Элчин сайд С.Баяр далайн олон улсын байгууллагын ерөнхий нарийн бичгийн даргад итгэмжлэх захидлаа гардууллаа

Нийтэлсэн: 2017-04-21 17:18:14

Улаанбаатар /МОНЦАМЭ/. Монгол Улсаас ИБУИНВУ-д суугаа Элчин сайд С.Баяр Монгол Улсаас Далайн Олон Улсын Байгууллага (ДОУБ)-д суух Байнгын төлөөлөгчийн хувиар тус байгууллагын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Китак Лимд 2017 оны 4 дүгээр сарын 20-ны өдөр итгэмжлэх захидлаа гардуулж, Монгол Улс – ДОУБ-ын хамтын ажиллагааны талаар ярилцлаа.
 
Энэ үеэр Элчин сайд С.Баяр далайд гарцгүй хөгжиж буй орны хувьд Монгол Улсын эдийн засгийн хөгжилд далайн тээврийн гүйцэтгэх үүргийг онцолж, усан замын тээврийн салбарт Засгийн газраас хэрэгжүүлж буй бодлого, үйл ажиллагааг танилцуулж, эл салбарт гарсан ололт, цаашид ДОУБ-тай хамтран хэрэгжүүлэх үйл ажиллагааг танилцуулж, энэ салбар дахь дотоодын хууль тогтоомж, стандартуудыг олон улсын жишигт нийцүүлэхэд тус байгууллагын техникийн туслалцаа шаардлагатай байгааг онцоллоо.
 
ДОУБ-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Китак Лим Монгол Улсаас ДОУБ-ын дэргэд суух анхны Байнгын төлөөлөгчөөр томилогдон ажиллах болсон Элчин сайд С.Баярт баяр хүргэж Монгол Улс – ДОУБ-ын хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх, далайн тээврийн салбарыг хөгжүүлэхэд нь Монгол Улсад техникийн туслалцаа, дэмжлэг үзүүлэх талаар бололцоотой бүхий л арга хэмжээ авахаа илэрхийллээ.
 
Эх сурвалж : Монцамэ агентлаг
СУРТАЛЧИЛГАА :

18 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Нөгөө эхнэр, нөгөө дээл яалаа мартсан уу. Олон тийш гүйлгүй овт шарынхаа учрыг нь олох хэрэгтэй

    Зочин, 2017-04-21 20:00:47, 202.9.41.193Хариу бичих

  2. Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Ene bayartai zogsoj bgaa dptor hun uu?

    Зочин, 2017-04-21 21:15:02, 122.201.22.70Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. S.Bayar chi olon tumen eserguutsej bgaag khundetgen khuleen avakh kheregtei shuu dee.

    Munkhbaatar, 2017-04-21 22:14:28, 202.9.41.251Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Сая батлагдсан хуулийн дагуу хөрөнгөө татаж олсон арга замаа тайлбарлаж байж ажлаа хийх боломжтой болно гэсэн байхаа

    Зочин, 2017-04-21 23:00:10, 76.121.230.81Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Элчин сайд С. Баяр танд ажлын улам өндөр амжилт хүсье

    Зочин, 2017-04-22 00:05:16, 66.181.181.47Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. tord iim soelgyi bydyyleg idehees naasz hanadaggyi,har mangasuud orood szunalni dyysahgyi ineej zogsdog,yasan ichee martsan hyn be,ergyy um bicz bol absan hausaa ohiduudaaraa tailbarluul,offszor dansaa tailbarla,man iin han gedegg taarsan es syrthyyngyi hynee saidaar tabiad angaij syydag,

    zocin, 2017-04-22 01:00:05, 83.9.4.92Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Ene muu luivarching londobgoos huuj yavuul

    Зочин, 2017-04-22 07:43:57, 94.15.79.13Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Төрд дархлагдсан ухна ямаа.

    Зочин, 2017-04-22 10:23:58, 202.9.42.166Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Баярт монголчууд итгэхгүй байна. Тэр орлогоо тайлагнаад От -оос авилга авсан байж магадгүй 72-ыг шалгуулаад ир.!

    зочин, 2017-04-22 13:15:49, 112.72.11.114Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Элвэгдорж Энхболд хоёр сүлжээнд байдаг тул хөдлөхгүй зүгээр ард түмний хөрөнгө мөнгө хандив цуглуулж ХУРЦ-ыг явуулж хулгайлуулж ачааны онгоцны ачаанд нь ачиж ирүүлье

    Зочин, 2017-04-22 15:04:57, 124.158.112.29Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. С.Баяр завхай зайданаараа алдартай хүн. Тиймээс яаралтай дуудан авчирч тэмбүүтэй байсан эсэхийг нь шалгах хэрэгтэй. Бүх эхнэрийг нь хамт арьс өнгөний албадан үзлэгт хамруулах нь зөв. Хэрэв тэмбүүтэй нь тогтоогдвол улсын нууц гээд тагнуулынханд хадгалуулах хэрэгтэй.

    Арьс өнгөний өвчний албадан үзлэг., 2017-04-22 17:13:17, 202.9.40.217Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Энэ нэг орвийсон архичин банзал салтаандаа гижигтэй тавьтиргуй хулгайч овгонийг татаж буулгана гээд байсан юу болсон бэ?Монголчуудын олонхийн санал хусэлийг ердоо тоохгуй уландаа гишгээд дууссануу?

    Зочин, 2017-04-22 23:30:42, 91.76.152.96Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Нилээн дээр Түдэв гуай нэг ийм сэдэвээр бичиж байсан юм. Ёрөнхийдөө монгол улс энэ дэлхий дээр оршин тогтонодог улсуудын нэг л учраас далайн тээвэр ба далайн доторх баялагаас бусад орнуудын нэг адил хүртэх боломжтой байдаг тухай л даа. Тэгэхээр монголчуудын маань бараг мэдэдгүй , бас асар их мөнгө улсад маань далайгаас загас барих квот, бусад орнуудын хөлөг онгоцонд манай улсын нэрийн өмнөөс тээвэр хийх зөвшөөрөл олгох гэх зэрэгээс улсын төсөвт орж байх ёстой асар их мөнгөний асуудал энэ луйварчингий гараар ордгийм байнаш дээ, Яасан ханадаггүй луйварчин бээ. Энэ мөнгөний урсгалыг бас шалгах ёстой

    Ganaa, 2017-04-22 23:59:35, 188.228.36.214Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Ene hun udahgui zuurdaar nas barna. Amlaya. Busdiig n ta nar...

    Зочин, 2017-04-23 06:31:58, 46.5.16.0Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Хаана байдаг газар вэ? Антарктидэд үү? Заг хүйтэн газар завхай эр жуух барих л ёстой гэж байна аа.

    Зочин, 2017-04-23 22:34:58, 139.5.219.72Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. ene hyn mongoliin baylagiig gadniihan dogcn ooroo awilga awsan . odoo anglid bj bas l mongoliin baylagiig huwaaj ideh yy ..

    zocnin , 2017-04-24 00:03:37, 108.181.115.137Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. ene fizduk yamar gulgur gurger uhdel ve!!!!!!!!! Tsadaj hanadaggui uhdel odoo uy soroh geed albanii bugluus bolood bgan boloo????? Tarvagadorjiin huivaldaanii ezen mongol tur unen hereg alga.Korean metiin orniig harahad estoi gaihaltai.

    Зочин, 2017-04-24 05:08:07, 99.13.71.208Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. olon hvn gadaachine zogsoj baina garch uuchlalt guigaach

    bold, 2017-05-30 19:41:46, 103.212.119.17Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: