Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын гол чиг үүргийн нэг нь хэрэглэгчдийн эрх ашгийг хамгаалах асуудал байдаг бөгөөд жилд ирж буй өргөдөл гомдлын 80-90 хувь нь хэрэглэгчийн эрх ашгийг хохироосон гомдлууд байна. Үүнээс 2014 онд 2869 өргөдөл гомдол хүлээн авсны 60 хувь нь байрны метр квадрат дутуу, 25 хувь нь СӨХ-ийн үйл ажиллагаатай холбоотой гомдол байна.
Тухайлбал лифтний асуудлаа шийддэггүй, оршин суугчдын амар амгалан байдлыг хангадаггүй, цэвэр бохир ус, байр ашиглалт муу байна, иргэдэд үйлчилгээ үзүүлэхгүй мөртлөө байрны мөнгөн дээр илүү мөнгө авдаг гэх гомдлууд байнга ирж тухай бүр асуудлыг шийдэж байна.
Гэвч эрх ашиг нь зөрчигдсөн иргэдийн ШӨХТГ-т хандах тоо өдөр бүр өсөн нэмэгдэж байгаагаас тус газраас СӨХ-үүдийн үйл ажиллагаанд нэгдсэн хяналт шалгалт хийхээр ажлын хэсэг ажилдаа орлоо.
Сэтгэгдэл0
Naad suhuudee bushuuhan tsegtsleechee ali gazar baidaggui luibarchid shuud hulgai hiigeed l zailaad baina.Dood tal 30,40 suhuudiig sain shalgaad uguuch yu hiideg ni todorhoi.dandaa ajilgui hogiin shaarnuud suh-ruu shurgaladag.tseberlegeegee Oron suutsnii kontoruud hiigeed ybahad bolloo.
СЕХ-оос гадна банкнууд гэж бас 1 мангасууд байна аа. Терийн банканд менгее байршуулаад дараа нь АТМ-ээс нь бэлэн менге гаргахад уйлдэл бурт 50 тегрег авч байна. Хуний менгийг байрлуулж ашиг олчихоод ахиад менге авахаа болих хэрэгтэй. Монголоор дуурэн шулаачид. Утас ашигласны телбер юуу, хугацаа сунгах менге. Дугаарыг нь байнга ашиглаад утсаар ярьсаны менге телж ашиг егеед байхад хажууд нь дугаар сунгах менге гэж. Дэндэж байгаа юм биш уу!!!
Шалгахын өмнө СӨХ-үүдийн талаар иргэдээс онлайнаар санал авч шалгалтын удирдамжиндаа тусгах хэрэгтэй.Тэгвэл шалгалт үр дүнтэй болох байх.
СӨХ гэж худлаа ТББ байгууллага гэчихээд хүний мөнгө завшсан хүмүүс байх юм үүнийг ёрөөсөө болих хэрэгтэй