УИХ-ын гишүүн Д.Оюунхорол: Манай намын шартай залуус үгээ татаж сурах хэрэгтэй байна

Нийтэлсэн: 2017-10-18 15:01:31

СУРТАЛЧИЛГАА :

8 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. зөвшдээ.маргаад хэрэлдээд сайн юм бхгүй .хамтраад хазайхад түшээд түлхээд явахаас .хамт явж байгаад араас н өшиглөөд хутгалаад байх хэрэггүй энэ бол хүн чанаргүй асуудал .аюурмуухай минь

    бор, 2017-10-18 16:28:45, 5.136.226.86Хариу бичих

  2. Bitgii ulin hutsaad bai omhii avgai min chi ! Zail chi hudlaa hutsaad baih chin muu omhii avilgachin avgai chin !

    Зочин, 2017-10-18 21:55:06, 101.235.87.63

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Alivaa niigem nas nasnyhaa yalgavraar huvaagdsan baidag.

    zochin, 2017-10-18 16:34:45, 202.70.34.70Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. МАН - ЫН МАФИЖСАН БҮЛЭГЛЭЛИЙН ИДЭВХТЭН ОЮУНХОРОЛ ҮНЭНИЙГ НЬ ХЭЛСЭН НАМЫН ЗАЛУУ ГИШҮҮДИЙГ АМЫГ БАРИХ , МОХООХЫГ ОРОЛДОЖ БУЙ БҮЛЭГЛЭЛИЙН ДУУ ХООЛОЙ БОЛЖ БУЙГААС ӨӨР УЛС ЭХ ОРНОО ГЭСЭН ЧАНАДЫН СЭТГЭЛ ТҮЙ Ч БАЙХГҮЙ !!! МАН Л ГЭЭД БАЙНА УГТАА НАМЫН НЭРИЙГ ЯАЖ АШИГЛАХ ВЭ ?!!!!! Л ГЭСЭН ХОРОН БОДОЛ ТЭЭГЧ АВГАЙ !!!

    Зочин, 2017-10-18 17:16:05, 122.201.31.246Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. 60 тэрбумын 1 тэрбумаар нь сайдын суудал авсан энэ муу авгай гаргасан мөнгө 1 нугалж авч чадаагүйдээ хорсож үхэх гэж байгааг нь ээ_ хараач.

    Зочин, 2017-10-18 17:43:00, 203.91.115.40Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Манай намын залуус үгээ татаж сурах хэрэгтэй gejee - zaluu bolovson huchin ni er ni yaj beltgegddeg um bol? Tiim sistem bii um uu?

    Зочин, 2017-10-18 18:34:28, 202.70.34.70Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. zaisangaas bayanzurhiin guur hurtel uuliin zamaar yvaad uzeerei..bogd uuliig dagaad ergelt bolgon shahuu uul tegshilj baishin barij bn..ene avgai l zarsan bh daa

    Зочин, 2017-10-18 19:55:04, 139.5.217.64Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Ene neg manai namiin unet zuil geed hutcdag bolj ! Ta nariin unet zuil bol avilga avah , Mongoliin turiig 60 terbumaar zarahl bizdee !

    Зочин, 2017-10-18 21:56:53, 101.235.87.63Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: