Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх Тагнуул, Гадаадын Иргэн Харьяатын удирдлагуудыг худлаа "Сүр Данзан" царайлахаа болих хэрэгтэй гэв

Нийтэлсэн: 2017-11-29 15:31:16

Монгол Улсын Ерөнхий сайдын ахалдаг Хүнсний аюулгүй байдлын зөвлөл өнөөдөр хуралдаж,  2018 онд экспортлох, импортлох стратегийн хүнсний тоо, хэмжээг тогтоолоо.Үхрийн мах 27900, адууны мах 33600 тн-ыг, харин хонь, ямааны мах экспортлох тоо, хэмжээнд хязгаар тогтоохгүй байхаар боллоо.
 
Мөн энэ онд экспортлох адууны махны хэмжээг 10 мянган тн-оор нэмэгдүүлэхээр хурлаас шийдвэрлэлээ.
 
Мах, махан бүтээгдэхүүн экспортлоход мэргэжлийн хяналт, гаалийн бүрдүүлэлтийг хөнгөвчилж, нэг цэгийн үйлчилгээ бий болгох саналыг үйлдвэрлэгчид Ерөнхий сайдад тавьсан юм. Энэ асуудлыг өнөөдрийн хуралдааны үеэр хөндөж, үйлдвэрийн аргаар бэлтгэсэн мах экспортлоход Монголын талаас шалтгаалах бэлтгэл арга хэмжээг шуурхай зохион байгуулж, экспортлогч аж ахуйн нэгжид мэргэжил-арга зүйн дэмжлэг үзүүлж ажиллахыг Мэргэжлийн хяналтын ерөнхий газрын дарга Н.Цагаанхүү, Гаалийн ерөнхий газрын дарга Б.Асралт нарт даалгалаа.
 
Мөн хурлаар хүнсний улаан буудай 225 мянга, үрийн улаанбуудай 10 мянган тн-ыг импортлоно. Мөн 4218 тн хуурай сүү импортлоно, харин шингэн сүүний импорт хийхгүй гэж Хүнсний аюулгүй байдлын үндэсний зөвлөлийн хуралдаанаас шийдвэрлэсэн юм. Мөн уг хуралдааны үеэр Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх Тагнуулын Ерөнхий Газар, Гадаадын Иргэн Харьяатын газрын дарга нарын үйл ажиллагаанд шүүмжлэлтэй хандаж : "Та нар ач холбогдолгүй зүйл хийж, аж ахуй эрхлэгчдийг хохироож байна, ард нь хувийн ашиг сонирхол байдаг юм биш биз? зарим юман дээр  худлаа "Сүр Данзан" царайлахаа болих хэрэгтэй" гэв .

СУРТАЛЧИЛГАА :

88 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Сайн байна, Ерөнхий сайдаа

    Зочин, 2017-11-29 16:34:56, 202.9.41.117Хариу бичих

  2. Ахынхаа махний безнесийг цэцэглүүлж өгөх нь ээ. Сайн дүү аргагүй л сайн дүү юм байна аа. Чаддаг юм аа л хийж байна тэд

    Сайн байна.сайн байна, 2017-11-29 23:53:32, 103.57.93.223

    Хэн нь "Сүр Данзан"болдоо.

    хэ хэ, 2017-11-30 00:05:13, 103.57.93.223

    Зөвөө зөв.Ингэсхийгээд л урдахь ажлаа хийгээд л явж бай.Наад Сүр Данзангууд чинь аяндаа гөлөг Данзангууд болно

    Зочин, 2017-11-30 02:23:54, 98.234.233.211

    ЕС минь "Ашиг орлого"үйлчилдэг гэдэг чинь үнэн талдаа байх шүү.

    зочин, 2017-11-30 10:44:38, 202.9.41.85

    Топopын толгой шенокийн салтаанд хавчуулагдсан бхад ахынхаа бизнесийг л дэмжинэ шдээ..

    Худлаа сvржигнэхээ л байчилдаа, 2017-11-30 10:55:26, 27.123.212.130

    Ховд.Баян-Өлгий аймгуудын бизнес хийдэг хүмүүсийг виз,урилгаар боож хаах асуудал гараад олон жилийн нүүрийг үзлээ.Харъяатын газрыг татан буулгах аль эсвэл их цэвэрлэгээ хийж шудрага ажиллулах хэрэгтэй байна.Бизнесийн хамаг ажлын саад тотгор энэ харъяатын вант улсад байна.

    Зочин, 2017-12-01 02:48:18, 202.179.31.126

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Хуцаарай Хүрэлсүх ээ чи

    Зочин, 2017-11-29 16:40:48, 103.9.90.228Хариу бичих

  4. Ялаа эдэлсэн болон эдлээгүй гэмт хэрэгтнүүд өс хонзонгоор болон илчлэгдэхээс айж, өөрийн мэдлийн ХМХ-үүд болон бууны нохойнуудаа ашиглан Хүрэлсүх, Нямдорж 2-руу улангасан дайрч янз бүрийн гүтгэлэг, хуурамч мэдээлэл, үлгэр домог зохиож хүмүүсийн толгойг эргүүлэхийг хичээж байна.

    Зочин, 2017-11-29 18:59:21, 202.179.27.56

    СҮР ДАНЗАН ГЭЖ ХЭНТЭЙ ЗҮЙРЛЭЖ БАЙГАА??? ХУВЬСГАЛЧ С. ДАНЗАН УУ? ЧАМАЙГ БОДВОЛ ХУДЛАА СҮРЖИГНЭЭГҮЙ БАЙХ ШҮҮ. УЛААН ЦУСАА УРСГАЖ ХУВЬСГАЛ ХИЙГЭЭД ЭХ ОРНЫХОО ТӨЛӨӨ УРВАГЧ НАРТ АЛАГДСАН ЭХ ОРОНЧ ДАНЗАНГ ГУТААГААД БАЙГАА ХӨГИЙН ДУРРААКК УУ ЭНЭ ЧИНЬ ХАРИН??? БАГА ШИГ ГАЛЗУУРААРАЙ.

    НОВШРООЧ., 2017-12-03 20:00:30, 202.9.41.43

    СҮР ДАНЗАН ГЭЖ ХЭНТЭЙ ЗҮЙРЛЭЖ БАЙГАА??? ХУВЬСГАЛЧ С. ДАНЗАН УУ? ЧАМАЙГ БОДВОЛ ХУДЛАА СҮРЖИГНЭЭГҮЙ БАЙХ ШҮҮ. УЛААН ЦУСАА УРСГАЖ ХУВЬСГАЛ ХИЙГЭЭД ЭХ ОРНЫХОО ТӨЛӨӨ УРВАГЧ НАРТ АЛАГДСАН ЭХ ОРОНЧ ДАНЗАНГ ГУТААГААД БАЙГАА ХӨГИЙН ДУРРААКК УУ ЭНЭ ЧИНЬ ХАРИН??? БАГА ШИГ ГАЛЗУУРААРАЙ.

    НОВШРООЧ, 2017-12-03 20:00:55, 202.9.41.43

    СҮР ДАНЗАН ГЭЖ ХЭНТЭЙ ЗҮЙРЛЭЖ БАЙГАА??? ХУВЬСГАЛЧ С. ДАНЗАН УУ? ЧАМАЙГ БОДВОЛ ХУДЛАА СҮРЖИГНЭЭГҮЙ БАЙХ ШҮҮ. УЛААН ЦУСАА УРСГАЖ ХУВЬСГАЛ ХИЙГЭЭД ЭХ ОРНЫХОО ТӨЛӨӨ УРВАГЧ НАРТ АЛАГДСАН ЭХ ОРОНЧ ДАНЗАНГ ГУТААГААД БАЙГАА ХӨГИЙН ДУРРААКК УУ ЭНЭ ЧИНЬ ХАРИН??? БАГА ШИГ ГАЛЗУУРААРАЙ.

    НОВШРООЧ, 2017-12-03 20:01:05, 202.9.41.43

    СҮР ДАНЗАН ГЭЖ ХЭНТЭЙ ЗҮЙРЛЭЖ БАЙГАА??? ХУВЬСГАЛЧ С. ДАНЗАН УУ? ЧАМАЙГ БОДВОЛ ХУДЛАА СҮРЖИГНЭЭГҮЙ БАЙХ ШҮҮ. УЛААН ЦУСАА УРСГАЖ ХУВЬСГАЛ ХИЙГЭЭД ЭХ ОРНЫХОО ТӨЛӨӨ УРВАГЧ НАРТ АЛАГДСАН ЭХ ОРОНЧ ДАНЗАНГ ГУТААГААД БАЙГАА ХӨГИЙН ДУРРААКК УУ ЭНЭ ЧИНЬ ХАРИН??? БАГА ШИГ ГАЛЗУУРААРАЙ.

    НОВШРООЧ, 2017-12-03 20:01:21, 202.9.41.43

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. АТГ, Тагнуул ажлаа мэдэхгүй бие биенийнхээ ажилд оролцдог үүргээр хүлээгээгүй ажил хийдэгийг болиулах хэрэгтэй

    Зочин, 2017-11-29 16:50:50, 103.26.194.211Хариу бичих

  6. Иран монголын хамтарсан компани ажлаа эхлуулэх гээд Ираны талаас малын эмчийг урих болсон тул Харъяатын газарт хандаж уг хунийг урих урилга авах хусэлт тавьсан.Гэтэл Харъяатын газраас танай хусэлтийг хангах боломжгуй тагнуулын газар зовшоорохгуй гэсэн хариу огсон.Их л олон сар хулээж байгаа.Еронхий сайд та энэ талаар ямар нэгэн дорвитой арга хэмжээ авч болох уу?

    Зочин, 2017-11-30 01:46:53, 202.179.31.90

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. За энэ харин болж Байна шуу

    Зочин, 2017-11-29 17:10:38, 166.170.15.17Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. TANII TOMILSON TSGADAAGIIN DARGA CHINE ABLIG ASHIG SONIRHOLIIN HUULI ZORCHSON GEJ TSGADAAGIIN BAIGUULLAGAAS HALSAN TSERGIINHUU GEDEG HUNEE BAYANGOL DUURGIIN TSGADAAGIIN DARGAAR TOMILSON NI HUULI SAHIULAGCH NERTEI SUR DANZAN BOLJEE TOMILSON DARGA TONILOGDSON NOHOR HOERT ASHIG SONIRHOL BAINA UU ASHIG ORLOGO BAINUU ALI SEBEL TANII SHUDARGA ESIIG TOGTOOH HUULI HERGJUULEH UG CHINE AMNAAS HIIL BOLJ GARAAD HUDAL HUURMAG ZUIL BOLSONII TOD JISHEE YUM UU RENHII SAIDAA

    ZOCHIN, 2017-11-29 17:18:52, 122.201.24.230Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Hurelsuhiig mongolchuud zov nudeer harj baigaa shuu zov Odoo luivarchid hulgaich avilgachidaasaa huuliin daguu salah heregtei baina turuuchees Ni zailuulahgui bol hiih ajild tani ih gai saad togorog bolno shuu amjilt daviin omno hurziin shorond zalguulaad huzuugui iljgiig araas ni ..............huul nomiin Ni daguu yavuulaad Bai tertei tergui ene lalaruud unenees aimaar gemt herguud hangalttai buur notloh barimttaigaa baigaa gemt heregtnuud uchiraas ih zeverlegee hiihiig shaardaj baina

    Зочин, 2017-11-29 17:24:29, 46.125.250.70Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. ТА өдөрт 10 м реклам үзээд үнэгүй БИТКОИН аваарай. Үзэхэд төвөгтэй бол цонхын жижигсгээд өөрийхөө юмыг хийж болно. Доорхи линкээр ороод бүртгүүлээрэй. Бүртгүүлээд орсны дараа SURF ADS дараад ардаа хэдэн секунд үзхэд хэдэн биткоин өгөх нь гарч ирнэ. Дарж үзээл таны дансанд автоматаар орно. http://btcclicks.com/?r=95b2c5b7

    bitcoin, 2017-11-29 17:34:26, 202.9.47.177Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Хүрэлсүхээ тэр хүүхдүүд алга болбол чамтай хариуцлага тооцоношүү.Эх орондоо ядаж тайван амьдармаар байнашүү

    Зочин, 2017-11-29 17:39:06, 103.26.193.36Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. gadaadiin hariyat bol viziig borluulaad udaj bgaa shdee

    23, 2017-11-29 17:39:45, 203.91.118.180Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Хүрэлсүх одоо тэтгэврийн насыг өөрчлөх талаар хуучнаар нь байлгах талаар дуугараач. Монгол хүний дундач наслалт эрчүүд 65 шүү. 5- н жил тэтгэвэр аваад үхэг дээ зайлуул эрчүүд Бараг л авч чадах нь ховор доо.

    Зочин, 2017-11-29 17:42:15, 103.212.119.72Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. ЕРӨНХИЙ САЙДАА АЖ АХУЙН НЭГЖҮҮДЭЭ ДЭМЖИХГҮЙГЭЭР МОНГОЛ УЛС ХӨГЖИХГҮЙ ЭЭ. ЗӨВ ХЭЛЖЭЭ.

    Зочин, 2017-11-29 17:48:47, 202.9.40.225Хариу бичих

  22. ЕРӨНХИЙ САЙДАА ТА АЛБАН ЁСНЫ АЖИЛ АЛБАНЫХАА ХҮНЭЭ БАРУУН АЙМАГ РУУ ЯВУУЛЖ ИРГЭД ХӨДӨЛМӨРЧИДТЭЙ УУЛЗУУЛЖ САНАА БОДЛЫН СОНСООЧ ДЭЭ.ТАНЫ СОНОРТ ХҮРГЭХ МАШ ИХ НО БАЙНА.

    ЕРӨНХИЙ САЙД ТАНАА., 2017-11-30 23:08:41, 202.179.31.126

    ХУУЛЬ ЗҮЙН САЙД Ц.НЯМДОРЖ ТАНЫ СОНОРТ ХҮРГЭХ Ч МАШ ОЛОН ЗҮЙЛҮҮД БИЙ.БИДЭНД ДААН Ч ГАЗАР ХОЛДООД ХЭЦҮҮ БАЙНА.САНАЛ ШҮҮМЖЛЭЛ ХҮЛЭЭЖ АВАХ УТАСТАЙ БАЙМААР.

    Зочин, 2017-11-30 23:12:20, 202.179.31.126

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Монгол ялна малнуудаа Монгол ялна

    Зочин, 2017-11-29 17:51:10, 64.71.171.81Хариу бичих

  24. yalchihsnuu tegeed

    Зочин, 2017-11-29 21:29:11, 103.57.94.248

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Татварын дарамт дундаж давхаргад орох гэж зүтгэсэн залуучуудыг өвдөг сөхрүүлэх нь ээ. Би ч гэсэн тэтгэврээ авч үзмээр байна нас хүрэх болов уу

    Зочин, 2017-11-29 17:51:34, 43.228.129.229Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх өөрийн эзэн болох Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч жанхуугийн улсаас луйвардаж авсан махимпексийг дэмжих үүрэг өгсөн шиг явна. Үнэндээ ичих нүүр гэж алга аа. Монголд зарагдаж байгаа мах, хиам, талхны үнийг байнга нэмж байдаг газар бол махимпекс шүү дээ... Энэ 2 хулгайч Монголын төрөөр тоглож, Монгол улсыг тогтворгүй, төр засгийг дампууруулж дууслаа. Монгол улсад төр засаг гэж огт байхгүй болжээ. Муу эргүү 2 мал минь та хоёрыг тэнгэр ниргэж, чөтгөр аваасай билээ. Монголын ард түмнийг, Монголын төрийг доромжилж, нулимахад хэмжээ, хязгаар гэж бас бий шүү!!!

    Зочин, 2017-11-29 18:04:54, 202.131.243.162Хариу бичих

  28. Ялаа эдэлсэн болон эдлээгүй гэмт хэрэгтнүүд өс хонзонгоор болон илчлэгдэхээс айж, өөрийн мэдлийн ХМХ-үүд болон бууны нохойнуудаа ашиглан Хүрэлсүх, Нямдорж 2-руу улангасан дайрч янз бүрийн гүтгэлэг, хуурамч мэдээлэл, үлгэр домог зохиож хүмүүсийн толгойг эргүүлэхийг хичээж байна.

    Зочин, 2017-11-29 19:01:48, 202.179.27.56

    Дээрх нөхөр хатууч гэсэн байх болох магадлал маш өндөр зүйлийг хэлжээ. Монголд махны магнагт хэн бэ!!!Тэр хүнд л үйлчилж байна даа хэ хэ хэ. Вог малын мах экспортлоход хязгаар тогтоогоогүй гэв үү? Ухны үр төлд ч хачин их халгаатай юм болжээ

    сонсоход зарим хүнд хатуу байх, 2017-11-30 00:00:28, 103.57.93.223

    Хүн болгоныг кхужаа гэж хараах эргүү дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ хужаа нар л хүн болгоныг хужаа гэж харааж, зүхэж сууна. Эргүү мал аа, урьвагч дүлзэн ухна яг цэвэр Монгол байлаа юу? Эдийн засгийн талаар а ч байхгүй эргүү ухна эдийн засгийг босголоо юу? Жанхуу, урвагч дүлзэн ухна 2-ын төлөө амиа өгөхөөс буцахгүй оркуудын бүхэл бүтэн арми бий болжээ. Жанхуу, урвагч дүлзэн ухна 2 их юм хийнэ гэж горьдоод байгаа бололтой. Тархины багтаамж нь хүрэхгүй, хулгай луйвар хүчин хийхээс өөр бодол толгойд нь орж чадахгүй 2 пиздец маш богино хугацаанд Монгол улсыг Венесуэль шиг дампууруулах болно. Тэгээд жанхуу ухна 2 ард түмний саналаар огцроход энд дэмжээд байсан оркууд “би энэ мууг огцруул гэж анх хэлж байсан гээд яриад зогсож байхаас сийхгүй. Жанхуу ухна 2-н найруулсан жүжгийн зохиол нь буруу, логикгүй байсныг жирийн иргэн ойлгочихоод байхад өмдөндөө чацга дусаачихаад л миний гаагаа угийн ийм шар өнгөтэй гээд чичрээд байгаа нөхдүүд инээдтэй харагдаж байна. Эрдэнэбатыг огцруулж болно, гэхдээ дараагийн хүн нь урвагч дүлзэн ухна л биш шүү гэж олон хэлсэн. Энэ засгийн газар огцорлоо гэхэд дараагийн засгийн газар удахгүй бас огцрох болно. Урвагч дүлзэн ухна нэг их сайндаа ч ажлаа өгсөн юм биш, ерөнхий сайд болоод өөрийн эзэн болох жанхугийн заавраар улс эх орныг самрах гээд амь нь тэмцэж байсан болохоор ажлаа өгсөн дүр үзүүлж байгаа юм шүү дээ....

    Зочин, 2017-11-30 12:26:04, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Хүүхдүүд алга болоод байгааг тагнуулынх юу хийдэг юм бэ

    Зочин, 2017-11-29 18:24:19, 202.70.43.214Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Ялаа эдэлсэн болон эдлээгүй гэмт хэрэгтнүүд өс хонзонгоор болон илчлэгдэхээс айж, өөрийн мэдлийн ХМХ-үүд болон бууны нохойнуудаа ашиглан Хүрэлсүх, Нямдорж 2-руу улангасан дайрч янз бүрийн гүтгэлэг, хуурамч мэдээлэл, үлгэр домог зохиож хүмүүсийн толгойг эргүүлэхийг хичээж байна.

    Зочин, 2017-11-29 19:02:01, 202.179.27.56Хариу бичих

  32. Хүн болгоныг кхужаа гэж хараах эргүү дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ хужаа нар л хүн болгоныг хужаа гэж харааж, зүхэж сууна. Эргүү мал аа, урьвагч дүлзэн ухна яг цэвэр Монгол байлаа юу? Эдийн засгийн талаар а ч байхгүй эргүү ухна эдийн засгийг босголоо юу? Жанхуу, урвагч дүлзэн ухна 2-ын төлөө амиа өгөхөөс буцахгүй оркуудын бүхэл бүтэн арми бий болжээ. Жанхуу, урвагч дүлзэн ухна 2 их юм хийнэ гэж горьдоод байгаа бололтой. Тархины багтаамж нь хүрэхгүй, хулгай луйвар хүчин хийхээс өөр бодол толгойд нь орж чадахгүй 2 пиздец маш богино хугацаанд Монгол улсыг Венесуэль шиг дампууруулах болно. Тэгээд жанхуу ухна 2 ард түмний саналаар огцроход энд дэмжээд байсан оркууд “би энэ мууг огцруул гэж анх хэлж байсан гээд яриад зогсож байхаас сийхгүй. Жанхуу ухна 2-н найруулсан жүжгийн зохиол нь буруу, логикгүй байсныг жирийн иргэн ойлгочихоод байхад өмдөндөө чацга дусаачихаад л миний гаагаа угийн ийм шар өнгөтэй гээд чичрээд байгаа нөхдүүд инээдтэй харагдаж байна. Эрдэнэбатыг огцруулж болно, гэхдээ дараагийн хүн нь урвагч дүлзэн ухна л биш шүү гэж олон хэлсэн. Энэ засгийн газар огцорлоо гэхэд дараагийн засгийн газар удахгүй бас огцрох болно. Урвагч дүлзэн ухна нэг их сайндаа ч ажлаа өгсөн юм биш, ерөнхий сайд болоод өөрийн эзэн болох жанхугийн заавраар улс эх орныг самрах гээд амь нь тэмцэж байсан болохоор ажлаа өгсөн дүр үзүүлж байгаа юм шүү дээ....

    Зочин, 2017-11-30 12:25:57, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. тагнуулыхан болон гадаадын иргэн харьяатыхан гадаадын хүний. бизнесийг булааж авахын тулд хуйвалдаж хуурамч хэрэгт нэр холбож 100 жилээр монголд орж ирэх эрхийг нь хасаж хар тамга дарж хөөж гаргадаг шүү

    Зочин, 2017-11-29 19:27:59, 59.153.114.207Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Яг үнэн. Ямар ч мэргэжилгүй хэдэн сарын курс төгссөн нахдүүдээр төрийн албыг удирдахаар ингэж төрийн албыг нурааж байгаам даа

    зочин, 2017-11-29 19:49:58, 66.181.178.77Хариу бичих

  36. ЮУНЫ ЧИНЬ ХЭДЭН САРЫН КУРС ВЭ? 10 —дугаар анги тогссон О.Монхбат гэгч нохор баруун аймагт ажиллаж байна.

    Иргэн, 2017-11-30 01:55:06, 202.179.31.90

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Stцvchen tagnuuliin mongonii toloo lalaruudiig shonhor shuvuu bish alga bolson huuhdiin hoinoos yavuul hurziin shorond Hii tagnuul ih zeverlegee hiih zag bolson

    Зочин, 2017-11-29 19:54:48, 46.125.250.70Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. КККК.У.Хүрэлсүх ө өрөө ч бас худлаа "Сүр Данзан" царайлхаа болих хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-11-29 20:02:16, 202.9.42.78Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. КККК.У.Хүрэлсүх өөрөө ч бас худлаа "Сүр Данзан" царайлхаа болих хэрэгтэй

    Зочин, 2017-11-29 20:02:41, 202.9.42.78Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Хүрэлсүхийн дэмжиж бна

    Зочин, 2017-11-29 20:23:52, 202.9.43.147Хариу бичих

  44. Дур ч гэсэн хэмжээтэй.Хэтэрвэл бас хол хохирол дагуулдаг юм гэнэлэй

    дуртай бол дэмж, 2017-11-30 00:02:01, 103.57.93.223

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Erunhii said Ta alga bolson hyyhdiin talaar yagaad duugarahgyi bna ve?

    Mgl hyn, 2017-11-29 20:29:43, 27.123.214.126Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Наад үгээ тэр Баттулгадаа л хэл

    Зочин, 2017-11-29 20:30:21, 66.181.184.155Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Хүрэлсүхийг дэмжиж байна. Тэтгэврийн насны хувьд интервалтай тогтоох хэрэгтэй. Эрт гарах нь гараг, ганц 2 жил ажиллах сонирхолтой нь ажиллаг.

    Зочин, 2017-11-29 20:33:11, 202.9.40.11Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. "Сүр Данзан" гэдэг нь ямар учиртай үг вэ? "Сүр Данзан" гээд л сүр бадруулаад орилоод байх юм энэ улаан хувьсгалч "Дорж" чинь.

    Зочин, 2017-11-29 20:34:16, 202.9.43.3Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. " сур данзан " гэдэг нь МАН - н анхны даргыг хэлж байгаа юм болов уу , сур сур гэсээр цаазалсан байлгуй ... Ер нь тор - засгийн удирдагч хун " гудамжны " хэллэгууд байнга хэрэглэх нь тийм ч зохимжтой байж мэднэ ...

    Зочин, 2017-11-29 20:56:46, 59.153.112.103Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Хоосон дөвчигнөхийг "сүр Данзан" царайлах гэдэг юм. Манай хуулийн байгууллагууд яаж дөвчигнөөд оффшорчин Сү.Батболдыг яаж ч чадахгүй. Хүн дайрч алсан Н.Номтойбаярт дайруулахаас айдаг. Бусдаар жирийн иргэдэд "сүр Данзан" шүү дээ.

    Ха ха ха гоё хэлжээ., 2017-11-29 21:10:19, 66.181.176.104Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Unenig helsen bna erunhi said.

    Unshigch, 2017-11-29 21:11:27, 182.160.5.121Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Ялаа эдэлсэн болон эдлээгүй гэмт хэрэгтнүүд өс хонзонгоор болон илчлэгдэхээс айж, өөрийн мэдлийн ХМХ-үүд болон бууны нохойнуудаа ашиглан Хүрэлсүх, Нямдорж 2-руу улангасан дайрч янз бүрийн гүтгэлэг, хуурамч мэдээлэл, үлгэр домог зохиож хүмүүсийн толгойг эргүүлэхийг хичээж байна

    zochin , 2017-11-29 22:00:51, 182.160.38.55Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Нээрэн тагнуул дэндүү жижиг сажиг юманд орооцолдоод явах нь инээдэмтэй. Шонхор самар гэ мэт.

    Гарьд, 2017-11-29 22:06:00, 202.9.41.154Хариу бичих

  62. Баян-Өлгийн тагнуулын газар ах дүү садан төрлийн холбоотой хүмүүс ажилладаг.Тэд бүгд Цэнгэл сумын хүмүүс гэсэн.

    Зочин, 2017-12-01 02:55:49, 202.179.31.126

    Bayan-Olgiin buh baiguullaguudad dandaa dargiin hamaatan sadanguud baidag. Tagnuulin gazart Mongol humuus ajillahgui bol bolohgui, Mongolchuudiig havchih asuudal gaarsan tul bur tsergiin angi hurtle bairluulsan, tegtel Zasag darga terguutei hasguud ter tsergiin angiin shine bairand us tataj ogohgui gatsaagaad asuudal bolood baigaa shuu dee. Olgiid Mongol hunig havchij gaduurhah asuudal hyanaltaas garsan zuil.

    Зочин, 2017-12-01 17:02:18, 202.21.116.2

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. 18 оны 1 сарйн 1 ээс нэмэгдэх тэтгэврийн нас нэмэгдэл татваруудаа цуцал ЕСдаа. тэрний оронд малын хөлийн татвар авч бэлчээрийн доройтлоо эртхэн шиг зогсоох талаа бод. Бизнес эрхлэгчдээ дэмж. Монгол бхнкны удирдлагуудаа соль. төрийн бүх шатанд аттестат явуул. Дэд сайдаас эхлээд доошоо мэдлэг мэргэжлийг нь шалга. Монгол төрийн нэр хүнд гудамжинд гарсан. авилга хүнд суртал нэн ялангуяа нийслэл дүүрэг бөөн их мэдэгчид шүүгээнд ажил дарагсад

    Зочин, 2017-11-29 22:20:03, 139.5.219.60Хариу бичих

  64. chi zov helj bn!!!! Daan ch songuuliar MAN ba MAXH-g songood bhaar ene uls oron yaj oodtei bhav dee.

    Зочин, 2017-11-29 22:49:58, 202.179.31.11

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Yahara ajil hiij bga negniig bnga goochilj bdag ulsve zugeer l ajiluig n hiilgej boldoggui ymu bie biene hairlaldaa

    oligo amar, 2017-11-30 00:10:31, 150.129.141.218Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. ХАРЪЯАТЫН ГАЗРЫГ САЙН ЦЭГЦЛЭХГУЙ БОЛ БИЗНЕС ХИЙХЭД МАШ ИХ СААД БОЛЖ БАЙНА.УРИЛГА ВИЗ ГЭЭД ЮМ Л БОЛ ТАГНУУЛ ЗОВШООРОХГУЙ БАЙНА ГЭДЭГХАРИУ ОГДОГ.

    Иргэн, 2017-11-30 02:00:31, 202.179.31.90Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Soliotoi yum.Mongol shig hun am tsuutei uls changa baih eostoi.Erunhii saidaa ene tanii hiih ajil bishee.Bitgii ingej gadniihniig davaraagaa ch iim teneg erunhii saidiig delhiigees haigaad olohgui.Margaashnaas hujaa nariin davralt dairalt ulam shiruuseh bolno.

    Зочин, 2017-11-30 04:24:23, 91.231.169.123Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. МИ ОВОГТЫН АВЛИГА АВЧ ТӨРИЙН АЛБАНД ШУРГУУЛСАН МЭРГЭЖЛИЙН БУС ХАЧИГ ХУВАЛЗУУДЫГ ХЭЗЭЭ ЗАЙЛУУЛАХ ВЭ?

    Зочин, 2017-11-30 04:29:11, 202.9.42.166Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. МОНГОЛ УЛСЫГ ЦҮНХ БАРЬСАН ШАХААНЫ АВЛИГАЧ ХАЧИГ ХУВАЛЗНУУДААС ЦЭВЭРЛЭХ ЦАГ НЬ БОЛСОН БАЙНА.ҮҮНИЙГ ЯАРАЛТАЙ ХИЙЖ МОНГОЛ УЛСЫН ХӨГЖЛИЙГ ЯАРАЛТАЙ ЭХЛҮҮЛЭХ ЕСТОЙ.

    Зочин, 2017-11-30 04:32:50, 202.9.42.166Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. iim saihan yerunhii saidtai baigaadaa baharhaj bainanaa ard tumdn biznes erhelj bui humuusiig demjdeg uneldeg saidtai bolsondoo mash ih bayarlaj baina jijig biznes erhlegchidiin ard ard mysnga myangan huuhdiin amidral baidag yumshuu bidniig oilgodogt tslarhaj baina

    zochin, 2017-11-30 04:40:30, 151.250.213.71Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. gadaadiin haryatiin albaniihan gej ih zantai uilchilgeemash muu humuus baidag ddnduu dur danzsnguud shuu undn heljee

    zochin, 2017-11-30 04:44:58, 151.250.213.71Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Yerunhii saidaa gadaad huntri ger bul boldon humuudiin huuhediig uuriin irgeneer burtgej hoyor irgenshiltei bolgoj jgvul manai ulsiin hun amiin toond heregtei bas trd sain humuujiltei bolovsroltoi baidag gadnii irgen bolhodon humuusee uuriin irgenshiltei bolgovol yamar ve tuslaach

    zochin , 2017-11-30 04:50:25, 151.250.213.71Хариу бичих

  80. Mash heregtei saihan sanaa bna. Gadaa gudamjaar duuren buduuleg sarmagchinguud duuren bna ingevel yadaj dalaid dusal bolno ard tumen jaahan ch gesen soyoljino.

    Зочин, 2017-11-30 08:27:46, 66.181.187.35

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Hurelsuhees ard tumnii huleelt mash ondor bgaa shuu! Ajlaa unencheer hiij niigem deh yalzraltai hatuu temtseh heregtei. Tomilson sain ajillaj baigaa saiduudaa demjij ar tal ni boloh heregtei bna gantsaarang ni choniin am ruu tulhchiheed amaa udsen yum shig dumbiij suugaad bhgui shuu.

    Зочин, 2017-11-30 08:26:02, 66.181.187.35Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Энэ таны хэлдэг байгууллагууд террозимтай хийх тэмцэл гээд лалын орнуудын иргэдэд виз олгох маш хатуу болсон гэхдээ 1 талаас энэ зөв ч гэсэн нөгөө талаа чөдөр тушаа нугалаа болоод бгааг члгаж салгах хэрэгтэй байх аа?

    Данзан, 2017-11-30 08:46:08, 66.181.172.204Хариу бичих

  84. laliin terroristuud orj ireed bombog tesleed ehelbel yah ve? Kazahstand hun alaad orgoson aluurchin Olgiid 5 jil amidarsan baisnig tuva irgediin medeelleer barij Kazahstand huleelgej ogson udaatai. laliin terroristuudig zugluuleh ch hereggui.

    Зочин, 2017-12-01 17:03:45, 202.21.116.2

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. ЕС минь монгол хүний сүр хүчийг буруулах талаар бүү бод. Нэг ч гэсэн монгол хүн сүртэй байг л дээ.

    Зочин, 2017-11-30 08:46:37, 202.9.40.18Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. tetgebpiin xyyylig byshyyxan batlaad ogoopei yadapcan apd tvmeen chinb xvleej bna shvv

    zochin, 2017-11-30 10:57:37, 103.229.120.214Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Ард түмэн чухамхүү захиалагчтай холбоотой 74 хуудас материалыг ил болгохыг шаардаж байгаа шүү дээ. Энэ 74 хуудас материал нь Монгол улсын үндэсний аюулгүй байдалд ямар ч хор хөнөөлгүй, харин тодорхой нам, бүлэглэл, улс төрчидөд хор хөнөөлтэй материал юм байна гэж ойлгогдож байна. Хэн ард түмнээс энэ 74 хуудас материалыг нууцална, тэд бол захиалгачийн талын хүмүүс гэдэг нь ойлгомжтой. Захиалагчтай холбоотой тэр 74 хуудас материалыг нэн даруй ил болгох хэрэгтэй. Ард түмэн бүхнээс хүчтэй, ард түмэн бүхнийг мэдэх эрхтэй.

    Зочин, 2017-11-30 10:59:38, 139.5.216.150Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. эрдэмтэн мэргэдээ жил бүр багаар бодоход 184000 үхэр, 224000 адуу алж гадаадад өгөөд байхаар монголчуудын амжиргааны үндэс болсон мал маллагааны аж ахуй тогтвортой тогтвортой байж чадах болов уу? хүрэлсүх, баттула хоёр ер нь юу хийгээд байна вэ?

    зочин, 2017-11-30 11:11:29, 49.0.218.251Хариу бичих

  92. manaih ooroo jild 700 myanga garui uher buyu 1 jiliin toloo buren iddeg. ene toog hetruulbel manaid uher uldehgui. Aduu, uher 2 manaid togtvortoi 3 say orchim tootoi baidag. bog maliig bol gargah heregtei.

    Зочин, 2017-12-01 17:05:29, 202.21.116.2

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Хүн болгоныг кхужаа гэж хараах эргүү дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ хужаа нар л хүн болгоныг хужаа гэж харааж, зүхэж сууна. Эргүү мал аа, урьвагч дүлзэн ухна яг цэвэр Монгол байлаа юу? Эдийн засгийн талаар а ч байхгүй эргүү ухна эдийн засгийг босголоо юу? Жанхуу, урвагч дүлзэн ухна 2-ын төлөө амиа өгөхөөс буцахгүй оркуудын бүхэл бүтэн арми бий болжээ. Жанхуу, урвагч дүлзэн ухна 2 их юм хийнэ гэж горьдоод байгаа бололтой. Тархины багтаамж нь хүрэхгүй, хулгай луйвар хүчин хийхээс өөр бодол толгойд нь орж чадахгүй 2 пиздец маш богино хугацаанд Монгол улсыг Венесуэль шиг дампууруулах болно. Тэгээд жанхуу ухна 2 ард түмний саналаар огцроход энд дэмжээд байсан оркууд “би энэ мууг огцруул гэж анх хэлж байсан гээд яриад зогсож байхаас сийхгүй. Жанхуу ухна 2-н найруулсан жүжгийн зохиол нь буруу, логикгүй байсныг жирийн иргэн ойлгочихоод байхад өмдөндөө чацга дусаачихаад л миний гаагаа угийн ийм шар өнгөтэй гээд чичрээд байгаа нөхдүүд инээдтэй харагдаж байна. Эрдэнэбатыг огцруулж болно, гэхдээ дараагийн хүн нь урвагч дүлзэн ухна л биш шүү гэж олон хэлсэн. Энэ засгийн газар огцорлоо гэхэд дараагийн засгийн газар удахгүй бас огцрох болно. Урвагч дүлзэн ухна нэг их сайндаа ч ажлаа өгсөн юм биш, ерөнхий сайд болоод өөрийн эзэн болох жанхугийн заавраар улс эх орныг самрах гээд амь нь тэмцэж байсан болохоор ажлаа өгсөн дүр үзүүлж байгаа юм шүү дээ....

    Зочин, 2017-11-30 12:27:05, 202.131.243.162Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх өөрийн эзэн болох Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч жанхуугийн улсаас луйвардаж авсан махимпексийг дэмжих үүрэг өгсөн шиг явна. Үнэндээ ичих нүүр гэж алга аа. Монголд зарагдаж байгаа мах, хиам, талхны үнийг байнга нэмж байдаг газар бол махимпекс шүү дээ... Энэ 2 хулгайч Монголын төрөөр тоглож, Монгол улсыг тогтворгүй, төр засгийг дампууруулж дууслаа. Монгол улсад төр засаг гэж огт байхгүй болжээ. Муу эргүү 2 мал минь та хоёрыг тэнгэр ниргэж, чөтгөр аваасай билээ. Монголын ард түмнийг, Монголын төрийг доромжилж, нулимахад хэмжээ, хязгаар гэж бас бий шүү!!!

    Зочин, 2017-11-30 12:27:25, 202.131.243.162Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. үнэн шүү.Жишээ нь Сэлэнгэ аймгмйн Харьяатын Газрын дарга нэртэй боловсролгүй 5 үг тэгшхэн ч хэлж чадахгүй зөв ч бичиж чадахгүй балай шахуу нэг юм байна Мөнхбат гээд Мөрөнг пялдагадаж байж албан тушаал авсан энэ муусайнуудыг шалгах хэрэгтэй

    зочин, 2017-11-30 14:49:10, 202.179.7.85Хариу бичих

  98. БАЯН-ӨЛГИЙН ХАРЪЯАТЫН ГАЗРЫН ДАРГА НЭРТЭЙ Д.МЯГМАРЖАВ ГЭДЭГ БОЛОВСРОЛГҮЙ ЭТГЭЭД БАС БАЙНА.ДАНДАА ГАР ХАРЖ СУРСАН БҮХ ЮМЫГ ДАНДАА ДЭЭГҮҮР ДАРГА НАРТАЙ ЯРИАД ШИЙДНЭ ГЭЭД ХЭД ХОНОГ БУС ХЭДЭН САР ХЭДЭН ЖИЛ АРААСАА ДАГУУЛНА.ТЭР ХООРОНД НӨГӨӨ АВДАГ ХАХУУЛИА АВНА.ЮМ Л БОЛ ТАГНУУЛЫНХАН ЗӨВШӨӨРӨХГҮЙ БАЙНА ГЭДЭГ ХАРИУ ХЭЛНЭ.ГАДАДЫН УЛСУУДТАЙ ХАМТАРСАН КОМПАНИ КОМПАНИ БАЙГУУЛСАН Ч МЭРГЭЖЛИЙН ХҮМҮҮСИЙГ ИРҮҮЛЭХГҮЙ УРИЛГА ВИЗЭЭР ЧАНГАЛДАГ.МАЛАЙЗААС ИРЭХ ЖУУЛЧДАД УРИЛГА ВИЗ ГАРГУУЛАХГҮЙ ГҮРИЙСЭЭР БАЙГААД Л ЖУУЛЧИН АВАХ КОМПАНИЙГ ХОГ БОЛГОСОН НӨХӨР.МОНГОЛООС ӨӨР ИРГЭН МЯГМАРЖАВЫГ ГҮЙЦЭХ ХҮН БАЙХГҮЙ БОЛООД МӨРӨН ДАРГА ХАМГААЛААД БАЙХ ШИГ БАЙНА.ЛАЛЫН ОРНУУДААС БОЛОН ШУӨЗО-ООС ИРЭХ ГЭСЭН ХҮМҮҮСИЙГ БООЖ ХААХ АСУУДАЛ ХЭЗЭЭ ДУУСАХ БОЛ.УЛС БОЛГОНЫГ ГАДААДЫН ЖУУЛЧИД БИЗНЕСМЕНҮҮДИЙГ ТЭР БОЛГОН ЯМАР НЭГЭН ТААМАГААР ХОРИГЛООД БАЙВАЛ МОНГОЛ УЛСАД ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХИЙЖ АЖИЛЛАХ ОРОНГҮЙ БОЛОХ БИЗ.

    ИРГЭН, 2017-11-30 23:02:04, 202.179.31.126

    zov, sain ajillaj baigaa yum baina. laluud MGL-d hereggui, terroristuud orj ireh ch yum bil uu?

    Зочин, 2017-12-01 17:07:16, 202.21.116.2

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. gadaadiin irgenhariatiig tushai komis gargaj shalgah heregtei!!muren viz ugii gewel ugnu.uguhgui gewel uguhgui.tend huulaas tom muren bn.ted hulgaichnartai niilj gadaadiin humuusiig hulihdan mungu tugrugiignii hulihdan awdagnii nuuts bish.hohiragch shuuhdeh geheer shuud hilees huun gargaj 10jil mongold oroj irej chadahgui har tamag dardagnii nuuts bish!mongold huul bn uu?!baisanch guul. muren lav huulaas davsan tom erehtei shude!!!

    batbayar, 2017-11-30 20:06:03, 66.181.190.212Хариу бичих

  100. ЕС УХУРЭЛСҮХ ТАНАА.НЭН ЯАРАЛТАЙ БАРУУН АЙМАГ РУУ АЖЛЫН КОМИСС ГАРГААД ЯВУУЛЖ ААН,БИЗНЕС ХИЙДЭГ ХҮМҮҮСТЭЙ УУЛЗУУЛЖ ВИЗ УРИЛГЫН ТАЛААР ДОРИВТОЙ АРГА ХЭМЖЭЭ АВЧ ӨГНӨ ҮҮ?

    Зочин, 2017-12-01 02:40:11, 202.179.31.126

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. tuhain baigullaga yu hiidgiin medehgui baij tatan buulga gej yu yariad bgaam ene 2 baiguullaga 2-laa undesnii ayulgui baidliin tuluu ajillaj bga yum shuu hovd bayn ulgiichuudee

    zochin, 2017-12-03 00:16:24, 66.181.160.6Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. vizgui zorchij bga bish yum uu oros kazakstan luu

    zochin, 2017-12-03 00:19:36, 66.181.160.6Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. kazakuud bitgii davartsgaa

    zochin, 2017-12-03 00:22:20, 66.181.160.6Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. baruun aimag yatsiin yalanguya bayn ulgiid mongol hun amidrah hetsuu bolsiish dee kazakuud ni bugd ah duu hamaatan sadan

    zochin, 2017-12-03 00:27:33, 66.181.160.6Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Tagnuuliin teneg lalaruud atg avilgachin hulgaich nar Ali ih mongotei mongonii dun Ni olon sayaar toozogdoh hergiig Mordomoron Shalgah sonirholgui bogood tiim Tom herguud ayandaa chimeegui boldog nuuz Ni ih hemjeenii mongo ailgaj surduulj daramtalj baigaad avdagtai ni holbootoi tagnuul atg avilgal heel hahuul avdag Ni nuuz bish jinhene mafijsan baiguulaga gedgiig hurelsuh battulga hoer hoeuulaa Sain Medej baigaa dahin songogdii gej bodoj baival ene hцr naiguulgaa ih zeverlegeend oruulan hazaarlasan Chin deer shuu mongolchuud teneg bish

    Зочин, 2017-12-03 06:36:08, 46.125.250.75Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. Хэн ч засгийн эрхэнд гарсан элдвээр доромжилж гутаадаг хэдэн тэнэгүүд болиосой. Эд нар бол дур зоргоороо авирлан тэнэж байх хүсэлтэй хэдхэн хүн шүү. Эдний үгээр үг хийвэл эднээс дор тэнэг л болно. Энэ хүмүүс бол жинхэнэ гадны сэтгэлтэй хүмүүс.

    Зочин, 2017-12-03 17:52:03, 150.129.140.122Хариу бичих

  112. Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх өөрийн эзэн болох Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч жанхуугийн улсаас луйвардаж авсан махимпексийг дэмжих үүрэг өгсөн шиг явна. Үнэндээ ичих нүүр гэж алга аа. Монголд зарагдаж байгаа мах, хиам, талхны үнийг байнга нэмж байдаг газар бол махимпекс шүү дээ... Энэ 2 хулгайч Монголын төрөөр тоглож, Монгол улсыг тогтворгүй, төр засгийг дампууруулж дууслаа. Монгол улсад төр засаг гэж огт байхгүй болжээ. Муу эргүү 2 мал минь та хоёрыг тэнгэр ниргэж, чөтгөр аваасай билээ. Монголын ард түмнийг, Монголын төрийг доромжилж, нулимахад хэмжээ, хязгаар гэж бас бий шүү!!!

    Зочин, 2017-12-04 11:20:36, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх өөрийн эзэн болох Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч жанхуугийн улсаас луйвардаж авсан махимпексийг дэмжих үүрэг өгсөн шиг явна. Үнэндээ ичих нүүр гэж алга аа. Монголд зарагдаж байгаа мах, хиам, талхны үнийг байнга нэмж байдаг газар бол махимпекс шүү дээ... Энэ 2 хулгайч Монголын төрөөр тоглож, Монгол улсыг тогтворгүй, төр засгийг дампууруулж дууслаа. Монгол улсад төр засаг гэж огт байхгүй болжээ. Муу эргүү 2 мал минь та хоёрыг тэнгэр ниргэж, чөтгөр аваасай билээ. Монголын ард түмнийг, Монголын төрийг доромжилж, нулимахад хэмжээ, хязгаар гэж бас бий шүү!!!

    Зочин, 2017-12-04 11:20:40, 202.131.243.162Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: