УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү: Ц.Элбэгдоржийг, ACEM-ыг яагаад шалгахгүй байгаа юм?

Нийтэлсэн: 2017-11-17 12:05:26

СУРТАЛЧИЛГАА :

7 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. gvi bas yahav .

    Зочин, 2017-11-17 13:17:07, 103.212.119.27Хариу бичих

  2. Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Төрийн Ордоноос өмхий үнэртэж байна.УИХ-ын гишүүд Б.Хурцаас айгаад чацгаа савируулаад гэдсээ цэвэрлэж байгаа юм даа. Ч.Хүрэлбаатар УИХ-ын гишүүнийг нэрээр нь доромжилж байсан одоо өөрөө Б.Хурцаас айгаад чацгаа гоожуулаад ордон дотроо гүйж байна.

    Гишүүд чацгаа гоожуулж байна., 2017-11-17 13:32:58, 202.9.41.81Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. элбэгдоржийн АСЕМ 7 сарын 1 рио тинтогийн авилга америкт 2 сая долларын хаус эхнэрийнх нь болормаа сангийн 2,5 сая долларын хэрэг батүүлийн зоригийн хэрэг дахин төлөвлөлтийн хэргийг шалгаач ээ?

    Зочин, 2017-11-17 14:39:09, 182.160.32.144Хариу бичих

  6. Ккк... БААС ... БААСАНХҮҮ ЧИ ХУРЦЫГ ӨМӨӨРЧ ПЯЛДАГА ЗАН ГАРГАЖ БАЙХАД ЭЛБЭГДОРЖИЙГ ШАЛГА ГЭЖ ХУРЦААС АСУУ. БААС ЧИ БОЛ "УСАН тэнэг, ГАХАЙ"

    Иргэн, 2017-11-17 16:59:20, 59.153.113.38

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. tarvagan tahlaas bygd aina. yagaad gevel hyzyygyi tarvaga tyynii bogs doloogch hurts 2-t busad hulgaichdiin byh materialuud ni baigaa

    unshigch, 2017-11-17 18:10:04, 62.203.244.149Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Монголын төр үнэхээр ялзарчээ. Эд бүгд бие биендээ барьцаалагдсан, гишүүд нь ч тэр жанхуу хулгайч ч тэр. Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү оркууд аа. Хаана байна нөгөө Монгол ялна гээд онгирч хөөрөөд байсан чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Төвд гаралтай кармааны хулгайч жанхуу чинь тэгээд тийм л шударга, эх оронч юм бол хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрт хориг тавих нь яасан юм? жанхуу, урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх, атигар тарвага, энхболд бүгд түрийвч нэтгэй гэдэг нь мэдэгдлээ. одоо ард түмэн босохоос өөр сонголт үгүй...жанхуугийн хийсэн нэг ч зүйл байхгүй, дан хулгай, луйвар л байгаа. Эргүү оркууд аа, нойрноосоо сэр, амьдралыг бодитоор хар...... Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй...

    АРД, 2017-11-17 19:58:50, 202.131.243.162Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Ард түмний 30 %-н саналаар Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч болсон Жанхуу хулгайч тагнуулын газрын дарга асан хурцын мэдэгдлийг огт сонсоогүй юм шиг, огт юу ч болоогүй юм шиг, ямар ч гэм нүгэл хийгээгүй хүн шиг олны анхаарлыг холдуулах гэж хэзээ ч төрийн бичиг болохгүй, өөрөө ч амьдралдаа ганц ч удаа харж үзээгүй уйгаржин бичиг ярьж нөгөө л оркуудынхаа тархийг угаасаар явна. Хогийн хулгайч аа, хаана байна нөгөө чиний “Монгол ялна” чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Монгол ялаагүй МАНАН ялсан гэдгийг хүн болгон гадуур ярьж байна. Амьдралдаа бүтнэ ном уншиж үзээгүй чам шиг эргүү оркод зориулж цаг заваа гарздан байж нэг зүйл хэлье. Эргүү орк оо, эртхэн шиг Монголын төрийн луйвардаж авсан наад суудлаа өгөөд, офшорт байгаа 1.1 тэрбумаа хураалгаагүй дээрээ сайн дураараа огцор!!!

    АРД, 2017-11-17 19:59:08, 202.131.243.162Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: