Ц.Нямдорж: Би сайд болоод С.Зоригийн хэргийг нууцаас гаргаад, захиалагчийг нь ил болгохыг шаардана. 60 тэрбумын эцсийг үзнэ

Нийтэлсэн: 2017-10-18 14:56:30

СУРТАЛЧИЛГАА :

50 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Lamar hulgaich Elbe geprьfter guten bayarzogt saihanbileg nariin buleg hulgaich tsaaziin yal sergej baigaa mongold ehnii eeljiin tsaazluulah Gemдcher streng und bolno tegeed Klon jil mongoliin samarsa hulgaich aluurchin yargachid zuvaad yalaa edlene enecbol tengeriin tamgatai tengerleg mongoliin ARD tumniig luivardaj hulgailj doromjilsonii Chin hariu bolj baigaa ni ter mongoliin buyan zayaa ih Mongole shudarga es togtoh saihan zag irj bainaburhan bidniig orshoono

    Зочин, 2017-10-18 16:19:58, 46.125.250.93Хариу бичих

  2. Ц.Нямдорж сайд танд амжилт хүсье ! Хууль шүүхэд шургалсан хулгай нарыг хамгийн түрүүнд цэвэрлэж , цээрлүүлж үнэнийг тогтоох болно гэдэгт итгэж байна аа.

    Зочин, 2017-10-18 17:43:32, 128.199.189.102

    ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:29:55, 202.179.27.249

    ЗОРИГИЙН ХЭРЭГ ГЭЭД АЙЖ ҮХЧИХ ГЭЭД БАЙХ ЮМ ЭНЭ ӨӨРӨӨ ХОЛБООТОЙ ЮМ БИШҮҮ. ӨМНӨ НЬ ЗӨНДӨӨ ОЛОН УДАА ХУУЛЬ ЗҮЙН САЙДААР АЖИЛЛАЖ БАЙСАН ЯАГААД ТЭР ҮЕД ЧИМЭЭГҮЙ БАЙСАН ЮМ БЭЭ, ИХ Л АЙЖ ЯВДАГ БОЛОЛТОЙ

    Зочин, 2017-10-19 09:47:29, 93.115.95.202

    126 ДУГААРАА АЖИЛЛУУЛЖ ИРГЭДИЙН ГОМДЛЫГ ГАЗАР ДЭЭР НЬ ХАМГААЛААРАЙ НЯМДОРЖ САЙДАА

    Зочин, 2017-10-19 14:11:31, 66.181.177.211

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Танай намын Мөрөн 2000 онд юу гэж хэлээд сонгогдлоо? Дараа яалаа? Чи чадахгүй.захиалагч нь тэртээ тэргүй танай намын Б.О.Б 3-ын мафи.2 нь үхсэн. Үлдсэн 1 нь амьд.60 тэрбуын хуйвалдааныг илрүүлж чадах уу? Чадахгүй шүү дээ. 32-ын бүлгийнхэн чамд тийм боломж олгож өөрсдийг хэрэгт барьж өгөх тэнэгүүд биш. 3 жилийн энэ амлалтуудыг чинь барьж байгаад сонгогдох тойрог дээр давхиж очоод амыг чинь асууна шүү.

    Мөрөн яалаа? амыг чинь асуунаа чамаас, 3 жилийн да, 2017-10-18 16:28:34, 203.91.115.40Хариу бичих

  4. ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:30:30, 202.179.27.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Танай намын Мөрөн 2000 онд юу гэж хэлээд сонгогдлоо? Дараа яалаа? Чи чадахгүй.захиалагч нь тэртээ тэргүй танай намын Б.О.Б 3-ын мафи.2 нь үхсэн. Үлдсэн 1 нь амьд.60 тэрбуын хуйвалдааныг илрүүлж чадах уу? Чадахгүй шүү дээ. 32-ын бүлгийнхэн чамд тийм боломж олгож өөрсдийг хэрэгт барьж өгөх тэнэгүүд биш. 3 жилийн энэ амлалтуудыг чинь барьж байгаад сонгогдох тойрог дээр давхиж очоод амыг чинь асууна шүү.

    Мөрөн яалаа? амыг чинь асуунаа чамаас, 3 жилийн да, 2017-10-18 16:29:15, 203.91.115.40Хариу бичих

  6. ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:30:36, 202.179.27.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Lalar hulgaich elbegdorj Terguutei bayarzogt saihanbileg nariin buleg hulgaichiig tsaaziin yal sergej baigaa mongoliin ulsad ehnii eeljind tsaazlan ustgah bolno Klon jil Tor samarch hulgai luivar hiisen an man nii man an bulegleliin arhag hulgaich deeremchdiig bugdiig ni shudarga shuuhiin tavzand avchirch yal asuun shorond tugjih bolno ene bol tengeriin tamgatai tengerleg mongoliin ARD tumniig darlan zovooj deremden hulgailj baisnii Chin hariu bolno Mongold shudarga es huul durem ergen togtnoh saihan zag irj baina

    Зочин, 2017-10-18 16:32:39, 46.125.250.93Хариу бичих

  8. ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:30:40, 202.179.27.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. 60 тэрбумын хэртэйгээ цугт нь женко-гийн төмөр замын 270 сая $-ын хэрэг,Сайншандын аж үйлдвэрийн цогцолборын хэргийг бас шалгаад олон нийтэд ил болгочихоорой....уг нь эрх мэдэлтэй дээр нь хүссэн хүнд бол тийм аймаар хэцүү хэрэг биш л дээ,нүдэн дээр ил байгаа л юм ш д.

    Зочин, 2017-10-18 17:11:34, 99.203.15.176Хариу бичих

  10. ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:30:45, 202.179.27.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Нямдорж гуай яаж ч байсан монгол төрд хэрэгтэй хүн. Энэ мест дээрээ суух ёстой хүн. Харин хэлж байгаа, амалж байгаа ажлуудаа хийгээрэй. Хийхгүй бол Мөрөн гэж нөхөр шиг хоосон шоудагч болоод дуусна. Улс төрийн карьер чинь төгсгөл болно. Амжилт хүсье. Тэр шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн нөгөө хүн дайрсан нөхөртэй дайн зарлана гэв үү?

    Зочин, 2017-10-18 17:11:48, 103.26.194.128Хариу бичих

  12. шүүхийн ерэнхий зөвлөлийн гишүүн Элбэгдоржийн зөвлөх хүүхэд дайрч алаад хууль завшигч этгээд одоо хаана байна түүнийг алсан хүнд хууль хамаарахгүй шүү

    Зочин, 2017-10-18 17:24:48, 203.91.117.8

    ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:30:50, 202.179.27.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Төмөр замын маш их хохиролтой(Монгол доод зах нь 8 жил жилд 10 сая тонн нүүрсийг тонн тутмыг нь доод зах нь 20 доллараар хямдаар гаргаж байгаа) хэргийг орхивол ард түмэн таныг Женкотой нэг юм байна гэж ойлгохыг мэдэж байгаа биз дээ.Яарах бол мэдээж хэрэггүй.Бат л юм хийх хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-10-18 17:37:27, 202.179.24.239Хариу бичих

  14. Мэнгэт хар урт хутгат женко-г барахгүй байхоо.Урт хутгат тулгаад цэнхэр үст,хэрээ баатар,мөнхбаясгалан энэ тэр гээд бөөн нохдууд бий.Тэд нар эв нь таарвал мэнгэт харыг шууд л хүчингийн хэрэгт хийнэ ш дээ

    Зочин, 2017-10-18 18:16:34, 99.203.15.176

    ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:30:54, 202.179.27.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Nyamka ahaa Erdenetiin hergiig yah be?

    Зочин, 2017-10-18 18:21:04, 103.229.178.18Хариу бичих

  16. ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:31:00, 202.179.27.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. хэхэ, зэрлэг гар л даа, амжилт Цагаагчууд Нямдоржоо

    7, 2017-10-18 18:40:16, 103.87.255.42Хариу бичих

  18. ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:31:04, 202.179.27.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Монголд ядаж ганц зоригтой үгээ хэлдэг, шудрага ёс ярьдаг хүн бол Нямдорж, бусад АН МАН-ын улс төрчид улсаасаа хулгайлж идэхийг бодохоос өөр зүйлгүй балайнууд байна. Нямкад амжилт хүсье.

    Монгол, 2017-10-18 19:00:00, 199.49.15.128Хариу бичих

  20. Nyamkaa uuroo erdeneted shahaa hiideg bas uuroo Zorih hereg garah ued bas l huuli zuin said baisan biz dee.iim hun um hiih u.tureesni bairnaasaa garch tv avch chadsan bolov u

    Зочин, 2017-10-18 20:06:01, 103.26.192.42

    ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:31:10, 202.179.27.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Нямкаг сайд болгомоор бн. Хэн ч ямар ч хариуцлага хулээдэггуй Монгол улс болчихоод бн.

    Зочин, 2017-10-18 19:35:21, 117.136.38.46Хариу бичих

  22. ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:31:15, 202.179.27.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Umnu ni hyyli zuin said baihdaa ilruulehgui yaasan yum ve?. Said bolsondoo bayarlaad yuu yuu gej hytsaad bainaa!!!!!. Gemgui irgediig chi dahij helmegduulj bolohgui shuu. Ts. Nyamdorj enh taivanii tsagaahan tagtaa vish shuu. Tanidag irged ni yum yy???Nyamdorjiig andyyrch shutevdee!!!!!!!!! nn

    Zochn, 2017-10-18 19:41:27, 150.129.141.168Хариу бичих

  24. ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:31:21, 202.179.27.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Alban yesnii hellegt Nyamka gej enhriileh hereg baina ?????? Yaasan arnchaagui dolignyyr amitan ve?????????? Hiih tsagtaa hiigdeh yestoi ajlyydiig hiihgui hooson yariad ih hyrald 27 jil syydal ezelsen bolohoor ni dyrguitseed baina. Yaasan byaldyych amitan ve??. Chi ter ger orondoo nyalagnaj dyyddag yum baigaa viz. Naana chin yls ornii bold ard tumnii amidral yarigdaj baina.

    Zichin, 2017-10-18 19:54:18, 150.129.141.168Хариу бичих

  26. ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:31:25, 202.179.27.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. ZAAVAL NYAMDORJOOR HIILGEH ALBAGUISHDE,UUR NAIDVARTAI HUMUUS ZUNDUU BAIGAASHDEE,NAADAH CHINI INGEJ YARCHAAD GARANGUUTAA SHAL HUDLAA TUUH YARIAD NUGUUDUULTEIGEE HUUVILDAAD NAIMAA HIIGEED DUUSNA UGAASAA L TEGEJ AMIDARAAD UDII HURSENIIG ODOO BOLTOL OILGODOGGUI YU??????????

    Зочин, 2017-10-18 20:31:48, 202.179.27.249Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Ажлын хэсгийг яаралтай зайлуулж тэднийг хатуу шийтгэх хэрэгтэй. Цагдаагийн дарга, прокурор, тагнуулын дарга, Дээд Шүүхийн дарга гэсэн 4 дээрэмчнийг таслан зогсоох цаг болсон. Хятад улс 4 дээрэмчнээ дарж байж зөв руугаа орсон юм. Манайх дөрөвхөн дээрэмчинг нуга дарж чадахгүй гэж үү.

    Дөрвөн дээрэмчинг яах вэ., 2017-10-18 20:47:47, 86.163.177.116Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. ENE XUN SHUDARGA ES YARISAN SHUDARGA BUS XULGAICH XUN MONGOLIIN TOROOS MON CH IXIIG IDSEN XUN DEE BUR XUUTEIGEE EXNER DOLGORMAA BOLON NUUTS AMRAG DOLGORMAA BAS ALTJIN NARTAI NIILJ XAMGIIN AYULTAI DUR ESGESEN XUURAMCH MUU XUN

    Зочин, 2017-10-18 20:53:39, 108.67.225.173Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. НЯМКАА ЯМАР Ч Л БАЙСАН ХҮН АЛСАН ХҮНЭЭР БИД ШУДАРГА ЁС ИЙМ ТИЙМ БДАГ ГЭЭД ӨДӨР БОЛГОН ТИИВЭЭР ЯРИУУУЛМААРГҮЙ Л БН ШҮ ЭНЭ МОНГОЛЫГ МАШ МУУХАЫ ХАРАГДУУЛЖ БН

    Зочин, 2017-10-18 21:39:50, 117.111.1.20Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. БАС ШҮҮГЧ БОЛОХ ХҮМҮҮСЭЭС МӨНГӨ НЭХЧИХЖЭЭ

    Зочин, 2017-10-18 21:40:59, 117.111.1.20Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Za fizdakuud bitgii jinger nohoi shig hutsaldaad bai! Tarhinii turaaluudaar zaalgaltgui ene hun u hiihee medej baigaa!!!Uursduu songochihood uheldeed baigaach! Elbegdorjiin heden gudamjnii ulun zelmuunuud l giinaldaj baigaa biz. Hamgiin changa zuv duugardag uvgun burhi!!!!

    Зочин, 2017-10-18 22:10:10, 99.13.71.208Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. sain baitsgaana uu? Nyamdorj Zorigiin amiig honooson gemt hergiig ugaar ni undseer ni ilgargaad teglechihvel ch bolj l baina. Uchir ni, enehuu gemt hereg yagaad, yunaas bolood onoog boltol #ongoidoggui# #haagdaj boogdood# baigaad baidag, iim baidaltai bailgaad baihiig hen geech etgeed(uud) herhen hiigeed buig Nyamdorj #meddeggui yum gehed# "gadarlaj l baigaa" geed duugarchih tsadig manid baigaad baidagiin ychir ni hanatai, baidald oir dohom, unend duitsmeer ch "sanagduulah" hel, ug, yaria, heltsel, heheleltsee, il dald sul del ug, yaria gehclen busdiin oguuleh naad saaral baishind chini garch baisan, garch baidag zuilsiig, #hov jiviig# maniusaasaa baitugai zarim gishuudees ch iluutei iheer sonsoj, chih delsej l yavj baigaa. HAMGIIN HORON, HUMUUN BUS, HUNII ADAGIIN, CHOTGORIIN ENEHUU GEMT HERGIIN EZNIIG(EZDIIG) NI IL GARGAJ TAVIN TALIIGCHIIN SULDIIG TSEHELJ OYUG NI AMRAAHIIN BOL NYAMDORJ CHAMD NASAARAA TALARHAH BOLNO.

    yum-uz, 2017-10-18 22:37:48, 216.240.89.20Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Нямдорж гуайд амжилт хүсье.Тун хэцүү үед том ажлыг нугалах их хариуцлага хүлээж бна даа.Одоо та ард түмэнд үнэнийг хэлж зөв гольдролд нь оруулах нь чухал шүү.Таны үеийн хууль зүйн салбар биш өөр болсон шүү

    Зочин, 2017-10-18 23:07:46, 202.9.40.240Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. ЗОРИГИЙН ЗАХИАЛАГЧИЙГ ТА Л ИЛРҮҮЛЖ ЧАДНА. ТАНД АМЖИЛТ ХҮСЬЁ.

    Зочин, 2017-10-19 08:51:33, 122.201.22.17Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Одоо Зи Уянга хоёр мессеж бичээд унана даа. Нямдорж гишүүнийг байнга дэмжиж ирсэн үнэхээр мундаг хүн шүү.Ажлын амжилт

    Зочин, 2017-10-19 08:58:36, 27.123.212.132Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Нямка одоо хэлсэндээ хүрэх л үлдлээ. зоригтой хурдтай ажилла. ми еэ ца хи овогтууд саад хийх гэж оролдоно. элдвээр гүтгэнэ. шууд устга.

    Зочин, 2017-10-19 10:35:14, 182.160.36.86Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Ц.Нямдорж сайд танд амжилт хүсье ! Хууль шүүхэд шургалсан хулгай нарыг хамгийн түрүүнд цэвэрлэж , цээрлүүлж үнэнийг тогтоох болно гэдэгт итгэж байна аа.

    Зочин, 2017-10-19 10:57:36, 202.179.27.46Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Shudarga yarisan zalijin nuhur, uchnuun udaa huuli zuin said bolood er n yu hiisiin? Shal bytehgyi amitan Erdeneted shahaa hiideg gee bizdee

    Зочин, 2017-10-19 13:20:59, 108.29.162.190Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Зссс бас нэг худлаа амлалт. Энэ олон жил юу ч хийгээгүй хүн дээ. Үүнээс залгаж байна.

    Зочин, 2017-10-19 14:04:26, 5.146.249.54Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Hudalaa l yarihaas uur yu hiisen, odoo bas ahiad l shou hiigeed ehellee,

    Zochin, 2017-10-19 14:26:51, 86.16.255.77Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Увсынхны гэмт бүлэглэлийн ар талыг хариуцдаг новш! Чи удахгүй өөрөө шоронд морилно доо!!!

    Зочин, 2017-10-21 00:14:40, 103.26.195.134Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Nyamdorj suuliin 25 jiliin 15-d Huuli zui dotood hergiin said bailaa ...tegeed enesalbart garsan ahits uy baigaa uym be? ehleed said bolmogtsoo Zorigiin hergiin zahialagchiig \arlana gej baisan odoo bolohoor zzahialagchiig zarlahiig shaardana ...tegeed martana Denduu haramsmaar ene hunees oor devshilttei shineleg \zaluuchuudad zaigaa tavij ogmoor...

    zochin, 2017-10-22 16:42:54, 122.201.24.202Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Та нарын хэргийг бас шалгана шүү. Битгий анхаарлыг өөр зүгт хандуулаад бай

    Иргэн, 2017-10-24 18:57:38, 202.21.106.158Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: