Хүндийг өргөлтийн тамирчин М.Анхцэцэг ДАШТ-ий хүрэл медаль хүртлээ

Нийтэлсэн: 2017-12-04 14:26:15

Улаанбаатар /МОНЦАМЭ/. АНУ-ын Калифорни мужийн Анахайм хотноо зохион байгуулж байгаа хүндийн өргөлтийн насанд хүрэгчдийн ДАШТ-ээс ОУХМ М.Анхцэцэг хүрэл медаль хүртжээ.
 
Тэрбээр эмэгтэйчүүдийн 75 кг-д огцом өргөлтийн төрөлд 107 кг өргөсөн амжилтаар Монголын хүндийн өргөлтийн тамирчдаас анхны ДАШТ-ий медальт бөхөөр тодорлоо. Харин М.Анхцэцэгийн гэмтэл бүрэн эдгээгүй байснаас тэмцээний үеэр гэмтэл сэдэрсэн тул дасгалжуулагчийн Ц.Хосбаярын шийдвэрээр түлхэлттэй өргөлтийн тэмцээнээс нэрийг нь татсан байна.
 
 
Д.Өлзий
Эх сурвалж: "Монцамэ" агентлаг
СУРТАЛЧИЛГАА :

9 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Delhiid hurel medal avna gedeg mundag bn.urd hojod mgld bgaagui amjilt.

    Зочин, 2017-12-04 15:53:00, 27.123.212.138Хариу бичих

  2. Тийм шvv!!! Гэмтлээ сайн эдгээгээд дахиж гараад Алтан медалийн авчирж уг чиглэлицн Алтан хараацай болж олныг хойноосоо дагуулаарай!!!

    Зочин, 2017-12-04 22:55:29, 66.181.177.156

    Тийм шvv!!! Гэмтлээ сайн эдгээгээд дахиж гараад Алтан медалийг нь авчирж уг чиглэлийн Алтан хараацай болж олныг хойноосоо дагуулаарай)))

    Зочин, 2017-12-04 22:56:27, 66.181.177.156

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Tamirchdaa hairlaachee.bertel.n edgeegui baihad temtseend oruuldag yasan teneg dasgaljuulagch ve.

    zochin, 2017-12-04 16:01:45, 66.181.161.103Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. юун бөх болоод явчихваа

    bat, 2017-12-04 16:11:14, 202.131.225.122Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Anhchechegiig bainga demjdeg sain tamirchin!bayar hyrgye!bertlee sain edgeej orolzooroi!

    Anhchecheg bol gaihaltai tamirchin?..., 2017-12-04 17:34:21, 148.60.92.223Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. ТА өдөрт 10 м реклам үзээд үнэгүй БИТКОИН / задгай/ аваарай. Үзэхэд төвөгтэй бол цонхын жижигсгээд өөрийхөө юмыг хийж болно. Доорхи линкээр ороод бүртгүүлээрэй. Бүртгүүлээд орсны дараа SURF ADS дараад ардаа хэдэн секунд үзхэд хэдэн биткоин өгөх нь гарч ирнэ. Дарж үзээл таны дансанд автоматаар орно. http://btcclicks.com/?r=95b2c5b7

    Зочин, 2017-12-04 18:57:02, 202.9.47.177Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Ээ ,охиныг хайрлана шүү.Наад хүүхэд чинь ховор нандин эрдэнэ.Ийм эрдэнийг нүдний цөцгий мэт хайрлах ёстой.Ганц нэг дэлхийн аварга,тивийн аварга мэтийн юмыг өнжих хэрэгтэй.Олимпод зүтгэх нь гол зорилт.

    зочин, 2017-12-04 18:59:59, 122.201.24.122Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. баяр хүргэе

    Зочин, 2017-12-05 00:15:21, 27.123.214.105Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: