Б.Бат-Эрдэнэ Ерөнхийлөгчөөр сонгогдвол байгаль орчин, өв соёлоо хамгаалах чиглэлд түлхүү анхаарна

Нийтэлсэн: 2013-05-22 10:35:41

Өнөөдрөөс Монгол улсын Ерөнхийлөгчийн 2013 оны сонгуулийн сурталчилгаа албан ёсоор эхэлж байна.


Энэ удаагийн сонгуульд МАН-аас нэр дэвшиж буй хөдөлмөрийн баатар Б.Бат-Эрдэнэ, АН-аас нэр дэвшиж буй Монгол улсын Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдорж, МАХН-аас нэр дэвшиж буй Эрүүл Мэндийн Сайд Н.Удвал нар ч өнөөдөр, маргааш дарааллан   албан ёсны нээлтийн ёслолоо зохион байгуулах аж.


Нэр дэвшигчдийн мөрийн хөтөлбөр ч мөн өнөөдрөөс эхлэн олонд хүрч эхлэнэ.
Монгол улсын хөдөлмөрийн баатар Б.Бат-Эрдэнийн хувьд уул уурхайг хариуцлагатай болгох, байгаль орчныг хамгаалах, Монгол угсаатны өв соёлыг хөгжүүлэх чиглэлд онцгой анхаарах гэнэ.
Харин Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдоржийн хувьд шүүхийн шинэтгэлийн бодлого, оюутнуудад мөнгө тараах зэрэг ажлаа үргэлжүүлэхийг амлаж буй аж.

Э.Мягмар

СУРТАЛЧИЛГАА :

177 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. УУХАЙ, УУХАЙ, УУХАЙ

    Зочин, 2013-05-22 10:41:53, 124.158.94.35Хариу бичих

  2. MONGOL hogjihgyi yum bna daa.PChii ard suudag hodoonii sarmagchinguudaas bolood

    Зочин, 2013-05-22 10:54:10, 124.197.184.158

    PC-ee orhiod hodoo yabj mal malla zaa

    Зочин, 2013-05-22 10:55:26, 124.197.184.158

    bitgii gorid, buhuur erunhiilugch tavichihaad uvul zungui baridaj suuhuu

    m, 2013-05-22 11:03:19, 68.121.166.87

    www.Elbegdorj2013.com - Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдоржийг дэмжигчдийн албан ёсны вебсайт. Орж дэмжээрэй хүмүүсээ!

    Зочин, 2013-05-22 11:57:23, 202.170.69.34

    www.Elbegdorj2013.com - Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдоржийг дэмжигчдийн албан ёсны вебсайт. Орж дэмжээрэй хүмүүсээ!

    Зочин, 2013-05-22 11:57:28, 202.170.69.34

    Мэдлэгээс өөр хүчтэй зэвсэгг гэж үгүй Бяр чадалтай байх сайхан Ухаантай байх бүүр ч сайхан~~M.Горький~~

    Зочин, 2013-05-22 12:23:01, 202.179.8.155

    Монголоо сайн мэдээгүй байж нээх их юм ярих юм. PC-хээ араас босоод үгээ хэлчих чадалтай залуусын үгийг би сонсно

    Монгол улс, 2013-05-22 15:01:22, 202.170.68.20

    elbegdorj bid hoeriin medleg gej yu bsiin be??? huuhen panaaldahdaa sain amnii pigurtei gej yaridag bsan ue maani sanaand orj baih chini. amnii hereer yaridag uls nachir deeree yuch bhgui adgiin humuus l bdagiin shtee. jishee luivarchid bolgon saihan hudal yarij ard irgediig hohiroodog shyy dee.

    peeh, 2013-05-22 15:24:25, 202.126.89.179

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:30:52, 79.205.71.180

    ЭЛБЭГДОРЖИЙГ СОЛОНГОС ХЯТАДУУД, БАТ*ЭРДЭНИЙГ МОНГОЛЧУУД ДЭМЖИНЭ. ЭНЭ СОНГУУЛЬ ХАРИЙХАН ЯЛАХ УУ, МОНГОЛЧУУД ЯЛАХ УУ ГЭДГИЙГ ШИЙДНЭ.

    1, 2013-05-22 16:37:03, 99.117.160.118

    тэгвэл солонгос хятадууд ялчиж малаа

    Зочин, 2013-05-22 18:18:50, 202.55.191.35

    Нөгөө 90 жилийн түүхтэй яруу алдарт МАН маань ийм хэмжээнд хүртлээ доошоо орох гэж дээ.

    Зочин, 2013-05-22 20:32:56, 112.72.12.17

    ner tsewer,setgel tsewer,gar tsewer awragaa demjineee gej barag garchih baihaa AN shidet hairtsagaaraa sanal hulgailahgui l bol awraga garna

    Зочин, 2013-05-22 22:51:00, 115.21.236.3

    Elbegdorj gej gai Mongoliin ireeduig or zeelend ungaaj gadaad ulsiin koloni bolgoh bodlogoo urgeljluuleh gene ee!!!

    Зочин, 2013-05-23 09:45:02, 126.205.75.23

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. УУХАЙ, УУХАЙ, УУХАЙ

    Зочин, 2013-05-22 10:42:00, 124.158.94.35Хариу бичих

  4. ARD TUMNII AMIDRALD ANHAARAHGUI YUM BAINA L, DAA

    Зочин, 2013-05-22 11:47:18, 202.179.20.135

    teneg humuustei taaraldsanaas bambaruushaa aldsan baavgaitai taaraldsan n deer

    Зочин, 2013-05-22 13:19:24, 180.235.181.167

    derben jil harlaa Elbegdorj hegjuulchibel gej bodoj bna uu?hyjaagaan demj demj geed hol gazar horoohgyi baih aa!!!

    elbegdorj sig hyjaa hegjuuleh yy?, 2013-05-22 14:47:25, 82.228.177.249

    elbegeeg songovol yuch hiihgui yagaad gevel ene hun ahij songuuld ner devshihgui uchraas!!! Oyutnuudad mongo taraaj ediin zasgiig suiruilsen harin bondnii huchind ediin zasag sergesn gehdee or shuudee

    zochin, 2013-05-22 21:42:59, 202.179.20.163

    Elbegdorj mongoliin ireeduig or zeelend ungaah kolonii bodlogo heregjuulne.

    Зочин, 2013-05-23 09:47:57, 126.205.75.23

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. УУХАЙ, УУХАЙ, УУХАЙ

    Зочин, 2013-05-22 10:42:03, 124.158.94.35Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Ene nohor eronhiilogch bolohgui uchir n mongo bhgui tegeed ch hemjee hyzgaariig n medej bna da,huruugaa tasdaad ogson ch chadna da

    amar, 2013-05-22 10:45:58, 71.90.94.153Хариу бичих

  8. huruutaigaa baisan deer baihaa, hezee negen tsagt hereg bolno shuu kkk

    Зочин, 2013-05-22 13:22:41, 77.1.123.243

    МЭДЛЭГ БОЛОВСРОЛ ГЭХЭЭС ИЛҮҮ ТҮҮХ СОЁЛ, УЛАМЖЛАЛ, БАЙГАЛЬ ОРЧНОО ХАЙРЛАДАГ ХАМГААЛДАГ ХҮН АРД ТҮМЭНД ИЛҮҮ ТУСТАЙ.

    м, 2013-05-22 14:19:08, 203.91.118.162

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:31:22, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Боловсролтой туршлагатай арай илүү хүнээ төрийн тэргүүн болгоё. Насаараа барилдсан хүнд энэ том ажилыг хийх хэцүү шүү.

    ------, 2013-05-22 10:55:40, 112.217.228.212Хариу бичих

  10. tiim shuu buxiil uxamsart nasaa bok barildaj tuugeeree amidarch bsan xun ulsiig abch yabj chadax uu

    Зочин, 2013-05-22 14:42:04, 202.72.245.123

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:31:29, 79.205.71.180

    bolovsroltoi gechixev yy,ene yamar xyn bgaa bol elbegdorjiig bolovsroltoi geed shytsen xamgaalagch uu barmen uu ali ni be chi chamdaa l bolovsroltoi bx daa xuurxii...

    Зочин, 2013-05-22 18:00:24, 103.11.192.130

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. elbegdorj oo!!! 1. shuuxiin shinetgeliig urgeljluulj yag uo xiixee tovch tomyolox ni zuitei, 2. Avilgaltai temtsex ajlaa urgeljluulj avilgaliin esreg olon ulsiin konvents, euro convention-d negden orox, demjleg avax asuudliig oruulax. 3. Olon ulsad ex ornoo toloolj xolbox guur bolj bui talaar xiisen ajlaa urgeljluulj ulam idevxjuulexed yag uo xiix talaar todruulj oruulax. 4. olon ulsiin top surguulid surax xumuusiin ajliin bair, xodolmoriin unelemjiig shudarga bolgox, suraltsagsadad shaardagdax zardliig odoogiin dusal dungeer bus xangalttai ogch ur dung xojim xuleex togtoltsoo burduulj chanartai undesnii xun-capitaliin noots burduulj xogjliin xodolgogch xuch bolgox 5. baigali orchnii noxon sergeelt, eruul orching xadgalax, 6.bux niitiin eruul mendiin bolovsrol olgox zereg asuudlaar xotolbortoo oruulbal zugeer baina, gexdee edgeer ni eronxiilogchiin chig uureg mon esextei uyalduulna bizdee, amjilt erooe. 4.

    Elbeg ee,Tand amjilt erooe daraax asuudald anxaarn, 2013-05-22 10:56:31, 202.70.34.59Хариу бичих

  12. Манай улс авлигын эсрэг олон улсын конвенцийн гишүүн шүү дээ.

    , 2013-05-22 11:09:20, 203.169.53.14

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:31:39, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. MAN bol avilgald avtsan humuusiin uur ni yumshuu dee. Yagaad S.Batyar, Su. Batbold, Nyamdorj, tsetsiin Sugar, Badamjunai, ex UB mer Enkhbold geed oorsdiigoo naminhaa lider geed baidag garuud yoronhiilogchid ner devsheegui ve? Hariult ni todorhoi hahuulid avtsan eh ornoo hudaldsan uchraas. Tiim uchraas 1-han ner tsever uldsen boh Bat-Erdeneer tug tahij Enkhbayar-iin hoinoos shorond orchihgui gej uhen hatan temtsej baigaa yum.

    zochin, 2013-05-22 10:59:56, 69.143.25.92Хариу бичих

  14. ardchilsan nam ch mun yalgaaguieee....MAN ichej iddeg.AN ichehgui iddegeeree yalgaatai gej .....

    mongol, 2013-05-22 11:16:59, 202.55.182.82

    hehe ichij idne ichihgui idne gj bas baidagaa? za bolij uzeerei nzuudaa!

    Зочин, 2013-05-22 13:20:48, 180.235.181.167

    neeree ichej iddeg ichehgui iddeg gej baigaad bgaa um bishuu ain......

    mongol, 2013-05-22 14:35:42, 202.55.182.82

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:31:47, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. БӨХ ХҮН БҮДҮҮН ӨВСӨНД ГЭЖ ҮГ БИЙ. НААД АЖЛЫГ ЧИНЬ ОЮУНГЭРЭЛ ХИЙГЭЭД Л ЯВЖ БАЙНА. ДЭМИЙ ГОНЗГОЙ БИЗ ДЭЭ. ЖААХАН ОНЦГОЙ ЗҮЙЛ ХИЙГЭЭД БАЙГАА ГЭСЭН СУРАГТАЙ. БОЛИСОН ЧИНЬ ДЭЭР ШҮҮ

    Зочин, 2013-05-22 11:01:09, 203.194.114.103Хариу бичих

  16. Мэдлэгээс өөр хүчтэй зэвсэг гэж үгүй Бяр чадалтай байх сайхан Ухаантай байх бүүр ч сайхан~~M.Горький~~

    Зочин, 2013-05-22 12:23:43, 202.179.8.155

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:31:53, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. CHINGES MINGES GEED SOLIOROOD BAIGAA HUJAANUUDAA BOLIULAADYHAAA,,,,

    Зочин, 2013-05-22 11:04:35, 37.15.211.90Хариу бичих

  18. syyhiin sentegel gej yarih yy?hyzab aa!!!teneg gichii chini derben jil hiigeegyi hebtej odoo hiine gej songyyliinhaa yeer hyzna s dee!!!elbegdorj ene hebeer baibal Mongol mehne!!!yun hegjil elbegdorj hegjuulne gej seryyn zyydlej bna uu?ta nariin tolgoig ingej ygaagaa yu?hyzbaa!!bna!!!!

    elbegdorj!!!, 2013-05-22 14:50:11, 82.228.177.249

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:32:01, 79.205.71.180

    ELBEGDORJ DAXIN GARVAL MONGOL ULS GEJ DELXIIN TUUXEES ARCHIGDAXAD XURNE SHUU MONGOLCHUUD AA! AVARAGAA L DEMJITSGEEJ MONGOLOO AVARTSGAAY XUMUUS EE!

    saruul, 2013-06-15 13:37:17, 202.70.46.205

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Baterdene-iig songohoos oor argagui bolloo.

    bi bi, 2013-05-22 11:14:21, 85.232.31.58Хариу бичих

  20. oor songolt tand baina elbegdorj bn demjij songovol hojim chi l haramsahgui

    Зочин, 2013-05-22 13:21:56, 180.235.181.167

    elbegdorjiig songoj baisan, odoo heniig ni yaadgiig ni harlaa, hooson uran ugnees uidaj baina. uildel heregtei baina

    Зочин, 2013-05-22 13:35:14, 77.1.123.243

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:32:09, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Behiin galiin terguun bish Buhel buten ULSIN ERENHIILEGCH songoh gej bn sh dee.Bolovsrol medleggui hun teneg gedeg unen yum daa.

    Irgen, 2013-05-22 11:18:28, 122.201.18.14Хариу бичих

  22. Боловсролтой хулгайч худалч нь жирийн сэтгэл сайтай эвдрээгүй хүнээс асар их аюултай, дайсан

    Зочин, 2013-05-22 12:18:19, 114.31.70.20

    zuvhun bolovsroloor ni shalgaj avbal Bayartsogt l yerunhiilugch boloh yostoi doo

    Зочин, 2013-05-22 13:23:55, 77.1.123.243

    ugui dee!bolovsroloor n uzeh yum bol baymbasyren guai l boloh l estoi l doo!

    Зочин, 2013-05-22 13:28:42, 180.235.181.167

    omhii buriadiin shees Byambasuren uu ha ha hoh ineed hurev

    Зочин, 2013-05-22 15:32:38, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Аварга хэдийгээр сайхан хүн боловч Элбэгдорж болон АН-ынхан шинэчлэл болон авилгатай тэмцэх ажлаа үргэлжлүүлэх хэрэгтэй. МАН-ынхан нэр цэврээр нь аваргыг ерөнхийлөгч болгочихоод элдэв хор найруулдаг ажлаа хийж аваргыг утсан хүүхэлдэй болгох санаа агуулжээ

    irgen, 2013-05-22 11:26:38, 122.201.18.9Хариу бичих

  24. Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:32:44, 79.205.71.180

    Мэдлэгээс өөр хүчтэй зэвсэгг гэж үгүй Бяр чадалтай байх сайхан Ухаантай байх бүүр ч сайхан~~M.Горький~~ Мэдлэгээс өөр хүчтэй зэвсэгг гэж үгүй Бяр чадалтай байх сайхан Ухаантай байх бүүр ч сайхан~~M.Горький~~ Мэдлэгээс өөр хүчтэй зэвсэгг гэж үгүй Бяр чадалтай байх сайхан Ухаантай байх бүүр ч сайхан~~M.Горький~~

    A, 2013-05-22 19:34:48, 203.194.115.79

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Тэгвэл ч дэмжинэ шүү. Энэ асуудал хамгийн чухал болоод байна. Хөдөө явсан чинв онгон байгаль гэдэг зүйл устаж байна. Бас соёлын асуудал. Солонгос соёлын довтолгоо, Мүүн Христийн шашны давралыг зогсоох монгол аавын хүү хэрэгтэй байна.

    Зочин, 2013-05-22 11:28:24, 122.201.18.49Хариу бичих

  26. shashin mashin gj tenegtsenees ter avilgalch darga naraa deerees avch hayhaa l bod!

    Зочин, 2013-05-22 13:22:54, 180.235.181.167

    Элбэгдорж мууний шашинтай биш ээ. Гэртээ Дүншагийн 35 бурхан залсан байсныг нэвтрүүлгээр хараа биз дээ. Элбэгдорж Бурханы шашинтай манай талын сайн хүн.

    , 2013-05-22 13:55:41, 203.169.53.14

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. MAN shaldaa buuchihjee.tednees hamguin sain ni beh genee.Ulsiinhaa ner nuuriig bodohod yanaa! Ichihed bagadah,senehed ihdeh!

    zochin, 2013-05-22 11:29:22, 122.201.18.17Хариу бичих

  28. Buh setguulch 2 t yalgaa alga. Harin uil yavdal ni chuhal baina. Zuvhun Uran ugeer amidarch bolohgui baina

    Зочин, 2013-05-22 13:25:39, 77.1.123.243

    buh yum ugeer butdegiig chi meddeggui l boh yum bna geech nom unsh nz min!

    Зочин, 2013-05-22 13:29:43, 180.235.181.167

    180.235.181.167d nom unshihgui hun baidaggui yum malaa chi yalanguya malaa ug helj baina ter ugendee ezen boloochee uls tur gedeg chini eniig heldeg yum mangar batskaanaa

    Зочин, 2013-05-22 16:38:43, 202.131.233.146

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Зөв чиглэл сонгосон байна. Одоо тууштай байх л чухал.

    Зочин, 2013-05-22 11:29:24, 122.201.18.138Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. buh gevel medleg bolovsrolgui bdag gej haanaas garsan uhagdahuun be....manai mongolchuud ertnees byaraar bish uhaanaar gej sain barilddag huniig uhaantai hun gej uneldeg baisiin bishuu.....

    zochin, 2013-05-22 11:49:21, 202.55.182.82Хариу бичих

  32. uuchlaarai nz min burhan hund tegsh yum zayadaggui l bhgui yu!

    Зочин, 2013-05-22 13:23:45, 180.235.181.167

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:32:57, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. YAMAR CH CHADVARGUI, yadaj gants udaa said bolj baisan bol yaahav. yu bodoj devshuulson yum bol. sanaand bagtahgui baina shuu .

    Зочин, 2013-05-22 11:53:28, 202.179.20.135Хариу бичих

  34. Шүлсэн пулемёт шиг байнд үгүй банзад ч үгүй хий хоосон шүршээд л байхгүй

    Зочин, 2013-05-22 12:16:10, 114.31.70.20

    said baisan humuus dotor, odoo said baigaa humuus dotor avah hun hovor doo, Said baisan geed Nyamdorjiig bolgoh uu? kkk hachin logiktoi nuhur ve

    Зочин, 2013-05-22 13:27:03, 77.1.123.243

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:33:03, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Maanag gaikhal bokhiig ee! Whahaha

    Зочин, 2013-05-22 11:58:11, 202.170.69.34Хариу бичих

  36. ug duugardaggui teneg baisnaas duugaraad alddag uhaantan n deer!

    Зочин, 2013-05-22 13:24:34, 180.235.181.167

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:33:09, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. ЭЛБЭГДОРЖИЙГ СОЛОНГОС ХЯТАДУУД, БАТ*ЭРДЭНИЙГ МОНГОЛЧУУД ДЭМЖИНЭ. ЭНЭ СОНГУУЛЬ ХАРИЙХАН ЯЛАХ УУ, МОНГОЛЧУУД ЯЛАХ УУ ГЭДГИЙГ ШИЙДНЭ.

    АААА, 2013-05-22 12:01:08, 122.201.18.128Хариу бичих

  38. Мэдлэгээс өөр хүчтэй зэвсэг гэж үгүй Бяр чадалтай байх сайхан Ухаантай байх бүүр ч сайхан~~M.Горький~~

    Зочин, 2013-05-22 12:24:03, 202.179.8.155

    baterdene ch mongo gevel hytad solongost ta bidniig hudaldaj chadah l hun

    Зочин, 2013-05-22 13:25:11, 180.235.181.167

    Baabartan mongolchuud ni hariinhny tald..

    Зочин, 2013-05-22 13:28:56, 77.1.123.243

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:33:17, 79.205.71.180

    180.235.181.167d Bat-Erdenees iluu Ebe Halh goliig zarsan baigaa sh dee malaa hunee buruu songoj dee

    Зочин, 2013-05-22 16:54:02, 202.131.233.146

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Аварга шудрага ёс, хууль эрх зүйн хүрээнд ч онцгой анхаарна. Шүлсэн пулемёт шиг хий хоосон шүршихгүй зангарагатай байж чадна. Мэдээж байгал орчин, өв соёлоо улам сайжруулна. Ер нь бүх талаар байн даа очиж тусна даа хий хоосон пулемётлоод байхгүй.

    Зочин, 2013-05-22 12:14:50, 114.31.70.20Хариу бичих

  40. avarga ger ornoo l bayjuulna!elbegee uls ornoo bayjuulna

    Зочин, 2013-05-22 13:25:49, 180.235.181.167

    baterdened elveg ylagdval ardchilalyn ner hynd unah bolno.

    halh, 2013-05-23 09:25:32, 202.9.47.131

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Teneg uhernuud ee, hen bi erunhiilegch bolchihood buh l barildana , buhuu l hugjuulne geed baigaa yum , uunees uur shaltag ta nart oldohgui l dee.

    Зочин, 2013-05-22 12:17:09, 94.234.170.44Хариу бичих

  42. Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:33:29, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. MONGOL VS CHINA, KOREA

    Зочин, 2013-05-22 12:18:20, 122.201.18.26Хариу бичих

  44. Мэдлэгээс өөр хүчтэй зэвсэг гэж үгүй Бяр чадалтай байх сайхан Ухаантай байх бүүр ч сайхан~~M.Горький~~

    Зочин, 2013-05-22 12:24:12, 202.179.8.155

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:33:33, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Бат-Эрдэнэ аврага үнэхээр Хэнтийд газар ухуулаагүй хүн шүү дээ. Урт нэртэй хуулийг санаачилж түүнийг хэрэжүүлхийн төлөө тууштай яваа хүн шүү дээ. Дэмжиж байна амжилт хүсье.

    Зочин, 2013-05-22 12:32:39, 202.179.22.128Хариу бичих

  46. haha udahgui ooroo uhna harj bgaarai1

    Зочин, 2013-05-22 13:26:28, 180.235.181.167

    Herlen-Govi gedeg tusliig zogsooson. Ene tusul ni Herlengiin usyg hooloigoor Oyu - Tolgoi ruu tatah tusul baisan. Odoo Orhon-Govi gej Bulgany Khishig-Undriin nutgaas 700 garui km hooloi gazar dooguur tataj govi ruu us zuuh gej baina. Eniig songuuliin sedev bolgoyo, Orhonoo avarya. Bat-Erdened avargad l naidaj baina. Elbeg bol taviad tuuna.

    Зочин, 2013-05-22 13:31:45, 77.1.123.243

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:33:41, 79.205.71.180

    180.235.181.167d chi yasan sain hun zugnudug yum tegvel Ebe chini uls orno herhen zarahaa shiidsen uu

    Зочин, 2013-05-22 16:55:34, 202.131.233.146

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Газар нутаг, өв соёлоо авч үлдэх үү үгүй юү гэдгээ шийдэх цаг ирлээ.

    Зочин, 2013-05-22 12:37:42, 122.201.18.43Хариу бичих

  48. za shiidey elbegdorj bataariig min avchirsan jinhene ov soyol hamgaalagch!

    Зочин, 2013-05-22 13:27:07, 180.235.181.167

    Muunii shashin Solongosdoo uldeg.

    Зочин, 2013-05-22 13:32:45, 77.1.123.243

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:33:47, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Христэд хатуу хэмжээ хязгаар тогтоовол зохино! Бидний Монголчуудыг бутаргах нэг зэвсэг.

    Зочин, 2013-05-22 12:39:58, 24.13.170.195Хариу бичих

  50. za tgd ovchignood bgaarai!tuvdiin shashingaa ch gesen bodoj uzeerei!tuunii achaar manj bidniig 300n jil darlasan yum shuu!

    Зочин, 2013-05-22 13:10:15, 180.235.181.167

    Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:33:55, 79.205.71.180

    24.13.170.195tai sanal neg bn.

    Зочин, 2013-05-22 22:31:07, 202.179.10.150

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Аман элбэгээгээс ,Аврага Бат-Эрдэднэ дээр дээ.

    Атигар ардчилал, 2013-05-22 13:00:07, 202.179.11.34Хариу бичих

  52. Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:33:59, 79.205.71.180

    aag huchnii avarga ch yahav am bilgiin avarga heregtei baina shuu.

    Зочин, 2013-05-24 15:00:45, 174.29.182.178

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. teneg baterdenees elbegdorj hamaagui deer

    Зочин, 2013-05-22 13:09:12, 180.235.181.167Хариу бичих

  54. Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:34:05, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Энэ хүн чинь уугуул нутгаа ч мэдэхгүй ойд төөрсөн сармагчин даа. Хүн мэдэхгүй юмныхаа дайсан болдог гэгчээр Хэрлэн-Говь төслийг нурааж, үр дүнд нь их уурхайнууд Монголын говийг цөл болгох эхлэлийг тавьсан мангуу даа. Ахиад жаахан хуурайшил болоход урсацын тохируулгагүй Хэрлэн гол ч тасарна. Ингэж л байгаль хамгаална гэхээр эрүүл ухаантай хүн гэж үзэх үү.

    Зочин, 2013-05-22 14:32:46, 182.160.36.28Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Avargadaa amjilt husie.Taniig hutag us,gazar delhii BURHAN HALDUUN hairhan tani iveeh baihaa.....Hicheegeerei

    zochin, 2013-05-22 14:33:37, 202.55.182.82Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Яагаад жирийн монгол иргэнийг тэнэг мангараар нь дуудаад доромжлоод байгаа юм бэ? Та нарт ямар гай тарьсан болоод үзэн ядаад байгаа юм бэ. Элбэгдоржийг тахин шүтэх ёстой юм уу? Монголчууд дор хаяж 60 хувь нь Батэрдэнэ аврагыг дэмжинэ дээ.Яаж ч гутаагаад нэмэргүй.

    уншигч, 2013-05-22 14:39:39, 108.66.133.33Хариу бичих

  60. Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:34:14, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Монгол гэдэг энэ эзэнгүй айл шиг улсад эзэн байдаг юм шүү гэдгийг харуулна гэж аваргад итгэж байгаа шүү.Түрүү түрүүчийн ерөнхийлөгчдийн хийж байсан зөв зүйтэй үйлийг үргэлжлүүлж өөрийн сайхан санаануудаа нэмж ажил болгох хэрэгтэй.Харин зарим нэгийнх нь гаргаж байсан буруу шийдвэрүүдийг засч залруулах ажил хүлээж байна. Монголын төрд зөв хүмүүжилтэй,зөв санаатай,зөв зоригдолтой,зөв үйлдэлтэй зөв хүн үгүйлэгдэж байсан.Аваргаас энэ чанаруудыг нэхэх болно.Өөрөө ч хазгай гишгэхгүй хүн л дээ.Аварга минь хичээгээрэй.Бид ч дэмжие.

    зочин, 2013-05-22 14:52:19, 122.201.18.36Хариу бичих

  62. Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:34:22, 79.205.71.180

    zuv hellee chi shuu....avargadaa amjilt

    zochin, 2013-05-22 17:03:16, 202.55.182.82

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Muu omhii Elbegdorjiin hoshgiruulalt ehellee gej! Odoo ene hujaag neeree hen tooj songoh ve dee? Oyutnuudad mongo taraana gedeg chin odoo yu ve? Moriin hotolbor ni iim hogiin baisan yumuu? Avarga maani nutag usaa hairlah saihan setgeltei, ondor bolovsroltoi hun. Yamar hujaa Elbegdorj shig ahan duusee oruulj iruulj mongoliig hujaagiin dagaar uls bolgoh gej baigaa bish. Unen heregtee Enkhbayaraas suns ni zailtal aij hoorhii min argaa baraad hudlaa hils hergeer shorond hiisen omhii hujaa. Tiim shudraga yum bol adilhan idej uusan ter baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtoo bas shorond hiigeecheee omhii hujaagiin zulbasaga Hudalchdorjoo! Ene elbegdorj bol songuuli budliantuulna daa, balair muu huur uhej daldarval taarna.

    Зочин, 2013-05-22 15:34:26, 79.205.71.180Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. BAAGII AVARGAA TA SHUU. TA ZAAVAL YALNA SHUU. Ene muuh Hujaagiin Hurliiz Dutuudorjiig dalaar n tsever darna shuu. MONGOLCHUUD AA, TSAGYG EZELSEN IH AVARGAA DEMJINE SHUU. ENE MUU HUJAA Cai Xia Ovogt Hujaa dutuudorjiig ordonoos huuj gargah tsag bolson shuu.

    BAAGII AVARGAA TA SHUU!, 2013-05-22 15:36:13, 61.148.18.50Хариу бичих

  66. minii naiz ih zovj baigaa yum bnadaa.zovlon ihdeheer hun doromjildog yum.

    Зочин, 2013-05-24 15:05:22, 174.29.182.178

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. MAH icheesei, Leninii Muzein barilgiig ulsaas deeremdej avchixaad yaj tuux soyoloo xamgaalax geed baina. Ard tumeniig teneg gej bodoxoo bolimoor yum aa

    Tugsbileg, 2013-05-22 15:38:16, 111.192.163.90Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. zarim nuhduuded handaj helehed avargiig jenco metiin elbegiin gol iveen tetgech zuunii shildeg hulgaich luivarchidtai bitgii haritsuul, avarga shig eldev heregt orootsoldoogui Mongol buhiin zuleg nogoon devjeenee buhel buten 25 jil er hunii noyon nuruu shudarga zan chanariig haruulj bna, ih uls turiin talbart ch noyon nuruutai baij chadaj bna. Avarga bol ard tumnii ev negdliig buren hangaj chadna, ali ch namiin tald ali neg luivarchnii tald oroh hun bish. elbeg umdunduu dusaagaad neteer uurtuu baahan setgegdel bichij, hulsnii bicheech naraar bichuulsen bna, avargiig bolovsrolgui l gene, elbegiin uuriinh ni mundag bolovsroltoi, shudarga ni haana bgaa yum bee??adaglaad ursuldugchuu dairch davshilj bgaa zuild yamar ch unen bodit barimt alga. Avarga bol harin ch nam dotroo hamgiin olon sanal avch shudargaar garch irsen hun, harin hamgiin ardchilaltai gej uursdiiiguu ongirooj hoshgiruuldag ardchilsan nam huuchnii sots niiigemd baisan geh 100 % -n sanalaar gargaj bgaa ni ene nam buren dampuurald orj elbedorj dan toiron hureelegchtei bolsniig haruulj bna. Iimd unuuduur Mongolchuud hen ni hen be gedgiig mash sain medej bgaa, shudarga unenii noyon nuruu bolson avargiig hamgiin iheer demjij avargad iluutei sanal uguh bno.

    ARD TUMEN, 2013-05-22 15:39:50, 103.9.90.130Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. gazar shoroo uul uurhain asuudliig shiidehgui bol mongolchuud malaa belcheerluuleh bitgii hel uursduu alhah gishgeh gazargui boloh ni baina, hichneen gol us shirgej hichneen uul tolgod alga boljiino? hedhen hunii halaasiig zuzaalahiin toloo mongoliin mini gazar shoroo uul us ymar emgeneltei bdald orj bgaaag meddeg ternii toloo yvj chadah baih gej bodjiino, bat-erdene - g demjinee,

    Зочин, 2013-05-22 15:58:31, 203.91.119.100Хариу бичих

  72. Хазгай хэлтэй хужаагийн үр сад зөндөө олон болжээ. Юу гээд бичээд байгаа дагз вэ.

    Ард олон, 2013-05-23 00:20:07, 202.179.15.26

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. : » Монгол, Германы Засгийн газар аж үйлдвэрийн салбарт хамтран ажиллах хэлэлцээр хийнэ 2013-05-08 09:31:18 , Мэдээний дугаар: #1226029 “Ашигт малтмал, аж үйлдвэр, технологийн салбарт хамтран ажиллах тухай Монгол Улсын Засгийн газар, ХБНГУ-ын Засгийн газар хоорондын хэлэлцээр”-ийн хэрэгжилтийг зохион байгуулах, хяналт тавих чиг үүрэг бүхий Монгол, Германы Засгийн газар хоорондын Ажлын хэсгийн хоёрдугаар хуралдаан өнөөдөр Улаанбаатар хотноо зохион байгуулагдана. . Ашигт малтмал, аж үйлдвэр, технологийн салбарт хамтран ажиллах Монгол, Германы Засгийн газар хоорондын Ажлын хэсгийг монголын талаас ҮХАА-н сайд Х.Баттулга, германы талаас Холбооны Эдийн засаг, технологийн яамны ТНБД Др.Б.Хайцер нар тэргүүлэн тус хуралдааныг удирдан явуулна. Монгол, Германы Засгийн газар хоорондын Ажлын хэсгийн хуралдаанд монголын талаас Гадаад харилцааны яам, Үйлдвэр, хөдөө аж ахуйн яам, Сангийн яам, Эдийн засгийн хөгжлийн яам, Боловсрол, шинжлэх ухааны яам, Зам тээврийн яам, Уул, уурхайн яам, Хөдөлмөрийн яам, Эрчим хүчний яамны төлөөлөгчид, германы талаас Холбооны Эдийн засаг, технологийн яам /ХЭЗТЯ/, Холбооны Эдийн засгийн хамтын ажиллагаа, хөгжлийн яам /ХЭЗХАХЯ/-ны төлөөлөгчид болон Монгол-Германы Эдийн засгийн хорооны төлөөлөгчид тус тус оролцоно. Ажлын хэсгийн хуралдаанаар 2011 оны 10 дугаар сард гарын үсэг зурсан “Ашигт малтмал, аж үйлдвэр, технологийн салбарт хамтран ажиллах тухай Монгол Улсын Засгийн газар, ХБНГУ-ын Засгийн газар хоорондын хэлэлцээр”-ийн хэрэгжилтийг хангах чиглэлээр авч хэрэгжүүлсэн болон хэрэгжүүлж буй арга хэмжээ, хамтарсан төслүүд болон хөрөнгө оруулалтын орчны талаар харилцан мэдээлэл солилцон, хамтын ажиллагааны цаашдын зорилт, хийх алхмуудын талаар ярилцаж хэлэлцэх юм. Засгийн газар хооронд байгуулсан дээрх хэлэлцээрт тусгагдсан нүүрснээс шингэн түлш үйлдвэрлэх, коксжих үйлдвэр байгуулах, газрын ховор элементийг хайх, олборлох, боловсруулах тодорхой төслүүдийг хэрэгжүүлэх зорилго бүхий хоёр орны хувийн хэвшлийн Монгол-Германы Эдийн засгийн хорооны 3 дугаар хурлын тайланг тус хуралдаанаар сонсон, тэдний санал санаачилгад хоёр улсын Засгийн газрын зүгээс дэмжлэг үзүүлэх бодлого, боломжийн талаар санал солилцоно. Энэхүү хуралдааны үеэр “Цахим дипломат паспорт эзэмшигчдийг виз авах шаардлагаас чөлөөлөх тухай Монгол Улс, ХБНГУ-ын Засгийн газар хоорондын хэлэлцээр”-т гарын үсэг зурна. Мөн Монгол-Германы хамтарсан Технологийн дээд сургууль байгуулахтай холбогдуулан БШУЯ болон ЭЗХЯ нь Холбооны Эдийн засгийн хамтын ажиллагаа, хөгжлийн яамтай Хамтарсан мэдэгдэлд гарын үсэг зурахаар төлөвлөж байна. Г.Уянга

    Зөв зам, 2013-05-22 16:29:26, 202.21.120.210Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Mongol tulganii 100 erhemeer Elbegee saihan burj ogch bna daa

    Onjav n', 2013-05-22 16:33:06, 202.5.196.86Хариу бичих

  76. Am Elbegee hujaa yu mongoluu gedegee uuruu ch sain medehgui eejeesee uilaad ochij asuuj baisan hundee he he he. Hujaa gedeg ni ch unen yum shig ee!

    Зочин, 2013-05-22 19:55:20, 194.230.159.178

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Газар газар шороогоо ухуулж төнхүүлж боллоо. Одоо тэр ухаад төнхөөд байгаа шуналтангуудын урт хурууг тас цавчих цаг нь болсон

    Ти, 2013-05-22 16:54:33, 202.179.7.194Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Хэрвээ ардчилал гэж яг юуг хэлдгийг зах зухаас нь уншиж танилцсан иргэд бол ерөнхийлөгчийг заавал АН-с өөр намаас сонгох ёстой юм.Тэр нь Удвал уу,Бат-Эрдэнэ үү гэдэг нь сонгогчдын мэдэх хэрэг.Монголд сөрөг хүчингүй,хяналтгүй,"ардчиллаар" далайлгасан ардчилсан диктатур тогтоохгүйн тулд,ардчиллыг амьд авч үлдэхийн тулд,ардчилалд үнэнч байгаагаа нотлохын тулд бид ийм алхам хийх ёстой.Эс тэгвэл сая АН-нхан баярцогт,алтанхуяг зэрэг ялтнуудаа хамгаалаад,ардчилсан шударга ёсыг уландаа гишгэж байгаа шиг ийм үйлдэл ирэх 4 жилд борооны дараах мөөг шиг олшрох болно.Тэд хяналтгүйгээ ашиглаад юу дуртайгаа хийсээр байгаад 4 жилийн дараа АН монголын ардчиллыг өөртэйгээ хамт булшлах аюул хүлээж байна.Монголын ардчилал бидэнд АН-с ч илүү үнэтэйг ухаарцгаа монголчууд аа.Хяналтгүй ардчилал ардчиллын заналт дайсан шүү.

    зочин, 2013-05-22 16:59:41, 122.201.18.1Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Elbegdorj deer bizdee, eronxiilogchiin erx medel, chig uureg xyazgaarlagdmal bolovch ene xun sanaachilga gargaj ooriin chig uuregtei bish baisan ch gesen uom exluulsen,xiisen, Zugeer l nalaigaad minii uureg bish gevel xen ch chadna. baterdene sain l xun uom, gexdee tuunii ard ni yamar muuxai uls toriin namantsar nuugdaad 2 sugaar ni shagailaad xulgaich noxod lugaa avirlaj baigaa bileedee. Ard ni nuugdsan ba omnoo batredneeer xalxavch xiisen ul butex uomnuudiig bodoxoor unexeer durgui xurch baina bidnii xuvid. tedniig bodoxoor Bayar, Batbold, M. Enxbold,Xurelsux, Uvsiin 2 xulgaichid, Junai-buyu hayana ooriin erxgui nudend tusaj xorsol toruuldeg uomdaa.

    Bat-erdeniin ard nuugdsan MAN ni daanch baliar bol, 2013-05-22 17:07:47, 202.70.34.59Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. AVRAGA MAANİ İNGEED SONGOGCHDİİN HULEELTİİG BURUULJ BN DAA... AVRAGAAS İLUU SHİİDEMGİİ MEH ZORİLGO HULEEJ BGAA SHUU ..JİSHEE N BAYLAGİİG 100% MONGOLCHUUDDAA OLGONO.. 100% TORİİN MEDLİİN UURHAİ BGUULJ TOROOROO DAMJUULAN ARD İRGED N ASHİGAA HURTUUL ZUGEER BN DAA...

    xxx, 2013-05-22 17:09:49, 194.27.10.254Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. AVRAGA MAANİ İNGEED SONGOGCHDİİN HULEELTİİG BURUULJ BN DAA... AVRAGAAS İLUU SHİİDEMGİİ MEH ZORİLGO HULEEJ BGAA SHUU ..JİSHEE N BAYLAGİİG 100% MONGOLCHUUDDAA OLGONO.. 100% TORİİN MEDLİİN UURHAİ BGUULJ TOROOROO DAMJUULAN ARD İRGED N ASHİGAA HURTUUL ZUGEER BN DAA...

    Зочин, 2013-05-22 17:10:27, 194.27.10.254Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. AVRAGA MAANİ İNGEED SONGOGCHDİİN HULEELTİİG BURUULJ BN DAA... AVRAGAAS İLUU SHİİDEMGİİ MEH ZORİLGO HULEEJ BGAA SHUU ..JİSHEE N BAYLAGİİG 100% MONGOLCHUUDDAA OLGONO.. 100% TORİİN MEDLİİN UURHAİ BGUULJ TOROOROO DAMJUULAN ARD İRGED N ASHİGAA HURTUUL ZUGEER BN DAA...

    Зочин, 2013-05-22 17:10:32, 194.27.10.254Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. AVRAGA MAANİ İNGEED SONGOGCHDİİN HULEELTİİG BURUULJ BN DAA... AVRAGAAS İLUU SHİİDEMGİİ MEH ZORİLGO HULEEJ BGAA SHUU ..JİSHEE N BAYLAGİİG 100% MONGOLCHUUDDAA OLGONO.. 100% TORİİN MEDLİİN UURHAİ BGUULJ TOROOROO DAMJUULAN ARD İRGED N ASHİGAA HURTUUL ZUGEER BN DAA...

    Зочин, 2013-05-22 17:10:45, 194.27.10.254Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. AVRAGA MAANİ İNGEED SONGOGCHDİİN HULEELTİİG BURUULJ BN DAA... AVRAGAAS İLUU SHİİDEMGİİ MEH ZORİLGO HULEEJ BGAA SHUU ..JİSHEE N BAYLAGİİG 100% MONGOLCHUUDDAA OLGONO.. 100% TORİİN MEDLİİN UURHAİ BGUULJ TOROOROO DAMJUULAN ARD İRGED N ASHİGAA HURTUUL ZUGEER BN DAA...

    Зочин, 2013-05-22 17:10:55, 194.27.10.254Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. AVRAGA MAANİ İNGEED SONGOGCHDİİN HULEELTİİG BURUULJ BN DAA... AVRAGAAS İLUU SHİİDEMGİİ MEH ZORİLGO HULEEJ BGAA SHUU ..JİSHEE N BAYLAGİİG 100% MONGOLCHUUDDAA OLGONO.. 100% TORİİN MEDLİİN UURHAİ BGUULJ TOROOROO DAMJUULAN ARD İRGED N ASHİGAA HURTUUL ZUGEER BN DAA...

    Зочин, 2013-05-22 17:10:59, 194.27.10.254Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. 122.201.18.1 yag goliig ni olood heljeee, eruul uhaantai hun bol eniig negiig bodno, elbegdorj eniig eruul deeree unshih yum bol uuruu neree tataj avch avargiig demjih urialga gargah uhamsar bgaa gedegt itgeei.

    ARD, 2013-05-22 17:52:31, 124.158.74.2Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. umxii dutuudorj xamgaalagch tseberlegch sauni massajist nartaa l bolovsroltoi yum bgaa biz ..elbegiig bolovsroltoi gebel mgl-bolovsrolgyi xyn bxgyi yum bna daanch dee mgl-iin emgenel..gutamshig

    Зочин, 2013-05-22 18:10:27, 103.11.192.130Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. Авилгалаас болж байгаль орчин сүйрч байгаа. Авилгал өгөөд лиценз авна, авилгал өгөөд нөхөн сэргээлтээс бултана. Байгаль орчныг хамгаалах хууль бол зөндөө. Авилгал өгөөд л хуулиас дээгүүр гараад байна. Ху гаралтай луйварчин, авилгалчдыг бүгдийг нь торонд суулгаж байж л байгаль орчин сэргэнэ. Бат-Эрдэнэ өөрөө буу үүрээд, морь унаад ойн цагдаа хийх гээд байгаа юм уу? Өв соёлоо хамгаалах гээд байгаа юм бол ядаж нэг динозаврын шийрийн яс олоод ирээч.

    Нэр, 2013-05-22 18:34:33, 202.179.15.190Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. lalarin bogs min dinozavrin yasaar uls tor hiiddeggui uym teneg muu alnii us hujaagiin tojigo ve .

    mongol, 2013-05-22 19:07:04, 211.36.136.157Хариу бичих

  102. Чи монгол юм бол монголоороо зөв биччихээч.

    Зочин, 2013-05-23 00:13:27, 202.179.15.26

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. ЯАНАА МОНГОЛД БАТЭРДЭНЭ УДВАЛААС ӨӨР ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД ӨРСӨЛДӨХ УХААНТАЙ МЭДЛЭГТЭЙ БОЛОВСРОЛТОЙ ЧАДАЛТАЙ ЭХ ОРНЫХОО ТӨЛӨӨ ҮНЭХЭЭР ЮМ ХИЙЧИХ ЧАДАЛТАЙ ХОНШООРТОЙ ААВЫН ХҮҮД АЛГУУ....ЯМАР УНХИАГҮЙ ЮМ БЭ ЯАНА ДАА МОНГОЛ ОРОН МИНЬ

    ЯАНАА, 2013-05-22 19:10:42, 2.238.33.109Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. XALX XYNEE SONGOJ XARIIN XUJAA XYNEE ZAILUULAX CAG IRLEE

    Зочин, 2013-05-22 19:19:40, 203.91.112.12Хариу бичих

  106. Yag unen

    Зочин, 2013-05-22 23:19:02, 92.29.26.10

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Turiin ajliig byar chadlaar bish, ouyn uhaan, medleg bolovsroliin hucheer davah bh shuu.

    zochin, 2013-05-22 19:20:54, 202.126.89.156Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. элбэгдорж энхбаяр хоёроос залхаж байна энэ хоёр биш бол хэн ч гарсан хамаа алга ИНГЭЖ СОНГУУЛЬ ӨГНӨ ДӨӨ

    АРД ТҮМЭН, 2013-05-22 19:57:20, 202.179.10.94Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. ene neg muu umhii gej saituudaar bicheed baigaa hulgaich yum humsalj chadaagui luivarchin yum baih daa. tegj muulah tusam gaj dontnuudiin esreg Elbegeeg demjine

    Зочин, 2013-05-22 20:01:07, 122.201.18.158Хариу бичих

  112. muu omhii hujaagiin bogs doloogchtoi ch yu yarihav der. tegee teg ter omhii hujaagiin zulbasaga Elbegdorjoo songood shavar tagzand amidarch, hujaa nariin bool bolj, baasiig ni idej amidraarai muu malnaas dor setgegchee. Avarga tertee tergui yalna. Cham shig niigmiin hog shaarnuud l Elbegdorjiig demjdeg baihaa.

    Зочин, 2013-05-22 22:53:28, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. mal

    Зочин, 2013-05-22 20:47:33, 122.201.18.182Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. baterdene avraga buhuur N L ARDT YMEN YNELJ HYNDELDEG.ULS ORNIIG UDIRDHAD ARAI L JIJIGDNEE..OLON JIL IH HURLIIN GISHYYN YAVSAN.NEG UDAA INDER DER ARD TYMNII UMNUUS YG DUGARCH BAIHIIG N SONSOOGYI YUM BAINA.ELBEGDORJIIN HIIJ EHELSNIIG DUUSGUULAH HEREGTEI ENE HYN ILEBCHIN BISH AJILAA GYITSETGEHED OLON SAAD TOTGOR BAIGAAG BID OILGOH HEREGTEI

    Зочин, 2013-05-22 20:52:02, 91.222.24.10Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. ELBEGDORJ MUR TSEVERHEN TULDAA ARD TYMNII UMNU NYYR BARDAM AVILGALTAI TEMTSEJ EHELSEN.AVRAGA BOL BUH BAIHAASAA L DAVAANII AVILGALIIN AMTAND BAS ORCHIHSON HYNSHDEE.MONGOL ULSIIN IREEDYI HUTAGNII IREN DEER BAIGAA.UDVAL, BATERDENE AVRAGA 2 DORDUULNUU GEHES DEESH N TATNA GEFJ BAIHGYISHYY DEE

    Зочин, 2013-05-22 20:54:49, 91.222.24.10Хариу бичих

  118. za tiimee. Elbegdorj luivar hiideg gedgiig l medeh yum baina. Baga yastan Altanhuyag, selengiin hujaa Bayartsogtiin gemt hergiig shalgaad shorond hiih yostoi, tegsengui ee tanai omhii hujaagiin zulbasaga chin. Hudlaa yarisan atiichihaad yadahdaa huzuu baihgui muu yoriin chotgor sh tee ta nariin Elbegdorj chin. ha ha ha

    Зочин, 2013-05-22 22:56:03, 79.205.71.180

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. saihan erenhhhilegch bolno doo amjilt urgashaa

    Зочин, 2013-05-22 21:48:40, 202.21.113.140Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. тужийн нарсийг устгасан хадгаламж зээлийн хоршоог дампууруулсан талаа Бат-Эрдэнийн нэр холбогдож ёонин хэвлэлд нэг бус удаа гарч байсан энэ талаар сонгогч бидэнд мэдээлэл алга байна. Бат-Эрдэнэ өөрөө энэ талаар ямарч тайлбар хийхгүй байгаа. Тэр бөх мөх халх торгууд гэж амаа уралцах яахав дээ гол асуудал нь бол шудрага цэвэр хүн байх хэрэгтэй

    Зочин, 2013-05-22 22:02:53, 69.255.76.22Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. Tudev guaigaa songoogui tom aldaa hiisen odoo ugaasaa songolt baihgui gunduugui gedgeeree buh erenhiilegchtei boljdee ugaasaa erenhiilne gesen ugtei taarch baigaa um bish uudee,

    neg tiim gunigtai , 2013-05-22 22:14:41, 212.95.106.114Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. Ene olon jil tor bariltsan ter tusmaaa man ion gishvvnd zasgiiin erh medel bvren bsan tsag hugatsaand ta yagaad bvhniig svtgvvlen ustguulj huuli medehgvi dvliii tag bsan chin 1000 n vgniii taglaa yu ? Esvel evdej hemhchin zarj uhaj ustgasaniiii daraaaa hohoo hereeg duuraij hashgichihiin vlger bolood bn uuuu ? Yadagch ta 85 say togrogiig bas ooriin mam geh deeremchideee ilrvvlen oriig ni baragduulaad neree duguiluulahiiig hvsie dee !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!°°°°°°°°°!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!°°°°°°°°°°°°°°°°°°!°°°°°°°•!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    12 hhj, 2013-05-22 22:54:54, 213.166.199.66Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. omhii hujaa elbegdorj mongol ulsaas zailchih tegeh uu?

    Зочин, 2013-05-22 22:57:02, 79.205.71.180Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. Man d ug ni bolovsroltoi soyoltoi hvn bgaa bolovch ted buzar komnistuudiinhaaa vmhiiii am and buzarlagdan muu muuhai 9 har nvgeliig vildeed ted onoodor deeremdsen horongooo l aldahgvin tuld ami temtsen arga ydan ene baterdniiig soij bgaaaa bololtoi tujiin narsiiig ogtloltsoh svtgegehed chi oroltson mod eksportloh ajiliig hiigeed yvj bsan chin ard tvmend martagdaagvi bn daaa baterdene avraga min ingej komnistuudiiin hvruuniiiii hvvheldei bolchih ch gejdeeee hahahahah

    Hahahahhahahaha, 2013-05-22 23:01:59, 213.166.199.66Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. МАН яаж мангартахаараа ийм алиа юм хийдэг байнаа !? :)

    Зочин, 2013-05-22 23:16:02, 122.201.18.205Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. Mongoliin hun amiin 85% iig Halhuud ezeldeg. Halh hunee songoyo oo!!!!!!!!!!! Neg udaa shudarga baitsgaaya

    Зочин, 2013-05-22 23:21:12, 92.29.26.10Хариу бичих

  134. Халх гэдэг чинь хужаа шүү дээ. Тиймээс л дандаа хужаа ерөнхийлөгч сонгож, хужаа ерөнхий сайд, хужаа сайдтай болоод байгаа юм. Монголд ер нь хужаагүй юм гэж байхгүй дээ. Оймс бандаажнаас эхлээд малгай толгой хүртэл, хүнс ногооноос эхлээд хүн ам нь хүртэл. Хаашаа л харна, хужаа хужаа...

    цэвэр монгол хүн, 2013-05-23 00:17:37, 202.179.15.26

    harin halhuud chin hujaad ih uussan baih shuu.

    Зочин, 2013-05-24 15:09:14, 174.29.182.178

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. Нэг мэдээ тавих гэсэн юм. Плехановын лицей гэж сонсож бсн бх. Орос аттестаттай тогсдог юм. Ууний тулд орос улсын ЕШ огдог. Энэ онд хамгийн туруунд энэ сургууль шалгалтаа буриадуудтай хамт 4 сарын 20, 23, 29 нд огсон юм. Хариу 7 хоногийн дотор гарах ёстой бсн боловч 5 сарын 21ний одор танай сурагчдын бичсэн шалгалтын хариуг хучингуйд тооцов гэсэн мэдэгдлийг сургуулийн захиргаа дуулгав. Тэд тайлбарлахдаа техникийн саатал Буриадад гараад бух дунг тэглэв гэж мэдэгдсэн. Гэвч буриадаас мэдээлэл авахад манай талаас буруугуй монголын талаас зорчил илэрээд аль хэдийнээ тогсогчдийн материалыг шалгаад тавигдсан дунг хучингуй болгосон гж бгаа. Сургуулийн захиргаа оорсдийн анхааралгуй байдлаас болж гаргасан алдаагаа нууж хаацаалахын тулд бурууг орос руу чихэв уу? Хэн алдаа гаргасны улмаас аттестат авах улсын шалгалт хучингуй болж дахин шалгалт ойрын одруудэд бичэхийг сурагчдаас шаардаж бн уу?  Яагаад оросууд монгол хуухдуудийн ирээдуйгээр тоглоом хийж байхад хэн ч анхаарал хандуулахгуй бна вэ? Оросын элчин сайдын газар, манай гадаад хэргийн яам, боловсролын газар хааш нь харж бнаа? Сургуулийн захиргаанаас унэн бодит мэдээлэлийг тэд авч чадахгуй гэж уу? Дургуйцсэн эцэг эхчууд дээш нь холбогдох байгууллагад хандахыг хичээж бна. Учир нь тэдний мэдэлгуй баттай ор ундслэлгуй хуухдуудийнх нь дунг цуцлаж бгаа юм. Орос сургуульд сурдаг монгол сурагчдыг дарамт шахалтанд оруулж 11 жилийн аттестатгуй хоцроохнээ. Бид хуухдийнхээ эрх ашигийг яаж хамгаалах вэ.

    Мэдээ нийтлэж тус болооч. Оор хааш нь хандах вэ, 2013-05-22 23:57:16, 182.160.33.17Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. Нэг мэдээ тавих гэсэн юм. Плехановын лицей гэж сонсож бсн бх. Орос аттестаттай тогсдог юм. Ууний тулд орос улсын ЕШ огдог. Энэ онд хамгийн туруунд энэ сургууль шалгалтаа буриадуудтай хамт 4 сарын 20, 23, 29 нд огсон юм. Хариу 7 хоногийн дотор гарах ёстой бсн боловч 5 сарын 21ний одор танай сурагчдын бичсэн шалгалтын хариуг хучингуйд тооцов гэсэн мэдэгдлийг сургуулийн захиргаа дуулгав. Тэд тайлбарлахдаа техникийн саатал Буриадад гараад бух дунг тэглэв гэж мэдэгдсэн. Гэвч буриадаас мэдээлэл авахад манай талаас буруугуй монголын талаас зорчил илэрээд аль хэдийнээ тогсогчдийн материалыг шалгаад тавигдсан дунг хучингуй болгосон гж бгаа. Сургуулийн захиргаа оорсдийн анхааралгуй байдлаас болж гаргасан алдаагаа нууж хаацаалахын тулд бурууг орос руу чихэв уу? Хэн алдаа гаргасны улмаас аттестат авах улсын шалгалт хучингуй болж дахин шалгалт ойрын одруудэд бичэхийг сурагчдаас шаардаж бн уу?  Яагаад оросууд монгол хуухдуудийн ирээдуйгээр тоглоом хийж байхад хэн ч анхаарал хандуулахгуй бна вэ? Оросын элчин сайдын газар, манай гадаад хэргийн яам, боловсролын газар хааш нь харж бнаа? Сургуулийн захиргаанаас унэн бодит мэдээлэлийг тэд авч чадахгуй гэж уу? Дургуйцсэн эцэг эхчууд дээш нь холбогдох байгууллагад хандахыг хичээж бна. Учир нь тэдний мэдэлгуй баттай ор ундслэлгуй хуухдуудийнх нь дунг цуцлаж бгаа юм. Орос сургуульд сурдаг монгол сурагчдыг дарамт шахалтанд оруулж 11 жилийн аттестатгуй хоцроохнээ. Бид хуухдийнхээ эрх ашигийг яаж хамгаалах вэ.

    Мэдээ нийтлэж тус болооч. Оор хааш нь хандах вэ, 2013-05-22 23:57:32, 182.160.33.17Хариу бичих

  138. Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. Нэг мэдээ тавих гэсэн юм. Плехановын лицей гэж сонсож бсн бх. Орос аттестаттай тогсдог юм. Ууний тулд орос улсын ЕШ огдог. Энэ онд хамгийн туруунд энэ сургууль шалгалтаа буриадуудтай хамт 4 сарын 20, 23, 29 нд огсон юм. Хариу 7 хоногийн дотор гарах ёстой бсн боловч 5 сарын 21ний одор танай сурагчдын бичсэн шалгалтын хариуг хучингуйд тооцов гэсэн мэдэгдлийг сургуулийн захиргаа дуулгав. Тэд тайлбарлахдаа техникийн саатал Буриадад гараад бух дунг тэглэв гэж мэдэгдсэн. Гэвч буриадаас мэдээлэл авахад манай талаас буруугуй монголын талаас зорчил илэрээд аль хэдийнээ тогсогчдийн материалыг шалгаад тавигдсан дунг хучингуй болгосон гж бгаа. Сургуулийн захиргаа оорсдийн анхааралгуй байдлаас болж гаргасан алдаагаа нууж хаацаалахын тулд бурууг орос руу чихэв уу? Хэн алдаа гаргасны улмаас аттестат авах улсын шалгалт хучингуй болж дахин шалгалт ойрын одруудэд бичэхийг сурагчдаас шаардаж бн уу?  Яагаад оросууд монгол хуухдуудийн ирээдуйгээр тоглоом хийж байхад хэн ч анхаарал хандуулахгуй бна вэ? Оросын элчин сайдын газар, манай гадаад хэргийн яам, боловсролын газар хааш нь харж бнаа? Сургуулийн захиргаанаас унэн бодит мэдээлэлийг тэд авч чадахгуй гэж уу? Дургуйцсэн эцэг эхчууд дээш нь холбогдох байгууллагад хандахыг хичээж бна. Учир нь тэдний мэдэлгуй баттай ор ундслэлгуй хуухдуудийнх нь дунг цуцлаж бгаа юм. Орос сургуульд сурдаг монгол сурагчдыг дарамт шахалтанд оруулж 11 жилийн аттестатгуй хоцроохнээ. Бид хуухдийнхээ эрх ашигийг яаж хамгаалах вэ.

    Мэдээ нийтлэж тус болооч. Оор хааш нь хандах вэ, 2013-05-22 23:57:47, 182.160.33.17Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. Нэг мэдээ тавих гэсэн юм. Плехановын лицей гэж сонсож бсн бх. Орос аттестаттай тогсдог юм. Ууний тулд орос улсын ЕШ огдог. Энэ онд хамгийн туруунд энэ сургууль шалгалтаа буриадуудтай хамт 4 сарын 20, 23, 29 нд огсон юм. Хариу 7 хоногийн дотор гарах ёстой бсн боловч 5 сарын 21ний одор танай сурагчдын бичсэн шалгалтын хариуг хучингуйд тооцов гэсэн мэдэгдлийг сургуулийн захиргаа дуулгав. Тэд тайлбарлахдаа техникийн саатал Буриадад гараад бух дунг тэглэв гэж мэдэгдсэн. Гэвч буриадаас мэдээлэл авахад манай талаас буруугуй монголын талаас зорчил илэрээд аль хэдийнээ тогсогчдийн материалыг шалгаад тавигдсан дунг хучингуй болгосон гж бгаа. Сургуулийн захиргаа оорсдийн анхааралгуй байдлаас болж гаргасан алдаагаа нууж хаацаалахын тулд бурууг орос руу чихэв уу? Хэн алдаа гаргасны улмаас аттестат авах улсын шалгалт хучингуй болж дахин шалгалт ойрын одруудэд бичэхийг сурагчдаас шаардаж бн уу?  Яагаад оросууд монгол хуухдуудийн ирээдуйгээр тоглоом хийж байхад хэн ч анхаарал хандуулахгуй бна вэ? Оросын элчин сайдын газар, манай гадаад хэргийн яам, боловсролын газар хааш нь харж бнаа? Сургуулийн захиргаанаас унэн бодит мэдээлэлийг тэд авч чадахгуй гэж уу? Дургуйцсэн эцэг эхчууд дээш нь холбогдох байгууллагад хандахыг хичээж бна. Учир нь тэдний мэдэлгуй баттай ор ундслэлгуй хуухдуудийнх нь дунг цуцлаж бгаа юм. Орос сургуульд сурдаг монгол сурагчдыг дарамт шахалтанд оруулж 11 жилийн аттестатгуй хоцроохнээ. Бид хуухдийнхээ эрх ашигийг яаж хамгаалах вэ.

    Мэдээ нийтлэж тус болооч. Оор хааш нь хандах вэ, 2013-05-22 23:58:00, 182.160.33.17Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. Монгол үсэг бичгээр зөв бичиж чадахгүй хэрнээ бусдыг хужаа гэж хараасан тэнэгүүд зөндөө байх юм аа. Монголоор бичиж чаддаггүй хүмүүс л хужаа байх.

    Монгол хэл, 2013-05-23 00:15:04, 202.179.15.26Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. Жинхэнэ эхэ оронч эв нэгдлийг илэрххийлэгч ура

    Baagii, 2013-05-23 08:14:37, 203.91.118.178Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. Эр хүний дотор эмээлтэй хазаартай морь багтдаг гэж үнэн юм даа. Тэнэг хүн тэнгэрээс ах гэж нэг үг бий дээ.

    Зочин, 2013-05-23 08:26:21, 124.158.74.2Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. Elbegdorj deer bizdee, eronxiilogchiin erx medel, chig uureg xyazgaarlagdmal bolovch ene xun sanaachilga gargaj ooriin chig uuregtei bish baisan ch gesen uom exluulsen,xiisen, Zugeer l nalaigaad minii uureg bish gevel xen ch chadna. baterdene sain l xun uom, gexdee tuunii ard ni yamar muuxai uls toriin namantsar nuugdaad 2 sugaar ni shagailaad xulgaich noxod lugaa avirlaj baigaa bileedee. Ard ni nuugdsan ba omnoo batredneeer xalxavch xiisen ul butex uomnuudiig bodoxoor unexeer durgui xurch baina bidnii xuvid. tedniig bodoxoor Bayar, Batbold, M. Enxbold,Xurelsux, Uvsiin 2 xulgaichid, Junai-buyu hayana ooriin erxgui nudend tusaj xorsol toruuldeg uomdaa.

    Зочин, 2013-05-23 08:30:07, 49.0.147.25Хариу бичих

  150. Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. Бат-Эрдэнэ гишүүнийг дэмжиж байна. ялаарай заавал, энэ муу муухай хүсүүсийн яриаг бүү сонсоорой,танд олон хүн итгэж байгаа шүү,тийм л сайн юм бол өөрсдийгөө сайн аваад явж байаа нь хаана байна.

    sar, 2013-05-23 08:34:53, 124.158.107.56Хариу бичих

  152. Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. АРДЧИЛАЛЫГ АВЧРАХАД ЗОРИГ ГАРГАН ТЭМЦЭЖ, АРД ТҮМНИЙ ТӨЛӨӨ ЗҮТГЭСЭН ОДООГИЙН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Ц. ЭЛБЭГДОРЖИЙГ ДЭМЖИНЭ.

    ИРГЭН, 2013-05-23 08:49:31, 182.160.62.89Хариу бичих

  154. Таны нэр:

    Тайлбар:

  155. bitgii hudlaa dongod tujiin narsiig tojiilgochihood soliorood baih um ene mangar hariin tsaana n dandaa luivarchid baigaa bizdee

    s, 2013-05-23 08:59:18, 50.13.13.114Хариу бичих

  156. Таны нэр:

    Тайлбар:

  157. BAT ERDENIIG ERUNKHIILUGCH BOLGOOD ELBEGDORJIIG ERUNKHII SAID BOLGO

    chingis khaan, 2013-05-23 09:59:07, 202.21.115.194Хариу бичих

  158. Таны нэр:

    Тайлбар:

  159. Элбэгдоржид болон нийт Монголчууддаа хандах нь. Хэрвээ ардчилал гэж яг юуг хэлдгийг зах зухаас нь уншиж танилцсан иргэд бол ерөнхийлөгчөөр энэ удаад Элбэгдоржийг бус өөр намаас нэр дэвшсэн хүнийг сонгох ёстой юм.Тэр нь Удвал уу,Бат-Эрдэнэ үү гэдэг нь сонгогчдын мэдэх хэрэг.Монголд сөрөг хүчингүй,хяналтгүй,"ардчиллаар" далайлгасан ардчилсан диктатур тогтоохгүйн тулд,ардчиллыг амьд авч үлдэхийн тулд,ардчилалд үнэнч байгаагаа нотлохын тулд бид ийм алхам хийх ёстой.Эс тэгвэл сая АН-нхан баярцогт (зөвхөн одоогоор мэдэгдэж байгаа нь 1 сая ам долларын нууц хадгаламжтай),алтанхуяг (зөвхөн илэрсэн нь 17 миллиард төгрөгний авилгалын хэрэг), женко баттулга (мах талх байрны үнийг атгаж байгаа, ашиг сонирхлын зөрчилтэй сайд, хурааж цуглуулсан 250 сая ам доллар нь дан хууль бус, шинэ төмөр зам төсөл Монголыг элгээр нь хэвтүүлнэ)зэрэг ялтнуудаа хамгаалаад,ардчилсан шударга ёсыг уландаа гишгэж байгаа шиг ийм үйлдэл ирэх 4 жилд борооны дараах мөөг шиг олшрох болно.Тэд хяналтгүйгээ ашиглаад юу дуртайгаа хийсээр байгаад 4 жилийн дараа АН монголын ардчиллыг өөртэйгээ хамт булшлах аюул хүлээж байна.Монголын ардчилал бидэнд АН-с ч илүү үнэтэйг ухаарцгаа монголчууд аа.Хяналтгүй ардчилал ардчиллын заналт дайсан шүү.

    Элбэгдоржид болон нийт Монголчууддаа хандах нь., 2013-05-23 10:39:26, 103.9.90.130Хариу бичих

  160. Таны нэр:

    Тайлбар:

  161. САЙХАН ХҮН, САЙХАН МАХАН ТОЛГОЙ, МАН ЭНЭ ХҮНИЙГ ЗОЛИГТ ГАРГАВАА ХӨӨРХИЙ, ӨӨРӨӨ Ч ЯАСАН ДУРТАЙ ЮМ ЗАЙЛУУЛ. 90 ОНД БИДНИЙ ҮЕИЙНХЭН ЖАГСАЖ ЯВАХАД МАНЬ ХҮН ХАНЗ ЦАЙ ХАТСАН БООРЦОГ ЦУГЛУУЛЖ ТЭР ҮЕИЙНХЭН САНАЖ Л ЯВАА БАЙХДААХАР АМИА БӨӨЦИЙЛЖ ЯВСАНЫГ

    ЗАЯИЙН ШАВ, 2013-05-23 10:54:12, 202.72.247.249Хариу бичих

  162. Таны нэр:

    Тайлбар:

  163. САЙХАН ХҮН, САЙХАН МАХАН ТОЛГОЙ, МАН ЭНЭ ХҮНИЙГ ЗОЛИГТ ГАРГАВАА ХӨӨРХИЙ, ӨӨРӨӨ Ч ЯАСАН ДУРТАЙ ЮМ ЗАЙЛУУЛ. 90 ОНД БИДНИЙ ҮЕИЙНХЭН ЖАГСАЖ ЯВАХАД МАНЬ ХҮН ХАНЗ ЦАЙ ХАТСАН БООРЦОГ ЦУГЛУУЛЖ ХАР АМИА БӨӨЦИЙЛЖ ЯВСАНЫГ ТЭР ҮЕИЙНХЭН САНАЖ Л ЯВАА БАЙХДАА

    АРХОРОРЛОЛ, 2013-05-23 10:55:22, 202.72.247.249Хариу бичих

  164. Таны нэр:

    Тайлбар:

  165. Ард түмнээ алагчилгүй, эх орноо улсын дайтай улс болгоорой. Амжилт хүсье. Би 4 жил гаруй хугацаанд 200 гаруй удаа нислэг хийж, олон улс орноор дамжин өнгөрч байсан. Монголын улсын гадаад паспортыг хараад хил гаалийнхан нь яаж дээрэнгүй ханддгийг яс махандаа хүртэл мэдэрсэн билээ. Монгол улсын иргэн гэхээр гаднийхан бөхөлздөг болох болтугай. Таны төлөө саналаа өгөхийг бүх мэддэг таньдаг хүмүүсдээ хэлэх болноо.

    Зочин, 2013-05-23 13:44:42, 49.0.169.51Хариу бичих

  166. Таны нэр:

    Тайлбар:

  167. аваргын ярьдаг үгэнд итгэж байгаач МАН-ынх нь ялзралаас айх юм. элбэг чадалтай уран хушуулдагч дүр эсгэсэн ардчлал нь монголыг баллаж байгаагаас айх юм. хөрөнгө мөнгөгүй ч шудрага байя гэж салсан МАХН-ын удвалд нь саналаа агдөг юм билүү. сонгуулийн хяналт хийх үүрэгтэй ТЕГ-ыг тоолдог машин машинтай программ зохиогчтой нь гартаа авсан роберт фрейдландын саналаар болох биз монголчууд ерөнхийлөгчөө биш робертын амбанг томилоод зогсох нь байнадаа.

    уншигч, 2013-05-24 15:25:50, 49.0.140.204Хариу бичих

  168. Таны нэр:

    Тайлбар:

  169. abarga deer dee arai hegjvvlehk biz elbeg hereggvi biz dee abargaa demjinee zeb hvn gej bodoj bna

    Зочин, 2013-05-25 09:11:16, 122.201.18.24Хариу бичих

  170. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар:

Фотог:

ШЕЗ VS ШӨХТГ91

Шүүгчид О.Магнай даргаар нэр төрөө сэргээлгэхээр шүүхэд гомдол гаргана гэв

Фотог:

МОНЦАМЭ:Монгол Улсад болсон онцлох 10 үйл явдлыг нэрлэж байна

"Монцамэ" агентлагийн дотоод мэдээний редакци

Хүүхдийн эмнэлгийн ачаалал хэтэрчээ1

Нийслэлийн Эрүүл мэндийн газрын харьяа эмнэлгүүдийн хүүхдийн орны ачаалал томуу, томуу төст өвчний тархалт ихэссэнээс нэмэгджээ.

Ж.Оюунбаатар: Чингис хот Зүүн бүсдээ тэргүүлэх хөгжилтэй хот болно

Хэнтийчүүд бидний хамгийн том бахархал бол Чингис хаан юм. Мэдээж төрж өссөн Хэнтий нутаг маань ч бидний нэг бахархал шүү дээ.

Адуу (Фото нийтлэл)

Говийн нүдэн дэх адуун сүрэг

Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг: Хэсэг хугацааны дараа бид default буюу улс орноо дампуурсан хэмээн зарлах шаардлага үүсэхийг ч үгүйсгэхгүй

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэгийн УИХ-ын Чуулганы нэгдсэн хуралдаанд хийсэн МЭДЭЭЛЭЛ

УИХ-ын гишүүн З.Баянсэлэнгээс уучлал хүсэж байна

12 сарын 15-нд "Ч. Улаан эхнэртээ 12 тендер авч өгч, З.Баянсэлэнгэ 9 тэрбумын тендер авчээ" нэртэй нийтлэлийг нягтлалгүй нийтэлсэндээ Sonin.mn сайтын хамт олон харамсч байна.

Монгол улс тулгар төрөө төвхнүүлэх, олон Монголчуудаа нэгтгэхийн төлөө тэмцсэн нь

Монголын үндэсний эрх челөөний хөдөлгөөн нь Чин улсын захиргаанд байгаа бүх нутгаа чөлөөлж, Ар Монголоор төвлөсөн үндэсний нэгдсэн улсаа байгуулах чиглэлээр улам гүнзгийрч байлаа. Нэгэнт төрийн тусгаар тогтнолоо тунхагласан Монгол Улсын давын өмнө биелүүлэх зорилго нь Ар, Өвөр ба Барга, Дарьганга, Хөх нуур, Алашаа, Или Тарвагатайн монголчуудын бүх нутгийг хяналтдаа оруулах, тэгэхдээ Хятадын өмнөд нутагт тулгар тогтсон бүгд найрамдах засгийн газар ба бусад олон улсаар тусгаар тогтнолоо хүлээлгэн зөвшөөрүүлэх явдал байлаа.

Хөрөнгө оруулагчдын санхүүгийн саналыг нээлээ

Өнөөдөр таван толгойн нүүрсний орд газарт хөрөнгө оруулагчийг сонгох Ажлын хэсэг техникийн саналдаа авбал зохих босго оноог авсан Чайна Шэн хуа Энержи, Сумитомо корпораци, Энержи Ресурс ХХК-ийн хамтарсан түншлэл, болон Пибоди Энержи корпорациас ирүүлсэн“Санхүүгийн санал”-ыг нээлээ.

Зам, зогсоолоо шийдчихээд дараа нь нэгдүгээр эгнээний “дээрэм”-ээ хийгээсэй