компанид уу?

    Зочин, 2017-10-02 21:11:57, 202.179.25.136

    Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: