Монгол инженерүүдийн бүтээсэн “Мон-30” автобус нийслэлийн нийтийн тээврийн үйлчилгээнд явахад бэлэн болжээ. 2-3 цаг цэнэглээд 180-200 км зам туулах энэхүү автобусыг хүлээлгэн өгөх арга хэмжээ өнөөдөр боллоо.
Улаанбаатар хотын нийтийн тээврийн салбарт Мон-30 автобусаар шинэчлэл хийх боломжтой эсэх талаар судалж, дотоодын үйлдвэрлэлээ дэмжихийг Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх үүрэг болголоо.
“Монгол машин” ХХК-ийн захирал н.Жаргалсайхан “Тэр хэмжээний автобус үйлдвэрлэх хүчин чадал байгаа төдийгүй, үйлдвэрлэл нэмэгдэхийн хэрээр жижиг, дунд үйлдвэрлэл хөгжиж, 2000 гаруй ажлын байр бий болно. Цахилгаан такси, ачааны автомашины угсарч, үйлдвэрлэх зорилт тавин ажиллаж байна” гэлээ.
Энэ нь байгаль орчинд ээлтэй, эдийн засгийн үр ашигтай цахилгаан автобус нэвтрүүлэх, туршилт хийх тухай Засгийн газрын 2018 оны 5 дугаар сарын 22-ны 122 тоот тогтоолын хүрээнд хийгдэж буй ажил юм.
Нийслэлийн нийтийн тээврийн салбарт үйлчилгээнд явж буй нэг автобус жилд 45 сая төгрөгийн импортын шатахуун, газ, шатах тослох материал ашиглаж, нэг тонн гаруй хорт бодис ялгаруулдаг бол “Мон-30” загварын автобус нь жилд 6.6 сая төгрөгийн эрчим хүч худалдан авч, тус салбарын зардлыг 30-40 хувиар буулгах боломжтой ажээ.
“Мон-30” автобус үйлдвэрлэн үйлчилгээнд явуулах болсон нь нийтийн тээврийн төдийгүй аж үйлдвэрлэлийн салбарт шинэ хуудас нээлээ гэж монгол инженерүүд ярьж байна гэж Засгийн газрын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтсээс мэдээллээ.
Сэтгэгдэл0
Одоо цахилгаан автобусандаа 100 төгрөгөөр сууцгаая! Дэмжицгээе!
шугамыг урт болгох хэрэгтэй.Офицерээс шар хад руу тотох хэрэгтэй. 4 замаас баянхошуу зүүн салаа 2 автобус хүн ихтэй их хүлээдэг шугам байна.
Баяр хургэе!Монголчууд оорсдоо техник уйлдвэрлэдэг болж байгаань бахархууштай!Харин тэр огсон нэрнь нэгл утга алга.Заавал монголтой холбоотой нэр огох гээд зутгээд байдагнь инээдтэй.Хятадууд хийсэн гээд бодчихно гэж санаад байдымуу хайшаа юм
chi dut
Монгол нэр угух нь зув шуу!
Заавал Монголтой холбоотой нэр огох гээд зутгээд байдагнь юуунь зов гэж?Инээдтэй очуухэн юм бишуу?Зугээрл энгийн аятайхан Алтай Хангайч юмуу Хэнтий эсвэл Отгонтэнгэр гээд нэрэлчихвэл болоо биздээ заавал Мон энэ тэр гэж мангартаад байх ямар хэрэг байгаан?
Олныг хийж байж өртөг буурч өрсөлдөхүйц болдог . Хятадаас авчирч ширхэгээр угсарвал төсвийн дарамт болдог гэдгийг энэ хулгаруудад тайлбарлаж ойлгуулаад өгөх хүн алга уу. Дугуй дахин зохион бүтээх гээд ядчих юм даа
Benz ene jil gargaj baigaa Citaro e-bus tsenegeeree 150 KM yavna gesen bna. Tegeheer manaih neg tsenegeer 180-200 KM tegeed huiten uvul geheer benznees iluu sain mashin buteejee?
chin setgeliin haluun bayar hyrgej ulam ih amjilt hysie
Amjilt. Setgel hudulj bn shuu. Hurelsuhiin ued olon shine um hiigdej Mongol maani hugjih ni. Hurelsuh bas mandtugai!
Эхлээд бид өөрсдийнхөө үйлдвэрлэсэн автобусандаа 1000 төгрөгөөр сууцгаая.Жилийн дараа их өөр юм болно доо. олны хүч оломгүй далай гэдэг шүү дээ
Эхлээд бид өөрсдийнхөө үйлдвэрлэсэн автобусандаа 1000 төгрөгөөр сууцгаая.Жилийн дараа их өөр юм болно доо. олны хүч оломгүй далай гэдэг шүү дээ
Даан ч Монголчууд бүгд уриалчихаад өөрсдөө ард нь сууж нохойтдог Тангад авиртай л даа.
Эхлээд бид өөрсдийнхөө үйлдвэрлэсэн автобусандаа 1000 төгрөгөөр сууцгаая.Жилийн дараа их өөр юм болно доо. олны хүч оломгүй далай гэдэг шүү дээ
Автобусны шугмыг богино эргэлтэд оруулж vнийг багасгавал тvгжрэл буурах талтай. Одоо хотын тевд гацахад л бvх шугам зогсож байгаа. Тиймээс дамжин суулт хийгээд л хол явах нь илvv телелт хийж, ойр явах нь бага телелт хийх нь шударга зарчим. 1 буудал явах 10 буудал явах vнэ адил байх буруу.
Баяр хүргэе. Монголчууд уг нь амьдралын зөв хэвшлийг мөрдөж, ухаан санаагаа зөв удирдвал сайн сайхныг илүү бүтээж чадах одтой, чадвартай, сайн талаараа аархаж амьдрах шидтэй хүмүүс шүү. Амжилт хүсье
Жил бүхэн л монгол инженерүүд автобус хийлээ гээд нэг иймэрхүү юм болдог болжээ. Тэр хийчихсэн автобуснууд нь хаана байгаа юм бэ? Автобусаа гадаадуудад зараад шуудай шуудай доллар олчихмоор юм, гэтэл юу ч байдаггүй. 2 дахин хямд байхад хэн ч авахгүй байна гэдэг үнэхээр эргэлзээтэй санагдаж байна. Худлаа шааж байгаад л төсвөөс мөнгө хусах гэсэн зальт этгээдүүдийн хийж байгаа ажил.
udakhgyi mashin byteekhiin toloo altan shar zam ni olziitei baig.,
2-3 цаг цэнэглээд 180-200 км гэнэуу. Баталгаажуулсан юм байгаа биз. Гадаададаас илуу хийсэн гэдгээ
Баяр хүргэе. Монгол инженжрүүд гайхамшигтай өшөө урагшаа өөрсдөө хийж ашигладаг болвол эдийн засаг маань сайжирч ард түмний маань амьдрал дээшилнэ. ямар мундаг юм бэ. Монгол инжерерүүд чаднаа...
Баяр хүргэе. Монгол инженжрүүд гайхамшигтай өшөө урагшаа өөрсдөө хийж ашигладаг болвол эдийн засаг маань сайжирч ард түмний маань амьдрал дээшилнэ. ямар мундаг юм бэ. Монгол инжерерүүд чаднаа...
монголд гаднаас нэгч машин оруулахгүй бүгдийг монголд хийе прус ланд портер гээд бүгдийг
Эхлээд богс арчдаг цаас лаа шудэнзээ сайн хийж сурчихаад дараань ийм юм ярь
Прус гэдэг машин Монголд байдаггүй байхаа. Прус гэвэл оросоор нэгэн төрлийн хортон шавьж.Монголоор оготор далавчит царцаахай гэдэг юм. Брус гэвэл оросоор дөрвөн талыг нь тэгшилсэн дүнз. Приус гэвэл япон машин.
Зөв хурдыг сайн тогтоож өг
Энэ троллэйбус автобус үйлдвэрлэх гэж бүх юмаа зориулж яваа Жаргалсайхан гэдэг хүнд төрийн одон мэдалаа өгөхөд яадаг байнаа. Эсвэл зөвхөн дуучид жүжигчидийн авдаг одон болсон юмуу?