Оффшор бүсэд байршуулсан мөнгийг эргүүлэн татах асуудлаар хаалттай хурал болж байна

Нийтэлсэн: 2017-11-23 11:36:05

Улаанбаатар /МОНЦАМЭ/. "Оффшор бүсэд байршсан мөнгөн хөрөнгийг эргүүлэн татах боломжууд" сэдэвт сургалт-хэлэлцүүлэг одоо Төрийн ордонд болж байна.
 
Ерөнхийлөгчийн Тамгын газраас зохион байгуулж буй тус сургалтад хууль хүчний салбарын холбогдох мэргэжилтнүүд хамрагдаж байна. Уг арга хэмжээг Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд нээж үг хэлсэн бөгөөд "Монголын өнөөгийн эдийн засагт оффшор болон хууль бусаар гарсан хөрөнгийг буцаан авчрах нь" сэдвээр Зохион байгуулалттай гэмт хэргийн ажиглагч байгууллагын Ерөнхийлөгч Николас Жианнакопулос илтгэл тавьлаа.
 
Мөн Нордийстэрн их сургуулийн Криминологи болон эрүүгийн хуулийн профеесор Никос Пассас "Авлигын эсрэг тэмцэхэд тулгарч буй бэрхшээлүүд тэдгээрийг давах нь" сэдвээр илтгэл тавих ба үүний дараа  Оффшор бүсэд байршсан мөнгөн хөрөнгийг эргүүлэн авчрахад Монгол Улсад тулгарч буй бэрхшээлүүд, тэдгээрийг шийдвэрлэх арга зам юу байж болох талаар оролцогчид харилцан санал солилцох юм. 
 
Тус хэлэлцүүлэг одоо хаалттай горимоор явагдаж байна. Үдээс хойшхи буюу 14:30 минутаас эхлэх сургалт нээлттэй горимоор явах ба иргэний нийгмийнхэн, сэтгүүлч сурвалжлагчдад энэ үеэр мэдээлэл өгөх юм.
 
 
Б.Туул
Эх сурвалж: "Монцамэ" агентлаг
СУРТАЛЧИЛГАА :

11 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. юугийн хаалттай хурал хийдэг байнаа, ард түмэн мэдэжл байгаашдээ

    Зочин, 2017-11-23 12:44:35, 1.25.84.84Хариу бичих

  2. ОФФШОРТОЙ ТЭМЦЭНЭ, ЕР НЬ МОНГОЛЫН ТӨРД БАЙГАА АВИЛГАЛ ХУЛГАЙ ЭНЭ БҮХЭНТЭЙ ТЭМЦЭНЭ ГЭДЭГ НЬ х.БАТТУЛГА ӨӨРТЭЙГӨӨ ТЭМЦЭЖ БАЙГААТАЙ Л АДИЛ ЮМ ДАА

    Зочин, 2017-11-23 13:14:53, 202.9.42.134

    Х.БАТТУЛГА ОФФШОРТ мөнгө нуусан бол юу гэж хулгайлсан мөнгийг МОНГОЛД ОРУУЛАХ гэж зүтгэх вэ дээ.АЛИВАА ЮМАНД ӨӨРИЙН БАЙР СУУРЬНААС ХАНДАЖ СУРААЧ.Х.БАТТУЛГА ЗОРИЛГОДЛЛ ХҮРЧ ОФФШОРТ байгаа мөнгийг Монголд оруулж ирээд ЦАЛИНГИЙН ЗЭЭЛ.ТЭТГЭВРИЙН ЗЭЭЛИЙГ ЧӨЛӨӨЛӨӨД ЭХЭЛВЭЛ ЧИ БУСДЫН АДИЛ ХҮРТЭХ ГЭЭД Л ҮЗНЭ БИЗ ДЭЭ.ЭНИЙГ ХУВЬ ХҮНИЙ ХҮН ЧАНАР ГЭНЭ ДЭЭ.

    Зочин, 2017-11-23 22:07:52, 139.5.217.51

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. ТА өдөрт 10 м реклам үзээд үнэгүй БИТКОИН аваарай. Үзэхэд төвөгтэй бол цонхын жижигсгээд өөрийхөө юмыг хийж болно. Доорхи линкээр ороод бүртгүүлээрэй. Бүртгүүлээд орсны дараа SURF ADS дараад ардаа хэдэн секунд үзхэд хэдэн биткоин өгөх нь гарч ирнэ. Дарж үзээл таны дансанд автоматаар орно http://btcclicks.com/?r=95b2c5b7

    bitcoin, 2017-11-23 12:45:09, 202.9.47.177Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Hen heniig haatsailah geed haalttai hiideg bnaa.ard tumen bugdiig medeh bgaa shuu dee.

    Irgen, 2017-11-23 12:56:13, 223.38.61.236Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Яаравчлах шаардлагатай

    Зочин, 2017-11-23 12:57:18, 139.5.216.101Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. ard tvmen mini seheereech dee .daraa man an giin avilagchidaas negiig bvv ungiilugu .

    Зочин, 2017-11-23 13:19:39, 66.181.183.156Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. TS.Sandui duugiinhee ner deer niislel hotiin min gazriig alban tushaalaa ashiglaj zarsan asar ih hemjeeni mungu bga.Iim ilerhii oilgomjtoi baihad huuli hynaltiin odoo boltol yagaad barij horihgui bna a.Mungiig n huraaj ulsiin orlogo bologmoor bn shu de.

    Niislel, 2017-11-23 15:56:09, 27.123.214.90Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. женко өөрийн офшорт байгаа 1.1 тэрбумаа улсад тушаагаад үлгэр дууриал үзүүлээч!!! Ард түмнийг тархийг эргүүлж амлаж гарч ирсэн амлалтаа биелүүл ээ!!! Ард иргэдийн бүх өрийг тэглэнэ, улсаас хулгайлж, луйвардаж авсан бүх үйлдвэрүүдээ улсад буцааж өгнө, өөрийн оффшор дансанд байгаа 1.1 тэрбум ам долларыг улсдаа тушаана гэсэн амлалт юу болсон вэ? Амлалтаа биелүүлж чадахгүй бол ард түмэн огцруулж чадна шүү...

    Зочин, 2017-11-23 18:43:48, 202.131.243.162Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. С.Баярцогтыг заавал нотлох гэж цаг алдаж яах юм. Төр цаазын ялыг өгөөд гүйцэтгэх эрхийг сул орхих хэрэгтэй. Төр хувийн хэвшлийн хамтын түншлэлийн дагуу нэг ч гэсэн ажилгүй залуу ажилтай болно шүү дээ.

    С.Баярцогтыг яаралтай шийдэх хэрэгтэй., 2017-11-23 19:42:12, 202.9.40.237Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Eronhiilogchid ofshor dans baihgui gedeg ni oilgomjtoi yum bish uu ??? Er ni yamar teneg hun ooroo tiim baij urialaad suuj baih we dee humuusee...Ain ER NI YAMAR USAN TENEGUUD NI IIM YUM BICHEED SUUJ BAIDAG BAIN AA KK .

    Mongol Hunii Saruul Uhaan !, 2017-11-27 04:37:13, 182.160.33.51Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: