О.Цолмон: МАХН-ынхаан, Н.Энхбаярын амь насны асуудлыг нэг нэгэн лүүгээ бүх чих, бүү бултаж зугт

Нийтэлсэн: 2013-03-13 11:33:56

Монгол улсын Ерөнхийлөгч асан, МАХН-ын дарга, ялтан  Н.Энхбаярын гэргий О.Цолмон МАХН-ын Гүйцэтгэх товчооны гишүүдэд хандан захидал илгээснийг бүрэн эхээр нь хүргэж байна.

 

 

 

СУРТАЛЧИЛГАА :

112 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Яанаа МАХН-хан хөдлөөчээ Элбэгдоржтонгууд болон АН хан үхэхийг нь хүлээгээд үхүүлнх гээд байгааг та нар мэдсээр байж эд нартай даргынхаа төлөө тэмцээчээ. Ямар муухай юм бэ. Цолмон хүний хань аргаа барж байна даа. Муу хэлж харааж зүхэхээ урьдал болгохоо болиочээ Элбэгдоржтонгууд аа. Амь насыг нь авраачээ. Хөөрний тэр эмч Байгал гэсэн билүү ямар муухай эмэгтэй вэ.

    уншигч, 2013-03-13 11:56:17, 108.66.133.33Хариу бичих

  2. Cham shig iim hun yaj USA-d amidarch chadaj bainaa !!!!

    kkkk, 2013-03-13 12:00:06, 204.14.79.20

    elbegdorj muu helmegduulegch

    Зочин, 2013-03-13 12:10:31, 24.196.148.242

    Үхсэн хойно нь үхэх гэж байсан гэдийг нь мэдье

    Зочин, 2013-03-13 12:30:23, 202.21.113.146

    Iim nam gej ymar iym baidag iym be. Namiin dargiin ehner odoo tushaal ogood baigaa iymuu. Hatan haan iym baina l daa ain. Gemt hereg hiisen hun yalaa edleh n zuid niitsene. Harin ch hongodson shuu. Gehed jiriin irgen 10000 iig hulgailaad 10 jil avch baigaa shuu.

    Зочин, 2013-03-13 12:35:20, 108.247.248.150

    хаха нээрээ л үхсэн хойно нь л үхэх гэж байжээ хөөрхий гэж мэдье

    Зочин, 2013-03-13 12:36:38, 202.55.191.35

    хариу бичсэн хужаа нарт !!!! Та нар тэрнээс омно vхэх болно шvv !!!!

    Зочин, 2013-03-13 13:26:49, 67.188.198.182

    Энд Энхбаярыг эхнэр Цолмонг нь харааж зүхэж бичсэн хогийн шаарууд, өмхий ***** аа. Та нар хэн юм бэ??? Нохойноос ч дор амьдралтайгаа, Тархины тураалтайгаа, сэтгэцийн гажигтайгаа илэрхийлэн бичиж хуцалдахын хэрэг ашиг байгаа юмуу хүн хогуудаа.Энхбаяр танарт юугий чинь өгөөгүй юм. Хүн шааруудад зүгээр өгдөг юм гэж юу байдгийм. Илжигнүүдэд юуч хэлсэн бичсэнч адилдаа. Чааваас гэж. Бас хүний энхэрээр оролдож байхаар өөрсдийнхөө янхануудаа харж хандаач дээ.

    Зочин, 2013-03-13 13:52:10, 124.158.111.11

    MAXH

    Зочин, 2013-03-13 17:43:35, 202.179.20.254

    MAXH neg muu avgaid daramtluulaad uneexeer uxjee,iim nam baisnaas baigaagui n deer

    Зочин, 2013-03-13 17:46:30, 202.179.20.254

    bi unen helsen bgaa bzidee, ene namiin darga Enhbayaruu yumuu ehner ni yumuu

    Hurelsuh, 2013-03-13 20:45:49, 126.253.2.30

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Хүний эрүүл мэнд амь насаар ингэж тоглож болохгүй. Яаралттай арга хэмжээ авах хэрэгтэй.

    уншигч, 2013-03-13 11:57:58, 108.66.133.33Хариу бичих

  4. Зов хоо, эзэн хатан хаан нь тэжээсэн боолууд аа ингэж л атгахгуй бол оор яахав. Эзэн нь ухэх гэж байхад муу сайн боолууд ингэж байх гэж.

    Зочин, 2013-03-13 12:38:37, 24.114.27.103

    uuruu heregee hyleegeed yalaa edleed yavj chadahgyi uuruu ulsuj bj iim boloo biz dee.ter namiin gishyyd ene ter yamar hamaa bnaa

    ts, 2013-03-13 20:48:57, 68.33.93.142

    hyniig yhsen hoino ni yheh gej baisan gedegiig ni medye!!!gedeg hyn Mongold olon bna suu?hymyysee!!!iim chuluun zyrhtei baij bolohgyi ee!!!ardchilal nereer alan hyadah ajillagaag hiideg Elbegdorjtangyyd eersdeen toniloh chag zailasgyi irne!!!ter yed ni ene ygiig helj tablah yostoi gej yy?...>Enhbayariin eryyl mendiig abraachee!!!!!hyn ardaa!!!Mongol hyn bna uu?yasan ninjin setgelgyi haluun zyrhgyi hatyy setgeltei Mongol bolj bna!!!!iim baibal ydahgyi ystaj doroitono doo?....hyn hynee gedeg biz dee?emegtei hyn argaa baraad helj bna!!!ene zahiag ynssan hench gesen CHolmong demjih heregtei gej bi beer yzej bna,hatyy setgeltei Mongolchyyd aa!!!Enhbayar tor barij baih daa iim baigaagyi syy?gej helye!!!!!!hynii saihan setgel yalah boltygai!!!alyyrchid toniloj ted ebchin emgegt ertehgyi baihiig ni harnaa!!!!!

    hatyy setgelt hyn olon bolj ee!!!!, 2013-03-13 22:30:10, 212.234.217.188

    Тэмүүжинд энэ сануулга мөн ч их дутагдаж байна даа. Тэмүүжинг Энхбаярын хойноос хөөцөлдөх гэж сайд болгосон юмуу хаашаа юм. Энхбаяртангуудтай ноцолдохоос өөр хийх ажилгүй л юм байх даа.

    Зөв, 2013-03-18 00:56:05, 103.10.22.34

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. huniig ingej bitgii zovoo ehnert ni yamar ih hetsuu baigaag oilgoj bna mongol hun iim or hatuu bish shuudee yadaj ehner huuhduudtei ni cholootoi uulzuulj boldoggui umuu muu ch sain ch bas l mongolin toloo yavsan hun sh dee yamar hun alj talsan gemt heregten bish zugeer unshihaas tsolmon gej egchiig orovdoh umaa

    hetsuu umaa, 2013-03-13 12:11:43, 98.228.199.59Хариу бичих

  6. ehner ii, salsan ehner u? kkk

    Зочин, 2013-03-13 14:17:36, 122.201.28.82

    Цолмонг ажил хийхэд нь элдвээр муучлаад салахгүй болохоор нь хэл амнаас хол байх гэж ажлаа орхисон гэдэг АН-ын мэдэл монголын бүх хэвлэл мэдээлэл ТВ сайтууд байдаг Монгол АН-ын мэдэлд 2 ТВ 2 сонин 1 сайт байдаг гэдэг гээд бодохоор АН-ынхан л Цолмон руу дайрцгаадаг байсан байх АН ч хор найруулахдаа сайн юмаа

    Хариу, 2013-03-18 12:34:34, 103.10.22.34

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Энхбаяр буруугүй юм бол би буруугуй гэсэн нотолгооныхоо материалаа ард түмэндээ дэлгэж харуулах естой.Энийгээ харуулаагүй цагт буруутай гэж үзэх болно.

    Хэрээ Гомбо, 2013-03-13 12:13:36, 122.201.18.59Хариу бичих

  8. Элбэгдоржоо чи энээс их зовж vхэнэ дээ!!!

    Зочин, 2013-03-13 13:28:50, 67.188.198.182

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Тэгээд яах ёстой юм бол сайд нарын эмнэлэг ялтаны эмнэлэг боллоо ,Хамт очиж хэвтэхүү магадгүй хамт идэлцсэн нөхдүүд нь хэлсэн байх аа Чи өөрөө юу хийгээд байна Цолмон гуай өөрөө өлсгөлөн зарлах чинь яасан юм бол Борчууд мөнгөөр өлсөөд амжилт олохгүй байна шүү дэ

    оронд нь очих уу, 2013-03-13 12:23:21, 182.160.20.254Хариу бичих

  10. ene yamar bodoltoi ali namiig barisan ebchtei hymyys kamand bichdeg bna?hyn geheesee iluu mal l gej helmeer dynkyy tolgoinuud ikhe bna!!!hynii er zyrh ebdmeer zyil ynsaad setgel ni emzeglehgyi bayarlaj baigaa hymyysiig alyyrchid gej helehed iluudehgyi bas ydahgyi muu hel yg hatyy setgeliinhee hariug amsah gaihalyyd bna gej yzye!!!!Mongol maani iim bolsond yneheeriin dyrgyi hyrchihlee!!!yun hegjil debsil yunard irged?nohoi doloo?...yostoi ardchilsan namiihanii amian hoohoiloj yabaa sig ard irgediin setgeld hynd daramt ychiryylaj baigaa ene Elbegdorj gedeg hyniig yostoi zaachlah heregtei yum bna!!!yynees eer siidber baihgyi bolob yy?yum hiisen ni Mongold hertegtei yu?hydlaa hosgoryylagch ni heregtei yu?ard tymen yalgahtaigaan baigaa!!!!

    ene yamar bodoltoi hymyys be?..., 2013-03-13 22:36:38, 212.234.217.188

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Ялтан Энхбаярын гэргий гээч

    Ялтан Энхбаярын гэргий, 2013-03-13 12:24:50, 182.160.20.254Хариу бичих

  12. гэргий биш шдээ салсан авгай нь шдээ. албан ёсоор л салаагүй болохоос. тэгэхлээр ялтан Энхбаярын авгай асан гэж бичих ёстой л доо ууг нь...

    Зочин, 2013-03-13 12:38:06, 202.55.191.35

    Гурав дахь Ерөнхийлөгч Н.Энхбаяр анхны айлчлалаа Баян-Өлгийгээс эхэлж, мянганы замын баруун шавыг тавьж, Наурыз баяр болон аймгийн наадамд оролцон үг хэлж мэндчилгээ дэвшүүлэхийн зэрэгцээ Казахстанаас буцаж ирэгсдэд төрөөс харамгүй тусламж үзүүлж байв. Тэрээр Ерөнхий сайд байхдаа Улаан байшинтын гаалийн цогцолбор байгууламжийн нээлтэд оролцон, Ерөнхийлөгчөөр сонгогдсоныхоо дараа, Таван Богдод авиралт хийх үеэр энэ уулыг төрийн тахилгын уул болгон өргөмжилсөн билээ.

    сауле, 2013-03-14 16:17:34, 124.158.111.11

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Tsolmong demjij bna!!!!

    Зочин, 2013-03-13 13:09:18, 49.0.197.30Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Tsolmong demjij bna!!!!

    Зочин, 2013-03-13 13:09:29, 49.0.197.30Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Tsolmong demjij bna!!!!

    Зочин, 2013-03-13 13:09:32, 49.0.197.30Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. MAHN bol uugan hamiin neruug barisan huviin kompanitai adilhan togloomiin nam. Manaid l iim marzan yum baih yum. O.Zolmon tiim l yum bol anhnaasaa uuree nuhriihee tulee hergee uureh yostoi baisan yum.

    irgen, 2013-03-13 13:13:30, 178.5.167.1Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. estoi duraaraa garuud yumaa

    Зочин, 2013-03-13 13:14:36, 202.179.11.34Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. iim l xumuusiin gart uls oron bsan bna shdee Tiim surxii bsan yum bol yagaad naiz nuxud ni ingej xoldondo ve bi gaixaad bx yum

    Зочин, 2013-03-13 13:15:42, 202.179.11.34Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. МАХН-ын нөхдүүд хөөцөлдөөд ирэхээр ард түмэн ганц хүний төлөө ажиллалаа гээд байгаа шүү дээ Тэд 2 хадны завсар хавчуулагдсан халиуны зулзага хөөрхий гэдэг л болоод байна шүү дээ Удвал гуай харин тэр эмчийг сайн загнаад өөрийнхээ эрх мэдлийн хэмжээнд очсон хүнийг сайн эмчлэх талаар нь хөөцөлдөж өгөх хэрэгтэй Ингэлээ гээд сонин сэтгүүлийнхээ өөнтөглж бичээд байдгаа болих хэрэгтэй Хүний зовлонгоор жаргал хийх гэсний хэрэггүй шүү дээ

    зочин, 2013-03-13 13:25:35, 182.160.53.253Хариу бичих

  26. Udval said ta said bolchihood odoo bolloo Enkhbayraar gvvr hiij amjiltand hurchiheed odoo bolloo gej bodbol ard tumeng doromjilson hereg Enkhbayr gej huniig tvshij demjij ybaagui bol ta bol hench l bish baisan shuu dee ertnees ingej shogtoj bolohgui ydaj Ehnertei ni Martaar uulzuuldaggui baliar said zavaan emch nar emch hunii uurgee husur haysan emch nar Dainii ued emchiig l aldaggui baisan gesen tegbel enhiin ued emchiin ugiig sonsood ergelt oruulj bolno oo doo Tegeed ch Enkhbayr gedeg hun ter tusmaa helmegdsen hund setgel sanaanii demjleg bieiin baidal dordohgui bhad iheehen nuluutei MAHN iinhaaan Dargaa avraacheeeeee Ta nart l Enkhbayr darga iluu naidaj baigaa. Bi 1997 ond MAXN d elssen Enkhbayr dargaas ulaan batlahaa anh gardaj avch baisan. 12 jiliin tertee ter batlahaa avaad l hiliin chandad garsan Bi ter batlahaa MAN iin unemleheer solihgui. Nad shig iim bodoltoi hun olon bgaa shuu MAHN iinhaaan Ta nar dargaa demjibel Huuchnii MAHN gesen batlahtai olon gishuud Odoogiin MAHN d setgel Zurh neg Bgaa hamtran negdeh olon hun hiliin chandad bgaa shuu MAHN iiiiinhaaaaan Enkhbayr Dargaa avraaaaaraiiiiiiiiiiiiiii

    Enkhtuya, 2013-03-14 05:48:15, 94.234.170.55

    Tsolmon zob zahia bichjee. Tsolon ta nadad dugaaraa ybuulaach ee boldog bol Bi setguulch hun. Gadaadad baidag. Bi tanitai holbogdoh hetegtei bna aa Ene aimaar gutgeleg helmegduuleltiig haraad sonsood tevcheer baragdaj baina Ta nadad holbogdoh utasaa ym uu e mailaa ybuulna uu

    E tuya, 2013-03-14 05:53:08, 94.234.170.55

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Энд Энхбаярыг эхнэр Цолмонг нь харааж зүхэж бичсэн хогийн шаарууд, өмхий ***** аа. Та нар хэн юм бэ??? Нохойноос ч дор амьдралтайгаа, Тархины тураалтайгаа, сэтгэцийн гажигтайгаа илэрхийлэн бичиж хуцалдахын хэрэг ашиг байгаа юмуу хүн хогуудаа.Энхбаяр танарт юугий чинь өгөөгүй юм. Хүн шааруудад зүгээр өгдөг юм гэж юу байдгийм. Илжигнүүдэд юуч хэлсэн бичсэнч адилдаа. Чааваас гэж. Бас хүний энхэрээр оролдож байхаар өөрсдийнхөө янхануудаа харж хандаач дээ.

    АН -ын гишүүн, 2013-03-13 13:51:16, 124.158.111.11Хариу бичих

  28. Chi yamar aimaar haraal heldeg yum be... Ex ehner ni yum bish uu odoo... Ene 2 chin salchihsan gee biz dee...

    Зочин, 2013-03-13 19:20:18, 76.90.86.34

    Bidend shudraga amidrah bolotsool ogchih torchidoo Manai yanhauudiig ene niigem yildverlej baigaa bolohoos ehees torohdoo yanhan toroogyi Ene orniig iim muu muuhai bolgohod Enhbayar Tsolmon hoyor ih yyreg gyitsetgesen

    mongol, 2013-03-14 02:25:54, 208.54.36.217

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Хүнийх нь хувьд Энхбаярын эмчилгээнд анхаарах хэрэгтэй. Ерөнхийлөгчөө!!!!! Цолмон харин ч санаснаас сайн Монгол эхнэр байна. Энхбаяр яаж доромжилж байлаа. Ийм л сайн эхнэрүүдтэй Монгол эрчүүд шүү бид. Албан ёсны эхнэр харь гариг дээр амьдарч байсан ч албажсан цаас нь хамаардаг юм даа. Одоо энэ эмэгтэйд тусал даа. Төр минь. эмчилгээг нь сайжруул. Нэгэнт шоронд байгаа хүн шүү дээ. Санд

    Зочин, 2013-03-13 13:58:36, 122.201.18.137Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. ЕР НЬ ОДОО ЦАГИЙН ХҮНИЙ МӨСИЙГ ТАНИХАД АМАРХАН БОЛСОН ДОО. ЗОВОХ ЦАГТ НӨХРИЙН ЧАНАР ТАНИГДАНА ГЭДЭГ МӨН ЛУТ ҮГ ЮМ ДАА. НЭГЭНТ ЭРХЭЭ ХАСУУЛСАН ЮМ ЧИНЬ БИДЭНД ХЭРЭГГҮЙ ГЭЖ БОДООД СУУЖ БАЙГАА БИШ ДЭЭ. ЯГ ҮНЭНДЭЭ УИХ-Д НЭР ДЭВШСЭН 11 ХҮН БОЛ ЯАХ АРГАГҮЙ ЭНХБАЯРЫН ХҮЧЭЭР, НЭРЭЭР ГАРЧ ИРСЭН ШҮҮ ДЭЭ. УЛААН ТЭРБИШДАГВА, БААСАНХҮҮ, БАЯНСЭЛЭНГЭ, ЦОГ, ЦОЛМОН, ОЮУНБААТАР, БАТЦЭРЭГ, СОНОМПИЛ, УЯНГА, БАТЦОГТ ЭНЭ НЭРИЙГ ХАРАХАД ХЭН Ч ГАРЧ ИРЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙСАН Л ТУЙЛЫН ҮНЭН ШҮҮ ДЭЭ. МАХН, ЭНХБАЯР ГЭДЭГ 2 ҮГНЭЭС Л ТА БҮХНИЙГ ДЭМЖСЭН БУС УУ. АРЧААГҮЙ ШААРНУУД. ӨДИЙД БҮГД ЭЛБЭГДОРЖИД ХУДАЛДАГДЧИХСАН Л ТУУЖ ЯВАА БАЙХ ДАА. АРАЙ ГАЙГҮЙ НЬ ЭНЭ ДОТРООС ОЮУНБААТАР, ЦОЛМОН, ТЭРБИШДАГВА 3 Л БАЙХ

    ЗОЧИН, 2013-03-13 13:59:28, 202.70.43.14Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Хэт туйлшрахгүй шүү залуусаа. Хэрэг хийсэн нь хэрэгээ хүлээх л хэрэгтэй. тэртэй тэргүй хийсэн хэрэг авсан ял байна. эр хүн шиг бай л даа хөгшөөн. Эхнэр хүүхдээ өмнөө бариад ард түмнийг уяраах гээд яах вэ. Сэтгэл хөдлөлийг нь хэдийнээ өөрийнхөө больчимгүй үйлдлээрээ хөргөсөн шүү дээ Экс ерөнхийлөгч гуай. Тэр бичлэгийг харуулаагүй бол ард түмэн өөрийг чинь үнэхээр өрөвдөхөөр байлаа. Хөгшөөн юухан байхав одоо хэдхэн жил шүдээ зуугаад тэсээд гараад ирээ.

    Зочин, 2013-03-13 14:23:50, 122.201.28.82Хариу бичих

  34. jiliig ni nemchih heregtei, tegvel ingej galzuurahgui. Kofi Annan yunii tuluu shorond suugaad heden jil bolood garaad irev? boddoo sain!!!

    Зочин, 2013-03-13 22:32:38, 82.113.121.88

    hereg hiisen hyn baihgyi gorid!!!hylgaich aa!!!hyjaagiin seesee?....

    hereg bolgogch!!!!, 2013-03-13 22:39:25, 212.234.217.188

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Төр засаг гэж манайд байна уу, дарангулагчийн засаглалтай орон болчихсон юм биш үү. Өрсөлдөгчөө шоронд хилс хэргээр хийчихээд л, эхнэр хүүхдий нь ингээд доромжлоод сууж байдаг. Энэ жинхэнэ монгол ухаан бишээ.Эв нэгдлийн ерөнхийлөгч гэсэн хуультай мөртлөө эсрэг байх юм даа. Ичмээр юм. Энэ бүхэн маань түүх болоод хойч үедээ үлдэнэ шүү дээ.

    зочин, 2013-03-13 14:40:08, 203.91.118.230Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Ene hunii husej baigaa zuil n zov bolovch hiij baigaa uildel n yostoi l duraaraa durgij dund chomgooroo jirgene gedeg n l bolj bnshd. Uneheer shudraga sain hun yum bol shat shatnii shuuheer batlagdaad notlogdood baigaa hergiinhee yaliig Enkhbayar guai shudragaar uureh tenheetei baih yostoi biz dee. Negent l buruugui gedgee notloj chadaagui bolohoor mongol ulsiin huuliin omno Enkhbayar gedeg irgen busdiin negen adil huuliig dagaj bieluuleh l yostoi. AN, MAN, MAHN yer n ali neg nam n ch bish zovhon SHUDRAGA SHUUH MANDTUGAI!!! Mongol ulsiin irgen bur tegsh erhtei yum chini tegvel yal avsan irgen buriin aav eej ehner nohor ur huuhed n MAHN-d yag iimerhuu zahidal bas bichij bolnoshdee. Bugdeeree bichiy. Harin MAHN irgen buriin toloo yavah bolov uu yah bol???

    mu, 2013-03-13 14:42:49, 166.147.88.42Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. mongold ardchlal geech yum MANH-iin ued lbj dee ter ued jaahan l yum bolohgui bol jagsaad l eserguutselee ilerhiileed l buun yum boldog bailaa getel odoo jagsaal hiisen bval bugdiig chine shorond hiine shuu gej surduuldeg bolson yum gej duuldah yum ter buu hel nuguu Suhiin talbaid traktortoi jagsaal hiij bsan hun maani Suhiin talbaid jagsaal zohion baiguulj bolohgui geh uhaanii yum yariad suuj bdag yum genee ene yamar ARDCHLAL ve heleed uguuch AN-iinhaan

    Зочин, 2013-03-13 15:34:51, 49.0.202.107Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Цолмон хатагтай та бүү бууж өгөөрэй таны нөхөрийг үхэхийг хужаа элбэгдорж дуртайяа тэсэн ядан хүлээж байгаа та нөхөрийнхөө өшөөг элбэгдоржоос авахийг хүсч байгаа бол Ерөнхийлөгчийн сонгууль нэрээ дэвшүүлэн өрсөлдөх хэрэгтэй УИХ-д суугаа олигархууд бүгдээрээ Хужаа Элбэгдоржийн талд байгаа бол Ард түмэн бид бүгдээрээ таны талд байгаа шүү Хэрэв Цолмон та Ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдвөл Ард түмэн бид бүгдээрээ Хужаа Элбэгдоржид биш таньд саналаа өгч таныг дэмжих болно

    Зочин, 2013-03-13 16:01:48, 182.160.34.116Хариу бичих

  42. tsolmon avgai geech yun hatagtai ;-)

    Зочин, 2013-03-13 22:34:10, 82.113.121.88

    mongolchuud bid chini or zoolon tsailgan tsagaan setgeltei ard tumen shuu dee.hen negen maani aldaj onoson bj bolno,huniig zovj shanalj yavah ued ni ingej muuhai ug heleeree doromjilj bolno gej uu? huniig hairlah ,orovdoh setgelgui bolvol bid chini yu bolj huvirah ve? gedgiig bodoh heregtei bolson yum shig sanagdaj bna.

    Зочин, 2013-03-18 16:00:42, 202.179.7.122

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Цэдэнбал даргыг өнгөрсөн хойнонь яалаа...өрөвдөөд л яг адилхан Энхбаярыг үхсэн хойно нь яанаа сайн хүн байсан гэх гэж байгаа юмуу...ядахдаа эрүүл мэндийн хамгаалаачээ хэдхэн монголчуудаа.Удвал сайдаа та хурдхан ...Өнөөдөр сайн яваа хүн маргааш ямар явахнь Х шүү дээ.Зовох цагт нөхрийн чанар танигдана

    zochin, 2013-03-13 16:08:40, 203.91.117.4Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Colmon ch ANU hatangaas iluu nohriinhoo ur huuhdiinhoo toloo TEMCEJ bna daa

    Зочин, 2013-03-13 16:25:17, 94.217.106.145Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. torson ni unen iheh ni unen, busad ni hudal gedeg unen shuu, bugdeeree adilhan baij yunii toloo neg negendee ingej osh honzon sanadag bna aa, elbegdorj ch muu l hun yum daa

    zochin , 2013-03-13 16:29:54, 213.162.68.170Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. torood uhehiin hoorond amar taivan amidral shig saihan yum haana bnaa

    zochin, 2013-03-13 16:31:28, 213.162.68.170Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Elbegdorj ryy dairaach,elbegdorj uy yu gej yariltslaga ugsung ni sanaaaachee.gadaadadg ubgaa hurunguu oryylj ireh heregtei ch geh srhig soloirch ugsun bsanshdee. Bi yychildsgvni bish ch geluu,uchnuun zuil yarisan bsan.namiihan ni chadlaaraa temtsej bgarag medej bj dairah hunee ololdoo!!!

    Зочин, 2013-03-13 16:45:36, 85.218.60.11Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Tsagaan sariin shiniin 1 nii turiin zolgoltiig tvz eer harsad uneheer dyr gytsan.yaag hyjaa syyj bnlee.ta nar ergeed haraarai.hamghiin gaigui mongol turh erunhii said blaa.neeren hichneen hutulguu mori ynaj dur uzuuleed ch turh ni bultsiichuud yana

    Зочин, 2013-03-13 16:56:45, 85.218.60.11Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Tsolmon guai taniig hundetgej baina yamarch hani eh hun ene hetsuu tevuun tsagt er nohor ur huuhduudruu ni negdsen komandaar dairch helmegduulj mon taniig muuhaigaar gutgen doroljilj baihad ta ene bunhiig ul toon shudraga vnenii toloo duugarch baigaad chin talarhaj baina nastai humuusiin heldegeer tsevuun hunii mosgui judaggui har muuhai heltenguud olshirson ue baina gehdee ene buhen duusna gedegt itgej baina Tand amjilt husie mon tanai ger buld adil

    zochin, 2013-03-13 17:24:08, 122.201.18.9Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Ugaasaa enhbayriig burhan shiitgej bga shde, nugl nudeeree gej!!!

    Зочин, 2013-03-13 17:34:39, 202.55.180.196Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Enhbayr muuhai hun!

    Зочин, 2013-03-13 17:35:34, 202.55.180.196Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Enh bayriin huu ni unen ichmeer gar shuu, baij baigaa baidal ni, kk, pamparstai bhaa umdunduu

    Зочин, 2013-03-13 17:37:07, 202.55.180.196Хариу бичих

  62. ha ha unendee ner tur ed mungunii tuluu edniihen yaahaas ch butsahgui hun hoguud gedgiig ard tumen medeh bson

    Зочин, 2013-03-13 18:12:46, 80.137.57.249

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. BURUUTAI CH BAI BURUUGUI CH BAI ENE KHUN MONGOL ULSAD IKH ZUILIIG BUTEESEN KHUN UGAASAA ENE KHUNII AMI NASIIG AVRAKH KHEREGTEI SHUU DEE

    ARD TUMEN, 2013-03-13 17:56:16, 202.131.226.133Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. ene huniig ingej zovoohoo boliochee ELBEGDORJINGUUDAA odoo boloo shde zugeer hunii eruul mendiin tuluu bolchih heregtei shde ene odoo bosch chadahgui bolson gedgiig medej baigaa shu dee

    Зочин, 2013-03-13 18:13:31, 80.123.22.67Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. huuli bol huuli Mongoliin ard tumend tegsh uilchleh estoi hulgai hiij uls ornoo zarsan bol yalaa uureh estoi

    ard, 2013-03-13 18:16:34, 84.193.225.140Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Эх орноо худалдсан биш хилс хэрэгт ингэж зовоож, тамлах гэж дээ.Угтаа эруу шуулт л болж байх шив.

    Эруу шуулт, 2013-03-13 18:37:04, 27.123.214.110Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. ENE MUUHAI AVGAI OOROO NOHORTOO HOR OGCHIHOOD JMAR ICHDEGGYI AVGAI VE.ZORIGIIG ALJ NOHROO GARGASAN ODOO OORIIG NI ALJ HYYGEE OORIIGOO GARGAH GEJ BAINA

    RAVDAN, 2013-03-13 18:55:04, 94.214.185.43Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэрээ дэвшүүл тэгээд Алуурчин Элбэгдоржоос өшөөгөө аваарай таныг 2 сая ард түмэн дэмжинэ

    Зочин, 2013-03-13 19:03:25, 182.160.34.116Хариу бичих

  74. Hutsvaa nogoo olsgolon zarlasan heden avgai nar l demjih bh ... Barag l ugui l bolov uu daa.... Ard irged gej hutsahaa bolivol taarna .... Ene MAXH nii heden oyunii turaaltai nohduud...!!!

    Зочин, 2013-03-13 19:24:24, 76.90.86.34

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Монголчууд ядарсан нэгнийгээ хэзээ ч дээрээс нь дэвсдэггүй. Алдсан оносон ч тэр л хүний хувь заяа. Хүн ядарч байхад битгий доромжил. Нэг өдөр өөр дээр чинь ирнэ.Та өөгүй сайн хүн байж болох ч энэ асуудлын эзэн би байсан бол гэж бодож үзсэн үү. Монголчуудаа ядаж араатнаас ялгарах чанараа бага боловч хадаглахсан даа

    хүний мууд дурлах нь Монгол чанар биш, 2013-03-13 19:09:51, 103.10.20.18Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Ter deer bichsen tsolmong umuurugch nuhurt...chinii naad yria chini arai hetersen bnaa...uursdiinhuu ynhanuudiig harj handaachee gej gutssan baihiin.chi ynhanaas tursun ynhanuu...esvel ynhan shaaj yvdag gulug uu.hun daagnaasaa bish...naad daravgar amnaasaa boldgiim shuu muu aalzaa...odoo erunhiilugchiin songuuli unguruhuur...ard tumnii maani hurunguur bayjsan enkhbayr guai tertee tergui sullagdana gedeg ni todorhoi shdee...huugee ulsuud suuj baihiig ni harj chadalgui aravhan myngan tugrug hulgailj...8 jiliin yl ugsun enhbayriin gariin sheesnuud ni estoi l nuur tsaraigaa haruulj bna daa.ter huurhii eejiin mungunii hajuud enbayriin hulgailsan mungu avsan yliig ni haritsuul daa...etsest ni ard tumen l hohirch uldeh ymdaa

    Зочин, 2013-03-13 19:19:29, 212.95.7.117Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. yamar muuxai gaxai tsaraitai avgai vee.Tsolmon guia bid nariig ta nar bitgii ailgaad baildaa shunu orondoo sheegeed bna shdee.

    zochin, 2013-03-13 19:30:58, 182.160.2.128Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. ээжүүд өлсгөлөн зарлаж байхад энэ хатагтай хаана байсан юм бэ? нөхрийнх нь өмнөөс өөр хүмүүс өлсөж байхад аль ресторанд хоол идээд сууж байсан бол доо? ийм махтай шөлтэй хүн өлсөж чадахгүй л дээ.

    Зочин, 2013-03-13 19:49:17, 180.235.170.17Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. ЭРХЭЛБЭЛ ЭРХЭЛСЭН ШИГ ЭРХЭЛ. ЭРХ ЦАГААН ТОМ ХАМАРТ

    Зочин, 2013-03-13 19:51:58, 202.126.91.65Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. энхбаяр гадныхыг сөрж зогсох талаар онцгой авьястай хүн Очирбат, багабаньд алин ч оросын их өрийг барагдуулах талаар юунд ч хүрч чадаагүй энхбаяр л хийж чадсан. оюутолгойн хөрөнгө оруулалтын асуудал яригдаж эхлэхэд монголын оролцоо тавин хувиас доошгүй байх ёстой гэж мэдэгдсэний төлөө эдийн засгийн алуурчдын мөнгө тэдгээрийн гар хөл бологчдын түлхээсээр сонгуульд унаж хилс хэрэгт холбогдсон шүүдээ. монголчуудын эрхэм дээд зорилго бол эдийн засгийн алуурчид тэдний гар хөл бологчдоос салах явдал гэдгийг ойлгоосой

    pзочин, 2013-03-13 20:03:48, 49.0.166.194Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Teneg awgai ooriigoo mahn darga enkhbayariin gergii gej ireed l bicheed bhdaa yahaw dee neriinhee omno bichih etsegtei yum bgaa biz dee

    Mngl, 2013-03-13 20:38:19, 70.192.212.27Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Энхбаяр гэдэг хїний алдаа бол ахиад л хуучин хїмїїсийг шинэ хїмїїсээс дээгїїрт їзсэн явдал юм Тэрбишдагва Улаан Удвал Энхсайхан нарт олон тїмэн туйлын дургїй гэдгийг тооцоолж їзэлгїйгээр шинэ хїмїїсийн сунгасан гарыг атгаж чадаагїй .Хуучин хїмїїс дотроо тїїнд дургїй байсан.Тэд хэзээ ч удирдагчын тєлєє золиослогдох цаг мєч байж болдог гэдгийг мэдэхгїй ойлгохыг ч хїсэхгїй.Зїгээр л їхэр оготнууд байхгїй юї.Тэд ниргэсэн хойно нь худлаа хашгирна гэдгээ мэдэж байсан Тэр ёсоороо болсон.Уул нь хатуу улс тєрийн дагуу энэ намаас єєр хїнийг эхэлж баривчлуулах ажлыг МАХН хийх ёстой байсан.Гэхдээ улс тєрийн тэмцэл хийсэн тул баривчлагдлаа гэдэг ойлголтыг нийгэмд тєрїїлэх учиртай байхгїй юї Тэр хїн дээр маш их хїч анхаарал тавьж хамгаалах ёстой байсан.Гэхдээ аргагїйн эрхэнд тїїнийг хэлмэгдїїлэлтэд єртїїллээ гэсн маш хїчтэй акцийг явуулж нийгэмд маш хїчтэй давалга їїсгэх учиртай байв.Їїний дараа эрх баригчдад дахин хэн нэгнийг баривчлахад маш хэцїї болж ацан шалаанд орох учиртай.Хамгийн муугаар бодоход цаг хугацаа МАХН-д їйлчилж энэ завсраар даргыгаа сонгуульдуулж амжих болоцоо гарч ирэх байсан.Тэгээд энэхїї боломжоо улс тєрийн зах зээл дээр їнэ хїргэх ёстой байв.Ийм хїмїїс маш цєєн боловч байсан.Тэд зїгээр нэг сэтгэлийн хєдєлгєєнд автаад удирдагчаа цээжээрээ хамгаалах гэж тэнэгтсэн ч хэрэг биш Єєртєє ашигтай зєв гарцыг харж чадаж байсан учир тїр зуурын золиос болоход бэлэн байв.Учир нь тїр зуурын уналтын дараа дахин босч ирэх нь унах чїгїй босох ч їгїй хэн ч биш байхын хажууд бараг баатар мэт їзэгдэнэ гэдгийг мэдэж байсан юм. Баатар болоод ч яах билээ дээ Харин тэр цагт єєрийн їйл хэргийнхээ жинхэнэ эзэн нь болж олон жилийн бодож явсанаа гїйцэлдїїлж чадах боломжтой болно гэдгээ мэдэж байсан хэрэг. Гэтэл одоо энэ муу МАХН-нхан даан ч арчаагїй Хуруугаа исгэхээс ч айна.Одоо хїртэл даргаа ганцхан улс тєрийн аргаар л хамгаалах гэж тэнэгтэнэ.Улс тєрийн хамгаалалтыг юутай хамтатгахав вэ гэдгийг одоо хїртэл мэдэхгїй яваа хїмїїс яаж єрєєлийн болоолд єєрийн тєлєє явж чадах билээ дээ.

    Зочин, 2013-03-13 21:20:00, 122.201.18.229Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Улс тєрийн хамгаалалтыг юутай хамтатгахав вэ гэдгийг одоо хїртэл мэдэхгїй яваа хїмїїс яаж єрєєлийн болоолд єєрийн тєлєє явж чадах билээ дээ.Тэгээд ч толгой нь ажиллахгїйн хажуугаар муу санаатай.Хажуудхаа дандаа хялайна Ой гутмаар.Дээр хэлсэн шинэ хїмїїстэй л дарга нь учраа зєв ололцох ёстой байсан даа.Тэрнээс шоронгийн гадаа дуу дуулж, шороо бороонд єлсєж хэвтэхийг ямар тэмцэл гэдэг юм.Хазгар чавганц хэдэр євгєн ч энийг чадна.Тэмцэл гэдэг бол хэн бїхний зориглож зорьж хийдэггїй алхам байдаг учраас тэмцэл гэдэг нэртэй байдаг юм ш дээ.Баянсэлэнгэ мэтийнх нь хувьд єлсєж хэвтэх хийгээд хэн нэгнийг харааж зїхэх нь айхтар тэмцэл шиг санагдаж єєрсдєє тїїндээ хєєрдєг бол жинхэнэ тэмцэлд єєрийгєє бэлтгэсэн хїний хувьд бол иймэрхїї алхам нь ичгэвтэртэй зїйл юм.Тиймч учраас ийм хїмїїс 10 эмгэн 20 євгєн 3 хїїхэн 5 баньд дагуулчихаад МАН-ын байрны гадаа жагсах гэж очдоггїй байхгїй юї Тїїний оронд тийм хїмїїс гавтай гараа дээш єргєн ард тїмэн рїї дохиод шоронгийн хаалгаар орохыг илїї нэр тєртэй бєгєєд зєв юм гэж їздэг байхгїй юї.Тэнд л тэсээд гараад ирвэл ялна гэдгээ мэдэж байгаа учир тэр.Тэгэхээр 1-р хїн хїний хувиа бодсон єчїїхэн зан дээр нь тулгуурлаж їлй ажиллагаа явуулахын хажуугаар басхїї єєр тєрлийн хїмїїсийн єєр юман дээр нь бас нэг тулах цэгээ зоох ёстой гэдгийГ ТООЦООЛООГЇЙ.хэт туйлширсан нь алдаа болов.

    Зочин, 2013-03-13 21:44:21, 122.201.18.205Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. ЭНЭ ТЭНЭГ АВГАЙД ЗАГНУУЛЖ ЗАНУУЛААД МАХН ГЭЖ ЯМАР ӨРӨВДӨЛТЭЙ НАМ НЭГ ХҮНИЙ ӨМЧ ВЭ? БАС МАХН-Н ГИШҮҮД ГЭЖ ЯМАР АРЧААГҮЙ АРГААР АМЬДАРДАГ ГАРУУД ВЭ? ГӨӨЛГИЙ ГӨӨЛГИЙ

    Зочин, 2013-03-13 21:48:47, 49.0.154.206Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Тэгэхээр 1-р хїн хїний хувиа бодсон єчїїхэн зан дээр нь тулгуурлаж їлй ажиллагаа явуулахын хажуугаар басхїї єєр тєрлийн хїмїїсийн єєр юман дээр нь бас нэг тулах цэгээ зоох ёстой гэдгийГ ТООЦООЛООГЇЙ.хэт туйлширсан нь алдаа болов.4 цаг хэрэглээд далдын далд даалингын мухарт хаях ёстой авгайчулыг 4 жил хэрэглэх болсон нь бас нэг алдаа.Атар газрын хувхай ургамал,молор толгойгоо гээсэн жижигхэн дэлтэй бяруун азарга, зїгээр л шинэ нэртэй хуучин хїн зэргийг єєргєх гэж байгаад євдєг сєхєрсєн нь бас нэг алдаа.гм.

    Зочин, 2013-03-13 21:57:29, 122.201.18.204Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Mongold hyn tolgoitoi hyn hobor boljee!!!ene bichsenees ni yzbel tiimees yheryydee!!!geh ni onobchtoi bolj bna?...ta nar sig yheryyd hol yabahgyi hodood chini dyyrehgyi saarnyyd bna,elbegdorj gedeg hyniig muugiin muu muuhaigiuin door alyyrching yhej hebtehiig ni ard olon harah chag ireh baih aa!!!

    yheryydee!!!!, 2013-03-13 22:42:54, 212.234.217.188Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. enkhbayar uiliinkhee uriig edleji baigaa baikh aa

    Зочин, 2013-03-13 23:33:32, 122.201.18.37Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. ard tumnii ner barihaa bolioroi

    zochin , 2013-03-14 00:02:58, 106.147.130.126Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. Таарсан таар шуудайнууд энэ архичин авгайдаа загнуулаад явж бай,монголчууд эзэн нь юмаа мэдэж ,эрэг нь усаа хашдаг гэж ,ялтан Энхбаяр ,тууний экс Цолмон хоёрын нам болохоор авгай загналгуй яах вэ

    эзэн, 2013-03-14 02:44:05, 108.235.14.175Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. ard tumen eh ornoo bodoogui baij odoo l genet shudarga es yriad ene balai tsolmon uhvel taarna

    unen huu, 2013-03-14 04:57:22, 98.227.36.50Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. uyn darga enhbayr yltan horigdol avilgach

    tsolmon, 2013-03-14 04:58:08, 98.227.36.50Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. bi tsolmon bna bi ene zahiag bicheegui enhbayr maani onogdson ylaa avsan tor nudtei um aa

    avgai ni bna, 2013-03-14 04:59:04, 98.227.36.50Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. Naad heden bogs doloogchidiigoo sain zagna! er n bol tegeed namiihaa jinhene neriig gargaj tabij temtseh heregtei de. Tegehgui bol naad uul chin oor namiin ner dor nuugdaad hodolj ogohgui de! Mongol n Bogs Doloogchidiin Nam- n eronhii nariin bichgiin darga Tsolmon guai!

    Зочин, 2013-03-14 06:31:26, 122.201.18.157Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. amar yum boloh ni shiv dee... mongolchuudiin deer enkhbayar, enkhbayariin deer tsolmon, tsolmongiin deer gagts huh tenger geed baisan unen yum baina l daa. hereg hiisen ni togtoogdson tohioldold l shorond hun ordog biz dee. ene hun uhsen ch MGL ulsad uchruulsan hohirol baragdah bish, hend hamaatai yum ene avgaih ni guaglah. jiriin irgend buruu emchilgee hiigeed ami nasaar ni toglood baigaa emnelegiihen enhbayar deer yaj jijgerch baigaag medehgui gej sanaa yu. hudlaa show taviad l..

    hn, 2013-03-14 06:37:59, 93.131.190.203Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. bb

    Зочин, 2013-03-14 06:51:34, 79.154.98.219Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. tsolmon hujaa nuuts amragtaishd

    Зочин, 2013-03-14 06:56:10, 79.154.98.219Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Юуны үр тарина,түүгийгээ хурааж авна шүү дээ

    Зочин, 2013-03-14 07:23:58, 202.72.247.244Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. үнэн юм үнэнээрээ сайхан бурхан бүхнийг харж байгаа тиймээс тайван амгалан байцгаа цолмонг өмөөрч бичиж буй хүмүүс бол цолмон өөрөө л байх монголчуудаар тоглож ирсэн хүн түүнийхээ хариуг л авна Мэргэн гүний нэрийг битгий барьж бай цолмон гуай тэр агуу хүн жинхэнэ монгол хүн байсан харин чи хэн билээ дээ өөртэй чинь бараг холбоогүй холын садан чинь гээ биз дээ худлаа элит болохгээд байгаарай чи л өөрийгөө элит гэх биз үнэндээ бол архичин орос хятдын эрлийз монголын язгууртны нэрийг битгий бариад яваад бай

    монгол, 2013-03-14 09:00:18, 202.126.89.150Хариу бичих

  122. Харин энэ бол алуурчин Элбэгбалай бичсэн байна Алуурчид хар мортонгvvд их хол явах юм даа !!!!!

    Зочин, 2013-03-14 15:10:37, 67.188.198.182

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. KHun yosoor khandakh ni zov ch ene khun bol yaltan khereg khiisen l bol yaltan shuudee. Er ni bol khelmegduulelt gej yuu yariad bgaag oilgokhgui yumaa. Ard tumen khumuus bugd kharj bgaa shuudee MONGOL ulsad kheel khakhuul avilgal darga khorongotoni erkh medel khezee khen uusgesen be.Niigemiig suuruulegch yakh argaggui Enkhbayar darga eks eronkhiilogch guai mon shuudee bygd l kharj bna. Ene omoorood bicheed bgaa nokhduud khamsaataniikhan odoo araas ni yavakh vii geed aisandaa l ingej bichij bgaa. Ard tumen nudtei zarim negniig ni kholgui boltol bayajuulj ard tumniig tamd unagaasan niigemiig bii bolgogch uusgen baiguulagch bol ENKHBAYAR mon shuudee odoo ar araasaa garch bgaa MIAT bolon TATVAR ene ter bygd akhiin zaasan zamaar yavsan khumuus shuudee. KHelmegdelt ene ter gej goyo ner ogokh khereggui ee. Ene bol khiisen khergiinkh ni yal ooriinkh ni shunal buruu ajilsanii shiitgel. UUrekh yostoi yumaa uurekh l kheregtei, aaviin khuukhduud alga uzegdekh erkh baikhgui adilkhan baikh tun. Nambar gedeg khunees l yal edeldeggui khuukhed torchoogui bol.LUUVARCHIDIIG bygdiig olj BYGDIIG BYGDIIG shiiteg khorongo mongiig ni khuraa.

    Зочин, 2013-03-14 09:08:05, 202.179.22.190Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. yaltan hun uhne gej baidgui yom shuu dee?

    irgen, 2013-03-14 09:49:10, 202.55.184.18Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. Enhbayar sullagdaj Elbegdorj deelee nomroh bolno

    Зочин, 2013-03-14 10:34:09, 182.160.37.153Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. Manaihan neeree dandaa 2tal bolood yzeltschihiin maa.Ovorlogchid unshaad yamar ih bayarladag bol Hereg hiisen bol shiitgelii ni amsah ni zyi.Harin yneheeriin bie ni muu baigaa bol yaltan ch gesen hyn gedeg utgaar ni harj yzeh heregtei.Gehdee manai UIH,said darga nar dotoroos gemgyi hyn ch baihgyig bas bodooroi.Eronhiilogchoosoo avhuulaadUIH,said darga nar bygd gemt hereg yildej baigaa..Onoodor Enhbayariin ye,neh udahgyi ar araasaa tsuvarna bii vii..

    badam, 2013-03-14 11:15:26, 50.9.27.3Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. ene namiihaa bol ehneesee oilgomjtoi. urvagchid,gologdogsod,shavharuu goridogch humuus tsuglasan.Enhbayarin huvid hiisen yumtai,idsen ni ch ih gehdee yalt ch gui changa udirdagch bsn.ehner ni harin bainga hun zanasan daramtalsan hun yavahin.

    kkk, 2013-03-14 19:14:10, 202.179.20.145Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. Энхбаяр бол дарга шиг дарга, ерөнхийлөгч шиг Ерөнхийлөгч байсан. Монголд яахын аргагүй тухайн үедээ оюуны болоод нийгмийн маш олон баялгийг бүтээсэн. Ард түмэн хүндэлж байсан шүү дээ. Одоо ингэж тарчилж амь нас нь хутганы ирэн дээр байхад нь маш их өрөвдөж байна. Цолмонг юуг нь буруутгах вэ, муу ч гэсэн хүний л хань шүү дээ. Хүн болгон л эхнэр нөхрийнхөө араас санаа тавина биз дээ. Элбэгдорж ерөнхийлөгч бол ер нь их муу хүн гэдэг нь олон юман дээр танигдаж байгаа.Элбэгдорж Энхбаярын ачаар дээшээ гарч, өөрөө гэрт нь очоод танд их баярлалаа гээд явж байсныг нь гэрчлэх хүн олон байдаг юм билээ. Уг нь Монгол хүмүүс ачийг ачаар гэдэг болохоос, ачийг бачаар хариулдаггүй л ард түмэн. Элбэгдоржид дээлээ нөмрөх хар өпөр ирнэ л дээ. Хугацаа харуулах байхаа

    аэн, 2013-03-14 19:42:41, 122.201.18.36Хариу бичих

  134. Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. Khen khunii ekhner bugd l ingej yavaa daa.Enkhbayariin ger bul unekheer khelmegdej baina daa.Chadaltai khuniig zailuulakh gej khelmegduuleed ichikhgui khumuus olon baikh yum daa.

    ganaa, 2013-03-15 13:47:27, 122.201.18.31Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. АРД ТҮМЭН МИНЬ БИД БҮГДЭЭРЭЭ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛИАР МАХН-ЫГ ДЭМЖИЖ САНАЛАА ӨГЦГӨӨ МАХН ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛЬД ЯЛЖ Ц.ЭЛБЭГДОРЖ МАНАН-ГИЙН БҮЛЭГЛЭЛЭЭС Н.ЭНХБАЯР ДАРГЫНХАА ӨШӨӨГ ХЭРХЭН АВАХЫГ ХАРЦГААЯ ХҮМҮҮСЭЭ

    Зочин, 2013-03-15 14:33:07, 182.160.4.183Хариу бичих

  138. Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. hun hiisen heregtee taarsan shiitgelee huleeh estoi,oros ulsiin ornoos salgasan,mynganii zam ehluulsen geed sain yum hiisen,idej uuj avilga heel hahuuliig gaaruulj mongoor alban tushaald huniig tavisnaar mongol ulsiin hogjiliig hoish tataj, ooriigoo shoron hiilgej,suuld gargaj tejeesen golognuud chin ooriin barij,mongol ulsiin buh gazariig zaraad duussan, ene buhnii suuriig tavisanaaraa ta shiitgel heleeh estoi,ehner ingej yavahiin boliulaad ali shorond suuh estoi tendee gemee tsalgaad garaad irvel hiisen nugel chin baga ch bolov nimgereh baih shuu !!!!!!!!!!!!!!!

    mongol, 2013-03-16 09:55:42, 202.70.37.202Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. Tsolmong demjij baina

    Зочин, 2013-03-17 06:23:50, 108.45.108.126Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. Sanasnaar boldog bol yag odoo Enhbayariig erunhiilugch bolgood uzmeer baigaa yum. Odoo Enhbayar bol yag humuusiig tanisan, tegeed ch ard tumnii tuluu hudluh gants hun sanagdaad baigaa yum. Enhbayar garval jinhene unen ilreh uchraas MAN, AN-iin humuus hamtaaraa Enhbayariig nuhchin daraad bgaa baih

    0, 2013-03-17 17:55:18, 202.55.182.82Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. XERVEE TIM L BURUUGYI JUM BOL GANTS JIL CHIMEEGYI BAIJ BAIGAAD GARCH IREED YNENEEREE YAV L DAA. NAMIIN DARGA , TQRIIN SAID,ERQNXIILQGCH GEED ARD TYMENII BYX SONGOLTIIG AVCH BAISAN CH MONGOLCHUUDIIN TQLQQ JU XIISEN BILEE. NYGEL NYDEEREE GARNA GEDEG CHINI ENE.OLON SAIXAN MONGOLCHUUD YR XYYXEDIINXEE SAIN SAIXAN AMIDRALIIN TQLQQ QQRSDIIGQQ ZOLIOSLON DELXIIN QNTSQG BULAN BYRT AMIDARCH BNA.TED XEZEE YAVAV.YAGAAD XYNII NUTAGT QQRSDIIGQQ GARGUUND NI GARGAV. XERVEE ULS TQR TOGTVORTOI SAIXAN NIIGEM BAISAN BOL TER YED TEGEJ GADAAD RUU ZYTGEXGYI L BAISAN.XARIN ODOO BYGD L NUTAG BUTSAX XANDLAGATAI BOLSON BAINA. XERVEE ENXEE AX DAXIN GARCH IRVEL TED BUTSAAD TER ORON RUUGAA YAVAX BAIX SHYY.ER NI BOL 80-AAD ONII BYX BELTGEGDSEN BOLOVSON XYCHIN GADAADAD AMIDARCH BAIGAA GEXED XILSDEXGYI L BOLOV UU

    Зочин, 2013-03-17 21:35:20, 184.175.32.39Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. mongolchuud bid chini or zoolon tsailgan tsagaan setgeltei ard tumen shuu dee.hen negen maani aldaj onoson bj bolno,huniig zovj shanalj yavah ued ni ingej muuhai ug heleeree doromjilj bolno gej uu? huniig hairlah ,orovdoh setgelgui bolvol bid chini yu bolj huvirah ve? gedgiig bodoh heregtei bolson yum shig sanagdaj bna.

    Зочин, 2013-03-18 16:07:52, 202.179.7.122Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. er hunii tug barij turd zutgeh ued ch tugal hariulj tsuhuruh ued ni ch manai mongol emegteichuud l ingej chadahaasaa chadahguigee hurtel hiij ,helj haniihaa tuluu zugeh ni gaihaltai,olon olon umiig algasaad zuvhun enuuhniig bodohod l mongol huneer baharhadag,hen henii huu henii hani mongoliin turiin tuluu zutgeh bol zurh shimshirdeg,mongoliin tor zutgesen hunde yagaad iim hargis handadgiig ,

    sondor, 2013-03-19 05:46:41, 213.202.45.42Хариу бичих

  150. Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. элбэгдорж, энхбаяр хоёрын хөшөөг хаана ч юм богоё. тэгээд хоёр хөшөөний алин руу нь их нулимахыг харцгаая. Бас хоёр авгайн хөшөөг, хоёр ээжийнх нь хөшөөг ч босгож болно шүү дээ.

    зочин , 2013-03-19 12:00:13, 112.72.12.30Хариу бичих

  152. Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. элбэгдорж, энхбаяр хоёрын хөшөөг хаана ч юм босгоё. тэгээд хоёр хөшөөний алин руу нь их нулимахыг харцгаая. Бас хоёр авгайн хөшөөг, хоёр ээжийнх нь хөшөөг ч босгож болно шүү дээ.

    зочин, 2013-03-19 12:02:22, 112.72.12.109Хариу бичих

  154. Таны нэр:

    Тайлбар:

  155. altan zagasny emgen yum uu haasha yum ene avgai

    angu, 2013-03-20 17:16:35, 92.28.130.203Хариу бичих

  156. Таны нэр:

    Тайлбар:

  157. hereg hiisen hun ylaa edleh heregtei.ene neg hachin avgai maxn-iin darga yum uu khaashaa yum.ter alban tushald ochson humuus chin ard tumnii toloolol bolohoos bish ter yltang hamgaalah gej songogdoogui shuu

    hereg hiisen hun ylaa edleh heregtei, 2013-03-20 19:52:28, 180.57.209.187Хариу бичих

  158. Таны нэр:

    Тайлбар:

  159. Монгол улсын ерөнхийлөгч,Махн-ын дарга Н.Энхбаярыг улс орондоо ямар их юм хийсэнг ард түмэн бүгд мэдэж байгаа харин улс оронг өр ширгүй Элбэгдорж танд хүлээлгэн өгсөн шүү дэ гэтэл ард түмэн одоо ямар амьдралтай байгааг та мэдэж байгаа мөртлөө ийм муухай арга хэрэглэж, улсыг удирдана гэж юу байх вэ дэ Н.Энхбаяр гуайг хурдан эрүүл болох хэрэгтэй юу нь шорон тэр газарт Элбэгдорж чи өөрөө орох ёстой шүү ард ядуурч байна чи гадаад явж улс оронгоо худалдахаас өөр юу хийсэн юм бэ Н.Энхбаяр гуайг эрүүл болохгүй бол ард түмэн бид босно шүү Цолмон эгч сэтгэлийн тэнхээтэй байгаарай бид ард түмэн бид тантай хамт шүү

    Dogo, 2014-07-25 18:26:55, 202.179.11.186Хариу бичих

  160. Таны нэр:

    Тайлбар:

  161. Н.Энхбаярыг бид бүгд дэмжиж байгаа шүү сэтгэл их эмтэрч явдагаа нуух арга алга да Цолмоноо үнэн юм хэзээд ялна сэтгэлын тэнхээтэй байгаарай

    Зочин , 2014-07-25 18:34:51, 202.179.11.186Хариу бичих

  162. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар:

Фотог:

ШЕЗ VS ШӨХТГ91

Шүүгчид О.Магнай даргаар нэр төрөө сэргээлгэхээр шүүхэд гомдол гаргана гэв

Фотог:

МЗХ-ны гол ажил медалийн наймаа биш биз дээ

Шинэ жил ойртох тусам аж ахуйн нэгж, албан байгууллагууд оны шилдэг, манлайлагчдаа тодруулах, шагнаж урамшуулах ажил ид өрнөж эхэллээ. Хийж бүтээсэн ажил хөдөлмөрөө хамт олондоо үнэлүүлэх юу нь буруу байх вэ.

Фотог:

А.Тлейхан: Засгийн газарт дотоодын бонд гаргахаас өөр сонголт алга3

УИХ-ын гишүүн А.Тлейхантай төсвийн тодотгол болон Засгийн газраас гаргах гэж байгаа дотоодын бондын талаар ярилцлаа.

Фотог:

Үйлчилгээний газруудад өгөх зөвлөмж

Шинэ жилийн баяр ойртож байгаатай холбогдуулан зарим үйлчилгээний газрууд чанаргүй үйлчилгээ үзүүлдэг гэсэн гомдол иргэдээс багагүй ирдэг.

Фотог:

Зам, зогсоолоо шийдчихээд дараа нь нэгдүгээр эгнээний “дээрэм”-ээ хийгээсэй

Хотын төвийн нэгдүгээр эгнээнд автомашин зогсоохгүй байх журмыг хоёр дахь жилдээ мөрдөж байна. Өөрөөр хэлбэл, хөгжингүй орны туршлагыг манай хотын удирдлагууд хөрсөндөө буулгахаар зүтгэж буй юм. Бусдыг дуурайх, тэдний сайн талыг авч хэрэгжүүлэхэд учир бий.

Ж.Оюунбаатар: Чингис хот Зүүн бүсдээ тэргүүлэх хөгжилтэй хот болно

Хэнтийчүүд бидний хамгийн том бахархал бол Чингис хаан юм. Мэдээж төрж өссөн Хэнтий нутаг маань ч бидний нэг бахархал шүү дээ.

Адуу (Фото нийтлэл)

Говийн нүдэн дэх адуун сүрэг

Асар их хэмжээний эртний ус олджээ

Дэлхий гадаргын гүнд боогдсон хамгийн эртний усыг олсон бөгөөд энэ нь бодсоноос ч их хэмжээтэй байна гэж эрдэмтэд мэдэгджээ.

О.Магнайгийн ажлыг зогсоох сонирхол ямар бүлэглэлд байна вэ?

Шударга Өрсөлдөөн, Хэрэглэгчийн Төлөө Газрын дарга О.Магнайг Чингэлтэй дүүргийн цагдаагийн хэлтсээс байнга дуудаж, мэдүүлэг өгөхийг шаардаж байгаа тухай тэрээр өмнө нь өгүүлж байсан билээ. Тэгвэл энэ нь даамжирч, албадан саатуулахыг ч завдаж буй тухай эх сурвалжууд өгүүлж байна.

Д.Даваасүрэн: МАН боловсон хүчин олонтой учраас долоон дэд сайдад 39 хүн нэр дэвшсэн

Намууд дэд сайд нараа тодруулсантай холбогдуулан хамгийн олон яаманд дэд сайд суулгахаар болоод байгаа МАН-ын Стратеги, бодлого төлөвлөлтийн газрын дарга Д.Даваасүрэнтэй ярилцлаа.