Олимпийн гудамжнаас Нарны зам болон төмөр зам дээгүүр Их Монгол улсын гудамж руу буух "Замын цагдаагийн газрын ойролцоо баригдах гүүрэн гарц" барих ажлыг 2017 оны тавдугаар сарын 31-нд эхлүүлсэн билээ. Өнөөдөр тус гүүрэн гарцыг барих төслийн ажлын хэсэг газар дээр нь ажиллаж мэдээлэл өглөө. Нийслэлийн Засаг даргын орлогч П.Баярхүү "Замын цагдаагийн уулзварын урд талд баригдаж буй энэхүү гүүрэн гарцын бүтээн байгуулалтын ажилтай холбогдуулж дөрөвдүгээр сарын 1-нээс эхлэн 1.6 жилийн хугацаатай Олимпийн гудамж дахь авто замын хөдөлгөөнийг хаахаар болж байна.
Олимпийн гудамжаар цагт 2500-3000, өдөрт 16000-20000 мянган автомашин зорчдог. Тиймээс энэ гудамжны хөдөлгөөнийг хааснаар замын хөдөлгөөний ачаалал ихэснэ.
Уг ажлын хүрээнд манай мэргэжлийн байгууллагууд 2-3 газар түр гүүрүүдийг барих ажлыг судалж, шийдвэрлэж байна. Энэ ажил нь Улаанбаатар хотыг түгжрэлгүй болгож, хөдөлгөөний ачааллыг бууруулах хамгийн тохиромжтой шийдэл болно.
Улаанбаатар хотыг түгжрэлгүй болгохын төлөө хийж байгаа томоохон ажлуудын эхлэл энэ юм.
Мөн энэ жил Зүүн дөрвөн замын уулзвар дээр нүхэн, гүүрэн гарц хийж байна. Яармагийн гүүрний ажил мөн хийгдэж байгаа. Энэ жилдээ 3 гүүрний ажил хийгдэнэ.
Харин 2019-2020 онд 18-23 дөрвөн замын уулзваруудыг хоёр түвшний огтлолцолтой туннелийн системд шилжүүлнэ" хэмээлээ.
Нийслэлийн авто замын хөгжлийн газрын орлогч дарга Б.Индра “Замын цагдаагийн ойролцоо баригдах гүүрэн гарцыг барьснаар төмөр зам, авто машинтай нэг түвшинд огтлолцдог хөдөлгөөний аюулгүй байдал хангагдах, замын хөдөлгөөний нэвтрэх чадвар сайжрах, тэр хэрээр замын ачаалал буурах чухал ач холбогдолтой.
Гүүрэн гарц нь БНХАУ-ын хөнгөлөлттэй зээлээр, нийт 30 орчим сая доллараар хийгдэж буй юм. 2017-2019 онд барьж ашиглалтад оруулахаар төлөвлөсөн.
Түүнчлэн, Олимпийн гудамжийн замын хөдөлгөөнийг хааснаар зарим чиглэл, хөдөлгөөнд өөрчлөлт орно. Орсон өөрчлөлтүүдийг ойрын хугацаанд хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр цацаж иргэдэд мэдээлэл хүргэнэ. Home Plaza-аас Үндэсний Соёл Амралтын хүрээлэн өнгөртөл хаана. 13-р хорооллын дунд зам хаагдахгүй" гэлээ.
Төслийн хүрээнд баригдах гүүрэн гарц нь нийт 6 хэсгээс бүрдэх ба Олимпийн гудамжнаас Нарны зам болон төмөр замын 406 дугаар гарам дээгүүр Их Монгол Улсын гудамж руу буух үндсэн гүүр 470 м урттай, 16.5 м өргөнтэй 4 эгнээ гүүр, Зүүн хойд талд үндсэн гүүрэн дээрээс Нарны зам руу холбогдох “С” рампын 8.5м өргөнтэй 2 эгнээ гүүр нийт 15у/м гүүр, 165 у/м тулц хана, нүхэн гарцын хамт, Нарны замын зүүн талаас ирэх авто зам үндсэн гүүрэнд холбогдож, Их Монгол улсын гудамж руу буух баруун хойд талын “В” рампын гүүр нь 8.5м өргөнтэй, 2 эгнээ нийт 160у/м гүүр, 110у/м тулц ханатай, Нарны замын баруун талаас ирэх авто машин үндсэн гүүрэн дээгүүр гарч Их Монгол улсын гудамж руу буух “А” рампын гүүр нь 8.5м өргөнтэй 2 эгнээ нийт 400у/м гүүр, 237 у/м тулц ханатай, мөн төмөр зам дээгүүр явган хүний гүүр болон дунд гол дээгүүр усан паркийн замтай холбогдсон төмөрбетон гүүр барих юм. Төслийн нийт төсөвт өртөг 42,38 сая ам доллар болох бөгөөд гүүрийг 2017 – 2019 онд барьж ашиглалтад оруулахаар төлөвлөн ажиллаж байна гэж нийслэлийн ЗДТГ-ын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтсээс мэдээллээ.
Сэтгэгдэл0
зургаар харуулаач дээ!!!!!
Май энийг ухаад хар залхуу лалррр
Яагаад хааж байгаам бол. Нарны гүүр барихад зам хаагүйгээр барьсан биш билүү Яагаад тэр зарчимаар барьж болохгүй гэж.
Зурагаар ажилаа харуулж чадахгүй арчаагүй маа
Нарны гүүрийг япончууд ёстой ямар ч асуудалгүй сайхан барьсан шүү. Одоо энэ уулзварын их ачаалал бусад уулзварт шилжиж 2 жил түгжээ цунами болох нь дээ.
uhernuud 125 terbum togrogooroo ter toirgoo hurdan bariach ee oorsdiin ger luu guur barih geed chihcreed bhiin
Энэ эргуу монголчуудаас еер ямар нэг юм хийх гэж бусдыг дарамталдаг улс байдаг болов уу!!! Зун дехеед л цахилгаан, ус таслаад эхэлнэ. Юу ч хийж сураагуй далдагануурууд л гэдэг нь байнга харагдана.
Энэ бичсэн юм нь огт ойлгогдохгүй юм, ийм сэтгүүлч нэртэй юмнуудыг бэлдэхээ больмоор юм. Ганц жишээ...Нарны замын баруун талаас ирэх... бодвол: НАРНЫ ЗАМААР БАРУУН ТАЛААС ИРЭХ ...байхдаа.
Манай мэргэжлийн байгууллагууд гэнэ.Үхсэн нохойн баасных нь мэргэжлийн.Намдаа мөнгө төлж дарга болсон хувьдаа ууж идэх зорилготой мэргэжилгүй хулгайчууд байгаа шдээ.МАН -ын хятадын эрлийзүүдийн мафийн толгойлогч албан тушаалын наймаачин мантуу царайт бүдүүн эрлийз зориуд Монгол улсыг хорлох бодлого явуулж байгаа..Сэрцгээ малнууд аа..
Манай мэргэжлийн байгууллагууд гэнэ.Үхсэн нохойн баасных нь мэргэжлийн.Намдаа мөнгө төлж дарга болсон хувьдаа ууж идэх зорилготой мэргэжилгүй хулгайчууд байгаа шдээ.МАН -ын хятадын эрлийзүүдийн мафийн толгойлогч албан тушаалын наймаачин мантуу царайт бүдүүн эрлийз зориуд Монгол улсыг хорлох бодлого явуулж байгаа..Сэрцгээ малнууд аа.
Мантуу царайт бүдүүн эрлийз луухаан гүүрэн гарц хаана бариулахыг хүртэл шийддэг болж.
Энэ зам 1,6 биш амжилттай хэрэгжүүлбэл 2-3 жил болно. Дээр нь улс төр, мөнгө угаалт, авилга хүнд суртлын эрсдэл байгааг тооцвол энэ ЗГ, сонгуульт хугацаанд юу л болох болдоо. Ум ма ни бад ми хум, сайн үйлс дэлгэрэх болтугай.