Манай иргэдийн хамгийн үзэн яддаг юм нь Монголчууд, Монгол улс

Нийтэлсэн: 2017-12-04 14:12:28

Манай иргэдийн хамгийн үзэн яддаг юм нь Монголчууд, Монгол улс
 
Тэгээд л монголчууд бие биенээ ялихгүй юмнаас болж алчих гээд байдаг, байнга хорлодог, хялайдаг, дотроос нь бүр асар их үзэн ядалт багтаж ядан, тэсэрчих гээд дэлбэрчих гээд байдаг. Тийм болоод л Монгол улс зүрх зүсэгдэм шимширмээр, нүд хальтирмаар болчихсон байгаа. Аугаа их үзэн ядагчдын хохирогч болсон улс л ийм байдалд орно. 
 
Японд нэгийгээ туйлын харгис хэрцгийгээр зодсон, хоюулаа нийлж зөвхөн тархи толгой руу нь хүч мэдэн өшиглөх манай хоёр иргэн яг л зоопаркаас алдагдсан галзуу араатнууд. Ямар аймшигтай их үзэн ядалт вэ? Юу боллоо гэж тэр вэ? Бас л хүндэлсэнгүй гэж тэр үү. Эднийг жигшнэ үү гэхээс, юуг нь хүндэтгэх юм бэ? Гадаадынхныг үзвэл долигононо, айна, ялангуяа хятад гэхээр ухаан алдчихдаг болоод байгаа, эсвэл айгаад, эсвэл хайрлаад.
 
Тэнд дэнша галт тэрэг яг тодорхой минут секүндэд ирж, хашлаганы завсарт хаалга нь өчүүхэн зөрүүгүй таарч зогсдог, тодорхой хэдхэн минут тутамд дараагийнх нь ирдэг. Гэтэл энэ зэрлэгүүд хотын тээврийн сүлжээг саатуулжээ. Манай гайтай хөөтэй, буг чөтгөр шүглэсэн, шуналдаа солиорсон иргэдээс болж, дэлхий сөнөж ч мэднэ. Нэг жишээ хэлэхэд, Хойд Солонгос, Иранд нууцаар уран нийлүүлсэн ч юм шиг сураг дуулддаг.
 
Цыган мэт тарсан монголчууд дэлхийн хаана ч муу бүхнийг үйлдэж явна. Хаана ч хичнээн ч байсан сайн сайхан нөлөөг авах нь нэн хангалтгүй л юм билээ. Энд байгаа нь ч гадарлах хэлээрээ даян дэлхийн сошл сүлжээ, форум, комментын орон зайд жигтэйхэн идэвхтэйгээр тэнэг мунхаг юм бичиж бузарлаж байдаг. Монголчууд бол дэлхийн хамгийн муу муухай, тэнэг маанаг, адаг шаарууд юм гэж ойлгуулахыг үхэлдэн хичээгчид юутай ч олон юм. Тэд сайн юмыг өөчлөх гэж ядна, муу бүхнийг өмөөрөх гэж ядна. Тэднээс болж Монголын гайгүй иргэдийг бас л урвагч хулгайч, тэнэг маанаг биз гэж хүлээж авах хандлага ч гадаад ертөнцөд ихэсч байна.
 
Удахгүй зодуулсан залууг цаазаар яв, зодсон залуусыг баатрын ёсоор хүлээж авна гэсэн олон нийтийн хөдөлгөөн өрнөх биз ээ. Бүгд өөрчлөгдөхгүй бол үхэл мөхлийн мууг үзэж дуусахаас өөр ямар ч ирээдүй алга. Эгэл иргэн нь ч, иргэдийн гаргууд урвагч хулгайч гэж шүтэж гаргаж ирсэн дарга нар нь ч, аль аль нь болохгүй байна, бүтэхгүй байна.
 
 
Ч.Мөнхбаяр
СУРТАЛЧИЛГАА :

73 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Монгол ялнааа aцнyyд аа

    Монгол ялнааа, 2017-12-04 15:18:39, 66.181.185.237Хариу бичих

  2. ЗОДУУЛСАНЫГ НЬ МУУЛААД ЗОДСОНЫГ НЬ ТЭНГЭРТ ТУЛТАЛ МАГТАНА.АРЧААГҮЙ ДОЛИГОНУУР ХОГНУУД.ӨДРИЙН СОНИНЫ ЭРГҮҮ П... БҮР ӨГӨӨШ ГЭХ ШИГ ХУЦСАН Ш ДЭЭ ӨМХИЙ МАЛ

    Зочин, 2017-12-04 18:41:21, 182.160.5.140

    Ч.Мөнхбаяр чи өөрөө болсон хэргийг задалж бичихгүй шууд сэтгэл хөдлөлөөр бичдэг муухай зуршилтай шүү Эхлээд Японы цагдаа нар мэдэгдэл гараагүй байна Тэд юу болсоныг шалгаж байна Бид хүлээх хэрэгтэй

    Зочин, 2017-12-04 18:58:07, 103.26.195.170

    Шар хадны эмнэлэгт очиж хэвт

    Зочин, 2017-12-04 19:36:31, 202.9.43.172

    ... Манай Хятад иргэдийн хамгийн их үзэн яддаг Монгол Улс , монголчууд юм. Өвөр Монголоос ирсэн хужаа Ч Мөнхбаяр . ... Если вымрет Россия, вымрет и Монголия, ... Орос улс мөхвөл , Монгол мөхнө , ... http://asiarussia.ru , 7 ноября , ... сайт , Өвөр Монгол хужаа Ч Мөнхбаяр , ...

    Өвөр монгол, хужаа , 2017-12-04 22:33:55, 49.0.218.240

    Хувиа хичээсэн урвагч зан биднийг алж байна даа

    Хэн нэгэнд бурууг огье , 2017-12-05 10:12:23, 71.218.174.170

    Монголчуудыг үзэн ядагч Өвөр Монгол хужаа Ч Мөнхбаяр .

    Өвөр Монгол хужаанууд, 2017-12-05 18:36:58, 49.0.219.59

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Ерөхийлөгчийнхөө байж байгааг нь хар л даа.....

    Зочин, 2017-12-04 15:20:43, 99.203.15.184Хариу бичих

  4. Яандаа хеерхий четгерийн тогооны монголчууд бид. Хуний нутагт ингэж хегее чирч хунээ алдах ч гэждээ.Муугын уршиг олонд гэж яасанч унэн юм.

    Зочин, 2017-12-05 00:54:22, 139.5.216.250

    Mash zuv bichjee. Mongolchuud lhorvoogiin bolon khunii adguud gedgiig ukhaantai khun bolgon mednee. Odoo yamarch bolovsrol medleg baikhgui, bolovsroltoi gaigui negnee uuriinkhuu khemjeend doosh no khiikhiig orolddog oligguichuudiin manlai ikheschee. Gadaad ornuudad oligtoi yum duuldakhaa bolison. uuriinkhuu muu uildel khiij yavaag sain saikhand tootsoj, tuugeeree bakharkhaj, muuchuudiin egneegee telj yavaa na tuiliin gutamshigtai baikh yum. Maajgii khun kharakhad nud khaltirmaar avgaichuud gadaadiin khumuusiig dagaj ochood, ochson neg ne araasaa adilkhan taar shuudaigaa tataad khudlaa khelj baigaad gerluulj etses suuldne gologdon khayagdaad baigaa teneg mongol avgaichuud mun ikh baina. Uursdiinkhuu mulguu tenegiig medekhgui gadnii khumuustei yaj bolj amidarna gej zurkheldgiig bodood oilgokhgui oi gutmaar kharagdana. Yamar ikh shivshigtei uls ve. Iim teneg khumuus gaigui muruuruu yavaa khumuusee khuuduud baidag, uu sev ireed dan murui khazgai tiish ne tulkhehkiig oroldokh yumaa. Khuurkhii Mongol uls yanaa. Uursdiinkhuu khumuusiig uzekhgui, gadnii khund dolignoson kheveeree.Tegekhed gaadaadiin khumuusiin uursdiinkhuu khuniig yaj khundelj, gadnii khumuusees khamgaalj bgaa ene terees suraltsaj chadakhgui tarkhi tolgoigui, uzel surtalgui maliin khemjeenii tarkhitanguud baidag bolson yum be.

    Зочин, 2017-12-05 18:50:28, 46.83.60.219

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. argagvi manaid tusgai bodolgoor delgervvlj baylgiig colmox n zorilgoor dvr esgesen ardchlal gegch choniin niigem shvv dee

    Зочин, 2017-12-04 15:32:26, 103.212.117.210Хариу бичих

  6. тэгвэл илүү дээр нийгмийг нэрлэчих цэцэрхэгчээ.

    Зочин, 2017-12-04 16:32:30, 202.131.225.197

    Соц -д дээрээсээ даруулдаг ч гэсэн дуунд гардаг "Миний ардын сэтгэл цагаахан" байсан юм шүү

    Зочин, 2017-12-05 18:29:03, 202.70.43.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Бүтэхгүй гэж аль эрт хэлээд байхад!!! Хүн болох боломжгүй гэдгийг хаана ч хэнбэ гауйн ч хэлнэ.Эрүүл биш учраас мал хараад явж байгаа малын хойдохыг хараад хөгжсөн улс орон хаана байна.Энэ ертөнц дээр байхгүй.800 гаран жилийн өмнө байсан хүнийг мянга магтаад яахав дээ.Одоо өөрсдийгөө өөрийгөө харцагаа!!!!! Бүх хүн гадаадад боол хийхэд бэлэн байгаа.Солонгос улс визгүй боллоо гэж бодоод үз.Монголд хүн үлдэх үү?

    Зочин, 2017-12-04 15:36:26, 5.77.28.79Хариу бичих

  8. Би үлдэнэ. Та нар явцгаа

    монгол, 2017-12-05 18:08:22, 203.91.115.36

    Үнэн шүү 10 аад жилийн өмнө Со-д байхад биднийг ажилд сайн,өөрсөдтэй нь төстэй угсаа нэгтэй гээд л сайнаар хүндлэн хүлээн авдаг байлаа.Саяхан нэг очсон паркын тоглоомон машин дээр суух гэсэн чин суулгахгүй,танайхан хурд хэтрүүлдэг юм мөргөдөг,цагаасаа хэтрүүлж тоглодог гэж байж билээ.Ингээд бид гадаадынханд соёлгүй бүдүүлэг,хулгайч,худалч, архидаж зодолддог ӨӨДГҮЙ үндэстэн болж Ази Европ -д нэрлэгдвээ Аргагүй дээ Сонгуулиараа хүртэл асуудалтай нөхдийг дэвшүүлээд сонгоод байхаар ...

    Зочин, 2017-12-05 18:27:19, 202.70.43.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. ex ornoosoo urbagchdiin tuslalcaataigaar ex ornii min baylgiig colmox gej tusgai bodolgoor oruulj irsen c choniin niigmiig ardchlal gej nerelmoi

    irgen, 2017-12-04 15:38:08, 103.212.117.210Хариу бичих

  10. тэгвэл илүү дээр нийгмийг нэрлэчих цэцэрхэгчээ.

    Зочин, 2017-12-04 16:32:35, 202.131.225.197

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Нэр төртэй Харумафүжи шиг хүн, хүн зодоход монголчууд бид магтан сайшааж байсны хар гай

    Зочин , 2017-12-04 15:51:54, 182.160.34.145Хариу бичих

  12. Зөв хэлж..

    mnmn, 2017-12-05 15:27:03, 202.9.42.28

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. batgana xavsan gazar baastai nongol yavsan gazar buzartai bolood udaj baina. hols baasaa tsuvuulsan 1 mongol guilgachingiin baraa dongoj daldrahad daraagiin guilgachingiin tolgoi tsuhuij ardchilal hynii erh geh meteer hutsaj ulisaar orj irne.mongol gej helehleer hymyys am hamraa darj yarvain yter tyrgen zailj odno. nam nertei gar huvaltuud uraldaj guilga guidag gants ajiltai. mankuuruud ni yaj sheej baahaa shar huvalzuudaar zaalgana

    unshigch, 2017-12-04 16:01:48, 85.0.92.69Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Unen l bichij.minii medeh tsoohon mglchuud ihenhi n gadniihand doligonono.mgl hunee harval barij idne.ezen ruuge haraad aimaar teneg ineene.yooy .yag yaj bhelehe medehgui bn.aimaar yadarsan yavj bhad n tuslaad ,ahiad bol huniig deerees n harmaar sanagddag shg bgaan.ooriigoo yamar golog gedgiig hezeech meddeggui n orovdoltei chaavaas

    Зочин, 2017-12-04 16:03:15, 27.123.212.138Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Хүн зодсон дагвадорж хүрэлсүх баттулга гсн хмсийг бахаран өргөсөн үхэр монголчуудыг өөрсдийг зодно оо наад хмс чинь

    Зочин, 2017-12-04 16:09:40, 66.181.188.216Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Ene nuhur Mongol yalnaa geed davhiad baisan yu bolson be

    Зочин, 2017-12-04 16:48:34, 59.153.112.120Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Гайгүй хүн байдаггүй л юм.Дандаа л гайтай байдаг.Хамгийн сайн гэдгийг хайгаад 5 тивийн улс орноор явж үзлээ.Хулгайлсан дотуур хувцасаараа сайрхаад нэг л бишээ.Маш жижиг хүсэлтэй.Нэг л бишээ аргалах гэсэн ядмаг арчаагүй өөдгүй болохгүй л хүмүүс .....

    Зочин, 2017-12-04 16:49:03, 5.77.28.79Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Зөв бичжээ. Бид угаасаа арчаагүй ацнууд. Үүрд энэ хэвээрээ үлдэнэ. Ингэж амьдрахаар үхцгээе дөө хэдүүлээ.

    Зочин, 2017-12-04 17:31:18, 202.21.106.147Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Mongol ylamjilalaan dagan hymyyjih yostoi,Mongol hyn eneegiinh sig baigaagyi yum!hediibeer bid cheehyylee ch sain saihan yhaalag bysad yndesten ylas orond baigaagyi sain chanaryyd bisgyi bii!ter byrees ene hajyyd baigaa Hyatadyyd syralzaad eneeder sehchihsen yabna!Mongolchyyd byh yeiinhenee tyrsid eb negdeltei bye byeneen hyndetgej irsen ylamjilaltai,harin galzyyrsan ardchilal nertei luibarchid hydal yrbagchidaar dyyrsen heneetnyydiin gaigaar iim bolchihloo!Elbegdorj hemeeh teneg lydees bolj ene Mongol maani ebgyi eerchilegdle!!erdee neg hynii shoyynyyd hyrtel ylas orniig ikhe byzarladag yum bna?Zaluus ni talchan hichneen hiiseglen Ebagaan daglaa daa!ta nar yu bolob?...Monidnyyd aa!!gabya baigyylsan yum alga?harin Mongol orniig yryy doroi bolgoj Mongol hymyyjilees mini salgaj ene chadiggyi yil hereg chini yyssen bis yy?...eeriinhee tolgoi derheen harj syr!bysadiig ataarhaliin chonhoor byy yz!!!!ergeed 27 jiliin tyrsid bid yu byteej haisaa yabna be?gej neg ydaa ch bolob ta nar yzsen harsan dyylsan bil uu?...byh yumiig bye amar byteej abilgal heel hahyylaar dyyrgesen chini ynen biz dee!!!Muusain hylgaichid deeremchid odoo byyr Yaponiig syitgej baigaa yum bna l daa!!!

    Mongol hyn yana daa?hoisid doo...Delhiid bagtahgyi, 2017-12-04 17:51:32, 148.60.92.223Хариу бичих

  26. Chi uvurlugch uu.

    Зочин, 2017-12-04 19:10:10, 150.129.143.128

    Chi bitgii hyz!!!!chamaas emneh borjigon Mongol baina?Cham sig sibgyyd hol ochij hyz!!!!Hen ta nariig Mongol geh be?...

    er hynii nambaagyi ezsen morinii ariljaagyi nobsny, 2017-12-04 23:05:38, 148.60.92.223

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Tiisht, ter neg muuhai buduun zaluu , negniihee tolgoig haga tsohison bsn bugd umuuruud l bsn, za surtein ah ni zaaj duu ni sonsdog geed l... miss earth , asian got talent deer yalaa, fuck aar ni ursuldugchiig ni duudaad l . Yostoi uhamsargui doroitol. Yaana da

    Зочин, 2017-12-04 18:49:34, 43.242.243.150Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Uursdiiguu bitgii dooshoo hiij bai.mongolchuudad biy biye hairlah setgel hamgiin ihbdag.mongolchuud dundaa baihad hugjiltei goyo sh dee.idej uuj pingaa daahgui yum haa saigui l bdag.yum bolgoniig zaan met tovoilgpj baih yum.mongolchuud mandtugai

    Зочин, 2017-12-04 18:58:33, 178.0.112.207Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Үхрүүд биеэ далдлах хувцас хэрэглээд их удаагүй гэдгээ сана.Ухамсар ярих болоогүй.Пуужинтай орны хэрэглэдэг үг.Малынхаа хойдохыг хараад явж бай.Эрээн өөр очих газаргүй.Солонгосоос өөр ажиллах газаргүй 21-р зууны цыганууд.

    Зочин, 2017-12-04 19:02:34, 5.77.28.79Хариу бичих

  32. Монголоор ямар цэцэн цэлмэг ярьж бичиж хараадаг хужаа вэ чи

    мгл, 2017-12-05 18:11:04, 203.91.115.36

    Наадах Чинь омхий Хасаг юм шиг байгаан!Дандаан монголчуудыг монголоор муулж явдаг омхий тэмбуу байгаан!

    Зочин, 2017-12-06 07:36:25, 91.76.153.121

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч жанхуугийн багийн гишүүдийн үнэн нүүр царай, дүр төрх нэг иймэрхүү!!!

    Зочин, 2017-12-04 19:12:41, 202.131.243.162Хариу бичих

  34. Энд бас АН хамаатай юу мал аа.

    би, 2017-12-05 18:12:22, 203.91.115.36

    Хамаатай хамгийн ихээр хамаатай. Улс орныг ийм болгох эхлэлийг тавьсан цаад луйварчид чинь еерсдийгее хувьсгалчид улсаас насан туршдаа тэтгэлэг авах хууль гаргана гээд доромжилж байна малаа

    Монгол, 2017-12-09 10:05:03, 103.26.192.190

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Ardchilsan lalar hulgaich an nam nertei buzaruudiin gai ene dee mongol hun bur Odoo ene ardchilal ardchilagch nariig Harah baraagui husaj hayaj hezee ch bitgii tord oirtuul ur udamdaa hoichistoo zahin helj yarin mongoliin toriig zevershuuleh estoi

    Зочин, 2017-12-04 20:02:56, 46.125.249.83Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. "Хойд Солонгос, Иранд нууцаар уран нийлүүлсэн" гэж Ч. Мөнхбаяр олон улсын харилцаанд гүтгэлэг хийж байгаа биш үү? Хойт Солонгос эсэргүүцлийн нот ирүүлнэ дээ.

    Зочин, 2017-12-04 20:10:28, 194.228.20.10Хариу бичих

  38. Нийлүүлж чадсан бол сайн байна. Энэ Мөнхбаяр сонссон бол ил чалчилгүй дуугүй амаа хамхих хэрэгтэй

    зочин, 2017-12-05 10:47:43, 202.179.24.72

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Ганцаараа бол ГОЛОГ олуулаа болохоор БААТАР тэр бол монгол эрчууд ядарсан бяргуй нэгэндээ том шдээ Томчуулыг дагаад бялдуучлаад явж огношдээ МГЛ

    azza, 2017-12-04 20:38:25, 43.242.243.171Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Jonhuugiin ene ih hiirhel uzen yadalt teneglel busad teneguuddee iim ulger jishee bolj baina

    Zochin, 2017-12-04 21:32:19, 27.123.212.138Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Бид хамагийн муу хувиа хичээсэн арчаагүй зантай худалч хулгайч сүүлийн үед гаж донтон үр удмаа бузаралдаг хог шаарнуудаар дүүрж бна даа

    Болд, 2017-12-04 21:52:29, 66.181.187.101Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. АН-ынхан ийнхүү сайхан хүчирхэг Монголыг 25 жилийн дотор хагаралдуулж сүйрүүллээ дээ. Гол буруутан нь элбэгдорж, батүүл гэх мэт

    Зочин, 2017-12-04 21:56:42, 66.181.172.53Хариу бичих

  46. Энхбаяр,Багабанди,Баяр,М.Энхболд нар буруугүй юм бна тээ

    ац, 2017-12-05 18:14:15, 203.91.115.36

    muu komst mal hydalgaahd och...

    zorgi, 2017-12-05 23:32:59, 66.181.160.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. ТА өдөрт 10 м реклам үзээд үнэгүй БИТКОИН / задгай/ аваарай. Үзэхэд төвөгтэй бол цонхын жижигсгээд өөрийхөө юмыг хийж болно. Доорхи линкээр ороод бүртгүүлээрэй. Бүртгүүлээд орсны дараа SURF ADS дараад ардаа хэдэн секунд үзхэд хэдэн биткоин өгөх нь гарч ирнэ. Дарж үзээл таны дансанд автоматаар орно. http://btcclicks.com/?r=95b2c5b7

    bitcoin, 2017-12-04 22:05:15, 202.9.47.177Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Манай Хятад иргэдийн хамгийн их үзэн яддаг Монгол Улс , монголчууд юм. Өвөр Монголоос ирсэн хужаа Ч Мөнхбаяр . ... Если вымрет Россия, вымрет и Монголия, ... Орос улс мөхвөл , Монгол мөхнө , ... http://asiarussia.ru , 7 ноября , ... сайт , Өвөр Монгол хужаа Ч Мөнхбаяр , ...

    Өвөр Монгол , хужаа., 2017-12-04 22:33:03, 49.0.218.240Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Tahian tarhitai pizda mini yu ch bicheed baigaan. Uchraa medehgui bichij baigaa yumaa ch oilgohgui hogon medee bichij hun amitanii tarhi ugaah. Hogiin hodoodoo duurgehee bolij uz. Setguulch nertei pizda nar. Tsunh barij daldganasan nusnuudaas unendee zalhaj baina shuu.

    Mongol, 2017-12-05 01:15:01, 66.181.185.226Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Анхнаасаа 1921 онд Японыг дагах байж

    Зочин, 2017-12-05 04:04:05, 76.121.230.81Хариу бичих

  54. Japan ochij ochij mongoloor yahav. nerend ni buzar....dagasan bailaa gehed boos tembyygees ni lav salgahgyi... hagas say hyrehtei ygyitei baisan tarhigyi mankuuruudiig ooroor ni ustgachihaad byhel byten gazar shoroog ni avahaar nileed Heden uls sonirhoj baisan. ene zorilgo ni odoo ch heveer... Heden zuun ongorson ch onooh muu mal malaaraa, guilgaa guisaar, toogddog hyn amitangyi yldlee

    unshigch, 2017-12-05 06:03:22, 85.0.92.69

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Yamarch shaltgaantai baisan iim balmad uildliig zobtgohgui

    Зочин, 2017-12-05 08:50:07, 172.56.12.179Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Оорсдийгоо муулахаа л больчих тэгээд нэг л юм хийе ...Хулгайч дарга нарыг алья хаха

    Иймэрхуу зуйл болж л байдаг, 2017-12-05 10:07:17, 71.218.174.170Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Монгол хүнд жаахан даруулга дутаад байгаа юм даа. Социолизмын үед ийм ухамсар муутай бүдүүлэг, амиа хичээгч, хэнэггүй, танхай, худалч, хулгайч хүн харьцангуй цөөн байсан. Одоо бол гаарсан. Тэгэхээр даруулга дутаад байгаа гэсэн үг. Даруулгыг хүчээр хийж болдог хамгийн амархан зүйл шүү дээ. Яаж л бол яаж хийж болно. Гагцхүү нийтийн хэмжээнд хийсэн даруулгаас болж энгийн хүмүүс хохирох тал байдаг тул даруулгыг тодорхой насны тодорхой хүрээнд явуулах хэрэгтэй. Нацистууд Эврэйчуудэд яаж даруулга хийлээ, Хятадууд Түвдүүдэд ямар даруулга хэрэглэж байна, Оросууд цыгануудыг, багуудыг яаж дарлаадаа амархан шш дээ, амархан.

    Зочин, 2017-12-05 10:22:03, 159.203.7.221Хариу бичих

  60. Бага ястануудыг сайн дараад олон долоон юм хуцдаггуй хонь шиг номхон болгох хэрэгтэй,дараань архи ууж даварсан баагийнуудыг сайн барж танхайрч хулгиантсан матаруудыг эруугийн хуулийгнь чангалаад тугжих хэрэгтэй

    Зочин, 2017-12-06 07:41:00, 91.76.153.121

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Монгол хүнд жаахан даруулга дутаад байгаа юм даа. Социолизмын үед ийм ухамсар муутай бүдүүлэг, амиа хичээгч, хэнэггүй, танхай, худалч, хулгайч хүн харьцангуй цөөн байсан. Одоо бол гаарсан. Тэгэхээр даруулга дутаад байгаа гэсэн үг. Даруулгыг хүчээр хийж болдог хамгийн амархан зүйл шүү дээ. Яаж л бол яаж хийж болно. Гагцхүү нийтийн хэмжээнд хийсэн даруулгаас болж энгийн хүмүүс хохирох тал байдаг тул даруулгыг тодорхой насны тодорхой хүрээнд явуулах хэрэгтэй. Нацистууд Эврэйчуудэд яаж даруулга хийлээ, Хятадууд Түвдүүдэд ямар даруулга хэрэглэж байна, Оросууд цыгануудыг, багуудыг яаж дарлаадаа амархан шш дээ, амархан.

    Зочин, 2017-12-05 10:22:36, 159.203.7.221Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Монгол хүнд жаахан даруулга дутаад байгаа юм даа. Социолизмын үед ийм ухамсар муутай бүдүүлэг, амиа хичээгч, хэнэггүй, танхай, худалч, хулгайч хүн харьцангуй цөөн байсан. Одоо бол гаарсан. Тэгэхээр даруулга дутаад байгаа гэсэн үг. Даруулгыг хүчээр хийж болдог хамгийн амархан зүйл шүү дээ. Яаж л бол яаж хийж болно. Гагцхүү нийтийн хэмжээнд хийсэн даруулгаас болж энгийн хүмүүс хохирох тал байдаг тул даруулгыг тодорхой насны тодорхой хүрээнд явуулах хэрэгтэй. Нацистууд Эврэйчуудэд яаж даруулга хийлээ, Хятадууд Түвдүүдэд ямар даруулга хэрэглэж байна, Оросууд цыгануудыг, багуудыг яаж дарлаадаа амархан шш дээ, амархан.

    Зочин, 2017-12-05 10:22:42, 159.203.7.221Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Монгол хүнд жаахан даруулга дутаад байгаа юм даа. Социолизмын үед ийм ухамсар муутай бүдүүлэг, амиа хичээгч, хэнэггүй, танхай, худалч, хулгайч хүн харьцангуй цөөн байсан. Одоо бол гаарсан. Тэгэхээр даруулга дутаад байгаа гэсэн үг. Даруулгыг хүчээр хийж болдог хамгийн амархан зүйл шүү дээ. Яаж л бол яаж хийж болно. Гагцхүү нийтийн хэмжээнд хийсэн даруулгаас болж энгийн хүмүүс хохирох тал байдаг тул даруулгыг тодорхой насны тодорхой хүрээнд явуулах хэрэгтэй. Нацистууд Эврэйчуудэд яаж даруулга хийлээ, Хятадууд Түвдүүдэд ямар даруулга хэрэглэж байна, Оросууд цыгануудыг, багуудыг яаж дарлаадаа амархан шш дээ, амархан.

    Зочин, 2017-12-05 10:22:49, 159.203.7.221Хариу бичих

  66. chi tegeed hichneen hun alah geed bgaa buzar ve?!! Nuuhiig ni avah geed nud ni sohloh geed bn aa daa!!!

    Зочин, 2017-12-05 12:24:16, 202.179.31.34

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Монгол хүнд жаахан даруулга дутаад байгаа юм даа. Социолизмын үед ийм ухамсар муутай бүдүүлэг, амиа хичээгч, хэнэггүй, танхай, худалч, хулгайч хүн харьцангуй цөөн байсан. Одоо бол гаарсан. Тэгэхээр даруулга дутаад байгаа гэсэн үг. Даруулгыг хүчээр хийж болдог хамгийн амархан зүйл шүү дээ. Яаж л бол яаж хийж болно. Гагцхүү нийтийн хэмжээнд хийсэн даруулгаас болж энгийн хүмүүс хохирох тал байдаг тул даруулгыг тодорхой насны тодорхой хүрээнд явуулах хэрэгтэй. Нацистууд Эврэйчуудэд яаж даруулга хийлээ, Хятадууд Түвдүүдэд ямар даруулга хэрэглэж байна, Оросууд цыгануудыг, багуудыг яаж дарлаадаа амархан шш дээ, амархан.

    Зочин, 2017-12-05 10:22:56, 159.203.7.221Хариу бичих

  68. Монгол эрчүүд бид 1990 оноос хойш л Монголд төрж өссөн Хужаагийн эрлийзүүдийн даруулага доор амьдарч явна шүү дээ...

    Зочин, 2017-12-05 19:09:11, 103.10.22.40

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Монгол хүнд жаахан даруулга дутаад байгаа юм даа. Социолизмын үед ийм ухамсар муутай бүдүүлэг, амиа хичээгч, хэнэггүй, танхай, худалч, хулгайч хүн харьцангуй цөөн байсан. Одоо бол гаарсан. Тэгэхээр даруулга дутаад байгаа гэсэн үг. Даруулгыг хүчээр хийж болдог хамгийн амархан зүйл шүү дээ. Яаж л бол яаж хийж болно. Гагцхүү нийтийн хэмжээнд хийсэн даруулгаас болж энгийн хүмүүс хохирох тал байдаг тул даруулгыг тодорхой насны тодорхой хүрээнд явуулах хэрэгтэй. Нацистууд Эврэйчуудэд яаж даруулга хийлээ, Хятадууд Түвдүүдэд ямар даруулга хэрэглэж байна, Оросууд цыгануудыг, багуудыг яаж дарлаадаа амархан шш дээ, амархан.

    Зочин, 2017-12-05 10:23:01, 159.203.7.221Хариу бичих

  70. Chiniiiheer Mongolchuud aluulah yostoi evrei, tsygan uym baij. Alah geed bgaa ni hen be??!!! Nogoo Pol Pot Khmer 4 000 000 kamboj irgedyg alj hyadaj yargalsan. Genocid hiisen. Chi arai Mongolchuudyn esreg allag urialaad bgaa bish biz/??!!! Nogoo tagnuulyn Tov Gazar haana bn!!??? Ajilaa hiigeech!!!

    Зочин, 2017-12-05 12:26:38, 202.179.31.34

    Нацист Герман Еврейчүүдэд 100% ялагдсан л даа.Америк Английн улс төр эдийн засаг технологийн дэмжлэг байхгүй бол одоо Европыг чирж яваа Герман байхгүй. Хятад Төвдүүдийг даруулгадаж сүйд болдоггүй.Төвдүүд өөрсдөө тэмцэх. байтугай толгойгоо өргөөд"Намайг битгий ингэ" гэж хэлэх зориг зүрхгүй "Амьдрал зовлон" гэж итгэдэг сарлагнууд.Оросууд Азийн ард түмнүүдийг доорд үзэж дарлаж дээрэлхэж устгаж ирсэн ч одоо Герман Жүүдүүдийн боол болцгоосонтой адил зам руугаа явж байгаа.Якутыг нутаг дээр нь Орос хүн дээрэлхэж чадахаа нэгэнт больсон.Кавказад шовинист Орос хүн одоо чанга ч дуугардаггүй.Хоёр Монголыг нэг нь хүндлээгүй болоод Арлын оронд амьдарч байгаагийн хувьд дээр нь хоёулаа ганцыг дийлнэ гэж сагсуу хийрхүү Харамафужи сэтгэлгээ ажилласан байна.

    Зочин, 2017-12-05 14:21:07, 202.179.25.94

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Monholiin ardchilal mongolchuudiig iim hargis bolgojee. Mongolchuudiig changa garaar barih heregtei. Momgoliig elbegdorjtonguud l iim bolgoson.

    Зочин, 2017-12-05 14:16:04, 194.230.155.130Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Xatuu gesen Vneniig bichjee Munxbayar,

    Зочин, 2017-12-05 18:25:13, 202.21.106.129Хариу бичих

  74. Монголчуудыг үзэн ядагч Өвөр Монгол хужаа Ч Мөнхбаяр .

    Хатуу ч гэсэн үнэн нь , 2017-12-05 18:35:11, 49.0.219.59

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Xatuu ch gesen Vnen vg bichsen bna ene zaluu !ichij vxexnee Vxer mongolchuudaa !,,

    Зочин, 2017-12-05 18:27:27, 202.21.106.129Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. ТА МИНЬ ЭЭ ЗУГТААРАЙ.ХАРАМАФУЖИ МАНТУУ ШИЛ БАРЬЧИХСАН ХҮНДЭЛСЭНГҮЙ ГЭЭД ӨНХӨРЧ БАЙНА.

    Зочин, 2017-12-05 18:30:16, 202.179.25.94Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Ter uran zarsan zaraagui ni yamar hamaa bainaa.Bodoltoi yum bichmeer yum.Zarj baihig ni hajuunaas ni harj baisan yum shig avah yum.Deeree suudlaa oloogui bol dooroo guidlee olohgui ee gedeg chin ene shuu dee.

    zochin, 2017-12-06 12:25:25, 27.123.212.143Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. ер нь үзэн ядалт хүчгүй байгаа нэгнээ уур хилэнгээр хүчирхийлэх араатнаас дор ааш гаргаад л б айгаа нь өнөө цагийн Монголчуудын нэг содон төрх болж харагдаад байна л даа энэ нь зовлон зүдгүүр үзээгүй дайн дажингаас хол нөгөөтэй гэр бүлийн хүмүүжил ноль заасны илрэл юм уу даа хүн зовлон үзвэл илүү ухааждаг гэр бүлийн зөв хүмүүжилтэй олон хүмүүс бий л дээ тархины тураалтангууд олширсоор маш муу энергитэй улс олширсоор эх орон минь оюун санааны ялзралд живсээр байна Монгол хүний олон гайхамшгийг энэ л цаг үед дэлхийн шившгээрзаралсаар

    зочин, 2017-12-06 13:00:26, 150.129.140.207Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Hoid solongos irand uraan zarah ene sedewt yamar hamaatai yum be??

    Zochin, 2017-12-07 05:09:42, 5.74.160.189Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Ойлгох юм алга Юу Гэхдээ гээд бгаа юм болдоо

    Зочин, 2017-12-08 17:39:47, 103.87.255.90Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: