Баримт л Х.Баттулга, Ц.Нямдорж нарын хэн үнэн ярьж буйг нотолно

Нийтэлсэн: 2012-03-27 09:25:57

 

УИХ-ын гишүүн , МоАХ-ы дарга Х.Баттулга телевизид ярилцлага өгөх үеэрээ "Ухаа худаг" болон Монголын төмөр замын төсөлтэй холбоотой асуудлыг хөндөн тавьсан билээ.Түүний маргааш нь Хууль зүй, Дотоод Хэргийн сайд, УИХ-ын гишүүн Ц.Нямдорж Х.Баттулгыг сайд байх үедээ Хятадын  тусгай бүс Хонг Конгийн компанитай нууц гэрээ хийсэн тухай анх олонд дэлгэсэн юм.Хэдийгээр Х.Баттулга түүнийг гэрээ бус санамж бичиг хэмээж асан ч яахын аргагүй гэрээ хийгдсэнийг бид хүргэж байна.
Мөн сэтгүүл зүйн үндсэн зарчим -мэдээллийн тэнцвэрт байдлыг хадгалах зорилгоор УИХ-ын гишүүн Х.Баттулгын Сангийн сайд С.Баярцогтод явуулж байсан "Ухаа худаг" уурхайн хууль бус үйл ажиллагааны тухай албан бичгийг нийтэллээ.Дүгнэлтийг эрхэм та хийх буй за.
 
Э.Мягмар-Өлзий

 

УИХ-ын гишүүн Х.Баттулгын Солонгосчуудтай хийсэн гэгдэх нууц гэрээний төсөл

 

 

 

 

 

 

 

 

\

 

 

"Энержи Ресурс" ХХК-ны хөрөнгө оруулалтын  гэрээний тухай баримт

 

 

 

 

СУРТАЛЧИЛГАА :

122 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. хаха. Гоё шаажээ. Би дүгнэлтээ хийчлээ. Аль аль нь луйварчин юм байна. Юм буцаалдаад л хэрэлдээд байгаа юм байна.

    , 2012-03-27 09:49:07, 202.55.191.57Хариу бичих

  2. ter ni ch oilgomjtoi. hen ch idej uuhaa bodno. gehdee battulga ni haa ochij eh ornoo gazar shoroogoo zarj idehgui ni oilgomjtoi. nyamka gui toriin tushee shig baij chadahaa bolijee. MCS gej novshiin liuvarchid bna. zaza er ni ene jiliin songuuli l uhaantai mergen baih boltugai

    hs, 2012-03-27 10:35:51, 202.126.91.76

    "Ц.Нямдорж Х.Баттулгыг сайд байх үедээ Хятадын Хонг Конгийн компанитай нууц гэрээ хийсэн тухай анх олонд дэлгэсэн юм" Хятадын Хонг Конгийн гэж юу байдаг юм бэ? Сэтгүүлч нэр зүүсэн, мэдлэг, чадвараар хомс Нямдоржийн гар хөл(үүд) энийг зүгээр шивээд оруулчиxсан юм биш үү?! Монголчуудыг мөн ч их доромжлох юм даа. Бөөн үг үсгийн алдаа; англи дээрээ ч тэр, Монгол дээрээ ч тэр. Хэрвээ Монголын төр иймэрхүү алдаа ихтэй, хоорондоо авцалдахгүй гэрээ(гэрээ гэхэд ичмээр, хэрвээ үнэн бол) гадныхантай байгуулдаг бол үнэхээр гутамшиг. Жишээ нь; 1.Монголын төмөр замын өтчит, хувьцаат компани. өтчит гэж ямар юм байдаг юм бэ??? өтчит болон компани гэсэн 2 үгсийн хооронд таслал тавих ёсгүй. 2. Монгол хэл дээрх гэрээнд Батзаяа гүйцэтгэх захирал 1 удаа, Венлиан Ван 2 удаа; захирал болон ахлах зөвлөх гэж, Баттулга сайд 1 удаа гарын үсэг зурах байж. Гэтэл гарын үсэг зураагүй байхад гэрээхүчин төгөлдөр бус. Англи хэл дээрхи нь болохоор Батзаяа гүйцэтгэх захирал 1 удаа, Венлиан Ван захирал 1 удаа, ахлах зөвлөх нь өөрчлөгдөөд Ёон-жу Ким(Young-ju Kim)1 удаа, Баттулга сайд 1 удаа гарын үсгээ зуржээ. Яахаараа Монгол хувилбар дээр нь Венлиан Ван захирал, ахлах зөвлөх гэсэн 2 албан тушаалыг төлөөлж байснаа Англи хувилбар дээр нь болохоор ахлах нь солигдоод Ёон-жу Ким болчихдог билээ. Англи хэл дээрхи найруулга, дүрэм гээд авах юм алга даа.

    haha, 2012-03-27 10:57:20, 69.172.88.102

    Тэгэхээр гэрээг байгуулаагүй биш байгуулсан юм байна. Гарын үсэг нь танилцав гэх утгаас гадна хүлээж авлаа зөвшөөрөв гэсэн утгаар Батттулга гэж бичигджээ. Ямар ч байсан ганц ч гэсэн луйвар илчлэгдлээ. Энэ гэрээний дагуу бол Монголын тал ердөө 33 хувийг эзэмшинэ хятад солонгосын талууд 66 хувь эзэмшинэ гэсэн утга агуулагдаж байна. Бас Баттулгын өөрийнх нь ярьснаар нэг сэргэлэн эр түүний зөвлөх болоод тэгээд барилгын салбарынх бус мөртлөө гайхамшигтай төсөл зохиогоод Шин Шин компани шиг монголоос эрхэмүүдийн хамар доороос уран хулгайлсан гайхамшигт шударга үнэнч хятадууд тэр төслийг сайшааж зээл олгожээ. Үүнд эрхэм Баттулга ямар ч холбогдолгүй зөвхөн түүний нэлээд өндөр түвшинд түншилдэг хятадууд нь хийжээ. . Муу худалч урвагч минь ээ ардчилсан хужаа Ц Элбэгдоржийн өрөөсөн дугуй хань хамсаатан минь чиний ярьж байхыг би зурагтаар харсан Ам чинь чанга зуунги ярьж байвч нүд чинь гөлгөнөөд яг л хулгайч шиг байсан . Чингис хааны хөшөөг бус түүний Монголоо гэх зүрх сэтгэлийг чи хүлээн авч зүрхэндээ барих байсан юм. Нэг муу захын долингиршсон их гарын наймаачин хэрүүлч авгай шиг шүлсээ үсчүүлэн бусдыг доромжилж өөрийн булхайг нууж байхдаа Монголын хувь заяаг уландаа гишгэж байснаа мэдэж байна уу. Төрийн албыг хувийн компанийн хэмжээнд авааачиж хэдэн боловсролтой нэр зүүсэн луйварчингуудаар өөрийгөө тойруулаад Монгол төрийн бодлогыг алдагдуулж төрийн хуулийг завхруулж байсныг чинь ойлголоо мэдлээ . Эх нь хээр алаг бол унага нь шийр алаг гэдэг шиг чи урвагч Ц Элбэгдоржтойгоо адил луйварчин этгээд юм байна. Та нар бүгдийг хуурч чадна гэж сэрүүн зүүдэлж байсан юм биш биз. Мөнх Тэнгэр Эцэгийн минь илгээсэн шударга үнэний илд чиний бузар булайг зүрхэнд чинь тулгах болно. Чи дахиад хэнийг ч хуурч хэнийг ч хохироож чадах аа болино. Ардчилал бол харийнхны далд булаан эзлэлтийг далдалсан сайхан төрхтэй хуурмаг баг гэдгийг дахин баталлаа. Шүүлтийн үед Ц Элбэгдорж Бао баабар М Энхсайхан Н Энхбаяр Баттулга Чулуунбат М Энхболд Дорлигжав тэргүүтэй ардчилсан урвагчид хужаа нарын Монгол эн орон ард түмнээс минь урваж хулгайлж дээрэмдэж олсон мөнгө чинь хүзүүгээр чинь боомилох дүүжлүүрийн гогцоо болон савлахыг олон түмэн нүдээрээ харж чихээрээ сонсох болно. Мөнх Тэнгэрийн тогтоосон цаг тун ойрхон ирсэн. Аюутугай биширтүгэй.

    Zorig, 2012-03-27 11:45:45, 49.0.159.231

    Acknowledged means "verbally recognize receipt of something".

    Acknowledged , 2012-03-31 09:11:53, 118.93.54.230

    За боль доо. Энэ мэт бичиг байтугай зураг хөргийг ч засаж болдог болсон цаг. Нямдорж өөрийнх нь булхай илрэх гэхээр усыг булингартуулах аргаа дахин хэрэглэж байгаа нь энэ. Тэгээд ч энэ чинь гэрээ биш. Санамж бичиг. Хэрвээ ийм гэрээ байсныг Нямдорж мэдэж байсан ба бас нууж байсан бол өөрөө ч буруутай. Хамгийн түрүүнд Нямдоржийн дуусашгүй олон булхай луйврийг илчлэх хэрэгтэй. Тэр бол Хятадын тагнуулын байгууллагын мэдээлэлгч байсан.

    , 2012-03-31 12:29:44, 114.31.70.68

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. mcs gej oligarhiin vant uls bnaa, bugdiig n huuj gargaad battulgaa yerunhii said bolgood communism baiguulay,

    boldoo, 2012-03-27 09:49:23, 202.55.191.57Хариу бичих

  4. communizm hereggui ee. zaaval iim tiim gesen nertei niigem baiguulah geed yadag yum. mgl humuusiin bdal setgelgeend tohirson niigem zohioj bno shuu dee. baruunahan, orosuud neg uur humuus, manaih neg uur. ene turiin erhmuud hulgai hiij mungu luivardahdaa tolgoin ih sain ajilladag shigee eh ornoo geheer bas tegej tolgoigoo ajilluulaasai daa bilee. eh ornii tuluu geheer ni neg l ertuntsuus tasarsan agaariin heregjihiin argagui hachin yum hiigeed. yamar ch setgel bhgui. tuuhend eh ornoo luivardaj ih hurungu shamshigduulsan gej hojim neree uldeeh humuusdee. huuhduud ni chaavaas etseg eheeree gutrah bhdaa. niigem urgelj iim bhgui. tuuhiig guivuulj boloh ch hojim zasaj bno!!!!

    , 2012-03-27 10:52:40, 122.254.127.66

    MCS-g Odjargal naad zah ni Battulga shig Mongolchuudiin uildveruudiig deereemdej avsan shig avaagui ni unen.odjargal 17 chingeleg spirt zuuguugui.Odjargal bie hamgaalagchaaraa uur ulstai alban yosnii barimt bichgen deer gariin useg zuruulaagui.Odjargal Battulga shig heden terbumiin tusel deer tuslahiinhaa ner deerh kompanid ugch novshroogui.Olon yum bii dee.Genko kompani ulsiig avch yavdaggui yum.

    , 2012-03-27 14:51:03, 66.218.47.209

    MCS-iin Spirt Bal Buram odort 17n chingeleg spirteer mongoliig ugjijg baigaa biz dee ternii hajuud yu ch bish hevtenee, Mongoliin buh tenderiig avilgalaar avdag, mongoliin tor zasgiig karmaandaa hiideg geed mcs-d ch gesen baliar yum zondoo shuu dee, ulaanbaatariin buh gazriig avch barilga baridag, mongol ulsiin gazar nutgiig licenz nereer zardag yoo duusashgui n

    , 2012-03-27 19:11:19, 66.108.71.239

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. ENE GEREE BATTULGA BAIGUULSAN BISH L YUM BAINA DAA. ANHAN SHATNY GEREE L BAINA. ANHAN SHATNY GEREE YAJ CH EERCHLEGDEJ BOLNO. BUTSAAD HUCHINGUI BOLGOJ BOLNO.ENE GEREE TEGEED CH NUUTS YUM BAINA SHUU DEE. NUUTS YUMIIG INGEJ GARGAJ BOLDOG YUM BOLOV UU.

    GANAA, 2012-03-27 09:54:37, 202.70.45.238Хариу бичих

  6. Баттулга ажлын гэрээ хийсэн байхад Нямдорж улсын нууц Хужаад задалж тэдний талд үйлчилж суудаг... Тэгээд Нямдоржийг дэмжхийн болжийно уу кккккккккк

    уншигч, 2012-03-27 11:55:45, 180.149.92.5

    Ajliin geree bolhoor Battulgiin jolooch ni ochood hiichehej boldog yum uu.Tegvel Mongol geed uls baigaad yah yum.Neree uurchluud Genko bolchihvol deer.

    , 2012-03-27 19:16:46, 66.218.47.209

    MSC huuramch hortoi arhi ,pivo undaa geh ugaadsaar Mongolchuudiig horloj ustgaj bna ...edniih hujaagaas huurai hor oruulj irj shingelj zardagiig ajilchid ni yarij bna..

    , 2012-03-27 20:19:36, 79.233.164.220

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Xаxаxа алаад хаячих юм байна ? Хаана нь тэгээд Х.Баттулга гээд гарын үсэг зурсан юм байна аа ? Тэгээд ч Баттулга хуулийн дагуу Монгол Улсыг төлөөлж гэрээ хэлэлцээр хийх эрхтэй гээд хуулиар заачихсан байдаг юм гэсэн биздээ? 1100 км замыг Баттулга гуай монголчуудаас нуугаад барьчихвал гэж xэxэxэ Хүн гүжирддэг ЭМ СИ ЭС нэртэй хятадын мафийн гар хөл бологчидтой хариуцлага тооцох цаг болж.

    xaxaxa, 2012-03-27 10:39:03, 69.236.169.85Хариу бичих

  8. Нямдорж Х.Баттулгыг сайд байх үедээ Хятадын Хонг Конгийн компанитай нууц гэрээ хийсэн тухай ... гэчихээд доор нь "УИХ-ын гишүүн Х.Баттулгын Солонгосчуудтай хийсэн гэгдэх нууц гэрээний төсөл" гэнээ, хахаха Сэтгүүлч нэр зүүсэн, мэдлэг, чадвараар хомс Нямдоржийн гар хөл(үүд) энийг зүгээр шивээд оруулчиxсан юм биш үү?! Монголчуудыг мөн ч их доромжлох юм даа. Бөөн үг үсгийн алдаа; англи дээрээ ч тэр, Монгол дээрээ ч тэр. Хэрвээ Монголын төр иймэрхүү алдаа ихтэй, хоорондоо авцалдахгүй гэрээ(гэрээ гэхэд ичмээр, хэрвээ үнэн бол) гадныхантай байгуулдаг бол үнэхээр гутамшиг. Жишээ нь; 1.Монголын төмөр замын өтчит, хувьцаат компани. өтчит гэж ямар юм байдаг юм бэ??? өтчит болон компани гэсэн 2 үгсийн хооронд таслал тавих ёсгүй. 2. Монгол хэл дээрх гэрээнд Батзаяа гүйцэтгэх захирал 1 удаа, Венлиан Ван 2 удаа; захирал болон ахлах зөвлөх гэж, Баттулга сайд 1 удаа гарын үсэг зурах байж. Гэтэл гарын үсэг зураагүй байхад гэрээхүчин төгөлдөр бус. Англи хэл дээрхи нь болохоор Батзаяа гүйцэтгэх захирал 1 удаа, Венлиан Ван захирал 1 удаа, ахлах зөвлөх нь өөрчлөгдөөд Ёон-жу Ким(Young-ju Kim)1 удаа, Баттулга сайд 1 удаа гарын үсгээ зуржээ. Яахаараа Монгол хувилбар дээр нь Венлиан Ван захирал, ахлах зөвлөх гэсэн 2 албан тушаалыг төлөөлж байснаа Англи хувилбар дээр нь болохоор ахлах нь солигдоод Ёон-жу Ким болчихдог билээ. Англи хэл дээрхи гэрээ гээчид нь найруулга, дүрэм гээд авах юм алга даа

    gah gah, 2012-03-27 11:13:47, 69.172.88.102

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. 2 UULAA L LUIVARCHIN SHU GEDGIIG MONGOL TUMEN MEDEH HEREGTE...2 LAA MONGOL TURD BAIJ BOLOHGU HUMUUS,TEHGUI BATTULGA N SAIN NYAMDORJ N MUU GESEN YM BAIHGU,ZUVHUN HUVIIN ASHIG SONIRHOLDO HUTLUGDSUN,SAIN HUMUUS BOLOH GEJ JUJIGLESEN HORT HUMUUS

    IRGEN, 2012-03-27 10:40:01, 49.0.191.74Хариу бичих

  10. MCS hyatad luu shuud nariin tomor zam tavina geed ulairaad baisniig bodvol ene ch yu ch bish bainaa zugeer, Battulgaas oor tegeed ene avilgaliin akuluudtai uzelceed baigaa hun baina uu baihgui baina, tiim uchiraas Battulgiigaa demjnee

    , 2012-03-27 17:44:04, 66.108.71.239

    Battulgaa dagaad hoshgirch l bai.Nariin tsarig Delhiin jisheg gedgiig harin ta uguisgej hoshgirood hereggui.Orosiin buunii nohduud

    , 2012-03-27 19:18:12, 66.218.47.209

    nariin tsarig delhiin jisheg geed delhiitei holbogdchih yum uu 2hon horshtei yum baijeej, muu hyatadiin sheesee odjargaliin doodhiig dolooj baihdaa taarsan novshnuud

    , 2012-03-28 00:05:49, 66.108.71.239

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Монгол орчуулга нь бас сайхан орчуулжээ, зарим нэг гуйвуулга нтр ашиглаж... Зүгээр л энгийн анхан шатны гэрээ байгаад байдаг... НУУЦ гэсэн мөртлөө сайтад дэлгэгдээд, энэ монгол улсад хаха...

    , 2012-03-27 10:42:11, 202.21.105.90Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. battulgad odoo ideh shaardlaga bgaa yumuu daa. ur huuheddee eh ornoo buten uldeeh yumsan gej boddog tsuun heden humuusiin neg gej boddog, ali ch nam-d iim setgeltei humuus bgaa gedegt itgej bnaa. haramsaltai ni muu humuus ene tal deer iluu huchtei bh yum daa. idej uusaniig ni erguulen ur huuhduudeer ni tuluulj uiliin uriig ni uzej etseg ehee uzen yaddag boloh tsag irnee gaigui. bidnii zaluus bugdiig harj dugnej bgaa. ta nartai odoo hariutslaga tootsoj chadahgui ch shudargaar turd garch shudraga togtoltsoog erhemleh zaluus eh ornoo gesen setgeleer ta nariin ur huuhedtei chin hariutslaga tootsoj ingej yavsnii hergiig chin ur dungui bolgoh tsag irj taarna. hugshirsun hoinoo hunii doog tohuu bolj amidrii gej bodoj bval nyamdorj, uur olon shunalt turiin erhmuud ingej yavaad l bgaarai.

    , 2012-03-27 10:45:00, 122.254.127.66Хариу бичих

  14. bishee, end MORIC-g ni ugaasaa Dandon port HK, Moric Korea 2 ezemshdeg gej baina shde, teheer bur tsaana ni shineer baiguulagdah tusliin kompaniig ni Hyatadiin Dandon Port kompany ene il helsen 34% deer nemeh ni ter MORIC-t baigaa huvia nemeed ( urjuuleed garna) garsan huviar ezemshine gesen ug, Moric Korea-n huvid bas adilhan, ter MORIC-t ezemshig bgaa huviig ni end il bichsen 33%-r ni urjuuleed garna. Harin Mongoliin taliin ezemshil bol end bichsen 33%-iig Mongoliin tumur zam kompani dah turiin ezemshliin huviar buyu 51%-iar urjuuleed 15.8% bolj baina. teheer ene ih buteen baiguulalt geed baigaa tumur zamiinhaa zuvhun 15.8%-iig l Mongoliin tur zasag ezemshiheer haragdaj baina, Getel tumur zamiin teevriin tuhia huulin deer tumur zamiin suuri butets 51%-s dooshgui huvi ni turiin medeld baih yostoi gedeg shuudee!!!!

    tootsood uz ldee, 2012-03-27 16:41:37, 202.180.218.10

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Battulag tumur zamiig Hytas SOlongost uguh geree hiisen ni unen l yum baina sh dee. Arai ch dee Battulgaa. Odoo chamaig ard tumen demjihgui. Chi deelee numruh yostoi

    Arai ch dee, 2012-03-27 10:51:51, 180.149.93.3Хариу бичих

  16. Том тэнэгт!!! Гэрээ биш зүгээр зохиомол зүйл... Англи хэл сур, тэгээд унш...өөрийнхөө хэлснээс ичнэ дээ.

    T1, 2012-03-27 11:01:16, 69.172.88.102

    Чи нөгөө үхэх ялаар шийтгэдэг Батзаяа юу? Чи Женкотойгоо цуг ялаа хийнэ шүү

    , 2012-03-27 11:02:32, 202.55.191.57

    Сэтгүүлч нэр зүүсэн, мэдлэг, чадвараар хомс Нямдоржийн гар хөл(үүд) энийг зүгээр шивээд оруулчиxсан юм биш үү?! Монголчуудыг мөн ч их доромжлох юм даа. Бөөн үг үсгийн алдаа; англи дээрээ ч тэр, Монгол дээрээ ч тэр. Хэрвээ Монголын төр иймэрхүү алдаа ихтэй, хоорондоо авцалдахгүй гэрээ(гэрээ гэхэд ичмээр, хэрвээ үнэн бол) гадныхантай байгуулдаг бол үнэхээр гутамшиг. Жишээ нь; 1.Монголын төмөр замын өтчит, хувьцаат компани. өтчит гэж ямар юм байдаг юм бэ??? өтчит болон компани гэсэн 2 үгсийн хооронд таслал тавих ёсгүй. 2. Монгол хэл дээрх гэрээнд Батзаяа гүйцэтгэх захирал 1 удаа, Венлиан Ван 2 удаа; захирал болон ахлах зөвлөх гэж, Баттулга сайд 1 удаа гарын үсэг зурах байж. Гэтэл гарын үсэг зураагүй байхад гэрээхүчин төгөлдөр бус. Англи хэл дээрхи нь болохоор Батзаяа гүйцэтгэх захирал 1 удаа, Венлиан Ван захирал 1 удаа, ахлах зөвлөх нь өөрчлөгдөөд Ёон-жу Ким(Young-ju Kim)1 удаа, Баттулга сайд 1 удаа гарын үсгээ зуржээ. Яахаараа Монгол хувилбар дээр нь Венлиан Ван захирал, ахлах зөвлөх гэсэн 2 албан тушаалыг төлөөлж байснаа Англи хувилбар дээр нь болохоор ахлах нь солигдоод Ёон-жу Ким болчихдог билээ. Англи хэл дээрхи гэрээ гээчид нь найруулга, дүрэм гээд авах юм алга даа.

    T1, 2012-03-27 11:02:54, 69.172.88.102

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Mongol 33%, Hytad 33 huvi, Solongos 44 huviig avahaar tohirchee. Tegvel Mongoliin tumur zam Solongoschuudiinh boljee. Minii muu Mongolchuud tusgaar tognoloo aldlaa daa

    Ene gereend, 2012-03-27 11:05:49, 180.149.93.3Хариу бичих

  18. bishee, end MORIC-g ni ugaasaa Dandon port HK, Moric Korea 2 ezemshdeg gej baina shde, teheer bur tsaana ni shineer baiguulagdah tusliin kompaniig ni Hyatadiin Dandon Port kompany ene il helsen 34% deer nemeh ni ter MORIC-t baigaa huvia nemeed ( urjuuleed garna) garsan huviar ezemshine gesen ug, Moric Korea-n huvid bas adilhan, ter MORIC-t ezemshig bgaa huviig ni end il bichsen 33%-r ni urjuuleed garna. Harin Mongoliin taliin ezemshil bol end bichsen 33%-iig Mongoliin tumur zam kompani dah turiin ezemshliin huviar buyu 51%-iar urjuuleed 15.8% bolj baina. teheer ene ih buteen baiguulalt geed baigaa tumur zamiinhaa zuvhun 15.8%-iig l Mongoliin tur zasag ezemshiheer haragdaj baina, Getel tumur zamiin teevriin tuhia huulin deer tumur zamiin suuri butets 51%-s dooshgui huvi ni turiin medeld baih yostoi gedeg shuudee!!!!

    zalruulga, 2012-03-27 16:39:21, 202.180.218.10

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Нямка өөрийгөө буланд шахчихжээ хөөрхий. Улс төрийн карьераа өөрөө дуусгачихаж

    , 2012-03-27 11:09:41, 183.81.169.2Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Нямдорж Х.Баттулгыг сайд байх үедээ Хятадын Хонг Конгийн компанитай нууц гэрээ хийсэн тухай ... гэчихээд доор нь "УИХ-ын гишүүн Х.Баттулгын Солонгосчуудтай хийсэн гэгдэх нууц гэрээний төсөл" гэнээ, хахаха Сэтгүүлч нэр зүүсэн, мэдлэг, чадвараар хомс Нямдоржийн гар хөл(үүд) энийг зүгээр шивээд оруулчиxсан юм биш үү?! Монголчуудыг мөн ч их доромжлох юм даа. Бөөн үг үсгийн алдаа; англи дээрээ ч тэр, Монгол дээрээ ч тэр. Хэрвээ Монголын төр иймэрхүү алдаа ихтэй, хоорондоо авцалдахгүй гэрээ(гэрээ гэхэд ичмээр, хэрвээ үнэн бол) гадныхантай байгуулдаг бол үнэхээр гутамшиг. Жишээ нь; 1.Монголын төмөр замын өтчит, хувьцаат компани. өтчит гэж ямар юм байдаг юм бэ??? өтчит болон компани гэсэн 2 үгсийн хооронд таслал тавих ёсгүй. 2. Монгол хэл дээрх гэрээнд Батзаяа гүйцэтгэх захирал 1 удаа, Венлиан Ван 2 удаа; захирал болон ахлах зөвлөх гэж, Баттулга сайд 1 удаа гарын үсэг зурах байж. Гэтэл гарын үсэг зураагүй байхад гэрээхүчин төгөлдөр бус. Англи хэл дээрхи нь болохоор Батзаяа гүйцэтгэх захирал 1 удаа, Венлиан Ван захирал 1 удаа, ахлах зөвлөх нь өөрчлөгдөөд Ёон-жу Ким(Young-ju Kim)1 удаа, Баттулга сайд 1 удаа гарын үсгээ зуржээ. Яахаараа Монгол хувилбар дээр нь Венлиан Ван захирал, ахлах зөвлөх гэсэн 2 албан тушаалыг төлөөлж байснаа Англи хувилбар дээр нь болохоор ахлах нь солигдоод Ёон-жу Ким болчихдог билээ. Англи хэл дээрхи гэрээ гээчид нь найруулга, дүрэм гээд авах юм алга даа

    gah, gah, 2012-03-27 11:12:13, 69.172.88.102Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. za chi bidniig bitgii doromjil zugeer l nymdorj shahsan yumaa gj hel ter medleggui mongolchuud yu meddeg gd bgaa bol odoo tiim bish shuu!ymar zevuun novshnuud ve?bid odoo yu ch gesen gutgej bna gj oilgono ongoroo!

    zaa bid bas yumnii uchriig olood orchuulna shuu, 2012-03-27 11:24:10, 180.235.179.41Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. HEDEN TERBUMIIN AJLIIG TUSLAHIINHAA NER DEER KOMPANID AJLIIG NI HED DAHIN HASAJ UGUH LUIVAR BISH! BATTULGIIN TULAH MONGOL ULSIIN NERIIN UMNUUS GADAADIIN KOMPANIUDTAI HARILTSAN OILGOLTSLIIN BICHEGT GARIIN USGEE TATAAD YAVJ BAIH NI SHUDRGAGA YOS!

    , 2012-03-27 11:25:43, 66.218.47.209Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. uuchlaarai yasan medleggui pizdanuud geree baiguuldag yum be? medrel pizdakuud yum sur helnii kurst suu man namiinhan ta nart medleg bhgui bna

    nam nam, 2012-03-27 11:26:27, 180.235.179.41Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Battulga nuutsaar geriinhee uudnees ajiliinhaa uud hurtel tomor zam tavih geree hiiv kk.

    mongol, 2012-03-27 11:26:39, 198.228.193.44Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. тэдэн сарын тэдний өдөр гэрээ байгуулав гэсэн хэрнээ он сар өдрөө тавиагүй байдаг гэнээ!!!

    hahahah, 2012-03-27 11:31:17, 69.172.88.102Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Тэгэхээр гэрээг байгуулаагүй биш байгуулсан юм байна. Гарын үсэг нь танилцав гэх утгаас гадна хүлээж авлаа зөвшөөрөв гэсэн утгаар Батттулга гэж бичигджээ. Ямар ч байсан ганц ч гэсэн луйвар илчлэгдлээ. Энэ гэрээний дагуу бол Монголын тал ердөө 33 хувийг эзэмшинэ хятад солонгосын талууд 66 хувь эзэмшинэ гэсэн утга агуулагдаж байна. Бас Баттулгын өөрийнх нь ярьснаар нэг сэргэлэн эр түүний зөвлөх болоод тэгээд барилгын салбарынх бус мөртлөө гайхамшигтай төсөл зохиогоод Шин Шин компани шиг монголоос эрхэмүүдийн хамар доороос уран хулгайлсан гайхамшигт шударга үнэнч хятадууд тэр төслийг сайшааж зээл олгожээ. Үүнд эрхэм Баттулга ямар ч холбогдолгүй зөвхөн түүний нэлээд өндөр түвшинд түншилдэг хятадууд нь хийжээ. . Муу худалч урвагч минь ээ ардчилсан хужаа Ц Элбэгдоржийн өрөөсөн дугуй хань хамсаатан минь чиний ярьж байхыг би зурагтаар харсан Ам чинь чанга зуунги ярьж байвч нүд чинь гөлгөнөөд яг л хулгайч шиг байсан . Чингис хааны хөшөөг бус түүний Монголоо гэх зүрх сэтгэлийг чи хүлээн авч зүрхэндээ барих байсан юм. Нэг муу захын долингиршсон их гарын наймаачин хэрүүлч авгай шиг шүлсээ үсчүүлэн бусдыг доромжилж өөрийн булхайг нууж байхдаа Монголын хувь заяаг уландаа гишгэж байснаа мэдэж байна уу. Төрийн албыг хувийн компанийн хэмжээнд авааачиж хэдэн боловсролтой нэр зүүсэн луйварчингуудаар өөрийгөө тойруулаад Монгол төрийн бодлогыг алдагдуулж төрийн хуулийг завхруулж байсныг чинь ойлголоо мэдлээ . Эх нь хээр алаг бол унага нь шийр алаг гэдэг шиг чи урвагч Ц Элбэгдоржтойгоо адил луйварчин этгээд юм байна. Та нар бүгдийг хуурч чадна гэж сэрүүн зүүдэлж байсан юм биш биз. Мөнх Тэнгэр Эцэгийн минь илгээсэн шударга үнэний илд чиний бузар булайг зүрхэнд чинь тулгах болно. Чи дахиад хэнийг ч хуурч хэнийг ч хохироож чадах аа болино. Ардчилал бол харийнхны далд булаан эзлэлтийг далдалсан сайхан төрхтэй хуурмаг баг гэдгийг дахин баталлаа. Шүүлтийн үед Ц Элбэгдорж Бао баабар М Энхсайхан Н Энхбаяр Баттулга Чулуунбат М Энхболд Дорлигжав тэргүүтэй ардчилсан урвагчид хужаа нарын Монгол эн орон ард түмнээс минь урваж хулгайлж дээрэмдэж олсон мөнгө чинь хүзүүгээр чинь боомилох дүүжлүүрийн гогцоо болон савлахыг олон түмэн нүдээрээ харж чихээрээ сонсох болно. Мөнх Тэнгэрийн тогтоосон цаг тун ойрхон ирсэн. Аюутугай биширтүгэй.

    Zorig, 2012-03-27 11:44:59, 49.0.159.231Хариу бичих

  34. chi haana gariin useg haraad baigaa yum be?

    hen, 2012-03-27 12:40:15, 69.172.88.102

    ямарч гэрээнд хаана, тухайн он,сар, өдөр заавал бичдэг. тэгэхэд энд юуч алга,энэ гэрээ биш гэдэг нь шууд харагдаж байна. Ламбард ч ийм хачин он сар өдөргүй гэрээ хийхгүй за больж үз. он сар өдөр нь хоосон нь байна ш дэ тэгээд нууц гээд бдаг...

    хариу, 2012-03-27 15:34:41, 202.179.20.237

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Ийм ч гэрээ гэж юу байхав. Ийм үг үсгийн алдаатай юман дээр зурдаг хүн ч гэж юу байхав. Онигоотой л харагдаж байна үнэндээ. хаха

    , 2012-03-27 12:00:02, 202.131.232.34Хариу бичих

  36. Баттулга чинь өөрөө хүлээн зөвшөөрч гэхдээ би зөвхөн танилцав гэж гарын үсгээ зурсан гэж ТВ гээр мэдэгдсэн танилцав зөвшөөрөв соёрхов гэдэг утга хадгалагдсан байдаг гэдгийг англи хэл гадарладаг хүмүүс ойлгох байлгүй.

    , 2012-03-27 12:04:36, 49.0.159.231

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Ugaasaa l Bayangoliin 1 davhart baahan zaluuchuud holslood ulsiin yam ni ajillahgui bolohoor ni edniig daichlaad yum yariad huviaasaa mongo gargaad hiigeed bna gesen biz dee. Tegehdee l huuliin hureend bol huviin sonirhol ni hamaagui sh dee,Ogcorcon said yum chini.

    Baagy, 2012-03-27 12:16:24, 76.111.6.70Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. muu ulaan kommunist nyamdorj p....a

    , 2012-03-27 12:29:30, 76.94.197.13Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. battulgiig ard tumen demjij baina,

    ard, 2012-03-27 12:33:25, 182.160.16.253Хариу бичих

  42. үгүй хужаа нар дэмжиж байгаа

    , 2012-03-27 12:53:31, 49.0.159.231

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Battulga xezee ch buuj uguxgui e, ter bol mongoliin baatar, ueiin ued buruu zuv xelegdej yavsan iim baatruud bsan ym, Nyamdorj bol urvagch, novshiin durvud, UVS aimag ni gej ulaan toosondo daragdsan ym bxad uuruu zaisand jargaj suugaa biz de. DURVUD XUN xun bish gsn MONGOL ARDIIN UG BDAG YM DAA

    Mickey, 2012-03-27 12:57:59, 203.91.117.4Хариу бичих

  44. Чи үнэхээр юу ч ойлгодогүй нэгэн үү эсвэл худлаа мэдэн будлиад байна уу Чиний хайртай ардчилсан хужаа Ц Элбэгдорж тэргүүтэй АН ынхан Монголыг минь ардчилал нэрээр гадны түрэмгийлэлийн бай болгосон. Одоо бүрмөсөн хөнтөрч тусгаар тогтнолыг минь устгахаар заналхийлж байна. Тэгээд чи ардчилсан үзэлтэн нэртэй боол болж хужаа нарын өмнө бөгтгөнөж хүүхдүүдийнхээ хамт зарцлагдан амьдрах болно. Өрөвдмөөр ардчилсан үзэлтэнгүүд эрх чөлөөгөө алдсан хойноо та нар хичнээн харамсаад яах юм бэ.

    , 2012-03-27 13:06:56, 49.0.159.231

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. 2 компаний хооронд байгуулсан гэрээг салбарын яам нь танилцаж зөвшөөрсөн л байна ш дээ. Байдаг л зүйл ш дэ. Тэгээд хөгжүүл хөгжөөд дампууруул дампуурна л биз

    zev btr, 2012-03-27 13:05:05, 203.91.119.101Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Шаадаг гар Батзаяа чи өөрийгөө өмөөрч юм бичихээ болиоч

    , 2012-03-27 13:13:25, 202.55.191.57Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Шаадаг гар Батзаяа чи өөрийгөө өмөөрч юм бичихээ болиоч

    , 2012-03-27 13:13:29, 202.55.191.57Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Шаадаг гар Батзаяа чи өөрийгөө өмөөрч юм бичихээ болиоч

    , 2012-03-27 13:13:31, 202.55.191.57Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Шаадаг гар Батзаяа чи өөрийгөө өмөөрч юм бичихээ болиоч

    , 2012-03-27 13:13:33, 202.55.191.57Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Шаадаг гар Батзаяа чи өөрийгөө өмөөрч юм бичихээ болиоч

    , 2012-03-27 13:13:34, 202.55.191.57Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Шаадаг гар Батзаяа чи өөрийгөө өмөөрч юм бичихээ болиоч

    , 2012-03-27 13:13:38, 202.55.191.57Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Шаадаг гар Батзаяа чи өөрийгөө өмөөрч юм бичихээ болиоч

    , 2012-03-27 13:13:57, 202.55.191.57Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Шаадаг гар Батзаяа чи өөрийгөө өмөөрч юм бичихээ болиоч

    , 2012-03-27 13:14:03, 202.55.191.57Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. баттулга одоо болиж үзээсэй энэ хийсэн ажил хийхгээд байгаа ажил зэргээ нэг хараасай юу хийсэн цааас л хийсэн байна өөр юу хийсэн суглаа гаргасан юу барьсан юу ч бариагүй юу үйлдвэрлэв юу ч үйлдвэрлээгүй байгаа биздээ Энэ мэт хэрүүлээс чинь болж ард түмэн 2-3хэсэг болж талцаад байна дээрээс нь энэ хэвлэл ТВ зэрэг нь байж байгааг нь хар манай гуламжны хоер захаар атмон гэсэн хулгаачууд хүүгтүүдээр үг зөөлгөөд байдаг шиг л юм болоод байна Hямдорж Баттулга Та 2 ордон дотор өөрсдийгөө олхоо байцан юмуу хоёулаа уулзаад наад шоугаа зогсоота 2хэрүүл чинь дэндээд байгаа юм бишүү дээр нь энэ сэтгүүлч нэртэй хэдэн дураакуудыг бүгдийг нь эрлэгт нь тушаамаар байна шүү

    , 2012-03-27 13:23:08, 122.201.28.4Хариу бичих

  64. Яааг зөв. Өөрөө нэг их шударга юм шиг

    , 2012-03-27 14:08:53, 202.55.191.57

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Женко Баттулгын сонгуулийн тайван шударга сонголтоор мөнгөтэй комунистуудын эсрэг тэмцэж байгаа эр зоригийг дэмжиж байна

    , 2012-03-27 14:05:57, 203.194.115.200Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. SANAMJ BICHIG GEED BAISAN HUDLAAL HELSEN BAINASHDEE BATTULGA JINGENE GEREEL BAINADAG HENIIG HUURAAD BAIGAA HUN BE ENE ER

    OOOO, 2012-03-27 14:22:11, 202.179.1.80Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. hen ch harsan heden tsagiin omno hen negen bichsen zugeer l bichdeg bichmel bna shdee yadaj utgiin nairuulag unen baidald oirhon ochih yu ch alga nuuts gej ugiig baruun deed buland bichiheer yum nuuts boldog yum bnaaaa ot ch gesen hatgahad hodoldgiig bugd medne harin haashaa yaj hodolhoo ot ooroo meddeg buruu hodlood bnaaa menget ot mini oooo uuchlaarai huntei adilhan yumiig ot gej helsendee hultsel ochiy

    mal, 2012-03-27 14:23:38, 98.220.225.26Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Нямдоржоо болиоч ээ

    j, 2012-03-27 14:43:29, 180.235.168.203Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Za tegeed oor ymar argaar tomor zamtai boloh ve? Tomor zam hiichih mongotei kompany mongold alga! Ymar ch baisan tomor zamtai boloh heregtei yu? Ugui ymuu? Ug ni baigalaa hadgalj uldehiig husvel TZ herggui! Getel TZ tavinguut buh baylagaa gadagsh zoogood duusna. Ireedui maani olsoh yum bna daa!!!

    Battulga mandtugai!, 2012-03-27 15:40:36, 134.3.93.117Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Ymar ch baisan Battulga Nyamdorj shig luivarchdiin gart uilchilsengui! Mongol ulsad ajil hiij yvna. Nyamdotj bol hereg alga.

    Battulga mandtugai!, 2012-03-27 15:41:51, 134.3.93.117Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. баттулгын зөв, нямдорж одоо болиосой ажил хиййдэг хүн хэрэгтэй баттулга өшөө юмыг дэлгэх хэрэгтэй

    иргэн, 2012-03-27 16:13:36, 202.179.10.114Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Бид дамын наймайчин сонгосон Бидний л хохь,Энэ нийгмийн араншин бол идэж уух завших мөнгө олох шүү дээ Тэгэхлээр нэг муу боловсролгүй наймайчинд эрхээ бариулж тогоотой хоол тавьж өгөхлөөр мэдээж ГАНЦААРАА Л ИДЭХИЙГ ХҮСНЭ биз дээ

    Сонгогч, 2012-03-27 16:18:57, 202.179.2.108Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. end ter MORIC-g ni ugaasaa Dandon port HK, Moric Korea 2 ezemshdeg gej baina shde, teheer bur tsaana ni shineer baiguulagdah tusliin kompaniig ni Hyatadiin Dandon Port kompany ene il helsen 34%-iig ni Dandonii ter MORIC-t baigaa huviar ni urjuuleed garsan huviar Dandon port ene tumur zamiig ezemshine gesen ug, Moric Korea-n huvid bas adilhan, ter MORIC-t ezemshig bgaa huviig ni end il bichsen 33%-r ni urjuuleed garna. Harin Mongoliin taliin ezemshil bol end bichsen 33%-iig Mongoliin tumur zam kompani dah turiin ezemshliin huviar buyu 51%-iar urjuuleed 15.8% bolj baina. teheer ene ih buteen baiguulalt geed baigaa tumur zamiinhaa zuvhun 15.8%-iig l Mongoliin tur zasag ezemshiheer haragdaj baina, Getel tumur zamiin teevriin tuhia huulin deer tumur zamiin suuri butets 51%-s dooshgui huvi ni turiin medeld baih yostoi gedeg shuudee!!!!

    Huuli zurchsun MOU baina!, 2012-03-27 16:44:12, 202.180.218.10Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Монголчууд " ГЭРЭЭ ЗАСААД ТӨРӨӨ ЗАС" гэж эртнээс ярьж ирсэн.Төрийн албанд чөмөгөө дундарч, үсээ цайтал зүтгэсэн гэх ХЗДХ-ийн сайд Ц.Нямдорж өнөөдрийг хүртэл орох оронгүй бусдын байр түрээслэн амьдарч байгааг зөвтгөх арга үнэхээр алга. Ядаж орох оронтой болж байж төрийн ажилдаа эргэн ирэхийг сануулаад ажлаас нь чөлөөлөх хэрэгтэй. Том хүү АНХБАЯР нь АНУ-д консулаар томилогдож явсан. Хараар ч цагаанаар ч алинаар нь ч ажиллаа гэхэд аавдаа нэг өрөө байрны мөнгө хийж өгөх байлгүй дээ.

    , 2012-03-27 16:48:58, 202.55.182.82Хариу бичих

  84. XEXEXE

    , 2012-03-27 16:51:00, 69.236.169.85

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. INGEJ MUUHAI HOL ALDAJ SANDARTSGAAGAAD BAIGAAG BODVOL MCS BOLON TEDNII HAMSAATANGUUD BALARCH BAIGAA YUM BNA DOO ,HOORHIIS

    mgl, 2012-03-27 17:14:47, 69.236.169.244Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Би бодохдоо жишээ нь Ц.Нямдорж сайдын үг, үйлдлийг их гайхдаг. Хуульзүйн сайд байж олон түмний эрх ашиг, улс орныхоо ирээдүйг бодож авилга хээл хахуультай тэмцэх сэтгэл гаргадаггүй, тэгсэн мөртлөө өөрийнх нь асуудал хөндөгдөөд ирэхээр, байшин савны тухай яриа гарахаар гарч ирээд айхтар айхтар мэдэгдэл хийгээд эхэлдэг. Шүүхийн шийдвэр хэрэгжихгүй ноцтой нөхцөл байдал улс оронд үүсч байхад огт дуугардаггүй, харин өөрийгөө хамгаалах болохоор л чанга чанга яриад эхэлдэг. Надад ийм, тийм хүмүүсийн тухай ноцтой баримт байгаа, яахав дээ гээд гаргахгүй байсан юм гээд л бусдыг ил цагаан рэкетэлсэн мэдэгдэл хийдэг шүү дээ. Үнэхээр хууль зөрчсөн ноцтой асуудлууд байгаа бол Хууль зүйн сайд хүн хэрэгтэй үед өөртөө ашиглана гэж хадгалах биш, түүнийг тухай бүрд нь илчилж тэмцэх ёстой. Гэмт хэргийг нуун дарагдуулах нь өөрөө гэмт хэрэг гэдгийг Хууль зүйн сайд мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа

    , 2012-03-27 17:26:16, 49.0.191.55Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Би бодохдоо жишээ нь Ц.Нямдорж сайдын үг, үйлдлийг их гайхдаг. Хуульзүйн сайд байж олон түмний эрх ашиг, улс орныхоо ирээдүйг бодож авилга хээл хахуультай тэмцэх сэтгэл гаргадаггүй, тэгсэн мөртлөө өөрийнх нь асуудал хөндөгдөөд ирэхээр, байшин савны тухай яриа гарахаар гарч ирээд айхтар айхтар мэдэгдэл хийгээд эхэлдэг. Шүүхийн шийдвэр хэрэгжихгүй ноцтой нөхцөл байдал улс оронд үүсч байхад огт дуугардаггүй, харин өөрийгөө хамгаалах болохоор л чанга чанга яриад эхэлдэг. Надад ийм, тийм хүмүүсийн тухай ноцтой баримт байгаа, яахав дээ гээд гаргахгүй байсан юм гээд л бусдыг ил цагаан рэкетэлсэн мэдэгдэл хийдэг шүү дээ. Үнэхээр хууль зөрчсөн ноцтой асуудлууд байгаа бол Хууль зүйн сайд хүн хэрэгтэй үед өөртөө ашиглана гэж хадгалах биш, түүнийг тухай бүрд нь илчилж тэмцэх ёстой. Гэмт хэргийг нуун дарагдуулах нь өөрөө гэмт хэрэг гэдгийг Хууль зүйн сайд мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа

    , 2012-03-27 17:26:37, 49.0.191.55Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Би бодохдоо жишээ нь Ц.Нямдорж сайдын үг, үйлдлийг их гайхдаг. Хуульзүйн сайд байж олон түмний эрх ашиг, улс орныхоо ирээдүйг бодож авилга хээл хахуультай тэмцэх сэтгэл гаргадаггүй, тэгсэн мөртлөө өөрийнх нь асуудал хөндөгдөөд ирэхээр, байшин савны тухай яриа гарахаар гарч ирээд айхтар айхтар мэдэгдэл хийгээд эхэлдэг. Шүүхийн шийдвэр хэрэгжихгүй ноцтой нөхцөл байдал улс оронд үүсч байхад огт дуугардаггүй, харин өөрийгөө хамгаалах болохоор л чанга чанга яриад эхэлдэг. Надад ийм, тийм хүмүүсийн тухай ноцтой баримт байгаа, яахав дээ гээд гаргахгүй байсан юм гээд л бусдыг ил цагаан рэкетэлсэн мэдэгдэл хийдэг шүү дээ. Үнэхээр хууль зөрчсөн ноцтой асуудлууд байгаа бол Хууль зүйн сайд хүн хэрэгтэй үед өөртөө ашиглана гэж хадгалах биш, түүнийг тухай бүрд нь илчилж тэмцэх ёстой. Гэмт хэргийг нуун дарагдуулах нь өөрөө гэмт хэрэг гэдгийг Хууль зүйн сайд мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа

    , 2012-03-27 17:26:57, 49.0.191.55Хариу бичих

  92. chi yag uneniig n heljee shudarga hunii duriig esgehees tsaashgui ,bolohgui bolood ireheer l duugardag amitan shuu dee.Hamag bolj butehgui huuvildaany ard mani hun l suuj baidag eruugiin elementees neg ih deerdeed baihgui hun dee

    hishigee, 2012-03-27 17:36:27, 69.236.169.244

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. hamgiin suulchiin setgegdel gaihaltai unen bichjee

    bowka , 2012-03-27 17:40:28, 59.28.28.143Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. MCS hyatadiin nariin tomor zam tavina geed dairaad baisniig bodhod ene bol yu ch bish bainaa zugeer anhan shatnii geree yum shig baina . tamga ch baihgui uih,zg ch helelceegui . Battulgaas oor zorigtoi ingej Avilgal heeel hahuuliin akuluudtai uzelcej baigaa hun baigaamuu baihgui baina tiim bolhoor ard tumen mini eh oron chin hongkongiin hujaad zaragdaad duuslaa eh ornoo zaragchidtai temtsye

    , 2012-03-27 17:50:34, 66.108.71.239Хариу бичих

  96. Nariin tsarig delhiin standart.Harin urgen tsarig gantshan Orosdiin standart gedgiig ehleed medchiheed hoshgirvol ih sain baina.

    , 2012-03-27 19:13:11, 66.218.47.209

    delhiin standart geed nariin tsarigaar delhiitei holbogdoh uu? 2hon horshtei hevtej, hyataduud mongoliig idchih geed baidaggui bol bas yaya gehsen gevch gazriin zurgandaa hurtel bidniig negtgej zurdag hulgaichuudiig omoordog muu Odjargaliin shees hujaa mini duugaa tat

    , 2012-03-27 21:36:22, 66.108.71.239

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Монгол орчуулгаа нэг анхаарч харахгүй дээ. Гарын үсэг зурсан хүн нь монгол хувилбар дээрээ солигдсон байна. Гэрээний хувьд батлах хүлээн зөвшөөрөхийг approved by гэдгээр илэрхийлдэг. Харин acknowledged by гэдгээр илэрхийлдэгүй шиг санагдах юм. За тэгээд надаас илүү англи хэлний мэдлэгтэнгүүд нь шүүх биз дээ.

    , 2012-03-27 17:58:10, 202.21.112.2Хариу бичих

  98. Hariltsan oilgoltsliin barimt bichegt approved baij bolohgui ni hend ch oilgomjtoi.Hamgiin gol ni barimt baina.Battulgiin gariin useg baina.Guitsee.

    , 2012-03-27 19:14:50, 66.218.47.209

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. За тэгвэл хүнд харагддаггүй төмөр замаар нь нэг яваад үзэх юмсан. Нууц төмөр зам гэж байх уу... Хүнийг муулж байгаад өөрсдийхөө хэргээс мултрах талаар мөн ч сайн бодох юм даа. Хэрэггүй дээ, хүмүүс мэдчихсэн байна лээ. АТГ ялгаад өгөх байх.... АТГ-т бас байр өгчихдөггүй л юм бол шалгах нь гарцаагүй болсон ш дээ.

    Зочин, 2012-03-27 18:10:56, 202.131.230.187Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Энэ хар мэнгэт,хар дотортой Нямдорж арай л хэтрээд байх болтой юм. Уншигч түмэн минь өөрийнхөө толгойгоор бодож үзээч. . . . . . .

    Ахлах түрүүч Нямлхагва, 2012-03-27 18:39:06, 188.61.181.202Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. Энэ гэрээ бутсэн бол өмнөгови Дорногови дорнодийн хөгжилд маш их хуви нэмэр оруулах байжээ.Хэдэн хуви хэн авах ни гол биш Монголчууд өөрсдөө хөрөнгөө оруулж чадахгуй нөхцөлд 33 хуви бол маш том тоо.Тэгээд дээр ни Монголд төмөр замийн хамгийн их унэгүй юмшиг мөртлөө хамгийн чухал юм ни Төмөр замийн тэхнөлөгы-ийг алджээ.Монголчууд ганц ч мэтр төмөр зам бари чадахгуй тохиолдолд монгол улсийг хөгжүүлэх хамгийн чухал шийдбэрээс буцсан байна.Монгол хувилбар дээр ямарбаа нэг хун нууц зэрэглэл тавиж англи дээр алга тэгээд он сар байхгуй байна.Нууц биш байж таараа ........ сангийн сайдаас зөвшөөрөл авах гээд тодорхойлол бизсэн байна Ийм монголд ашигтай гэрээг нууцлаад сэнсаац дэгдээгээд ашиг алга.Тэгээд энэ гэрээг хийсэн ажил ни бутсэн бол Монгол улс Өмнө говиос Баян өлгий хуртэл төмөр зам барихгуй юу тэгсэн бол Монгол улс Хөгжлийн нэг алхам ч явах байжээ..Дэлхий дээ бутсэн бутээгүй сая сая гэрээ өдөр бур хийгдэж байгаа.Харин Оюу толгойн гэрээг хэн хийгээд хэдэн доллар авилгалд авсанийн ард тумэнд заралх естой Нямдорж гуай.Тэгвэл танийг Монголийн ард тумэн бух насаар чин ур хуухэдтэй чин хундэтгэж явах болно буй за.Баяр Баярцогт Зоригт яагаааааааад монгол ашиггуй гэрээ хийв гэдэг ни чухал байна.Монгол наалдаж байгаа юм ю байна.Ою толгой хот хэзээ босох вэ.Ою толгой төмөр зам хэзээ баригдах вэ.Оюу толгой өдөр бур New York torontogiin бирж дээр мөнгө босгож байгаа.Алаагуй байгаа баавгайн арисийг зарж байгаа.гэхдээ нууцаар алтийг торонто руу зөөж байгаа.Зөөхгүй бол энэ бизнэсс яаж бутдийн.Хоосон юм руу хэн ч хөрөнгө оруулахгуй.

    mongol zaluu, 2012-03-27 18:54:42, 68.194.158.141Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. Jolooch tuslah ni olon ulsiin geree hiigeed yavdag saidtai uls delhiid Mongoloos uur baihgui.Tuslahiinhaa 200.000 tugregiin hurengetei kompanid neriig ni uurchilj baigaad ugchihdeg bas arilchihsan dotor shuu.17 chingeleg spirtiin ue Mongold hezee duusah yum be?

    Kino, 2012-03-27 19:11:58, 66.218.47.209Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. энэ дээр тависан гарийн усэг бол бугд нэг хунийх байна.Доор Баттулга гарийн усгийн албан тушаалийг гараар бичсэн байна.Иймэрхүү гэрээ бол хучин төгөлдөр биш санаатай найруулгатай бичсэн зохиол байна.Гэрээ бол тийм тодорхой биш хөрөнгө оруулалт ни хаа байна.Мөнгөний эх уусвэр ни хаа байна.Бугдийн тавиач Нямдорж гуай.Монголчууд 20 жилийн өмнөх шиг тэнэг байхаа болицон шуу Хэрбээ бутсэн бол монголд ашигтай юм байна.Монголчууд ахиад хийх хэрэгтэй төмөр замийн гэрээг хийх хэрэгтэй

    mongol zaluu, 2012-03-27 19:31:31, 68.194.158.141Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. sonin mn-g yaaj hiisen tuhai mash todorhoi tailbarlasan baisan. Uneheer ulaan kommunist Fuc- kuud um daa

    sonin mn bol mahn-n fuck, 2012-03-27 19:41:39, 84.53.63.63Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. naad geree gegch chine shal hudlaa

    , 2012-03-27 19:52:26, 202.179.11.58Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. Eh ornoo gesen zyrhtei hyn bolov uu! gej gordoj baisan hyn maan bas budaa bolloo. Mongoliin turd baigaa novshnuudiig harah byrt buuljis tsutgaj baina.Bid hugjih boloogyi. yagaad gevel tsever medleg bolovsroltoi Mongolchuudaa tysheegyi tsagt hugjihgyi.

    Germanaas, 2012-03-27 19:54:39, 131.169.103.115Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. энд гол нь стратегийн ордыг төр 51 хувиар эзэмшинэ гэсэн хуулын заалтын дагуу асуудлыг тавьж байгаа нь зөв эж үзэж байна . Ман бусад төмөр , алт , цайр , нүүрсний ордуудыг стратегийн багцад багтаан тодорхой хувыг нь иргэдэд эзэмшүүлэх естой. Монголд төр засаг байдаг юм бол гаргасан хууль журамыг сахин биелүүлэх үүрэгтэй

    , 2012-03-27 20:19:57, 116.203.80.121Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. "Авлигатай тэмцэж, шударга ёсыг тогтоон, хөгжил дэвшилд хүргэнэ" гэх өгүүлбэр өөрөө өгүүлбэр зүй, утгын хувьд бас алдаатай. "авлига" биш "авилга". Энэ байгуулга авилгатай тэмцсэнээр Монгол улс хөгжил дэвшилд хүрнэ гэж байхгүй. Яагаад гэхээр энэ байгуулга Монгол орныг хөгжил дэвшилд хүргэх гэж байгаа байгуулга биш. Зөвхөн авилга авсан/өгсөн этгээдийг илрүүлж, шалгаж зохих байгууллагад нь шилжүүлэх үүрэгтэй байгуулга. --->Авилгатай тэмцэж, шударга ёсыг тогтоон...Энэ 2ын хооронд таслал байх ёсгүй. Хэрвээ таслал тавихаар бол төгсгөлүүд нь ижил байх ёстой; тэмцэж, тогтоож...гэж. Авилгатай тэмцэж--->Авилга гэдэг чинь хоёр болон түүнээс дээш тооны этгээдүүдийн хооронд хийгдэж буй гэмт хэрэг. Авилгатай бус Авилга авдаг/өгдөг хүмүүстэй нь тэмцэх ёстой биш гэж үү??? Түүнээс авилга гэсэн нэр томьёотой тэмцээд яахав дээ, үр дүн гарахгүй биз дээ. Шударга ёсыг тогтоон---> Энэ байгуулга авилга өгдөг/авдаг этгээдүүдийг илрүүлсэнээр нийгэмд шударга ёс тогтчихгүй. Шударга ёсыг тогтоох байгуулга бол ШҮҮХ! гэмт этгээдүүдийг Шүүх үнэн зөвөөр нь шүүж, хариуцлага тооцсоноор нийгэмд шударга ёс тогтоход нөлөөлнө. "авлига"--->Монгол хэлний үгсийн санд ч байхгүй үг. Яана даа гэж...

    ATG-iin uuden deerh bichees, 2012-03-27 20:20:51, 69.172.88.102Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Battulgiig ard tumen demjinee ,ter eh oron ,ard tumnee uud ni avch yavj chadah tsoriin gants hun ,garch ireed huuliig guuli bolgood bgaa luivarchdiig hurungiig ni huraagaad shorond hataagaad uguurei

    , 2012-03-27 20:22:11, 79.233.164.220Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. нууц төмөр зам барина гэхээр газар доогуур баих уумэнгэ зомби

    зочин, 2012-03-27 20:23:12, 202.179.10.70Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. MSC hort undaa ,pivo ,arhiig buu heregle humuusee hujaagiin huurai horiig shingelj zardag yum shuu.. seremjluuleg

    , 2012-03-27 20:23:37, 79.233.164.220Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. Battulga-iig gaigui eh oronch yum uu gesen hudlaa yum aa. Eruusuu naimaaachin hund itgej bolohgui yum baina mongolchuud aa.

    Maimaa, 2012-03-27 20:30:19, 182.160.57.14Хариу бичих

  126. ugaasaa hudlaa shd

    , 2012-03-27 21:43:34, 202.55.191.57

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. ed nar hoorondoo alalzaad hamag bulhaigaa degchihvel harin goe yum bishuu unen turh ni garch irne shu dee gehdee ene 2 huniig har tsagaanaar ni yalga gevel Nyamdorj 100 huvi har baij taarna daa harin Battulga arai deer baih gej bodoh yum medeh yum algaa

    tsts, 2012-03-27 20:45:41, 188.23.254.3Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. boliosoo

    irgen, 2012-03-27 20:58:45, 202.126.91.201Хариу бичих

  130. hen

    , 2012-03-27 21:43:26, 202.55.191.57

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. er n anzaaraad baihad Battulga n arai dumguur sanagdaad baigaa um.

    , 2012-03-27 21:20:22, 202.179.2.190Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. za manai zasgiin gazarch oligtoi amitad bish dee Oyutolgoigoo bas 51%iig n avch chadahgui avilgald idegdeed gadniihand ogcon,

    , 2012-03-27 21:39:30, 66.108.71.239Хариу бичих

  134. Battulga baisan l biz dee

    , 2012-03-27 21:43:18, 202.55.191.57

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. yamar ch bsan toriin duulal egshiglej toriin dalbaa orgohod hoyor anisaga n chiigtdeg eh ornoo amaaraa bish zurheeree hairaldag saihan mongol tamirchin er

    , 2012-03-27 22:04:36, 98.220.225.26Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. Баттулга өөрөө засгаас гарахыг зүүдлээчгүй байтал Алтанхуяг нь АН-аа төлөөлөөд гарах мэдэгдэл хийсэн нь Энэ нөхөр баттулгыг цус харавуулчих шахсан байна. Идэж завших луйвардах нарийн аргатай мөртлөө боловсролгүй бүдүүлэг хар ухаантай Женко-д төрийн эрх ашүийг зөрчих эрх байхгүй дээлийг нь нөмрүүлээд генералуудын араас явуулж Засгийн дээд сурнуульд суулгаж боловсролтой мэргэжилтэй болгох хэрэгтэй.

    Данший , 2012-03-27 22:57:56, 49.0.157.30Хариу бичих

  138. Battulga deel nomrohoos omno MCS, Su,Nyamka Bayartsogt, zorigt , M Enkhbold, Barsbold ,elbegee, uul-ees avhuulaad oiriin 20n jil tasraltgui tord baisan oligarhi bolson humuus shorond oroh bailgui dee

    , 2012-03-28 00:13:07, 66.108.71.239

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. нямдорж-д монголийг хөгжүүлж болохгүй шүү гэж хятад агаа нар нь захисан бхаа,тэгээл мань хашир монголийн хөгжилд дандаа саад хийдэг шаасан сда

    эх оронч, 2012-03-28 01:11:15, 77.92.199.223Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. нямдорж-д монголийг хөгжүүлж болохгүй шүү гэж хятад агаа нар нь захисан бхаа,тэгээл мань хашир монголийн хөгжилд дандаа саад хийдэг шаасан сда

    , 2012-03-28 01:11:41, 77.92.199.223Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. Ta buhen Battulga damiin naimaachin geed l baih yum Getel Nyamdorj turiin naimaachin shuu dee,ali ni iluu gaigui sonsogdoj bna. tegeed ch ter geree ene ter ni on sargui yum bna,Turiin nuutslaliig uuriinhuu ulaan nuuriig hamgaalahiin tuld ingej il gargaj baival caid ta Huuliig yostoi guuli bolgoj bna gesen ug...Odoo bolno oo Nyamdorj said aa,Ta bugdiig huuliin daguu hiideg gej yaridag gehdee tanii hariutsdag yam huuliin heregjiltiig hangadag salbar getel Mongol ulsad yamar ch huuli heregjdeggui,odoo dahij hezee ch bitgii ene salbariin said bolj bolohgui ta!!!!!!!

    mongol, 2012-03-28 01:22:25, 76.114.207.32Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. ene Nyamdorj yaagaad uls oron hogjij tomor zamtai bolyo geed baihad ni saad bolood bgaa pizda ve ugaasaa idej uuj bgaa l yum chin talaar ni yadaj tomor zam tavichihval ireeduitei yum shig sanagdah yum bas ene baruun aimgiinhan Nyamaa gologiig songohoo bolimoor yum

    bayanaa, 2012-03-28 04:50:11, 83.251.12.206Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. naymdorj yag yamar ajil xiix estoi xun be. ajilaa xiixgui oort xeregtei gesen xen negnii biznesiig demjeed guideg xun shig l baix yum. ard tumen aix auylgyi amidarmaar baina erxem mongol ulsiin gants xyyli xaruytsan saidaa.

    x, 2012-03-28 04:56:20, 76.170.253.157Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. Тэгж яривал УИХ-ын дарга Д.Дэмбэрэлийн БНСУ-д айлчилсан аж­лын төлөвлөгөөг Гадаад харилцааны сайд Г.Зан­даншатар, УИХ-ын Там­гын газрын дарга Ц.Ша­равдорж нар баталсан байна. Үүнд "БНСУ-тай төмөр замын бүх чиглэ­лээр хамтран ажиллахыг дэмжинэ. Энэ ажлыг 2010 оноос эхэл. Үүнийг хариу­цах газар нь Зам тээвэр, барилга, хот байгуулал­тын яам" гээд заагаад өгчих­сөн байгаа. Ийм үүрэг даалгаврын дагуу Төмөр замын хөрөнгө оруу­лагч компанитай гэ­рээ байгуу­лах эрхийг "Монголын төмөр зам" компанид өг­сөн юм. Үнэндээ "Монголын төмөр зам" компанид хө­рөнгө мөнгө гэж байгаа­гүй. Тэднийг хөрөнгөтэй болгох үүднээс 49 хувийг нь олон улсын хөрөнгийн бирж дээр гаргаж хувь­чилъя, үлдсэн 51 хувь нь төрийн мэдэлд байг гэсэн юм. Тиймээс тэр компани хөрөнгө оруулагчтай гэрээ хийхийн тулд Орос, Хятад, Япон, Солонгосын компанитай уулзаж, гэрээ­гээ хийх эрхтэй

    teneg Э.Мягмар-Өлзийд, 2012-03-28 05:00:19, 157.157.140.146Хариу бичих

  150. Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. ОЮУ ТОЛГОЙН ГЭРЭЭГ АШИГГҮЙ ШАXУУ XИЙСЭН XҮНИЙ НЭГ Н БАЯРЦОГТ МӨН БИЛҮҮ? МИНИЙ МЭДЭXИЙН КОЛУМБИЙН ИX СУРГУУЛД 6 САРЫН КУРСТ СУУСАН ҮЛДСЭН XУГАЦААНД Нь ПИЗЗА ЗӨӨЖ БАЙГААД ИРСЭН. ЭЛБЭГЭЭ Ч БАС ХАРВАРДЫН ИX СУРГУУЛД 6 САРЫН XӨТӨЛБӨРТ Л XАМРАГДСАН БУСАД ЦАГТ Нь XАР АЖИЛ XИЙЖ БАЙСАН. НЯМДОРЖ XУУЛь ЗАСАЖ БАЙСАН Нь ТОГТООГДСОН БИШҮҮ? ИЙМ XҮНД ИТГЭЖ БОЛНО ГЭЖ ҮҮ? БАС XОТЫН А XЭСЭГТ БАЙРАЛДАГ ТАНСАГ БАЙР 300-XАН МЯНГАН ТӨГРӨГӨӨР ТҮРЭЭСЭЛДЭГ ГЭЖ БАЙГААМ XЭНИЙГ ДОРОМЖЛООД БАЙГАА ЮМ БОЛ. XОТЫН ЗАXАД 1 ӨРӨӨ БАЙР 300000-ААС БАРАГ ИЛУУ БИЗ ДЭЭ? СУ. ДАНЖААД XАРИН МАШ САЙН АЖИЛЛАЖ БАЙГАА XАРАМСАЛТАЙ Нь МОНГОЛЧУУДЫН ЭРX АШГИЙН ТӨЛӨӨ БИШ ГЭДЭГ Нь ТОДОРXОЙ БАЙНА. ОЮУ ТОЛГОЙН ГЭРЭЭГ XЭНД АШИГТАЙ XИЙЧИX ВЭЭ? МОНГОЛ XҮНИЙГ XӨГЖҮҮЛЖ МЭДЛЭГЖҮҮЛЭX БОДЛОГО НЭН ТҮРҮҮН АВЧ XЭРЭГЖҮҮЛНЭ ГЭЧИXЭЭД ЯАГААД XАЛАМЖИЙН МӨНГӨ ТАРААX БОДЛОГО БАРИМТЛААД БАЙНА?

    , 2012-03-28 05:51:27, 24.22.136.25Хариу бичих

  152. Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. Нямдорж Хятаддаа байртай болохоор Монголд байр сууц хэрэггүй түрээсээр байж байхад яах вэ дээ ААН...

    , 2012-03-28 08:46:44, 180.149.65.146Хариу бичих

  154. Таны нэр:

    Тайлбар:

  155. Баттулга бол Монголын ард түмний хүү. Нямдорж тэргүүтэй авилгалч төрийн бөөснүүд та нар бол Монгол улс, монголчуудын нэг номерийн дайснууд.

    Сонс, 2012-03-28 09:13:55, 112.187.233.109Хариу бичих

  156. Таны нэр:

    Тайлбар:

  157. Эхлээд ухаа худаг талаар унэнийг хэлээд ог нямдоржоо бусадийг нь дараа сонсоно айлийн аав ээж хоер нь махийг нь идчихээд хуухэдууддээ ясийг нь огдог билуу

    Тэнэг, 2012-03-28 09:32:42, 96.26.78.21Хариу бичих

  158. Таны нэр:

    Тайлбар:

  159. Аливаа хоёр талын юмуу олон талын гэрээнд гарын үсэг зурахад Засгийн газраас уг гэрээнд үсэг зурхыг зөвшөөрсөн эрх олгосон байх ёстой. Тэр эрхийн бичгийг авалгүйгээр нөгөө тал гарын үсэг зурах ёсгүй. Ийм хэмжээний Гэрээг гаднын ямар нэг улстай байгуулахад зөвхөн нэг яамны төлөөлөгч оролцоод хийдэг ч асуудал биш дээ. Дор хаяад Гадаар хэргийн яам, хууль зүйн яамныхан заавал оролцсон байх ёстой. Учрыг нь сайн олж байж тайлбар хийх хэрэгтэй. Ийм байдлаар нууц, нууц биш Гэрээ, Хэлэлцээрүүдээ хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүдээр дэлгээд байвал энэ төрийн ажил чинь яаж явах юм бэ???!! Хэн манай улсад итгэж Гэрээ, Хэлэлцээр байгуулах болж байнаа???

    , 2012-03-28 10:50:40, 193.57.67.241Хариу бичих

  160. Таны нэр:

    Тайлбар:

  161. Баттулгын зөв. Хүнд мэдэгдэггүй нууц Төмөр зам байдгийг НЯадорж , Хүрэлбаатар хоёр л харсан юм байх даа. Хүн итгэмээр юм ярихад яадаг байнаа. Хүнд харагдаггүй Төмөр замаа Ня сайд нэг харуулаадхаач

    , 2012-03-28 13:59:51, 202.131.230.187Хариу бичих

  162. Таны нэр:

    Тайлбар:

  163. Яаж хүнд мэдэгдэггүй нууц Төмөр зам гэж байхав дээ, Ня гуай

    , 2012-03-28 14:01:19, 202.131.230.187Хариу бичих

  164. Таны нэр:

    Тайлбар:

  165. ЧАДВАРГЇЙ ХУУЛЬЧ ГАНСЇХ БОЛОВСРУУЛСАН ГЭРЭЭ БАЙНА фИЛИФФИН ЇЙЛЧЛЭГЧЭЭ ШААЖ БАЙГААД БИЧСЭН БОЛОХООР МУУ ГЭРЭЭ БОЛЖ тЭРНИЙ ЦАЛИНГ ОЛОХГЇЙ БОЛ БОЛОХГЇЙ Ш ДЭЭ

    , 2012-03-28 18:56:46, 202.72.245.252Хариу бичих

  166. Таны нэр:

    Тайлбар:

  167. NUUZAAR TUMUR ZAM BARIJ BAIVAL CHUTGUR BAISAN CH YADGIIN!!! NYAMDORJ ENE ULSAD YU HIICHEED BAIGAAN?

    BATTULGIIG DEMJIJ BAINA, 2012-03-28 19:08:42, 202.179.19.120Хариу бичих

  168. Таны нэр:

    Тайлбар:

  169. наадахь чинь яах вэ нямдорж нарын авилгалыг яриач

    , 2012-03-28 22:05:56, 202.131.232.179Хариу бичих

  170. Таны нэр:

    Тайлбар:

  171. Нямдоржтонгууд хүүхэд хуурч байгаа аятай юм ярьж хэрүүл маргаан хөөцөлдөх юм. ТҮ-гээр гарсан баримт, сонинд гарсан мэдээлэлийг харахад энэ нь зүгээр гэрээний загвар бөгөөд уншиж танилцав гэж гарын үсэг угаасаа зурагддаг юм байна лээ. Аар саар шалдар балдар юмаар хөөцөлдсөн арчаагүй амьгүй албатууд. 2012 онд Төрийг цэвэрлэх цаг болсон. Төрийн албан хаагчыг 2 дахин цомхотгож, тэдгээр хүмүүсээр нийгэмд тустай хөдөлмөр хийлгэх хэрэгтэй. Та нар хаа газрын албан байгууллагын үүдээр ороод л тэнд Татвар төлөгчидөөр тэжээлгэж байгаа хэдэн 100 төрийн албан хаагч нэр зүүсэн тэжээвэр гахайнуудыг олж үзэх болно. Хов жив ярьсан, кофе цай хоол ууж идсэн, харилцааны наад захын соёл байхгүй, ядаж Оффисийн хэрэглээний программаа бүрэн ашиглаж паблик ажилаа хийж чаддаггүй, улсын дугаартай утсаар өдөржингөө амин хувийн ажилаа ярьж, ажлын цагаар хувийн ажлаа амжуулдаг, ард иргэдийг хахаж хяхаж хавчдаг, мөрддөг, мөшгөдөг хүмүүсээр дүүрсэн байна. Яагаад үүнийг нь дээд удирдлага нь харж мэдсэн мөртлөө дүлий дүмбэ оргиод суугаад байдаг юм бэ? Арчаагүй, хялбар аргаар амьдарч байгаа хувалзнуудаасаа салсан цагт татварын элдэв дарамтнаас ангижрах болноо гэдгээ Иргэн Та ухамсарлах хэрэгтэй. Баттулга А-ын томоохон бүлэглэлийг ил гаргаж ирж байх шиг байна. Дэмж шударга иргэдээ.

    Том хүн, 2012-03-30 17:00:16, 202.179.19.167Хариу бичих

  172. Таны нэр:

    Тайлбар:

  173. энэ дотор Польш хүний нэр зохиж явна. Zbigniew Brzeziński

    bat, 2012-04-03 13:23:20, 83.7.52.141Хариу бичих

  174. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар:

Фотог:

Ж.Оюунбаатар: Чингис хот Зүүн бүсдээ тэргүүлэх хөгжилтэй хот болно257

Хэнтийчүүд бидний хамгийн том бахархал бол Чингис хаан юм. Мэдээж төрж өссөн Хэнтий нутаг маань ч бидний нэг бахархал шүү дээ.

Фотог:

Н.Алтанхуяг :2014 онд Монгол Улсын эдийн засаг 12,9 хувь хүрч өсөх хандлагатай байна 13

УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдаанд Ерөнхий сайд Н.Алтанхуяг Монгол Улсын эдийн засгийн оны эхний улирлын байдлын талаар мэдээлэл хийлээ.

Баянзүрхчүүд гэр бүлийн үнэ цэнийг мэдрүүлнэ

Дэлхийн гэр бүлийн баярын өдрийг угтан Баянзүрх дүүргийн Хүүхэд гэр бүл хөгжлийн төвөөс санаачлан зохион байгуулж буй “Гэр бүлээрээ” аяны нээлтийн арга хэмжээ өнөөдөр боллоо. “Гэр бүлийн хөгжлийг дэмжих жил”-ийн хүрээнд болж буй уг арга хэмжээний нээлтийн ёслолд ИТХ-ын дарга Ц.Батхүү, Тамгын газрын дарга Б.Амартүвшин, Хүүхэд гэр бүл хөгжлийн төвийн дарга Д.Эрдэнэтуяа болон албаны бусад хүмүүс оролцлоо.

ХУД-ын Онцгой байдлын хэлтсийн албан хаагчид бие бялдарын шалгалт өглөө1

Хан-Уул дүүргийн Онцгой байдлын даргын 2014 оны 04 дүгээр сарын 16-ны өдрийн А/22 дугаар тушаалын дагуу Онцгой байдлын хэлтсийн алба хаагчидаас бие бялдрын шалгалт авлаа.

Фотог:

Авлигын эсрэг үндэсний хөтөлбөрийн төслийн талаар хэлэлцүүлэг хийв2

Авлигын эсрэг үндэсний хөтөлбөрийн төслийн талаар хэлэлцүүлэг хийв

Монголын сонгуулийн байгууллага сорилтыг давж, сонгуулийг амжилттай зохион байгуулав гэж дүгнэжээ

НҮБ-ын Хөгжлийн хөтөлбөрөөс “Монгол Улсад үзүүлсэн сонгуулийн туслалцааны сургамж 2008 -2012 он” сэдэвт тайланг хэвлэн гаргажээ.

"Дэлхий чи хараач !!!! Эзэн Чингисийн Монгол нэгдэн дуулж байна" (Фото сурвалжлага)

"Хамаг Монгол" төслийн хаалтын тоглолт (Фото сурвалжлага)

МҮАН-ын дарга М.Энхсайхан УИХ-ын гишүүн Г.Уянгын байр суурийг шүүмжлэв

УИХ-ын гишүүн, МҮАН-ын Удирдах Зөвлөлийн гишүүн Г.Уянга Хууль зүйн сайд Х.Тэмүүжинг огцруулах эсэхтэй холбоотой асуудлаар байр сууриа илэрхийлж, түүнийгээ олон нийтэд нээлттэй хүргэсэн билээ.

“Женко” Баттулгын “МАНАН” киноны I анги дууслаа

Төр засаг тогтворгүй, эдийн засаг уналттай, хө­рөнгө оруулагч нар дүр­вэсэн, дайжсан байдал хэнд ашигтай юм бэ.