БЭЭЖИН. /TASS/. Хятадын “China Huaneng” компани дэлхийн хамгийн гүн хавцал болох Төвөдийн Ярлунг Цангпогоор дайран өнгөрөх хурдны замын чухал хэсгийг тавьж дуусгалаа гэж “Global Times” сонин мэдээлжээ.
Уг төсөлд оруулсан хөрөнгө оруулалт 2 тэрбум юань (310 сая ам.доллар) давж, долоон жилийн хугацаа зарцуулжээ. 67 км урт энэ зам нь Төвөдийн Өөртөө Засах Орны зүүн өмнөд хэсгийн Ньингчи хотоор дайран өнгөрөх бөгөөд 6 мянга гаруй метрийн гүн хавцалд тавьсан зам юм.
Шинэ хурдны замын гол объект нь 2.1 км орчим урттай хонгил ажээ. Энэхүү хурдны замын ачаар Ньингчи хотоос Медог хошуу хүртэл туулах зам 346-аас 180 км болж багасах аж.
Д.Жаргал
Эх сурвалж: Монцамэ агентлаг
Сэтгэгдэл0
Hyatadyyd diildeheen bailaa?....bid syyrindaa l syychgaasaar baih yy?..................odoo byr syyldee joloochgyi taksinuud gydamjaar ni syljeldseer??????????????????ene bol agyy syyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Darxany zamyg bol 7 xonogt l barina
Манай Дарханы зам бол 200 км \ 67 дэргэд нь юу юм ? \ шүү , тэнэг ээ ... Манай их удирдагч болох \ болно л доо \ шалгарсан ХУРАНДАА ХҮРЭЛСҮХ ах үг хэлэхдээ " тэгсэн " юм - монгол улсынхаа төлөө зүтгэе гэж - мэдэв үү ...
удахгүй генералаа өлгийдөн авнаа чацгуудаа
Мундаг ард түмэн шүү. Хятадын ард түмэнд баяр хүргэж улам их амжилт хүсэн ерөөе
Манайхан үүнээс ч өндөр зардлаар хуруу зузаан асфальтан зам тавьдаг.
Замын стандарт,барилтын явцын хяналт,дараа нь арчлалт нь угаасаа шал өөр юм.Хятад Германи Америк Японд цаг уур,хөрсний онцлогоос хамаарч хурдны замуудын 70%нь маш хатуу стандарттай зузаан төмөрбетон байдаг. Дээд доод хоёр үед нь л асфальт хэрэглэдэг нь Орос Зөвлөлтийн стандарттай Монгол Орос Төв Азийн орнуудын замуудаас бүх шатны хяналтын зардлыг хаслаа гэхэд 2 дахин үнэтэй тусдаг.