Улаанбаатар /МОНЦАМЭ/ Улаанбаатар-Токио чиглэлийн ОМ-501 аяллын дугаартай “Бойнг-737” агаарын хөлөг өглөөний 8.01 цагт хөөрснөөс хойш хоёр минутад нисэх зурваст хийсэн үзлэгээр агаарын хөлгийн нэг дугуйд гэмтэл гарсныг тогтоосон байна.
Нислэгийн аюулгүй байдлыг хангах үүднээс мэдээллийг агаарын тээвэрлэгч МИАТ ХК-д болон, нисэх багт шуурхай мэдэгдсэнээр “Чингис хаан” ОУНБ-д агаарын хөлөг техникийн буулт хийжээ.
ИНЕГ-аас нөхцөл байдалтай холбогдуулан “Чингис хаан” ОУНБ-д “код-3” зарлаж агаарын хөлгийг газардах үед бэлэн байдлыг хангаж ажиллажээ. Мөн “Код-3” цуцлагдаж нисэх буудлын үйл ажиллагаа одоо хэвийн үргэлжилж байгааг албаныхан хэллээ.
Сэтгэгдэл0
МИАТ-ЫН дарга огт боловсролгүй, хуурамч бичиг баримт бүрдүүлсэн этгээд гэдэг нь үнэн бол том осол, аюулууд холгүй шүү!!!
Инженер техникийн ажилтнууднл хуурамч дипломтой матарууд биш бол бусаднь ч дуурчээ дуурч!Монгол шиг бух ажил арын хаалгаар шийдэгддэг газар энэ мэтийн удирдлага арын хаалгаар тавигдах бол энуухэн эндшд.Аль диван галавын соц уед 10 жилээ онц тогсоод гадаадын санхуу эдийн засгийн дээд сургуульд конкурс огоод авсан нийт баллаараа дээрээсээ 3дахьнь болж тодроод хувиараа оороо хаана ямар сургуульд явахаа сонгон авах боломжтой болж хувиараа авахаар ортол миний сонгох гэж байсан 2 мэрэгжилийн хувиарууд хоюулаа байхгуй хайшаа алга болсоннь мэдэгдэхгуй дандаа сонирхолгуй инженерийн мэрэгжилууд улдсэн байж билээ. Миний омно ердоол 2хон хуухэд ороод гарахад бух амттай гое хувиарууд бугд арын хаалгаар алга болцон байсан юмдаа!Гэнэн цагаан сэтгэлтэй жоохон банди миний санаа сэтгэл яаж хоморсонийг тэр уед би л мэднэ.Тийм сэтгэхуун Монголоос хайшаач алга болоогуй хэвээрээл байгаа харинч улам улаан цагаандаа монгоор зоддог болсон сурагтай байгаа
Тиймч учраас мань мэтийн гадаадад дээд боловсрол олсон Монголын нийгмийн заль шунал арын хаалгаар ходолдог энерцэнд дургуй энэний эсрэг тэмцэх ямарч сонирхол хуч чадал байхгуй олон чадалтай залуучууд гадаадын иргэн болон гадаад улсуудаар зондоо амьдрах болсоннь нууц биш!
Ми овогтын сонгуулийн ажилд нисэх гэж байсан АН-2 онгоц унаж сүйдсэн асуудал юу болсон бэ? Яагаад шалтгааныг нуугаад байна вэ?
Авлигалч хулгайч ялтан ИНЕГ-ын дарга С.Батмөнх ЗТЯ-нд том дарга болсон сурагтай.Шоронд орсон хулгайч нарыг МАН ажилд эргүүлж аваад байдаг чинь нөгөө МИ овогт данжаадын ал хошного хоер нь алд дэлэм зөрж байгааг харуулж байгаа бус уу? Ми овогт өөрийн хүргэн Манлай гэдэг цэвэр хятад хүнийг нисэхийн дэд дарга мөн малчныхаа эхнэрийг санхүүгийн даргаар тавиад байгаа..
Нисэхийн дарга нарын ихэнх нь мэргэжлийн дотоодын курсийн боловсролтой.ОХУ-д жилийн дээд сургуульд явахдаа монголд дээд сургуулийн диплом хуурамчаар олж аваад 2 жил сурсан болж оросуудыг хуурч хахуульдаж диплом авдаг .Оросод 2 жил сурсан нэртэй орос хэл огт мэдэхгүй дарга нар зөндөө бий.Нисэхийн дарга нарын боловсролын асуудалд аудитын шалгалт хийх шаардлагатай. Мөн нисэхийн салбарт эхнэр нөхөр хоер хоеулаа хэлтэс албаны дарга байх асуудал түгээмэл болсон.
ЗТХ-ийн Агаарын тээврийн бодлогын хэрэгжилтийг зохицуулах хэлтсийн дарга С.Мөнхнасан,мөн ИНЕГ-ын Агаарын навигацийн бодлого, зохицуулалтын хэлтсийн дарга Ё.Эрдэнэбат нар бол мэргэжлийн дээд боловсролгүй мөнгө төлж дарга болсон хүмүүс юм.
ДӨНГӨЖ АВААД УДААГҮЙ ОНГОЦ ИНГЭХ ГЭЖ ДЭЭ. ЭЛГЭЭРЭЭ БУУХ БАЙЖ. АЗТАЙ. АЗ Л МЭДЭХ ХЭРЭГ БОЛЖ ДЭЭ. СОЛОНГОСЫН ОНГОЦ БҮР АЙМААР. ЭВДЭРСЭН БАЙХАД НЬ ШУУД НИС НИС ГЭЖ ХЭДХЭН ДОЛЛАРТ ШУНАНА. ОДООГООР ДЭЛХИЙД ИРГЭНИЙ НИСЛЭГ БИЙ БОЛСНООС ЭХЛЭН ОНГОЦНЫ ОСЛООР НИЙТ 39700 ХҮН АМИА АЛДААД БАЙНА.