УИХ-ын гишүүн Ц.Даваасүрэн: Ц.Нямдорж сайдаа, харийнхантай нийлж, улс орноо хохироодгийг л эхлээд зогсооё

Нийтэлсэн: 2017-10-18 22:07:57

СУРТАЛЧИЛГАА :

7 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Маш зөв

    Зочин, 2017-10-18 23:28:24, 202.9.42.69Хариу бичих

  2. ККККК

    зочин, 2017-10-19 07:54:48, 122.201.22.186

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Та нямдоржид өөрт нь зориулж хэлээд байнаа даа.их л хэцүү хүнд хуулийг атгууллаа даа.яг л ийм эрээвэр хураавар хямралтай үед "далимдуулсан" хэлмэгдүүлэлт гарах нүх сүв гарч,түүнийг нь гаднын даалгавараар гүйцэтгэдэг түүхийг бид мартаагүй л байлтай.бас улсынхаа сан хөмрөгийг рио,оувс дэмжлэгтэй ,үүндээ итгэл төгс,туйлын бардам байгаа,ичиж зовохгүй,хорчийж атийхгүй буй ийм залууд атгуулах ч гэж дээ.оувс-д хятад улс байдаг. Паралель фронт нарийн зохион байгуулагдаж,хайч(ин) галаар тастан хайчилж дээ,биднийгээ.эд нар хэзээч уг нь ийм ил тод байгаагүй шиг санагдах юм. Сүүлчийн алхамаа хийж байгаа юм уу,эсвэл том алхам нь эхэлж байгаа юм уу.энэ ман их л гай дуудаж байна.

    зочин, 2017-10-19 07:51:43, 122.201.22.186Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. ????????? !!!!!!!! ??????? !!!!!!!.

    зочин, 2017-10-19 07:53:45, 122.201.22.186Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. NYADMORJ GEH ENE HUN OOROO BOHIR BULAI BUDLIANII EZEN SHUUDEE. YAAJ HUULIIN SALBARIIG TER DUNDAA TSGADAA NARIIG SAMRAH BOL GEJ HULEEJ BN

    Зочин, 2017-10-19 11:24:43, 51.15.71.118Хариу бичих

  8. Нямдорж шудрага бол с.баяр нь онгон,хүрэлбаатар нь манин,хүрэлсүх нь зандан,чойжоо нь гей

    з, 2017-10-19 13:09:38, 103.229.120.152

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. EE CHAAWAAS EMELYAA MINII HUSLEER ILBET ZURHAIN TUSHAALAA ENE OWGON NAYMDORJIIG SETGETSIIN EMNELEGT HEWTUULJ EMCHLUULEED MONGOLIIN TOROOS GARAH HEREGTEI, TSAG N BOLSON GEDEGIIG N OILGUULAAD OGOOCH

    Зочин, 2017-10-19 17:37:52, 163.172.101.137Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: