Э.Бат-Үүл: Зөвлөлт маягийн гадаад бодлого Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын оролцоотой сэргэж байгаа нь санаа зовоож байна

Нийтэлсэн: 2017-10-16 19:52:25

Ерөнхийлөгч намайг яагаад “зуулгасан” юм бол?!
 
 
 
Намайг үг сүггүй гүжирджээ. Муухай гүжирджээ. Муухайгаар зогсохгүй улс төрийн зорилгоор санаатай гүжирджээ. Намайг Ардчилсан Намаас зайлуулахыг намын шинэчлэлийн “гол нөхцөл” болгон “шаардах”-ын тулд гүжирджээ.
 
Ерөнхийлөгчийн улс төрийн бодлогын зөвлөх сонинд ярилцлага өгчээ. Зүгээр зөвлөх биш улс төрийн бодлогын зөвлөх шүү!
 
Тэр бээр ярилцлагадаа “…шинэчлэгдье гэж байгаа бол янз бүрийн шалтгаанаар бүлэглэлд барьцаалагдсан хүмүүсээс АН салах хэрэгтэй. Сая л гэхэд нийслэлийн хуралд манай Э.Бат-Үүл “60 тэрбум”-ын талд ашигтайгаар оролцлоо. Хээрийн боохойтой нийлсэн хотны нохой хэцүү, үргэлж борвиноос зуудаг” гэжээ.
 
Намайг үг сүггүй гүжирджээ. Муухай гүжирджээ. Муухайгаар зогсохгүй улс төрийн зорилгоор санаатай гүжирджээ. Намайг Ардчилсан Намаас зайлуулахыг намын шинэчлэлийн “гол нөхцөл” болгон “шаардах”-ын тулд гүжирджээ.
 
Ярилцлага авч буй сэтгүүлч “Монгол улсын шинэхэн Ерөнхийлөгчийн улс төрийн бодлогын зөвлөх Н.Алтанхуягийн хувьд…” асуулт тавьж байгаагаа онцолсныг бодоход хариуцлагатай ярилцлага!
 
“Бүлэглэлийн засаглал” гээчийн зохиогч нь, загалмайлсан эцэг нь “Алтан гадас”фракц гэдгийг манай намынхан нийтээрээ мэднэ. Ерөнхийлөгч бүр ч сайн мэднэ.
 
Социалистуудын хуйвалдамтгай, урвамтгай,наймаачин сүнсийг тээгч“Алтан гадас” мэндэлсэн тэр өдрөөс Монголын улс төр Нарантуул зах шиг эрх мэдэл, албан тушаал наймаалцдаг зах болон хувирсныг ард түмэн андахгүй. Ерөнхийлөгч бас андахгүй.
 
“Алтан гадас “хэмээх сүржин нэрийн цаана бодлогоор хомсхон улстөрийн цадиггүй панзчид нуугддаг. Алтангадасчууд “Алтан гадас”-аа ч худалдчихдагийг Үндэсний Бодлогын Хорооны сунгаагаар бид харж л байсан. Ерөнхийлөгч бас харж л байсан.
 
Тэдгээр панзчид жилийн өмнөхөн Х.Баттулга, С.Эрдэнэ нарыг намаас хөөхийг манай намын шинэчлэлийн гол шаардлага болгон тулгаж байсан билээ. Тэдний шаардлага биелсэн сэн бол өдийд Баттулга Ерөнхийлөгч, Эрдэнэ Намын дарга болохгүй байсан нь лавтай.Тэр үед алтангадасчууд “Бүлэглэл”-тэй улс төрийн наймааны үнэ цэнээ тохирчихсон байсныгшинэхэн Ерөнхийлөгч мэдэхээр барах уу. 
 
 
 
Гэтэл, Ерөнхийлөгч маань өнөөдөр “Алтан гадас”-ыг өөрийн “бууны нохой” болгон халамжилж аваад над руу туун “борвиноос зуулгаж”байна. Би Х.Баттулгад ямар ч гэм хийгээгүй. 
 
Бид хоёр 90 оноос өнөөг хүртэл сайхан нөхөрлөж ирсэн.Хувь хүнийхээ хувьд бие биеэ гомдоочихоор зүйл хийгээгүй санагдана.
 
Улстөрд ч хоорондоо эрх мэдэл булаацалдахаар тулж үзээгүй. Угаасаа би албан тушаал булаацалдаж “үсдэлцэж” сураагүй. 
 
Би ерөнхийлөгчийн сонгуулиар, М.Энхболдтой хариуцлага тооцож “бүлэглэлийн засаглал”-ыг унагахыг нийслэлчүүддээ уриалж байсан. Миний уриалгыг 300 мянга гаруй хүн үзсэн нь сонгуульд зохих ёсоор нөлөөлсөн нь дамжиггүй.Гэлээ ч хариу болгож “бялууны үртэс” ч нэхээгүй.Тийм хүсэл ч үгүй.Би хөдөө фермер болох санаатай мачийж байна.
 
Гэх зэргээр яаж ч бодоод үзсэн шинэ Ерөнхийлөгч надад дургүйцэн “нохойгоор туулгах” хувийн шалтгааныг би олж харахгүй байгаа юм.Тэгэхээр “Алтан гадас”-аар дайруулж байгаа цаад шалтгаан хувь хүний харьцаанаас хэтэрсэн стратеги, бодлогын шинжтэй байж таарлаа хэмээн таамаглахаас өөр аргагүй. 
 
Би Ерөнхийлөгчтэй санал нийлэхгүй бодлогын ноцтой асуудлууд бий. Түүнийгээ ч нуудаггүй.
 
Тухайлбал, цэргийн хүчээр бүтээн байгуулалт хийхийг маш буруу гэж би хувьдаа үздэг.Учир юу гэвэл чөлөөт эдийн засаг, түүнд суурилах улстөрийн ардчилсан тогтолцооны нэг чухал үндэс нь хөдөлмөрийн чөлөөт зах зээл юм. Бүтээн байгуулалтыг албадлагын хөдөлмөрөөр хийлгэвээс гарцаагүй чөлөөт эдийн засгийг сүйтгэж улмаар дарангуйлалд хүргэдэг. Тийм учраас, барууны ардчилсан улсуудад боолын, хоригдлын, цэргийн, захиргаадалтын зэрэг аль ч хэлбэрийн албадлагын хөдөлмөр эрхлэлтийг хатуу хориглох болсон нь энэрэнгүйн ёсны гэхээсээ илүүтэй ардчилсан эдийн засаг, улс төрийн тогтолцоог хамгаалах шаардлагаас үүдэлтэй билээ.
 
Бас гадаад бодлогын асуудлаар зөрөлдөж байна.
 
90 оны ардчилсан хувьсгалын нэг том ололт бол Зөвлөлт гүрнээс тулгасан нэг тулгуурт гадаад харилцаанаас олон тулгуурт,тэр дотроо хоёр хөршийнхөө тухайд тэнцвэртэй харилцаанд шилжсэн явдал юм.Монгол улс Хятадаар айлгасан Зөвлөлт маягийн гадаад бодлогоос татгалзсан.
 
Гэтэл сүүлийн үед мөнөөх улирч одсон Зөвлөлт маягийн гадаад бодлого Ерөнхийлөгчийн оролцоотой сэргэж байгаа нь санаа зовоож байна.
 
90 онд бид нэг их гүрнээс хараат байхын эсрэг тэмцэж байсныг ардчилсан хувьсгалын партизан болох Баттулга тун сайн мэднэ.Өөрөө ч энэ азтай завшааны тухай сайхан нийтлэл бичиж байсан юм.
 
Одоо болохоор Хятадын эсрэг “эдийн засгийн хориг” тавьчих шахуу зүйл ярьж байна.Өнгөц харахад инээдэмтэй мэт боловч алсдаа стратегийн ордуудыг зөвхөн оросын хөрөнгө оруулагчид тавьж өгөхөөс өөр гарцгүй байдалд оруулах аюултай.Тэгвэл эргээд нэг тулгуурт гадаад харилцаатай, гагц Орос гүрнээс хараат улс болно шүү дээ! Ийм хариуцлагагүй гадаад бодлогыг шүүмжлэхээс өөр аргагүй.
 
Бизнесийн эрхийн халдашгүй байдлын талаар мөн л санал зөрөлддөг. Төрийн эрх мэдэл эзэмшиж буй аливаа албан тушаалтан хүний хувийн өмч болоод бизнесийн нэр хүндэд хууль бусаар халдаж болохгүй гэдэг зарчим бол манай нийгмийн үнэт зүйл.Иргэнийхээ эдийн засгийн эрх чөлөөг зөвхөн хуулийн үндэслэл бүхий шүүхийн шийдвэрээр хязгаарлана.
 
Гэтэл Ерөнхий сайд асан С.Баяраас эхлэн УИХ-ын дарга асан Ц.Нямдоржоор үргэлжилсэн хүний хувийн өмч,бизнесийн нэр төрд халдах явдал Ардчилсан Намынханд халдварлахдаа хүрсэн.
 
С.Баяр, Ц.Нямдорж нар коммунист угшилтай намын гишүүд.Монголын коммунистууд иргэнийхээ хувийн өмчийг хурааж амьгүй албат болгосны горыг амсаж БНМАУ-ын эдийн засаг дампуурсан.Монголын эдийн засгийг аврах гэсэн зорилго л 90 оны ардчилсан хувьсгалын эдийн засгийн агуулгыг тодорхойлж байсан юм.
 
Өнөөдөр 90 оны өмч хувьчлалыг луйвар байсан гэх гишүүд УИХ-д цөөнгүй харагдаж байна билээ. Тэд давраад Мах импекс, Талх чихэр,Алтан тариа, АПУ, НИК гэх зэргээр хувьчлагдсан компаниудыг төрд нь эргүүлж авна гэсэн тогтоол гаргавал яах юм болж байна.
 
Луйвар луйвар биш эсэхийг, хууль бус мөн эсэхийг улстөрчид тогтоодоггүй зөвхөн шүүх тогтоодог юм. Шүүхээр луйвар гэдэг нь тогтоогдвол хураалгүй яах вэ.
 
Өмч хөрөнгийн асуудлыг шүүх бус улстөрчид яриад эхэлбэл цаанаа ямагт ямар нэгэн дээрмийн зорилго агуулж байсныг түүх нотолдог юм. Тийм учраас,төрийн индэр дээрээс хувь хүний бизнесийн нэр хүнд өмч хөрөнгө рүү халдахыг би сэжиглэдэг юм. Асуудал байгаа бол шүүхээс зугтааж улстөржөөд байлгүй, шүүхэд хандах хэрэгтэй шүү дээ! 
 
Тийм ээ! Ерөнхийлөгч бид хоёрт бодлогын зөрөө бий. Энэ бол нээлттэй нийгэмд байдаг л зүйл. Тэгэхээр үүнд эмзэглээд “Алтан гадас”-аар борвиноос зуулгаад байх хэрэггүй юм даа!
 
Монгол Улсын Баатар Э.Бат-Үүл
СУРТАЛЧИЛГАА :

199 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Zoris naizaa nuhchaad huzuugui Elbegeetei niilj Mongol ulsiig tamtag bolgochihood yu geed dongosood bgaa gar ve zailaa

    Zailaa UUlee , 2017-10-16 16:10:25, 202.179.13.27Хариу бичих

  2. Zorigiig hen nuhsan ni todorhoi bolson shuu. Aluurchin bas zahialagch ni Erdenetiinh

    Зочин, 2017-10-16 16:22:28, 202.9.41.234

    ҮЗЭЛ БОДОЛДОО ҮНЭНЧ НЯЦАХГҮЙ ХҮМҮҮС ҮҮЛ БААБАР ЮМ ДАА.БУСАД НЬ Ч ДЭЭ.СҮНСЭЭ ХУДАЛДСАНДАГ.

    Зочин, 2017-10-16 18:46:59, 182.160.0.20

    Аугаа эх Орос орны хаяа хаалга ууд нь Хятадаас хамаагуй олзийтэйг суулийн 27 жил харагдлаа, 27 хон жилийн хугацаанд Хятадын колони болж байна, тэгвэл Соц нийгэмд 70 жил Оростой холбоотой байхдаа Монгол Монголоороо байсныг санацгаа, Элбэгдорж, Батуул хоер бол бидний дайснууд шуу

    Зочин, 2017-10-16 18:52:02, 103.212.119.154

    Батуул улсын баатар биш нусан буу, хузуугуй Элбэгдоржид бод баатар байх

    Зочин, 2017-10-16 19:08:33, 103.212.119.154

    BATUUL ELBEGEED HAMGIIN TURUUND TSAAZAL

    Зочин, 2017-10-16 19:20:07, 66.181.184.240

    БАТҮҮЛЭЭ чи одоо хэдтэй билэээ дээ насаа бодоод идэж уусан чинь болсон бол одоо хэвлэлээр хуцалгүй дуугаа тат үхсэн ацных нь ардчиилал вээ юу юм бэ тэр арючилал чинь дуугай зайлж үз

    Зочин, 2017-10-16 19:52:24, 66.181.177.211

    Одоо болохоор Хятадын эсрэг “эдийн засгийн хориг” тавьчих шахуу зүйл ярьж байна.Өнгөц харахад инээдэмтэй мэт боловч алсдаа стратегийн ордуудыг зөвхөн оросын хөрөнгө оруулагчид тавьж өгөхөөс өөр гарцгүй байдалд оруулах аюултай.Тэгвэл эргээд нэг тулгуурт гадаад харилцаатай, гагц Орос гүрнээс хараат улс болно шүү дээ! SONİN YM DAA 3 DAGCH ORONİİ HURUNGU ORUULALT BHGUİ GEJ UU? UUL GUA ENİİG MEDEHGUİ GEJ UU

    mONGOL, 2017-10-17 04:36:13, 85.111.55.21

    Бат-Үүл хотын дарга болоод хүү Чулуудайтайгаа нийлж тендэр авч луйвар хийж офшорт мөнгөө нуусан биз дээ. Ийм хүн 60 тэрбумыг хамгаалах нь ойлгомжтой. Чонотой нийлсэн нохой доо.

    Зочин, 2017-10-17 09:42:42, 103.57.94.163

    Пизда минь Дэлхий ЗХУ муухай бүхний уурхай байсныг мэднэ!!! Орос өөрөө Хохирогч болсоноо зарлаад байхад чи МАЛ царайлахаа больчих!!! Мал минь Монголоо сайжруулах асуудлаа л бод

    103.212.119.154-т, 2017-10-24 01:38:07, 92.47.222.55

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. batul ooroo n. enhbayariin ner hunded udaa daraa haldaj baisan etgeed

    Зочин, 2017-10-16 16:10:44, 139.5.218.187Хариу бичих

  4. Идэх ухаа л яриад шаасан бялуу мялуу хувааж иддэг юмуу ардчилсан хулгайч нар

    Зочин, 2017-10-16 22:41:06, 202.9.42.56

    Baruuny ardchilsan ulsad chn tiim l yum biz ene uls ooriinh gsn ontslogoor hugjih yostoig odoo a/tumen oilgosoon hulhi baatar guai

    Зочин, 2017-10-17 00:19:41, 202.21.106.162

    chi muu geleg byy hyz!!!!Mongoliin ard tymen gej baidag bol cham sig hynii ygiig nohoi borgoson chinii ch abahgyi!chinii hereg alga,har alyyrchaan?abilgagch aa!!!

    Elbegdorj,ta hoyor nygeliin ikhe yum onogdono!, 2017-10-17 01:41:55, 148.60.92.223

    Харин Үүл маань баатар шиг загнажээ,үнэхээр тэр үед Женко,Эрдэнэ гэсэн хоёр хулгайчийг намаас хөөсөн бол Ардчилсан нам,монгол улс ийм арчаагүй байдалд орох байсан уу,гэхдээ муу бүхэн,сайн улбаатай гэж ярьдаг даа,энэ муу хүмүүсийн увайгүй үйлдэл бүхэн өөрсдийг нь илчилж,монголын гэгээлэг ард түмэн эднийг монголын улс төр,монголоос үлдэн хөөх бизээ,зоригтой дуугарсанд чинь талархая,араас чинь АН- ын шудрага,ухаалаг гишүүд,улс төрчид дуугаа өргөнө гэдэгт итгэлтэй байна

    Зочин, 2017-10-17 02:51:19, 98.234.233.211

    Цагаач буриад хуцаж байгаа юм шүү. Монгол ирж гэдэс гараад хуцахтайгаа болж л дээ. Хотын мөнгөнөөс цусалж цусалчихаад болоогүй бас найзаа хөнөөсөн хэрэгтэй

    Зочин, 2017-10-17 19:21:33, 59.153.114.125

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. за даа батүүл гуай та хотын дарга болоод ард түмнийг мөн ч их дарамталж жагсаал хийхийг хориглож хүү чинь ядарсан олны гэр хорооллын газрыг нь булааж машины дугуй түгжин ачиж мөн ч их баяжсан даа.

    Зочин, 2017-10-16 16:12:25, 182.160.37.51Хариу бичих

  6. ОВОО Ш ДЭЭ!!! ЭНЭ БУРАНГУЙ ЦАГ ДОР БАТ-ҮҮЛ ИНГЭЖ НЭГ ЧАНГАХАН ЗОРИГТОЙ ДУУГАРАХ ГЭЖ. АН-Н ТОЛГОЙД АВИРЧ ГАРСАН ЭНЭ ХЭДЭН МАХАН ТОЛГОЙ ХУЛГАЙЧ ФЕОДАЛУУД ЯДАРСАН ОРНЫГ МААНЬ ОРОСЫН САВАРТ ШИДЭЖ ӨГЧ МӨНХИЙН ХАРАНХУЙД ЖИВҮҮЛЭХ ВИЙ ВИЙ!!!!!!

    Зочин, 2017-10-17 01:33:44, 89.204.138.95

    Хамсаатан хүүтэйгээ Монгол улсаас зайлаарай. Хар толгойгоороо юу юу гээд хуцаад байлаа. Хүүтэйгээ нийлж идэж уусан чинь нотлогдоо биз дээ. Одоо ингэж хуцаад чамайг хэн сонсох вэ дээ.

    б, 2017-10-17 16:47:09, 81.244.249.199

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. элбэгдорж батүүл хоёр жастин каплаг яаж зугтаалгасан бэ? та одоо булган бид хоёр гэж түүхээ бичээд улиг домог пянз мянз ярьсан шигээ фермерээ хий дээ. нөгөө хамсаатан хүү чинь хаа байгаа вэ?

    Зочин, 2017-10-16 16:20:12, 182.160.37.51Хариу бичих

  8. Бат УУл элбэгээ 2 үгүй бол АН ыг арай өөр өнгөөр хүмүүс харах л байх даа Үхсэнч энэ хоёрын сүнс зайлахгүй биз дээ

    зочин , 2017-10-21 16:16:07, 66.181.178.228

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. mongol ulsiin baatar gene u waahahaha etseg chin. Elbegdorjiin baatar l bn.

    Зочин, 2017-10-16 16:20:17, 27.123.212.137Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Shaa shaa! Altanhuyag, Arvin nariig yaj zagnaj, yaj medemhiirch baij songuuliin huvilbariig ooriinhooroo gargaad yaj yalagduulj baisniig chin l sanaj bas sonssiim b a? Odoo bolno do? Taivshraad ak ahuigaa erheleed amidrah heregtei! Eronhiilogch chamaig bish Altanhuygiig zovlohooroo ajilluulk baigaa shu de!

    AN., 2017-10-16 16:26:51, 103.26.193.120Хариу бичих

  12. Bat uul bol zugeer l tamhinii ish shu dee. Bitgii sons.

    Зочин, 2017-10-16 17:28:18, 202.179.31.91

    Тийм шүү ардчилсан намын ялагдалд энэ бат үүл буруутай

    Зочин, 2017-10-21 21:21:44, 43.242.243.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Адчилал гэдэг нь ардчилсан нам гэсэн нэр зүүсэн хулгайч луйварчидаар дүүрсэн Арчилсан намын нэр зүүсэн хулгайч нар та бүгд бие биенэ түгжилдэж ар нуруу бөөрнөөс нь хутга шааж явдаг шүүдээ. Та нар Ардчилсан холбоо намаас хөөнө гэж байсан хүнээ нэгийг нь намын дарга нөгөөг нь еоөнхийоөгч болгоо биздээ та нхр мөнгө тарааж, намдаа хэдэн тэрбумаар мөнгө өгч мөнганий ерөнхийлөгч намын даргатай болоо биздээ

    Зочин, 2017-10-16 16:31:31, 202.9.43.117Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Battulgaa and nuhduu hudlaa gujirdseer bval mongol yalagdana.bat -uuldee hezeed itgene.yos surtahuunaaraa hugarashgui noyon nuruu bilee.undesnii tom seheetnuud 1.jenko nereer chin ogt yarihgui bna.yurunhiilugchiin huvid helehed

    Зочин, 2017-10-16 16:33:42, 89.204.137.248Хариу бичих

  16. Хэцс, муу өгөр толгой Гүрсэд. Энэ муу Дүлзэн пизда сэхээтэн байлаа юу? Тфюй май, за юу.

    Зочин, 2017-10-16 19:15:25, 202.131.245.243

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Зөнөг нохой...,,Үхсэн ацны чинь Ардчилал...ардчилал гэгч адгийн, новшийн, хулгай, дээрэм,луйварчдын Гайт нийгэмтэйгээ зайлаа, .Ардчилал нэрээр овоглож ,ард түмний хамаг хөрөнгийг цусалсан,хүүтэйгээ, хорт могой Элбэгтэйгээ хурдан үхэж далд ор.Бас ичихгүй Монгол улсын баатар гэчжээээээКККК

    зочин, 2017-10-16 16:40:06, 202.9.47.177Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Ардчилал нэрийн дор, Элбэгдорж,Бат-Үүл,Гончигдорж гээд дэмий гарууд Монгол түмнийг, Монгол заяаг хичнээн ч жил буруу замаар будаа тээлгэж, мөнх хөх тэнгэрийн дор нүгэл хураацгаалаа.Алтанхуяг нь ч мөн адил.Эд бүгд нэг тэрэгний дугуйнууд... Одоо хөлөө жийлцээд, улаа шагайцгаагаад, түмний шившиг болцгоож байна даа...

    Зочин, 2017-10-16 16:44:15, 202.9.41.114Хариу бичих

  20. С,Эрдэнээс салаагүй цагт АН хэзээч өөрчлөгдөхгүй. Гар нь цустай хүний сэтгэл нь нөжтэй шүү. Журмын нөхөд минь сайн бод эс тэгвээс сөнөнө гэдгийг бүү март.

    Зочин, 2017-10-16 23:34:49, 66.181.191.170

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. энэ нөхөр яаж баяжсан юм болоо? аймаар баян болчихсон байналээ.

    Зочин, 2017-10-16 16:46:16, 182.160.36.190Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Hudlaa ardchilal yrisan ene metiin gsruudiig uter turgen zailuulah hetegtei.

    Zochin, 2017-10-16 16:51:18, 66.181.176.142Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Та хөгширч ээ, эсвэл хоцрогдож ээ, Хувийн өмч чухал, бүүр мааш их чухал боловч олон нийтийн эрх ашгийг хөндсөн тохиолдолд төр захиргааны эрхээ эдлэх ёстой. Тэгэхээр гуйвуулна, Мах импексийг төр авна гэж битгий балайр. Манайх шиг ухамсаргүй, зөвхөн амин хувиа хичээдэг, өөрийн гэсэн толгойгүй болсон газарт төрийн захиргааны зөв зүйтэй зохицуулалт зайлшгүй хэрэгтэй. Ер нь барууны ертөнц хүртэл хятадын захиргааны бодлогыг зөв зүйтэй алхам, Хятад шиг улсад үүнээс өөр сонгох нийгэм байхгүй гэдэгтэй бүгд санал нийлсэн байна. Таны үзэл санаа, хэтийн зорилго, сайн сайхныг бодож буй чинь зөв боловч Та хоцрогдож. Одоо манай нийгмийн тэргүүлэх давхрага энэ ардчилсан нийгэмд эргэлзэж, тэр байтугай захиргааны аргаар өмчийн хэлбэрийг зохицуулахыг хүсэмжилж байна. Оюутолгойн гэрээ, бусад томоохон хөрөнгө оруулалтыг хар л даа. Жишээлбэл, МАК. шударга уу, эсвэл зөв үү?? Тэгэхээр томоохон үйлдвэрийн байгууллагууд улсын өмчид байсан нь түмэн зөв. Норвегийн хар.

    иргэн, 2017-10-16 16:52:54, 202.70.34.70Хариу бичих

  26. Энэ хүн төрийг ямар ч удирлагагүй болгох ажилд 27 жил зүтгэсэн. Ерөнхийлөгч болох хүсэтэй байсныг нь үзээд туйлын албан тушаалд дуртайг нь харав. Монгол орон сайхан ярьдаг сэтгүүлч зохиолч эвлийн ажилтан нараар удирдуулж ертөнцийг хулгай нүүрлэсэн орны нэг болов. Азаар үхлээ шүтсэн шашин, үзэн язсан үндэстний мөргөлдөөн байхгүй тул дайн гарсангүй харин эзэнгүй эх орныг маань хулгайч нар зөөж ард түмэн өрийн тулам болтол сүйрүүлж байна

    зочин, 2017-10-23 11:51:39, 103.10.21.39

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Hogshin nohoi omhii a maa humhiad zail. Ene teneg ovgonoos door hyn ene narnii aimagt baihgyi

    Зочин, 2017-10-16 16:57:48, 106.39.190.196Хариу бичих

  28. Хэхэ ухтлээ инээв

    Зочин, 2017-10-16 22:20:08, 202.9.42.56

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. АНУ-ын төв хэсгээс Аляск хүрэх төмөр замыг цэргүүдээр бариулсан байдаг. Улс орон мөнгөгүй, тэгээд баахан хоолны сав зүгээр тэжээж байхын оронд ажил хийлгэж, бие бялдрыг нь хөгжүүлэх, мэргэшүүлж сургах /цалинтай/ асуудал огтхон ч буруу биш. Эсвэл Та хүүтэйгээ нийлж Туркуудээс дээрэмдсэн мөнгөөрөө төмөр зам барьж өгөх юм уу???

    иргэн, 2017-10-16 16:58:25, 202.70.34.70Хариу бичих

  30. Цаг үе цаг үеэрээ байдаг юм.Монголыг мөнгөгүй болгосон Оросын нацист Женко аавын хөвгүүдийг боолчилдог нь биш.Цэргийн алба үзээгүй лалар Орос арга барилаар Монголд хол явахгүй.

    Зочин, 2017-10-16 21:12:04, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. 90-ээд оны хувьчлал хуурамч, шударга бус байсныг юугаар ч хаацайлах хэрэггүй. Ягаан цэнхэр тасалбар чухам ямар учиртайг жирийн ард түмэнд огт ойлгуулалгүй хэдэн зохиогч нь хамсаатнуудтайгаа нийлээд харааж зүхдэг социализмынхаа үнэндээ ард түмнийхээ өмчийг дээрэмдэж баян хоосны ялгаа буй болсон ш дээ Үүл баатараа. Аа Алтанхуяг улс төрийн зөвлөх, Зи Тамгын дарга гэхээр л Ерөнхийлөгч хайран болоод явчихаж байгаам л даа.

    Иргэн, 2017-10-16 17:03:46, 202.179.27.247Хариу бичих

  32. ha ha ha. BatUul bol hooson tolgoi ene huniig dagaval tolgoigooroo nad morgono!!!!!!!!!

    Зочин, 2017-10-16 17:27:12, 202.179.31.91

    Үнэн шүү Одоогийн баячуудын хөрөнгө бол социализмын үед бий болсон бүх ард түмний өмч юм шүү

    Зочин, 2017-10-21 21:25:42, 43.242.243.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Бат-Үүл Элбэгдорж хоёр маш их айдастай бүтэн нойртой хонож чадахгүй хэцүүхэн байгаа гэсэн. Монголын төр ард түмээс нуух юм ихтэй хүмүүс гэдгийг ард түмэн мэдэж байгаа. Одоо яах бол гэж ард олон хүлээж байгаа .

    Ахлам, 2017-10-16 17:08:05, 124.158.74.2Хариу бичих

  34. Unen.

    Зочин, 2017-10-16 17:26:14, 202.179.31.91

    Женко Бурхан уу?

    Зочин, 2017-10-16 21:12:55, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Бат-Үүлээ та нар эрх мэдлийг хангалттай олон жил ээлжлэн эдэлж шагнал урамшуулал зэргийг бялууртлаа хүртлээ. Бохир бизнесч чамгүй хийцгээсэн. Чамаас асуух зүйл байна. 1.Та нар яагаад бололцоотой зүйлийг хийхгүй улс орноо хөгжүүлэхгүй ядарсан ард түмнээ маллаж хуураад үргэлж бүтэхгүй шинэ зүйл ярин 27 жилийг өнгөрүүлвээ? ҮР ДҮН ХААНА БАЙНА? 2. Та нар хэзээ хөгжлийн концепцтэй болж хэзээ эв эеэ олж, хэзээ наад шуналаасаа татгалзаж, хэзээ оффшор данстай луйварчидтайгаа тооцоо хийх гэж байна. Хэрвээ чи хүн мөнл юм бол чамд дуугарах эрх байна уу? Бүгдийг гэрлийн хурдаар сөнөөсөн нийгэм байгуулсан үйлийн үр чинь та нар дээр удахгүй тусах нь цаг хугацааны асуудал болжээ.

    Зочин, 2017-10-16 17:13:56, 202.9.40.85Хариу бичих

  36. Unen!!! Daraa ni asuudalaa shiidej chadahgui bolohoor ergeed songogch olon luu dairdag!!!! Baaabar mongolchuud-g doromjilohdoo buur garguun. Baabar Batuul Elbegee 3 zugeer l hooson tolgoi huuheldei. Henii huuheldei bsan boldoo harin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Зочин, 2017-10-16 17:25:36, 202.179.31.91

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Батүүл уул нь тарвагыг бодвол зөв сэтгэхүйтэй, арай дээр, гэхдээ өөрийнхөө буруу бодлыг яг зөв гээд итгэчихсэн, түүгээрээ дайраад байдаг. Уян хатан зан чанаргүй. Жинхэнэ коммунист маягийн хүн. Дээр үед Мангас Дорж гэж ийм хүн байсан байх, Тэр нь зүүнтэн, энэ нь Баруунтан юм даа. Хоёулаа л буруу тийшээ явдаг.

    иргэн, 2017-10-16 17:17:15, 202.70.34.70Хариу бичих

  38. Яг тийм байна.

    Зочин, 2017-10-17 03:52:34, 66.181.160.67

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Uls orniig iim baidald oruulsan humuus ni Elbegdorj Batuul MANAN- buleglel mun gedgiig hun buhen medne shuudee. Suuldee bur Erdenetiig hulgailah gej oroldson ni tuiliin unen. Zorigiin heregt ih uchir bi tendereerp huuhed ni yav...

    Zochin, 2017-10-16 17:17:58, 66.181.190.63Хариу бичих

  40. Женко энхийн цагаан тагтаа юу? Оросууд Монголчуудыг тэнэг гэдэгт итгэдэг. Гэхдээ тэдний үе Монголд дууссан. Монголчууд тэнэг биш.

    Зочин, 2017-10-16 21:14:21, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Zuwlult maygiin gadaad bodlogo gej yu ch bdgiin

    Зочин, 2017-10-16 17:18:51, 43.228.129.167Хариу бичих

  42. Азийн ард түмнүүдийг доорд үзэж хооронд нь яс хаян хэрэлдүүлж уралцуулаад зогсохгүй жалга довоор нь талцуулан дайсагнуулхыг хэлнэ.

    Зочин, 2017-10-16 21:16:48, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Bat Uulee bitgii tenegteed bai!!!!!!!!!!!!!!!! Chi 27 jil uls oronoor togloson!!!!!!!!! Gants bandi zaluugiinhaa tolgoig humuujuuleegui baij bitgii huts!!! 1990-2000 hool huns yamar aimshigtai baij humuus yaj olborj bsan-g chi medeh uu? Shorond uy bolson-g chi medeh uu? Tseregt turaalaar uhej baisan ter on jiluudiig sain sanaj bn. Amaa tat!!!

    Зочин, 2017-10-16 17:23:26, 202.179.31.91Хариу бичих

  44. Женкогийн хүүхдүүд хар тамхи хүн амьд орооцолдож Оросд очиж хямдхиьмэл жүжиэг тавин Монголын нүүр рүү нулимсан. Батүүлийнхээс нэг их дээрдэх болов уу?

    Зочин, 2017-10-16 21:18:26, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Bi MANAN -buleglel mun bulguu l geed bainaadaa batuul mun ch uviagui luivarchindaa Zorigiin hereg ilrehviidee....

    Zochin, 2017-10-16 17:24:45, 66.181.190.63Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Э.Бат-Үүлийг нөгөө С.Зоригийн хэрэг, хүүгийнх нь оффшорын хэргээр "60 тэрбум"-ынхан барьцаалсан байсан болохоор оюутан цагийнхаа найз Н.Алтанхуяг руу туу гээд тавьсан юм. Гэтэл сая тэр барьцаанд байгаагаа ил болгочихсон учраас аргагүйн эрхэнд ерөнхийлөгчтэй холбож амь мултрах санаатай оролдож байна. Ямарч тохиолдолд ардчилсан нийгэмд ч ялгаагүй хүн амины хэрэгтэн цаазын ялтай байх ёстой. Тиймээс Э.Бат-Үүл хэргээс мултарсан биш үү.Харин шинэ ерөнхийлөшч цаазын ялыг сэргээж 1 ноймерийн урилгыг Э.Бат-Үүлд гардуулах нь шудрага ёс юм.

    Урилга авна., 2017-10-16 17:32:17, 86.163.177.116Хариу бичих

  48. Цаазын ялыг сэргээнэ гэж Женко хямд Орос шоугаа л тавьж байгаа.Сэргээвэл амалдагаараа Хужаа нарыг цаазалж Америкчуудыг алах байлгүй дээ.Ха ха

    Зочин, 2017-10-16 21:20:53, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Албан тушаал, эрх мэдэл, булхайн замаарх эд хөрөнгөнд шунадаг, түүний төлөө жинхэнэ үстэлцдэг, гуйж гувшдаг, бас уйлдаг, чадахгүй бол өш хонзон санаж, бусдыг хоролж чаддаг амьтан бол бат-үү өгөр шүү дээ. Ард түмэн энэ Т1-ийг мэднэ шүү дээ. Ийм муу муухай талаар баатар нэрийг өөртөө авсан өгөр

    Зочин, 2017-10-16 17:37:25, 66.181.183.36Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Ховч хараар зөвлөхөө хийлгэхээр буруудаж байгаа биз.

    Yyl, 2017-10-16 17:38:19, 103.212.119.90Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. 86 163 177 116 үнэнийг бичсэн байна

    Зочин, 2017-10-16 17:39:09, 66.181.183.36Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Ерөнхийлөгч сайн мууг ялгаж чаджээ. бат-үүл ийм өөдгүй өгөр толгой ш дээ

    Зочин, 2017-10-16 17:41:39, 66.181.183.36Хариу бичих

  56. Нацист гөлөг Оросын хүргэнээсээ шавхруу горьдож битгий балайт.

    Зочин, 2017-10-16 21:22:34, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Hujaa naizuuddaa byalduuchilj bat-uul bainga Orosiin esreg yum yarij irsen shuu dee.

    Зочин, 2017-10-16 17:42:26, 103.9.90.195Хариу бичих

  58. Орилоо хиймэл худал Оросууд Монголчууд төдийгүй Азийг доорд үзэж өөрсөдтэйгээ адилхан Негр Арабуудын бөгсийг долоодог ганц үндэстэн.

    Зочин, 2017-10-16 21:24:01, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Төрсөн цагаасаа л ямарч нэр хүнд, үнэ цэнэгүй ийм амьтад нийгэмд маш муухай хор нөлөөтэй гэдэг нь алхам дутамдаа харагдаж байна. Түүний нэг тод, муухай жишээ бол энэ адгийн амьтан бат-үүл ш дээ

    Зочин, 2017-10-16 18:01:33, 66.181.183.36Хариу бичих

  60. Женко танай Батүүлээс дээр гэж гоншигноорой.Оросуудад дээрэлхүүлж доромжлуулж байхдаа таарсан бас болоогүй нацист боол.

    Зочин, 2017-10-16 21:25:23, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Бат үүл өөрөө идсэн ч, хотыг хөгжүүлэхэд сайн зүйл их хийсэн шүү, манайхан муулах гэхээрээ хэт нэг тал руугаа хэлбийх юм, 90 онд МАНыг унагасан хүн бол Элбэгдорж ч биш, Зориг ч биш ганцхан Бат үүл байсан. Эргээд бичлэг үзсэн ч бно. Бусад нь уян хатан яахав огцруулахгүйгээр өөрчлөлт хийсэн ч яахав гэж байхад ганцхан Бат үүл огцруулна гэж Цахилгаан руу сөөнгөтсөн дуугаар дайрч бсан.

    ganaa, 2017-10-16 18:05:05, 103.9.88.210Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Kheree khereeniikhee khariig gaikhna gej...

    Зочин, 2017-10-16 18:05:34, 103.229.122.64Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. эх орныхоо тусгаар тогтнол бүрэн бүтэн байдлыг хамгаалж амь биеэ үл хайрлан тэмцэж явсан мянга мянган эх орончид энгэртээ баатарын тэмдэггүй хөрсөн дор нойрсон байна харин хогын савны ард нуугдаж байгаад ардчилал ялсан үед гарч ирсэн нөхөд баатар болж му ын баатар гэж өөрийгөө бичих болжээ шудрага ёсуу

    Зочин, 2017-10-16 18:09:47, 203.91.112.198Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Гэхдээ л Гадаад бодлогын хувьд Батүүл үнэнийг хэлж байна.Оросын хүргэн гучаад жил ганцаараа Хужаануудыг ал устга Америкийг зод дээрэмд гэж Гитлер мэт Монголчуудыг уриалан турхирч ирсэн.Тэгээд одоо амалснаараа Хужаа Америкчуудыг алж хядаж Монголыг цэвэрлэхгүй байгаа.Хилээ хаахгүй байгаа.Монголчуудын өрийг тэглэхгүй байгаа.Оросоор дамжуулж нүүрсээ гаргана гэж Оросдоо урилгагүй очоод томорч урагшаа нүүрс гаргалтыг тал хувь бууруулчихсан.260 км төмөр зам урагшаа бариулахгүй 270 сая долларыг нь халааслаад экспортолж байгаа нүүрсний тонн тутмаас Монгол 8 жил 20-40 доллар алдаж байгаа нь багадаад шүү.Энэ хооронд Хятадад нүүрс гаргадаггүй байсан Азийн ард түмнийг доорд үздэг Орос гаргадаг болсон.Бүүр төмөр замаар Монголын нүүрснээс хямдаар!

    Зочин, 2017-10-16 18:14:03, 202.179.27.150Хариу бичих

  68. Хөсрий толгойтой зөнөг нохой.

    Зочин, 2017-10-16 18:41:53, 202.131.245.243

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Х Баттулгадаа биш байхаа энэ бол Н Алтанруяаг нэдэг хүний өөрийнх нь бодол энэ хүнийг зөвлөхөөр авлаг нь маш буруу

    Зочин, 2017-10-16 18:41:41, 178.197.235.225Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. bitgi.hutsaad.soliorood.bai.batuulee.muruuruu.sain.ajillaj.bgaa.erunhiilugch.ruu.bitgi.agsraad.baisay.NITHiin.dargyg.songohod..60.terbumyn.tald.ajillasand.chini.gaihsan.shuu.Batuulee

    zochin, 2017-10-16 18:42:06, 66.181.178.131Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Бас улсын баатар гэнэ шүү Ичдэггүй ац бэ Одоо улсын баатры нь хурааж ав. Монголыг самууруулсан алуурчин пизка

    Зочин, 2017-10-16 18:47:37, 5.10.166.187Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. ЭНЭ ЗӨНӨГ БАТҮҮЛ СОГТУУ БАЙНА УУ, СОЛИОРЧОВУУ!!!

    HAHA, 2017-10-16 18:51:15, 202.9.40.41Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. БАТҮҮЛИЙГ ҮНЭН ХЭЛЛЭЭ ГЭЭД УУРЛААД БАЙГАА НОХОЙНУУД ЯВЖ БУРИАДДАА НЭГДЭЦГЭЭ,ОРОСЫН ИРГЭД БОЛЦГОО.ДОРОМЖЛУУЛЖ ДЭЭРЭЛХҮҮЛЖ БАЙХДАА ТААРСАН БООЛ ЗАЯАТНУУД.

    Зочин, 2017-10-16 18:51:56, 202.179.27.150Хариу бичих

  78. Хөсрий толгойтой зөнөг нохой.

    Зочин, 2017-10-16 19:08:55, 202.131.245.243

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. сэтгэгдэл бичсэн хүнд харин үнэн хариу өгчих үү, бат-үүл 90 онд МАХН-ыг унагаасан гэнээ, хэн тэгэж байна, бичлэг дээр орилсоноор тэгэж бодож явдаг юм уу, яг хүмүүсийн нүүрэн дээр л тэгдэг хүн, харин ч МАХН-тай хуйвалдаж зөвхөн улс төрийн товчоог л унагаасан хүн нь шүү, бусдаар бол нөгөөдүүл нь өөр зорилготой байсан, мөнхөд далдуур хуйвалдаж явдаг хүн, монгол улсын баатар гэдэг эрхэм хүндлэл энэ хүнд очсоноос хойш үнэгүй болсон доо

    Soongo, 2017-10-16 18:52:11, 103.229.122.215Хариу бичих

  80. Үнэндээ Улс төрийн товчоо огцрох нь тэр үед МАХН ын дотоод тэмцэлд л чухал хэрэг болсон байх

    Зочин, 2017-10-21 21:31:15, 43.242.243.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. uyagaad.iim.ih.emzegleed.bgaa.yam.bol

    zochin, 2017-10-16 18:52:24, 66.181.178.131Хариу бичих

  82. Цаазын ялыг сэргээнэ гэхээр л сандраад байна л даа.

    Зочин, 2017-10-16 19:42:59, 202.131.245.243

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. hoid.hurshiiguu.uzen.yadah.hereggui.oros.hyatad.2.bol.manai.munhiin.hursh.shuu.dee

    zochin, 2017-10-16 18:54:05, 66.181.178.131Хариу бичих

  84. 66.181.178.131 Нацист Женкогийн нохой та дутчих.Оросыг Монголын мөнхийн хөрш гэдэг Орос үлгэр Монголд дууссан. Монголчууд тэнэг биш.300 гаруйхан жилийн өмнө Монголын хоймор нутгаас дээрэмдэж буусан Орос хэзээ ч Монголын хөрш байгаагүй.Шовинист Орос Азийн ард түмнүүдийг доорд үзэж Хар Халтаруудыг тахидаг Дэлхийн ганц үндэстэн.Азийн ард түмнүүдийг доорд үзээд Азид удах эсэх нь аль хэдийн баталгаагүй болсон Оросын нутаг Ижил мөрнөөс дорно зүгт байхгүй.

    Зочин, 2017-10-16 19:17:14, 202.179.27.150

    Өнөөгийн Монгол Улсын тусгаар тогтнолын эцэг генералисмус И.В.Сталины алдар бадраг.

    Зочин, 2017-10-16 19:40:14, 202.131.245.243

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Энэ өвчит Монгол улсын баатар гэсэн хачраа нэрнийхээ өмнө тавьжээ. Чамайг баатар гэдгийг Монголын ард түмний 90 хувь нь зөвшөөрдөггүй шүү дээ. Чи юуны баатар юм бэ.Одоо зөнөглөлөийн баатар болжээ.

    Монгол, 2017-10-16 18:59:09, 202.9.42.205Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Batuulee, gants huugee oligtoi humuujulj chadaagui bj, neeh busdiig heleed ch yahav. Huuteigee niij offshore-dson, 20-d tender huugiinhee ner deer avsan, barilga birij baahan ashig hiisen, g.m. Ardchilal, shudarga yos gj hamgiiin changa hashgirch bsan ta iim baihaar er ni ard tumen hendee itgeh ve dee. Battulga yahavdee, medleg bolovsrolgui bolohoor yugaa ch medehgui uuriin gesen tolgoigui, Altanhuyagiin zaavaraar yavj bga hun, zugeer l utsan huuheldei bhgui yu. Ta Erunhiilugchid gj bhaar shuud l Altanhuyag-t geed l heleechee, yundaa aigaad bgaan. Bas Orosiig uchir zuggui uguisgedgee boli, tentsvertei hariltsaa gj yugaa heleed bgaan, barag Hyatad-n koloni boltson bnashd. Bid nar Orostoi tunshildeg baihad arai iim baigaaguiee. Odoo bodohod Oros ni arai deer bj.

    Erunhiilugch bishee Altanhuyag l udirdaad bna, 2017-10-16 19:38:05, 108.218.234.108Хариу бичих

  88. Оросын хүргэн нацист Женкогийн хүү хар тамхичин.Хүн амьтай холбогдсон.Охин нь Орос хэлбэрийн хямдхан худал жүжигчин. Батүүлийн хүүхдүүдээс дээрдэх үү?

    Зочин, 2017-10-16 20:50:55, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Mash zuv. Ene hun ta naraas hed dahin eh oronch shuu manangiin garuudaa.

    Bi, 2017-10-16 19:38:45, 139.5.216.103Хариу бичих

  90. Жастин Каплаг шоронгоос гаргаж, нутаг руу нь үдэн гаргаж өгдөг эх оронч байдаг юм уу?

    Зочин, 2017-10-16 19:47:17, 202.131.245.243

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Хотын дарга явсан, улсын баатар цол авсан, Монгол улсын том улстөрч гэх Бат-үүлийн бичсэн юмыг хараач.Монголын гадаад бодлого гэх улс төрийн том сэдвээр бичсэн юм нь энэ." Би Баттулгад ямар ч гэм хийгээгүй, бид хоёр бие биенээ гомдоочихмоор зүйл хийгээгүй " гэж бичжээ. Хэн, хэнд ямар гэм хийсэн бэ? гэх сэтгэлгээ нь бүхний шалгуур байхнээ. Зөвлөлтөд дээд сургууль гэгчид байсан хүний боловсролгүй байдлын гэрчилгээ нь энэ Батүүл гуай болж үлдэнэ.Монголын улс төрч хүний улс төрийн хэллэг ийм байдаг байжээ.

    Би түүнд гэм хийгээгүй, 2017-10-16 19:40:39, 194.228.20.44Хариу бичих

  92. Цаазын ялыг сэргээнэ гэхээр л сандраад байна л даа. Наад салга толгой чинь Зөвлөлтөд биш МУИС-д сурч байсан, төгсч чадаагүй. Шилэн бүрээ үлээж байсан юм. Төгсөөд ажиллаж ч чадаагүй шилэн бүрээчин.

    Зочин, 2017-10-16 19:46:01, 202.131.245.243

    Гэхдээ л Батүүл хүссэн болгон нь эзэмшиж чаддаггүй физикч мэрэгжилтэй. Харин нацист Женко наймдугаар ангийн боловсролтой эсэх нь ч маргаантай киноны алуурчин дууриан хөмсөгөө зангидан муухай харж давхиж тэнэгтдэг хүүхэд.

    Зочин, 2017-10-16 20:54:58, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. батүүлийн үгийг ойлголооч дэмждэг хүн байдаг болоь уу?өөрийн саналыг төрд тулган хүлээлгэх эрх мэдэл хараахан үгүй ,нөхдийнхөө үгийг сонсох чадваргүй тэнэг муйхар арншингаа дарж чадахгүй хүн.хайран улсын баатар гэсэн нэр?????

    Зочин, 2017-10-16 19:53:09, 103.57.95.112Хариу бичих

  94. Бий шүү,их олон хүн дэмжинэ,одоо шинэ ЗГ бүрдээд ажилдаа ороход Женко,түүнийг дэмжигч оркуудад халуухан жин тавьна шүү,харж л байгаарай,БатҮүл дуугарж байна гэдэг чинь монголын ардчилалд аюул учирж байна,Женко хулгайчаар нохойгоо хийсэн Путины орос монголын эдийн засаг,тусгаар тогтнолд заналхийлээд эхэллээ гэдгийг зохих шатны хүмүүс ойлгоод,хөдөлж эхлэхийн шинж

    Зочин, 2017-10-17 08:57:22, 98.234.233.211

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Эд нар бүгдээрээ социализмын бзтээгдэхүүн юм чинь Ардчилал гэдэгийг сурагаар мэдэхээс цаашгүй тэгээд үр дүн нь өнөөдриын Ммонгол

    Зочин, 2017-10-16 19:54:02, 103.229.122.64Хариу бичих

  96. Женко социализмынх ч биш Азийг доорд үздэг Оросын дээрэнгүй үзлийн бүтээгдэхүүн.

    Зочин, 2017-10-16 20:56:35, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Бат-үүл ээ!!! Чи мэдэхгүй мөртлөө мэддэг юм шиг битгий чалчиж бай. Чиний яриад байгаа үзэл бодол чинь зөвхөн Х.Баттулгатай биш,Монголын ард түмний дийлэнх олонхийн үзэл бодол, ихэнхийн эрх ашигтай зөрчилдөж байна. Чөлөөт эдийн засаг гэдэг чинийхээр бол зөвхөн сайн дураараа л хөдөлмөрлөх ёстой, зардал чирэгдэл багатай бүтээн байгуулалт хийж болохгүй болж байна уу? Мөн хуцваа. Бас цэргийн мэргэжлийн байгууллагын хөдөлмөр албадлагын хөдөлмөр болж байна уу? Чи цэрэг хоригдол 2-ыг адилтгаад байгаа юм уу? Зөв зөнөглөөрэй. "Гэр хороолол" төслөөс идсэн мөнгөөрөө тэр фермээ байгуулаад хотын захруу хэвтэж байсан чинь дээр дээ.

    Зочин, 2017-10-16 19:56:46, 122.201.24.96Хариу бичих

  98. Ардчилсан оронд Азийг доорд үздэг Орос шиг цэргийн албан хаагчдыг газар шорооны ажилд дайчилдаггүй юм.Үнэн сайхан.Женко төмөр замын мөнгийг идээд ханахгүй аавын хөвгүүдийг бас мөлжинө гэж мөрөөдөх хэрэггүй.Алба хаагаагүй Оросын хулмас аавын хөвгүүдийг мэдэхгүй байна.

    Зочин, 2017-10-16 21:01:36, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. МАНАН -н загалмайлсан эцэг чинь Бат-Уул юм шууээ

    Зочин, 2017-10-16 20:00:56, 43.242.243.84Хариу бичих

  100. Батүүл үү? Женко юу? Бас л эргэлзээтэй шүү дээ.Яагаад Хүрэлсүх Женкогийн зөвлөх Асагийн ахыг Уул уурхайн сайдаар аваад Женко тэрийг нь анзаардаггүй билээ?

    Зочин, 2017-10-16 21:03:32, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. TA YЗЭЛ БОДЛООСОО УРВАСАН ОДОО БОЛ ЗYГЭЭР Л НЭГ МУУ. ХУВИА ХИЧЭЭСЭН УРВАГЧ ШААР ЭРДЭНЭ БААВАЙН XYY БИШ ИДЭЭЧИН УУГААЧИН ХОГИЙН НОВШ

    ХYCЛЭН, 2017-10-16 20:06:06, 66.181.190.90Хариу бичих

  102. Батүүл Бурхан биш.Гэхдээ эх орончийн хувьд Оросын нацист оймсноос бол эх орончоо.

    Зочин, 2017-10-16 21:04:46, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. Halzan Ganbold Batyyl Elbegdorj Sosorbaram ar talaaraa nuutsaar huvildaj Mongol ulsiig ardchilalaiin nereer dampuuruulj samarj duusaj baigaa lalaruud odoo bolio ed nariig shyyn shalgan shiitegvel zohiono .Mongol ulsaa tseverlmeer bna shyy .

    Shar tokhoi , 2017-10-16 20:33:23, 185.75.139.248Хариу бичих

  104. Эд нар бүгд нүгэлтэй.Гэхдээ кино амьдрал хоёрыг хольдог Женко бацаан эд нараас нүгэлгүй гэж үү?

    Зочин, 2017-10-16 21:07:20, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. Ирээдүйд тэр Майдар хот гээч нь босвол Энэтхэгт байгаа цагаач түвдүүдээр дүүрэх юм байна гэж миний мэргэнд буугаад байна. Яах уу?

    Дал, 2017-10-16 20:41:46, 27.123.212.134Хариу бичих

  106. Одоо ч Монголд Төвд лам нар дүүрчихсэн л дээ.Компани болгон өөрийн Төвд лам нарын сүрэгтэй.Женко ч адил.

    Зочин, 2017-10-16 21:08:06, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. "Иргэнийхээ эдийн засгийн эрх чөлөөг зөвхөн хуулийн үндэслэл бүхий шүүхийн шийдвэрээр хязгаарлана" гэнэ үү. Өөрөө захирамж гаргаад "тэгш өдөр машинаа уна, сондгой өдөр явган яв" гээд байсан хүн шүү дээ.

    Солигдмол үүл, 2017-10-16 20:51:43, 202.5.196.34Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Bat-Yyl idsen horongoo hyraalga. ulsin baatraasaa ehele ee.

    Zyl, 2017-10-16 21:00:35, 66.181.181.153Хариу бичих

  110. Мэдээж Женкогийнхыг хураахгүй.Азийн дайсан Оросуудын бодлогоо гэж.

    Зочин, 2017-10-16 21:28:43, 202.179.27.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. Ардчилал, даяарчлал, олон ургалч үзэл, олон намын систем, залуу улс төрч, төр муу менежер, сонгуулийн хар машин, гуравдах хөрш, чөлөөт зах зээл, өмч хувьчлал, хувийн өмч, эрх чөлөө, ашигт малтмалын ордын лиценз, лицензийн наймаа, гадаадын хөрөнгө оруулалт энэ бүхэн чинь буурай хөгжилтэй орнуудын газрын хэвлийн болон бусад баялагийг дээрэмдэж авахын тулд гадаадын эдийн засгийн алуурчдын нарийн бодож боловсруулсан, Африк, Латин Америк, Ойрхи дорнодын орнуудад олон жил туршигдаж, хэрэгжсэн нарийн арга, технологи юм. Гадаадын эдийн засгийн алуурчид энэ технологийг 1990 оноос Ардчилал нэрээр Монгол улсад нэвтэрүүлж, амжилттай хэрэгжүүлж эхэлсэн. Энэ бузар технологийг Монгол улсад шууд гардан хэрэгжүүлэгч нь АН, туслан хэрэгжүүлэгч нь МАН юм. Энэ бузар технологийг Хятадууд 1990 онд Тэн-Ан-Миний талбайд шууд бут ниргэсэн, харин Оросод Путин гарч ирээд 2000 онд бут ниргэсэн. Гэтэл энэ бузар технологийг АН, МАН хоёр өнөө хүртэл Монголд уралдан хэрэгжүүлсээр байна. Монголчууд сэрэгтүн, ухаарагтун.

    Зочин, 2017-10-16 21:02:46, 59.153.114.46Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. Хятадын удирдагчид Ардчилал гэж солиорсон залуучуудынхаа бөөрийг 1990 онд Тэн-Ан-Миний талбайд сугалаад хаячихсан. Манай Батмөнх мэтийн аймхай, хулчгар, эр зориггүй удирдагчид 1990 онд Сүхбаатрын талбайд Ардчилал гэж солиорсон Элбэгдорж, Бат-Үүл Зориг, Баабар, халзан Ганболд мэтийн залуучуудад хоёр гараа өргөөд буугаад өгчихсөн. Үр дүнд нь Хятад улс дэлхийн хамгийн хөгжилтэй хүчирхэг гүрэн болж хөгжсөн бөгөөд харин Монгол улс эдийн засгийн хувьд дэлхийн хамгийн ядуу, улс төрчид болон ард иргэд нь боловсрол, оюун ухаан, ёс суртахууны хувьд бүрэн дампуурсан улс болж хувирсан. Энэ бол гашуун боловч үнэн. Ардчилал бол фашизмаас ч илүү аюулт дайсан.

    Зочин, 2017-10-16 21:02:59, 59.153.114.46Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. Дэлхийн улс орнууд гайт Ардчиллын хоронд бүрэн хэмжээгээр мансуурчээ. Америкийн тусгай албадын зохион бүтээсэн фашизмаас ч илүү аюултай Ардчилал хэмээх энэ гайт хорны аюулыг манай хоёр их хөрш ОХУ, Хятад улс одоогоос арав, хорин өмнө танин мэдээд ардчиллын бус хөгжлийн замыг сонгоод амжилттай хөгжиж байна. Харин Монгол улс өнөө хүртэл гайт Ардчиллыг магтан дуулсаар....

    Зочин, 2017-10-16 21:03:15, 59.153.114.46Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. Ардчилал монгол хүмүүсийн халуун эх оронч сэтгэл, хүн чанар, хүний мөс, цэвэр ариун ёс суртахуун, шударга үнэнийг дээдлэх үзэл бүхнийг 27 -хан жилийн дотор бүрмөсөн уусган устгаж булшилсан. Одоо бид улам бүр хүн чанараа гээж, зөвхөн идэж уухаа боддог адгуусан амьтны шинж чанарыг өдрөөс өдөрт олж, соёлт хүн төрөлхтний хөгжил дэвшлээс улам бүр холдсоор байна. Бид бүхэлдээ хүн дүрстэй адгуусан амьтад болсоор байна. Монголын нийгэм бүхэлдээ АН-аас болж бузартсан. Ардчилал дахин Монголд бүү үзэгдэг.

    Зочин, 2017-10-16 21:03:29, 59.153.114.46Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Манай Ерөнхийлөгчид, Ерөнхий сайдууд, УИХ-ын эрхэм гишүүд, ард түмэн нийтээрээ Ардчилал хэмээх хорны мансууралд 1990 онд орсон бөгөөд энэ нь хулгана хулганы хор идсэнтэй ав адилхан юм. Учир нь Ардчилал хэмээх энэ хүчтэй хоронд дэлхийн томоохон бар улсууд (Америк, Европ, Орос, Япон гэх мэт) бүгдээрээ хордсон бөгөөд түүний хажууд Монгол улс бол жижигхэн хулгана л юм. Бид юунд хордсондоо ч мэдэхгүй, мэдэхийг ч хүсэхгүй самуурчихсан, элийрчихсэн явна. Самуурч элийрчихсэн учраас бид ардчилал, даярчлал, дөрвөн жилийн ардчилсан сонгууль, чөлөөт зах зээл, хувийн өмч, төр муу менежер, залуу улс төрч, жендерийн тэгш эрх, прагматик сургалт, гуравдагч хөрш, хүний эрх, гадаадын хөрөнгө оруулалт, төрийн гурван өндөрлөг, сөрөг хүчин, Засгийн газрыг огцоруулах, Засгийн газрыг шинээр бүрдүүлэх, УИХ-ыг тараах, УИХ-ын сонгуулийг дахин явуулах гэх мэтээр солиорч хашгачсаар явна.

    Зочин, 2017-10-16 21:03:39, 59.153.114.46Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. “Ардчилал гэдэг бол хоёр боохой, нэг хурга нийлээд үдийг хоолондоо юу идэхээ шийдэж буй хэрэг юм” гэж АНУ-ын ерөнхийлөгч асан Бенжамин Франклин нэгэнтээ хэлжээ. Эндээс ямар дүгнэлт гарна гэвэл бүх юм шударга үнэн, олонхийн саналын дагуу үдийн хоолонд хөөрхий хургыг иднэ гэдэг нь тодорхой. “Олонхийн санал” гэдэг ийм л аюултай үг. Махчид, шимэгчид, сорогчид “олонхийн санал”-ын дагуу эрх баригчдын эгнээнд орж ирэх нь ийм л аюултай. Манай эрх баригчид бол махчид, шимэгчид, сорогчид юм. Ардчилал нь эрх баригчдыг хүссэн ч хүсээгүй ч махчид, шимэгчид, сорогчид болгодог. Ардчиллыг үүрд устгасан цагт л Монгол орон өндийнө.

    Зочин, 2017-10-16 21:03:55, 59.153.114.46Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. Ардчилал бол хүнийг ёс суртахуунгүй, мөс чанаргүй зөвхөн идэж уухаа боддог адгуусан амьтан болгох нууц Америк технологи юм. Өөрөөр хэлвэл хүнийг ёс суртахуунгүй, мөс чанаргүй адгуусан амьтан болгон хувиргах технологийг Ардчилал гэнэ. Ёс суртахуунгүй, мөс чанаргүй болсон хүмүүс улс орноо өөрсдөө нураадаг. Бид өнөөдөр Монгол улсаа өөрсдөө нурааж ч байна. Ардчиллыг таягдан хаяхгүй л бол цаашид улам л хурдан өөрсдөө нурааж Монгол хүн, Монгол улс дэлхийн тавцангаас үүрд арчигдана.

    Зочин, 2017-10-16 21:04:05, 59.153.114.46Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. Ардчилал бол хүнийг “Хүний махан хүнстэн, хүрэл чулуун зүрхтэн” болгодог, улс орныг мөхөлд хүргэдэг нууц Америк технологи юм.

    Зочин, 2017-10-16 21:04:14, 59.153.114.46Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. Манай гариг дэлхий дээр засаглалын олон янзын хэлбэр туршигдсаар ирсэн, цаашид ч туршигдах болно. Хэн ч ардчиллыг төгс төгөлдөр, хамгийн ухаалаг гэж хэлж чадахгүй. Харин ч ардчиллыг хүн төрөлхтний түүхэнд оршиж байсан засаглалын бүхий л хэлбэрээс хамгийн муу нь гэж хэлдэг хүмүүс бий. /Нобелийн шагналт, Английн ерөнхий сайд Уинстон Черчилль/

    Зочин, 2017-10-16 21:04:26, 59.153.114.46Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. Ардчиллыг үе үе цусаар угааж байх хэрэгтэй. /Дэлхийн нэг нойморын зэс үйлдвэрлэгч Чилийн удирдагч Августо Пиночет/

    Зочин, 2017-10-16 21:04:44, 59.153.114.46Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. Дэлхийн нэрт эдийн засагчид буурай болон хөгжиж байгаа улс орнуудын хөгжлийн загвар болох Конвергенцийн онолыг боловсруулан гаргасан. Конвергенцийн онолын мөн чанар нь капиталист, коммунист нийгмийн аль сайныг нь авч оновчтой хослуулах явдал юм. Капиталист, коммунист нийгмийн байгуулалын аль алин нь Адам Смит, Карл Маркс мэтийн дэлхийн суут ухаантнуудын бодож олсон нийгмийн байгуулалууд юм. Аль нэгийг нь хатуу баримтлах нь туйлширал юм. Конвергенцын онолоор бол буурай болон хөгжиж байгаа орнууд батлан хамгаалах, эрчим хүч, уул уурхай, боловсрол, эрүүл мэндийн салбараа хувьчилж болохгүй, гадаадын хөрөнгө оруулалт оруулж болохгүй, 100 хувь төрийн мэдэлд байлгах ёстой гэж үзсэн. Эс тэгвэл газрын баялагийг нь гадаад, дотоодын эдийн засгийн алуурчид дээрэмддэг, улс төрчид болон хүн ард нь боловролгүй, хүмүүжилгүй, ёс суртахуунгүй зэрлэг, бүдүүлэг, шуналтангууд болж хувирдаг, ард түмэн нь өвчин эмгэгт баригддаг болохыг нэгэнт нотолсон. Монгол орон минь дэлхийн нэрт эдийн засагчдын заасан замаар бус, АН, гадаад дотоодын эдийн засгийн алуурчдын заасан замаар замнаж байна. Болгоомжлогтун, сэрэгтүн.

    Зочин, 2017-10-16 21:05:27, 59.153.114.46Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. Дэлхийн нэрт эдийн засагчид буурай болон хөгжиж байгаа улс орнуудын хөгжлийн загвар болох Конвергенцийн онолыг боловсруулан гаргасан. Конвергенцийн онолын мөн чанар нь капиталист, коммунист нийгмийн аль сайныг нь авч оновчтой хослуулах явдал юм. Капиталист, коммунист нийгмийн байгуулалын аль алин нь Адам Смит, Карл Маркс мэтийн дэлхийн суут ухаантнуудын бодож олсон нийгмийн байгуулалууд юм. Аль нэгийг нь хатуу баримтлах нь туйлширал юм. Конвергенцын онолоор бол буурай болон хөгжиж байгаа орнууд батлан хамгаалах, эрчим хүч, уул уурхай, боловсрол, эрүүл мэндийн салбараа хувьчилж болохгүй, гадаадын хөрөнгө оруулалт оруулж болохгүй, 100 хувь төрийн мэдэлд байлгах ёстой гэж үзсэн. Эс тэгвэл газрын баялагийг нь гадаад, дотоодын эдийн засгийн алуурчид дээрэмддэг, улс төрчид болон хүн ард нь боловролгүй, хүмүүжилгүй, ёс суртахуунгүй зэрлэг, бүдүүлэг, шуналтангууд болж хувирдаг, ард түмэн нь өвчин эмгэгт баригддаг болохыг нэгэнт нотолсон. Монгол орон минь дэлхийн нэрт эдийн засагчдын заасан замаар бус, АН, гадаад дотоодын эдийн засгийн алуурчдын заасан замаар замнаж байна. Болгоомжлогтун, сэрэгтүн.

    Зочин, 2017-10-16 21:05:36, 59.153.114.46Хариу бичих

  134. Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. Hunii hiisen sain muug tuuh burhan 2 shuune.Batuuld aih yum bhgui udam sudar buteesniig unen zuv tuuh shuune.Batuuliig demjdeg

    zochin, 2017-10-16 21:11:10, 43.242.243.219Хариу бичих

  136. Түүх бурхан хоёр шаадаг болцийм биш үү? Ренчино чинь одоо бүр монголчуудын даалгавраар коминтернд ажиллаж монгол улсын тусгаар тогтнолыг бий болгож улмаарих монгол улсыг байгуулах гэж зүтгэж яваад оросуудын гарт амиа алдсан "монгол улсын баатар" юм биш үү.

    Зочин, 2017-10-16 22:12:30, 103.10.22.35

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. Хятад улс конвергенцийн онолоор амжилттай хөгжиж байна. Орос араас нь ороод явж байна. Конвергенцийн онолын мөн чанар нь капиталист, коммунист нийгмийн аль сайныг нь авч оновчтой хослуулах явдал юм. Капиталист, коммунист нийгмийн байгуулалын аль алин нь дэлхийн суут ухаантнуудын бодож олсон нийгмийн байгуулалууд юм. Аль нэгийг нь хатуу баримтлах нь туйлширал юм. Конвергенцийн онолоор бол байгалийн баялаг, эрчим хүч, боловсрол, эрүүл мэнд, батлан хамгаалах салбаруудыг хувь хүнд, хувийн болон гадаадын компанид өгдөггүй, 100 хувь төрийн мэдэлд байлгадаг. Харин аж үйлдвэр, хөдөө аж ахуй, зам, барилга, хүнс, хөнгөн үйлдвэрийн гэх мэт эдийн засгийн бусад салбаруудыг хувьчилж, чөлөөт зах зээлийн жамаар нь явуулдаг. Энэ бүхнийг үндсэн хуулиндаа тусгаж өгдөг.

    Зочин, 2017-10-16 21:14:29, 59.153.114.46Хариу бичих

  138. Харин яг ийм зам нь зөв байгаа юм. Манайхан замаа сонгохын оронд өөрсдийнхээ хармаанд юм чихэхээ бодоод ухаангүй явах хооронд улс нь сүйрлийн ирмэгт.

    Зочин, 2017-10-17 04:04:17, 66.181.160.67

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. dandaa elii balai kommentuud mongolchuud bol unen teneg mal bolson ard tumen

    Зочин, 2017-10-16 21:19:02, 202.9.40.173Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. Tsaaziin yal tai bolood ch uurchlugduhguiuhamsriin doroitol bna sh de ene niigemd uhruudee.bat-uul uuriiguu hamgaalaad bnuu.undesnii 1 elit shuu ta nar shig bahiraldahgui.tiim sain yum bol uursdiinhuu uhamsriig ungiiguud uz hooson muhar susegt avtsan archaagui amitad bgaa sh dee.baabar tsenddoo nariin bichdeg zuil unen sh de.oilgoh chadvargui uhruudee

    Зочин, 2017-10-16 21:31:55, 188.102.48.115Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. Bat Uulee!!!!!!!!!!!!! Battullga-d bitgii GOMDOL garga!!! Enkhboldoos!!! AVILGACHIDAAS salmaar bn l daa!!! Tegeed guitsee!!! Bat uul ta ooroo ch gsen avilgiin esreg duu gargaaar bn!!!

    Зочин, 2017-10-16 22:22:41, 202.179.31.91Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. 90 оны хувьсгал гэгч нь нохойн баас гэдгийг монголчууд ойлгоцоншдээ лаларбаатараа ажил торолгуй архины монго хайж талбай хавиар явж байгаад хуушуур олдохоор нь умхээд хэвтэж байсан чинь л ардчилсан баатар болоод шаасан яг унэндээ ардчилал гэж хоосон бархирсан энэ мэт хоосон толгойнуудын ард хятадын эрлийз хурлийзууд байсан юм билээ тэд нар бнмау ыг бахаа ханатал дампууруулж бух уйлдвэр завод бутээн байгуулалтыг завшиж урэгдуулсэн

    Зочин, 2017-10-16 22:28:17, 202.9.42.56Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. цаазын ялыг сэргээнэ гэсэн чинь чацга нь савирч байх шив.,.

    Зочин, 2017-10-16 22:34:05, 66.181.191.186Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. ЭЛБЭГДОРЖИЙН БААТАР, хятадтай нийлсэн буриад.

    жэк, 2017-10-16 22:41:22, 203.91.117.8Хариу бичих

  150. Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. Buzartai heruulch novsh yumaa.Ebe ene neg yum 2 AN ballaj bnaa.Dandaa hoorondoo hereldene.Suuliin ued Bat-Uuliin shadarga eshed ergelzej bna.

    zochin, 2017-10-16 22:47:46, 59.153.114.120Хариу бичих

  152. Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. Алтанхуягийн хэлсэнд Баттулга ямар хамаатай юм бэ? Бат-Үүл ээ?

    Иргэн, 2017-10-16 23:06:39, 66.181.185.77Хариу бичих

  154. Таны нэр:

    Тайлбар:

  155. ха ха хоорондоо хэмхэлцээд эхэллээ бүгд л баяжсан нөхдүүд хоорондоо өөр өөрсдийн фракцтай зөвлөлт улс нуран унаж орос улс болсныг ч ойлгох сэхээгүй хоорондоо байлдаж эхлэв ээ гэж ха ха

    ха ха ха, 2017-10-16 23:19:47, 182.160.2.7Хариу бичих

  156. Таны нэр:

    Тайлбар:

  157. Батүүл болио

    Зочин, 2017-10-17 00:15:54, 103.229.123.230Хариу бичих

  158. Таны нэр:

    Тайлбар:

  159. энэ бүх явдлын жинхэнэ үнэн нь та нарын хөрөнгө хэмжээнээс их болсоноосор болж байгаа ойлгохгүй байгаа юм уу бат үүл та

    тэнгэр, 2017-10-17 00:56:28, 66.181.182.204Хариу бичих

  160. Таны нэр:

    Тайлбар:

  161. battuulee muruuruu luivariin munguu ideed uheerei!chinii zuudnii ardchilal mongold bodit hurs bolj chadsangui!bitlzee shuteed sonsood l chimeegui baij bai!busdiin haraaliig buu hurt.

    zochin, 2017-10-17 01:21:24, 98.226.83.151Хариу бичих

  162. Таны нэр:

    Тайлбар:

  163. huuramch baatar!shalgaarai!

    zochin, 2017-10-17 01:22:26, 98.226.83.151Хариу бичих

  164. Таны нэр:

    Тайлбар:

  165. Ардчилал бол эртний Их Эллин улсад үүссэн аугаа үзэл юм.Хүн төрөлхтний бодож олсон хамгийн эрхэм дээд үзэл санаануудын нэг юм.Харин Монгол улсад ардчиллыг гэмт хэрэгтэй хутгаж,эдийн засгийн гэмт хэргээ халхлах халхавч болгон доромжилсон, үзэл санааг нь гутаан сөнөөсөн этгээдүүд бол одоогийн өөрсдийгөө Ан-н гишүүн дэмжигч гээд яваа сэжгийн хог шаарнууд юм.Аливаа юмны мөхлийн шалтгаан нь дотроо байдаг.Монголын ардчиллын мөхлийг дүр эсгэсэн ардчилагчид өөрсдөө хийж байна.Цагтаа хүн алсан хэргээр БНМАУ-н Гарамгай баатар Дандар гуайн баатар цолыг хурааж байсан юм.Одоо ардчилын анхдагч С.Зоригийг хөнөөсөн, бөгсний донтой шалиг хулгайч батүүлийн баатар цолыг хурааж шударга ёс тогтоох цаг болсон.Баттулга ерөнхийлөгч цаазын ялыг сэргээх гэж байгаа.Эхний үхдэл нь энэ бөгсний баатар болох биз.Тэгээсэй ч гэж хүсч байна.

    зочин, 2017-10-17 01:30:06, 103.229.120.244Хариу бичих

  166. enhbayr vheecheee geed orilood baisan . odoo chii vheeecheeee,muu aluurchaaaan

    Зочин, 2017-10-17 02:19:09, 103.57.93.20

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  167. eronhiilogch battulgiig uhen uhtlee demjine.ter mongoliig oiulgoj shiidver gargaj chadna.oldson bolomjoo mongoliin tuluu zoriulaarai.hojmiin mongoliin ur sadad hertei zustei uils buteene uu!ok

    zochin, 2017-10-17 01:32:23, 98.226.83.151Хариу бичих

  168. Таны нэр:

    Тайлбар:

  169. Комунист Үүл, 20-иод оны Ренчиногийн "төрсөн дүү", энэ цагийн хөшөө дурсгал нураагч.

    Зочин, 2017-10-17 01:43:18, 103.10.22.35Хариу бичих

  170. Таны нэр:

    Тайлбар:

  171. Соцдекүүдээс фашист ч төрдөг комунист ч төрдөг энэ Алтанхуяг Зи нар юу ч хийж мэдэх хумуус.. Чамаас айсандаа чамайг гутаан замаасаа холдуулах гэж юу ч хийж мэдэш шүү!!! Чэмайг гутааж бичээд энэ хумуус бугд наад хумуусийн явуулага

    Alt, 2017-10-17 01:47:14, 66.181.191.36Хариу бичих

  172. Таны нэр:

    Тайлбар:

  173. MONGOL HAGAS EVROP TIV

    Зочин, 2017-10-17 01:50:59, 66.181.189.23Хариу бичих

  174. Таны нэр:

    Тайлбар:

  175. opshor dahi munguu opuulj irchiheed vheerei

    Зочин, 2017-10-17 02:16:15, 103.57.93.20Хариу бичих

  176. Таны нэр:

    Тайлбар:

  177. mongolchuud ene uguriig uhvel bitgii haramsaarai!itgel evdsen pisda!

    zochin, 2017-10-17 02:25:21, 98.226.83.151Хариу бичих

  178. Таны нэр:

    Тайлбар:

  179. avilga heel hahuuli tsetsegluulsen enkhbayar chi uhee!odoo bolno.amidral hyazgaartai!mongolchuud chamd bukh erhk medel ugsun!elbegdorjtoihgoo zail!naad elbegdorjtoigoo tamd ochood uulzaarai!

    zochin, 2017-10-17 02:28:51, 98.226.83.151Хариу бичих

  180. Таны нэр:

    Тайлбар:

  181. Yasan ch baisan bi batuuldee itgene ee.

    Зочин, 2017-10-17 03:30:22, 202.179.18.194Хариу бичих

  182. Chi owo heden gazar awchde tee

    Zochin, 2017-10-19 10:21:34, 27.123.212.141

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  183. 90 оны хувьчлал бол луйвар байсаан. Монголын ард түмний бий болгосон бүх баялаг үйлдвэр аж ахуйн газруудыг хэргээр дампууруулж хуурамчаар хувьчилж хөрөнгийг үнэгүйдүүлж авсан нөхдүүд өнөөдөр үндэсний хөрөнгөтөн болсон.

    Зочин, 2017-10-17 04:11:10, 66.181.160.67Хариу бичих

  184. Таны нэр:

    Тайлбар:

  185. Lalar hulgaich baatar boldog ardchilal Mongold hereggui ardchilsan nertei an namiin hulgaich lalar aluurchidiig bugdiig Ni buudaj alzgaa mongolchuudiig urialj baina

    Зочин, 2017-10-17 05:09:53, 46.125.250.36Хариу бичих

  186. Таны нэр:

    Тайлбар:

  187. Mongold zasahiin yahiigaa sergeej hamgiin turuun huzuugui uheer salga lalar hoeriig suhbaatariin Talbai deer duujlehed yumuu tarhind Ni sum zooj zaajlana ene bol mongolchuudiiin oshoo horsol tuiliin husel bolno

    Зочин, 2017-10-17 05:13:47, 46.125.250.36Хариу бичих

  188. Таны нэр:

    Тайлбар:

  189. Mongold zaajiin yaliig segeej hamgiin turuun elbegdorj buzariig salga lalar aluurchin batuultei duujlene ter zagt mongol dayaraa gurav honog bayarlaj ardchilal yarisan hulgaich buzaruudiig zuvuulan duujilj tamd Ni ilgeene

    Зочин, 2017-10-17 05:17:32, 46.125.250.36Хариу бичих

  190. Таны нэр:

    Тайлбар:

  191. Батүүл элбэгдорж хоёрыг эрүүдэн шүүвэл зоригийн хэрэг эрдэнэтийн хэрэг 7 сарын 1 ний хэрэг жастин каплагийн хэрэг бүгд илрэнэ. оймс гозолзох цаг ойртож байна.ард түмэн үүнийг хүлээж байна.

    Зочин, 2017-10-17 07:32:55, 182.160.34.119Хариу бичих

  192. Таны нэр:

    Тайлбар:

  193. ene zorigtoi uzel bodoldoo unench tsoohon heden hun amid seruundee bidend mash ih heregtei youm baigaamdaa

    arhi, 2017-10-17 07:53:25, 162.156.32.217Хариу бичих

  194. Таны нэр:

    Тайлбар:

  195. Elbegdorjtoi niilj eh ornoo hariihand naimaaltsaj baisniig chini bid martahgui shuu!

    Zochin, 2017-10-17 08:07:42, 202.9.41.216Хариу бичих

  196. Таны нэр:

    Тайлбар:

  197. хүүтэйгээ мөнгө идээгүй юм шиг нээх гэмгүй чухал царайлж нөгөө л ардчилал гэж хий хоосон үзэгдэл донгосч гэнэ өгөр толгой лалар чинь...

    Зочин, 2017-10-17 08:45:14, 182.160.35.201Хариу бичих

  198. Таны нэр:

    Тайлбар:

  199. Монгол улсын баатар гэнэ шуу!!! Юуны телее хэнээс авлаадаа. Ичих хэрэгтэй, мэдлэг, боловсролгуй та нараас болоод улс дампуурчихаад бна. Улс терийн шинэ хучин гарч ирж хариуцлага хулээлгэх цаг хэдийнээ болсон юм!!!

    Зочин, 2017-10-17 09:24:40, 43.242.243.230Хариу бичих

  200. Таны нэр:

    Тайлбар:

  201. Бат-Үүл ээ Орос нь дээр шүү дээ.

    Зочин, 2017-10-17 09:58:55, 103.9.90.227Хариу бичих

  202. Хэнээс дээр гэж? Оросууд Монголчуудыг хүн гэж үзэж байгаагүй.Газар нутгаас дээрэмдээд зогсохгүй хэл бичиг соёл, хамгийн гол нь үндэстний бахархлыг устгасан.Батүүлийн хувьд Буриад зоноос бараг бүх эрэгтэйчүүдийг нь шовинист Оросоос зугтаж Монголд ирлээ гэж устгасан гэдгийг тэр мартах эрхгүй. Оросжсон орчин цагийн Төв Халх аялгуу,Кирилл бичиг Монгол үндэстнийг устгасаар байгаа.Латин бичигт Монгол бичигтэй шилжих цаг ирсэн.

    Зочин, 2017-10-17 11:25:23, 202.179.27.120

    Orosud orj irj hamgalagui bol udid mgl uls bhguishude.orosig heze ch uzen ydaj bolohgui bhaa

    zochin, 2017-10-19 10:24:07, 27.123.212.141

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  203. Батуул баатар маань хоцрогджээ одоо энэ хунээс юу ч гарахгуй болжээ цаг цагаараа байдаггуй гэж

    Зочин, 2017-10-17 10:25:42, 182.160.34.207Хариу бичих

  204. Гэхдээ энэ хүнээс юм гарч байна.Нацист Женкогийн Европ болох гээд ядчихдаг Орост Монголчуудыг наад зах нь оюун санааны хувьд дагаар оруулах гэсэн бодлогын эсрэг дуугарч байна.

    Зочин, 2017-10-17 11:28:40, 202.179.27.120

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  205. булган: хав хар шөнөөр над дээр цал буурал үстэй ирэв үү?

    Зочин, 2017-10-17 10:57:35, 182.160.36.218Хариу бичих

  206. Таны нэр:

    Тайлбар:

  207. Bat-uul guai bodlogo yarih hun bish bna, harin hotiin yaj goy bolgohov geed iim ajil hiivel jinhene sain baisan shuu ta. Bodlogiin huvid erunhiilugchiin bodlogiig demjij bna

    zochin, 2017-10-17 11:23:20, 43.228.129.150Хариу бичих

  208. Азийг үзэн ядаж доорд үздэг шовинист Оросыг түшиж болохгүй гэдэг бол Бодлого л доо.Европ чанар гэж ирээд юм бүхэнд Европ гэж үхэцгээдэг Оросууд Америкийг байтугай Азийнх гээд Япон Солонгос Хятадыг хүлээн зөвшөөрдөггүй.Хятадаас Орос худалдаачид тэдний садан Монгол Женконууд очиж шаардлага хангахгүй гологдол барааг бараг үнэгүй авч тэрийг нь Орос Монголын хил гаальчид нутагтаа нэвтрүүлж,тэрийг нь Орос,Оросжсон Женконууд Төрийн хяналт тавин,дахиад л тэд ард түмэнд худалдан мөлждөг! Ха ха Европын Германы мөнгөөр амьдардаг Болгар Польш Серби Албани Оросууддаа л үлгэр жишээ байдаг байх.

    Зочин, 2017-10-17 11:44:21, 202.179.27.120

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  209. Ulstur yahavee. Bulgan haa yavna zailuul? Ergej toirch baigaarai daa.

    Зочин, 2017-10-17 11:37:26, 66.181.186.170Хариу бичих

  210. Таны нэр:

    Тайлбар:

  211. Ene hun er ni yagaad erunkhiilugch bolgontoi am muriigaad baidag hun be? Tegeed gonshignood l baikh yum nuguu duul ni yu medeed eniig ailgaad baidag yum tegej baigaad tag bolood alga boldog ! Uul nootoi hizuugui bas ailgaad avsan sanaj bna! Odoo jenko bas ailgakh uu?

    S, 2017-10-17 12:30:38, 103.26.195.33Хариу бичих

  212. Таны нэр:

    Тайлбар:

  213. Hogiin amitandaa...

    Зочин, 2017-10-17 13:03:08, 202.179.31.86Хариу бичих

  214. Таны нэр:

    Тайлбар:

  215. bat uul yasan osorhog bn aa.

    Зочин, 2017-10-17 13:05:35, 202.179.31.91Хариу бичих

  216. Таны нэр:

    Тайлбар:

  217. Оросын эрүүгийнхэн олон малгай өвөртөлж яваад зүсээ хувиргаад цагдаа нарыг чулуу хөөлгөдөг аргатай.Орост "дургүй" батүүл оросын аргыг хэрэглэж хадам ээж,өөрийнхөө аав,бас өөрийнхөө малгайг өвөртөлж яваад булгантай завхайрдаг байсныг бид мэдүүлгээс нь мэдэж авсан.Монгол улсын төрийн шагналт зохиолчийн гэрт ийм хар нялхаасаа шоронжсон эрүүгийн элемент өсч торниж байсан байгаа юм.40 мянгатынхан гээд өөрсдийгөө бараг элит ухааны юм яриад явдаг хог шаарнууд ямар чиглэлээр боловсорч байсныг эндээс ойлгож болно.Тэгэхээр орос эрүүгийнхний аргаар зүс хувиргадаг аргатай энэ этгээд оросоо муулаад нэмэргүй биз дээ.Очиж очиж журмын нөхөр гээд хуцаад байдаг хүнийхээ авгайтай завхайрч явдаг ийм хог шаараа Ан гэдэг жорлонгийн гишүүн дэмжигч гэгч өмхий өтнүүд манай баатар гэж ирээд жигтэйхэн өргөмжилдөг гэхээр тэд ямар сэжгийн ёс зүйтэй хэн бэ.Аймгаараа алцан,удмаараа улцан гэдэг шиг намаараа ёс зүйгүй гудамжны люмпэнгүүд.Монгол оронд шударга ёс тогтож дүр эсгэсэн хуурамч ардчилыг халах тэр сайн цагт чи баатар биш харин цаазын ялтан болно.

    зочин, 2017-10-17 13:27:03, 122.201.21.8Хариу бичих

  218. yag unen.uneher gutamshigtai hunshude

    Зочин, 2017-10-19 10:26:29, 27.123.212.141

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  219. Нэг тэрэгний 2 дугуйг харьцуулдаггүй юм. Жанхуу 1996 онд 17 чингэлэг спиртээр геноцид үйлдэж атигар тарвага, атигар хулгайч хоёрын зам мөр нэг болсон түүхтэй юм. Жанхуу хэзээ ч атигар тарвагын хөлийг гозолзуулна гэж байгхүй, энэ дээр бичсэн санаачилга гэдэг бол огт биелэх боломжгүй утопи зүйл. Цаазын ялыг аль 4 жилийн өмнөөс сэргээх гээд хуульчдийн баг ажиллаж байсан юм, атигар тарвага нүб-д очино гэж сэрүүн зүүдлээд цаазын ялыг сэргээхгүй байсан түүхтэй юм. Жанхуугийн бүх хулгай, луйвар хүчингийн хэргийг баяр, энхсайхан, элбэгдорж, миеэ, ухна хүрэлсүх бүгд мэдэж байхад тэднийг хууль шүүхэд өгч чадахгүй. Сүүлийн үед жанхуу агаарт замхран одсон хий хоосон яриа 60 тэрбумыг л ганц ярих юм. Новшийн хулгайч аа, өөрийнхөө төмөр замаас хулгайлсан 280 сая долларыг чи бас яриач. Ямар ч эд мөрийн баримт байхгүй 60 тэрбумыг ярьж 4 жилийг өнгөрөөнө гэж бодож байгаа эндүүрэл шүү жанхуу, ард түмэн тэнэг биш, чиний бодитоор улс эх орныг хохироосон 280 сая доллар буюу 700 тэрбум төгрөгний асуудал, 17 чингэлэг спирт, номурангаас зээлсэн 120 саяд доллар, үй олон хууль бус өмч хувьчлалын хэрэг, жанхуугийн бусад хүний нэр дээр эзэмшдэг ашигт малтмалын лицензи, офшорт нуусан 1.1 тэрбум доллар гээд өчнөөн хууль бус зүйл байгаа шүү....

    Зочин, 2017-10-17 17:12:15, 202.131.243.162Хариу бичих

  220. Харин тиймээ

    Зочин, 2017-10-23 18:53:10, 103.57.93.155

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  221. Тэнэглэлд хязгаар, эцэс төгсгөл гэж бий. Улс орон бүрэн дампуурч сөхрөхөд цаг хугацааны хязгаар, зааг ч гэж бас бий. Энэ Монгол улс маань юу л болоод байна даа. Нийгмийн адгийн хар шаар, хог новш болсон эргүү балай, боловсролгүй мал Монгол улсын амийг бүрэн таслахаар шийджээ. Чухам яагаад жирийн нэгэн иргэн бухимдаж буй учрыг энд тайлбарлая. ОХУ-ын Владивосток хотноо болж буй Дорнын эдийн засгийн чуулга уулзалтад оролцож байгаа Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхуу Таван Толгойг нүүрсийг 200 гаруй км зөөж Хятадад зарах нь ямар ч ашиггүй, харин 4500 гаруй км буюу 20 дахин хол зөөх нь ашигтай гэж дэлхий нийтэд зарлалаа. Өөрөөр хэлбэл Монголчуудыг Хятадын барааг Эрээнээс бус Москвагаас авахыг тулган хүлээлгэж байна. Яг үнэндээ бол одоогийн эдийн засгийн сүйрэл бүгд энэ жанхуу, зика вирус 2-н тарьсан гай шүү дээ. Жанхуугийн хамгийн сүүлийн үйлдлийг харахад огцруулах бүрэн үндэслэл гарч ирж байна. Өөрийнх нь хэлж байгаачлан 60 тэрбумын хэргийг сайн шалга, мөн давхар шинэ төмөр зам төслөөс 280 сая доллар залилсан хэргийг ч гэсэн дахин сайн шалга, яагаад энэ нөхөр хамсаатан болох 2 хүнийг интерполоор хайхыг зогсоолгов. Яагаад Монголын эдийн засгийг дампууруулахад гол үүрэг гүйцэтгэсэн хүмүүст гавьяат эдийн засагч цол өгөөд байгаа юм бэ? Зүгээр шинэ төмөр төслийг л энд дурдая. Шинэ төмөр замын төслийн барилгын гүйцэтгэгчээр хулхи самсунг буюу Самсунг Си Энд Ти корпораци, газар шорооны ажлын туслан гүйцэтгэгчээр дотоодын нийт 12 компани, техникийн зөвлөх компаниар Ниппон Коей ХХК ажилласан түүхтэй юм аа. Ажилласан ч гэж ажлаа дуусгаж чадалгүй бүгд хаяад явсан. Германы Deutsch Ban төслийн хянагчаар ажиллаагүй, ажиллах үндэс ч байхгүй, яагаад вэ гэвэл Монголын Төмөр Зам, Зам тээврийн Яам өөрсдөө хянагч бөгөөд захиалагч нь байсан юм. Миний хэлсэн бүгд худлаа бол тэрнийг үгүйсгэх баримтаа гаргаад ир. Яг одоогоор шинэ төмөр замын ажил зүгээр нэг хэдэн овоолсон шороо л байгаа ш дээ, Тус замын далангийн ажлын гүйцэтгэл 86 хувьтай, нийт бүтээн байгуулалт нь 51 хувийн гүйцэтгэлтэй байгаа гэдэг бол огт худал. Одоо наад далан чинь техникийн шаардлага хангахгүй, ахиад далангийн ажил хийгдэнэ. Заа бас тэр Эрээнцав-Чойбалсан чиглэлийн төмөр замыг аль дээр үед тависан гэдгийг зарим нөхдүүд мэддэггүй бололтой. Соловьевск-Эрээнцав-Баянтүмэний өргөн царигийн 238 километр төмөр замыг аль 1930-аад онд барьсан түүхтэй юм шүү дээ сайд гуай. Говиос Дорнод руу тавигдах төмөр замыг нэн даруй зогсоох хэрэгтэй, ямар ч үр ашиггүй, хэрэггүй төмөр зам барих нэрийдлээр мөнгө угаах, завших ажил л явагдаж байна. Оросууд өөрсдөө асар их нүүрстэй орон Манай нүүрсийг хямд тээвэрлэнэ гэдэг шал худлаа. Монголчууд хамгийн том зах зээл нь хажууд нь байхад шал өөр зуг рүү чулуу хөөгөөд тэнээд байх шаардлага ерөөс байхгүй. Та нар эрүү ухаантай юм бол бодоод үзээч. Хятадын барааг Москвагаас зөөвөл шатах уу баяжих уу. Хятадууд манай нүүрсийг худалдаж авья. далайн боомтоороо олон улсын зах зээлд гаргаж өгье гээд байхад заавал Орос руу төмөр зам тавьж зөөнө гээд байгаа хүмүүс Монголын эдийн засгийг сүйрүүлэх, хорлон сүйтгэх, ард түмнийхээ эсрэг гэмт хэрэг хийгээд байгаан биш үү. Хятадаар дамжуулж нүүрсээ гаргах нь хамаагүй эрсдэл багатай. Монголд үйл ажиллагаа явуулдаг Японы Сумитомо компани 2011 онд, энержи ресурс 2011 онд Оросоор дамжуулж Япон руу нүүрс гаргаж үзсэн түүхтэй юм. Оросын гааль болон төмөр замын хүнд суртлыг арай гэж даван Японд очиход тэр нүүрсний талаас илүү хувь нь хог шороотой холилдсон хэн ч худалдаж авахааргүй нүүрс очсон гашуун түүхтэй юм. Бүр дээрээс нь тээврийн зардал нь талийж өгсөн. Нэг тонн нүүрс тээврийн зардалтайгаа 173 доллар болсон гээд бод доо...

    ARD, 2017-10-17 17:13:11, 202.131.243.162Хариу бичих

  222. Таны нэр:

    Тайлбар:

  223. Bat-Uul =CIA

    Guest, 2017-10-18 02:49:20, 31.10.175.199Хариу бичих

  224. Таны нэр:

    Тайлбар:

  225. ЯМАА

    АИӨ, 2017-10-18 10:12:32, 66.181.165.246Хариу бичих

  226. Таны нэр:

    Тайлбар:

  227. Byalduuchilsan bolgon nuhur bish gedgiig medej oilgoh mergen uhaan battulga erunhiilugchid bgaa gedegt itgie. Unasan bolgonoo hen neg rvv chihdeg altanhuyag yas hayasaar baih bno. Udah tutmaa erunhiilugchiig muuhai haragduulj harluulah bno.

    172, 2017-10-18 13:51:30, 103.229.122.161Хариу бичих

  228. Таны нэр:

    Тайлбар:

  229. Elbegdorjiig uls turd oruulah geed Batvvl nivsh hutsahaa bolioroi

    zochin, 2017-10-18 13:58:52, 103.229.121.102Хариу бичих

  230. Таны нэр:

    Тайлбар:

  231. Энэ одоо хуцаж ульж болоогvй юмуу!!?? Бас еронхийлогчийг шvлсдэж зуух шалтагаа мен олов оо! Чиний ямар хvн гэдгийг бид даанч сайн мэдэх болжээ! Одоо зай тавиад ег! Ямарч гавьяагvй чамд Улсын Баатар егехеес илvv яах байсан юм бэ?!

    Зочин, 2017-10-18 18:26:51, 202.70.46.217Хариу бичих

  232. Таны нэр:

    Тайлбар:

  233. ard tumen ch buhnig oilgo l bn l da.bushun l delberesei.manai hulihan danch tsalinga nemed baritsalagdchihsan yum.AT gazar,shuh tsagda ni shudarga bol odo turd bga nuhdud bugd l hul ni gozoih yostoidoo

    Зочин, 2017-10-19 10:32:41, 27.123.212.141Хариу бичих

  234. Таны нэр:

    Тайлбар:

  235. Ардчилалын том багана гэж бодж явдаг шүү Үүл даргыг.......Цэргийн Коммунист бүтээн байгуулалтаас КОММУНИСТ БНХАУ хүртэл татгалзсан шүү дээ...Аж ахүй нэгж,хувийн кампануудаа л бүтээн байгуулалтандаа татан оруулдаг....Хятадад цэрэг зам барьдаггүй л байхгүй юу....Одоо энэ коммунист суботник энэ тэр арай хэтэрч байна...Багш нарыг хичээл хийлгэхгүй ,хүүхдүүдийг сургуульд нь явуулахгүй хог энэ тэр цэвэрлүүлдэг

    Зочин, 2017-10-19 12:40:53, 59.153.87.198Хариу бичих

  236. Таны нэр:

    Тайлбар:

  237. Elbeg Batuuliig Battulgiin esreg tavichihaj.

    Зочин, 2017-10-19 14:40:20, 89.204.137.183Хариу бичих

  238. Таны нэр:

    Тайлбар:

  239. Зөвлөлт маягийн улс болох тэр сайн цагт чам шиг ард түмний хөрөнгийг ардчилал нэрээр халхавчлан хулгай хийсэн эрүүгийн элементийг хана руу харуулж зогсоож байгаад ганцхан сум зарлагадах болно.Чиний оффшорчин хулгайч гөлөг чулуудай,хулгайлсан хөрөнгийг чинь хамтран цусалсан хулгайч эхнэр чинь ч үлдэхгүй.

    зочин, 2017-10-19 16:16:08, 122.201.21.5Хариу бичих

  240. Таны нэр:

    Тайлбар:

  241. зоригииг хэн алсан билээ,БатҮүл

    эрдэнэ, 2017-10-19 19:07:01, 202.9.47.177Хариу бичих

  242. Таны нэр:

    Тайлбар:

  243. end zarim 1 nohod ene salga Bat-vvliig idsen ,uusanaa avaad zam morooroo tonil ch geh!!!!!!!! esvel ene salga Bat-vvl ooroo bicheed baina uu?????????tiim amar ym ch gej baihgvi schvv hamuudaa!!!!!!! uls ,oroniig ymar bolgov,ymar ich ed baylag,ymar ich bvteen baiguulalt,ymar ich gazar schoroo,ymar ich uul us,ymar ich baigaliin baylag,ymar,ymar,ymar,ymar,ymar,ymar,ymar??????????ustgaj ,hahuulidaj,urvaj,hulgailaj duusgav!!!!!!!deer ni ene ard tvmenenii ervvl mend ,bolovsrol,hool hvns,soel,hamgiin aimschigtain zaluu veiig maani ymar hvmvvs bolgov!!!!!!!!!vgvi schvv!!!!!ogor Bat-vvl tvvnii hamsaatanguudig tegej ch 1 zvgeer tavihgvi schvv!!!!!!! zovhon vhel,vhel,vhel ,vhel,vel vheldee bvr vheliin muuhaigaar vheh!!!!!!!!!

    Зочин, 2017-10-20 01:54:02, 95.90.212.32Хариу бичих

  244. Таны нэр:

    Тайлбар:

  245. Ядуу,ядруу ард түмэн 2 талцаад муудалцаад байх. Хэн ийм болгов? Итгэж байсан итгэлийг нь шавартай хутгасан АН,МАН-ын шуналтайгаас шуналтай луйварчин улс төрчдөөр улс орноо тоглуулж ,өөрсдөө ядуурснаас тэр шүү дээ. Ард түмэнд дээшээ тэнгэр хол ,доошоо газар хатуу хэнд хандах,юу хэлэхээ мэдэхгүй өнчирч,сошиалаар сэтгэлээ онгойлгодог болж. Тэсэрч ,дэлбэрэхэд ч бэлэн болсон бна. Өчигдөр засаг байгуулаад дууслаа,нөгөө л ашиг сонирхлын зөрчилтэй Хүрэлбаатар, Сумъяабазар нар сайд болчихлоо.Дүү нь АН-ын ерөнхийлөгчийн зөвлөх ,ах нь уул уурхайн сайд болж болохгүй ашиг сонирхлын зөрчил үүснэ гэж ард түмэн сошиалаараа сэтгэгдлээ бичээд дийлсэнгүй. Нохой хуцахын чинээ ч тоосонгүй. Ард түмний дуу хоолой огт хэрэггүй юм бол хэдэн баячууд та нар биднээс тасраад тусгаар улс болоод салан тусгаарлаач. Бид эх оронтойгоо үлдмээр бна. Үр хүүхдүүддээ ашигт малтмалаа үлдээмээр бна. Бүгдийг нь та нар цөлмөөд дууслаа ш дээ. Шунал чинь ямар дундрах биш.

    Зочин, 2017-10-20 10:17:16, 122.201.24.31Хариу бичих

  246. Таны нэр:

    Тайлбар:

  247. Хөөрхийдөө Ардчилал ярьж 30 шахам жил амьд явлаа. Ард түмнийг жаргуулна гэж 30 шахам жил хуурлаа. Алахыг нь алж, зайлуулахыг нь зайлуулж Ардын/ Улсын/ баатар цолыг ард түмнээс биш анд найзаасаа хүртлээ. Оросыг ад үзэж, хужааг дээш нь залж ард олноо гулгачин болголоо. Одоо чамайг тогос шиг гоёсон ч, хөхөө шиг донгодсон ч хэн ч тоохоо больж дээ. Эртхэн дулаан хувцасаа бэлдэж бай.

    Г.Батнасан, 2017-10-20 14:13:25, 103.194.176.98Хариу бичих

  248. Таны нэр:

    Тайлбар:

  249. үүл монголд ардчлал нэрээр халхавчилсан дураараа дургигч анархизмийн нэвтэрүүлэхэд онцгой хүчин чармайлт гаргаж монголын түүхэнд ийм зурвас үе байсан гэдгийг нотлох түүхийн дурсгал хөшөөг хайр найргүй устгаснаас өөр монголын ард түмэн, тусгаар тогтнолд хэрэгтэй онцгой юм даан ч хийгээгүйг одоо монголчууд ойлгож дүгнэж эхлээд байгаа шүү

    зочин, 2017-10-22 09:33:08, 49.0.218.217Хариу бичих

  250. МАН шинэчлэгдэх тухай ярих хэрэггүй юм.33 залуучуудаасаа сонголт хийсэн бол 20 онд дахин сонгогдох боломж өндөр байлаа. Даанч дахиад мөнгөний тохиролцоо хийж ЗГ томилож чадлаа шүү. МАН сүүлчийн засгийн газар болоосой. Түүхийн тавцангаас нэг мөсөн хусагдах болж дээ.

    Зочин, 2017-10-24 20:18:56, 202.179.26.4

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  251. Ардчиллын ариун үзэл санааг бүх ард түмний өмчийг хулгайлах бузар санааныхаа халхавч болгон ашигласан Ан гэгч өмхий жорлонгийн толгойд сууж байгаа гэмт хэрэгтнүүдэд ял оноох нь шударга ёсонд нийцнэ.Шударга ёс гэж чухам үүнийг л хэлэх ёстой.

    зочин, 2017-10-22 12:42:58, 122.201.21.5Хариу бичих

  252. Бат-Үүл шиг шударга хүн хаанч байхгүй. Зориг шударга хоёроор АРДЧИЛАЛЫН ТУХАЙ ДУГАРЧ БАЙНА.Хүнийхээ хувьд Үүл монгол улсад их зүйлыг хийсэн эхлүүлсэн. Ийм залуус олон байгаасай.

    Зочин, 2017-10-24 20:25:53, 202.179.26.4

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  253. наад муу салга сааралынхаа хулхины баатарыг нь хурааж аваад шорнд хий салга саарал монголд учруулсан хөнөөл багадаагүй

    Зочин, 2017-10-22 20:02:24, 202.9.47.177Хариу бичих

  254. Таны нэр:

    Тайлбар:

  255. аймаар сайхан БААТАР ыг минь аймаар муулсан байх юм. Биднийг бодвол аймар ардчилсан аймар хүн шдээ. Аймар Ардчилалыг аймар хурдан авчирсан аймар бурханлаг аймар хүн шүү

    mongol, 2017-10-23 17:03:51, 202.131.242.254Хариу бичих

  256. АРДЧИЛАЛГҮЙ БОЛ МОНГОЛ УСТАНА. ОДОО АРДЧИЛАЛАА ХАМГААЛЖ, БЭХЖҮҮЛЭХ ҮЛДЛЭЭ. МАН аажмаар ардчилалыг устгаж Хятад маягийн коммунизм байгуулахыг санаархаж байна. 100% хятад болох нь.

    Зочин, 2017-10-24 20:33:52, 202.179.26.4

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  257. "Монгол улсын баатар" нэрт минь чи Зөвлөлт маягийн гадаад бодлогоос юунаас нь айгаав? Өөрөө юу ч хийгээгүй байж хамаг хөшөө дурсгалуудыг буулгаад л байсан. Тэр Ленин Сталин чинь харин Монголын тусгаар тогтнолыг гадныхнаар хүлээн зөвшөөрүүлж чадсан юм шүү. Чиний байгуулсан бусармаг нийгмийн гайгаар одоо ард түмэн минь өлсгөлөн гуйланчлал өр зээлэнд баригдаад байна. Баатар нэрт минь. Ичиж амьдар.

    Зочин, 2017-10-24 13:04:05, 182.160.36.252Хариу бичих

  258. Таны нэр:

    Тайлбар:

  259. Улс орон бүр зах зээлин харилцаанд шилжсэн, манай орон тэднээс дуталгүй 90 онд шилжсэн өөр арга байгаагүй. Харин ч хожсон. 27 жил коммунис нам улс орныг толгойлж ийм байдалд оруулсан. Түүнээс биш 10 жилийн дотор АРЧИЛАЛАА эрхмэлсэн сонголт хийсэн бол хятадыг ч гүйцэж түрүүлэх байсан.Бид цөөхөн хүн амтай хамгийн хурдан үр дүнгээ үзэж болох байлаа.МАН хямрал завхарал,хагарлаас болж улс орон байндачгүй банзандчгүй сөхөрч байна. Намын хямралаас гарч улс орноо өөд нь татахгүй бол өнгөрлөө шүү.Намчирхах үзэл социализмын үеэс тогтсон учраас МАН орчин үеийн АРДЧИЛСАН нийгэмд муухай хэрэгдэж шинэ залуучуудын бодол санаанд үл нийцсэн бодлого баримтлах болжээ. Муу зүйл чандлан нуувч ил гардагийн үлгэр жишгээр МАН оюун санаа задарч залуучууд шударга нийгэмд амьдрахыг хүсэх болсноор МАН-ын хагарал, задарлыг тайлбарлаж болно. Залуучууд шинэ нийгмийнхээ төлөө тэмцэгчид байх ёстой.Түүнийг төр улс нь биелүүлэх үүрэгтэй. Нэгэнт замаа 90 онд сонгосон бол АРДЧИЛСАН ШУДАРГА НИЙГМИЙН ТӨЛӨӨ ЯВАХ ЁСТОЙ. Монголыг 20 оноос удирдах нам бол дотроо зөрчилгүй, сахилга хариуцлагатай, иргэд, ард түмнээ гэсэн нам байгаасай гэж хүсч байна.

    Зочин, 2017-10-24 20:04:28, 202.179.26.4Хариу бичих

  260. Таны нэр:

    Тайлбар:

  261. Улс орон бүр зах зээлийн харилцаанд шилжсэн, манай орон тэднээс дуталгүй 90 онд шилжсэн өөр арга байгаагүй. Харин ч хожсон. 27 жил коммунист нам улс орныг толгойлж ийм байдалд оруулсан. Түүнээс биш 10 жилийн дотор АРЧИЛАЛАА эрхмэлсэн сонголт хийсэн бол хятадыг ч гүйцэж түрүүлэх байсан.Бид цөөхөн хүн амтай хамгийн хурдан үр дүнгээ үзэж болох байлаа.МАН хямрал завхарал,хагарлаас болж улс орон байндачгүй банзандчгүй сөхөрч байна. Намын хямралаас гарч улс орноо өөд нь татахгүй бол өнгөрлөө шүү.Намчирхах үзэл социализмын үеэс тогтсон учраас МАН орчин үеийн АРДЧИЛСАН нийгэмд муухай харагдаж залуучуудын бодол санаанд үл нийцсэн бодлого баримтлах болжээ. Муу зүйл чандлан нуувч ил гардагийн үлгэр жишгээр МАН оюун санаа задарч залуучууд шударга нийгэмд амьдрахыг хүсэх болсноор МАН-ын хагарал, задарлыг тайлбарлаж болно. Залуучууд шинэ нийгмийнхээ төлөө тэмцэгчид байх ёстой.Түүнийг төр улс нь биелүүлэх үүрэгтэй. Нэгэнт замаа 90 онд сонгосон бол АРДЧИЛСАН ШУДАРГА НИЙГМИЙН ТӨЛӨӨ ЯВАХ ЁСТОЙ. Монголыг 20 оноос удирдах нам бол дотроо зөрчилгүй, сахилга хариуцлагатай, иргэд, ард түмнээ гэсэн нам байгаасай гэж хүсч байна.

    Зочин, 2017-10-24 20:12:39, 202.179.26.4Хариу бичих

  262. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: