Б.Хурцыг Солонгост элчин сайдаар томилохыг Ерөнхийлөгч Х.Баттулга яагаад зөвшөөрчихөв дөө?

Нийтэлсэн: 2017-11-17 06:49:01

Тагнуулын Ерөнхий Газрын дарга асан, Монгол Улсаас Солонгос улсад суух элчин сайдад нэр дэвшсэн, генерал Батын Хурц энэ долоо хоногийн туршид л дуулиан тарилаа.
2017 оны 11 сарын 1-нд Монгол улсын Засгийн газар хуралдаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Солонгос Улсад суугаа Элчин сайд Б.Ганболдыг эгүүлэн татаж, түүний оронд ТЕГ-ын даргаар ажиллаж байсан Б.Хурцыг томилохоор болсон билээ.  Улмаар Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх 11 сарын 2-нд Ерөнхийлөгч Х.Баттулгад  Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Солонгос Улсад суугаа Элчин сайдаар Б.Хурцыг томилох саналаа хүргүүлсэн .Харин уг саналыг Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хүлээн зөвшөөрч, 11 сарын 8-нд УИХ-ын дарга М.Энхболдод зөвшилцөх саналыг хүргүүлсэн билээ. Ингээд 2017 оны 11 сарын 16-нд УИХ-ын Аюулгүй байдал,гадаад бодлогын байнгын хороо Б.Хурцыг БНСУ-д Элчин сайдаар томилох тухай асуудлыг хэлэлцэх үеэр Б.Хурц УИХ-ын гишүүн Л.Болдын асуултанд хариулах үеэрээ: "Л.Болд гишүүн Батлан хамгаалахын сайдаар ажиллаж байхдаа Хойд Солонгосоос зэвсэг авах асуудал яригдсан. АТГ ч шалгаж байсан. Хойд Солонгост танаас болж хоёр хүн хүн цаазлуулсан. Та шударга хүн мөн үү. Би цааш нь ярих уу. Манай мөрдөн шалгах хэлтэс нэг давхарт ажилладаг. Тэдгээр залуусаа би одоо ч өмгөөлнө. Хэт хувийн зүйл ярьсанд уучлаарай. Та Хойд Солонгост 300 мянган ам.доллар төлөх естой шүү. Молекул гэж найзынх нь хүүхдүүд асуудалд орсон. Та шударга хүн мөн үү? Би одоо цааш нь юм ярих уу үгүй юу?" хэмээсэн юм.
 
 
Гэсэн ч санал хураалтаар Б.Хурцыг БНСАУ-д Элчин сайдаар томилохыгУИХ-ын Аюулгүй байдал,гадаад бодлогын байнгын хорооны  гишүүдийн 78.6 хувийн саналаар дэмжсэн . Харин  өчигдөр УИХ-ын чуулганы хэлэлцэх асуудлын эхэнд Монгол улсаас БНСУ-д суух бүрэн эрхэт элчин сайдад нэр дэвшиж буй Б.Хурцын томилгоог хэлэлцэж, тус асуудлыг хойшлуулсан юм. Учир нь УИХ-ын нэр бүхий 22 гишүүн томилгоотой холбоотой асуудлаар нийтийн сонсгол явуулах хүсэлт гаргасан.
 Гэвч тус сонсголыг явуулах нь хууль бус гэдгийг УИХ-ын Тамгын газраас мэдэгдсэн учир нийтийн сонсгол явуулах тухай горимын саналаар бус гишүүний нэр хүндтэй холбоотой асуудлаар тодруулах шаардлагатай байгаа тул Элчин сайдын томилгоог хойшлуулах санал гарган, дэмжигдсэн нь энэ. Үүний дараа бас л дуулиан дэгдэж, УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан төрийн хамгаалалт хүссэн албан бичгийг УИХ-ын дарга М.Энхболдод хүргүүлэв.
Тодруулбал уг албан бичигт "ТЕГ-ын дарга асан Б.Хурц өнөөдөр 14:00 цагийн үед УИХ дахь АН-ын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбатын өрөөнд байхдаа "Ж.Батзандан аятайхан байгаарай, үгүй бол орон дотор чинь хүнээр хорлуулж алж чадна шүү” гэж заналхийлсэн. Тухайн үед УИХ-ын гишүүн  Д.Эрдэнэбат, Л.Болд нар хамт байсан. Иймд миний бие болон гэр бүлийн гишүүдийн эрүүл мэнд, амь насыг төрийн хамгаалалтад авахыг хүсч байна" гэсэн байв.
Ийнхүү Батын Хурцыг Монгол Улсаас Солонгос улсад суух элчин сайдад нэр дэвшүүлсэн явдал Монголын улс төрийн амьдралд ойрд үзэгдээгүй хурц ширүүн уур амьсгалыг бий болгоод байна. Үүнтэй зэрэгцэн иргэдийн дунд нэгэн асуулт зүй ёсоор гарч байгаа нь  Б.Хурцыг Монгол улсаас Солонгос улсад суух онц бөгөөд бүрэн эрхт элчин сайдаар томилохыг Ерөнхийлөгч Х.Баттулга яагаад зөвшөөрчихөв гэх яриа. Мэдээж аливаа асуудлаар ямар ч шийдвэр гаргах, хэнийг ямар албан тушаалд томилохыг зөвшөөрөх, эс зөвшөөрөх нь Ерөнхийлөгчид хуулиар олгогдсон бүрэн эрхийнх нь асуудал. Гэвч Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга чухамдаа нам дамнасан, хууль хүчний байгууллагыг хэрсэн, улс төр, бизнесийн бүлэглэлтэй тэмцэнэ гэж амлан, ялалт байгуулсан улс төрч билээ.
 
М.Чойжал
СУРТАЛЧИЛГАА :

346 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Khurtsig Londond tomilooch

    Malchin, 2017-11-17 08:05:17, 66.181.185.224Хариу бичих

  2. Ийм л хариугуй юмийг сонгож гаргасан аа ойлгож авцгаа. Муу амьсгаа яг " Монголыг ялуулж харагдаарай " . Хурцаас каалтсан юм байгаа биз хаха

    MCS, 2017-11-17 08:26:18, 207.154.255.244

    Манай Ц.Нямдорж сайд , Батзандан , Аюурсайхан мэтийн цөөн хэдэн тооны улс төрчдөөс бусад естой сүүл долоосон гөлөгнүүд байдаг юм байна. Одоо бол Баттулгын чухал уарайтай зургийг харахаар бүр хөх инээд хүрч байна

    Зочин, 2017-11-17 08:57:57, 128.199.34.222

    Женко гэдэг хоч бол чамд гоедож. Ийм бандийн царайтай гэж хэн мэдлээ. Манай босоо Ц.Нямдорж л наад нэг тархи толгойд оо хүртэл тарга тэвээрэг авчихсан Б.Хурц гэсэн тэжээвэр гахайг чинь нухна .Харж л бай та нар. Нээх бейсболын цохиураар тамирчид цохиод байдаг ац цагаа тулсан чинь гөлөг байдаг юм байна.

    Зочин, 2017-11-17 09:18:52, 46.101.37.112

    Женкогийн луйвардаж авсан үйлдвэр, буудлуудын Но-г Хурц сайн мэднэ. Тэгээд л цаш нь яриулахгүйн тулд зөвшөөрсөн.

    Зочин, 2017-11-17 09:49:19, 43.242.243.113

    УИХ дахь АН-ын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбатын өрөөнд байхдаа "Ж.Батзандан аятайхан байгаарай, үгүй бол орон дотор чинь хүнээр хорлуулж алж чадна шүү” гэж заналхийлсэн. Ямар ч гэм зэмгүй БОЛД,БАТЗАНА 2 Хурцыг Эрдэнэбатын өрөөнд дуудаж яах гэж байсан бэ???Зүүдээ ярих гээд хулгайгаа ярьчихав уу

    Зочин, 2017-11-17 10:14:33, 103.212.117.204

    г юу болсоныг энэ сэтгэдэр бичиж байгаа хүмүүс мэдээд бүгд хажууд байж гэрч болоод ингэж бичээд байна уу.Батзандан 2008 оны 7 сарын 1нд Монголын ард түмнийг яаг ингэж турхираад 5 хүний аминд хүргэсэн.дараа нь муу Магнайг шоронд чихэж өгөөд дууссан.Батзанданг хэн турхирч хэн суг татсан бэ??? Батзандан хэнд үйлчилсэн бэ???

    Зочин, 2017-11-17 10:23:39, 103.212.117.204

    монгол оронд үнэнч шударша асуудал гэгч асуудал апгдаад 6 жил боллооо ардбчилалынхан төрийн толгойд гараад о хрд түиний дунд чс хаяж ус цацсаар байгаад МОНГОЛ ОРОНД шударга явдал бүрэн утгаараа устсан шүү дээ Ардбн намынхан ч гэсэн ардчлалынханы үйлдлийгдавтан хийдэг болсон шүү дээ

    Зочин, 2017-11-17 10:58:58, 203.91.117.8

    Х.Баттулга гэж Цайхуа овогтын утсан куукэлдэй гэдгийг л олж харлаа. Овоо юм уу гэсэн чинь овоолсон баас байлаа чи.

    Зочин, 2017-11-17 11:01:09, 138.197.152.12

    Бүгдийг байр байранд нь тавих ерөнхий сайд ,офшорчдыг илрүүлэх ерөнхийлөгч нар элчин сайдаа ч тавьж чадахгүй ингэж мунгинаж, Хурцаас айж бэмбэгнэж байгаа нь даанч ичмээр,даанч сэжиг хүрмээр .Батзандан,Аюурсайхан ,Нямкагаас бусад их хурлын гишүүд ч энэ хүнээс айж чичирдэг юм бна. Бүх но-г нь мэдэж бгаа болохоор тэр биз. Ямар арчаагүй хүмүүсийг бид сонгоо вэ гэхээс дургүй хүрч бна. Их хурлыг тараах хэрэгтэй. Ерөнхий сайд,ерөнхийлөгч нараас юу ч хүлээгээд нэмэргүй нь,шударга ажиллахгүй юм бна. Хурц элчин сайд болох гэж улайрч байхын оронд шударга бус бүхнийг илчил,өөрийгөө ч илчил тэгээд ард түмнийхээ дунд ор.

    Зочин, 2017-11-17 11:05:21, 43.242.243.244

    ЛАЛАР пизда чи С.Зоригийн хэргээс хол байгаарай ! Хошного царайлсан урвагч , түй чамайг хараал идэг .

    Зочин, 2017-11-17 11:05:35, 46.101.13.13

    монгол оронд чинь юу болчихоо вэ мх хуралд ч ?рэнхийлэгчийн дамгийн газарт засагт нь монолын төрийн ноен нуруу болж чадах хүн \ НЯМДОРЖ ЛҮНДЭЭ\ нараас өөр хүн даанч алга дандаа гүдамжны яриатай,хогийн новшнууд л байна

    Зочин, 2017-11-17 11:14:31, 203.91.117.8

    ийм байхад монгол орон хөгжинө гэж хэзээч байхгүй

    Зочин, 2017-11-17 11:15:57, 203.91.117.8

    ЗОРИГИЙН ХЭРЭГ ИЛРҮҮЛСЭНИЙ ТӨЛӨӨС.ХУРЦЫГ БАРЬЖ ИДЭХ НЬ ЭЭ.

    Зочин, 2017-11-17 11:43:55, 182.160.33.18

    ИДЭЖ УУ ГЭЭД УЛСЫН НУУЦ ГЭЭД НҮДЭЭ АНИАД СУУВАЛ ХУРЦ ХҮҮ ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮН БОЛОХ ЮМ БАЙНАЛ.ЕРӨӨСӨӨ ХЯТАД ОРОСЫН ТАГНУУЛ УЛСЫН МӨНГӨ ЗАВШИГЧИД ХЭРЭГ ХИЙЧЭХЭЭД ГАДААДАД ГАРАГСАДЫГ БОЛОН ЗОРИГИЙН ХЭРГИЙН ИЛРҮҮЛСЭНИЙ ТӨЛӨӨСӨНД ХУРЦ ЛУУ БҮХ Л НОВШНУУД ДАЙРЧ БАЙНА.ХУРЦ ХҮҮ ТЭСНЭ ШҮҮ.

    Зочин, 2017-11-17 12:30:13, 182.160.33.18

    ХЭХЭ ХУРЦ БААС ЮУГААР АА ХЭРЭГ ИЛРУУЛДЭГ ЮМ БЭ ? ЗОХИОМОЛ ХЭРЭГ ГЭДГИЙГ НЬ БУГД МЭДЭХ БОЛЖ , ТИЙМЧ БОЛООД САНДЧААД ЗУГТАХЫН ТУУС.

    Зочин, 2017-11-17 13:36:45, 108.171.194.237

    ХОЙД СОЛОНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН НАЙМАА ХИЙДЭГ ГЭЖ ЗАРЛАДАГ ХУРЦАД ХОЙЛОГ ШУВУУН МАХ ИДУУЛ ЭЭ ! ХАХА ТРАМП МЭДЭЭД ШУУД САНКЦ ХОРИГ ! МУУ МАНТУУ ТОЛГОЙЛЧООД МУУ МААНАГ !

    Зочин, 2017-11-17 13:47:22, 108.171.205.61

    ХОЙД СОЛОНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН НАЙМАА ХИЙДЭГ ГЭЖ ЗАРЛАДАГ ХУРЦАД ХОЙЛОГ ШУВУУН МАХ ИДУУЛ ЭЭ ! ХАХА ТРАМП МЭДЭЭД ШУУД САНКЦ ХОРИГ ! МУУ МАНТУУ ТОЛГОЙЛЧООД МУУ МААНАГ !

    Зочин, 2017-11-17 13:47:47, 108.171.205.61

    ХОЙД СОЛОНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН НАЙМАА ХИЙДЭГ ГЭЖ ЗАРЛАДАГ ХУРЦАД ХОЙЛОГ ШУВУУН МАХ ИДУУЛ ЭЭ ! ХАХА ТРАМП МЭДЭЭД ШУУД САНКЦ ХОРИГ ! МУУ МАНТУУ ТОЛГОЙЛЧООД МУУ МААНАГ !

    Зочин, 2017-11-17 13:47:54, 108.171.205.61

    ХОЙД СОЛОНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН НАЙМАА ХИЙДЭГ ГЭЖ ЗАРЛАДАГ ХУРЦАД ХОЙЛОГ ШУВУУН МАХ ИДУУЛ ЭЭ ! ХАХА ТРАМП МЭДЭЭД ШУУД САНКЦ ХОРИГ ! МУУ МАНТУУ ТОЛГОЙЛЧООД МУУ МААНАГ !

    Зочин, 2017-11-17 13:48:00, 108.171.205.61

    ЕР НЬ ИНГЭХЭД МУ - ЫН ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР ИЙМ НОЦТОЙ ГОМДОЛ ИРЖ БАЙХАД ЯАГААД ХАВ ДАРААД СУУГААД БАЙСАН ЮМ БЭ ? УИХ ХУУЛЬ ЗУЙН БАЙНГЫН ХОРОО ЛАВЛААЧ ? ЭСВЭЛ Б. ХУРЦ ШААГААД БАЙГАА ЮМ УУ ?

    Зочин, 2017-11-17 13:59:34, 108.171.207.220

    ЕР НЬ ИНГЭХЭД МУ - ЫН ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР ИЙМ НОЦТОЙ ГОМДОЛ ИРЖ БАЙХАД ЯАГААД ХАВ ДАРААД СУУГААД БАЙСАН ЮМ БЭ ? УИХ ХУУЛЬ ЗУЙН БАЙНГЫН ХОРОО ЛАВЛААЧ ? ЭСВЭЛ Б. ХУРЦ ШААГААД БАЙГАА ЮМ УУ ?

    Зочин, 2017-11-17 13:59:41, 108.171.207.220

    ЕР НЬ ИНГЭХЭД МУ - ЫН ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР ИЙМ НОЦТОЙ ГОМДОЛ ИРЖ БАЙХАД ЯАГААД ХАВ ДАРААД СУУГААД БАЙСАН ЮМ БЭ ? УИХ ХУУЛЬ ЗУЙН БАЙНГЫН ХОРОО ЛАВЛААЧ ? ЭСВЭЛ Б. ХУРЦ ШААГААД БАЙГАА ЮМ УУ ?

    Зочин, 2017-11-17 13:59:47, 108.171.207.220

    ЕР НЬ ИНГЭХЭД МУ - ЫН ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР ИЙМ НОЦТОЙ ГОМДОЛ ИРЖ БАЙХАД ЯАГААД ХАВ ДАРААД СУУГААД БАЙСАН ЮМ БЭ ? УИХ ХУУЛЬ ЗУЙН БАЙНГЫН ХОРОО ЛАВЛААЧ ? ЭСВЭЛ Б. ХУРЦ ШААГААД БАЙГАА ЮМ УУ ?

    Зочин, 2017-11-17 13:59:53, 108.171.207.220

    ЕР НЬ ИНГЭХЭД МУ - ЫН ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР ИЙМ НОЦТОЙ ГОМДОЛ ИРЖ БАЙХАД ЯАГААД ХАВ ДАРААД СУУГААД БАЙСАН ЮМ БЭ ? УИХ ХУУЛЬ ЗУЙН БАЙНГЫН ХОРОО ЛАВЛААЧ ? ЭСВЭЛ Б. ХУРЦ ШААГААД БАЙГАА ЮМ УУ ?

    Зочин, 2017-11-17 14:00:10, 108.171.207.220

    ХУРЦ ГЭДЭГ ХУЛГАЙЧИЙН БАЛАГ ДУУСАХГУЙ БОЛОЛТОЙ ЮМ. БААС АА ГООЖТОЛ ЛАВИХ ДУРТАЙ , БААЧХААД БӨГСӨӨ ЦЭВЭРЛЭЖ ЧАДАХГҮЙ , ХАА ЯВСАН ГАЗРАА ДАНДАА ӨМХИЙ САМХАЙ ТАВЬЖ ЯВАХ ЮМ. УИХ -ЫН ЧУУЛГАН ДЭЭР БОЛ МОНГОЛ УЛС БОЛ ХОЙД СОЛОНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН НАЙМААГААР ХОЛБОГДДОГ , ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР ДЭЭР НЭХЭМЖЛЭЛ ИРЛЭЭ ГЭЭД ЕСТОЙ ДЭЛХИЙН ШИВШИГ БОЛГОЛ ОО !

    Зочин, 2017-11-17 16:37:33, 108.171.207.219

    ХУРЦ ГЭДЭГ ХУЛГАЙЧИЙН БАЛАГ ДУУСАХГУЙ БОЛОЛТОЙ ЮМ. БААС АА ГООЖТОЛ ЛАВИХ ДУРТАЙ , БААЧХААД БӨГСӨӨ ЦЭВЭРЛЭЖ ЧАДАХГҮЙ , ХАА ЯВСАН ГАЗРАА ДАНДАА ӨМХИЙ САМХАЙ ТАВЬЖ ЯВАХ ЮМ. УИХ -ЫН ЧУУЛГАН ДЭЭР БОЛ МОНГОЛ УЛС БОЛ ХОЙД СОЛОНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН НАЙМААГААР ХОЛБОГДДОГ , ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР ДЭЭР НЭХЭМЖЛЭЛ ИРЛЭЭ ГЭЭД ЕСТОЙ ДЭЛХИЙН ШИВШИГ БОЛГОЛ ОО !

    Зочин, 2017-11-17 16:37:43, 108.171.207.219

    Ерөнхийлөгч өө. Дээд шүүх бол хулгайч, луйварчдын үүр шүү. Баттай мэдээллээр Дээд шүүхийн иргэний танхимын тэргүүн Сонинбаяр, хуучин тэргүүн Амарсайхан ах дүү, танил тал муутай хөгшид өвгөд, эмэгтэйчүүдийн орон байр, өмч хөрөнгийг луйварчидтай нийлж дээрэмдэж, авилгал авдаг. Эдгээр шүүгчид хэргийг тохирох, авилгал авч дамжуулах, золиос болгох талыг судлах гэх мэт иж бүрэн үйл ажиллагаа явуулдаг сүлжээтэй, бусад бүх шүүгчдээ нөлөөндөө оруулсан цагаандаа гарсан хулгайч нар шүү. Их цэвэрлэгээ хийхгүй бол прокурор, шүүх ийм л байдалтай байгаа...

    Зочин, 2017-11-17 17:59:07, 103.26.195.96

    Хурц бол шударга, эх оронч, цэргийн хүн.

    Зочин, 2017-11-17 19:05:54, 202.179.18.194

    Б.ХУРЦ ӨӨРИЙН МЭДЭГДЭЛЭЭР 6 САРЫН 12 НД ХОЙД СОЛОНГОСООС ИРСЭН НЭХЭМЖЛЭЛЭЭР ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР М.ЭНХ - АМГАЛАНГ БАРИАД ӨГЧИХЛӨӨ ! ЭНХ - АМГАЛАН ТАНЫГ ТӨРИЙН ХЭРГИЙГ ЦАЛГАРДУУЛЖ ,УЛС ОРНЫ ХООРОНД ЦАВ СУУЛГАЖ ДЭЛХИЙН ТАВЦАНД МОНГОЛ УЛСЫН НЭР ТӨРИЙГ ГУТААЖ СУУ ГЭЖ ГАРГАЖ ТАВИАГҮЙ БАЙХ ШҮҮ ! АРАЙ ХОЙД СОЛОНГОСЫН ТАГНУУЛЫН БАЙГУУЛГАТАЙ ХАМТАРЧ АЖЛААД БАЙГАА ЮМ БИШ БИЗДЭЭ ? ҮАБЗ , УИХ- ЫН ХУУЛ ЗҮЙН БАЙНГЫН ХОРОО, ТЕГ , УМБГ ЭНЭ НОЦТОЙ АСУУДЛЫГ ХАМТАРСАН АЖЛЫН ХЭСГИЙГ БАЙГУУЛЖ НЭН ДАРУЙ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ БОЛЖ ЭЭ !

    Зочин, 2017-11-17 20:27:47, 108.171.194.236

    Б.ХУРЦ ӨӨРИЙН МЭДЭГДЭЛЭЭР 6 САРЫН 12 НД ХОЙД СОЛОНГОСООС ИРСЭН НЭХЭМЖЛЭЛЭЭР ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР М.ЭНХ - АМГАЛАНГ БАРИАД ӨГЧИХЛӨӨ ! ЭНХ - АМГАЛАН ТАНЫГ ТӨРИЙН ХЭРГИЙГ ЦАЛГАРДУУЛЖ ,УЛС ОРНЫ ХООРОНД ЦАВ СУУЛГАЖ ДЭЛХИЙН ТАВЦАНД МОНГОЛ УЛСЫН НЭР ТӨРИЙГ ГУТААЖ СУУ ГЭЖ ГАРГАЖ ТАВИАГҮЙ БАЙХ ШҮҮ ! АРАЙ ХОЙД СОЛОНГОСЫН ТАГНУУЛЫН БАЙГУУЛГАТАЙ ХАМТАРЧ АЖЛААД БАЙГАА ЮМ БИШ БИЗДЭЭ ? ҮАБЗ , УИХ- ЫН ХУУЛЬ ЗҮЙН БАЙНГЫН ХОРОО, ТЕГ , УМБГ ЭНЭ НОЦТОЙ АСУУДЛЫГ ХАМТАРСАН АЖЛЫН ХЭСГИЙГ БАЙГУУЛЖ НЭН ДАРУЙ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ БОЛЖ ЭЭ !

    Зочин, 2017-11-17 20:28:55, 108.171.194.236

    БАТТУЛГА Ч ОЛИГГҮЙ Л НОВШ ЮМ ДАА ИХ ИТГЭЖ БАЙСАН

    Зочин, 2017-11-18 00:31:32, 122.201.22.95

    УИХын гишуун АНы булгийн дарга ороондоо хун дуудаж авчирч байгаад амь насанд нь занал хийдэг болоо юу. АН гэж аймшигийн мафи болж торийн толгойд гарч хун амьний хэрэг ярьдаг болж

    Зочин, 2017-11-18 00:41:46, 174.205.29.175

    МОНГОЛ АХАН ДҮҮС МИНЬ 11 САРЫН 20- НД МӨНХБАЯСГАЛАНГИЙН С1 ТЕЛЕВИЗЭЭР "ДАРХЛАГДСАН ХУЛГАЙЧ , ШАНТААЖЧИН" Б.ХУРЦТАЙ ХИЙСЭН ЯРИЛЦЛАГА ГАРАХ ЮМ БАЙХ .ЭНЭ БОЛ Ц.ЭЛБЭГДОРЖИЙН ЗАХИАСААР ХИЙГДЭЖ БАЙГАА "УРВАГЧ "Х. БАТТУЛГЫН АРЧААГҮЙ ҮЙЛДЭЛ ГЭДГИЙГ ОЙЛГОХ ЦАГ БОЛЛОО ! БИДЭНД У.ХҮРЭЛСҮХ , Ц.НЯМДОРЖ , БАТЗАНДАН МЭТИЙН ЭХ ОРОНЧДОО ДЭМЖИЖ , НИЙГМИЙН ГАЖ ТОГТОЛЦООГ АРИЛГАЖ "УЛС ТӨРИЙН МАНАН МАФИ БҮЛЭГЛЭЛИЙГ" ТАСАР ТАТАЖ ХАЯХ ЦАГ БИДНИЙ ӨМНӨ НЭН ЗАЙЛШГҮЙ ШААРДЛАГА БОЛЖ ХУВИРЛАА ! СЭРЦГЭЭ МОНГОЛЧУУД АА !

    Зочин, 2017-11-18 05:22:38, 108.171.207.219

    МОНГОЛ АХАН ДҮҮС МИНЬ 11 САРЫН 20- НД МӨНХБАЯСГАЛАНГИЙН С1 ТЕЛЕВИЗЭЭР "ДАРХЛАГДСАН ХУЛГАЙЧ , ШАНТААЖЧИН" Б.ХУРЦТАЙ ХИЙСЭН ЯРИЛЦЛАГА ГАРАХ ЮМ БАЙХ .ЭНЭ БОЛ Ц.ЭЛБЭГДОРЖИЙН ЗАХИАСААР ХИЙГДЭЖ БАЙГАА "УРВАГЧ "Х. БАТТУЛГЫН АРЧААГҮЙ ҮЙЛДЭЛ ГЭДГИЙГ ОЙЛГОХ ЦАГ БОЛЛОО ! БИДЭНД У.ХҮРЭЛСҮХ , Ц.НЯМДОРЖ , БАТЗАНДАН МЭТИЙН ЭХ ОРОНЧДОО ДЭМЖИЖ , НИЙГМИЙН ГАЖ ТОГТОЛЦООГ АРИЛГАЖ "УЛС ТӨРИЙН МАНАН МАФИ БҮЛЭГЛЭЛИЙГ" ТАСАР ТАТАЖ ХАЯХ ЦАГ БИДНИЙ ӨМНӨ НЭН ЗАЙЛШГҮЙ ШААРДЛАГА БОЛЖ ХУВИРЛАА ! СЭРЦГЭЭ МОНГОЛЧУУД АА !

    Зочин, 2017-11-18 05:22:45, 108.171.207.219

    МОНГОЛ АХАН ДҮҮС МИНЬ 11 САРЫН 20- НД МӨНХБАЯСГАЛАНГИЙН С1 ТЕЛЕВИЗЭЭР "ДАРХЛАГДСАН ХУЛГАЙЧ , ШАНТААЖЧИН" Б.ХУРЦТАЙ ХИЙСЭН ЯРИЛЦЛАГА ГАРАХ ЮМ БАЙХ .ЭНЭ БОЛ Ц.ЭЛБЭГДОРЖИЙН ЗАХИАСААР ХИЙГДЭЖ БАЙГАА "УРВАГЧ "Х. БАТТУЛГЫН АРЧААГҮЙ ҮЙЛДЭЛ ГЭДГИЙГ ОЙЛГОХ ЦАГ БОЛЛОО ! БИДЭНД У.ХҮРЭЛСҮХ , Ц.НЯМДОРЖ , БАТЗАНДАН МЭТИЙН ЭХ ОРОНЧДОО ДЭМЖИЖ , НИЙГМИЙН ГАЖ ТОГТОЛЦООГ АРИЛГАЖ "УЛС ТӨРИЙН МАНАН МАФИ БҮЛЭГЛЭЛИЙГ" ТАСАР ТАТАЖ ХАЯХ ЦАГ БИДНИЙ ӨМНӨ НЭН ЗАЙЛШГҮЙ ШААРДЛАГА БОЛЖ ХУВИРЛАА ! СЭРЦГЭЭ МОНГОЛЧУУД АА !

    Зочин, 2017-11-18 05:22:52, 108.171.207.219

    Б.Хурц хамаа , чи энэ удаа Солонгос яваад дэмий байх аа ХАХАХА .Хятад , Орос , Америк , Солонгосын тагнуулын байгуулгууд бүгд хараанд аа авчихсан байгаа. Ц.Элбэгдорж л энэ удаа чамайг авар чадахгүй байх . ХЭХЭХЭ

    Зочин, 2017-11-18 06:20:21, 128.199.38.152

    Б.Хурц хамаа , чи энэ удаа Солонгос яваад дэмий байх аа ХАХАХА .Хятад , Орос , Америк , Солонгосын тагнуулын байгуулгууд бүгд хараанд аа чамайг авчихсан байгаа. Ц.Элбэгдорж л энэ удаа чамайг авар чадахгүй байх . ХЭХЭХЭ

    Зочин, 2017-11-18 06:21:03, 128.199.38.152

    Б.Хурц хамаа , чи энэ удаа Солонгос яваад дэмий байх аа ХАХАХА .Хятад , Орос , Америк , Солонгосын тагнуулын байгуулгууд бүгд хараанд аа чамайг авчихсан байгаа. Ц.Элбэгдорж л энэ удаа чамайг авар чадахгүй байх . ХЭХЭХЭ

    Зочин, 2017-11-18 06:21:45, 128.199.38.152

    Б.Хурц хамаа , чи энэ удаа Солонгос яваад дэмий байх аа ХАХАХА .Хятад , Орос , Америк , Солонгосын тагнуулын байгуулгууд бүгд хараанд аа чамайг авчихсан байгаа. Ц.Элбэгдорж л энэ удаа чамайг аварч чадахгүй байх аа .ХЭХЭХЭ

    Зочин, 2017-11-18 06:26:09, 128.199.38.152

    Зул бөхөхөөс өмнө бадамлан асдаг юм гэж Ц.Нямдорж сайд Хурцыг гое хэлсэн ккк

    Зочин, 2017-11-18 07:33:41, 139.59.122.153

    SHUUD SHORON

    YAAVNI, 2017-11-18 12:03:10, 202.179.26.117

    М.ЭНХ АМГАЛАН ПРОКУРОР ОО ! Б.ХУРЦ ХЭМЭЭХ ЭТГЭЭД ЗЭВСГИЙН НАЙМААНААС БОЛЖ ХОЙД СОЛОНГОСЫН 2 ГЕНАРАЛ ЦААЗЛУУЛЛАА ГЭЭД ДЭЛГЭСЭН ! ЗЭВСГИЙН НАЙМААНЫ НЭХЭМЖЛЭЛ Н'Ь ТАНАЙ БАЙГУУЛГА ДЭЭР БАЙГАА ГЭЭД АВЧ ӨГСӨН , ТУН УДАХГУЙ ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭР ЭЭ МОНГОЛ УЛС ХОЙД СОЛНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН КОНТРБАНД ХИЙДЭГ ГЭЭД ЧАРЛААД УНАНА ! ИЙМ НОЦТОЙ НЭХЭМЖЛЭЛИЙГ ТА ЯАГААД 6 САР ДАРАВ АА ! ? Б. ХУРЦ ТА ХОЕР ЕР Нь АЛЬ УЛСЫН ЭРХ АШИГТ ҮЙЛЧЛЭЭД БАЙНА? ИЙМ ЮМ БАЙЖ БОЛДОГ ЮМ УУ ЕРӨНХИЙ ПРОКУРООР ОО !

    Зочин, 2017-11-19 03:02:14, 64.34.127.152

    М.ЭНХ АМГАЛАН ПРОКУРОР ОО ! Б.ХУРЦ ХЭМЭЭХ ЭТГЭЭД ЗЭВСГИЙН НАЙМААНААС БОЛЖ ХОЙД СОЛОНГОСЫН 2 ГЕНАРАЛ ЦААЗЛУУЛЛАА ГЭЭД ДЭЛГЭСЭН ! ЗЭВСГИЙН НАЙМААНЫ НЭХЭМЖЛЭЛ Н'Ь ТАНАЙ БАЙГУУЛГА ДЭЭР БАЙГАА ГЭЭД АВЧ ӨГСӨН , ТУН УДАХГУЙ ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭР ЭЭ МОНГОЛ УЛС ХОЙД СОЛНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН КОНТРБАНД ХИЙДЭГ ГЭЭД ЧАРЛААД УНАНА ! ИЙМ НОЦТОЙ НЭХЭМЖЛЭЛИЙГ ТА ЯАГААД 6 САР ДАРАВ АА ! ? Б. ХУРЦ ТА ХОЕР ЕР Нь АЛЬ УЛСЫН ЭРХ АШИГТ ҮЙЛЧЛЭЭД БАЙНА? ИЙМ ЮМ БАЙЖ БОЛДОГ ЮМ УУ ЕРӨНХИЙ ПРОКУРООР ОО !

    Зочин, 2017-11-19 03:02:27, 64.34.127.152

    М.ЭНХ АМГАЛАН ПРОКУРОР ОО ! Б.ХУРЦ ХЭМЭЭХ ЭТГЭЭД ЗЭВСГИЙН НАЙМААНААС БОЛЖ ХОЙД СОЛОНГОСЫН 2 ГЕНАРАЛ ЦААЗЛУУЛЛАА ГЭЭД ДЭЛГЭСЭН ! ЗЭВСГИЙН НАЙМААНЫ НЭХЭМЖЛЭЛ Н'Ь ТАНАЙ БАЙГУУЛГА ДЭЭР БАЙГАА ГЭЭД АВЧ ӨГСӨН , ТУН УДАХГУЙ ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭР ЭЭ МОНГОЛ УЛС ХОЙД СОЛНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН КОНТРБАНД ХИЙДЭГ ГЭЭД ЧАРЛААД УНАНА ! ИЙМ НОЦТОЙ НЭХЭМЖЛЭЛИЙГ ТА ЯАГААД 6 САР ДАРАВ АА ! ? Б. ХУРЦ ТА ХОЕР ЕР Нь АЛЬ УЛСЫН ЭРХ АШИГТ ҮЙЛЧЛЭЭД БАЙНА? ИЙМ ЮМ БАЙЖ БОЛДОГ ЮМ УУ ЕРӨНХИЙ ПРОКУРООР ОО !

    Зочин, 2017-11-19 03:02:34, 64.34.127.152

    М.ЭНХ АМГАЛАН ПРОКУРОР ОО ! Б.ХУРЦ ХЭМЭЭХ ЭТГЭЭД ЗЭВСГИЙН НАЙМААНААС БОЛЖ ХОЙД СОЛОНГОСЫН 2 ГЕНАРАЛ ЦААЗЛУУЛЛАА ГЭЭД ДЭЛГЭСЭН ! ЗЭВСГИЙН НАЙМААНЫ НЭХЭМЖЛЭЛ Н'Ь ТАНАЙ БАЙГУУЛГА ДЭЭР БАЙГАА ГЭЭД АВЧ ӨГСӨН , ТУН УДАХГУЙ ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭР ЭЭ МОНГОЛ УЛС ХОЙД СОЛНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН КОНТРБАНД ХИЙДЭГ ГЭЭД ЧАРЛААД УНАНА ! ИЙМ НОЦТОЙ НЭХЭМЖЛЭЛИЙГ ТА ЯАГААД 6 САР ДАРАВ АА ! ? Б. ХУРЦ ТА ХОЕР ЕР Нь АЛЬ УЛСЫН ЭРХ АШИГТ ҮЙЛЧЛЭЭД БАЙНА? ИЙМ ЮМ БАЙЖ БОЛДОГ ЮМ УУ ЕРӨНХИЙ ПРОКУРООР ОО !

    Зочин, 2017-11-19 03:02:43, 64.34.127.152

    М.ЭНХ АМГАЛАН ПРОКУРОР ОО ! Б.ХУРЦ ХЭМЭЭХ ЭТГЭЭД ЗЭВСГИЙН НАЙМААНААС БОЛЖ ХОЙД СОЛОНГОСЫН 2 ГЕНАРАЛ ЦААЗЛУУЛЛАА ГЭЭД ДЭЛГЭСЭН ! ЗЭВСГИЙН НАЙМААНЫ НЭХЭМЖЛЭЛ Н'Ь ТАНАЙ БАЙГУУЛГА ДЭЭР БАЙГАА ГЭЭД АВЧ ӨГСӨН , ТУН УДАХГУЙ ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭР ЭЭ МОНГОЛ УЛС ХОЙД СОЛНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН КОНТРБАНД ХИЙДЭГ ГЭЭД ЧАРЛААД УНАНА ! ИЙМ НОЦТОЙ НЭХЭМЖЛЭЛИЙГ ТА ЯАГААД 6 САР ДАРАВ АА ! ? Б. ХУРЦ ТА ХОЕР ЕР Нь АЛЬ УЛСЫН ЭРХ АШИГТ ҮЙЛЧЛЭЭД БАЙНА? ИЙМ ЮМ БАЙЖ БОЛДОГ ЮМ УУ ЕРӨНХИЙ ПРОКУРООР ОО !

    Зочин, 2017-11-19 03:02:51, 64.34.127.152

    М.ЭНХ АМГАЛАН ПРОКУРОР ОО ! Б.ХУРЦ ХЭМЭЭХ ЭТГЭЭД ЗЭВСГИЙН НАЙМААНААС БОЛЖ ХОЙД СОЛОНГОСЫН 2 ГЕНАРАЛ ЦААЗЛУУЛЛАА ГЭЭД ДЭЛГЭСЭН ! ЗЭВСГИЙН НАЙМААНЫ НЭХЭМЖЛЭЛ Н'Ь ТАНАЙ БАЙГУУЛГА ДЭЭР БАЙГАА ГЭЭД АВЧ ӨГСӨН , ТУН УДАХГУЙ ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭР ЭЭ МОНГОЛ УЛС ХОЙД СОЛНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН КОНТРБАНД ХИЙДЭГ ГЭЭД ЧАРЛААД УНАНА ! ИЙМ НОЦТОЙ НЭХЭМЖЛЭЛИЙГ ТА ЯАГААД 6 САР ДАРАВ АА ! ? Б. ХУРЦ ТА ХОЕР ЕР Нь АЛЬ УЛСЫН ЭРХ АШИГТ ҮЙЛЧЛЭЭД БАЙНА? ИЙМ ЮМ БАЙЖ БОЛДОГ ЮМ УУ ЕРӨНХИЙ ПРОКУРООР ОО !

    Зочин, 2017-11-19 03:03:21, 64.34.127.152

    М.ЭНХ АМГАЛАН ПРОКУРОР ОО ! Б.ХУРЦ ХЭМЭЭХ ЭТГЭЭД ЗЭВСГИЙН НАЙМААНААС БОЛЖ ХОЙД СОЛОНГОСЫН 2 ГЕНАРАЛ ЦААЗЛУУЛЛАА ГЭЭД ДЭЛГЭСЭН ! ЗЭВСГИЙН НАЙМААНЫ НЭХЭМЖЛЭЛ Н'Ь ТАНАЙ БАЙГУУЛГА ДЭЭР БАЙГАА ГЭЭД АВЧ ӨГСӨН , ТУН УДАХГУЙ ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭР ЭЭ МОНГОЛ УЛС ХОЙД СОЛНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН КОНТРБАНД ХИЙДЭГ ГЭЭД ЧАРЛААД УНАНА ! ИЙМ НОЦТОЙ НЭХЭМЖЛЭЛИЙГ ТА ЯАГААД 6 САР ДАРАВ АА ! ? Б. ХУРЦ ТА ХОЕР ЕР Нь АЛЬ УЛСЫН ЭРХ АШИГТ ҮЙЛЧЛЭЭД БАЙНА? ИЙМ ЮМ БАЙЖ БОЛДОГ ЮМ УУ ЕРӨНХИЙ ПРОКУРООР ОО !

    Зочин, 2017-11-19 03:03:32, 64.34.127.152

    М.ЭНХ АМГАЛАН ПРОКУРОР ОО ! Б.ХУРЦ ХЭМЭЭХ ЭТГЭЭД ЗЭВСГИЙН НАЙМААНААС БОЛЖ ХОЙД СОЛОНГОСЫН 2 ГЕНАРАЛ ЦААЗЛУУЛЛАА ГЭЭД ДЭЛГЭСЭН ! ЗЭВСГИЙН НАЙМААНЫ НЭХЭМЖЛЭЛ Н'Ь ТАНАЙ БАЙГУУЛГА ДЭЭР БАЙГАА ГЭЭД АВЧ ӨГСӨН , ТУН УДАХГУЙ ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭР ЭЭ МОНГОЛ УЛС ХОЙД СОЛНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН КОНТРБАНД ХИЙДЭГ ГЭЭД ЧАРЛААД УНАНА ! ИЙМ НОЦТОЙ НЭХЭМЖЛЭЛИЙГ ТА ЯАГААД 6 САР ДАРАВ АА ! ? Б. ХУРЦ ТА ХОЕР ЕР Нь АЛЬ УЛСЫН ЭРХ АШИГТ ҮЙЛЧЛЭЭД БАЙНА? ИЙМ ЮМ БАЙЖ БОЛДОГ ЮМ УУ ЕРӨНХИЙ ПРОКУРООР ОО !

    Зочин, 2017-11-19 03:04:53, 64.34.127.152

    М.ЭНХ АМГАЛАН ПРОКУРОР ОО ! Б.ХУРЦ ХЭМЭЭХ ЭТГЭЭД ЗЭВСГИЙН НАЙМААНААС БОЛЖ ХОЙД СОЛОНГОСЫН 2 ГЕНАРАЛ ЦААЗЛУУЛЛАА ГЭЭД ДЭЛГЭСЭН ! ЗЭВСГИЙН НАЙМААНЫ НЭХЭМЖЛЭЛ Н'Ь ТАНАЙ БАЙГУУЛГА ДЭЭР БАЙГАА ГЭЭД АВЧ ӨГСӨН , ТУН УДАХГУЙ ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭР ЭЭ МОНГОЛ УЛС ХОЙД СОЛНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН КОНТРБАНД ХИЙДЭГ ГЭЭД ЧАРЛААД УНАНА ! ИЙМ НОЦТОЙ НЭХЭМЖЛЭЛИЙГ ТА ЯАГААД 6 САР ДАРАВ АА ! ? Б. ХУРЦ ТА ХОЕР ЕР Нь АЛЬ УЛСЫН ЭРХ АШИГТ ҮЙЛЧЛЭЭД БАЙНА? ИЙМ ЮМ БАЙЖ БОЛДОГ ЮМ УУ ЕРӨНХИЙ ПРОКУРООР ОО !

    Зочин, 2017-11-19 03:05:04, 64.34.127.152

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Женкод ой гутсан шт, одоо юу ч яриад үнэ цэнэгүй

    Зочин, 2017-11-17 08:08:02, 150.129.140.239Хариу бичих

  4. atcnih ni mongol yaldgiim .manan yalsan yum chini zuvshuuruhgvi yah yum

    Зочин, 2017-11-17 09:46:11, 66.181.191.136

    Нямдорж чинь УИХ шүүх биш гэж хэлсэн тэгж хардаж байгаа бол шүүхэд нь өг.Тэрнээс АюурсайханНямдоржБолдБатзандан гэсэн бүлэглэл байгуулж УИХ ТГ-дэд даргалуу азаргалан хүүхдээ ч тэгж загинаж чадахгүй байж ТВ олны нүдэн дээр хүнийг хэн чамайг томилсон юм чи юу хийж байгаа нөхөр вэ [Хориотой Үг] гэх эрх байхгүй.Хүн болгоныг дайрч загинаж доромжилж байдаг хэн бэ.Төрийг төрлийн засаглал болгосон муу шахааны наймаачид чинь.Аюурсайхан тийм цэвэр төрийг хүсч байгаа бол шахаагаар албан тушаалд хавчуулсан ЭГЧИЙГЭЭ албан тушаалд томилуулсан шигээ чалөөлчих

    Зочин, 2017-11-17 10:29:47, 103.212.117.204

    КУРЦ БОЛ ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮДЭД ТАВЬЖ ӨГЧ БАЙГАА ӨГӨӨШ ШҮҮ ДЭЭ.

    Зочин, 2017-11-17 11:40:04, 122.201.25.46

    zorigiin hereg anhnaasaal il baisan shvv dee .harinch olon jil darlaa .gerch bolgon ni ami vregdlee .ene notctoi bishvv

    Зочин, 2017-11-17 12:15:43, 103.212.119.27

    ХОЙД СОЛОНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН НАЙМАА ХИЙДЭГ ГЭЖ ЗАРЛАДАГ ХУРЦАД ХОЙЛОГ ШУВУУН МАХ ИДУУЛ ЭЭ ! ХАХА ТРАМП МЭДЭЭД ШУУД САНКЦ ХОРИГ ! МУУ МАНТУУ ТОЛГОЙЛЧООД МУУ МААНАГ !

    Зочин, 2017-11-17 13:45:20, 108.171.194.237

    Huurcug teneg yumnuud odoilgoj avsan biz hun geech hulgaichiig turiin terguun bolgoj sanal ugsun uu

    Зочин, 2017-11-17 17:40:54, 66.181.184.160

    Mongolchyydiin nuuz hyibaldaanii yndes ni yg yazgyyr ni jigteihen egzegtei olon mapjsan,ychir saltgaantai olon jiluudiin zerchiltei begeed barizaalagdsan baidal ni todorhoi haragdaj baina!iimd tor barij baigaa odoonii togloomiin hymyys ta nar zailj dahiad 50 jilees zaas ene Mongol hegjij magadgyi tyynees naagyyr toochooloh yamarch arga haragdahgyi bna!negee Baabar hylgaichiin helsneer 50,60-aad nasniihan yhej daldarbal ene Mongol hegjih yum gesen getel odoo baigaa ardchilal nertei luibarchid taliisan chagt magadgyi hegjine!!!!

    ardchilagdsan nertei hylgaichid ene tord mapizm ba, 2017-11-17 22:53:45, 148.60.92.223

    УИХын гишуун АНы булгийн дарга ороондоо хун дуудаж авчирч байгаад амь насанд нь занал хийдэг болоо юу. АН гэж аймшигийн мафи болж торийн толгойд гарч хун амьний хэрэг ярьдаг болж

    Зочин, 2017-11-18 00:42:01, 174.205.29.175

    Erinhiilugch ogtsor dahin songuul

    Зочин, 2017-11-18 05:32:57, 172.58.139.207

    Б.Хурц хамаа , чи энэ удаа Солонгос яваад дэмий байх аа ХАХАХА .Хятад , Орос , Америк , Солонгосын тагнуулын байгуулгууд бүгд хараанд аа чамайг авчихсан байгаа. Ц.Элбэгдорж л энэ удаа чамайг авар чадахгүй байх . ХЭХЭХЭ

    Зочин, 2017-11-18 06:24:34, 128.199.38.152

    Б.Хурц хамаа , чи энэ удаа Солонгос яваад дэмий байх аа ХАХАХА .Хятад , Орос , Америк , Солонгосын тагнуулын байгуулгууд бүгд хараанд аа чамайг авчихсан байгаа. Ц.Элбэгдорж л энэ удаа чамайг аварч чадахгүй байх аа .ХЭХЭХЭ

    Зочин, 2017-11-18 06:25:39, 128.199.38.152

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Тагнууулийн дарга нь өөрөө төрийн хамгалалтанд байгаа хүнийг орон дотор чинь алчихана шүү гээд хэлж чадаж байгаа юм чинь энгийн иргэд бол хоттой хониноос ч амархан болсон гэсэн үг. Бид чинь ямархан нийгэм байгууулчихсан, ямар хүмүүсээд удирдуулаад явж байна даа.

    Зочин, 2017-11-17 08:16:53, 66.181.160.78Хариу бичих

  6. КУРЦ БОЛ ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮДЭД ТАВЬЖ ӨГЧ БАЙГАА ӨГӨӨШ ШҮҮ ДЭЭ.

    Зочин, 2017-11-17 11:40:15, 122.201.25.46

    Batdanzan L Bold 2 niilj Hurtsiig gytgej bgaa n oilgomjtoi!

    Зочин, 2017-11-17 13:56:06, 108.29.162.190

    УИХын гишуун АНы булгийн дарга ороондоо хун дуудаж авчирч байгаад амь насанд нь занал хийдэг болоо юу. АН гэж аймшигийн мафи болж торийн толгойд гарч хун амьний хэрэг ярьдаг болж

    Зочин, 2017-11-18 00:42:13, 174.205.29.175

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Монгол(Орос)ялна. Хужаа(Япон Солонгос) Америк(Европ)ялагдана.

    Зочин, 2017-11-17 08:49:00, 202.179.27.86Хариу бичих

  8. tenegdeerei!!!

    Зочин, 2017-11-17 09:11:52, 202.179.31.91

    КУРЦ БОЛ ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮДЭД ТАВЬЖ ӨГЧ БАЙГАА ӨГӨӨШ ШҮҮ ДЭЭ.

    Зочин, 2017-11-17 11:40:25, 122.201.25.46

    Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү оркууд аа. Хаана байна нөгөө Монгол ялна гээд онгирч хөөрөөд байсан чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Төвд гаралтай кармааны хулгайч жанхуу чинь тэгээд тийм л шударга, эх оронч юм бол хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрт хориг тавих нь яасан юм? жанхуу, урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх, атигар тарвага, энхболд бүгд түрийвч нэтгэй гэдэг нь мэдэгдлээ. одоо ард түмэн босохоос өөр сонголт үгүй...жанхуугийн хийсэн нэг ч зүйл байхгүй, дан хулгай, луйвар л байгаа. Эргүү оркууд аа, нойрноосоо сэр, амьдралыг бодитоор хар......

    Зочин, 2017-11-17 12:34:13, 202.131.243.162

    УИХын гишуун АНы булгийн дарга ороондоо хун дуудаж авчирч байгаад амь насанд нь занал хийдэг болоо юу. АН гэж аймшигийн мафи болж торийн толгойд гарч хун амьний хэрэг ярьдаг болж

    Зочин, 2017-11-18 00:42:21, 174.205.29.175

    Hyrz sig iim aransintai hyniig gadaadad yagaadch tomiloj bolohgyi ee!!!ene hynd ylas eh ornii neriig hamgaalah ynencheer ajillah amisgaa ch alga?iim hyrziig sain salgaj end ni yldeej yagaad erenhiilegch hyrziig tomilob gedegtei asyylt yldlee!!Yagaad ene hyniig sanal bolgob?....

    hyrz bol tohirohgyi hyn!, 2017-11-18 21:33:07, 148.60.92.223

    Ерөнхийлөгчийн зөв. Угаасаа Их хурал дээр олонхоороо дэмжээд л томилно. Тэндээ хэрүүлээ хийг гээд хаячихсан байна

    Зочин, 2017-11-19 19:39:15, 66.181.179.254

    Hyrz elchin said bolj bolohgyi gesen yum bna uu?Byy hyzazgaa!neg ikhe ylas toriin hereg sig chalchih ni chalchib gej?...Hyrz chini harin zeb bna syy!

    Hyrziig elchingeer yabyylsan ni deer dee!!!, 2017-11-23 00:23:46, 148.60.92.223

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. энэ яасан ч болохгүй хүн юм байна, албаны шугамаар олж авсан мэдээлэлээрээ албан суудалын төлөө хүн бүрийг дарамталж байншдээ. ёс зүй мораль юуч алга. наадхаа буцаагаад гудамжиндан гаргаачээ. энэ элбэгээ юу гээчийн чөтгөр хаанаас олоод авчирчваа. дээрнь женко г дарамтлах бас нэг но гийн мэдээд байгаа юм байна

    Зочин, 2017-11-17 09:00:42, 1.25.118.104Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Ерөнхийлөгчийг маань ард түмний нүдэн дээр ингэж муухай дарамтлах гэж.Нээнтэгтэй л байна даа.

    Зочин, 2017-11-17 09:04:38, 202.179.27.86Хариу бичих

  12. erunhiilugch erunhii said 2 ni iim shantaajching zuthuulj baihad jiriin irged tsagdaad salaavch gargaj selem erguuleh ni oilgomjtoi shde.niigmeeree l hen negniig agnah setgehuitei bolchihoj

    Зочин, 2017-11-17 09:14:59, 182.160.33.98

    Jenko huu buldugee tas atguulah yum hiij l dee.

    Jenko, 2017-11-17 11:59:26, 172.113.218.138

    Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү оркууд аа. Хаана байна нөгөө Монгол ялна гээд онгирч хөөрөөд байсан чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Төвд гаралтай кармааны хулгайч жанхуу чинь тэгээд тийм л шударга, эх оронч юм бол хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрт хориг тавих нь яасан юм? жанхуу, урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх, атигар тарвага, энхболд бүгд түрийвч нэтгэй гэдэг нь мэдэгдлээ. одоо ард түмэн босохоос өөр сонголт үгүй...жанхуугийн хийсэн нэг ч зүйл байхгүй, дан хулгай, луйвар л байгаа. Эргүү оркууд аа, нойрноосоо сэр, амьдралыг бодитоор хар......

    Зочин, 2017-11-17 12:34:31, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Ерөнхийлөгчөө ийм алуурчныг ингээд та дэмжээд байх уу ???

    Зочин, 2017-11-17 09:10:08, 99.225.142.163Хариу бичих

  14. УИХын гишуун АНы булгийн дарга ороондоо хун дуудаж авчирч байгаад амь насанд нь занал хийдэг болоо юу. АН гэж аймшигийн мафи болж торийн толгойд гарч хун амьний хэрэг ярьдаг болж

    Зочин, 2017-11-18 00:42:43, 174.205.29.175

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Ерөнхийлөгчөө та одоо олон таван үгггүй өөрөө огцорчихвол нэг муу нэрээ хагас дутуу авч үлдэх юм даа.

    Зочин, 2017-11-17 09:14:10, 99.225.142.163Хариу бичих

  16. Mun goridvoo

    Зочин, 2017-11-17 13:56:59, 108.29.162.190

    УИХын гишуун АНы булгийн дарга ороондоо хун дуудаж авчирч байгаад амь насанд нь занал хийдэг болоо юу. АН гэж аймшигийн мафи болж торийн толгойд гарч хун амьний хэрэг ярьдаг болж

    Зочин, 2017-11-18 00:42:52, 174.205.29.175

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Тийм шүү, нэр цэвэр нээнтэггүй хүн оронд нь гарвал улс үндэстний ирээдүйд ч хэрэгтэй. Идсэн уусан нээнтэгтэй хүн хөдлөх л гэвэл шоронд орчихгээд ерөнхийлөгчөө өрөвдчихлөө.

    Зочин, 2017-11-17 09:16:16, 99.225.142.163Хариу бичих

  18. УИХын гишуун АНы булгийн дарга ороондоо хун дуудаж авчирч байгаад амь насанд нь занал хийдэг болоо юу. АН гэж аймшигийн мафи болж торийн толгойд гарч хун амьний хэрэг ярьдаг болж

    Зочин, 2017-11-18 00:43:17, 174.205.29.175

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Тийм шүү, нэр цэвэр нээнтэггүй хүн оронд нь гарвал улс үндэстний ирээдүйд ч хэрэгтэй. Идсэн уусан нээнтэгтэй хүн хөдлөх л гэвэл шоронд орчихгээд ерөнхийлөгчөө өрөвдчихлөө.

    Зочин, 2017-11-17 09:16:24, 99.225.142.163Хариу бичих

  20. Mongolchyyd aa!!!ta nar amitan alj mahiig ni ideheen zogsoo!!!yalanguya honi yher,adyynii temeenii mahaan bagasagaj byyr mahnaas eer yum idej amidar!tegehgyi bol ta nar eleg zeseer yabsaar dyysna!ygyi bol chagaan ideegeen sain idej yy!!!bas nogoo sain tarij terel byriin hynsnii nogoogoor idaj syrzgaa!!ene bol eryyl mended men ch tystai daa!

    Darhan chaaztai an amitad byy al!!!, 2017-11-18 21:36:19, 148.60.92.223

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Тийм шүү, нэр цэвэр нээнтэггүй хүн оронд нь гарвал улс үндэстний ирээдүйд ч хэрэгтэй. Идсэн уусан нээнтэгтэй хүн хөдлөх л гэвэл шоронд орчихгээд ерөнхийлөгчөө өрөвдчихлөө.

    Зочин, 2017-11-17 09:16:30, 99.225.142.163Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Mongol yalna geed baisan garuud yagaad duugui baina

    Зочин, 2017-11-17 09:30:10, 66.181.189.56Хариу бичих

  24. Уул нь яг ялах гэж байсийш дээ,гэтэл энэ Хурц гэж юм....балай юм боллоо...энэ З л байхгүй юу....

    Жээнкоо, 2017-11-17 09:41:10, 98.234.233.211

    haha. Yalah shahlaa..

    haha, 2017-11-17 11:58:39, 172.113.218.138

    Зээл тэглэнэ Монгол Ялна гээд л шааж огсон одоо байгаа царайг нь хардаа Хурцын талаар таг чиг ногоо юм болгонд оролцоод байдаг Зика пздаа нь таг чиг АНы булгийн дарга нь хун ороондоо дуудаж авчраад амь насанд нь занал хийдэг болсон байна ш дээ

    Зочин, 2017-11-18 23:35:31, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Өрөвдөлтэй хүн болгоны өмнө гөлөгнөсөн ийм ерөнхийлөгчтэй болохоор өөдлөхгүйнээ, энэ Батзандан шиг халхын нутагт хав дөрвөлжин даналзсан ерөнхийлөгчтэй байсан бол.

    Зочин, 2017-11-17 09:38:50, 99.225.142.163Хариу бичих

  26. Batdanzan showchin bna l daa

    Зочин, 2017-11-17 13:58:20, 108.29.162.190

    Зээл тэглэнэ Монгол Ялна гээд л шааж огсон одоо байгаа царайг нь хардаа Хурцын талаар таг чиг ногоо юм болгонд оролцоод байдаг Зика пздаа нь таг чиг АНы булгийн дарга нь хун ороондоо дуудаж авчраад амь насанд нь занал хийдэг болсон байна ш дээ

    Зочин, 2017-11-18 23:36:39, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Өрөвдөлтэй хүн болгоны өмнө гөлөгнөсөн ийм ерөнхийлөгчтэй болохоор өөдлөхгүйнээ, энэ Батзандан шиг халхын нутагт хав дөрвөлжин даналзсан ерөнхийлөгчтэй байсан бол.

    Зочин, 2017-11-17 09:38:57, 99.225.142.163Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Өрөвдөлтэй хүн болгоны өмнө гөлөгнөсөн ийм ерөнхийлөгчтэй болохоор өөдлөхгүйнээ, энэ Батзандан шиг халхын нутагт хав дөрвөлжин даналзсан ерөнхийлөгчтэй байсан бол.

    Зочин, 2017-11-17 09:39:12, 99.225.142.163Хариу бичих

  30. Яг

    Зочин, 2017-11-17 10:28:41, 202.9.41.230

    neeree

    neeree, 2017-11-17 11:57:57, 172.113.218.138

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Өрөвдөлтэй хүн болгоны өмнө гөлөгнөсөн ийм ерөнхийлөгчтэй болохоор өөдлөхгүйнээ, энэ Батзандан шиг халхын нутагт хав дөрвөлжин даналзсан ерөнхийлөгчтэй байсан бол.

    Зочин, 2017-11-17 09:39:20, 99.225.142.163Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. ТА өдөрт 10 м реклам үзээд үнэгүй БИТКОИН аваарай. Үзэхэд төвөгтэй бол цонхын жижигсгээд өөрийхөө юмыг хийж болно. Доорхи линкээр ороод бүртгүүлээрэй. Бүртгүүлээд орсны дараа SURF ADS дараад ардаа хэдэн секунд үзхэд хэдэн биткоин өгөх нь гарч ирнэ. Дарж үзээл таны дансанд автоматаар орно http://btcclicks.com/?r=95b2c5b7

    bitcoin, 2017-11-17 09:39:29, 202.9.47.177Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Өрөвдөлтэй хүн болгоны өмнө гөлөгнөсөн ийм ерөнхийлөгчтэй болохоор өөдлөхгүйнээ, энэ Батзандан шиг халхын нутагт хав дөрвөлжин даналзсан ерөнхийлөгчтэй байсан бол.

    Зочин, 2017-11-17 09:39:35, 99.225.142.163Хариу бичих

  36. Батзандан 2008.7.1-нд Монголын ард тvмнийг турхирч 5 хvн алуулсан. Хятадын Танлу компанийн хуульч Батзандан Танлуугийн Монгол дахь буудалцааны хэргийг хэрэгсэхгvй болгуулж байсан. Батзандан эзнийхээ даалгавраар ажиллаж байгаа хутган vймvvлэгч. Монголчуудыг алалцуулдаг л хvн бол Батзандан. Батзанданг дахиж сонгохгvй.

    Зочин, 2017-11-18 16:07:50, 27.123.214.120

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Монголдоо ганц Хурцаас гөлөлздөг Ерөнхийлөгч яаж Хужааг ялах юм бол?

    Зочин, 2017-11-17 09:41:22, 202.179.27.86Хариу бичих

  38. гадаад дотоодын нохцолд ундэсний аюулгуй байдалд онц аюултай асуудал хондогдож байгаа нохцолд еронхийлогч таны дэмжиж байгаа хун танай намын сайд асан нарын асуудлыг даруй шийдэхгуй бол еронхмйлогч та ялагч биш боорхийлогч боллоо шуу

    зочин , 2017-11-17 09:48:32, 103.212.118.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Иям л а л а р ын хүнээр ёрөнхийлөгч болгосон юм чинь хохь чинь. Жинхэнэ пялдага гэдэг үг чинь жёнкод хэрэглэнэ

    Зочин, 2017-11-17 09:43:39, 66.181.180.31Хариу бичих

  40. nuguu taraah gej yavaad barigdsan terbum 2zuun say tugrug yu bolson be

    Зочин, 2017-11-17 09:47:41, 66.181.191.136

    Эмэгтэй хүн хүртэл тэвчээр алдаад лалар , пялдага гэж Х.Баттулгыг хэлдэг болж .Ойлгоосой л билээ дээ

    Зочин, 2017-11-17 11:20:00, 46.101.13.13

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Батзандан эрийн хугархай юмаа

    Зочин, 2017-11-17 09:45:35, 188.99.26.173Хариу бичих

  42. Чухам аа чухам

    Зочин, 2017-11-17 09:51:14, 73.221.181.240

    Чухам хэн нь хэн бэ гэдгийг саяын явдал харуулсан. Батзандан бол хутга шиг эр хүн юм .

    Зочин, 2017-11-17 10:12:40, 139.59.122.154

    Батзандан Хятад компанийн Монгол дахь хуульч, хятадын хамгаалагч. 2008.7.1-нд монголчуудыг турхирч 5 хvн алуулаад Магнайг шоронд суулгаад, АН-ын гишvvн болж шоронгоос мултарч байсан хvн. Батзанданг дахиж сонгож болохгvй.

    Зочин, 2017-11-18 16:10:27, 27.123.214.120

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Хурцыг дэмжсэнээр еренхийлегч еренхий сайд хоер доош орлоо доо Еерсдее адилхан нэг тэрэгний дугуйнууд юи биш биз

    Зочин , 2017-11-17 09:50:52, 103.212.117.188Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Монгол улсын Еренхийлегчийг ерееж байна. Ингээд хараагаад байх юм бол улс орон яаж хегжих юм. Хойч vеэ бодсон ч тэр хараалын vгсээ битгий урсгацгаа. Оронд нь талархаж сур. Хурц ингэж гарч ирээгvй бол та нар хэн ямар хэрэг тарьсныг харин мэдэхгvй енгерех байсан бусуу? Баттулга еренхийлегч харин ч шударга байна.

    Zochin, 2017-11-17 09:52:03, 103.212.117.198Хариу бичих

  46. Хогийн бөгс долоогч оо, чамд л зориулж ард түмнийг хооронд нь дайтуулах ажлыг хийсэн байх даа. Үхсэн баасны чинь ерөнхийлөгч? Чамдаа л таарсан ерөнхийлөгч байх даа!!! Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн бөгс долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай!!!Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү оркууд аа. Хаана байна нөгөө Монгол ялна гээд онгирч хөөрөөд байсан чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Төвд гаралтай кармааны хулгайч жанхуу чинь тэгээд тийм л шударга, эх оронч юм бол хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрт хориг тавих нь яасан юм? жанхуу, урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх, атигар тарвага, энхболд бүгд түрийвч нэтгэй гэдэг нь мэдэгдлээ. одоо ард түмэн босохоос өөр сонголт үгүй...жанхуугийн хийсэн нэг ч зүйл байхгүй, дан хулгай, луйвар л байгаа. Эргүү оркууд аа, нойрноосоо сэр, амьдралыг бодитоор хар......

    Зочин, 2017-11-17 12:35:58, 202.131.243.162

    Тиймээ.

    Зочин, 2017-11-18 02:14:28, 202.179.18.194

    Баттулга голог бол зугээр луйварчин шуу дээ. Зээл тэглэнэ Монгол Ялна гээд л шааж огсон одоо байгаа царайг нь хардаа Хурцын талаар таг чиг ногоо юм болгонд оролцоод байдаг Зика пздаа нь таг чиг АНы булгийн дарга нь хун ороондоо дуудаж авчраад амь насанд нь занал хийдэг болсон байна ш дээ

    Зочин, 2017-11-18 23:37:58, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Хурцийг устга

    Zochin, 2017-11-17 09:52:55, 66.181.161.20Хариу бичих

  48. Mongolchyyd bol bye byeniihee begs yhagchid?Ataat daisan amin hybiin luibarchid!!!!deeree ch ter dooroo ch ter?zasrah ni engersen horboo!

    Mongolchyyd anhaaral tataj bna.?, 2017-11-18 21:38:53, 148.60.92.223

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. УИХ-ЫН НЭР БҮХИЙ 3 ГИШҮҮНЭЭС БУСАД НЬ БОЛООД ЖЕНКО НАР БҮГД ГӨЛӨГНҮҮД.БҮР АРЧААГАА АЛДСАН ХОГЫН ГӨЛӨГНҮҮД.АРАЙ Ч ДЭЭ.АНГИЙН БАГШДАА ЗАГНУУЛСАН БАГА АНГИЙН ХҮҮХДҮҮД БИШ ДЭЭ.ЁСТОЙ ДААНЧ ДААНЧ ГЭХЭД АРАЙ Л...... ХУРЦ Ч ГЭЖ ХУРЦ. ЯГ МУДАК

    Зочин, 2017-11-17 09:55:06, 150.129.140.192Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. УИХ-ын гишүүн хэн бэ, хамгаалалт байна уу. Хэн нэг буусан дарга доромжилж байдөг ардын элч гэж байж болох уу. Боддоо, тэгвэл жирийн иргэд бид хэн бэ, хэдэн он бэ, одоо дарлууж болсон биш үү. нөхөд өө

    Зочин , 2017-11-17 09:56:29, 103.14.36.6Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. баттулгыг тэр төвшинбаяртаа чингэсийн одон өгөхөд нь ёстой ой гутлаа. аварга болоод хангалттай шагнал нэр алдар хүртчихсэн залуу хүн шүү дээ. хэзээ ч энэ одонг авахад оройтохгүй. гэтэл агуу хайдав гуай сэтгүүлч ц.дашдондов гуай догмид гуай гээд нийгэм соёлын зүтгэлтнүүд өндөр настай болчихоод

    Зочин, 2017-11-17 10:00:40, 182.160.33.64Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Женко еревдмеер юм даа. Юу ч хэлж чадахгуй! Яана даа!!

    Зочин, 2017-11-17 10:01:05, 76.168.97.136Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. баттулгыг тэр төвшинбаяртаа чингэсийн одон өгөхөд нь ёстой ой гутлаа. аварга болоод хангалттай шагнал нэр алдар хүртчихсэн залуу хүн шүү дээ. хэзээ ч энэ одонг авахад оройтохгүй. гэтэл агуу хайдав гуай сэтгүүлч ц.дашдондов гуай догмид гуай гээд нийгэм соёлын зүтгэлтнүүд өндөр настай болчихоодбайна. бас л элбэгдорж шиг жижигхүн юмаа

    Зочин, 2017-11-17 10:01:49, 182.160.33.64Хариу бичих

  58. жудо луйвар 2ooc eeр юм мэдэхгуй зайлуул

    Зочин, 2017-11-19 09:56:28, 70.211.128.177

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Элбэгдоржийн есгесен бухан бяруу!!

    Зочин, 2017-11-17 10:02:02, 76.168.97.136Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. nuguu mongol yalna geed bsan yalj baigaa ni ene yum bna te nuguu shudraga zuil hus geed bsan hurelsuh shudraga bj chadaj bgaa ni ene uu

    Зочин, 2017-11-17 10:07:52, 103.229.120.181Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. та ажлыхаа заваар цаг тутам ROLL дараад бага ч гэсэн BITCOIN той болоорой. Доорхи линкүүдээр ороод ROLL дарна. Цаг тутам дарна. http://freedoge.co.in/?r=1380636

    bitcoin, 2017-11-17 10:09:07, 202.9.47.177Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. batzandan bold ayursaihan hymdorj ta nar uneheer shudraga bna ard tumen ihenh ni demjij bgaa shuu zorigtoi bgaarai busad gishuud daraagiin songuulid neree devshuuled ichihgui yavah bh da

    Зочин, 2017-11-17 10:15:02, 103.229.120.181Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Женкод Ерөнхийлөгч болох ганцхан хүсэл байсан. тэр нь шунал. Монголчуудын үхэр гэдгийг энэ сонголт бүрнээ харуулсан. Миеэг сонгох адилхан бараг түүнээс дор л доо. Ядахдаа Ганбатараыг нь шинэ хүн гэдэг утгаар нь дэмжих байжээ. Женко зөвхөн төмөр зам барьж, түүгээр нүүрс зөөлгөж, М СИ-Эсийг ялах, өөрөө хагартлаа баяжих л байсан гэдгийг Монголчууд ойлгосон л баймаар юм.

    Зочин, 2017-11-17 10:15:08, 43.242.243.158Хариу бичих

  68. Ганц хусэл нь шоронд орохгуй байх энэ бол Зика Сайханбалаг Алтангуя С Эрдэнэ Гансух Золжаргал гээд Тороос хулгай хийсэн АНы мафийн хулгайчдын гол зорилго байсан. Еронхийлогч болсон бол Дараагийн зорилго нь мэдээж Шуналаа хангах

    Зочин, 2017-11-18 23:07:23, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Батзандан шиг эрийн хугархай ядаж 10 аа байг гэхэд 5 хан хүн байхад Монголын улс төр цэвэрлэгдэж ард түмэн нуруу тэнэгэр шударга хуультай сайхан байхсандаа

    Хурц, 2017-11-17 10:15:40, 37.171.54.176Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Яг юу болсоныг энэ сэтгэдэр бичиж байгаа хүмүүс мэдээд бүгд хажууд байж гэрч болоод ингэж бичээд байна уу.Батзандан 2008 оны 7 сарын 1нд Монголын ард түмнийг яаг ингэж турхираад 5 хүний аминд хүргэсэн.дараа нь муу Магнайг шоронд чихэж өгөөд дууссан.Батзанданг хэн турхирч хэн суг татсан бэ??? Батзандан хэнд үйлчилсэн бэ???

    ???, 2017-11-17 10:23:04, 103.212.117.204Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Баттулга ерөнхийлөгч биш ш дээ

    Зочин, 2017-11-17 10:27:59, 122.201.31.166Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Батлага төмсөгдүүлсэн л байхгүй юу даа

    зочин, 2017-11-17 10:37:50, 66.181.160.69Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Battulgaa huuli bus buleglel mapijsan humuusiig tseverlene.temtsene gj garsan.Idoo bol Hurtsaas aigaad suuj bdg nudendee itgehgui bn.76 hunees 5 n busarmag yvdalig taslan zogsoohoor temtsej bn.Busad n guleg.et horhoi teneguudiig haravuu.

    irgen, 2017-11-17 10:40:43, 202.9.43.135Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Нөгөө аймаар хөмсөгөө зангидаж ирээд муухай харж цээжээ түхийлгэн тагтаа пооз авдаг Женко яасан бэ? Ийм жижигхэн байсан юм уу? Нөгөө юм юманд под хийгээд үсэрч гардаг Зика хужаа нь ч ор сураггүй.

    Зочин, 2017-11-17 10:46:35, 202.179.27.86Хариу бичих

  80. Haha

    Зочин, 2017-11-17 11:03:03, 139.5.219.108

    neeree tim bna shuu.

    kkk, 2017-11-17 11:56:42, 172.113.218.138

    Aitsgaachihaj chaavaas. Jenko huu umdunduu suga.

    aisan, 2017-11-17 11:57:16, 172.113.218.138

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Hurts pizdag solongos yg nutagtaa oruulj haragdaach oor uls tagnah bish hefen gishuudiig tagnaj teruugeeree nenteglej asar ih bayjsan huvalz elbegdorj ene 2 niilj duraaraa durgisan daa dooroo bayrtsogt saihanbileg bayr geed niilj avaad mongoliig unen samarsan

    Mgl, 2017-11-17 10:48:52, 119.199.247.61Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. МАН яахаараа дандаа асуудалтай хүмүүсийг элчин сайдаар тавиад байдын.С.Баяр.Энхсайхан.Хурц гм.Энд л гол асуудал бна.Яг хэн ийм санал гаргаад бна.Тэр хүний нэрийг зарлах ёстой.

    зочин, 2017-11-17 11:00:10, 66.181.190.237Хариу бичих

  84. Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй...

    Зочин, 2017-11-17 12:46:58, 202.131.243.162

    Баттулга Эбээ Зика гэсэн АНы хэдэн атийсан тайрдаснуудын л шахаа ш дээ Илжигээ

    Зочин, 2017-11-18 23:09:21, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Battulga bol buuni nohoi yum bn l daa . Hudlaa ooriigoo reklamdsan.

    Zochin, 2017-11-17 11:01:20, 101.191.32.188Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Ерөнхийлэгчийн хэр шудрага хэр үнэн ярдагийг одоо сайн харж авцгаая даа

    Зочин, 2017-11-17 11:02:20, 202.131.225.249Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Ерөнхийлөгчөө Би цааш нь ЯРИХУУ ЯАХУУ?

    Зочин, 2017-11-17 11:22:40, 202.9.43.27Хариу бичих

  90. goyo goyo

    kkk, 2017-11-17 11:56:05, 172.113.218.138

    Хэ хэ

    Зочин, 2017-11-17 12:06:07, 202.179.27.86

    Haha yag tegsen baix

    Зочин, 2017-11-17 12:30:52, 103.229.123.55

    Үгүй байхаа. Баттулга өөрийн итгэл үнэмшлээрээ дэмжсэн хэрэг байх.

    Зочин, 2017-11-18 02:16:50, 202.179.18.194

    Хахаха яаг унэн Баттулга голог том хулгайч учир Хурц булдэгийг нь тискийнд хавчуулчихсан байгаа нь унэн ш дэ

    Зочин, 2017-11-18 23:12:45, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. КУРЦ БОЛ ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮДЭД ТАВЬЖ ӨГЧ БАЙГАА ӨГӨӨШ ШҮҮ ДЭЭ.

    Зочин, 2017-11-17 11:40:36, 122.201.25.46Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Баттулга зээл тэглэнэ гэсэн яасан бэ. Банк надаас менгее нэхээд байна. Баттулга худлаа хэлж гарч ирсэн юм бол огцруулья.

    зочин, 2017-11-17 11:52:37, 66.181.177.135Хариу бичих

  94. ehneesni tulj bn gesen bhoo.1 udur tulchihsun bh bailgvi . bi bas hvleejl bn

    Зочин, 2017-11-17 12:17:34, 103.212.119.27

    Баттулга голог бол зугээр луйварчин шуу дээ. Зээл тэглэнэ Монгол Ялна гээд л шааж огсон одоо байгаа царайг нь хардаа Хурцын талаар таг чиг ногоо юм болгонд оролцоод байдаг Зика пздаа нь таг чиг АНы булгийн дарга нь хун ороондоо дуудаж авчраад амь насанд нь занал хийдэг болсон байна ш дээ

    Зочин, 2017-11-18 23:33:46, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Манай ерөнхийлөгч одоо ийм хүнйг элчингээр томилж байдаг арчаагүй байна даа арай ч дээ. Итгэж байсан итгэл ...

    Зочин, 2017-11-17 11:53:44, 122.201.31.117Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Jenko giin bolohgui yum hiisen medeeleliig ni zadruulna gej ailgaj l dee. kkk. Mongol yalna... kkk

    Jenko, 2017-11-17 11:54:39, 172.113.218.138Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. Mongol yaljee. kkk.

    MOngol, 2017-11-17 11:55:39, 172.113.218.138Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Uunees hoish Jenko Battulga bish GULUG Battulga gevel yamrav?

    Jemko, 2017-11-17 12:01:43, 172.113.218.138Хариу бичих

  102. Хурцаас хулчийх Женког авах дуртай бодигийн поозоор нь тагтаа гэвэл яг таарна.Эхлээд хөмсөгөө зангидаад ширүүн харчихна.Дараа нь цээжээ түхийлгээд хагас урагш түрнэ.Гараа тохойгоор нь хагас нугалан баавгай байдалд авна. Хөлөө алцайж нэгийг нь урагш хагас алхсан байдалд гаргаж сүржигнэнэ.Дээр нь Хужаа Америкийг ялах гэж байгаа Оросын хүргэн маань тагтаа шиг хүржигнэж Монголоор юу ч ойлгогдохгүй дуугарна.

    Зочин, 2017-11-17 12:17:11, 202.179.27.86

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. Бусад сайдыг явуулахгуй бур сайн дэмжигч орныхоо шуу . Хурц гэрлиин хурдаар Уунииг яаж ойлгох юм вэ .

    Зочин, 2017-11-17 12:02:37, 103.26.193.65Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. NOVSH GEJ..BVGD BARITSAALAGDSAN BNA.

    j, 2017-11-17 12:07:04, 27.123.214.94Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. "Тагнуулын байгуулагын үндсэн үүрэг нь Үндсэн хуулийн байгуулалгыг хамгаалах явдал юм" гэж нэрт хуульч М.Чимид гуай хэлжээ. Энэ нь тагнуулын байгуулагын үндсэн чиг үүрэг нь хууль бус төрийн эргэлт гарахаас хамгаалах явдал юм гэсэн үг ажээ. Энэ бүхнээс үзэхэд Монголын тагнуулын байгуулага нь үндсэн чиг үүргээ умартаж хүмүүсийн бөгс ухдаг байгуулага болон хувирчээ.

    Зочин, 2017-11-17 12:07:15, 66.181.190.88Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Uur elchin boloh hun alga uu? Erunhii said erunhiilugch nariin tar na tanigdaj baina daa...

    Зочин, 2017-11-17 12:10:30, 202.179.31.39Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. Uuruu bas hulgaich luivarchin bizdee Battulga.ard tumnii itgeliig yaj daana geed bsn hun ingej l hariulj bgam bn!!!

    Зочин, 2017-11-17 12:11:06, 107.137.205.36Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. Баттулга зөвшөөрөхгүй байсан ч их хурал 65 шийднэ шүү дээ. Тэхээр ялгаагүй л гэсэн үг

    Зочин, 2017-11-17 12:20:06, 106.2.231.53Хариу бичих

  114. Зөвшилцөхгүй гэвэл нэр нь ч УИХ руу орохгүй байсан юм

    Зочин, 2017-11-17 12:24:17, 112.72.12.92

    Хурцаас хулчийх Женког авах дуртай бодигийн поозоор нь тагтаа гэвэл яг таарна.Эхлээд хөмсөгөө зангидаад ширүүн харчихна.Дараа нь цээжээ түхийлгээд хагас урагш түрнэ.Гараа тохойгоор нь хагас нугалан баавгай байдалд авна. Хөлөө алцайж нэгийг нь урагш хагас алхсан байдалд гаргаж сүржигнэнэ.Дээр нь Хужаа Америкийг ялах гэж байгаа Оросын хүргэн маань тагтаа шиг хүржигнэж Монголоор юу ч ойлгогдохгүй дуугарна.

    Зочин, 2017-11-17 12:48:15, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. Jenko Hurtsiig barahgui bgaam chini Ebig bur barahgui yum bna lol

    Zochin , 2017-11-17 12:22:25, 59.16.221.250Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. Төмөр зам гээл цааш нь ярих уу яах уу гэхэд л ноён дон Женко бөлдөгөө тэврээд л унана шүү дээ

    Зочин, 2017-11-17 12:23:56, 112.72.12.70Хариу бичих

  118. Ineedtei um be

    Зочин, 2017-11-17 13:15:11, 103.229.122.33

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Монголын төр үнэхээр ялзарчээ. Эд бүгд бие биендээ барьцаалагдсан, гишүүд нь ч тэр жанхуу хулгайч ч тэр. Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү оркууд аа. Хаана байна нөгөө Монгол ялна гээд онгирч хөөрөөд байсан чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Төвд гаралтай кармааны хулгайч жанхуу чинь тэгээд тийм л шударга, эх оронч юм бол хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрт хориг тавих нь яасан юм? жанхуу, урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх, атигар тарвага, энхболд бүгд түрийвч нэтгэй гэдэг нь мэдэгдлээ. одоо ард түмэн босохоос өөр сонголт үгүй...жанхуугийн хийсэн нэг ч зүйл байхгүй, дан хулгай, луйвар л байгаа. Эргүү оркууд аа, нойрноосоо сэр, амьдралыг бодитоор хар...... Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй...

    Зочин, 2017-11-17 12:48:46, 202.131.243.162Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. (жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан оркуудад зориулав) “Номаранг”-ийн єрийг манай гадаад дахь алтны нєєцєєс гаргуулахаар Солонгосын тал ярьж байна Орос, Хонконгийн туршуул эх оронч жанхуугийн үнэн төрх , Огноо: 2007-04-17 10:36:48 "Daewoo”-гийн нэхэмжлэлтэй нийслэлийн давж заалдах шатны шvvх хурал ирэх лхагва гаригт болно. Солонгосын тал тєрийн ємчит "Daewoo" корпорациа хамгаалж "Номаранг"-ийн єрийг Монголын гадаад дахь алтны нєєцєєс шууд суутгуулан авч барагдуулахаар ОУВС-д хандаж байгаа гэх яриа гараад байна. Хэрвээ энэ vнэн бол Монгол улсын алтны нєєц хэн нэгэн луйварчны тєлєєгvй зээлэнд суутгагддаг жишиг манайд тогтож, єнєєдєр монголчууд бидний улс орноо хєгжvvлж, амьдрал ахуйгаа сайжруулах гэсэн эрмэлзэл талаар болно гэсэн vг юм. Ямартай ч ийм яриа гараад багагvй хугацааг vдлээ ЦЕГ-ын дарга Ганболд, Монголбанкны экс Ерєнхийлєгч О.Чулуунбат гээд нэр нєлєє бvхий хvмvvс энэ хэргийг "эрvvгийн гэмт хэрэг, мєнгє угаасан хэрэг, Монгол-Солонгосын харилцаанд сэв суулгаж байна" гэх мэтээр дvгнэсэн нь ч оргvй зvйл биш байсан болохыг ОУВС-тай холбоотой дээрх яриа баталж байгаа юм. Мєн энэ хэрэгт холбоотой хэд хэдэн баримтыг С гэх монгол эмэгтэй интернетэд саяхан дэлгэн тавьжээ. Тэрбээр "луйварчдаа" зээлээ тєлєєч ээ, Солонгост хараар ажиллаж амьдрах гэж ядаж байгаа бидэнд битгий гай болоод байгаач" гэж бухимдангуй бичсэн байна. Тэрээр УИХ-ын гишvvн Х.Баттулгын "Daewoo''-д бичсэн албан бичиг болон Korean Exchange Bank-наас мєнгє гуйвуулсан баримтуудыг дэлгэн тавьжээ. 2002-2003 онд “Номаранг’ компанийн эзэн хатагтай Ок Сvн Ли, Монгол улсаас БНСУ-д сууж байсан элчин сайд Л.Галбадрах, тvvний эхнэр асан Мєнхцэцэг, "Хаан Брой" компанийн Отгонбаатар болон Ганхvv, Сангийн яамны тєрийн нарийн бичгийн дарга, МАСЗХ-ны гишvvн Бат-Энх, УИХ-ын гишvvн Х.Баттулга нар хамтран Солонгосын "LG", "Daewoo" компаниудаас их хэмжээний доллар зээлж аваад, єнєєг хvртэл эргvvлэн тєлєєгvй байгаа. "Номаранг"-ийн гэх зээл нь нийтдээ 120 сая ам долларын нэхэмжлэлтэйгээс Солонгосын "LG" компани нь 40 гаруй сая ам доллараа цагдаагийн газарт хандан эрvv vvсгvvлэн нэхэмжилж, харин "Daewoo" нь шvvхэд хандан алдсан 75 сая ам доллараа олж авахаар хєєцєлдсєєр буй. "Daewoo''-гийн нэхэмжлэлийн дагуу Чингэлтэйн шvvх хуралдаж, тус корпорацийн хохирлыг Монголын талын зээлдэгчид барагдуулах vvрэгтэй гэсэн шийдвэрийг гаргасан гэнэ. Гэтэл манай зээлдэгчид энэ шийдвэрийг хvлээн зєвшєєрєхгvй гэж давж заалдан Нийслэлийн шvvхэд ханджээ. Нийслэлийн давж заалдах шатны шvvх хурлын ажиллагаа энэ лхагва гаригт буюу 2007 оны дєрєвдvгээр сарын 18-нд болох юм байна. Манай зарим нэг хэвлэл "энэ асуудал арбитрын шvvхээр шийдэгдсэн. Монголчууд ямар ч мєнгє тєлєхгvй, солонгосчууд хуурамч бараа ачуулсан баримт нааш илгээж, манайхныг луйвардсан. "Daewoo''-гийн эзэн мєнгє угаасан хэрэгт холбогдож, Солонгостоо ял шийтгvvлсэн, vvндээ манай бизнесмэнvvдийг чирж, манай банкуудыг тонохоор зэхэж байна" гэх материал гарч байгаа. Тэгвэл энэ хэрэг нь солонгос, монголчуудын хамтран хууль бус мєнгє угаасан, залилан хийсэн ноцтой гэмт хэрэг байжээ гэдэг нь олдож буй баримтаар ч дахин дахин нотлогдсоор байгаа гэнэ. Солонгос улсын шvvх хатагтай Ок Сvн Лигийн хэргийг шийдвэрлэж, зохих шийтгэлийг хvлээлгэсэн байдаг бєгєєд хатагтай Ок Сvн Ли vйлдсэн хэргээ vнэн зєвєєр мэдvvлсэн баримтыг Солонгосын хэвлэлvvд ч тухайн vедээ дэлгэж байв. Хатагтай Ок Сvн Ли мэдvvлэхдээ "...Монгол улсын элчин сайд Л.Галбадрах, тvvний эхнэр Мєнхцэцэгтэй энэхvv луйврын хэргээ хамтран хийсэн. Мєнхцэцэг Х.Баттулгатай хамтран нийт мєнгєний маш бага хувьд бараа ачуулж, vлдсэн мєнгєндєє бараа ачуулсан хуурамч ачилтын баримт бvрдvvлэх ажлыг санаачлан хэрэгжvvлсэн. Би бусад мєнгийг тэдний шилжvvл гэсэн банкинд нь шилжvvлж байсан. Тэд мєнгєє Монгол шуудан банк болон Х.Баттулгын тvншvvд болох Сингапурын хятад гаралтай иргэдийн хяналтанд байдаг Сингапурын банкны данснуудаар дамжуулж байсан. Мєнгє тэндээсээ Монгол Улсын Тээвэр хєгжлийн банк, Монгол шуудан банкуудад нээсэн аккердитиваар дамжин шилжиж, хувь хvмvvс, компаниудын нэрээр тараагдсан" гэх мэтчилэн мэдvvлсэн байдаг. "Номаранг"-ийн мєнгєнєєс хамгийн ихийг нь хvртсэн буюу мєнгє угаах ажиллагааг зохион байгуулсан гэгдэх УИХ-ын гишvvн Х.Баттулга мєнгийг дамжуулан зээлдvvлэгч банкуудын нэг болох Монгол шуудан банкны Удирдах зєвлєлийн дарга Д.Зоригт нарын "Daewoo" компанид хандан 2006 оны гуравдугаар сарын 19, 23-нд илгээсэн захидлуудыг бухимдсан иргэн С мєн дэлгэн интернетэд тавьсан аж. Захидлаас vзвэл Х.Баттулга, Д.3оригт нар солонгосчуудаас мєнгє авснаа хvлээн зєвшєєрснєєр барахгvй, мєнгийг эргvvлэн тєлєх арга замаа хайж тохиролцохоор чармайж буй нь илт байна. Ноён Х.Баттулгаас "Daewoo" компанид илгээсэн захидалд "Женко группын Ерєнхийлєгч би "Daewoo" интернэшл корпорацид тєлєх ёстой "Монгол шуудан" банкны L/C№20030627LC11, 2003814LCA2, 20031031LCA4 дугаарт тєлбєр, мєн "Голомт" банкны IVC№9071/SG/03 дугаарт тєлбєр болон бусад бvх зээл хариуцагч нарын тєлбєрийг бvрэн хариуцахаа мэдэгдэж байна. "Голомт" банкны тєлєгдєєгvй зээлийн асуудлыг би одоо шийдвэрлэж байгаа бєгєєд "Монгол шуудан" банкны болон бусад зээл хариуцагч нарын тєлбєрийг ч зохицуулахаар ажиллаж байна. "Монгол шуудан" банк энэ асуудлыг шийдвэрлэхээр чармайлаа ч тєлбєр хийхэд мєнгє санхvvгийн хvндрэлтэй байгаа юм. Тиймээс би єєрийн тєлбєр хийх график болон хэрэгжих боломжтой бизнесийн саналаа 2006 оны дєрєвдvгээр сарын дундуур Солонгост очиж танилцуулах хvсэлтэй байна. Хятадын хилийн ойролцоо байрлах, олон тєрлийн ашигт малтмалын нєєцтэй гэдэг нь нотлогдсон уурхай миний эзэмшилд байдаг. Би уул уурхайн бизнес эрхэлж, тэндээсээ олсон ашгаараа "Монгол шуудан" банкны болон бусад зээл хариуцагч нарын тєлєгдєєгvй зээлийг тєлєх болно. Энэ хооронд та бvхэн ашигт малтмал худалдан авах тvншийг Хятадаас хайн олж єгч болох юм. Хэрвээ тєлбєр барагдуулах энэнхvv аргагы та бvхэн хvлээн зєвшєєрвєл би таван жилийн дотор бvх тєлбєрийг барагдуулах болно. Одоо "Монгол шуудан" банк нь "Номаранг" болон тус банкны хооронд хийгдсэн гэрээнээс vл хамааран надтай хамтран ажиллахад бэлэн байгаагаа илэрхийлж байгаа. Ийнхvv би "Монгол шуудан" банк болон тvvний "Daewoo"-д тєлєх ёстой боловч тєлєгдєєгvй байгаа зээлийн бvх хариуцлагыг "Монгол шуудан" банктай хамтран болон хэсэгчлэн хvлээхээр болж байгаа юм. Vvний учир нь миний эрхэлдэг бизнесийн олон чиглэл болон нєлєє бvхий харилцаа холбоонд ч буй. Хэрэв та бvхэн надад танай компани дээр 2006 оны дєрєвдvгээр сард очиж, саналаа нарийвчлан танилцуулах боломжийг олговол би их баяртай байх болно. Хvндэтгэсэн Женко группын Ерєнхийлєгч Х.Баттулга " гэсэн байна. Одоогоос нэг жилийн ємнє "Daewoo" компанид илгээсэн энэхvv захидалд УИХ-ын гишvvн Х.Баттулга солонгосчуудаас мєнгє авснаа хvлээн зєвшєєрснєєр барахгvй таван жилийн дотор тєлбєрийг бvрэн барагдуулах тєлєвлєгєєгєє танилцуулж байжээ. Захидалд Хятадын хилийн ойролцоо байдаг, єєрийн эзэмшлийн ашигт малтмалын уурхайг дурдаж, vvнийгээ худалдан авах хятад тvнш хамтран хайж олох зэрэг санал тавьсан байгаа. Эндээс бас л юун маш их ашигт малтмалтай орд газар гишvvний мэдэлд байдаг байна гэсэн хардлага урган гарах нь зайлшгvй. Энэ дашрамд дурдахад, иргэний хєдєлгєєнvvд, олон нийтийн зvгээс сvvлийн гурван жилийн турш улстєр-бизнесийн олигархууд эх орны cop болсон ашигт малтмалын ордуудаа гадаадынханд, тэр дундаа хятадуудад барьцаалж, худалдаж байна гэсэн хатуу шvvмжлэлийг тавьж ирсэн. Тэгвэл энэ удаад "Женко" компанийн эзэн, МоАХ-ын дарга, АН-ын гишvvн, УИХ-ын гишvvн Х.Баттулга нь эх орны маань нэгэн орд газрыг харийнханд тєлєх 120 сая долларын єрийн барьцаанд тавих гэж оролджээ. Vvнийг тvvний єєрийн гарын vсгээр баталгаажуулсан дээрх захидал нотолж байна. Харин энэ оролдлого нь бvтэлгvй болов уу, эсвэл тvvнд одоогийн тєрийн удирдлагад байгаа "эрх ашиг нэгтэй нєхєд" нь туслахаар сэтгэл шулуудсан уу, ямартай ч хувь хvнд хамаарах энэхvv зээлийг Монгол улсын нєєц алтнаас тєлж магадгvй болоод байгаа аж. Харин солонгосууд азаар хуйвалдаж сураагvй болохоор гэмтнээ гэсгээж чадахгvй байгаа манай Засгийн газрыг ОУВС-д "ховлож", ямар ч л байсан хохирлоо барагдуулах нь бололтой. Єглєєний сонин 76 /141/ М. Энхлэн Энэ нийтлэлийн эх сурвалж Olloo.mn - Єдєр бvр дэлхий даяар

    жанхуугийн хулгай хийсэн баримтыг ярих уу яах вэ? , 2017-11-17 12:50:03, 202.131.243.162Хариу бичих

  122. Erunhiilugch bolsond n booj yhlee yu ain? Uuriig chin hen ch toodoggyi ee huurhii

    Зочин, 2017-11-17 14:03:31, 108.29.162.190

    BID IIM L LUIVARCHINYG ERUNHIILUGCH BOLGOSON SHUU DEE. BATTULGAD GANTS HOYORYN ZEREG ZUILIIG MONGOLD HIISEN NI UNEN, BUSAD NI TSUM LUIVAR GEDGIIG ARD BID MEDEJ BAIGAA...

    ZOCHIN, 2017-11-17 14:04:02, 27.123.214.95

    108.29.162.190 гэх жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү орк оо. Удахгүй бид Үндсэн хуулийн цэцэд өргөдөл өгч жанхууг зайлуулах болно. Чи удахгүй жанхуутайгаа хамт зайлуулагдах болно оо, эртхэн памперсаа бэлдээд сууж бай...

    Зочин, 2017-11-17 15:24:39, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. Но той учраас

    Зочин, 2017-11-17 12:50:54, 202.70.43.214Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. Монголд хууль нь гууль болсныг төрд гарсан хүмүүсийн үйл ажиллагаа ил тод харуулж бна.

    зочин, 2017-11-17 12:52:19, 139.5.218.87Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. ХУРЦ БОЛ БҮҮР БАГААСАА ЦАГААН ХУАРАНГИЙН ДЭЭРЭМЧИН БАЙСАН. ОЮУТНУУДЫН СТЕПЕНД БУУХЫГ ОТОЖ БАЙГААД МӨНГӨ ДЭЭРЭМДДЭГ БАЙСАН. СҮҮЛДЭЭ БАТТУЛГАТАЙ ТОМ ДЭЭРЭМ ХИЙДЭГ БОЛСОН ЮМ БАЙЖ Л ДЭЭ. ИЙМ УЧРААС ХУРЦЫГ НЭГ ТАЛААР ДЭМЖСЭН НӨГӨӨ ТАЛААР ӨӨРӨӨСӨӨ ХОЛХОН БАЙЛГАХ ГЭСЭН ХЭРЭГ. ХУРЦ СОЛОНГОСТ ОЧООД СОЛОНГОСЫН МОНГОЛЧУУДАД БӨЛДГӨӨ СУГАЛУУЛНА ДАА. ХУРЦАД ДЭЭРЭМДҮҮЛЖ ДАРАМТЛУУЛСАН 10000 МОНГОЛ СОЛОНГОСТ БАЙГАА ККК

    Зочин, 2017-11-17 13:08:20, 202.55.191.194Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. Б.Хурц УИХ-ын аймхай гишүүдийг айлгаж кноп даруулна, айхгүй нэгнийг нь хүн явуулж алуулна гэж тэнэг толгойдоо бодчихсон байна. УИХ ийм тэнэг хүнтэй хичнээн хоног зууралдах юм бэ.

    Зочин, 2017-11-17 13:11:45, 202.9.41.81Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. Сүүлийн үед УИХ-ын танхимд "БӨЛДӨГДӨНӨ" "БӨЛДӨГДҮҮЛСЭН" гэж этгээд үг хэллэг их яригддаг болж одоо гудамжинд хүн болгоны амны уншлага боллоо, бага насны хүүхэд хүртэл төрийн ордонд хэн суудаг вэ? гэж асуухад улсын мөнгө хөрөнгийг идэж уудаг хулгайч нар байдаг гэж хариулж байна, УИХ үүнийгээ ч бодит байдал дээр сүүлийн өдрүүдэд харуулж чадлаа

    Зочин, 2017-11-17 13:49:31, 202.72.245.122Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. Er ni Hurts gedeg hun " UIH-n gishuun"-g 'oron dotor chin huneer aluulna'gesen chin yu gesen ug ve? Hun medehgui zuileeree huniig zanaj chadahgui, meddeg, hiij sursan zuileeree l bardaj zanadag shuu dee. Tegeheer Hurts bol hun alj boldog gedgiig uuruu batlaad ugluu . BHY-ny 2 hunii bas l " orond ni semhen chad hiilgeed" suuld ni zurhnii uvchneer "yavsan" bolgochihson shig bolood yavchihlaa. Tegvel bas Zorigyg "yavuulahad" oroltsson bolj taarah geed baina. Sayahan Zorigyn hergiig shiidehed ,helseer humuusiig shiitgesen. Ene heregt holbogdson humuus bol todorhoi shuu dee. Elbeg ene huneer hergiig uur tiish ni guivuulj zamhraah ajlyg hiilgesen baih magadlal mash undur bolj baigaag anzaarna uu?

    zochin, 2017-11-17 13:54:47, 27.123.214.84Хариу бичих

  134. Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. Монгол улсын ерөнхийлөгч Баттулгаа"Би тэгээд ярьчих юм уу?"

    Зочин, 2017-11-17 14:03:09, 202.179.27.86Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. ТЭГЭЭД ЯРИАД Л БАЙХУУ ААН. ЕРОНХИЙЛОГЧОО. ИХ ХУРЛЫН ДАРГАА. Е САЙД Ч БУУР АЙГААД ЗУГТЧААШИВ.

    Zo, 2017-11-17 14:16:03, 202.21.106.108Хариу бичих

  138. Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. ИЧГУУРТЭЙ. ТОР ЗАСАГ. ХАРАГДАХГУЙ. БАЙНА ГЭЖУУ

    Зочин, 2017-11-17 14:17:15, 202.21.106.108Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. Erunhiilugch neentegtei bolood l zuvshuurch baigaa yum. Medej tsuhuud gaihaad baih yum end er baihgui.

    Nam bus irgen, 2017-11-17 14:18:55, 139.5.216.233Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. Batzandab er hun um bainaa. Jenko bol tumsug um baina.

    unshigch, 2017-11-17 14:19:48, 76.26.150.152Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. баттулга зүгээр л бөхийн холбооны ерөнхийлөгч байх л хэмжээний хүн байна. Улсад гологдож байна. өмнөх тарвагаас илүү байх гэж итгэж байсан. Нямдорж болсон бол өдийд хулгайч дээрэмчид байх ёстой газраа орчихсон байхсан.

    Зочин, 2017-11-17 14:24:58, 182.160.32.144Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. battulgaa chinii hir unench, helsendeehurdeg chin ene uu..bas baritsaalagdsan amitniig songosondoo ichij bn..

    IRGEN, 2017-11-17 14:28:22, 112.72.3.175Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. Ерөнхийлөгч хорисон ч хориогүй ч 65 бүлэг шийднэ тийм учраас анх элчин сайдыг татаж оронд нь томилох ажлыг санаачилсан МАН д үлдээсэн нь маш зөв шийдвэр байлаа

    Зочин, 2017-11-17 14:37:45, 103.229.121.107Хариу бичих

  150. Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй...

    Зочин, 2017-11-17 15:26:19, 202.131.243.162

    Зээл тэглэнэ Монгол Ялна гээд л шааж огсон одоо байгаа царайг нь хардаа Хурцын талаар таг чиг ногоо юм болгонд оролцоод байдаг Зика пздаа нь таг чиг АНы булгийн дарга нь хун ороондоо дуудаж авчраад амь насанд нь занал хийдэг болсон байна ш дээ

    Зочин, 2017-11-18 23:41:35, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. Энэ Баттулга Элбэгээ Хурц хоёроос айгаад бүр сүр сүлд нь явчихжээ зайлуул

    Зочин, 2017-11-17 14:44:09, 122.201.31.166Хариу бичих

  152. Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. Ерөнхийлөгч, ерөнхий сайд, УИХ-ын дарга нэг муу Тагнуулын даргыг захирч чадахгүй болтлоо намаг шалбаагт унажээ.Байнгийн хороооны гишүүд ч гэсэн дэмжсэнийг бодоход монголын төр үнэхээр ялзарсан байна. Бүгд гэмт хэрэгтнүүд бололтой. Тийм учраас тагнуулын дарга амы нь асууж даналзаж байна.МАНАН бүлгийн гар хэр урт болох нь харагдаж байна. 20 онд энэ 2 намаас нэг ч хүн сонгож болохгүй шүү сонгогчдоо

    Зочин, 2017-11-17 15:17:38, 49.0.133.2Хариу бичих

  154. Таны нэр:

    Тайлбар:

  155. НЭГЭН ЦАГТ ӨДГӨӨ МОНГОЛЫН ҮНДЭСНИЙ ОЛОН НИЙТИЙН ТЕЛЕВИЗЭД АЖИЛЛАЖ БАЙСАН Го.БАДАРЧ ХЭМЭЭХ НАЙРУУЛАГЧ ЖAНКYY БАТТУЛГЫН ЭСРЭГ 17 ЧИНГЭЛЭГ СПИРТИЙН ТУХАЙ НЭВТРҮҮЛЭГ ХИЙЖ БӨӨН ЯВДАЛ БОЛЖ БАЙСНИЙГ САНАЦГАА.МЭдЭХГҮЙ БОЛ МҮОНТ-ИЙН УРАН БҮТЭЭЛЧДЭЭС АСУУГААРАЙ ГАЙХАЛТАЙ НЬ НАЙРУУЛАГЧ Го.БАДАРЧ ЯАГААД ӨНӨӨДӨР ҮЗЭЛ БОДЛООСОо УРВАЖ,БАТТУЛГАТАЙГАА ЭВСЭЖ ДАМБИЙН ЭСРЭГ НЭВТРҮҮЛЭГ ХИЙХ БОЛОВ. Асар их мөнгөний өмнө энэ хүн амаа таглуулсан гэж хүмүүс ярьдаг. ЭНЭ ИХ СОНИРХОЛТОЙ 1997 онд Монгол улсын хилээр 17 чингэлэг ачаа орж ирсэн нь гаалийн шалгалтаар хуурамч нэрээр нийтдээ 340 тонн спирт болох нь тогтоогдон эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгаж эхлэжээ. Энэхүү хэрэгт "Жaнкyy" группын ах дүү Х.Баттулга, Х.Баттуул, УИХ-ын экс гишүүн Ш.Сайхансамбуу, Арслан Д.Мөнх-Эрдэнэ зэрэг олон хүнийг шалгасан байна. Хэргийг шалгах явцад тэрхүү асар их спиртыг ус болгон хэргийн баримтыг хуурамчаар үйлдэн хэргийг завхруулан мартуулсан түүхтэй. 1997 оны аравдугаар сарын 5-ны шөнө тухайн үед УИХ-ын гишүүн байсан С.Билэгсайханы хувийн “Билэг” гаалийн баталгаат агуулахын хяналтын талбайд байсан 17 чингэлэг спирт гэнэт алдагдсанаар энэ түүх эхэлдэг. Тэрхүү 17 чингэлэг спиртийг жижиглэнд шилжүүлэн тооцвол нэг сая 300 мянган шил архи болох байсан гэдэг. Энэ нь монголчуудын хэдэн жилийн мансуурлын “хэрэгцээг” хангаж чадах хэмжээний спирт байсан гэсэн үг. Тухайн үед ийм их хэмжээтэй спиртийг гааль, хил, цагдаа бүгд хуйвалдсан, урьдчилан бэлтгэсэн тохиолдолд л оруулж ирж чадах байсан. Орж ирсэн 17 чингэлэг спиртийг ариутгалын бодисоор сольж гаалийн бүртгэлд бүртгэсэн баримтыг Монгол телевизийн сэтгүүлчид хальсанд буулгасан нь дээрх хэргийн дуулианыг хоёрдугаар шатанд өрнүүлэх болсон. 17 чингэлэг спиртийн эзэн нь “Жaнкyy” компанийн захирал Х.Баттулгын ах эдүгээ “Талх чихэр” хувьцаат компанийн захирал Х.Баттуул байсан гэлцдэг. Тэр 17 чингэлэг спиртээ нэг шөнийн дотор алга болгоод зогсохгүй хүн хөлсөлж Монгол телевизээс баримт болох хуурцгийг хулгайлуулсан нь барууны адал явдалтай киноны сюжетаас ч давж гарсан. Эцэст нь хэн ч үл мэдэх хоёр залуу хэргийг үүрснээр энэ адал явдал намжсан билээ. Тухайн үед Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн анхаарлыг хүртэл татсан уг хэрэгт хуулийнхан яагаад ийм өгөөмөр сэтгэл гаргасныг ойлгох хүн байдаггүй гэлцдэг. Энэ хэргийг Монгол улсын төр засгийн эрх мэдэл бүхий албан тушаалтнууд, УИХ-ын гишүүд, бизнесийн компаний эзэд бүлэглэн үйлдсэн бөгөөд мөн тэд нар хуйвалдан энэ хэргийг хэрэгсэхгүй болгосон юм.

    жанхуугийн хулгай хийсэн баримтыг ярих уу яах вэ? , 2017-11-17 15:28:10, 202.131.243.162Хариу бичих

  156. Таны нэр:

    Тайлбар:

  157. АНГЛИЙН ШОРОНД БХДАА МИ-6 ТАГНУУЛЫН АЛБАНД ЭЛСЭЖ ХОЖИМ БУЦАЖ ИРЭЭД АТГ, ТЕГАЗРЫГ ТОЛЙГОЙЛЖ БГААД БҮХ ХЭРГҮҮДИЙГ ОЛЖ БАС ЦААШ ДАМЖУУЛСАН ХУРЦ ҮНЭХЭЭР ДААМ ГАРСАН. АРД НЬ АНГЛИЙН ТУСГАЙ АЛБА, ТОЛГОЙД НЬ БҮХ МЭДЭЭЛЭЛ, АРХИВТ НЬ БҮХ БАРИМТУУДЫН ХУУЛБАР БГАА УЧРААС ТЭР. ТЭГЭЭД ДАВАРЧ УИХ-ЫН ГИШҮҮДД ХАНДАЖ - НААД УНАЖ ЯВАА МОРЬ ЧИНЬ ХҮРТЭЛ ХУЛГАЙН МОРЬ ШҮҮ, УНАВАЛ БҮГДЭЭРЭЭ ОЙЧИНО ШҮҮ ГЭЖ ШАНТААЖИЛЖ БАЙНА.

    АНГЛИЙН МИ-6 АРД НЬ БГАА, 2017-11-17 15:55:57, 202.179.27.110Хариу бичих

  158. Таны нэр:

    Тайлбар:

  159. Ерөнхийлөгч Баттулга таны дэмжсэн өндөр албан тушаалын хүмүүс тухайлбал, Бурмаа, ялтан хэн ч гэлээ Аюулгүй зөвлөлийн н/б дарга, энэ Хурц бүгд Монголын хамгийн бүтэхгүй хүмүүс байна. Та өөрөө ийм бүтэхгүй хүн учраас бүтэлгүйчүүд СУУДАГ МАШИНЫ ДУГУЙНУУД юм байна гэдгийг маш сайн харуулаад байна аа даа.

    Зочин, 2017-11-17 16:24:11, 202.21.116.2Хариу бичих

  160. Таны нэр:

    Тайлбар:

  161. ХУРЦ ГЭДЭГ ХУЛГАЙЧИЙН БАЛАГ ДУУСАХГУЙ БОЛОЛТОЙ ЮМ. БААС АА ГООЖТОЛ ЛАВИХ ДУРТАЙ , БААЧХААД БӨГСӨӨ ЦЭВЭРЛЭЖ ЧАДАХГҮЙ , ХАА ЯВСАН ГАЗРАА ДАНДАА ӨМХИЙ САМХАЙ ТАВЬЖ ЯВАХ ЮМ. УИХ -ЫН ЧУУЛГАН ДЭЭР БОЛ МОНГОЛ УЛС БОЛ ХОЙД СОЛОНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН НАЙМААГААР ХОЛБОГДДОГ , ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР ДЭЭР НЭХЭМЖЛЭЛ ИРЛЭЭ ГЭЭД ЕСТОЙ ДЭЛХИЙН ШИВШИГ БОЛГОЛ ОО !

    Зочин, 2017-11-17 16:36:46, 108.171.207.219Хариу бичих

  162. Таны нэр:

    Тайлбар:

  163. Эрх баригчдын бузар булай, ховдог шунахай, улс иргэнээ боддоггүй бодлогоос болж Тагнуулын дарга тэднийг барьцаалж байна. Өөдгүй хүнийг Тагнуулын даргаар тавивал ингэдэг гэдгийг эрх баригчид мэдэж авцгааг

    Зочин , 2017-11-17 16:53:50, 49.0.133.2Хариу бичих

  164. Таны нэр:

    Тайлбар:

  165. БАТТУЛГА УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ХИЙХ ЧАДВАРГҮЙ КОМПАНИ ЭСВЭЛ ҮСЭРЭЭД ЖҮДО БӨХИЙН ХОЛБООНЫ ЗАХИРАЛ ХҮН ЮМ БАЙНА. ӨӨРӨӨ ШОРОНД ОРОХ ХЭРЭГТЭЙ УЧИР АЙГААД ХУРЦЫГ ЭЛЧИНГЭЭР ЯВУУЛАХ ГЭЖ БАЙГАА ЗУРАГ ХАРАГДАЖ БАЙНА.ХАА БАЙНА ТЭР МОНГОЛ ЯЛАХ НЬ НОХОЙН БААС ЖОГОРХОЙНУУД

    ЖОГОРХОЙ, 2017-11-17 17:01:53, 49.0.147.28Хариу бичих

  166. Таны нэр:

    Тайлбар:

  167. эрхэм ерөнхийлөгч маань уул нь овоо л дориун юм шиг байсан ийм өчүүхэн амьтан байсан юм гэж үү........ та болоод таны ойр тойрныхон уншвал арай ч дэ гэж л хэлмээр байна маш их харамсаж байна.

    1111, 2017-11-17 17:22:10, 112.72.15.66Хариу бичих

  168. Таны нэр:

    Тайлбар:

  169. Ерөнхийлөгч шал дэмий нөхөр гарч дээ. Худлаа шоудхаас хэтрэхгүй барьцаалагдсан новш

    Зочин, 2017-11-17 17:22:56, 202.179.8.210Хариу бичих

  170. Таны нэр:

    Тайлбар:

  171. ene jenko yu hiih ve mongol yalna gesen orkuud hohi ni ee

    za, 2017-11-17 17:24:39, 202.9.47.177Хариу бичих

  172. Таны нэр:

    Тайлбар:

  173. Ядаргаатай юмбэ!Энэ заваан хэруул Хэл амнаас Чинь болоод хааяа орж уншдаг байсан Сонин .мнруу орохоос боолжис цутгаад байна!Болиоч та нар!

    Зочин, 2017-11-17 17:40:36, 91.76.9.223Хариу бичих

  174. Таны нэр:

    Тайлбар:

  175. ЭНЭ Хурц. АЛУУРЧАН 3-5 ХҮН АЛЧИХААД БАЙХАД БАЙХАД ЯАГААД БАРИДАГҮЙ ЮМ БЭ??? БОЛД ХЭЛЭЭ БИЗ ДЭЭ 2-ТӨРИЙН НАРИЙНГ АЛСАН ФРАНЦААС ЭНХБАТИЙГ ХУЛГАЙЛЖ АВЧИРЧ АЛСАН ОДОО БАТЗАНДАНГ АЛНА ГЭЖ БАЙНА ХҮН АЛЖ ХАНДАГҮЙ НОВШ ВЭ

    БОДИТ БАРИМТ, 2017-11-17 17:47:04, 93.26.165.28Хариу бичих

  176. Таны нэр:

    Тайлбар:

  177. Хурц нохойгоо тавьчихаад хүзүүгүй хужаа элэг нь татаад өнхөрч унаад байна гэнэ үхэр монголчуудаа би яллаа гээд

    Зочин, 2017-11-17 18:29:43, 202.21.113.82Хариу бичих

  178. Таны нэр:

    Тайлбар:

  179. ENE ERUNKHIILUGCH MAANI HARIN UHAANTAI SHIIDWER GARGASAN BN. HURTS TAND AMJILT HUSIE TA BOL TURD HIISEN AJILTAI HUN. TANIIG SHUUMJILJ BUI NOHDIIN UGIIG TOOH HEREGGUI

    Зочин, 2017-11-17 18:30:01, 37.187.94.86Хариу бичих

  180. Хогийн бөгс долоогч оо, чамд л зориулж ард түмнийг хооронд нь дайтуулах ажлыг хийсэн байх даа. Үхсэн баасны чинь ерөнхийлөгч? Чамдаа л таарсан ерөнхийлөгч байх даа!!! Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн бөгс долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай!!!Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү оркууд аа. Хаана байна нөгөө Монгол ялна гээд онгирч хөөрөөд байсан чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Төвд гаралтай кармааны хулгайч жанхуу чинь тэгээд тийм л шударга, эх оронч юм бол хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрт хориг тавих нь яасан юм? жанхуу, урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх, атигар тарвага, энхболд бүгд түрийвч нэтгэй гэдэг нь мэдэгдлээ. одоо ард түмэн босохоос өөр сонголт үгүй...жанхуугийн хийсэн нэг ч зүйл байхгүй, дан хулгай, луйвар л байгаа. Эргүү оркууд аа, нойрноосоо сэр, амьдралыг бодитоор хар......

    Зочин, 2017-11-17 19:29:33, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  181. ENE ERUNKHIILUGCH MAANI HARIN UHAANTAI SHIIDWER GARGASAN BN. HURTS TAND AMJILT HUSIE TA BOL TURD HIISEN AJILTAI HUN. TANIIG SHUUMJILJ BUI NOHDIIN UGIIG TOOH HEREGGUI

    Зочин, 2017-11-17 18:30:07, 37.187.94.86Хариу бичих

  182. Таны нэр:

    Тайлбар:

  183. ENE ERUNKHIILUGCH MAANI HARIN UHAANTAI SHIIDWER GARGASAN BN. HURTS TAND AMJILT HUSIE TA BOL TURD HIISEN AJILTAI HUN. TANIIG SHUUMJILJ BUI NOHDIIN UGIIG TOOH HEREGGUI

    Зочин, 2017-11-17 18:30:08, 37.187.94.86Хариу бичих

  184. Таны нэр:

    Тайлбар:

  185. ENE ERUNKHIILUGCH MAANI HARIN UHAANTAI SHIIDWER GARGASAN BN. HURTS TAND AMJILT HUSIE TA BOL TURD HIISEN AJILTAI HUN. TANIIG SHUUMJILJ BUI NOHDIIN UGIIG TOOH HEREGGUI

    Зочин, 2017-11-17 18:30:11, 37.187.94.86Хариу бичих

  186. Таны нэр:

    Тайлбар:

  187. ENE ERUNKHIILUGCH MAANI HARIN UHAANTAI SHIIDWER GARGASAN BN. HURTS TAND AMJILT HUSIE TA BOL TURD HIISEN AJILTAI HUN. TANIIG SHUUMJILJ BUI NOHDIIN UGIIG TOOH HEREGGUI

    Зочин, 2017-11-17 18:30:12, 37.187.94.86Хариу бичих

  188. Таны нэр:

    Тайлбар:

  189. ENE ERUNKHIILUGCH MAANI HARIN UHAANTAI SHIIDWER GARGASAN BN. HURTS TAND AMJILT HUSIE TA BOL TURD HIISEN AJILTAI HUN. TANIIG SHUUMJILJ BUI NOHDIIN UGIIG TOOH HEREGGUI

    Зочин, 2017-11-17 18:30:15, 37.187.94.86Хариу бичих

  190. Таны нэр:

    Тайлбар:

  191. ENE ERUNKHIILUGCH MAANI HARIN UHAANTAI SHIIDWER GARGASAN BN. HURTS TAND AMJILT HUSIE TA BOL TURD HIISEN AJILTAI HUN. TANIIG SHUUMJILJ BUI NOHDIIN UGIIG TOOH HEREGGUI

    Зочин, 2017-11-17 18:30:16, 37.187.94.86Хариу бичих

  192. Таны нэр:

    Тайлбар:

  193. ENE ERUNKHIILUGCH MAANI HARIN UHAANTAI SHIIDWER GARGASAN BN. HURTS TAND AMJILT HUSIE TA BOL TURD HIISEN AJILTAI HUN. TANIIG SHUUMJILJ BUI NOHDIIN UGIIG TOOH HEREGGUI

    Зочин, 2017-11-17 18:30:19, 37.187.94.86Хариу бичих

  194. Таны нэр:

    Тайлбар:

  195. ENE ERUNKHIILUGCH MAANI HARIN UHAANTAI SHIIDWER GARGASAN BN. HURTS TAND AMJILT HUSIE TA BOL TURD HIISEN AJILTAI HUN. TANIIG SHUUMJILJ BUI NOHDIIN UGIIG TOOH HEREGGUI

    Зочин, 2017-11-17 18:30:22, 37.187.94.86Хариу бичих

  196. Таны нэр:

    Тайлбар:

  197. ENE ERUNKHIILUGCH MAANI HARIN UHAANTAI SHIIDWER GARGASAN BN. HURTS TAND AMJILT HUSIE TA BOL TURD HIISEN AJILTAI HUN. TANIIG SHUUMJILJ BUI NOHDIIN UGIIG TOOH HEREGGUI

    Зочин, 2017-11-17 18:30:25, 37.187.94.86Хариу бичих

  198. Таны нэр:

    Тайлбар:

  199. ENE ERUNKHIILUGCH MAANI HARIN UHAANTAI SHIIDWER GARGASAN BN. HURTS TAND AMJILT HUSIE TA BOL TURD HIISEN AJILTAI HUN. TANIIG SHUUMJILJ BUI NOHDIIN UGIIG TOOH HEREGGUI

    Зочин, 2017-11-17 18:30:26, 37.187.94.86Хариу бичих

  200. Таны нэр:

    Тайлбар:

  201. ENE ERUNKHIILUGCH MAANI HARIN UHAANTAI SHIIDWER GARGASAN BN. HURTS TAND AMJILT HUSIE TA BOL TURD HIISEN AJILTAI HUN. TANIIG SHUUMJILJ BUI NOHDIIN UGIIG TOOH HEREGGUI

    Зочин, 2017-11-17 18:30:29, 37.187.94.86Хариу бичих

  202. Хогийн бөгс долоогч оо, чамд л зориулж ард түмнийг хооронд нь дайтуулах ажлыг хийсэн байх даа. Үхсэн баасны чинь ерөнхийлөгч? Чамдаа л таарсан ерөнхийлөгч байх даа!!! Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн бөгс долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай!!!Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү оркууд аа. Хаана байна нөгөө Монгол ялна гээд онгирч хөөрөөд байсан чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Төвд гаралтай кармааны хулгайч жанхуу чинь тэгээд тийм л шударга, эх оронч юм бол хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрт хориг тавих нь яасан юм? жанхуу, урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх, атигар тарвага, энхболд бүгд түрийвч нэтгэй гэдэг нь мэдэгдлээ. одоо ард түмэн босохоос өөр сонголт үгүй...жанхуугийн хийсэн нэг ч зүйл байхгүй, дан хулгай, луйвар л байгаа. Эргүү оркууд аа, нойрноосоо сэр, амьдралыг бодитоор хар......

    Зочин, 2017-11-17 19:29:44, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  203. ХУРЦ ААА ХУРЦ БАЙГААРАЙ. БИТГИЙ БУУЖ ӨГ. ҮНЭН БҮГДИЙГ ДИЙЛНЭ. ТАГНУУЛЫН ГАЗАР ЭНЭ ХУЖААГИЙН ЭРЛИЙЗҮҮДИЙГ БҮГДИЙГ НЬ ТӨРӨӨС ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ

    Зочин, 2017-11-17 18:43:33, 163.172.45.46Хариу бичих

  204. Таны нэр:

    Тайлбар:

  205. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:13, 128.31.0.13Хариу бичих

  206. Харин чи оороо айгаад нэг юм ухаан жолоогуй олон бичээд байгаа гаач мэдэхгуй байна ш дээ. Ингэж амьд явах ямар хэрэг байна нохор товарищ аа

    Зочин, 2017-11-18 23:28:21, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  207. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:26, 128.31.0.13Хариу бичих

  208. Таны нэр:

    Тайлбар:

  209. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:27, 128.31.0.13Хариу бичих

  210. Таны нэр:

    Тайлбар:

  211. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:30, 128.31.0.13Хариу бичих

  212. Таны нэр:

    Тайлбар:

  213. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:32, 128.31.0.13Хариу бичих

  214. Таны нэр:

    Тайлбар:

  215. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:33, 128.31.0.13Хариу бичих

  216. Таны нэр:

    Тайлбар:

  217. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:37, 128.31.0.13Хариу бичих

  218. Таны нэр:

    Тайлбар:

  219. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:38, 128.31.0.13Хариу бичих

  220. Таны нэр:

    Тайлбар:

  221. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:39, 128.31.0.13Хариу бичих

  222. Таны нэр:

    Тайлбар:

  223. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:42, 128.31.0.13Хариу бичих

  224. Таны нэр:

    Тайлбар:

  225. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:46, 128.31.0.13Хариу бичих

  226. Таны нэр:

    Тайлбар:

  227. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:47, 128.31.0.13Хариу бичих

  228. Таны нэр:

    Тайлбар:

  229. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:48, 128.31.0.13Хариу бичих

  230. Таны нэр:

    Тайлбар:

  231. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:52, 128.31.0.13Хариу бичих

  232. Таны нэр:

    Тайлбар:

  233. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:53, 128.31.0.13Хариу бичих

  234. Таны нэр:

    Тайлбар:

  235. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:54, 128.31.0.13Хариу бичих

  236. Эх орончдыг намнагч, хагалган бутаргагч Нямдорж, Батзандан гэсэн үнэнийг хэлсэн хүмүүсийг доош хийх даалгаварт бичлэгээ эхэлж байна. Зул бөхөх нь ойртож системээрээ доргиж сандралдаж, эхэллээ. Хурц бол гүйцэтгэгч хөлсний этгээд шаардлага гарвал нь золгүй явдлын золиос болох нэгэн. Хурц хэдэн баримттай хэдий ч эх орны эрх ашгийн хажууд тэр нь юу ч биш. Чи олон монголчуудын дургүй хүргэж байна. Массын дургүй хүрвэл чамд алхах, амрах орон зай үгүй болно гэдгийг эртхэн ойлговол ядаж үр хүүхдэд чинь хэрэгтэй юм. Одоо чи галзуураад ухаангүй тэнэг болчихоод байна.

    Зочин гэхүүдээ, 2017-11-19 08:42:52, 103.26.194.12

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  237. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:57, 128.31.0.13Хариу бичих

  238. Чи ямар олгой толгойтой нохор бэ .Тэнэг юмуу хаашаа юм.Монго тогрог айлгаж сурдуулэх чинь энэ нийгэмд байж болохгуй асуудал гэдгийг энэ хумуус дургуйцээд илэрхийлээд байгаа юм биш уу.Болж байгаа асуудалд жаахан бодьтой хандаж сур.Чам шиг ийм улсууд ухэж байгаа верусийн амьдрах хугацааг уртасгаад байдаг байхгуй юу.

    Зочин, 2017-11-19 17:39:42, 66.181.176.110

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  239. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:04:59, 128.31.0.13Хариу бичих

  240. Таны нэр:

    Тайлбар:

  241. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:05:03, 128.31.0.13Хариу бичих

  242. Таны нэр:

    Тайлбар:

  243. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:05:04, 128.31.0.13Хариу бичих

  244. Таны нэр:

    Тайлбар:

  245. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:05:07, 128.31.0.13Хариу бичих

  246. Таны нэр:

    Тайлбар:

  247. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:05:09, 128.31.0.13Хариу бичих

  248. Таны нэр:

    Тайлбар:

  249. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:05:13, 128.31.0.13Хариу бичих

  250. Таны нэр:

    Тайлбар:

  251. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:05:14, 128.31.0.13Хариу бичих

  252. Таны нэр:

    Тайлбар:

  253. НЯМДОРЖ ХУРЦААС ҮХЭТЛЭЭ АЙГААД ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ХЭДЭН ХӨЛСНИЙ ХҮМҮҮСЭЭР ИЙМ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. БАТЗАНДАНД НЯМДОРЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ӨГСӨН БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ ГЭЖ БОДОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС БАТЗАНДАН БОЛ НЭЭРЭЭ ХУРЦЫН ХААНА Ч ХҮРЭХ АМЬТАН БИШ...........

    Зочин, 2017-11-17 19:05:17, 128.31.0.13Хариу бичих

  254. Үнэн.

    Зочин, 2017-11-17 19:25:35, 202.179.18.194

    Худлыг 1000 давтвал Үнэн болдог(Paul Joseph Goebbels Нацист Германы Рейхсканцлер) Яс үндсээр үзэн ядах үзлийн салхийг Монголд үлээж ирсэн шовинист Оросын нацист Женкогийн дэмжигч нацизмын хуучирсан онолыг Монголчуудад хэрэглэж болно гэж бодолгүй яахав!Нацизм үеэ Монголд ч өнгөрөөсөн.

    Женко Эби Ми нар засуулж байна, 2017-11-17 21:33:00, 202.179.27.86

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  255. Монголын төр үнэхээр ялзарчээ. Эд бүгд бие биендээ барьцаалагдсан, гишүүд нь ч тэр жанхуу хулгайч ч тэр. Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү оркууд аа. Хаана байна нөгөө Монгол ялна гээд онгирч хөөрөөд байсан чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Төвд гаралтай кармааны хулгайч жанхуу чинь тэгээд тийм л шударга, эх оронч юм бол хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрт хориг тавих нь яасан юм? жанхуу, урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх, атигар тарвага, энхболд бүгд түрийвч нэтгэй гэдэг нь мэдэгдлээ. одоо ард түмэн босохоос өөр сонголт үгүй...жанхуугийн хийсэн нэг ч зүйл байхгүй, дан хулгай, луйвар л байгаа. Эргүү оркууд аа, нойрноосоо сэр, амьдралыг бодитоор хар...... Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй...

    Зочин, 2017-11-17 19:30:01, 202.131.243.162Хариу бичих

  256. Таны нэр:

    Тайлбар:

  257. Ард түмний 30 %-н саналаар Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч болсон Жанхуу хулгайч тагнуулын газрын дарга асан хурцын мэдэгдлийг огт сонсоогүй юм шиг, огт юу ч болоогүй юм шиг, ямар ч гэм нүгэл хийгээгүй хүн шиг олны анхаарлыг холдуулах гэж хэзээ ч төрийн бичиг болохгүй, өөрөө ч амьдралдаа ганц ч удаа харж үзээгүй уйгаржин бичиг ярьж нөгөө л оркуудынхаа тархийг угаасаар явна. Хогийн хулгайч аа, хаана байна нөгөө чиний “Монгол ялна” чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Монгол ялаагүй МАНАН ялсан гэдгийг хүн болгон гадуур ярьж байна. Амьдралдаа бүтнэ ном уншиж үзээгүй чам шиг эргүү оркод зориулж цаг заваа гарздан байж нэг зүйл хэлье. Эргүү орк оо, эртхэн шиг Монголын төрийн луйвардаж авсан наад суудлаа өгөөд, офшорт байгаа 1.1 тэрбумаа хураалгаагүй дээрээ сайн дураараа огцор!!!

    АРД, 2017-11-17 20:02:55, 202.131.243.162Хариу бичих

  258. Таны нэр:

    Тайлбар:

  259. Хурцын пээдгэр зан Элбэгдорж ,Баттулга Хүрэлсүх нараар хүссэнээ хийлгүүлж ,авч чадаж ,УИХ ын гишүүдийг шантаажилж байгаа байдал ,өнгөрсөн хугацаанд хийсэн ажил ах дүү хамаатан садангаа бүгдийг нь гадаадад томилуулж чадсан, алуурчингийн ам зурагтай төстэй төрх зэрэг нь С Зоригыг алсан юм биш биз гэдэг дүгнэлт хийхэд хүргэж байна

    Зочин, 2017-11-17 20:58:09, 103.57.92.45Хариу бичих

  260. Бодхол асуудал .Эбийг хумуус сэжгэлдэг нь нууц биш шуу.Эрдэнэтээс малчин,тогооч хумуус/хуухдууд/ирээд аллага уйлдэнэ гэж унэмшил муутай л байгаа юм даа.Сайн толовлосон юю шиг.Отгонбилэг агсны ухэл ч гэсэн

    Зочин, 2017-11-19 17:53:16, 66.181.176.110

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  261. ХАМГИЙН ЗӨВ АРГА УРВАГЧИДЫГ ЦААЦЛАХ ЯМАРЧ МУУ ҮГЭЭР ДАЙРААД ОЙЛГОХООС ӨНГӨРСӨН МАЛНУУД (элбэгдорж,баяр,хурц, сайханбилэг,баярцогт сахал эрдэнэбилэг м,энхболд)ҮҮНИЙ ДАРАА МОНГОЛ ЦЭВЭРШИНЭ

    Ь, 2017-11-17 21:00:25, 80.215.164.96Хариу бичих

  262. Таны нэр:

    Тайлбар:

  263. Zaaval ene Hurts gedgiig elchin saidaar yvuulah geed bg ymar uchirtai um. Jinhen merejliin, turshlagatai diplomatuud zunduu bgaa shuudee. Ulsiin ner bodoj bgaa bol iim hogiin gariig elchin bolgoj delhii dayar shivshig bolohoo bolimoor um. Harah tsarainii nugel shingesen nudtei nuhur ba

    Irgen, 2017-11-17 21:08:47, 82.132.219.21Хариу бичих

  264. Таны нэр:

    Тайлбар:

  265. Hun alna gesen ug eruu uusgehed hangalttai.

    Зочин, 2017-11-17 21:36:50, 184.151.37.244Хариу бичих

  266. Таны нэр:

    Тайлбар:

  267. Баттулга үйл явдлын үргэлжлэлийг мэдэж байгаа учраас ёсоор болгосон нь энэ бөлгөө...Ерөнхийлөгчийн ачаар нууц байсан олон юмыг 65 гаргаж тавьж байна даа. Өгөөшинд их л орох юм хөөрхийс 65.

    Зочин, 2017-11-17 22:00:51, 103.26.194.14Хариу бичих

  268. Hogiin bugs doloogch bna daa chi!!! Ars gej hun yag uneniig cham shig maluudad helsen bna!!!

    Зочин, 2017-11-18 01:39:12, 122.201.21.60

    Ard gej hun

    Зочин, 2017-11-18 01:39:25, 122.201.21.60

    Ерөнхийлөгч мундаг л бн ш дээ.энэ удаа чимээгүй байж байгаад авилгач,бүлэглэлүүдийг илрүүлж л бн.бүр зэвсгийн наймаачинг ил тод болгуулчихлаа.нямка-ын 42 саяыг хэлчихсэн чинь бүр гал түймэр гарч элий балайгийн синдром-батзанданг ашиглаад гүйчихдэг бн.42-саяаар тогтохгүй маш том тоо явдаг гэдэг. болдог юм болдгоороо л болж бн.

    Z, 2017-11-18 10:35:28, 150.129.142.144

    Хэхэхэ АНы тархины дутагдалтай малнууд хоорхон ш дээ сайн дураараа хошгордог байна ш дээ. Ард тумний орийг толчоод олон юм хуцацгаа АНы дебилуудээ

    Зочин, 2017-11-18 23:25:50, 98.169.180.19

    Огоош ч олон янз шуу.Оороо бас огоош болдог тал бий шуу

    Зочин, 2017-11-19 17:58:45, 66.181.176.110

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  269. Mongolchyyd aa!!!Mongol ylas neg iimerhyy l bna?Ene bol Mongol tord bolj baigaa asyydal toriig barigchid iim yzel bodoltoi bye byendee barizaalagdsan hymyys eeljlen tor baridag yum bna!ene hezeech eerchilegdehgyi sinjtei,teheer Mongol tor Mongol ylas hegjine gej byy yari!!!!tyyn sig hydal yum alga!odoo Mongoliin hybisgal heregtei!!!ireh habaraas hybisgalaan ydirdaj Mongolchyyd tes eereer garch irj ynasan zasag tord baigaa luibarchidaan zailuulah arga bodohgyi bol ylam doroitono gesen yg!!!!Mongol gyrban hyn neg ni tyiliin yadyy bankind hadgalamjiin dansgyi bna geed boddoo!!!!arai ch daa!!!!

    eh oron sehel abahaargyi boljee!!ene tor aliigaa a, 2017-11-17 23:06:18, 148.60.92.223Хариу бичих

  270. Таны нэр:

    Тайлбар:

  271. Хараад байхад Хувьсгалын тохироо бүрдсэн харагдана. УИХ-ыг тарааж жинхэнэ ардчилсан сонгууль хийвэл Хувьсгал боллоо гэсэн үг.

    Зочин, 2017-11-18 00:13:47, 108.219.218.76Хариу бичих

  272. Таны нэр:

    Тайлбар:

  273. Баттулга гэдэг хунд эх орон ард тумэн биш биш Монго л хэрэгтэй

    Баттулгад итгэл алдарч байна, 2017-11-18 00:48:36, 71.205.205.26Хариу бичих

  274. Таны нэр:

    Тайлбар:

  275. hurtsad buldugnuusuu atguulsan putiny deripaskagiin buuny nohoi singa hujaa limiin oims edii zasgiin aluurchin janhuu

    asdfasf, 2017-11-18 01:33:06, 170.52.73.244Хариу бичих

  276. Таны нэр:

    Тайлбар:

  277. Ийшээ оюуны жаахан хомсдолтой хүмүүс ихэвчлэн ордог юм уу? Хараад байхад.

    Зочин, 2017-11-18 02:19:23, 202.179.18.194Хариу бичих

  278. чи өөрөө орсныг бодход бас нилээд оюуны хомосдолтой гар байхаа

    Зочин, 2017-11-19 11:08:51, 59.153.115.237

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  279. Hulgaich hulgaichdaa hair tai gej bis neg muu boldogduulsen luivarchin songoson baina neg muu baidag l neg luivarchin mongoliin parlamentiig amiig hamhiulj bugdiig ni golognuulj baina Gehrer mongoliin Tor suirsenii shinj dandaa hulgaich zuglan hulgaich luivariin damjaa hicheeleluulj baina gesen UG mongolchuud aa an man geh aluurchidaas salahgui bol tanii bondgor udahgui onhorno shuu ed arai l alj ehleegui baina ene yanzaaraa udval ih udahgui AK-daj ehleh baih shuu ter ni dutaad baina ene buzaruudaas salzgaa

    Зочин, 2017-11-18 03:45:30, 46.125.249.88Хариу бичих

  280. Таны нэр:

    Тайлбар:

  281. Zorigiig gardan alsan hun bol hurz

    Зочин, 2017-11-18 03:48:40, 46.125.249.88Хариу бичих

  282. Таны нэр:

    Тайлбар:

  283. Х.БАТТУЛГА ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ Ц.ЭЛБЭГДОРЖИЙ ГАР ХӨЛ БИТГИЙ БОЛООЧ ЭЭ.. БИД ТАНД ИТГЭЖ СОНГОСОН.. ОГЦОРУУЛЖ БАС ЁАДНА ШҮҮ... ЭЛБЭГЭЭ, ХУРЦ, С.БАЯР, МИ нар бол хүн биш шүү...

    Моггол Иргэн, 2017-11-18 06:09:49, 59.153.113.38Хариу бичих

  284. Ард тумний орийг тэглэх чинь тэгээд худлаа байсан болж таарав уу Еронхийлогчоо. Яахлаараа АНы хэдэн атийсан тайрдаснууд ард тумнээ байнга хуурч мэхэлж хулгай дээрэм хийдэг юм бэ том булдэгтэй мангар Еронхийлогчоо

    Зочин, 2017-11-18 23:22:25, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  285. zahialga ogch aluuln gesen ug uu olon jiliin omno bas tiim yum hiisiim bish beez

    Зочин, 2017-11-18 08:09:18, 202.9.42.219Хариу бичих

  286. Таны нэр:

    Тайлбар:

  287. Erunxiilugch ene bugdiig ilchlex gej xergeer ingesen ch ym biluu xen medxev yu yunii tuxand xurelgui erunxiilugchiig muulaad yaxavdee jooxon xuleetctei baival yasiin tuilshirxaa bolitcgoo .!!!

    t.sh.r, 2017-11-18 10:36:13, 122.201.22.79Хариу бичих

  288. Таны нэр:

    Тайлбар:

  289. Еронхийлогч боловсролгуй мертлее зевлехууд гэж орон гаран мен л боловсролгуй нехдуудээр тавьж бна. Хэдэн бех шагнах, Уйгаржин бичгийн узэсгэлэн маягийн жижиг зуйлээр хеецелдсен шиг цагийг ур дунгуй енгеруулж байгаа нь унэхээр харамсалтай!

    Зочин, 2017-11-18 11:29:35, 27.123.212.130Хариу бичих

  290. Таны нэр:

    Тайлбар:

  291. Энэ тагнуулын газрын дарга агсан хурц гэгч этгээд чинь монгол улсын бүх дээд байгууллагыг гартаа атгаж байсан этгээд Элбэгдоржийн шодоог атган дулаацуулж ыайсан этгээд байна энэ хүн --- би цааш нь ярихуу гээд л хүзүүгээ хөдөлгөн уих-аар тохуу хийж байна Б ЛУ БОЛДЫГ - ЧИ ХОЙД СОЛОНГОСОД 2 ОНГОЦ ХУПАЛПДСАН , 2 ГЕНЕРАЛЫГ АЛУУЛСАН ЧИ ХОЙДООС АВСАН 3000000 АМ ДОЛЛОРАА ТӨЛӨӨРӨӨ Ч ГЭХ ШИГ

    Зочин, 2017-11-18 11:55:17, 203.91.115.39Хариу бичих

  292. Таны нэр:

    Тайлбар:

  293. Хүмүүсийн үзэл бодлыг хараад байхад Зоригийн хэрэг илрээгүй нь дээр юм байна л даа.

    Зочин, 2017-11-18 12:01:18, 202.179.18.194Хариу бичих

  294. Таны нэр:

    Тайлбар:

  295. Хурцыг Засгийн газар элчин сайдад дэвшүүлсэн биздээ. Хэрвээ Ерөнхийлөгч татгалзсан бол МАН дэмжээд гаргана. Ерөнхийлөгч дэмжсэн учраас МАн унагах гээд байгаа юм биш үү? Ерөнхийлөгч бол за яршиг ямар миний саналыг УИХ авч үзэх бөиш дэмжмж л байя гэсэн юм болов уудаа.

    Зочин, 2017-11-18 12:02:46, 103.9.90.227Хариу бичих

  296. Том булдэгтэй Баттулга голгоосоо асуу Илжигээ минь

    Зочин, 2017-11-18 23:14:35, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  297. Цаашд Ерөнхийлөгч хориг тавмаар юмыг дэмчихвэл УИХ харин ч унагаад байх янзтай даа

    Зочин, 2017-11-18 12:05:08, 103.9.90.227Хариу бичих

  298. Ард тумний орийг тэгэлчээд олон юм хуцдаа

    Зочин, 2017-11-18 23:18:23, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  299. бөлтөгдүүлчихсэн хүн дэмжхээс яадгийн бялуу хүртээж амыг нь хааж байгаа нь тэр

    Зочин, 2017-11-18 13:30:47, 27.123.214.120Хариу бичих

  300. Таны нэр:

    Тайлбар:

  301. НЭЭРЭЭ ЗОРИГИЙН ХЭРГИЙН АМ ЗУРАГТАЙ ТӨСТЭИ ЮМ БИШҮҮ????

    зочин, 2017-11-18 16:16:30, 202.9.47.177Хариу бичих

  302. Таны нэр:

    Тайлбар:

  303. баттулгыг хурц дээр жинхэнэ хориг тавих байх гэж бодож байтал.. тулга ч жинхэнэ нэр хүндээ баастай хутгалаа л даа. дээр нь нүүрсний очер энэ тэр нийлээд ирэх жилийн өдий гэхэд баттулга шиг хэрэггүй хүн монголд үгүй болох бий вий

    Зочин, 2017-11-18 17:58:20, 202.70.34.115Хариу бичих

  304. Ард тумний орийг тэглэнэ гэж улаан цайм худлаа шаадаг гологт хэн итгэ гэсэн юм. АНы атийсан тайрдаснууд дандаа л хошигруулдаг ш дээ

    Зочин, 2017-11-18 23:16:39, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  305. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:28:37, 197.231.221.211Хариу бичих

  306. Таны нэр:

    Тайлбар:

  307. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:28:46, 197.231.221.211Хариу бичих

  308. Таны нэр:

    Тайлбар:

  309. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:28:48, 197.231.221.211Хариу бичих

  310. Таны нэр:

    Тайлбар:

  311. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:28:51, 197.231.221.211Хариу бичих

  312. Таны нэр:

    Тайлбар:

  313. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:28:53, 197.231.221.211Хариу бичих

  314. Таны нэр:

    Тайлбар:

  315. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:28:56, 197.231.221.211Хариу бичих

  316. Таны нэр:

    Тайлбар:

  317. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:28:56, 197.231.221.211Хариу бичих

  318. Таны нэр:

    Тайлбар:

  319. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:28:58, 197.231.221.211Хариу бичих

  320. Таны нэр:

    Тайлбар:

  321. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:29:01, 197.231.221.211Хариу бичих

  322. Таны нэр:

    Тайлбар:

  323. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:29:02, 197.231.221.211Хариу бичих

  324. Таны нэр:

    Тайлбар:

  325. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:29:04, 197.231.221.211Хариу бичих

  326. Таны нэр:

    Тайлбар:

  327. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:29:06, 197.231.221.211Хариу бичих

  328. Таны нэр:

    Тайлбар:

  329. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:29:07, 197.231.221.211Хариу бичих

  330. Таны нэр:

    Тайлбар:

  331. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:29:09, 197.231.221.211Хариу бичих

  332. Таны нэр:

    Тайлбар:

  333. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:29:11, 197.231.221.211Хариу бичих

  334. Таны нэр:

    Тайлбар:

  335. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:29:13, 197.231.221.211Хариу бичих

  336. Таны нэр:

    Тайлбар:

  337. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:29:16, 197.231.221.211Хариу бичих

  338. Таны нэр:

    Тайлбар:

  339. HURTS MUNDAG HUN SHUUDEE. TIIM BOLOH.R L DEMJSEN BH. AMJILT

    Зочин, 2017-11-18 18:29:18, 197.231.221.211Хариу бичих

  340. Таны нэр:

    Тайлбар:

  341. ЭРХЭМ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ МААНЬ МУНДАГ ТОМИЛГООГ ДЭМЖСЭН БАЙНА. ТА ЭНЭ ХУРЦЫГ БУЦААГААД ТАГНУУЛЫН ДАРГААР НЬ ТОМИЛУУЛЧИХ ЮМ БИШ БИЗДЭЭ. ЕР НЬ БУЦАААГААД ТОМИЛУУЛЧИХВАЛ ЭНЭ УЛС ТӨРЧИД ГАЛЗУУРАХ БАЙХ ТИЙМЭЭ ХАХАХААХ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ ДАРГАД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ХУРЦ Д

    Зочин, 2017-11-18 18:32:59, 94.142.242.84Хариу бичих

  342. Hurzaar darga hiisen haanahiin muu hoshnogonii ot Ve chi

    Зочин, 2017-11-18 19:30:44, 46.125.250.11

    өөрөө, эсвэл гэр бүлийнхэн нь биз

    Зочин, 2017-11-19 20:52:40, 66.181.177.34

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  343. Хурц танд амжилт хүсье. та сайн ажилласан

    Зочин, 2017-11-18 18:36:38, 163.172.139.161Хариу бичих

  344. Таны нэр:

    Тайлбар:

  345. Hurz shorond baih estoi hulgaich

    Зочин, 2017-11-18 19:18:42, 46.125.250.11Хариу бичих

  346. Таны нэр:

    Тайлбар:

  347. Buzar iljigdorjiin huruu hums bolson muu aluurchin hurz geh togloomiin General zoltoi aluurching diileh huul humuus Mongold baina

    Зочин, 2017-11-18 19:20:27, 46.125.250.11Хариу бичих

  348. Таны нэр:

    Тайлбар:

  349. Mongoliin Tor hulgaich orognoson huuliin baiguulaga dampuursnii Tod jishee bol ene Ergьu teneg lalar hulgaich huuliin ner barin terbumtan boltloo tomrohgui huul Bus uildver parlamentier taniuldag huzaj suuhabdee Ni mongol toriin emgenel boljee mongol ulsad Udriin neg hulgaichiig darah huul zagdaa gej baina uu baival ene davarsan hulgaichaa daraach ee

    Зочин, 2017-11-18 19:28:15, 46.125.250.11Хариу бичих

  350. Таны нэр:

    Тайлбар:

  351. Hurz bol zorigiig gardan hutgalj alsan jinhene aluurchin Ni mon gedgiig mordon shalgaj ehleed baina

    Зочин, 2017-11-18 19:34:31, 46.125.250.11Хариу бичих

  352. tonuulchdiug dotoroos ni gedeg dee . erunhiilugch zuv shiidver gargaj albaar hurtsiig zubshuurch 65 hulgaich hen ni hen be yaj baritsaalagdsaniiig olon vmend delgej ard tvmen jigshin zebvvtsleee .

    goe goe, 2017-11-18 19:47:48, 185.39.141.7

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  353. Ийм хачин хүнийг дэмжээд зогсохгүй бүр мөнхбаясгалан гэдэг шимнусаараа нэрийг нь цэвэрлүүлэх гээд байгаа хэрэг үү

    Зочин, 2017-11-18 21:23:33, 59.153.112.129Хариу бичих

  354. Таны нэр:

    Тайлбар:

  355. men ch dendej bna syy!!Hyrziig elchingeer yabyylah gene?Yagaad!hyrz eereen elchin baihaar hyn bis baina!erenhiilegchiig eeriig ni barizaalsan boltoi?...Battylgaa!!yg heleen emneh abilgagch erenhiilegchideen hyrehgyi ch gesen saijryyl!!!Hyatadtai ochij gar bari geseniig sonsson uu?....

    Mongoliin tor dampyyrsan bna?Yah gej Hyrziig elchi, 2017-11-18 21:46:00, 148.60.92.223Хариу бичих

  356. Таны нэр:

    Тайлбар:

  357. Gants daichin gantsaardahgui ee Batzandang demjij baina, nuguu 2 gerch n harin gulug bolchihson baina lee, tegeheer no-toi l humuus gedeg n oilgomjtoi , duugarahgui baigaa n bugd l hulgaich ,,,

    Zochin, 2017-11-18 23:07:30, 86.16.255.77Хариу бичих

  358. Таны нэр:

    Тайлбар:

  359. хөгийн пизда

    Зочин, 2017-11-18 23:20:15, 99.225.142.163Хариу бичих

  360. Таны нэр:

    Тайлбар:

  361. Hurz gedeg hulgaich General hoid solongosiin tusgai albadtai harilzaa holbootoi gedgee ilchilchihlee nogoo odoi ahiinhan Ni ezed tolgoigii onhoruulchih baih daa hohi Chin bolj dee urt hel huzuu oroonoo gedeg nileed ertnii ug dee iimerhuu tagnuul nertei hogiin shaarnuud es busaar olj avsan medeelelteigee tamd ochdog jamtai

    Зочин, 2017-11-19 00:58:07, 46.125.250.122Хариу бичих

  362. Таны нэр:

    Тайлбар:

  363. М.ЭНХ АМГАЛАН ПРОКУРОР ОО ! Б.ХУРЦ ХЭМЭЭХ ЭТГЭЭД ЗЭВСГИЙН НАЙМААНААС БОЛЖ ХОЙД СОЛОНГОСЫН 2 ГЕНАРАЛ ЦААЗЛУУЛЛАА ГЭЭД ДЭЛГЭСЭН ! ЗЭВСГИЙН НАЙМААНЫ НЭХЭМЖЛЭЛ Н'Ь ТАНАЙ БАЙГУУЛГА ДЭЭР БАЙГАА ГЭЭД АВЧ ӨГСӨН , ТУН УДАХГУЙ ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭР ЭЭ МОНГОЛ УЛС ХОЙД СОЛНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН КОНТРБАНД ХИЙДЭГ ГЭЭД ЧАРЛААД УНАНА ! ИЙМ НОЦТОЙ НЭХЭМЖЛЭЛИЙГ ТА ЯАГААД 6 САР ДАРАВ АА ! ? Б. ХУРЦ ТА ХОЕР ЕР Нь АЛЬ УЛСЫН ЭРХ АШИГТ ҮЙЛЧЛЭЭД БАЙНА? ИЙМ ЮМ БАЙЖ БОЛДОГ ЮМ УУ ЕРӨНХИЙ ПРОКУРООР ОО !

    Зочин, 2017-11-19 03:03:49, 64.34.127.152Хариу бичих

  364. Таны нэр:

    Тайлбар:

  365. М.ЭНХ АМГАЛАН ПРОКУРОР ОО ! Б.ХУРЦ ХЭМЭЭХ ЭТГЭЭД ЗЭВСГИЙН НАЙМААНААС БОЛЖ ХОЙД СОЛОНГОСЫН 2 ГЕНАРАЛ ЦААЗЛУУЛЛАА ГЭЭД ДЭЛГЭСЭН ! ЗЭВСГИЙН НАЙМААНЫ НЭХЭМЖЛЭЛ Н'Ь ТАНАЙ БАЙГУУЛГА ДЭЭР БАЙГАА ГЭЭД АВЧ ӨГСӨН , ТУН УДАХГУЙ ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭР ЭЭ МОНГОЛ УЛС ХОЙД СОЛНГОСТОЙ ЗЭВСГИЙН КОНТРБАНД ХИЙДЭГ ГЭЭД ЧАРЛААД УНАНА ! ИЙМ НОЦТОЙ НЭХЭМЖЛЭЛИЙГ ТА ЯАГААД 6 САР ДАРАВ АА ! ? Б. ХУРЦ ТА ХОЕР ЕР Нь АЛЬ УЛСЫН ЭРХ АШИГТ ҮЙЛЧЛЭЭД БАЙНА? ИЙМ ЮМ БАЙЖ БОЛДОГ ЮМ УУ ЕРӨНХИЙ ПРОКУРООР ОО !

    Зочин, 2017-11-19 03:03:58, 64.34.127.152Хариу бичих

  366. Таны нэр:

    Тайлбар:

  367. ХҮРЭЛСҮХ ЯАГААД ИЙМ ТОМИЛГОО ХИЙЖААГААН ААН.НО БАЙНА.

    Зочин, 2017-11-19 05:20:28, 66.181.187.235Хариу бичих

  368. Таны нэр:

    Тайлбар:

  369. Зоригийн хэргийн захиалагчийг зарлахын өмнө энэ хэрэгт холбоотой гар хүчнүүд алалцаж байгаа бололтой.

    Зочин, 2017-11-19 07:56:41, 202.9.40.202Хариу бичих

  370. Таны нэр:

    Тайлбар:

  371. хурц новш баттулга гелге

    Зочин, 2017-11-19 09:24:07, 70.211.128.177Хариу бичих

  372. элбэгдоржийн егсен генерал цол бугд худлаа бас томилгоонууд

    Зочин, 2017-11-19 09:30:37, 70.211.128.177

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  373. Монгол ялна.Худлаа худлаа тоглосон юм.Орос ялна.

    Зочин, 2017-11-19 09:52:17, 202.179.26.39Хариу бичих

  374. Таны нэр:

    Тайлбар:

  375. энхбаяр баяр нарийн уед ард тумэн арай гайгуй байсан дарганцар нарийг яаж гелег болгох нь бидэнд хамаагуй хумуус ажилтай орлоготойл байх хэрэгтэй

    Зочин, 2017-11-19 10:10:43, 70.211.128.177Хариу бичих

  376. Таны нэр:

    Тайлбар:

  377. 60 тэрбум тегрег 30 сая доллор 280 сая доллор 560 тэрбум тегрег ялгаа харагдаж байна уу ? эрхэм женко хулан яшка минь цааш нь дамжуул

    Зочин, 2017-11-19 10:19:22, 70.211.128.177Хариу бичих

  378. Таны нэр:

    Тайлбар:

  379. Монголчууд ядуурч Монгол ялахыг мэдсэнгүй.Төмөр зам бариулалгүй Монголоос 10 тэрбум доллар дээрэмдэхээр дорхноо ч ядууралгүй яахав.

    Зочин, 2017-11-19 10:38:37, 202.179.26.39Хариу бичих

  380. Таны нэр:

    Тайлбар:

  381. энэ сөөнги дуутай эрийг харахаар ой гутах юм даа. ядаж байхад дуу нь зэвүүн, энд тэнд бэлдсэн цаасыг арай ядан гаргаж уншихшуу ухаантай, бичиг үсгийн чадвар нь хэр юм бол оо? ингэхэд

    Зочин, 2017-11-19 10:41:39, 66.181.181.92Хариу бичих

  382. Таны нэр:

    Тайлбар:

  383. Хадгаламж банкны 14 тэрбум төгрөгөөр казинодсон Хүрэлсүхийн баримт Хурцад байгаа тэр үед Хурц солонгос МИАТ ын төлөөлөгч нэрийн дор каргочин хийж засгийн газрын ачаа нэрээ ачаа ачуулж мөнгө хийж бэлэн мөнгөтэй байсан Хурэлсүх хадгаламж банкны мөнгийг УБ т Хурцын дансанд шилжүүлж Хурцаас бэлэн мөнгө авч казинод тоголдог төдийгүй Хурцад хадгаламж банкны мөнгөнөөс харамгүй өгдөг нэг үгээр хэлэх юм бол тэд хувааж идсэн ,Ерөнхийлөгчийн хувьд Зоригын аллагын хэрэгт хардагддаг ийм хоёр хүн дэмжихгүй гээд яах юм бэ

    Зочин, 2017-11-19 11:28:07, 59.153.115.237Хариу бичих

  384. Таны нэр:

    Тайлбар:

  385. Энэ хөмсөг зангидсан пиздак Хурцад ажиллагаагүй бөлдөгөө хага өшиглүүлсэн юм чинь дуугай л зөвшөөрнө шүү дээ

    Тодорхой шд, 2017-11-19 12:54:49, 172.58.140.72Хариу бичих

  386. Таны нэр:

    Тайлбар:

  387. Eminem - Without Me - Надгүйгээр Obie Trice, real name no gimmicks Оби Траяс, жинхэнэ нэр заль, мэхгүй Two trailer park girls go round the outside Хоёр трейлэр цэцэрлэгт хүрээлэнд охидууд гадаа тойроод явж байна Round the outside, round the outside Гадаа тойроод явж байна, гадаа тойроод явж байна, Two trailer park girls go round the outside Хоёр трейлэр, цэцэрлэгт хүрээлэнд охидууд гадаа тойроод явж байна Round the outside, round the outside Гадаа тойроод явж байна, гадаа тойроод явж байна Guess who's back Таа, хэн буцсан байна? Back again Дахиад буцаад Shady's back Шейди буцаж байна Tell a friend Найздаа хэл Guess who's back, guess who's back Таа, хэн буцсан байна? Таа, хэн буцсан байна? Guess who's back, guess who's back Таа, хэн буцсан байна? Таа, хэн буцсан байна? Guess who's back, guess who's back Таа, хэн буцсан байна? Таа, хэн буцсан байна? Guess who's back Таа, хэн буцсан байна? I've created a monster Би мангасыг үүсгээд байна 'Cause nobody wants to see Marshall no more Яагаад гэвэл, хэн ч Маршилыг энэнээс илүү харахыг хүсээгүй They want Shady, I'm chopped liver Тэд Шейдиг хүсэж байна, Би элгээ хэрчсэн Well if you want Shady, this is what I'll give you Сайн, Хэрвээ чи Шейдийг хүсвэл, энэ бол би чамд юу өгөх вэ? A little bit of weed mixed with some hard liquor Бяцхан өвсний өөдөс хольсон зарим хатуу арьхинд Some vodka that'll jump start my heart quicker Зарим водка, тэр миний зүрх хурднаар харайж эхэлнэ Than a shock when I get shocked at the hospital Дараа нь чичирнэ би эмнэлэг дээр чичирч эхлэхэд By the doctor when I'm not co-operating Би эмчээр мэс засал хийлгээгүй байхад When I'm rockin' the table while he's operating Би ширээн дээр дайвалаж байхад, тэр зуур тэр залуу мэс засал хийлгэсэн You waited this long, now stop debating Чи энийг удаан гэж хүссэн, одоо маргаанаа зогсоо 'Cause I'm back, I'm on the rag and ovulating `Яагаад гэвэл, би буцаж ирлээ, би даавуун дээр байна мөн үр тогтоож байна I know that you got a job, Ms. Cheney Би тэрийг мэднэ, чамд ажил байгаа, хадагтай Чейний But your husband's heart problem's complicating Гэвч чиний нөхрийн зүрхний асуудал төвөгтэй байна So the FCC won't let me be Тиймээс ФСС надтай байхгүй байна Or let me be me, so let me see Эсвэл надтай бай, надтай, тиймээс намайг харцгаа They try to shut me down on MTV Тэд нар MTV дээр намайг хаахыг хичээж байна, But it feels so empty, without me Гэвч энэ маш хоосон мэдрэгдэж байна, надгүйгээр So, come on and dip, bum on your lips Тиймээс, найш ир мөн дүр, бөгс чиний уруулнууд дээр fuck that, cum on your lips, and some on your tits Тэр fuck , чиний уруулнууд найш ир, мөн зарим нэг юм чиний хөхний дээр And get ready, 'cause this shit's about to get heavy Мөн бэлэн боллоо, яагаад гэвэл энэ айдас бол хүнд болох тухай I just settled all my lawsuits, fuck you Debbie! Би яг одоо өөрийнхөө хуулийн бүх заргаа шийдвэрлэсэн, чи fuck Дэбби! Now this looks like a job for me Одоо энэ надад зориулсан ажил шиг харагдаж байна So everybody, just follow me Тиймээс бүгдээрээ, яг одоо намайг дага 'Cause we need a little, controversy Яагаад бидэнд бяцхан санал зөрөлдөөн хэрэгтэй 'Cause it feels so empty, without me Яагаад гэвэл энэ надгүйгээр маш хоосон мэдрэгдэж байна I said "This looks like a job for me" Би хэлсэн “Энэ надад зориулсан ажил шиг харагдаж байна” So everybody, just follow me Тиймээс бүгдээрээ, яг одоо намайг дага 'Cause we need a little, controversy Яагаад гэвэл надад бяцхан санал зөрөлдөөн хэрэгтэй байна 'Cause it feels so empty, without me Яагаад гэвэл энэ надгүйгээр маш хоосон мэдрэгдэж байна Little Hellions, kids feelin' rebellious Бяцхан Хэллионс, хүүхдүүд дуулгаваргүй мэдрэгдэж байна Embarrassed their parents still listen to Elvis Сандарсан, тэдний эцэг эхчүүд одоог хүртэл Элвисийг соносдог They start feelin' like prisoners helpless Тэд нар мэдэрч эхэлсэн хоригдолууд туслахгүйг 'Til someone comes along on a mission and yells, bitch! Хэн нэгэн гарч иртэл, үүрэг хашхирах, гичий! A visionary, vision of scary Төсөөллийн, аймаар төсөөлөл Could start a revolution, pollutin' the airwaves эхэлж чадсан хувьсгалыг, бохирдуулж байна агаарын долгионыг A rebel, so just let me revel and bask Үймээн, тиймээс яг одоо надтай нарги мөн хөгжилд

    Алтантуяа, 2017-11-19 13:06:34, 150.129.141.18Хариу бичих

  388. Таны нэр:

    Тайлбар:

  389. Mongolin toriig yaaj samarch boldogiig iljigdorjiin suulchiin hums haruulj baina ene lalar hulgaichiig zugeer turgend Ni oruulj bolohgui Yu mafiin manan bulegleliin luivarchidaa

    Зочин, 2017-11-19 14:08:10, 46.125.250.124Хариу бичих

  390. Таны нэр:

    Тайлбар:

  391. soongo hulgaich hudlaa pizda baijee hurelsuh muu lalar namiin dargiin poohuundaa yalagdaj mongoliin tord uurelsen arhag hulgaich nariig zeverleh bolomj garch irj baina haashaa ch harsan hulgaich yaah Ve Tamin ee 20 ond mongolchuud aa shud zuun baigaad an man gesen hun alj idehees buzahgui bolson aluurchin hulgaich nariig mongoliin toroos usgui zailuulchiig toloo odoonoos temzezgee bolohoo bailaa shuu ene hoer nam nertei hulgain suregt hun alah ni dutuu baina

    Зочин, 2017-11-19 14:16:08, 46.125.250.124Хариу бичих

  392. Таны нэр:

    Тайлбар:

  393. Hulgaich hulgaich l baidag yum baina

    Зочин, 2017-11-19 14:21:07, 46.125.250.124Хариу бичих

  394. Таны нэр:

    Тайлбар:

  395. Женкогийн шаардсан оффшорчдын 49 хоногнь дууссан л баймаар... юу хийв?

    Зочин, 2017-11-19 20:53:27, 66.181.177.34Хариу бичих

  396. Таны нэр:

    Тайлбар:

  397. БАТТУЛГА Ч ЯАХАВ УХААН ЖААХАН МУУТАЙ ЮМДОО. СЭХЭХЭЭРГҮЙ НАР ХАРАХААРГҮЙ БОЛЛООДОО МОНГОЛЧУУД.ХЭЗЭЭ Ч ТҮҮХЭНДЭЭ ИЙМ ГУНИГ ГУТАМШИГТАЙ ИТГЭЛ НАЙДВАРГҮЙ БАЙЖ ҮЗЭЭГҮЙ БАЙХАА ЭНЭ АРД ТҮМЭН

    Зочин, 2017-11-20 16:47:08, 139.5.216.199Хариу бичих

  398. Таны нэр:

    Тайлбар:

  399. Neg bichsen zuilee 10,20 davtaad bgaa orkuud boliochee. Umtai sumtai umnuud chin

    Zochin, 2017-11-21 10:24:44, 66.181.181.71Хариу бичих

  400. Таны нэр:

    Тайлбар:

  401. Zvgeer ll gadadd amidamaar bn

    nymhvv, 2017-11-21 14:23:49, 27.123.214.81Хариу бичих

  402. Таны нэр:

    Тайлбар:

  403. HURST GENERALD AMJILT. ENEN HUMUUS TANIIG GUTGEED UR DUND HURAHGUI EE. TED SHOU HIIJ BGAA N OILGOMJTOI HARAGDAJ BGAA. TA BOL MUNDAG ER HUN HIISEN YUMTAI HELEH UGTEI. NURUUTAI MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..

    Зочин, 2017-11-22 12:07:19, 109.69.67.17Хариу бичих

  404. Таны нэр:

    Тайлбар:

  405. HURST GENERALD AMJILT. ENEN HUMUUS TANIIG GUTGEED UR DUND HURAHGUI EE. TED SHOU HIIJ BGAA N OILGOMJTOI HARAGDAJ BGAA. TA BOL MUNDAG ER HUN HIISEN YUMTAI HELEH UGTEI. NURUUTAI MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..

    Зочин, 2017-11-22 12:07:22, 109.69.67.17Хариу бичих

  406. Таны нэр:

    Тайлбар:

  407. HURST GENERALD AMJILT. ENEN HUMUUS TANIIG GUTGEED UR DUND HURAHGUI EE. TED SHOU HIIJ BGAA N OILGOMJTOI HARAGDAJ BGAA. TA BOL MUNDAG ER HUN HIISEN YUMTAI HELEH UGTEI. NURUUTAI MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..MUNDAG CHIKIST SHUU..

    Зочин, 2017-11-22 12:07:26, 109.69.67.17Хариу бичих

  408. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: