Хулсан ташуур нь байгаасай даа...

Нийтэлсэн: 2017-10-13 10:14:48

Хуруундаа өлгөөд явах юмсан даа...гээд л аялчихмаар мэдээнүүд ар араасаа хөврөх юм даа. Хад нь өндөр боловч хажуугаар нь гардаг замтай даа. Халх Монголын үр садтай хамтраад амьдрахыг бодсон юмсан даа, ай хүү минь ээ хө... гэж энэ дуу үргэлжилдэг юм билээ...Айсуй Засгийн газрын сайд нар бүгд давхар дээлтэй гэдгийг сонсоод эхлээд урам хугарав. Ганц би ч биш, бүх хүн л хэсэгтээ гацаанд орох байх. Гэвч том зорилгын төлөө том эрсдэл хийх ёстой гэдгийг санаад багахан уужуурав. Үнэн хэрэгтээ Хүрэлсүхэд Засгийн газраа эмхлэн байгуулахтай зэрэгцэн тулгарч буй асуудал бол Монголын төрд бугласан улс төр бизнесийн олигархуудаас ангижрах явдал. Шинэ Засгийн газарт тэдний гар хөл шургалж гэмээнэ өнөөдрийг хүртэл өнжин хонон тэмцэлдэж, Эрдэнэбатын танхимыг унагаасны хэрэг үгүй болно.
 
Эдүгээ Хэнтийн хөвгүүнд Засгийн газраа хуйвалдаанд хутгалдаагүй, наймаанд найраагүй өөрийн итгэлтэй хүмүүсийн бүрэлдэхүүнтэйгээр байгуулах шаардлага тулгарч байна. Дараа нь танхимаа унагаачихалгүй авч явах хүндхэн ачаа бас л түүнийх. Энэ бүхэнтэй зэрэгцүүлэн С.Баярын үеэс цус холилдож, нам дамжсан бүлэглэлийг задлан, тэр үеийн МАН-ын алдааг засч залруулах үүрэг оногдож буй юм. Нэг үгээр хэлбэл Элбэгдорж, Энхболд хоёрын хамтарсан бүлэглэлийг төрөөс арчих бодлого үүний цаана хэрэгжих учиртай. Миеэгийн хүмүүс гэх тодотголтой MCS-ийн Л.Энх-Амгалан шадар сайдад, О.Содбилэг Байгал орчин аялал жуулчлалын сайдад, Х.Баделхан Барилга хот байгуулалтын сайдад, Б.Цэрэнбат Батлан хамгаалахын сайдад, Ж.Бат-Эрдэнэ Зам тээврийн сайдад нэр дэвшин орж ирэхээс эхлээд МАН доторх хуваагдлыг илчилсэн хачиртай томилгоонуудын сураг сонсогдож эхэллээ. Бүлгийн хурал дээр Хүрэлсүх ашиг сонирхлын зөрчилтэй эдгээр хүмүүстэй хамтран ажиллах боломжгүй гэдгээ мэдэгдсэн аж.
 
Батлан хамгаалахын сайд нь Зэвсэгт хүчний Ерөнхий командлагч Х.Баттулгатай зөрчилдөөд байвал ажил урагшлахгүй нь тодорхой. MCS-ийн сайд Энх-Амгалан Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхтэй заамдалцаад байвал шаварт сууснаас ялгаагүй. Тэгэхээр ийм тохиолдолд Хүрэлсүхийн зөв болж таарч байна. Зорилго нэгтэй хүмүүсээр танхимаа бүрдүүлэхийн тулд давхар болон дан дээлний синдромыг энэ удаадаа мартахаас аргагүй байдалд орсон нь ч эндээс харагдана. Ухнаагийн хүүгийн ард Энхболдын бүлэглэлийнхэн томоос том нүх ухаж, АН-ынхан салхи эргэхийг хүлээн анаж байхад Хүрэлсүх бол илдний ирэн дээгүүр гүйгч л гэсэн үг. Баттулга, Хүрэлсүх нарын өмнө Үндсэн хуульд өөрчлөлт оруулах замаар тогтолцоогоо шинэчлэх, үүний тулд гар нийлж, ойлголцож ажиллах шаардлага тулгарч буй. Энэ утгаараа С.Эрдэнэ тэргүүтэй АН яах аргагүй УИХ дахь есхөн гишүүнийхээ хүчээр төр барих хариуцлагатай үүргийг үүрч байгаа юм. Оюутолгойг олзолж, Тавантолгойн нэг хэсгийг МCS-д бэлэглэснээр эхэлсэн хамтын луйврыг хамтын бодлогоор зогсоох нь АН-ын үүрэлцэх ёстой ачаануудын нэг. Хоёр аравны турш төрд томорсон хувалзнуудыг зайлуулахад хугацаа хэрэгтэй. Эл урт ужиг замыг аль болох товчлохын тулд улстөрчийн хувьд өөртөө зүг чиг болгодог зарим зарчмаасаа ухарч, хүсэл тэмүүллээ нухчин дарах шаардлага У.Хүрэлсүхэд ч бас тулгарч байгааг үгүйсгэхгүй.
 
Тиймээс л " Хулсан ташуур нь байгаасай даа..." хэмээн дуулмаар өдрүүд санж. ...Улс Монголын үр садтай уулзаад ярилцахыг бодсон юм аа, ай хүү минь ээ хө хө хө...
 
Р.Эмүжин
СУРТАЛЧИЛГАА :

24 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. ХИЙХ ЮМАА ЗОРИГТОЙ ХИЙХ ХЭРЭГТЭЙ

    Зочин, 2017-10-13 11:43:35, 182.160.0.47Хариу бичих

  2. Цус холилдох шар дээлт Энхбаярын уед эхэлсэн юм

    Зочин, 2017-10-13 22:56:39, 174.205.20.71

    За дуу хуу хурдхан шиг УИХ гээчийг тараах болчихлоо. Чи даанч чадахгуйгээ ид тод харуулж чадлаа. Одоо болоо болоо.Угаасаа чамаас юуч гарахгуй байсан юм. Мэхт мэхэндээ унаж, МАНгар бацаанууд мал гэдэг ээ мэдэж авах болжээ.

    Зочин, 2017-10-16 02:30:46, 139.5.217.223

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Эр хүн хэлсэндээ гэж онигоо болвол офицеруудын нэр хүнд навс унандаа...

    Зочин, 2017-10-13 11:48:39, 202.21.106.131Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Их мөнгө сөрөг хүчин болдогүй гэж үг бий ..

    Зочин, 2017-10-13 11:57:59, 202.21.106.131Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Хүрэлсүх нөгөө амь насаа хайрлахгүй энэ тэр гэж хуцаад байсан хаа байна аа? Албан тушаалын наймаанаас цаашгүй муу гөлөг байж. Ард түмнээ бодож байгаа царай чинь энэ үү? Чиний хурандаа гэж ер нь юу байдын? Армиас чи муу улс төрийн ажилтан гэж хуучин МАХН-ын үзэл суртлын дайчин байлдагч ахмад цолтой л халагдсан биз дээ. Хэдийдээ хурандаа болчихдог юм? Чамайг хурандаа гэвэл би маршал юм байна л даа.

    ХУРАНДАА, 2017-10-13 12:00:33, 202.9.43.68Хариу бичих

  8. Өчигдөр хуцна, Өнөөдөр улина, Маргаааш гасална.

    Зочин, 2017-10-13 13:13:42, 202.55.191.102

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Давхар дээлтай МАН нь даан ч ард түмэнд таалагдахгүй байна даа. Ингээд үхлээ эрсэн хулгана, муурын сүүлээр орлдов гээч болж байна даа. 20 онд арчина даа та нарыг харж л байгаарай хө!

    Зочин, 2017-10-13 13:09:08, 202.55.191.102Хариу бичих

  10. Арчуулчив АНы илжигээ

    Зочин, 2017-10-13 22:57:26, 174.205.20.71

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Мантуу Пандагийн монгол хүнийг урж тасдахаар тэжээгдэж бэлтгэгдсэн ярдаг хав нохойнуудын сарьсан хоншоорыг тас цохиход нэг их ухаан хэрэггүй л баймаар.Тэдэнд нэг болохгүй зүйлээр барьцаалагдчихаад айгаад байгаа юм байх даа.

    Лянь Фу Дао, 2017-10-13 13:12:32, 202.55.191.102Хариу бичих

  12. Луухан Илжиг минь гузээгээ хуу татуулав

    Зочин, 2017-10-13 22:58:55, 174.205.20.71

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Давхар дээлтай МАН нь даан ч ард түмэнд таалагдахгүй байна даа. Ингээд үхлээ эрсэн хулгана, муурын сүүлээр орлдов гээч болж байна даа. 20 онд арчина даа та нарыг харж л байгаарай хө!

    Зочин, 2017-10-13 13:48:37, 185.7.165.130Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Нөгөө "32-ын бүлэг" У.Хүрэлсүхийн "хөлийг тайрна" гэж айлгаж байж 6 сайдын суждал авахаар боллоо. 6 сайд 60 тэрбумын бүлэглэл гээд нэг л сонин далд сэжим яваад байна даа. Угтаа бол энэ 6 сайд Засгийн Газарт мэдээлэгч маягаар шургалуулж байгаа хүмүүс шүү дээ.

    Бүлэглэлийн мэдээлэгч маягийн сайд нар., 2017-10-13 13:53:39, 185.7.165.130Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Hentiinhen teneg gej heluuleh zuil bitgii hiigeerei toporoo

    Зочин, 2017-10-13 14:12:41, 172.58.152.86Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. 60 овогтой 65-ын тохиролцооны засгийн газар гэж нэрлэе

    Зочин, 2017-10-13 19:54:16, 66.181.188.60Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Shine zasgin gazar OUBS gej ard tumnee harj baigaad 20 ond garahgui shu. Tetgevrin nas nemehee yadaj bolioch e. Zaluuchuuda bogoh heregtei shu de. Gadaadad garch zarim bool bolon ta buhniig haraaj bn shu ....

    Зочин, 2017-10-13 20:23:57, 176.64.5.181Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Михайлд нэг бодол бии гэж горьдож л суухаас,Яанадаа яана.Ганц найдвар архагууддаа бацуулчихын.

    pkxny, 2017-10-13 21:45:13, 182.160.34.69Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Hurel huud neg bodol bii baihaa.Gehdee namaa bodhuu,Mongoloobodhuugiin ali negiig l songoh baihda.

    zochin, 2017-10-13 22:34:24, 59.153.114.120Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Er ni tegeed buh yum ni esergeeree yavj bnada.Yadaj hudlaa hudlaa shaahaa bolstgoomoor yum.Helsen ugende ezen,idsen hoolondoo sav boldog hun negch alga.Davhar deel geed ulin hustaad bsan bur ch ungurluuldu.

    zochin, 2017-10-13 22:48:14, 59.153.114.120Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. сонгуулаад давараад томилгооны алба эрх мэдлээ ашиглан авах нь үндсэн хууль зөрчсөн төдийгүй төрийн эрхийг хүчээр барих оролдлого хууль бус юм хийх санаа нуугдаж буйн илэрхийлэл

    Зочин, 2017-10-14 07:44:12, 66.181.186.231Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Энэ бичсэнээр төрийн хулгай нар хоорондоо иймэрхүү харьцаатай байдаг бол хүрэлсүх цэрэг армийн хүчээр төр эргүүлэх хэрэгтэй болждээ.миеэ мэлгэрийнхэн олон жил төрд суусан маш их хөрөнгө мөнгөөр хаанчилал тогтоосон хэнд ч дийлдэхгүй их хүчирхэг улсууд монгол ороныг бүхэлд нь атгаж бгаа гэж ойлгох уу.үнэн бол цэргийн хүч ашиглаж эдний хууль бус үйлдэлийг таслан зогсоох бус уу.баттулга хүрэлсүх хоёр юунаас айгаад бгаа юм.монгол улсын эрх ашгийн төлөө амиа хайрлах хэрэг бна уу.нэг л удаа үхнэ шүү дээ.алалцах л хэрэгтэй

    зочин, 2017-10-14 21:52:38, 139.5.217.137Хариу бичих

  32. Diildexgvi mafiig tsergiin xvcheer darax n zub !!!!! Uur arga xereglej baraxgvin dee

    Зочин, 2017-10-15 21:38:54, 27.123.214.90

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Хүрэлсүхээ хан хэнтийн хүү хаа хүрэхээ халхын хавтгайд дархлаарай. Чи шүү...хэрлэнгийн усаар умдаалж өссөнөө бүү мартаарай

    Зочин, 2017-10-14 22:59:17, 150.129.141.113Хариу бичих

  34. Ухны ишиг яаж ч тэлчилээд тэнгэрт гарахуу??? Умхий лалар нусгай чинь юунч долгомцог шаар вэ чи???

    Зочин, 2017-10-16 02:33:31, 139.5.217.223

    Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: