МАН-ын даргыг сонгох санал хураалт эхэллээ

Нийтэлсэн: 2017-11-21 16:30:06

Монгол Ардын Намын даргад нэр дэвшигч Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх, УИХ дахь МАН-ын бүлгийн дарга Д.Хаянхярваа нар XXVIII Их хурлын төлөөлөгчдөд хандан үг хэллээ. Үүний дараа төлөөлөгч Золбоогийн гаргасан нэр дэвшигчдээс асуулт асууж, санал хэлэхгүйгээр шууд санал хураах горимын саналыг төлөөлөгчдийн олонхи дэмжлээ. Яг одоо Монгол Ардын Намын XXVIII Их хурлын төлөөлөгчид намын даргаа сонгохоор санал хураалтад оролцож байна.

СУРТАЛЧИЛГАА :

7 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. ardiin nam udahgui taran butarax bolnoo xarj baigarai

    zochin, 2017-11-21 17:40:36, 182.160.38.163Хариу бичих

  2. Tanai namd ihbolon aluurchid bgaashdee . Ern tanai nam Nymdorjiigoo esvel onooh shar semjilsen ovgon dashzevegiig esvel neg gudamjnii guilgachin ymuu arhichin baihadl bolnoshdee !?

    Зочин, 2017-11-21 17:52:56, 101.235.87.63

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Хурдан сонгож засгийн ажлаа хиймээр байх юм.

    зочин, 2017-11-21 17:50:21, 112.72.9.150Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. 63% ААР У. ХYРЭЛСYХ ДАРГААР СОНГОГДОХ ЮМ БАЙНА ДАА...

    Зочин, 2017-11-21 18:07:44, 202.9.40.144Хариу бичих

  6. urvagch uhna garchirj chadahgui, urvagchiig ard tumnii tuluulul demjihgui...

    Зочин, 2017-11-21 18:18:55, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Хүрэлсүх манай балт мандтугай!

    зочин, 2017-11-21 18:11:26, 27.123.212.131Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Hurelsukh namyn darga bolj Enkhbold metiin omkhii khujaa naryg namaasaa hoo!!!

    Зочин, 2017-11-21 19:32:03, 103.10.22.31Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: