Монгол, Оросын хамтарсан “УБТЗ” ХНН-ийн ерөнхий хорооны хурал өнөөдөр болно. Энэ хуралд оролцохоор “Оросын төмөр замууд” Нээлттэй нийгэмлэгийн ерөнхийлөгч, Тэргүүн дэд ерөнхийлөгчтэйгөө Монголд хүрэлцэн ирсэн гэсэн мэдээлэл байна.
Энэ нь Оросын тал “УБТ3” ХНН-ийн ерөнхий хорооны хуралд ач холбогдол өгч байгаа хэрэг бололтой. Учир нь “УБТЗ” ХНН-ийн одоогийн дарга Д.Жигжиднямааг чөлөөлөх гэнэ. Харин түүний оронд Оросын талаас хүнээ томилох тухай яригдаж байгаа юм байна.
Ер нь бол “УБТЗ” ХНН-ийн ерөнхий хорооны хурлаар даргын халаа, сэлгээнээс гадна өнгөрсөн зунаас хойш ЗТХЯ-нд өрнөсөн үйл явдлууд, ялангуяа ЗТХ-ийн сайд дараалан солигдож байгаатай холбоотойгоор “УБТЗ”-ын бодлого, үйл ажиллагааны талаарх тайлан мэдээллийг хэлэлцэх юм байна.
“УБТ3” XНН-ийн дүрэмд зааснаар тус нийгэмлэгийн ерөнхий хороо зургаан гишүүнтэй. Ерөнхий хорооны даргаар “Оросын төмөр замууд” Нээлттэй нийгэмлэгийн тэргүүн дэд ерөнхийлөгч А.А.Краснощек, түүнээс гадна Оросын талыг төлөөлж тус ерөнхий хорооны гишүүнээр ОХУ-ын тээврийн орлогч сайд А.С.Цыденов, “Оросын төмөр замууд” Нээлттэй нийгэмлэгийн ерөнхийлөгчийн ахлах зөвлөх В.Н.Морозов нар ажилладаг.
Харин Монголын талаас тус ерөнхий хорооны орлогч даргаар ЗТХ-ийн дэд сайд Б.Цогтгэрэл, гишүүдээр ЗТХЯ-ны Төмөр зам, далайн тээврийн бодлогын хэрэгжилтийг зохицуулах газрын дарга Б.Артур, ЗГХЭГ-ын ахлах референт Н.Буяндэлгэр нар багтдаг байсан. Гэвч өнгөрсөн зун Б.Цогтгэрэл, Б.Артур нар ЗТХЯ дээр гарсан хүн амины хэргийн улмаас хариуцлага хүлээж албан тушаалаасаа чөлөөлөгдсөн байдаг.
Ингэхээр ерөнхий хорооны Монголын талын гишүүдэд өөрчлөлт оруулж, Б.Цогтгэрэлийн оронд ЗТХ-ийн дэд сайд болсон Л.Халтар, Б.Артурын оронд Төмөр зам, далайн тээврийн бодлогын хэрэгжилтийг зохицуулах газрын дарга болсон А.Батболдыг оруулах бололтой.
Уг нь “УБТЗ” ХНН-ийн ерөнхий хорооны гишүүдийг гурван жилийн хугацаатай сонгодог юм байна. Мөн ерөнхий хорооны дарга, орлогч даргын үүргийг хоёр тал мөн гурван жилийн хугацаатай ээлжлэн гүйцэтгэнэ гэж дүрэмдээ заажээ.
Гэхдээ энэ хурлын хамгийн гол асуудал нь дээр хэлсэнчлэн “УБТЗ” ХНН-ийн дарга Д.Жигжиднямааг чөлөөлөх тухай юм байна. Өөрөөр хэлбэл, Д.Жигжиднямааг чөлөөлөх нь тодорхой, харин түүний оронд хэн "УБТЗ” ХНН-ийн дарга болох вэ гэдэг асуудал анхаарал татаж байгаа юм.
Б.Дамдин-Очир
Эх сурвалж: "Зууны мэдээ" сонин
Сэтгэгдэл0
зөв зөв . оросод өгөх хэрэгтэй
Аль болох ОХУ-аас салах хэрэгтэй!
Оростой холбоотой 3 том салбар Эрдэнэт Монросцветмет, Төмөр замд Монголын хамгийн том луйврууд явдаг! 30 жил зам хөдлөх бүрэлдэхүүндээ юу ч хийгээгүй хөсөр хаяж,хог шахсаар ирсэн МТЗ-д шинэчлэл хэрэгтэй.1000 актлагдсан вагон Оросоос дэлхийн үнээр авдаг байж цаашид таарахгүй.
chadaltai Mongol engineeruud zondoo baigaa shdee. Mongol hund ogoosei
Манайхан яаж ийж байгаад УБТЗ-аа 100 хувь өөрийн болгоод авчихаж болдог болоосой.
путин байрандаа бай монголын төмөр зам монголдоо байж байг. дотор нь асуудал байгаа ч удахгүй шийдэнэ чоно борооноор гэдэг шиг байж болохгүй ах нар аа .
МОНГОЛ УЛС ХЭЗЭЭ ТӨМӨР ЗАМАА АВАХ ВЭ ???
Оросууд өөрсдөө хүнд байдалд ороод1991онд монголчууд төмөр замаа ямарч төлбөргүйгээр зүгээр ав гэсэн аваагүй ш дээ Одоо бол горьдилтгүй ээ
ОРОСУУД ХУУЧНЫ ХАРЪЯАНДАА БАЙСАН УЛС МӨН МОНГОЛЫГ ТӨМӨР ЗАМАА АВ ГЭСЭН БУСАД НЬ АВААД МАГАЙХ НЭГ ОРОСЧ КОММУНИСТ ХУЛГАЙЧИЙН ГАЙНААС БОЛООД АВААГҮЙ ГЭЖ СОНССОН ЮМ ҮНЭН ҮҮ
ОРОСУУД ХУУЧНЫ ХАРЪЯАНДАА БАЙСАН УЛС МӨН МОНГОЛЫГ ТӨМӨР ЗАМАА АВ ГЭСЭН БУСАД НЬ АВААД МАГАЙХ НЭГ ОРОСЧ КОММУНИСТ ХУЛГАЙЧИЙН ГАЙНААС БОЛООД АВААГҮЙ ГЭЖ СОНССОН ЮМ ҮНЭН ҮҮ
РААШ ГЭЖ ОРОСУУДАД ТӨМСӨГӨӨ СУГАЛУУЛСАН ДОНГИО ОРОС АХ НАР БАЙХГҮЙ БОЛ БИД НАР ДАНГААРАА УБТЗ-ыг АЖИЛЛУУЛЖ ЧАДАХГҮЙ ГЭЭД ХАМАГ ЮМЫГ ГАЦААСАН ХҮН ДЭЭ.
Оросууд төмөр замд хөрөнгө оруулат хийхгүй хоцрогдсон чигээр байлгах сонирхолтой. Орос хятад 2 Монголыг хөгжүүлэх 3 дагч хөрштэй байлгахаас үхтэлээ айдаг тэрийг нь манай зарим улстөрчид иргэний хөдөлгөөнийхөн мөнгө авч хэрэгжүүлдэг
Наадах чинь ортой л байх.ОХУд МТЗыг эрчимтэй хогжуулж модернизац хийн 2дахь зоролдох зам цахилгаан ходолгуурт холбох ,даац ачаалалыг нэмэгдуулэх зэрэг асар их ашигтай ажиллуулах ямарч сонирхолгуй .Яаагаад гэвэл Эрээнээс шууд Монголоор дайраад гарсан томор замаар евроопруу явуулсан ачаа ОХУын транссибирийн томор замаас 1500кмээр богино ортог багатай тусаж байгаа.Оросууд Хятадаас европруу яваа ачааны ихэнхийг Монголоор дамжуулж монголчуудад монго олоход сонирхол байхгуй тэгээдч МТЗ ын талнь оросуудын хоронго учраас ийм асуудал оросынзовшооролгуй шийдэгдэхгуй.энэ бол стратегийн асуудал.
Ээлж дарааллаараа Орос нь болог ээ?
Монгол даргатай болоосой.
УБТЗ-н НӨАТ-с чөлөөлөгддөг нийт ачаа тээвэр ТЗ-р хийгдээд тээвэрийн НӨАТ-г Монголын kомпаниуд төлж падаан өгдөггүйгээс хохиролыг үүрдэг!!! Ийм монголчуудыг хохироосон хамтарсан kомпанийг монголын болгох хэрэгтэй!!!
ПАДААН ха ха ха
УБТЗ-н НӨАТ-с чөлөөлөгддөг нийт ачаа тээвэр ТЗ-р хийгдээд тээвэрийн НӨАТ-г Монголын kомпаниуд төлж падаан өгдөггүйгээс хохиролыг үүрдэг!!! Ийм монголчуудыг хохироосон хамтарсан kомпанийг монголын болгох хэрэгтэй!!!
УБТЗ-н НӨАТ-с чөлөөлөгддөг нийт ачаа тээвэр ТЗ-р хийгдээд тээвэрийн НӨАТ-г Монголын kомпаниуд төлж падаан өгдөггүйгээс хохиролыг үүрдэг!!! Ийм монголчуудыг хохироосон хамтарсан kомпанийг монголын болгох хэрэгтэй!!!
1990 онд орсууд монголд туслаж чадахаа байхад монгол төмөр замаа хувийн болгох байсан юм
1990 онд орсууд монголд туслаж чадахаа байхад монгол төмөр замаа хувийн болгох байсан юм