"Эрдэнэт" үйлдвэрийн 49 хувь Төрийн өмчид шилжсэн нь хууль бус

Нийтэлсэн: 2017-12-08 09:51:28

"Эрдэнэт" үйлдвэрийн 49 хувийг эзэмшигч “Монголиан коппер корпорейшн” ХХК-ы нэхэмжлэл Дээд шүүх дээр ялалт байгуулсан билээ. Иймээс Дээд Шүүхийн тайлбарыг бүрэн эхээр нь хүргэе.
 
“Монголиан коппер корпорейшн” ХХК-ийн нэхэмжлэлтэй иргэний хэргийг хянан хэлэлцлээ
 
Улсын Дээд шүүхийн хяналтын шатны иргэний хэргийн шүүх хуралдаанаар “Монголиан коппер корпорейшн” ХХК-ийн нэхэмжлэлтэй, Төрийн өмчийн бодлого, зохицуулалтын газар, “Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК, Оюуны өмч, улсын бүртгэлийн ерөнхий газарт тус тус холбогдох иргэний хэргийг хариуцагчийн төлөөлөгчийн гаргасан гомдлын дагуу 2017 оны 12 дугаар сарын 7-ны өдөр хянан хэлэлцлээ. 
 
“Монголиан коппер корпорейшн” ХХК-иас “Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК-ийн хувьцаа эзэмшигчдийн ээлжит бус хурлын 2016 оны 11 дүгээр сарын 2-ны өдрийн 06/2016 тоот “Эрдэнэт үйлдвэр ХХК-ийн ТУЗ-ийн гишүүдийг чөлөөлөх, шинээр томилох тухай” тогтоолыг хүчин төгөлдөр болохыг тогтоолгох, ТӨБЗГ-аас 2017 оны 3 дугаар сарын 31-ний өдөр зохион байгуулан хуралдуулсан “Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК-ийн хувьцаа эзэмшигчдийн ээлжит бус хурал болон тус хурлаас гарсан 01,02 тоот тогтоолуудыг хүчин төгөлдөр бус болохыг тогтоолгох, мөн уг хурлаас “Монголиан коппер корпорейшн” ХХК-ийн эзэмшлийн 49 хувийн хувьцааг хууль бусаар төрийн өмчид шилжүүлсэн болохыг тогтоолгох, ОӨУБЕГ-ын Хуулийн этгээдийн бүртгэлийн газарт 2017 оны 4 дүгээр сарын 3-ны өдөр “Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК-ийн “Монголросцветмет” ХХК-ийн эзэмшлийн 49 хувийн хувьцааг шилжүүлсэн бүртгэлийг хүчин төгөлдөр бус болохыг тогтоолгох нэхэмжлэлийн шаардлагуудыг тус тус шүүхэд гаргасан ажээ. 
 
Сүхбаатар дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүх уг хэргийг 2017 оны 7 дугаар сарын 5-ны өдөр анхан шатны журмаар хянан хэлэлцээд “Монголиан коппер корпорейшн” ХХК-ийн нэхэмжлэлийн шаардлагын зарим хэсгийг хангаж, “Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК-ийн Хувьцаа эзэмшигчдийн ээлжит бус хурлын 2016 оны 11 дүгээр сарын 2-ны өдрийн 06/2016 тоот “Эрдэнэт үйлдвэр ХХК-ийн ТУЗ-ийн гишүүдийг чөлөөлөх, шинээр томилох тухай” тогтоолыг хүчин төгөлдөр болохыг тогтоож, ТӨБЗГ-аас 2017 оны 3 дугаар сарын 31-ний өдөр зохион байгуулан хуралдуулсан “Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК-ийн Хувьцаа эзэмшигчдийн ээлжит бус хурал болон тус хурлаас гарсан “Компанийн дүрмийн зарим заалтыг өөрчлөн найруулах тухай” 01 тоот, “Төлөөлөн удирдах зөвлөлийн гишүүдийг чөлөөлөх, шинээр томилох тухай” 02 тоот тогтоолуудыг хүчин төгөлдөр бус болохыг, мөн уг хурлаас “Монголиан коппер корпорейшн” ХХК-ийн өмчлөлийн хувьцааг хууль бусаар төрийн өмчид шилжүүлсэн болохыг тус тус тогтоож шийдвэрлэжээ.
 
Харин  ОӨУБЕГ-ын Хуулийн этгээдийн бүртгэлийн газарт 2017 оны 4 дүгээр сарын 3-ны өдөр “Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК, “Монголросцветмет” ХХК-ийн 49 хувийн хувьцааг шилжүүлсэн бүртгэлийг хүчин төгөлдөр бус болохыг тогтоолгох тухай хэргийг  хэрэгсэхгүй болгосон байна.  
Нийслэлийн Иргэний хэргийн давж заалдах шатны шүүх 2017 оны 9 дүгээр сарын 20-ны өдрийн 2,092 дугаар магадлалаар шийдвэрийн тогтоох хэсгийн 1 дэх заалтыг “....Эрдэнэт үйлдвэр ХХК-ийн хувьцаа эзэмшигчдийн 2017 оны 3 дугаар сарын 31-ны өдрийн ээлжит бус хурал, түүнээс гарсан “Компанийн дүрмийн зарим заалтыг өөрчлөх тухай” 01 тоот тогтоол, “Төлөөлөн удирдах зөвлөлийн гишүүдийг чөлөөлөх, томилох тухай” 02 тоот тогтоолыг тус тус хүчингүйд тооцож, “Монголиан коппер корпорейшн” ХХК-ийн Эрдэнэт үйлдвэр ХХК-ийн хувьцааны 49 хувийг эзэмших эрхийг болон  ээлжит бус хурлын 2016 оны 11 дүгээр сарын 2-ны өдрийн 06/2016 тоот “Төлөөлөн удирдах зөвлөлийн гишүүдийг чөлөөлөх, томилох тухай” тогтоолыг хүчинтэй хэвээр болохыг тогтоосугай “ гэж өөрчилсөн байна.
 
Улсын Дээд шүүхийн хяналтын шатны иргэний хэргийн шүүх хуралдаанаар уг хэргийг хянан хэлэлцээд магадлалын тогтоох хэсгийн 1 дэх заалтыг Компанийн тухай хуулийн 59 дүгээр зүйлийн 59.4, 59.5, 70 дугаар зүйлийн 70.1.1-д зааснаар Эрдэнэт үйлдвэр ХХК-ийн хувьцаа эзэмшигчдийн 2017 оны 3 дугаар сарын 31-ны өдрийн ээлжит бус хурал, уг хурлаас гаргасан “Компанийн дүрмийн зарим заалтыг өөрчлөх тухай” 01 тоот тогтоол, “Төлөөлөн удирдах зөвлөлийн гишүүдийг чөлөөлөх, томилох тухай” 02 тоот тогтоолыг тус тус хүчингүй болгож, нэхэмжлэлээс “Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК-ийн ээлжит бус хурлын 2016 оны 11 дүгээр сарын 2-ны өдрийн 06/2016 тоот “Төлөөлөн удирдах зөвлөлийн гишүүдийг чөлөөлөх, томилох тухай” тогтоолыг хүчинтэй хэвээр болохыг тогтоолгох”-ыг хүссэн нэхэмжлэгч  “Монголиан коппер корпорейшн” ХХК-ийн нэхэмжлэлийг хэрэгсэхгүй болгосугай” гэж өөрчилжээ.
 
Шүүх компанийн хувьцаа эзэмшигч нарын хооронд үүссэн маргаан буюу 2017 оны 3 дугаар сарын 31-ний өдрийн хувьцаа эзэмшигчдийн ээлжит бус хурал, уг хурлаас гаргасан шийдвэрийг хүчингүй болгосноор “Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК-ийн  хувьцаа эзэмшигч нарыг Компанийн тухай хууль болон компанийн дүрэмд зааснаар зохих журмын дагуу хувьцаа эзэмшигчдийн хурлаа хийх эрхийг нээж өгсөн байна.
 
СУРТАЛЧИЛГАА :

113 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. гол гэмт хэрэгтэн нь элбэгдорж шүү дээ. 7 сарын жастин капла рио тинто авилга зоригийн аллага эрдэнэтийн 49 хувь СББ-ын хувьчлал болормаа сангийн АСЕМийн мөнгө угаалт.

    Зочин, 2017-12-08 11:07:44, 182.160.36.71Хариу бичих

  2. 49% эрх барих дээд байгууллага У ИХ шийдэх ёстой атал сайн дураар ард түмний өмнөөс шийдэр гаргаж Хувийн компанид өгүүлсэн Сайханбилэг нь хүзүүгүй хүний бууны нохой. Золжаргал 3,5 их наяд төгрөг ХЭВЛЭЭД ХХБ-нд өгч 49% хувийг Оросуудаас авсан нь ХУУЛъ ёсны юм уу??? Худалдагдсан, ХУЛГАЙЧ нарын талд шийдвэр гаргадаг Дээд Шүүх хариуцлага үүрнэ. Ард түмний өмчийг ард түмэн шийднэ. УИХ шийднэ!! Төрийн эрх барих дээд байгууллага энэ завхарлыг засна!!

    49% эрх барих дээд байгууллага У ИХ шийдэх ёстой а, 2017-12-08 12:06:38, 66.181.189.212

    ХУЛГАЙЧ Ц.ЭЛБЭГДОРЖИЙН ТОМИЛСОН ШҮҮГЧ НЭРТЭЙ ХҮМҮҮС ЭЗНИЙХЭЭ ТАЛД Л ШИЙДНЭ.

    Зочин, 2017-12-08 13:13:49, 202.9.42.134

    ... 2012 онд Монгол Улсын Төрийн эрхийг хууль бусаар , санал тоолох хар машины тусламжтай булаан авсны дараа Монголын Улсын Тусгаар тогтнолыг бусниулж Хятадчилах , эдийн засгийн хувьд боолчилж авахын тулд түүний төсвийг бүрдүүлдэг хэдхэн үйлдвэрийг хулгай , луйврын замаар эзэмшиж авах нь Ц Элбэгдорж , З Энхболд , М Энхболд , М Энхсайхан тэргүүтэй АН , МАН хужаагийн бүлэглэлүүдийн үндсэн гол зорилго байсан . Тэд Говь ХК , Дарханы төмөрлөгийн үйлдвэр гэх мэт нэлээд тооны дундаж үйлдвэрүүдийг Монголын ард түмнээс хулгайлсан , дараагийн алхам нь Эрдэнэт ГОК , МОН РОС цветмет хэмээх Төсвийн хөрөнгө мөнгөний томоохон эх үүсвэрийг хулгай луйварын замаар гартаа оруулж авсан бөгөөд ингэснээр Монголчууд үр хүүхэддээ ерөнхий боловсролын мэдлэгийг үнэ төлбөргүй сургаж боломжоо бүрмөсөн алдаж Хятадтай адил төлбөр төлдөг болж , , өвдөх үедээ эмнэлэгт асар өндөр үнэ төлж эмчлүүлэх зэрэг одоогийн фашист Украйнаас хэд дахин хүнд хэцүү нөхцөлд амьдрах гашуун хувь тавилан зам тосон хүлээж байсан ... Харин одоо ?????? ... Өргөсөн тангаргаасаа няцаж Монгол Улс , Монголын ард түмний эрх ашгийг уландаа гишгэсэн Дээд Шүүхийн бүх гишүүдийг эх орноосоо урвасан хэмээн бүх насаар нь хорих нь шударга ёсонд нийцэх болно. ... Юу тарина , түүнийгээ хураана , ... Хан Тэнгэрийн хилэнд ардчилсан хужаа луйварчид урвагчид устан мөхөж тамын гүнд хаягдах болно. , ... Мөнх Тэнгэрийн хүчин дор Монгол эх орон минь хүчирхэгжин хөгжин цэцэглэх болно.

    Zorig, 2017-12-08 15:58:22, 49.0.219.216

    Elbegdorjiig Shalgah nereer hedhen zag ganz hudagt avaad ireech naad muu lalar uhdeli Chin hangalttai buzar hereg hiisen Ni hichneen zuun huudas bolood baina

    Зочин, 2017-12-08 17:50:53, 46.125.249.107

    Jury system гэдэг барууны сонгодог аргаар шүүх хурлыг явуулсан бол тэд ялахгүй. Энэ хэргийг ахиж шүүхийг түмэн олон шаардаж, Jury system-ээр шүүх хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-12-09 11:06:17, 139.5.219.241

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. 76d suusan hogiiin durakuud anxnaasaa bugsuu xamgaalax gej xiisen bulai ni ilchlegdex geed bvr uxex geed baisiiin, shaxaachdiig odoo bari

    Гүнбилэг, 2017-12-08 11:09:48, 192.3.76.92Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Uls toriihxon olon ulsiin shuuxt ochvol bvr bulaig ni tarix ym baina l daa. Xuviin omchiig bulaaj avdag ue ongorson shvv.

    Дөлгөөн, 2017-12-08 11:10:19, 192.3.250.54Хариу бичих

  6. Jury system та нарын луйвар хулгайг илчлэж, эсрэгээр нь бүгдийг нь хорих ялаар солих биз. Ха хаа хаа.

    Зочин, 2017-12-09 11:09:05, 139.5.219.241

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. bolj, muu lalruud. shahaa hiij hanahgui novshnuudiig bulaig in shuuheer inchil!!!!!!!!

    Дулаанжаргал, 2017-12-08 11:11:05, 23.94.20.108Хариу бичих

  8. Золжаргал 3,5 их наяд төгрөг ХЭВЛЭЭД ХХБ-нд өгч 49% хувийг Оросуудаас авсан нь ХУУЛъ ёсны юм уу??? Худалдагдсан, ХУЛГАЙЧ нарын талд шийдвэр гаргадаг Дээд Шүүх хариуцлага үүрнэ. Ард түмний өмчийг ард түмэн шийднэ. УИХ шийднэ!! Төрийн эрх барих дээд байгууллага энэ завхарлыг засна!!

    Зочин, 2017-12-08 12:09:44, 66.181.189.212

    huuli esniih bitgii hutc chi

    Зочин, 2017-12-09 10:22:14, 139.5.219.57

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Аль эрт ингээд шийдэх байсан шүү дээ. Хүчний харьцаа яаж өөрчлөгдөхийг хүлээх хэрэггүй байсан юм. Гэхдээ өмнөх шатны худалдагдсан шүүгч нарыг заавал зарлаж ажлаас нь халах хэрэгтэй. Нэгэнт хууль бус учраас гэмт хэрэгтнүүдийг Сингапур лүү гаргахгүй баривчлах хэрэгтэй.

    Өмнөх шүүгчдийг халах ёстой., 2017-12-08 11:11:17, 202.9.40.189Хариу бичих

  10. Дээд шатны шүүгч гэж Эбэ гийн гар хөл үүдыг ажлаас нь халах хэрэгтэй улсын өмчнөөс хулгайлсан мөнгөөр авилга авагсад байна даа наад Дээд шүүхийхэн чинь

    Зочин, 2017-12-08 11:32:12, 202.70.43.214

    Золжаргал 3,5 их наяд төгрөг ХЭВЛЭЭД ХХБ-нд өгч 49% хувийг Оросуудаас авсан нь ХУУЛъ ёсны юм уу??? Худалдагдсан, ХУЛГАЙЧ нарын талд шийдвэр гаргадаг Дээд Шүүх хариуцлага үүрнэ. Ард түмний өмчийг ард түмэн шийднэ. УИХ шийднэ!! Төрийн эрх барих дээд байгууллага энэ завхарлыг засна!!

    Зочин, 2017-12-08 12:09:30, 66.181.189.212

    Шүүхийг Jury system шилжүүлэх цаг болсон. Хаа хамаагүй ерөнхийлөгч нэртэй нөхөр шүүгчийг томилдог баталдаг зүйлээс салах хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-12-09 11:13:08, 139.5.219.241

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. boloh yum bolohooroo bolj baina. bulaagaad avchihsan yum chini ezendee ochihoos yadgiin

    Дуурсах, 2017-12-08 11:11:47, 104.168.113.139Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Жинхэнэ баримт, бодит мэдээллийг авч байгаа хүмүүс ёс зүйтэйгээр ингэж шийдэж байна ш д. Одоо улстөржихөө болъёо.

    Hanan, 2017-12-08 11:12:32, 104.168.113.139Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. ЗӨВ. ЭНЭ ЧИНЬ ХУВИЙН ӨМЧ. ТӨР АВНА ГЭЖ ШИЙДВЭР ГАРГАСАН НЬ ӨӨРӨӨ ХУУЛЬ ЗӨРЧСӨН ҮЙЛДЭЛ.

    Дөлгөөн, 2017-12-08 11:13:11, 104.168.112.238Хариу бичих

  16. Хулгайч нарт үйлчилдэг Дээд Шүүх. Хүзүүгүй хүний томилсон, АН-ын томилсон шүүгч нар???? 49% хувийг төрийн эрх барих дээд байгууллага УИХ шийдэх ёстой атал сайн дураар ард түмний өмнөөс шийдэр гаргаж Хувийн компанид өгүүлсэн Сайханбилэг нь хүзүүгүй хүний бууны нохой. Золжаргал 3,5 их наяд төгрөг ХЭВЛЭЭД ХХБ-нд өгч 49% хувийг Оросуудаас авсан нь ХУУЛъ ёсны юм уу??? Худалдагдсан, ХУЛГАЙЧ нарын талд шийдвэр гаргадаг Дээд Шүүх хариуцлага үүрнэ. Ард түмний өмчийг ард түмэн шийднэ. УИХ шийднэ!! Төрийн эрх барих дээд байгууллага энэ завхарлыг засна!!

    Зочин, 2017-12-08 12:09:01, 66.181.189.212

    Jury system-ээр шүүвэл наад хувийн өмч чинь улсын өмч болох нь батлагдана. Улсын өмчийг хулгайлсан бүгд насан турш шоронгийн хадаас болно.

    Зочин, 2017-12-09 11:17:46, 139.5.219.241

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Зөв зөв, угаасаа л шүүх хэн нь хуулиа дагав, хэн нь зөрчив гэдгийг нь хэд хэдэн удаа гаргаад ирчихсэн ш д. Шүүхийн шат бүрт улстөрчдийн попрол ялагдсан.

    Билгүүн, 2017-12-08 11:14:10, 192.3.253.9Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. ТА өдөрт 10 м реклам үзээд үнэгүй БИТКОИН / задгай/ аваарай. Үзэхэд төвөгтэй бол цонхын жижигсгээд өөрийхөө юмыг хийж болно. Доорхи линкээр ороод бүртгүүлээрэй. Бүртгүүлээд орсны дараа SURF ADS дараад ардаа хэдэн секунд үзхэд хэдэн биткоин өгөх нь гарч ирнэ. Дарж үзээл таны дансанд автоматаар орно. http://btcclicks.com/?r=95b2c5b7

    bitcoin, 2017-12-08 11:14:22, 202.9.47.177Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Компаниудын төрийн эзэмшлийг бууруулж байж энэ аж ахуйн нэгжүүд ашигтай ажилладаг болно. Хувьд шилжиж байгаа нь маш зөв. 76-д сууж байгаа ялзарсан юмнууд өөрсдийн кармаагаа түнтийлгэх гэж шахаа хийж чадахаа больж байж жинхэнэ эх орончид улсаа удирдах болно. Ард түмний нэрийг барьж мөлжигсөд Эрдэнэтийг 100% өөртөө авна гэж дайрдаг мунхаг лалрууд.

    Баярмөнх, 2017-12-08 11:14:41, 104.168.95.204Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Одоо нэрээ цэвэрлэе, юун оффшор Монгол. Болий. Тэр эрх мэдэл ашиглаж юм эргүүлдэг улс төрчид суудлаа тавьж өг.

    Zochin, 2017-12-08 11:15:48, 23.94.108.191Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Одоо төрийн өмчийн 51 хувийн эзэмшлийг бууруулж, нээлттэй хувьцаат компани болгоё. Тэр хувьцааг нь иргэд компаниуд худалдан авч цааш арилжаалдаг бодит үнэт цаас болгоё. Төрийн эзэмшлийг бууруулж байж л компанийн үйл ажиллагаа сайжирч, жинхэнэ утгаараа татвараа бодитоор төлнө.

    Гүнбилэг, 2017-12-08 11:16:18, 198.12.106.64Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. NYAMDORJOO NEG YUM HELEECH.KKK

    Зочин, 2017-12-08 11:16:23, 139.5.217.221Хариу бичих

  28. Хулгайч нарт үйлчилдэг Дээд Шүүх. Хүзүүгүй хүний томилсон, АН-ын томилсон шүүгч нар???? 49% хувийг төрийн эрх барих дээд байгууллага УИХ шийдэх ёстой атал сайн дураар ард түмний өмнөөс шийдэр гаргаж Хувийн компанид өгүүлсэн Сайханбилэг нь хүзүүгүй хүний бууны нохой. Золжаргал 3,5 их наяд төгрөг ХЭВЛЭЭД ХХБ-нд өгч 49% хувийг Оросуудаас авсан нь ХУУЛъ ёсны юм уу??? Худалдагдсан, ХУЛГАЙЧ нарын талд шийдвэр гаргадаг Дээд Шүүх хариуцлага үүрнэ. Ард түмний өмчийг ард түмэн шийднэ. УИХ шийднэ!! Төрийн эрх барих дээд байгууллага энэ завхарлыг засна!!

    Зочин, 2017-12-08 12:07:40, 66.181.189.212

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. ОӨУБЕГ чинь хагассайн бүтэнсайнгүй "ажиллаж", улстөрчдийн даалгаврыг биелүүлж, хувийн өмчийн бүртгэлийг гуссын гээ биз дээ? Болж муу хогийг, улсын бүртгэлийн тэр гядат даргыг нь одоо болиул. Тэтгэвэртээ гарвал таарна.

    Дулаанжаргал, 2017-12-08 11:17:07, 104.168.95.135Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Тэр хамгийн цаана сууж байгаа чинь нөгөө талбай дээр салаавч авдаг гар мөн тээ? хахахаха

    Дуурсах, 2017-12-08 11:18:00, 192.3.249.112Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Төр Эрдэнэтийг 100% авна гэж хүчиндэнгүүтээ нөгөө хэдэн хүүхэлдэйний ТУЗ-ийн гишүүддээ зориулж компанийн дүрмийг нь хүртэл өөрчилсөн юм уу? Алнаа нээрээ.

    Бүтэнзаяа, 2017-12-08 11:18:33, 192.3.111.229Хариу бичих

  34. Хулгайч нарт үйлчилдэг Дээд Шүүх. Хүзүүгүй хүний томилсон, АН-ын томилсон шүүгч нар???? 49% хувийг төрийн эрх барих дээд байгууллага УИХ шийдэх ёстой атал сайн дураар ард түмний өмнөөс шийдэр гаргаж Хувийн компанид өгүүлсэн Сайханбилэг нь хүзүүгүй хүний бууны нохой. Золжаргал 3,5 их наяд төгрөг ХЭВЛЭЭД ХХБ-нд өгч 49% хувийг Оросуудаас авсан нь ХУУЛъ ёсны юм уу??? Худалдагдсан, ХУЛГАЙЧ нарын талд шийдвэр гаргадаг Дээд Шүүх хариуцлага үүрнэ. Ард түмний өмчийг ард түмэн шийднэ. УИХ шийднэ!! Төрийн эрх барих дээд байгууллага энэ завхарлыг засна!!

    Зочин, 2017-12-08 12:08:14, 66.181.189.212

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Шүүх процедур ажиллаж л байгаа юм байна. Хэдэн улстөрчдийн хар ажлыг шүүх нь хийхгүй шүү.

    Дулаанжаргал, 2017-12-08 11:19:28, 192.3.76.94Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Энэ У.Бямбасүрэнгийн ТУЗ руу яаж шазарч зүтгэж байсныг нь бодохоор л.... аймшигтай.

    Гүнбилэг, 2017-12-08 11:20:27, 23.94.108.191Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Өө пязда, ДАРГА НЭР ШАХАА ХИЙЖ ЧАДАХАА БАЙЧИХЛАА Ш ДЭЭЭЭЭ. ХАХАХАХА.

    Дөлгөөн, 2017-12-08 11:21:25, 104.168.95.135Хариу бичих

  40. Хулгайч нарт үйлчилдэг Дээд Шүүх. Хүзүүгүй хүний томилсон, АН-ын томилсон шүүгч нар???? 49% хувийг төрийн эрх барих дээд байгууллага УИХ шийдэх ёстой атал сайн дураар ард түмний өмнөөс шийдэр гаргаж Хувийн компанид өгүүлсэн Сайханбилэг нь хүзүүгүй хүний бууны нохой. Золжаргал 3,5 их наяд төгрөг ХЭВЛЭЭД ХХБ-нд өгч 49% хувийг Оросуудаас авсан нь ХУУЛъ ёсны юм уу??? Худалдагдсан, ХУЛГАЙЧ нарын талд шийдвэр гаргадаг Дээд Шүүх хариуцлага үүрнэ. Ард түмний өмчийг ард түмэн шийднэ. УИХ шийднэ!! Төрийн эрх барих дээд байгууллага энэ завхарлыг засна!!

    Зочин, 2017-12-08 12:08:30, 66.181.189.212

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Эрдэнэтийн цаад эзэн нь Элбэгдорж, жанхуу баттулга 2 байгаа болохоор эд нар дэндүү пээдгэр байна. Эрдэнэт үйлдвэр Монголын ард түмний өмч болохоос өмхий дебил АНуус намын өмч биш Үхсэн баасны чинь хувийн өмч?... Зарсан ч гэсэн тендер зарлаж байж зарах болохоос дурын новшийн АНуус дур мэдэж авдаг үйлдвэр, обьект биш!!!

    Зочин, 2017-12-08 11:32:57, 202.131.243.162Хариу бичих

  42. Хулгайч нарт үйлчилдэг Дээд Шүүх. Хүзүүгүй хүний томилсон, АН-ын томилсон шүүгч нар???? 49% хувийг төрийн эрх барих дээд байгууллага УИХ шийдэх ёстой атал сайн дураар ард түмний өмнөөс шийдэр гаргаж Хувийн компанид өгүүлсэн Сайханбилэг нь хүзүүгүй хүний бууны нохой. Золжаргал 3,5 их наяд төгрөг ХЭВЛЭЭД ХХБ-нд өгч 49% хувийг Оросуудаас авсан нь ХУУЛъ ёсны юм уу??? Худалдагдсан, ХУЛГАЙЧ нарын талд шийдвэр гаргадаг Дээд Шүүх хариуцлага үүрнэ. Ард түмний өмчийг ард түмэн шийднэ. УИХ шийднэ!! Төрийн эрх барих дээд байгууллага энэ завхарлыг засна!!

    Зочин, 2017-12-08 12:08:43, 66.181.189.212

    ard tumnii umch gesen neren door hamgiin ih hulgach hund surtal hahuul baidag

    zochin, 2017-12-09 11:23:42, 66.181.180.55

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Дүүрэн хөлсний комметчид Эрдэнэтийг өөрсдийнх нь мөнгөөр хувьдаа авчихаад Тэр Монголчуудад гай тарьсан дандаа гадаад дотоодын луйварчдад үйлчилсэн Сайханбилэгийг шүүх цаг болоогүй юу

    Зочин, 2017-12-08 11:35:10, 202.70.43.214Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. ХАМГИЙН ГОЛ НЬ ДАРГА НАРЫН ШАХАА ЗОГСЛОО ХА ХА ХА

    Зочин, 2017-12-08 11:39:31, 202.9.41.181Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. toriin ajil tsewershij bgaa .. erdenetiin ogooj ard tymend irex yuostoi

    zocnin , 2017-12-08 11:53:27, 68.145.61.75Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. АН хан нууцаар хийсэн эрдэнэт хулгай хэзээ нэгэн цагт хоолойд нь тулах байлгүй дээ мөнгө одоогоор бүхнийг ялж болно амьдарал монгол түмний заяа их шүү дээ

    Зочин, 2017-12-08 12:03:36, 202.131.225.249Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Хулгайч нарт үйлчилдэг Дээд Шүүх. Хүзүүгүй хүний томилсон, АН-ын томилсон шүүгч нар???? 49% хувийг төрийн эрх барих дээд байгууллага УИХ шийдэх ёстой атал сайн дураар ард түмний өмнөөс шийдэр гаргаж Хувийн компанид өгүүлсэн Сайханбилэг нь хүзүүгүй хүний бууны нохой. Золжаргал 3,5 их наяд төгрөг ХЭВЛЭЭД ХХБ-нд өгч 49% хувийг Оросуудаас авсан нь ХУУЛъ ёсны юм уу??? Худалдагдсан, ХУЛГАЙЧ нарын талд шийдвэр гаргадаг Дээд Шүүх хариуцлага үүрнэ. Ард түмний өмчийг ард түмэн шийднэ. УИХ шийднэ!! Төрийн эрх барих дээд байгууллага энэ завхарлыг засна!!

    Зочин, 2017-12-08 12:07:47, 66.181.189.212Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Зэ хөө Нямкагийн шахаа зогсоо Нямка одоо турж үхэх байх даа

    Зэ Нямка, 2017-12-08 12:18:54, 183.81.169.78Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Ардчилал, даяарчлал, олон ургалч үзэл, олон намын систем, залуу улс төрч, төр муу менежер, сонгуулийн хар машин, гуравдах хөрш, чөлөөт зах зээл, өмч хувьчлал, хувийн өмч, эрх чөлөө, ашигт малтмалын ордын лиценз, лицензийн наймаа, оффшор бүс, гадаадын хөрөнгө оруулалт энэ бүхэн чинь буурай хөгжилтэй орнуудын газрын хэвлийн болон бусад баялагийг дээрэмдэж авахын тулд гадаадын эдийн засгийн алуурчдын нарийн бодож боловсруулсан, Африк, Латин Америк, Ойрхи дорнодын орнуудад олон жил туршигдаж, хэрэгжсэн нарийн арга, технологи юм. Гадаадын эдийн засгийн алуурчид энэ технологийг 1990 оноос Ардчилал нэрээр Монгол улсад нэвтэрүүлж, амжилттай хэрэгжүүлж эхэлсэн. Энэ бузар технологийг Монгол улсад шууд гардан хэрэгжүүлэгч нь АН юм. Энэ бузар технологийг Хятадууд 1990 онд Тэн-Ан-Миний талбайд шууд бут ниргэсэн, харин Оросод Путин гарч ирээд 2000 онд бут ниргэсэн. Гэтэл энэ бузар технологийг АН өнөө хүртэл Монголд хэрэгжүүлсээр байна. Монголчууд сэрэгтүн, ухаарагтун.

    Зочин, 2017-12-08 12:31:28, 103.57.95.194Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Дэлхийн нэрт эдийн засагчид буурай болон хөгжиж байгаа улс орнуудын хөгжлийн загвар болох Конвергенцийн онолыг боловсруулан гаргасан. Конвергенцийн онолын мөн чанар нь капиталист, коммунист нийгмийн аль сайныг нь авч оновчтой хослуулах явдал юм. Капиталист, коммунист нийгмийн байгуулалын аль алин нь Адам Смит, Карл Маркс мэтийн дэлхийн суут ухаантнуудын бодож олсон нийгмийн байгуулалууд юм. Аль нэгийг нь хатуу баримтлах нь туйлширал юм. Конвергенцын онолоор бол буурай болон хөгжиж байгаа орнууд батлан хамгаалах, эрчим хүч, уул уурхай, боловсрол, эрүүл мэндийн салбараа хувьчилж болохгүй, гадаадын хөрөнгө оруулалт оруулж болохгүй, 100 хувь төрийн мэдэлд байлгах ёстой гэж үзсэн. Эс тэгвэл газрын баялагийг нь гадаад, дотоодын эдийн засгийн алуурчид дээрэмддэг, улс төрчид болон хүн ард нь боловсролгүй, хүмүүжилгүй, ёс суртахуунгүй зэрлэг, бүдүүлэг, шуналтангууд болж хувирдаг, ард түмэн нь өвчин эмгэгт баригддаг болохыг нэгэнт нотолсон. Монгол орон минь дэлхийн нэрт эдийн засагчдын заасан замаар бус, АН, гадаад дотоодын эдийн засгийн алуурчдын заасан замаар замнаж байна. Болгоомжлогтун, сэрэгтүн.

    Зочин, 2017-12-08 12:31:45, 103.57.95.194Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Хятад улс 1989 онд АРДЧИЛЛЫГ Тэн-Ан-Миний талбайд бут ниргээд конвергенцийн онолын (загварын) дагуу “НЭГ УЛС-ХОЁР СИСТЕМ” хөгжлийн загвараар амжилттай хөгжиж байна. Орос улс 1990-ээд оны сүүлээр АРДЧИЛЛЫГ бут ниргээд конвергенцийн онолын (загварын) дагуу амжилттай хөгжиж байна. Харин Монгол улс 1980-аад оны сүүлээр АРДЧИЛЛЫН хоронд гүн гүнзгий хордсон бөгөөд одоо хүртэл тэр хордлогоос гарч чадахгүй АРДЧИЛАЛ, АРДЧИЛСАН ҮНДСЭН ХУУЛИЙГ магтан дуулсаар ардчиллын хоронд мансуурсан хэвээрээ явна. Конвергенцийн онолын мөн чанар нь капиталист, коммунист нийгмийн аль сайныг нь авч оновчтой хослуулах явдал юм. Капиталист, коммунист нийгмийн байгуулалын аль алин нь дэлхийн суут ухаантнуудын бодож олсон нийгмийн байгуулалууд юм. Аль нэгийг нь хатуу баримтлах нь туйлширал юм. Конвергенцийн онолоор бол байгалийн баялаг, эрчим хүч, боловсрол, эрүүл мэнд, батлан хамгаалах салбаруудыг хувь хүнд, хувийн болон гадаадын компанид өгдөггүй, 100 хувь төрийн өмчид байлгадаг. Харин аж үйлдвэр, хөдөө аж ахуй, зам, барилга, хүнс, хөнгөн үйлдвэрийн гэх мэт эдийн засгийн бусад салбаруудыг хувьчилж, чөлөөт зах зээлийн жамаар нь явуулдаг. Энэ бүхнийг Yндсэн хуулиндаа тусгаж өгдөг.

    Зочин, 2017-12-08 12:31:56, 103.57.95.194Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Монгол орныг эдийн засгийн болон ёс суртахууны гүн гүнзгий хямрал, дампууралд хүргэсэн АН-ын үйл ажиллагааг Дээд шүүхээс нэн даруй хориглох хэрэгтэй. АН бол мөн чанартаа ард олныг ядуурал, өлсгөлөн, өвчлөл, дарангуйлал, айдас, хүчирхийлэл, оюун санаа, ёс суртахууны доройтлоор хомороглон устгадаг орчин үеийн Фашист нам юм.

    Зочин, 2017-12-08 12:32:10, 103.57.95.194Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Хувийн өмчийг шүтэх үзэл юунд хүргэв. Дэлхийн хамгийн баян 8-хан хүний өмч 3,5 тэрбум жирийн хүний өмчтэй тэнцэж байна. Ардчиллын гайгаар сүүлийн 70 жил Монголын ард түмний хөлсөө дуслуулсан хөдөлмөрөөр бүтээгдсэн 3 сая ард түмний өмчийг сүүлийн 20 гаруйхан жилд хэдхэн хүн ард түмнээс нь хулгайлж, луйвардаж авав. Эдгээр хулгайч, луйварчид Монголын банкны нийт хадгаламжийн 98 хувийг эзэмшихийн зэрэгцээ, гадаадын оффшор дансанд түүнээс ч илүү хадгаламжийг эзэмшиж байна. АН баялагийн тэгш бус хуваарилалтыг явуулж Монголын 3 сая ард түмэн ямар ч өмчгүй хоосон хоцорч гуйлагчид болов. Одоо хулгайч, луйварчид 3 сая ард түмний эцсийн өмч болсон Эрдэнэт үйлдвэрийг луйвардаж, ард түмнээс хулгайлж, луйвардаж авахаар үхэн хатан тэмцэж байна.

    Зочин, 2017-12-08 12:32:23, 103.57.95.194Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Элбэгдорж, Бат-Үүл, Да.Ганболд, Баабар нар нэгэн насныхаа амьдралыг Монгол улсыг эдийн засгийн болон оюун ухаан, ёс суртахууны хувьд дампууруулахад зориуллаа. Хүн 40 наснаасаа хойш нэг их засардаггүй юм гэсэн. Иймд эд нар хэзээ ч засрахгүй. Ийм хүмүүсийг дахин Монголын төрд хэзээ ч ойртуулж болохгүй. Үүнийг хэзээ ч бүү март. Мартвал сөнөнө!!!

    Зочин, 2017-12-08 12:32:46, 103.57.95.194Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Ерөнхий сайд нь казино тоглодог тэрбумтан, УИХ-ын дарга нь газрын наймаачин тэрбумтан, Ерөнхийлөгч нь өмч хувьчлалын тэрбумтан. Харин багш, эмч, ард түмэн нь гуйлагчид. Тэрбумтан, гуйлгачин хоёр яаж хэл амаа ололцоно!!! Ганцхан гарц нь зэвсэгт тэмцэл!!! гэж агуу их К.Маркс, В.И.Ленин нар сургасан. Өнөөдөр манай хоёр их хөрш ОХУ, Хятад улсууд агуу их А.Смит, К.Маркс сургаалийг бодитойгоор хэрэгжүүлэн үсрэнгүй хөгжиж байна. Харин агуу их А.Смит, К.Маркс сургаал уруу нулимж, Америк ардчиллын хоронд гүн гүнзгий хордсон Монголчууд эдийн засгийн болон ёс суртахууны бүрэн дампууралд орсон нь гашуун боловч үнэн.

    Зочин, 2017-12-08 12:33:08, 103.57.95.194Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Дөчин мянгатад өссөн С.Баяр, Сү.Батболд,Э. Бат-Үүл, Д.Цогтбаатар, С.Зориг, Н.Энхбаяр, тагнуулчин Хурц зэрэг хүмүүс бол хар нялхаасаа бусдын юмыг булааж, дээрэмдэж, хулгайлж авах сэтгэхүйгээр өссөн хэзээ ч засрахгүй луйварчид юм гэдгээ АРДЧИЛЛЫН 30 жилд батлан харууллаа. Харин Монголын хөдөө хээр талд өссөн Дамдины Сүхбаатар, Хорлоогийн Чойбалсан, Юмжаагийн Цэдэнбал, Д.Бямбадорж, Н.Багабанди, П.Очирбат, Ц.Элбэгдорж, Х.Баттулга, Ц.Нямдорж, Ш.Отгонбилэг, М.Зэнээ, О.Дашбалбар, геологич Хурц нарын голт зүрхэнд Монголынхоо төлөө, Монголчуудынхаа төлөө гэсэн сайхан сэтгэлийн гал бадамлаж байдаг гэдгийг АРДЧИИЛЛЫН 30 жилд бид харлаа. Өөрөөр хэлвэл дөчин мянгатад өссөн хэнийг ч болов Монголын улс төрд ойртуулахгүй байвал Монгол хөгжинө.

    Зочин, 2017-12-08 12:33:24, 103.57.95.194Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Хувийн өмч гэдэг бол ердөө л бүтэлтэй болсон дээрэм, тонуулаар булааж авсан олз, омог юм. (АНУ-ын Харвард, Чикаго, Стэнфордын их сургуулийн профессор, нэрт эдийн засагч Ч.Б.Вэблэн)

    Зочин, 2017-12-08 12:33:40, 103.57.95.194Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Хувь хүн баялагтай болох хоёр зам байдаг. Үйлдвэрлэн бүтээх, эсвэл тонон дээрэмдэх. Хүмүүс бараа, үйлчилгээ үйлдвэрлэж, тэднийгээ орлого болгон солих замаар урагшладаг. Орлого олж авах ийм арга нь солилцоо хийж буй түншүүдэд нь тус болж, нийгмийн баялагийг нэмэгдүүлдэг. Харин бусдын үйлдвэрлэн бүтээснийг тонон дээрэмдэх арга нь нэмэлт орлого үйлдвэрлэхгүй байхаар зогсохгүй, нөөц баялагийг хэрэглэж, ингэснээрээ нийгмийн баялагийг хороодог. Засгийн газар бүтээлч үйл ажиллагааг дэмжиж, тонон дээрэмдэхийг хааж боовол эдийн засгийн хөгжил, дэвшлийг урагшлуулж байгаа хэрэг. (АНУ-ын Флоридагийн их сургуулийн профессор Жеймс Гуартни, Монтанагийн их сургулийн профессор Ричард Строуп, Жоржиагийн их сургуулийн профессор Дуайт Ли)

    Зочин, 2017-12-08 12:33:52, 103.57.95.194Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Хувийн эдийн засаг нь жолоогүй буюу удирдлагагүй машинтай адил. (АНУ-ын Мэссэачусэттсийн Технологийн их сургуулийн профессор, Нобелийн шагналт эдийн засагч П.А. Самүэлсон)

    Зочин, 2017-12-08 12:34:06, 103.57.95.194Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Хувийн өмч нь мөргөлдөөн, ангийн зөрчил үүсгэх шалтгаан болохоос гадна боолчлолын нэг хэлбэр мөн. (Аугаа эдийн засагч Карл Маркс)

    Зочин, 2017-12-08 12:34:19, 103.57.95.194Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Капитализм нь угаасаа тогтворгүй бөгөөд капитализмын үед бүгдийг хамарсан ажил эрхлэлтийг бий болгох үндэсгүй юм. (Английн Кембриджийн их сургуулийн профессор, алдарт эдийн засагч, Олон улсын валютын сан, Дэлхийн банкийг үүсгэн байгуулагчийн нэг Жон Мэйнард Кейнс)

    Зочин, 2017-12-08 12:34:41, 103.57.95.194Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Социализмаас шилжиж байгаа улсуудын хувьд арван жилийн өмнө бол “хувьчлал, хувьчлал, хувьчлал” гэсэн гурван үгийг хэлэх байсан. Гэхдээ би андуурч байжээ. Хууль дээдлэх ёс хувьчлалаас илүү чухал байж. (АНУ-ын Чикагогийн их сургуулийн профессор, нэрт эдийн засагч, Нобелийн шагналт Мильтон Фридман)

    Зочин, 2017-12-08 12:35:05, 103.57.95.194Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Үндэсний эдийн засагт төрийн өмчийн эзлэх хамгийн доод хязгаар нь 38 хувь, дээд хязгаар нь 62 хувь байна. Энэ хязгаарт улс орон тогтвортой хөгжих бөгөөд харин энэ хязгаараас гарвал хямралд хүргэнэ. (Италийн алдарт математикч Фибоначчийн тоон дээр үндэслэн дэлхийн нэрт эдийн засагчдын тогтоосон төр болон хувийн хэвшлийн “алтан харьцаа”)

    Зочин, 2017-12-08 12:35:19, 103.57.95.194Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Аж үйлдвэр хөгжихийн хэрээр аж үйлдвэрийн нийт бүтээгдэхүүний болон дотоодын нийт бүтээгдэхүүний (ДНБ-ний) өсөлтийн хувь хэмжээг үндэсний эдийн засагт төрийн секторын (өмчийн) эзлэх хувь хэмжээний өсөлт гүйцэж түрүүлнэ. (Германы нэрт эдийн засагч, улс төрч Адольф Вагнерийн хууль)

    Зочин, 2017-12-08 12:35:28, 103.57.95.194Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Дотоодын нийт бүтээгдэхүүний (ДНБ-ний) өсөлтийн хувь хэмжээ нь төрийн өмчийн өсөлтийн хувь хэмжээтэй шууд пропорциональ хамааралтай байна. (Германы нэрт эдийн засагч, улс төрч Адольф Вагнерийн хууль)

    Зочин, 2017-12-08 12:35:45, 103.57.95.194Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Төрийн өмчит үйлдвэрийн газрыг үндэсний эдийн засгийн бүтцийг харгазахгүйгээр, төгс сайн хууль эрх зүйн орчин бүрдүүлэхгүйгээр яаравчлан хувьчлах нь авилгал үүсэх, олигархи бий болох нөхцлийг бүрдүүнэ. (АНУ-ын Колумбийн их сургуулийн профессор, нэрт эдийн засагч, Нобелийн шагналт Джозеф Стиглиц)

    Зочин, 2017-12-08 12:36:05, 103.57.95.194Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. “Хувь хүн баялагтай болох хоёр зам байдаг. Үйлдвэрлэн бүтээх, эсвэл тонон дээрэмдэх. Хүмүүс бараа, үйлчилгээ үйлдвэрлэж, тэднийгээ орлого болгон солих замаар урагшладаг. Орлого олж авах ийм арга нь солилцоо хийж буй түншүүдэд нь тус болж, нийгмийн баялагийг нэмэгдүүлдэг. Харин бусдын үйлдвэрлэн бүтээснийг тонон дээрэмдэх арга нь нэмэлт орлого үйлдвэрлэхгүй байхаар зогсохгүй, нөөц баялагийг хэрэглэж, ингэснээрээ нийгмийн баялагийг хороодог. Засгийн газар бүтээлч үйл ажиллагааг дэмжиж, тонон дээрэмдэхийг хааж боовол эдийн засгийн хөгжил, дэвшлийг урагшлуулж байгаа хэрэг” гэж АНУ-ын Флоридагийн их сургуулийн профессор Жеймс Гуартни, Монтанагийн их сургуулийн профессор Ричард Строуп, Жоржиагийн их сургуулийн профессор Дуайт Ли нар хэлжээ. Монголын нийгэмд Эрдэнэт, Монголросцветмет нэгдлийн 49 хувьтай тэнцэх хэмжээний нийгмийн баялаг өөрсдийн улаан гараар бүтээгээд, тэр баялагаа ХХБ-нд барьцаанд тавиад Эрдэнэт, Монголросцветмет нэгдлийн 49 хувийг ХХБ-ны зээлээр авч байгаа бол тэр нь шударга асуудал. Харин Монголд Эрдэнэт, Монголросцветмет нэгдлийн 49 хувьтай тэнцэх хэмжээний нийгмийн баялаг өөрсдийн улаан гараар бүтээгээгүй бөгөөд ХХБ-нд Эрдэнэт, Монголросцветмет нэгдлийн 49 хувьтай тэнцэх хэмжээний нийгмийн баялаг барьцаанд тавиагүй бол бусдын үйлдвэрлэн бүтээсэн нийгмийн баялагийг (Эрдэнэт үйлдвэрийг) тонон дээрэмдэж байгаа хэрэг юм.

    Зочин, 2017-12-08 12:36:22, 103.57.95.194Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. “Мөнгөний нийлүүлэлтийн өсөлт нь түүний үнэлэмж буюу худалдан авах чадварыг бууруулдаг боловч бусад таваараас ялгаатай мөнгөний онцлог шинж нь гэвэл мөнгөн тэмдэгт гэсэн таваарын өсөлт нь олон нийтэд ач тусаа өгөхгүй. Мөнгөний өсөлтийг нийгмийн орлого буюу баялагийн өсөлт гэж үзэж болохгүй. Энэ нь олон нийтийн хэрэглээний таваарын тоо хэмжээг нэмэгдүүлэхгүй” гэж АНУ-ын Нью Йоркийн их сургуулийн профессор, нэрт эдийн засагч Людвиг фон Мизес хэлжээ. Энэ нь мөнгө бол нийгмийн баялагийг орлохгүй гэсэн үг юм. Мөнгө нь зөвхөн ардаа алтан баталгаа, эсхүл өмнө нь Монголд өөрсдийн улаан гараар бүтээгдсэн нийгмийн баялагаар баталгаажсан байх ёстой бөгөөд ингээгүй тохиолдолд зүгээр л цаас юм. Иймээс Монголын нийгэмд Эрдэнэт, Монголросцветмет нэгдлийн 49 хувьтай тэнцэх хэмжээний нийгмийн баялаг өөрсдийн улаан гараар бүтээгээд, тэр баялагаа ХХБ-нд барьцаанд тавиад Эрдэнэт, Монголросцветмет нэгдлийн 49 хувийг ХХБ-ны зээлээр авч байгаа бол тэр нь шударга асуудал. Харин Монголд Эрдэнэт, Монголросцветмет нэгдлийн 49 хувьтай тэнцэх хэмжээний нийгмийн баялаг өөрсдийн улаан гараар бүтээгээгүй бөгөөд ХХБ-нд Эрдэнэт, Монголросцветмет нэгдлийн 49 хувьтай тэнцэх хэмжээний нийгмийн баялаг барьцаанд тавиагүй бол мөн чанартаа бусдын үйлдвэрлэн бүтээсэн баялагийг (Эрдэнэт үйлдвэрийг) тонон дээрэмдэж байгаа хэрэг юм.

    Зочин, 2017-12-08 12:36:36, 103.57.95.194Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Ашигт малтмалын ордыг ард түмэн 100 % өмчилж, төр 100 % эзэмшиж, хөрөнгө оруулагч 100 % ашигладаг. Олон улсын уул уурхайн эрх зүйн дагуу ашигт малтмалын ордыг ашиглах гэрээний үндсэн 3 төрөл байна. Үүнд: 1-рт, Роялти болон татварт үндэслэгдсэн концессын гэрээ. Энэ гэрээний үед хөрөнгө оруулагчид 12 хувийн хамгийн өндөр роялти ногдуулдаг. Роялти авна гэдэг нь мөн чанартаа ашигт малтмалын ордыг үнэлж, үнийг нь хөрөнгө оруулагчаас сар бүр суутган авах үйл ажиллагаа юм. Концессын гэрээний үед хөрөнгө оруулагч хайгуул хийх, уурхайг барьж байгуулах, олборлолт хийх бүх зардлыг гаргадаг. 2-рт, Бүтээгдэхүүн хуваах гэрээ. Бүтээгдэхүүн хуваах гэрээний үед хөрөнгө оруулагч хайгуул хийх, уурхайг барьж байгуулах, олборлолт хийх бүх зардлыг гаргаад олборлосон бүтээгдэхүүнээ хөрөнгө оруулагч, төр хоёр тэнцүү хэмжээгээр хувааж аваад тус тусдаа худалдан борлуулдаг. 3-рт, Уурхайн түлхүүр хүлээлгэн өгөх гэрээ. Уурхайн түлхүүр хүлээлгэн өгөх гэрээний үед хөрөнгө оруулагч хайгуул хийх, уурхайг барьж байгуулах бүх зардлыг гаргаад бэлэн болсон уурхайг төрийн өмчийн уул уурхайн компанид хүлээлгэн өгөөд гаргасан зардлаа тухайн уурхайн бүтээгдэхүүний борлуулалтын орлогоос нөхөж авдаг. Нэг ордод энэ 3 төрлийн гэрээний алийг нь ч хэрэглэхэд улсын төсөвт орох орлого адил хэмжээтэй байх зарчмыг баримтладаг байна. Энэ эрх зүй нь дотоодын болон гадаадын хөрөнгө оруулалттай уул уурхайн бүх компанид адил үйлчилдэг байна. Манай ашигт малтмалын хуулийг олон улсын уул уурхайн энэхүү эрх зүйд нийцүүлэн үндсээр нь өөрчлөх шаардлагатай байна. Үүнийг УИХ нэн яаралтай хийх хэрэгтэй байна. Ингэвэл уул уурхайг тойрсон эцэс төгсгөлгүй маргаан, хардалт, улстөржилт, Монголын газрын баялагийг дээрэмдэх үйл ажиллагаа нэг мөр цэгцлэгдэнэ.

    Зочин, 2017-12-08 12:39:16, 103.57.95.194Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Дэлхийд зэсийн оборлолт, баяжуулалт, цэвэр зэсийн үйлдвэрлэлээр тэргүүлдэг Чили улсад нийт зэсийн хүдэр олборлолт, баяжуулалт, цэвэр зэс үйлдвэрлэлийн 84 хувийг 100 хувь төрийн өмчит аварга CODELCO компани гүйцэтгэж байна. Харин Чилийн зэсийн хүдэр олборлолтын 16 -хан хувийг хувийн болон гадаадын хөрөнгө оруулалттай уул уурхайн 70 орчим жижиг компаниуд гүйцэтгэж байна. Эдгээр 70 орчим уул уурхайн жижиг компаниуд олборлосон бүх зэсийн хүдрээ 100 хувь төрийн өмчит зэсийн хүдэр баяжуулах, цэвэр зэс үйлдвэрлэх Empresa Nacional Minena (ENAMI) компанид тушаадаг байна. Энэ бүхнээс үзэхэд дэлхийд зэсийн үйлдвэрлэлээр тэргүүлдэг Чилид зэсийн хүдэр олборлох, баяжуулах, цэвэр зэс гаргах бүх үйл ажиллагааг 100 хувь төрийн өмчит компаниуд гүйцэтгэж байна. Иймд Монголчуудын саалийн үнээ болсон зэсийн хүдэр олборлох, баяжуулах Эрдэнэт үйлдвэр маань 100 хувь төрийн өмчид байх нь нийт Монголчуудын эрх ашиг, олон улсын жишигт нийцэж байна. Төр муу менежер, шахааны бизнес гэсэн нэр томъёог уул уурхайн үйлдвэрүүдийг хувьчилж авах, газрын баялагийн үр өгөөжийг нийт Монголчуудтайгаа бус цөөхүүлээ хүртэхийг санаархагчид гаргадаг юм шүү дээ. Эрдэнэт үйлдвэр маань 100 хувь төрийн өмчит компани болвол үр өгөөжийг цөөн хэдэн улс төрчид, авилгачид, олигархиуд, оффшортнууд бус, харин нийт Монголчууд маань хүртэнэ. Эрдэнэт үйлдвэрийн 49 хувийг хувийн компанид өгөх нь зүйтэй гэж ярьж байгаа АН-ын нөхдүүд бол мөн чанартаа хувийн атгаг шуналдаа хөтлөгдсөн, Монгол түмнийхээ эсрэг бодол санаатай этгээдүүд юм.

    Зочин, 2017-12-08 12:39:29, 103.57.95.194Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. Эрдэнэтийг луйвардаж авсан асуудал 1990-ээд оны Орос орныг санагдуулна. 1990-ээд онд Оросын бүх өнгөтэй өөдтэй үйлдвэрүүдийг Березовский, Ходорковский мэтийн 10-аад олигархи, луйварчид хувьчлал нэрээр дээрэмдэж аваад олсон бузар мөнгөөрөө Оросын төр засгийг худалдаж авсан байдаг. Гэтэл бурханы авралаар Путин гарч ирээд эдгээр олигархи, луйварчдыг шоронд илгээхийн шорон илгээж, заримыг нь эх орноосоо зугтаалгаж харийн гүрэнд үүрд цөллөгт явуулсан. Оросын ойрын сургамжит түүх Монголд 20-иод жилийн дараа яг дүрээрээ давтагдаж байна. Монголын мафи, олигархиудыг Монгол төр нэгэнт дийлэхээ болжээ. Одоо Монголчууд 1910-1920 онд Монгол улсаа Хятадаас аврах тусламжийг Оросоос гуйсан шиг Монгол улсаа дотоодын мафи, олигархиудаас аврах тусламжийг Путинээс гуйхаас өөр аргагүй болоод байна.

    Зочин, 2017-12-08 12:39:46, 103.57.95.194Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Үндсэн хуулийг өөрчлөх, УИХ-ыг хоёр танхимтай болгох, Үндсэн хуулийн цэцийн эрх хэмжээг нэмэгдүүлэх, Ерөнхийлөгчийн эрх мэдлийг хязгаарлах, УИХ-ын гишүүн өөр албан тушаал хашихыг хориглох, олон намын системыг хориглох, төрийн яам агентлагт үндсэн үйлдвэрлэлд ажиллаагүй, 40-өөс доош насны хүмүүсийг ажиллуулахыг хориглох, АН-ын үйл ажиллагааг Дээд шүүхээс хориглох, боловсрол, эрүүл мэнд, эрчим хүч, уул уурхайн салбарт гадаадын болон хувийн хөрөнгө оруулахыг, хувьчлахыг хориглож зөвхөн 100 хувь төрийн өмчит хэлбэрээр ажиллуулах, эдийн засгийн бусад салбарыг чөлөөт зах зээлийн зарчмаар ажиллуулах өөрчлөлтүүдийг Үндсэн хуулиндаа оруулвал дотоодын улс төрийн тэмцэл аяндаа эцэс болж Монгол сэхнэ, сэргэнэ.

    Зочин, 2017-12-08 12:39:59, 103.57.95.194Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. Эрдэнэтийн асуудлаар ярих эр зоригтой хүн Монголд Нямдоржоос өөр байсангүй. . Эрдэнэт үйлдвэр жилд хамгийн багаар бодоход олон арван тэрбум төгрөгийн ногдол ашиг өгдөг. Түүний 49 хувийг нь Эрдэнэтийг луйвардаж авсан 27 настай нэг луйварчин хармаална. Үлдсэн 51 хувийг нь Монголын 3 сая хүн хувааж хүртэнэ. Энэ шударга ёс уу? Улс төрчдөө!!!

    Зочин, 2017-12-08 12:40:09, 103.57.95.194Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. Иргэний эр зориг гаргаж зууны луйвар буюу Эрдэнэтийн луйварыг илчилсэн Нямдоржид нэн талархаж байна. Эрдэнэт үйлдвэрийн дүрмийн сан хэдэн их наяд төгрөг байдаг. Эрдэнэт үйлдвэрийг 400-хан сая доллараар луйвардаж авна гэдэг нь 90 саяын үнэтэй жип машиныг 9 сая төгрөгөөр үнэгүйдүүлэн залилаж авсантай яг адил юм . Энэ шударга ёс уу, улс төрчдөө!!!

    Зочин, 2017-12-08 12:40:19, 103.57.95.194Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Эрдэнэт үйлдвэр бол Эрдэнэтчүүд, нийт монголчуудын бахархал юм. Энэ бахархал нь мөнгөнөөс мянга дахин илүү хүчтэй. Гэтэл энэ бахархал уруу нь хэдэн мөнгөтэй луйварчид төр, засагтай нь цуг нийлээд хүйтэн ус цацаад байхаар нь ард түмэн дургүйцээд байгаа юм. Татвар, ногдол ашиг нь өөр өөр зүйл. Ямарч аж ахуйн нэгж улсад татвар төлдөг. Харин Эрдэнэт бол Монголд байхгүй их ногдол ашиг өгдөг үйлдвэр. Мафийнхан, луйварчид, олигархиудын арааны шүлс нь гоожоод Эрдэнэт уруу дайраад, зүтгээд байдагийн цаад учир нь татварт бус, харин ногдол ашигт байгаа юм. 20 дугаар зууны нийт монголчууд, Эрдэнэтийн 6000 ажилчны хөлс хүчээ асгаруулсан ажлын үр дүн буюу жил бүрийн ногдол ашгийн 49 хувьтай тэнцэх хэдэн арван тэрбумтэй тэнцэх төгрөгийг 27 настай нэг луйварчин жил бүр хармаалаад, үлдсэн 51 хувьтай тэнцэх ногдол ашгийг монголын 3 сая хүн хувааж долооно гэхээр ард түмэн дургүйцээд байгаа юм. Эрдэнэтийг 100 хувь төрийн өмчийн компани байлгахын эсрэг үйл ажиллагаа явуулсан ямарч УИХ, Засгийн газар, ямар ч улс төрч мөн чанартаа ард түмнийхээ эсрэг үйл ажиллагаа явуулж байгаа луйварчин, мафи, олигархиудын гар хөл гэж үзэхээс өөр аргагүй. Болгоомжлогтун, сэрэгтүн.

    Зочин, 2017-12-08 12:40:42, 103.57.95.194Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Орос ах нар Эрдэнэтийг байгуулж, бүтээж, ажлуулж өгсныхөө төлөө 49 хувийг нь эзэмшиж жил бүр хэдэн арван тэрбум төгрөгийн ногдол ашиг хүртэж байсан юм. Гэтэл Эрдэнэтийг байгуулж, бүтээж, ажлуулахад түй ч байхгүй 27 настай нэг бацаан 49 хувийг нь эзэмшиж, жил бүр хэдэн арван тэрбум төгрөгийн ногдол ашиг хармаална, харин монголын 3 сая ард түмэн үлдсэн ногдол ашгийг нь долооно гэхээр ард түмэн дургүйцэн хилэгнээд байгаа юм.

    Зочин, 2017-12-08 12:40:54, 103.57.95.194Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. Оросын ерөнхийлөгч Путин төрийн өмчийг луйвардаж авсан Ходорковский, Березовский зэрэг луйварчдыг 2000 онд шоронд илгээхийг нь шоронд илгээж, гадаадад цөллөгт үүрд явуулахыг нь явуулж мафи, олигархиудаа нам дарж авсан. Харин манай ерөнхийлөгчид мафи, олигархиудтайгаа нэгдчихсэн явж байдаг…..

    Зочин, 2017-12-08 12:41:08, 103.57.95.194Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. Эрдэнэтийн асуудлыг шийдвэрлэх маш амархан шүү дээ. Нэгдүгээрт, Эрдэнэт үйлдвэр, Монголросцветмет нэгдлийг 100 хувь төрийн өмчийн компани болгох, хоёрдугаарт, эрх мэдэл албан тушаалаа хэтрүүлэн, урвуулан ашиглаж, монгол төрийн хууль, олон улсын гэрээ хэлэцээрийг ноцтой зөрчиж, Эрдэнэт үйлдвэр, Монголросцветмет нэгдлийг луйвардаж авах нууц хуйвалдаан бүлэглэж зохион байгуулсан гэмт хэргээр АН-аас сонгогдсон ерөнхийлөгч Ц. Элбэгдорж, УИХ-ын дарга асан З.Энхболд, ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэг, яамдын сайд асан Эрдэнэбат, Пүрэвсүрэн, Болор, ХХБ-ны удирдлагуудад эрүүгийн хэрэг үүсгэж шалгах.

    Зочин, 2017-12-08 12:41:19, 103.57.95.194Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. Нууцаар хийсэн бүхнийг хулгай гэнэ. Эрдэнэтийн 49 хувийг хувьд шилжүүлсэн асуудал бол яах аргагүй хулгай. Хулгай хийсэн хүнийг хулгайч гэнэ. Хулгайчтай наймаалцдаггүй, ярилцдаггүй, тохиролцдоггүй, харин хуулийн хатуу гэсгээл үзүүлдэг. Энэ бол дэлхийн хүн төрөлхтөний хэдэн мянган жилд бий болгосон соёл. Иймээс соёлт хүн төрөлхтөн гэдэг. Монгол улс цаашид соёлт хүн төрөлхтний жишигээр амьдрах хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-12-08 12:41:59, 103.57.95.194Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. Эрдэнэтийн асуудлыг хэлэлцээд байх биш, харин Эрдэнэтийн 49 хувийг луйвардаж авсан хүмүүст эрүүгийн хэрэг үүсгэж шалгах, Эрдэнэтийг 100 хувь төрийн өмчит компани болгох шаардлагатай. Олон юм яриад хэрэггүй. Бүх юм луйвар гэдэг нь нэгэнт тодорхой болсон шүү дээ.

    Зочин, 2017-12-08 12:42:13, 103.57.95.194Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Эрдэнэтийн 49 хувийг дэлхийн агуу их гүрнүүдийн нэг Орос орны төр эзэмших эсхүл эдийн засгийн болон ёс суртахууны бүрэн дампууралд орсон, авилгал, хээл хахуульд бүрэн идэгдсэн дэлхийн хамгийн ядуу буурай орнуудын нэг Монгол улсын 27 настай бацаан эзэмших хоёр нь харьцуулахын аргагүй ялгаатай ноцтой асуудал юм.

    Зочин, 2017-12-08 12:42:26, 103.57.95.194Хариу бичих

  120. Tegeed orosod butsaaj ug gesen ug uu

    Зочин, 2017-12-08 17:20:35, 211.214.182.235

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. АН-хан сүүлийн 20 гаруй жилд Монголын 3 сая ард түмний 70 жил улаан гар, хөлс хүчээрээ бүтээсэн өмч хөрөнгийг, хувьчлал, тендер, хөрөнгө оруулалт, менежментийн удирдлага нэрээр бүгдийг нь хулгайлж, дээрэмдэж аваад одоо ханаж цадахгүй Эрдэнэтийг бүхэлд нь дээрэмдэж авахын тулд үхэн хатан тэмцэж байна. Монголын бүх өмч хөрөнгийг хэдхэн хулгайч, луйварчид, оффшортонгууд дээрэмдээд авчихахаар 3 сая Монголчууд Монгол газар шороон дээр яаж амьдрах болж байна. Авилгачид, хулгайч, луйварчдын эсрэг тэмцэцгээе. Авилгач, луйварчид, оффшортонгууд, хулгайчдын дээрэмдэж авсан өмч, хөрөнгийг ард түмэнд нь эргүүлэн өгөхийн төлөө эцсээ хүртэл тэмцэцгээе.

    Зочин, 2017-12-08 12:42:39, 103.57.95.194Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. АН бол ард түмний өмч, хөрөнгийг булаан авч мафи, олигархиуд, оффшортонгууд, луйварчидад өгдөг дээрэмчдийн нам, харин коммунист нам бол мафи, олигархиуд, оффшортонгуудын ард түмнээс дээрэмдэж авсан өмч, хөрөнгийг буцааж ард түмэнд нь өгдөг ард түмний нам. Энэ бол дэлхийн түүх. Энэ бол байгаль, нийгмийн хөдлөшгүй хууль.

    Зочин, 2017-12-08 12:43:05, 103.57.95.194Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. АН бол ард түмний өмч, хөрөнгийг булаан авч мафи, олигархиуд, оффшортонгууд, луйварчид, дээрэмчдэд өгдөг дээрэмчдийн бүлэглэл юм, харин МАН бол мафи, олигархиуд, оффшортонгуудын ард түмнээс дээрэмдэж авсан өмч, хөрөнгийг буцааж ард түмэнд нь өгдөг ард түмний нам. Энэ бол дэлхийн түүх. Энэ бол байгаль, нийгмийн хөдлөшгүй хууль.

    Зочин, 2017-12-08 12:43:14, 103.57.95.194Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. Дэлхийн суут баян Жон Девисон Рокпеллер, Эндрю Карнеги, Генри Форд, Мозес Тейлор, Билл Гейтс, Демидовынхан, Мальцовынхан шиг Монгол эх орондоо өөрийн оюун ухаан, хүч хөлсөө дуслуулан улаан гараа баялаг (үйлдвэрийн газар) бүтээсэн бол бол тэр баялаг нь хэн ч халдашгүй хувийн өмч. Харин Монголын нийт ард түмний оюун ухаан, хүч хөлсөө дуслуулан байж улаан гараар бүтээсэн баялагийг (Дарханы төмөрлөгийн үйлдвэр, Хөтөлийн цемент, шохойн үйлдвэр, Эрдэнэт үйлдвэр ХХК зэрэг) ямар ч аргаар ававч тэр нь хувийн өмч биш, хулгай, дээрэмийн өмч юм. АН-ыхан хулгайчид!!!

    Зочин, 2017-12-08 12:43:25, 103.57.95.194Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. Тагнуулын байгуулагын үндсэн чиг үүрэг нь гадаадын аюулаас улс орноо, ард иргэдээ хамгаалах явдал юм. Харин цагдаагийн байгуулагын үндсэн чиг үүрэг нь дотоодын аюулаас улс орон, ард иргэдээ хамгаалах явдал юм. Харин манай тагнуулын байгуулагын удирдлагууд нь энэ үндсэн чиг үүргээ умартан Монголчуудтайгаа тэмцэж байгаа нь инээдэмтэй бөгөөд өрөвдөлтэй юм.

    Зочин, 2017-12-08 12:47:22, 103.57.95.194Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. huvid ochson zov gej bicheed bgaa humuus bas l hulgaich nar bnadaa, teneg shiidver bna ingej deerem hiideg boljee

    zochin, 2017-12-08 13:35:46, 128.68.62.231Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. ingej .shiidej.bgaa.yamar.ch.medleggui.erguu.shuugch,..naryg.hurdan.soliochee.erunhiilugchee

    zochin, 2017-12-08 14:45:45, 66.181.172.157Хариу бичих

  134. Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. olon niited 49 huvia huvaaj og ,tsoohon hun monjih esgui

    ard, 2017-12-08 15:50:29, 202.72.245.54Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. Нямдорж шахаагаа одоо Эрдэнэтэд биш 4-р цахилгаан станцад хийдэг болсон байнш дээ. Үүнийгээ нуух гэж л эрдэнэт гэж баахан худлаа хашгарсан байна шүү дээ.

    зоригт, 2017-12-08 16:00:23, 202.70.47.158Хариу бичих

  138. Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. ... 2012 онд Монгол Улсын Төрийн эрхийг хууль бусаар , санал тоолох хар машины тусламжтай булаан авсны дараа Монголын Улсын Тусгаар тогтнолыг бусниулж Хятадчилах , эдийн засгийн хувьд боолчилж авахын тулд түүний төсвийг бүрдүүлдэг хэдхэн үйлдвэрийг хулгай , луйврын замаар эзэмшиж авах нь Ц Элбэгдорж , З Энхболд , М Энхболд , М Энхсайхан тэргүүтэй АН , МАН хужаагийн бүлэглэлүүдийн үндсэн гол зорилго байсан . Тэд Говь ХК , Дарханы төмөрлөгийн үйлдвэр гэх мэт нэлээд тооны дундаж үйлдвэрүүдийг Монголын ард түмнээс хулгайлсан , дараагийн алхам нь Эрдэнэт ГОК , МОН РОС цветмет хэмээх Төсвийн хөрөнгө мөнгөний томоохон эх үүсвэрийг хулгай луйварын замаар гартаа оруулж авсан бөгөөд ингэснээр Монголчууд үр хүүхэддээ ерөнхий боловсролын мэдлэгийг үнэ төлбөргүй сургаж боломжоо бүрмөсөн алдаж Хятадтай адил төлбөр төлдөг болж , , өвдөх үедээ эмнэлэгт асар өндөр үнэ төлж эмчлүүлэх зэрэг одоогийн фашист Украйнаас хэд дахин хүнд хэцүү нөхцөлд амьдрах гашуун хувь тавилан зам тосон хүлээж байсан ... Харин одоо ?????? ... Өргөсөн тангаргаасаа няцаж Монгол Улс , Монголын ард түмний эрх ашгийг уландаа гишгэсэн Дээд Шүүхийн бүх гишүүдийг эх орноосоо урвасан хэмээн бүх насаар нь хорих нь шударга ёсонд нийцэх болно. ... Юу тарина , түүнийгээ хураана , ... Хан Тэнгэрийн хилэнд ардчилсан хужаа луйварчид урвагчид устан мөхөж тамын гүнд хаягдах болно. , ... Мөнх Тэнгэрийн хүчин дор Монгол эх орон минь хүчирхэгжин хөгжин цэцэглэх болно.

    Zorig, 2017-12-08 16:45:07, 49.0.219.216Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. Mongoliin niit ARD tumnii omch erdenetiig hedhen hulgaich luivar huivaldaanaar avah Ni shudarga es uu ardchilal uu shuuh geh zshialgat aluurchin duursen shunaliin buzaruudiig zeverleh zag bolsniig mongolchuud harj baina ene luivarchdiin shiidver geh huivaldaan undsen huuliin zez deer unana ed nariig luivar hiisen prozessoor Ni eruu uusgen zagdaa shalguulah ajiliin uter turgen hiij barivchlan horih estoi Nyamdorj saidaa uter turgen hodlooch ee mongoliin ARD tumen husej baina

    Зочин, 2017-12-08 17:56:16, 46.125.249.107Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. hervee erdenetiin 49% huvid ochih estoi yum bol mongoliin niit ARD tumend huvizaa bolgon og tertei tergui huivaldaj luivardaj avsan mongo Ni mongoliin ARD tumnii mongo baisan mongolchuudaa bosoh zag bolson shuu boszgoo temzezgee bidend hцr chihnees oor aldah yum baihgui shuu yaasan davarsan mu aluurchid Ve alalzii

    Зочин, 2017-12-08 18:00:37, 46.125.249.107Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. Байдл маш муу болж байна. Олигархууд үхэр буугаа тавьж байна. Энэ чинь их тэсрэлтийн өмнөх гэхүү? Луйварчид ямар олон хууль дүрэм зөрчин байж Эрдэнэтийг луйвардсан нь тодорхой байхад яагаад саалийн үнээг нь булааж байгаа юм бэ?

    ЗОЧИН, 2017-12-08 18:11:32, 202.9.40.57Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. Манай улс европийн холбооны хар жагсаалтад орох нь аргагүй юм даа. Ерөнхийлөгч байсан нэг тарваган нөхөр бүхэл бүтэн улсыг тэжээдэг ганц үйлдвэрлэлийнх нь талыг өөрийнхөө албан тушаалд дэвшүүлж тавьсан шүүгч нараа хахуульдаад өөрийн болгочихож байгаа юм чинь

    Ахлам, 2017-12-08 18:42:32, 124.158.74.2Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. Уул ядарсан ард түмэн Эрдэнэтийн ажилчдад хувьцаа болгоод хэдэн төгрөг өгөхөөр УИХ шийдвэр гаргасан Харин халагдахаа мэдсэн шүүгч амжиж хахууль аваад шийдвэр нэртэй цаас гаргачихаад болчихно гэж бодоод байгаа юм байх даа. Ер нь ингэхэд Эрдэнэтийнхэн амьд сэрүүн байцгааж л байгаа байх даа!!!!!!!!!!!

    Золбоо, 2017-12-08 18:54:00, 124.158.74.2Хариу бичих

  150. Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. Yadarsan ARD tumnii ganz uldsen saaliin uneeg deeremdsen luivarchidad shangii Ni yaaj hurteedgiig haruulah zag bolloo tiim kinog bid nasaaraa uzseer irsen yag tuun shig ene hulgaich nariig boson darzgaaya

    Зочин, 2017-12-08 18:58:03, 46.125.249.107Хариу бичих

  152. Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. Elbegdorjiig shorond hiigeegui zagt mongolchuud amar taivnaa uzehgui yum baina nyamdorjoo huzuugui iljgiig hurdan zagdaagaa hodolgon bariach EE

    Зочин, 2017-12-08 20:23:56, 46.125.249.107Хариу бичих

  154. Таны нэр:

    Тайлбар:

  155. Mongoliin Kommunist Mann nam mongoliin avarna ardchilagchid hulgailj iddeg kommunistuud buteej baiguuldag ARD tumendee ogdog

    Зочин, 2017-12-08 20:25:25, 46.125.249.107Хариу бичих

  156. Таны нэр:

    Тайлбар:

  157. sain baitsgaana uu? Erdenetiin 49%-iig hudaldah sanaa bodloo Orosiin ZG MOngoliin ZG-t alban yosoor medegdsen l baij taarna. Tuunees, hel medee duulgalguigeer shuud l huviin companid zarj hudaldana gej OGTOOSOOS EROOSOO BAIHGUI. MOngoliin ZG uuniig medehiin deedeer medej baisan ni MEDEEGUIEE GEED MELZEJ CHADAHGUI ONOOG HURCH BAIGAA NI 49-iig hudaldaj avsan etgeed(uud) gemt hereg hiigeegui, gemt hergiin holbogdolgui gedgiin gerch buyu ene bol 49%-iig hhudaldaj avsan etgeed(uud)iin alibi. Uchir iim bolohoor shuuhiin shat bolgonoor yalj garaad yavaad bui ni zuin hereg. Manid sanagddagaar !!!!!!ERDENETIIN ULDSEN HESEG NI BOLOH 51% NI HAA YU BOLJ YABJ BAINAA!!!!???!!!!!, ENE L SONIRHOL TATDAG. ERDENETIIN 51% HUSSEN HUSEEGUI 49%-IA DAGAAD ERT OROI HEZEE NEG TSAGT YARIGDAH HELEGDEH SOHOGDOH UCHIR YAVDAL BOLZOSHGUINHEE MAGADGUINHEE ULMAAS HAA CH YU CH HIIJ YAVAA NI UL ES MEDEGDEJ BUI ENEHUU 51%-IA DALDALJ NUUJ HAMGAALAHIINHAA ULMAAS 49% RUU NOTSOOD BAIGAA YUM BISH BIZ HEMEEH BODOL TORDOG. YAAGAAD CH YUMBE, ERDENETIIN 51% ONOO DUULIANT jASTIINHAA OR SHIREND OGOGDCHIHSON BOLVUU L GESEN HAR BOL NADAD BAIGAAD BAIDAG MAANI 49% RUU IIN AIHTAR SURHII DAIRCH DAVSHLAAD UCHIR ZUGGUI EH ORONCH BOCHIHOOD GUILDEED BUI YAVTS IIN SEJIGIIN UCHIGIIG OLGOJ LAVSHRUULAAD BUI YUM. !!!!!INGEHED ERDENETIIN 51% HAANA BAINAA, #ENEHUU ETGEED# YU HIIGEED YAVAAD HAAGUUR TAVARGAAD BAINAA!!!!???!!!!. HEHEHE, adal yavdliin zohiomj shig l zuiliig bichverlechihev, hehehe. Unendee, 49% yarigdah buriid 51% zaaval dagaldaj sohogdood baidag ni manii huvid unen boloi.

    yum-uz, 2017-12-08 23:54:49, 216.240.89.20Хариу бичих

  158. Таны нэр:

    Тайлбар:

  159. JASTIINHAA OR SHIREND, EH ORONCH BOLCHIHOOD

    yum-uz, 2017-12-08 23:59:38, 216.240.89.20Хариу бичих

  160. Таны нэр:

    Тайлбар:

  161. Mongoliin shuuhiig elbegdorjiin aluurchidaas zeveriye battulgaa

    Зочин, 2017-12-09 06:11:07, 46.125.249.107Хариу бичих

  162. Таны нэр:

    Тайлбар:

  163. Jury system= Америкийн шүүх тогтолцоо. Бидний дундаас төлөөлөн гарсан иргэн шүүсэн бол наад хулгайч нар чинь ялахгүй байсан. Гажуудалтай шүүхтэй байсан дорвол Монгол улс төрийн тогтолцоогоо өөрчилсөн нь хамаагүй амар мэт.

    Зочин, 2017-12-09 11:51:16, 139.5.219.241Хариу бичих

  164. Таны нэр:

    Тайлбар:

  165. 49% Х.Баттулга бас байгаа, төмөр замаас хуссан мөнгө бас төлбөр төлөхөд хийгдсэн....

    Зочин, 2017-12-09 11:53:50, 112.72.11.114Хариу бичих

  166. Таны нэр:

    Тайлбар:

  167. UURHAIN NOOTSIIG ONOJ TOGTOOJ HENCH CHADDAGGUI TAAJ TOGTOODOG

    Зочин, 2017-12-09 13:40:06, 66.181.180.151Хариу бичих

  168. Таны нэр:

    Тайлбар:

  169. Элбэгдорж, Сайханбилэг, Сахал Эрдэнэбилэг, Тагнуул Хурц нар л баяжиж ард түмэн өмчгүй үлдэж дээ Тэд нарт хэзээ нэгэн цагт баялагийн хараал хүрэх нь ойлгомжтой

    зочин, 2017-12-09 13:56:37, 103.9.90.229Хариу бичих

  170. chad bolnoo xaraal xvchtei

    Зочин, 2017-12-09 16:53:57, 202.9.41.144

    chad bolnoo xaraal xvchtei

    Зочин, 2017-12-09 16:54:00, 202.9.41.144

    chad bolnoo xaraal xvchtei

    Зочин, 2017-12-09 16:54:00, 202.9.41.144

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  171. Иргэний дайн гарна даа.энэ хэдийг дуртайяа алах сан .

    Зочин, 2017-12-09 15:21:07, 202.179.24.95Хариу бичих

  172. Таны нэр:

    Тайлбар:

  173. Иргэний дайн гарна даа.энэ хэдийг дуртайяа алах сан .

    Зочин, 2017-12-09 15:21:09, 202.179.24.95Хариу бичих

  174. Таны нэр:

    Тайлбар:

  175. Bid heniig songochihvoo elbegdorj buzariin orooson dugui yaarmagiin hogiin hulgaich songojee erdenetiin 49% ARD ene odoi hooloi muuhai pizda baisan baina sh dee ee burhan min

    Зочин, 2017-12-09 19:22:15, 46.125.250.75Хариу бичих

  176. Таны нэр:

    Тайлбар:

  177. Boslogo gargan bugdiig Ni hums temtermeer yum

    Зочин, 2017-12-09 19:23:31, 46.125.250.75Хариу бичих

  178. Таны нэр:

    Тайлбар:

  179. 1 ogloo boshod ni oron bair unaa tereg chini ulsiin omsh bolson baibal gaihah hereggui bolson baisan harin shuuh zeb shiidber gargasan b.na

    sek, 2017-12-09 22:39:38, 103.57.92.43Хариу бичих

  180. Таны нэр:

    Тайлбар:

  181. 1 ogloo boshod ni oron bair unaa tereg chini ulsiin omsh bolson baibal gaihah hereggui bolson baisan harin shuuh zeb shiidber gargasan b.na

    sek, 2017-12-09 22:39:40, 103.57.92.43Хариу бичих

  182. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: