УИХ-ын гишүүн Б.Мурат: Хятадаас хүнсний ногоо авахгүй байж болдоггүй юм уу?

Нийтэлсэн: 2017-04-21 17:09:26

СУРТАЛЧИЛГАА :

7 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН НЬ: - ТАРХИ - ЗҮРХНИЙ СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСАЛ. - Ишеми, инфаркт /шигдээс/. - Даралт ба хуянг эрүүлжүүлнэ. - Цус шингэлэн холестрин бууруулна. - Цусан хангамж, цусны эргэлтийг сайжруулна. - Бусад судасны бөглөрөл болон давтан харвалт зэрэг хүндрэлээс урьдчилан сэргийлнэ. НАЙРЛАГА: Нийт 28 төрлийн ханаагүй /өөх/ тосны хүчил агуулагдсан. ҮНЭ: 1 сараар хэрэглэх нь: /1 сав/ 240’000₮, 1 курс- 3 сар хэрэглэх: /3 сав/ 720’000₮, УТАС: 96665038 Та Цусны биохимийн дараах шинжилгээнүүдийг хийлгэж хэрэглэвэл үр дүнгээ илүүтэй харах болно. Үүнд: 1. Холестрин 2. Триглицерид 3. HDL – Өндөр нягтралтай өөх тос 4. LDL – Бага нягтралтай өөх тос ЛИ ЭР КАНы танилцуулга бичлэг: https://www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-04-21 18:38:21, 202.179.24.137Хариу бичих

  2. НААД Өндөр нягтралтай өөх тосОО АВААД ТЭР ТАМДАА ОЧИЖ ШАТАЖ ҮХ, ЗАЯА ЧИНЬ ТЭРДЭЭ

    ХАРИУ, 2017-04-22 14:08:10, 1.25.118.116

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. MASH ZUV YUM YARIJ BN. UR TARIA, TUMS HUNSNII NOGOOG ZUVHUN DOTOODOD TARIALSAN MONGOL TARIALANCH NOGOOCHDIIN URGATSAAR MONGOL ULSAA HANGAH ZORILTIIG ENE HAVARIIN TARIALALTAAS EHLEED TAVIAD AJILLAAD UZEECH EE. NAMAR 9 SARIIN 1 NEES HYATADAAS ORJ IREH HUNSNII NOGOOG ZOGSOOCHIH HEREGTEI. TSEVER HURSUND TSEVER UREER TARISAN CHANAR SAITAI UR TARIA, NOGOOGOOR MANAI GAZAR TARIALANGIIN SALBARIINHAN MONGOLCHUUDAA HANGAJ CHADNA. TEDNIIG DEMJIH TURIIN BODLOGO L DUTAAD BAIGAA YUM. MURAT GISHUUN MASH ZUV, TODORHOI SANAL TAVILAA. DEMJEEREI GISHUUD EE.

    Зочин, 2017-04-21 19:12:54, 104.6.184.33Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Хятадын ногоо бол 100% хор,нуль пестицидээр хучиндэж ургуулсан оорсдийнхнь идэж байгаа ногооч ялгаагуй химийн бордоогоор хучиндсэн заваан юм байдаг!ОХУын Эрхуу,Амурский,Красноярский хязгаарт сибирийн хахир хатуу оволтэй газар зуны 2-хон самые доктор химийн бордоогоор хучиндэж хунсний ногооны 2 ургац авч сибирийн хотуудын зах зээлийг хямдхан ногоогоор шидэн хордуулж байгаа жишээгээс улгэр авч Монголын зах зээлруу хятадад ногоо ,эсвэл хятадуудын ургуулсан ногоог хуулиар хорих хэрэгтэй!Яаагаад гэвэл энэ бол мал хямдаар зарагдаж байгаа 200% химийн хор!!!!!!

    Зочин, 2017-04-23 03:57:07, 91.76.152.96Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Mas heregtei zvil hellee.mongol heleer mash muu yari bna

    Зочин, 2017-04-23 15:11:59, 202.9.43.58Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Hyatadad urguulsan hortoi nogoog shuud horigloj hyazgaarlah heregtei shuu dee.dotoodiin zah zeelee demjij hamgaalmaar yum.ashig haisan dotoodiin zarim 1 nogoochid hujaa nogoo taridag gesen.bolimoor yum.

    Zochin, 2017-04-24 00:23:57, 66.87.77.49Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Hyatadiin gyril dotor hybnii yas,eldebiin bohir zyilyyd orj irsen tyhaid BAATAR GENERAL chenjurgui yarian deer, helsen syy!!!Hyatadaas gyril jims nogoo oryylahaan horih heregtei baih aa!

    Hyatadaas hynsnii zyil deer gyril tergyyten horih , 2017-04-24 05:54:26, 92.167.222.150Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: