МАХН-д ХҮН шиг нөхцөл байдал үүсч, хуваагдах нь тодорхой болжээ

Нийтэлсэн: 2017-12-07 11:33:42

УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү, МАХН-ын Нарийн Бичгийн Дарга Г.Бямбасүрэн, гишүүн Ч.Мөнхбаяр тэргүүтэй тус намын хэсэг гишүүд энэ сарын 16,17-ны өдрүүдэд МАХН-ын ээлжит их хурлыг зохион байгуулахаар болоод буй билээ. Уг нь МАХН-ын дүрмэнд тус намын их хурал хоёр жил тутамд болно гэж заасан байдаг ч 2011 оноос хойш нэг ч удаа болоогүй аж. Мөн МАХН-ын их хурлыг бага чуулганы гишүүд зарлан хуралдуулна гэсэн заалттай ч тус нам өнөөг хүртэл хуралдаагүй бөгөөд  Н.Энхбаярын талыхан нь 2018 онд л  МАХН-ын Их Чуулганыг хуралдуулахаар төлөвлөж буй гэнэ.Хурлаар УИХ-ын 2016 оны сонгуульд амжилтгүй оролцсон гэсэн үндэслэлээр Н.Энхбаярыг МАХН-ын даргын албан тушаалаас чөлөөлөх нь тодорхой гэх бөгөөд О.Баасанхүү, Л.Цог нар намын даргын албан тушаалд өрсөлдөх аж. Үүнээс урьтан Н.Энхбаяр тэргүүтэй МАХН-ынхан дүрмэндээ өөрчлөлт оруулж, О.Баасанхүү тэргүүтнийг намаасаа хөөхөөр шийдсэн ч Улсын Дээд Шүүх дүрмийн өөрчлөлтийг хүлээн аваагүй юм. Энэ бүхэн нь МАХН-д яг л ХҮН шиг  шиг  нөхцөл байдал үүсч, хуваагдах нь тодорхой болсныг харуулж байна. 12 сарын 17-ноос эхлэн Н.Энхбаяр даргатай, О.Баасанхүү даргатай хоёр МАХН үүсч, тамгаа булаацалдсан ужгирсан хэрүүл өрнөх нь ойлгомжтой юм. Энэ нөхцөл байдлыг ч мэдэрсэн МАХН-ын одоогийн удирдлагууд эцсийн шахуу аргаа хэрэглэж, "О.Баасанхүү, Г.Бямбасүрэн нарын зарлаж байгаа хуралд анаатай буюу санамсаргүй гэх нэрийдлээр очсон бүх хүнийг Монгол Ардын Хувьсгалт намын гишүүнээс хасагдсанд тооцох болно" гэж анхааруулж эхэлжээ.
 
Харин О.Баасанхүү тэргүүтний уг үйлдлийн талаар МАХН-ын одоогийн удирдлага мэдэгдэл гаргасан. Уг мэдэгдэлд: "МАН-АН бүлэглэлийн бодлого, үйл ажиллагаа явцгүй болж, нэр хүнд нь унаж, ард түмний итгэл алдарч байхад нэр цэвэр, эв нэгдэлтэй, үндэсний шилдэг удирдагчтай, саяхан болсон Ерөнхийлөгчийн сонгуулиар луйвардуулсан болохоос биш үнэн хэрэгтээ ялсан нэр дэвшигчтэй, улс төрийн хариуцлагатай хүчин МАХН-ын нэр хүнд дээшилж, Монголын улстөрийн амьдралд эзлэх байр суурь, нийгэмд гүйцэтгэх  үүрэг рольд итгэх ард түмний итгэл, хүлээлт улам бүр нэмэгдэж байгаа учир МАХН-ыг хагалан бутаргах, эв нэгдлийг нь задлах, удирдлагын  нэр хүндийг унагах зохион байгуулалттай  үйл ажиллагаа идэвхжиж, улайрч байна.
 
Үүний нэг тодорхой жишээ бол, МАН-АН-ын олигархи  бүлэглэлийн дэмжлэг,  тэдний санхүүгийн туслалцаатайгаар зохион байгуулагдсан, УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүүгийн  шууд удирдлага дор боловсрогдсон “МАХН-ын  дарга Н.Энхбаяр болон Гүйцэтгэх товчооны  гишүүдэд” гэж хаягласан шаардлага, мөн тэдний Их тэнгэрт зохион байгуулж хийсэн цугларалт юм. Эдгээр нь холбогдох хууль, МАХН-ын Дүрмийн заалтуудыг ноцтой зөрчсөн, хэдэн хүний дураар авирласан үйл ажиллагаа юм гэдгийг юуны урьд онцлон тэмдэглэж байна...
Энэ цугларалтыг зохион байгуулагчид нь  өөрсдийн  хууль бус арга хэмжээнд аль болох олон хүмүүсийг татан оруулахын тулд цалин, орон сууц, бүр машин унаа, цаашид өөрсдийн байгуулах намд албан тушаал хүртэл урьдчилан амалж байгаа нь улстөрийн зарим хүчний урьд хэрэглэж байсан бохир арга заль бөгөөд чухамдаа эцсийн зорилго нь тусдаа нам байгуулах санаатай гэдэг нь ил тодорхой болж байна...
МАХН-ын Дүрмийн дагуу үйл ажиллагаагаа явуулж байгаа МАХН-ын удирдлага, Гүйцэтгэх товчооны  ажлыг илтэд  үгүйсгэх, намыг хүчгүйдүүлэх, нэр хүндийг нь унагах ажлыг  хууль бус, ямар ч хамаагүй аргаар хийж байгаа нь үүний урьд зарим улс төрийн  намыг задлан тараах ажлыг  зохион байгуулалттай хийсний адил  МАХН-ыг дотроос нь  задлах, үүний тулд тусдаа  хурал цуглаан хийх, намын дарга, удирдлагыг давхардуулан сонгох, тамга тэмдгийг нь авах зэрэг  бохир технологийг энэ удаад манай намд хэрэгжүүлэхийг санаархаж буй нь нууц биш  болж байна...
Амин хувиа хичээсэн, өөрийн үзэл бодлыг намын олонхид  тулгахыг оролдож, үүгээрээ нэр хүнд олохыг хичээдэг, намын  ажлын дотоод ардчилалд захирагдах  дургүй, МАХН-ын ач буян, нэр хүнд, гишүүдийн уйгагүй хичээл зүтгэлээр улс төрд болон намд тодорхой  албан тушаалд байснаа мартаж, намын өдөр тутмын ажилд огт оролцохоо больж, намаас өгсөн үүрэг даалгаврыг биелүүлэхээс татгалздаг, хувийн санал бодлоо намын эрх ашгаас дээгүүр  эрэмбэлэх болсон зарим  ухвар мөчид хүмүүс бусдын гар хөл болж намаасаа, намын хамт олноосоо далдуур элдэв зүйлийг санаачлан зохион байгуулж байгаа нь улс төрийн хар технологи хэрэглэдэг, бохир ажиллагаанд гаршсан олигархи бүлэглэлийн хорт ажиллагаанд тусалж, тэднийг бодол санаагаа хэрэгжүүлэх аятай орчин нөхцлийг бүрдүүлж байгаад харамсан буруушааж байна.
Улсын Их хурал болон Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн үед намын­хаа, ард түмнийхээ  эсрэг явж байсан О.Баасанхүү мэт хэсэг хүн одоо МАХН-ыг хагалан бутлах, эв нэгдлийг сарниулахын төлөө чиглэсэн зорилготой ажиллаж байгаа нь үнэхээр гутамшиг мөн...
Цаашид МАХН-ын бодлого, үйл ажиллагааны эсрэг энэ хүмүүсийн  зохион байгуулсан аливаа  арга хэмжээ, хурал цуглаан  хууль бус, дүрэм бус гэдгийг хариуцлагатайгаар мэдэгдэж байна..." гэжээ.
 
Ч.Явуухүү
СУРТАЛЧИЛГАА :

84 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. ТА өдөрт 10 м реклам үзээд үнэгүй БИТКОИН / задгай/ аваарай. Үзэхэд төвөгтэй бол цонхын жижигсгээд өөрийхөө юмыг хийж болно. Доорхи линкээр ороод бүртгүүлээрэй. Бүртгүүлээд орсны дараа SURF ADS дараад ардаа хэдэн секунд үзхэд хэдэн биткоин өгөх нь гарч ирнэ. Дарж үзээл таны дансанд автоматаар орно. http://btcclicks.com/?r=95b2c5b7

    bitcoin, 2017-12-07 12:37:28, 202.9.47.177Хариу бичих

  2. ЖООМ БААСАНХҮҮ НЭЭРЭЭ САМАРЧ БАЙНАА!!! ХЭНЭЭС МӨНГӨ АВЧ ИНГЭЖ БИАГАА БОЛ ОО??? ХҮЗҮҮГҮЙ ЭБЭ, МИ НАРЫН ХҮЧЭЭР ИХ-д орж, ЭРДНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ ДЭЖСЭН НӨХӨР ДӨӨ, ЭНЭ ЖООМ БААСАНХҮҮ. ОДОО МӨНГӨ АВААД МАХН-ыг САМАРЧ БАЙНА. ОЙМСНЫ ЖООМ Шүү дэ. ЭЗНЭЭ ХАЗАЖ БАЙНА.

    ЖООМ БААСАНХҮҮ НЭЭРЭЭ САМАРЧ БАЙНАА!!! ХЭНЭЭС МӨНГ, 2017-12-07 13:21:05, 66.181.189.212

    Baasankhuu estoi mundag sain zaluu. Ene Joom geed bicheed bga ergvv chin ergvvtei maliin tarhi idjee yanz ni

    Baasankhuud, 2017-12-07 15:58:53, 74.96.106.189

    ХА ХА ХА БААСАНХҮҮГ ДАГААД ЯВАХ ЮМ БИЗДЭЭ ИНЭЭД ХҮРГЭЧИХЛЭЭ ЗҮГЭЭР ЖҮЖИГЭЭ ДЭГЛЭЭД ЯВ ХЭН Ч БААСАНХҮҮГ ДАГАХГҮЙ

    Зочин, 2017-12-07 20:26:27, 103.26.194.196

    ... 2012 онд Монгол Улсын Төрийн эрхийг хууль бусаар , санал тоолох хар машины тусламжтай булаан авсны дараа Монголын Улсын Тусгаар тогтнолыг бусниулж Хятадчилах , эдийн засгийн хувьд боолчилж авахын тулд түүний төсвийг бүрдүүлдэг хэдхэн үйлдвэрийг хулгай , луйврын замаар эзэмшиж авах нь Ц Элбэгдорж , З Энхболд , М Энхболд , М Энхсайхан тэргүүтэй АН , МАН хужаагийн бүлэглэлүүдийн үндсэн гол зорилго байсан . Тэд Говь ХК , Дарханы төмөрлөгийн үйлдвэр гэх мэт нэлээд тооны дундаж үйлдвэрүүдийг Монголын ард түмнээс хулгайлсан , дараагийн алхам нь Эрдэнэт ГОК , МОН РОС цветмет хэмээх Төсвийн хөрөнгө мөнгөний томоохон эх үүсвэрийг хулгай луйварын замаар гартаа оруулж авсан бөгөөд ингэснээр Монголчууд үр хүүхэддээ ерөнхий боловсролын мэдлэгийг үнэ төлбөргүй сургаж боломжоо бүрмөсөн алдаж Хятадтай адил төлбөр төлдөг болж , , өвдөх үедээ эмнэлэгт асар өндөр үнэ төлж эмчлүүлэх зэрэг одоогийн фашист Украйнаас хэд дахин хүнд хэцүү нөхцөлд амьдрах гашуун хувь тавилан зам тосон хүлээж байсан ... Харин одоо ?????? ... Өргөсөн тангаргаасаа няцаж Монгол Улс , Монголын ард түмний эрх ашгийг уландаа гишгэсэн Дээд Шүүхийн бүх гишүүдийг эх орноосоо урвасан хэмээн бүх насаар нь хорих нь шударга ёсонд нийцэх болно. ... Юу тарина , түүнийгээ хураана , ... Хан Тэнгэрийн хилэнд ардчилсан хужаа луйварчид устан мөхөж тамын гүнд хаягдах болно. , ... Мөнх Тэнгэрийн хүчин дор Монгол эх орон минь хүчирхэгжин хөгжин цэцэглэх болно.

    Zorig, 2017-12-07 23:40:07, 49.0.219.103

    эргээд уулзхад ээж сайхан эргүүлж суухад юу сайхан гэдэг билээ дээ МАНАНгийн офшорууд үнхээр аргаа барж байна даа энд МАХН юу болох яах нь хэнд хэрэгтэй юм бэ гэхдээ олны анхаарлыг татах арга нь ЭНХБАЯР л юмуу даа уг нь улсаасаа баян баяр нар л сонин байна гэхдээ үнээр том хүн юмдаа ЭНХБАЯР одоо боль доо БАЯР аа одоо болно юманд хязгаар бий тэгээд ч чи офшорт хийсэн мөнгөө аваад үхэх биш одоо боль

    Зочин, 2017-12-08 00:36:18, 103.26.194.196

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Баасанхүү гар хөл болж байгаа нь үнэн ч ЭНхбаярын өөрийнх нь их зан, тэнэгийн алдаа их байгаа

    Зочин, 2017-12-07 12:44:40, 202.9.41.185Хариу бичих

  4. hog hsees 2 oo zailaad uguuch yasan ichdegvi ulsuud ve .

    Зочин, 2017-12-07 14:13:01, 66.181.189.42

    үнэн шүү? энх баяр дарга дотоод зөрчлөө хэзээ ойлгох бол доо? хөөрхий?

    Зочин, 2017-12-07 21:53:21, 59.153.114.106

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Нэг үе Д.Тэрбишдагва шиг сайн байхгүй гээд байсан урвагч учраас алга болсон. Дараа нь Г.Шийлэгдамба далчигнаад л байсан бас урвагч болоод алга болсон. Худалдаж авахад амар хүмүүс гэж байдаг бололтой.

    Урвагч болоход амар хүмүүс., 2017-12-07 13:00:51, 66.181.184.102Хариу бичих

  6. ЖООМ БААСАНХҮҮ НЭЭРЭЭ САМАРЧ БАЙНАА!!! ХЭНЭЭС МӨНГӨ АВЧ ИНГЭЖ БИАГАА БОЛ ОО??? ХҮЗҮҮГҮЙ ЭБЭ, МИ НАРЫН ХҮЧЭЭР ИХ-д орж, ЭРДНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ ДЭЖСЭН НӨХӨР ДӨӨ, ЭНЭ ЖООМ БААСАНХҮҮ. ОДОО МӨНГӨ АВААД МАХН-ыг САМАРЧ БАЙНА. ОЙМСНЫ ЖООМ Шүү!!! ЭЗНЭЭ ХАЗАЖ БАЙНА.

    Зочин, 2017-12-07 13:21:53, 66.181.189.212

    ene namiig taraah sanaa baigaa Baasanhuug zailuulah ni zeb!!!!hoorondoo ebgyi bna gedeg zaasidaa yabahgyi,yagaad hoorondoo ebgyi baigaagiin ychiriig oloh heregtei!Delhii deer Mongol ylas chyhal sig namuud ebtei baih!!!

    namuud eb negdel chyhal!, 2017-12-07 17:19:46, 148.60.92.223

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. МУ-д хамгийн их хохирол учруудсан хүн бол Н.Энхбаяр.1.Тэр МАНАН-ганх санаачилж АН-хантай нийлж АН-ын ЗГ-ыг унагасан. 2. Тэр Айванхугаас 250 сая доллар авч ЭЗ, ашиг орлогын ямарч тохироо хийлгүй ашиглах бүрэн эрх өгсөн.Нэгэнт ашиглах эрхээ авчихсан Канадуудад яаж ашиглах нь тэдний эрхийн асуудал болж болзолоо манайд тулгаж эхэлсэн,Гайхалтай нь үүнийг хэнч ярьдаггүй бичдэггүй.Та газар ашиглах эрх авлаа гэж бодоё, түүн дээрээ цэцэрлэг байгуулана уу, байшин барина уу таны эрх шиг.3.Мөн компани өөрийн зардлаар хайгууль хийсэн бол компани 7О%, МУ-3О% гэдэг бас түүнийх.4. НАМ-ыг Энхбаяр биш авгай Цолмон захирдаг байсан нь бас үнэн гээд тоочиж үл барна.

    Зочин, 2017-12-07 13:12:21, 202.179.27.183Хариу бичих

  8. ЖООМ БААСАНХҮҮ НЭЭРЭЭ САМАРЧ БАЙНАА!!! ХЭНЭЭС МӨНГӨ АВЧ ИНГЭЖ БИАГАА БОЛ ОО??? ХҮЗҮҮГҮЙ ЭБЭ, МИ НАРЫН ХҮЧЭЭР ИХ-д орж, ЭРДНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ ДЭЖСЭН НӨХӨР ДӨӨ, ЭНЭ ЖООМ БААСАНХҮҮ. ОДОО МӨНГӨ АВААД МАХН-ыг САМАРЧ БАЙНА. ОЙМСНЫ ЖООМ Шүү дэ. ЭЗНЭЭ ХАЗАЖ БАЙНА.

    Зочин, 2017-12-07 13:21:28, 66.181.189.212

    harin enhbayriin ved uls uls shig baisan . hichneen gvtgej harluulah geed hench vnemshigvi . harin enhbayrgvi on jilvvded yu bolov nvdnee il bn .ulsaa hudaldaad samraad haychihlaa shvv dee

    Зочин, 2017-12-07 14:15:23, 66.181.189.42

    s ,bayr bayrtcogt nar 250 say dollor avaad elbegdorj mongol uls hamtaaraa 1 alhlaa geed heleed zogsoj bgaa bichleg reklam baidag shvv .boditoi yum yarih heregtei .

    Зочин, 2017-12-07 14:29:36, 66.181.189.42

    Baasankhuu estoi mundag sain zaluu. Ene Joom geed bicheed bga ergvv chin ergvvtei maliin tarhi idjee yanz ni

    Baasankhuud, 2017-12-07 15:58:21, 74.96.106.189

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Н.Энхбаяр, Касянов 2 их өр тэглээгүй,Тийм эрх мэдэлч байхгүй, Путин тэглэж өгсөн.Тэр 2 зүгээр ЗГ-ыг төлөөлж хэлэлцээр хийж гарын үсэг зурсан. Касянов бол бүүр Монголд муу хүн байсан гээч.

    Зочин, 2017-12-07 13:17:34, 202.179.27.183Хариу бичих

  10. ЖООМ БААСАНХҮҮ НЭЭРЭЭ САМАРЧ БАЙНАА!!! ХЭНЭЭС МӨНГӨ АВЧ ИНГЭЖ БИАГАА БОЛ ОО??? ХҮЗҮҮГҮЙ ЭБЭ, МИ НАРЫН ХҮЧЭЭР ИХ-д орж, ЭРДНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ ДЭЖСЭН НӨХӨР ДӨӨ, ЭНЭ ЖООМ БААСАНХҮҮ. ОДОО МӨНГӨ АВААД МАХН-ыг САМАРЧ БАЙНА. ОЙМСНЫ ЖООМ Шүү!!! ЭЗНЭЭ ХАЗАЖ БАЙНА.

    Зочин, 2017-12-07 13:22:22, 66.181.189.212

    Uuchlaarai teguul bagabandiin ued putin op tegleh n yassiim .yahiin argagui enhbayriin hicheel zutgel hiisen ym .bogs bolson amaa hamhi da chi

    Зочин, 2017-12-07 15:48:14, 103.212.118.31

    Тэгээд архичин Авгайга захирч чададгүй Намбарваны заавраар Путин хөдөлдөг болж байна уу,больж үз.

    Зочин, 2017-12-07 21:59:21, 202.179.27.183

    yu geed Enhbayariig jaal muu helye?geed hel amaan doloogood baigaa gelegnyyd be?Mongol hyn eertee tysalsan hynd muu sanaj baisangyi ardchilsan nertei luibarchidiin yed l tys bolson hyndee hyrtel muu sanaj saihan setgeliig ni harluulaj yabah yum!Mongol hyn iim baisangyi ee!!ta nar hereb Enhbayariig muulaj baigaa bol ergyy tyschee!!!anhaarch ab?Eryyl hyn ta nart sanyylaj baina!bi bol emneh niigemiin hozrogdson eger nobs ta nar bol hegjih geed zyderch yabaa ychiraan es olson manyyhainyyd!!!yygeeree yalgaatai geech?....ta nar geed baidag ni sine yeeiin internet ynsdag malnuudiig heleed bna!ta nar hol yabahgyi!tolgoi chini hamuursan tyl eedee garahgyi ee!!!byryy zamaar yabsaar byrhanii orond ch ochihgyi teserch zailna!yhel chini gadaa chini dyydaad baihad ychir zyggyi tenegteheen bolij yz!!!!ta naraas yhaantai hyn bol ahmadiin ygiig abdagsan,ta nar ch gorigyideg ee!!!

    yher yyd hezee yhaantai boloh be?..., 2017-12-08 02:34:42, 148.60.92.223

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. ЖООМ БААСАНХҮҮ НЭЭРЭЭ САМАРЧ БАЙНАА!!! ХЭНЭЭС МӨНГӨ АВЧ ИНГЭЖ БИАГАА БОЛ ОО??? ХҮЗҮҮГҮЙ ЭБЭ, МИ НАРЫН ХҮЧЭЭР ИХ-д орж, ЭРДНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ ДЭЖСЭН НӨХӨР ДӨӨ, ЭНЭ ЖООМ БААСАНХҮҮ. ОДОО МӨНГӨ АВААД МАХН-ыг САМАРЧ БАЙНА. ОЙМСНЫ ЖООМ Шүү дэ. ЭЗНЭЭ ХАЗАЖ БАЙНА.

    Зочин, 2017-12-07 13:21:20, 66.181.189.212Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Баасанхүүгиин зөв. Нэг хүний намаас олон ниитийн нам болох үйлдэл. Нам бол яасан ч хувь хүний өмч компани биш. Улс төрийн намууд л төлөвшихгүй бол төр түвшин болохгүй лаа.

    Зочин, 2017-12-07 13:36:11, 66.181.160.49Хариу бичих

  14. зөв зөв?гэхдээ энх баярыг сохроор шүтэгчид олон тул үр дүн бүрхэгдүү,

    л....:, 2017-12-07 22:01:28, 59.153.114.106

    manangaa shvteed shn ni haa bn . uls orongvi bolloo shvv dee .odoo ard tvmen bid enhbayriig gargaj tcadahaa medehee baisan aalznuudiig bytc devsene .

    Зочин, 2017-12-08 09:49:48, 59.153.112.21

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. За тэр ч яах вэ. Ногоо Шийлэгдамбын авилгал авч байгаад уйлдэл дээрээ баригдсан асуудал юу болсон бэ. Энхбаярын шаардлагын дагуу тэр авилгалыг авсан гэж зурагтаар ярьсан. Энхбаярыг цагдаа дээр дуудаад дуудаад очоогуй. Ингээд л конец фильма. Сайхан юмоо сайхан юм.

    Зочин, 2017-12-07 13:49:53, 202.9.40.160Хариу бичих

  16. man an ter baitugai avilga avch ulsaa zarj mungiig opshordoj bgaa shvv dee .odoo bid enhbayriigl gargaj ulsaa hudaldsan avilagchihdad hariutclaga tootcno .

    Зочин, 2017-12-08 09:51:17, 59.153.112.21

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. энхбаярын нам учраас оймсонхүү удахгүй зайлна. энхбаяр өөрийнхөө намыг нэг бацаанаар тоглуулахгүй, яагаад гэвэл энэ нам бол энхбаяр болон түүний гэр бүлийн нам, удахгүй нөгөө ногоон хүн бүгд найрамдах юу юу ч билээ нэртэй намуудын л нэг болно

    Зочин, 2017-12-07 13:59:27, 202.55.191.130Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Хүн гэж зугаатай шоү, хэдэн гэнэн залуусыг хөлдөө чирсэн ккк

    Зочин, 2017-12-07 14:01:10, 66.181.191.141Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. puuuuh doldoo tcog baasanhvv 2 uuu mai belen vns .ta 2 songuuliar neg ni battulgad nuguuh ni enhboldod vilchlee bizdee .yasan ichidgvi ulsuud ve .erunhiilugchiin songuuliar harin ch amjilttai oroltcson .shudarga yavuulsan bol shuud yalah baisan

    Зочин, 2017-12-07 14:02:59, 66.181.189.42Хариу бичих

  22. Ганбаатар ялна гэж юу байх вэ. Үнэнд ойр юм яриарай.ГАНБААТАР БОЛ САЛХИНД ХИЙСЧ БУЙ ХАМХУУЛ.

    Зочин, 2017-12-08 02:33:10, 59.153.115.126

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. МАХН гэснүү зайл аа зайл. Хэдэн микрийн кандуктор царайлсан юмнууд

    Зочин, 2017-12-07 14:15:26, 202.9.43.27Хариу бичих

  24. harin tiimee dandaa yaduus .ed yaj manantai tentcej chadah yum

    Зочин, 2017-12-07 21:52:27, 66.181.188.216

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. БААСАНХҮҮ ГИШҮҮНИЙГ ДЭМЖИЖ БАЙНА ЭНХБАЯР ОДОО БОЛИО ДАНДАА ХУТГАЖ БАЙХЫН, МАН аас МӨНХБАТ БАТЭРДЭНЭ ЧОЙЖИЛСҮРЭНГ ТАТААД МАХН аа УИХ д БҮЛЭГТЭЙ БОЛМООР ЮМ АА

    зочин , 2017-12-07 14:37:33, 150.129.140.221Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Энэ Энхбаяр гэдэг хүнд ер нь ямар дутагдал байдаг юм бол. Яагаад хажууд нь байсан хүмүүс зугатаагаад байдаг юм бэ? 90 оноос хойш өндөр алба хашсан удирдагч нараас шоронд орж зовлон үзсэн нь гэвэл энэ хүн байгаа. Энхбаяраас ч аймаар юм хийсэн хүмүүс нь зөв зүгээр явж байгаа нь бас сонин. Нэг бол хүнтэй ханилж найзалж чададгүй хүн юм уу? Эсвэл тийм хүн чанаргүй амиа бодсон эр юм уу? Бүү мэд. Нэг учир байханч байнаа. Гэлээ гээд Тэрбишдагва, Улаан нар одоо бас энэ Баасанхүү нар яагаад муриад зугатаад байгаа нь ойлгомжгүй асуудал. Энхбаяр Та алдаа гаргаад байна. Өөртөө дүгнэлт хий. Алдаагаа давтаад байвал та засрахгүй хүний үг авахгүй байна гэсэн хариу гараад байна. Удирдагч хүн бусдыг үл тоох, их зан гаргах аюултай бөгөөд ийм хүнээс нөхөд нь дөлж зугтаадаг. Гэхдээ хүний чанар муудаж мөнгө №1 болсон үед нөгөөдүүлэнч ашиг хожоо хайгаад нам дамжаад новшроод явж байхыг үгүйсгэх аргагүй юм. Ер нь нөгөө цөвүүн цаг гээч нь ирж байгаа юм боловуу? Хэн мэдлээ. Эцэст нь ард олон маш ихээр зовдог тул лидер гээд байгаа нэг нь хувийн шуналаа хязгаарлах л хэрэгтэй дээ.

    Зочин, 2017-12-07 14:58:11, 202.9.40.57Хариу бичих

  28. Magadgui ter busdaas ajliin hariutlaga ih shaarddagbh .nogooduul n huvia hicheegch nar uchiraas yaj busdiin toloo bj chadahav

    Зочин, 2017-12-07 15:46:13, 103.212.118.31

    enhbayr bol shudarga hvn ,hujaagiin sheesnvvd tvvniig deeshee garahvii geheesl umdunduu shees alddag shvv dee

    Зочин, 2017-12-07 20:32:57, 66.181.188.216

    Chebyyn chag irsen ireegyig medehgyi ergyyteed ta nariin end bicheed baigaa ni neg hyniig heterhii muulah geed eeriinhee tolgoi deerheen harj syraagyitei holbootoi baih aa!Enhbayart yamar byryy bna!dandaa l emnehyyd ni yrbagch nar l bna!zah zeel blohoor zadiggyi zagnadag geed bodchihson yy?...tegbel yamar ch chagt hyyli dyrem tor zasag gej bii!tyyniig dagaad hybi hynii dyr zorgooroo aasilah ni heterhii baij bolohgyi ee!!Baasanhyy metiin aalznyyd bol byyr ch solio tysaj bolohgyi hereen medej gisgej yab!!!

    Enhbayariig muu helbel ta nar oroidoo hooltoi bna , 2017-12-08 02:42:07, 148.60.92.223

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. МАХН,ҮНЭХЭЭР,ШУДРАГА,НАМ,БАЙЯА,ГЭВЭР,ЭНХБАЯР,БААСАНХҮҮ,НАР,НАМЫН,ДАРГА,БОЛОХОО,БОЛ,БОСОО,ГАНБААТАР,НАМЫН,ДАРА,БОЛОЖ,НАМАА,НЭГДМЭЛ,,БАЙЛГАХ,ХЭРЭТЭЙ

    Зочин, 2017-12-07 15:15:24, 103.10.23.102Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Монголын терийн унэн нуур царай нь зевхен энэ намаар ч биш, бусад намуудын уйл ажиллагаагаар харагдаж байна. Енеедер болж байгаа уйл явдал Монгол улс одоо болтлоо байр сууриа олоогуйн шинж.

    Зочин, 2017-12-07 15:18:22, 103.14.38.130Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. босоо ГАНБАА очхоор дандаа ийм юм болжийдаг юм. НӨГӨӨ ТАЛДАА МОНГОЛ ХҮНИЙ МЕНТАЛТЕТ ГЭЖ ЭНЭ ЯААГ МӨН. болдог юм болдгоороо болж л баина үр дүн нь МАХН гэж алга болох юм баина л даа. МАН АН Ч БАЯРЛАХ БОЛООГҮИ ШҮҮ БАС АДИЛХАН НӨХЦӨЛ БАИДАЛТАИ БАИГАА ДАГ. тэнд бол үр дүнд нь МОНГОЛ УЛС үгүи болтлоо хохирох эрсдэл баигаа

    Зочин, 2017-12-07 15:36:38, 202.9.43.205Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Гам дор амьдралаа гэж намгүй байвал яасан юм

    Зочин, 2017-12-07 15:45:28, 103.57.93.180Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Enhbayr guai mundag hun .ene hunii ued arai ch iim bgaagui.hiisen ymtai nerteitortei l hun .hundeldeg .yun hulgaich eebee

    Зочин, 2017-12-07 15:50:16, 103.212.118.31Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. 1.Ганбаатар очсон намд ийм юм дандаа болно. ганбаатар !!худалч бас хэдийгээр зохион байгуулалттай ч гэсэн хүнээс гэртээ хахууль авч байсан нь шудрага хүний шинж үү. тухайн үедээ тэр хахуулиа намдаа хэлээгүй байсан дараа нь илэрхээр л мэдэгдсэн. 2. Энхбаяр одоо ухаантай хүн бол Баасанхүүтэй эвтэйхэн учраа олж намаа аврах хэрэгтэй.Үргэлж дарга байна гэж юу байдаг юм намын даргаа Удвалд өгөөд өөрөө бүүр тэсэхгүй бол удирдах зөвлөлд сууж байхнь зөв. 3. Баасанхүү шинэ баян це өвчтэй гэдэг шиг ганцаар УИХ сонгогдоод өөрийгөө бүүр овоо гээд бодсон бололтой хүүхэд ийм дээ хөөрхөн гэдэг шиг ганцаарчилсан тоглолт хийж байж дараа нь өндөрөөс унавал амьд үлдэхгүй ш дээ хүү минь

    Зочин, 2017-12-07 16:06:30, 178.165.128.84Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Ганбаатар Энхбаяр 2 нийлээд ийм л юум болно доо батгана суусан газар балагтай гэж худалч Ганбаатартай их сүжрэх ийм л юум болно доо

    зочин, 2017-12-07 16:16:14, 27.123.212.139Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. МАХН даргаар бассанхүүг тавиач ээ араай залуу хүн шүү дээ энхбаяр одоо болноо болно

    Зочин, 2017-12-07 16:41:22, 202.21.100.210Хариу бичих

  44. ёстой битгий ули, Энхбаяргүй бол энэ намыг хэн ч дэмжихгүй

    зочин, 2017-12-07 18:00:07, 103.212.117.146

    joom ter olgarhudruugaa yavna biz ,

    Зочин, 2017-12-07 20:33:51, 66.181.188.216

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Mongolin ARD tumen Minii aav Eej emee ovoogiin nam shuten bishregch mongol hun bur namaa neg muu mongonii toloo manand urhilagdsan ochuuhen turuunii boosoor meduuleed dargaluulaad baidag yum bish ta nar haraarai baasanhuu gej estoi muu baisnii huudii turuunii boos tolgoid garna gedeg ertnii saihan ugiig mongolchuud zag Yamagt sanan baasanhuug orovdeltei nudeer harj baina es Bus yum Sain zamaar yavdag eson ugui

    Зочин, 2017-12-07 16:44:19, 46.125.249.31Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. The Beatles Yesterday Өчигдөр Yesterday, all my troubles seemed so far away Өчигдөр, миний бүх бэрхшээл холын хол явсан юм шиг санагдсан Now it looks as though they're here to stay Хэдийгээр тэд нар энд үлдэхээр, одоо энэ харагдаж байна Oh, I believe in yesterday Өө, өчигдөрт би итгэж байна Suddenly, I'm not half the man I used to be Гэнэт, би эрэгтэй хүний хагас биш би дассан байсан There's a shadow hanging over me. Тэнд сүүдэр байна миний дээгүүр бүрхэж байна Oh, yesterday came suddenly Өө, өчигдөр санамсаргүй ирсэн Love "Yesterday" by the Beatles. Simple yet so much emotion. Great song. Хайр “өчигдөр” Битлсээс. Энгийн яг одоо маш их сэтгэл хөдөлсөн. Алдартай дуу. Why she had to go I don't know she wouldn't say Яагаад тэр хүүхэн явсан би мэдэхгүй байна тэр хүүхэн үлдэх байсан I said something wrong, now I long for yesterday Би хэлсэн зарим зүйл буруу байна, одоо би өчигдөрлүү тэмүүлж байна Yesterday, love was such an easy game to play Өчигдөр, хайр амархан тоглоом тоглох шиг байсан Now I need a place to hide away Одоо надад нуугдах газар хэрэгтэй Oh, I believe in yesterday Өө, өчигдөрт би итгэж байна Why she had to go I don't know she wouldn't say Яагаад тэр хүүхэн явсаныг би мэдэхгүй байна, тэр хүүхэн хэлээгүй I said something wrong, now I long for yesterday Би зарим зүйл бурууг хэлсэн, одоо өчигдөрлүү тэмүүлж байна Yesterday, love was such an easy game to play Өчигдөр, хайр амархан тоглоом тоглох шиг байсан Now I need a place to hide away Одоо надад нуугдах газар хэрэгтэй Oh, I believe in yesterday Өө, өчигдөрт би итгэж байна

    Алтантуяа, 2017-12-07 16:46:54, 66.181.178.18Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. John Lennon - Imagine – Lyrics - Төсөөл Imagine there's no heaven Төсөөл, тэнд диваажин байхгүй It's easy if you try Хэрвээ чи хичээвэл, энэ хялбар No hell below us Бидний доор там байхгүй Above us only sky Бидний дээр зөвхөн тэнгэр Imagine all the people living for today Бүх хүмүүсийн амьдрал өнөөдрийн төлөө гэж төсөөл Imagine there's no countries Төсөөл тэнд улсууд байхгүй гэж It isn't hard to do Энэ хийхэд хэцүү биш Nothing to kill or die for Юуны ч төлөө алах эсвэл үхэхгүй And no religion too Мөн бас шашин байхгүй Imagine all the people living life in peace, you Төсөөл бүх хүмүүс энх тайван амьдарлаар амьдарч байна. Чи... You may say I'm a dreamer Чи магадгүй хэлсэн би мөрөөдөгч But I'm not the only one Гэвч Би цор ганцаараа биш I hope some day you'll join us Хэзээ нэгэн өдөр Чи бидэнтэй нэгдэнэ гэж би найдаж байна And the world will be as one Тэгээд дэлхий нэг болно Imagine no possessions Төсөөл эд хөрөнгө байхгүй гэж I wonder if you can Хэрвээ чи чадвал би гайхна No need for greed or hunger Шунах эсвэл өлсөх хэрэггүй A brotherhood of man Эр хүний ах дүүгийн нөхөрлөл Imagine all the people sharing all the world, you Чи төсөөл хүмүүс бүгд бүхэл дэлхийг хамтдаа эзэмшиж байна, чи... You may say I'm a dreamer Чи магадгүй хэлнэ би мөрөөдөгч But I'm not the only one Гэвч би цор ганцаараа биш I hope some day you'll join us Би найдаж байна хэзээ нэгэн цагт чи бидэнтэй нэгдэнэ гэж And the world will be as one Мөн дэлхий нэг болох болно

    Алтантуяа, 2017-12-07 16:47:40, 66.181.178.18Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. The Beatles - Don't Let Me Down - Намайг битгий гутаа Don't let me down, don't let me down Намайг битгий гутаа, намайг битгий гутаа Don't let me down, don't let me down Намайг битгий гутаа, намайг битгий гутаа Nobody ever loved me like she does Хэн ч хэзээ ч намайг тэр хүүхэн шиг тэгж хайрласан Oh, she does, yeah, she does Өө, тэр хүүхэн хайрласан, тэр хүүхэн хайрласан And if somebody loved me like she do me Хэрвээ хэн нэгэн намайг тэр хүүхэн шиг тэгж хайрласан бол Oh, she do me, yes, she Oh, she do me, yes, she does Өө, Тэр хүүхэн намайг хайрласан, тэр хүүхэн намайг хайрласан Don't let me down, don't let me down Намайг битгий гутаа, намайг битгий гутаа Don't let me down, don't let me down Намайг битгий гутаа, намайг битгий гутаа I'm in love for the first time Би анх удаагаа дурласан байсан Don't you know it's gonna last Чи мэдээгүй юу энэ хамгийн сүүлийнх нь болох байсан It's a love that lasts forever Энэ бол хамгийн сүүлчийн үүрд үргэлжлэх хайр It's a love that had no past Энэ бол хайр тэр өнгөрсөнд байгаагүй Don't let me down, don't let me down Намайг битгий гутаа, намайг битгий гутаа Don't let me down, don't let me down Намайг битгий гутаа, намайг битгий гутаа And from the first time that she really done me Тэгээд анхны удаагаас , тэр хүүхэн үнэхээр намайг хайрласан Oh, she done me, she done me good Өө, тэр хүүхэн намайг хайрласан, тэр надад сайн зүйлийг хийдэг I guess nobody ever really done me Хэн ч хэзээч үнэхээр намайг тэгээгүй гэж би бодсон Oh, she done me, she done me good Өө, Тэр хүүхэн намайг хайрласан, тэр хүүхэн надад зүйлийг хийсэн Don't let me down, don't let me down Намайг битгий гутаа, намайг битгий гутаа Don't let me down Намайг битгий гутаа

    Алтантуяа, 2017-12-07 16:48:39, 66.181.178.18Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Ene lalariin teneg bazaan neeree ih tenegtej baina aa erdenetiin ARD tumen oorsniihoo toloo bas mahn namiin toloo songoson shuu mal aa tegehed ene buhnii esreg bolson mu pizdug neg moson zogsooh estoi ter ih hural gesen huivaldaand buu orolz huuchnii humuus neg muu tenegtej soliorson Gologiin ugend tiim amarhan orohgui baih aa

    Зочин, 2017-12-07 16:48:58, 46.125.249.31Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Баасанхүү мэтийн бусдын гар хөл болсон хүн хогнууд нам аваад явах нь бүү хэл өөрсдөө ч нэр хүндгүй арчаагүй хоёр нүүртэй дараагийн сонгуульд сонгогдохгүй байж мөрөөрөө зайлбал таарна.хаана ч байсан нүдний булай шүдний чигчлүүр болсон нэр хүндгүй олонд танигдаагүй иймэрхүү хүмүүс энэ мөрөөдлөө орхиод мөрөөрөө явбал барав. Халтар таван төгрөг өгвөл юу ч хийхээс буцахгүй иймэрхүү хүн хогнууд хэмжээгээ мэдэж байх хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-12-07 17:22:18, 82.240.207.112Хариу бичих

  56. ёстой зөв шүү

    зочин, 2017-12-07 18:01:00, 103.212.117.146

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Enhbayar bol mash muuhai hun chanargui ul buteh etgeed uls turuus neg musun zailj Mongoliin ard tumniig amraaj tus boloo uur zunug uvgunuus huseh yum baihgui. Mash ayultai aimaar hun holuur yavsanni hojino

    zochin, 2017-12-07 18:36:34, 27.123.214.103Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Humuusiin tolgoig erguuleh gej Baasanhuug Elbegdorj MAN AN tai holbootoi tednii daalgavaraar ajillaj baigaa gej argaa barsan yum yarij baina MAHN n udirdlaguud , Bid nar bas yum oilgoj yalgaj salgahaa medne shuu! Enhbayartanguudaa !!!

    zochin, 2017-12-07 18:40:54, 27.123.214.103Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. САЯХАН САМБАРЫН ЭНХБАЯРААС АРАЙ ХИЙЖ САЛАА БИЗДЭЭ.МАРТАЖ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ АРД ТҮМЭЭН.Энэ бол их муухай хор чин,хонзогногч,шунахай хамгийн адгийн күн.Чи нүднээс далд ор.дахиж ийм бузар үүнийг корвод бүү төрүүл.

    Самбарын энхбаяр зайл, 2017-12-07 18:52:25, 122.201.24.97Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Ахахаххаха одоо салаа замаар тус тусынхаа ажил амьдралыг бодоод зайлцгаа тэхvv?!

    Зочин, 2017-12-07 19:12:30, 66.181.185.237Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Baasankhyy busdiin togloom bolj bgaga medekhgyi l bgam bkhdaa! Ard nam damnasan tom khorchinguud baij bgada! Ene khyykhed 2020 ond gudamjind garnadaa inged bval!

    Gar, 2017-12-07 20:19:34, 66.181.180.115Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. МАХН-аас одоо их хуралд О.Баасанхүүгээс бусад нь их хурлын гишүүн болохын тулд МАН уравсан нөхөдүүд шүү дээ Баасанхүүг ганцаараа залуу юм болхоор гэндүүлэн МАХН-ыг ирэх сонгуулд ялах нь дамжигүй болсон болхоор Цогоос аваад өдөөн хатгаж их хуралд суух МАХН ялхал Сайд болох снаатай хүмүүс маш олон болжээ. МАХН бол Н.Энхбаяргүй бол буруу замруу орно эрх мэдэлд шунсан хүмүүс одоогийг гишүүдэд олон байгаа МАХН-ыг зориуд хагарган бутаргах ажлыг МАН ба АН хийж байна .Энхбаяр дарга Баасанхүүтэйгээ учираа ололцох хэрэгтэй , Баасанхүү гишүүн хэн хүний үгэнд орж МАХН хагрган бутаргах зүйл хийхгүй байх хэрэгтэй МАХН -даргыг Удвал гишүүн өгвөл зөв байх Баасанхүү арай туршлага чадвар дутна орон нутгийн гишүүд ч зөвшөөрөхгүй

    би мон, 2017-12-07 22:21:54, 150.129.141.185Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Бөөсөнхүүг эхнээс нь зорилготойгоор, эсвэл тохиролцож Хар машинаараа гаргасан байна, МАНАН-гийнхан,ийм зан чанартайгий нь судалсан байна, гэхдээ Бөөсөнхүү бол ЗОЛИОС.

    зочин, 2017-12-07 22:40:43, 202.9.47.177Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Монголд олон нам шиг хэрэггүй юм ёстой алга даа

    Зочин, 2017-12-07 23:42:36, 202.9.42.27Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Удвал авгайг одоо тэтгэвэртни гаргаачээ юун намийн дарга вэ эрүүл мэндийн яамийг юу болголоо доо дээд зэргийн бүтэхгүй авгай ийм хөгийн юумнууд цуглуулж хүмүүсийн доог болж байдгаа болих хэрэгтэй

    зочин, 2017-12-08 00:14:47, 27.123.214.106Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. ЕСТОЙ МАЙ САЛААВЧ БААСАНХҮҮГИЙН АМАНД ЧИХЭН ЗА ЖИНХЭН АЛАЛЦАН ШҮҮ САНУУЛЖ БАЙНА ШҮҮ БААСАНХҮҮ ЧИ ХЭН БАЙСАН БИЛЭЭ АЯТАЙХАН БАЙГААРАЙ АРД ТҮМЭН ХҮЧТЭЙ ШҮҮ ХЭЛЧИХИЙ МАНАН ЯЛЗАРСАН МАХН-ААС МАШ АЙЖ БАЙГААН ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА МАНАН БААСАНХҮҮТЭЙ ТОХИРОО ХИЙСЭН МАШ ИХ АЙЖ ҮХЭХ ШАХАЖ БАЙНА МАН МӨНГӨӨР БҮХНЫГ ЗОХИЦУУЛАХ ГЭЖ БАЙВАЛ МАЙ САЛААВЧ ЭНХБОЛД БААСАНХҮҮД ӨГЬЁ МАЙ МАЙ МАЙ САЛААВЧ ЛАЛАРУУДАА

    ЦЭЦЭНХҮҮ БАЙНА ЛУЙВАРЧИДАА , 2017-12-08 01:36:50, 103.26.195.35Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. САНСАНИЙ ЧИН ГАРЗ БИТГИЙ СЭРҮҮН ЗҮҮДЭЛ ЛАЛАРАА

    Зочин, 2017-12-08 01:38:10, 103.26.195.35Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. бөөсөнхүү эр янхан болиеоо тэжээсэн сүг тэрэг эвдэх юм бол ална шүү

    Зочин, 2017-12-08 01:38:58, 103.26.195.35Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. май май май салаавч мэдэхүү бөөсөө

    Зочин, 2017-12-08 01:39:32, 103.26.195.35Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. МАХН-ЫГ ТЭР ТУСАМ АРД ТҮМЭН ДЭМЖИНЭ АЛАЛЦАН ЭНГЭЖ ЯРЬХ ЮМ БОЛНО ЖИНХЭН ХАЧИН ЮМ БОЛНО ШҮҮ ШҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮ

    ХЭЛГҮЙ БӨӨСӨНХҮҮ , 2017-12-08 01:40:53, 103.26.195.35Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. БААСАНХҮҮ ДАН МӨНГӨӨР ЯВДАГ БИЕЭ ҮНЭЛЭГЧ ЭР МАНАНГИЙН ГАР ХӨЛ БОЛЖ МӨНГӨ АВДАГ ЯРЬСАН ҮГ БҮХЭН ХУДЛАА АРД ТҮМНЭЭС ОНОО АВАХ ГЭЖ ЖҮЖИГЛЭЭД АРААРАН МАНАНТАЖ БАЙДАГ Л ГАР ЭНХБОЛД МИНИЙ НАЙЗ ГЭЖ ХУЦАЖ БАЙНЛЭЭ ТМ ТЕЛЕВИЗЭЭР ХУРАЛ ШУУД ГАРДАГ ШТЭЭ ТЭХЭД НҮДНЫ БУЛАЙ МУУЛЖ МУУЛЧИХААД ДАРААН НЭГ ДЭЭВЭР ДООР ХОР НАЙРУУЛАХ АЖИЛД ОРДОГ ИЙМЭЛ БУЛАШ

    ЗОЛ, 2017-12-08 01:46:21, 103.26.195.35Хариу бичих

  86. мАХНаас нэр дэвшүүлсэн худалч ГАНБААТАР ЧИНЬ Ерөнхийлөгчийн сонгуульд ялагдсан юм чинь Намын даргын ажлаа хийж чадаагүй үндэслэлээр Н.Энхбаяр даргын ажлаа өгөх нь шударга биз дээ

    Зочин, 2017-12-08 02:51:43, 59.153.115.126

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. ЗЭВҮҮН ШЭЭС ЮМАА ЭНЭ БААС ХУРЦЫН МАШИНИЙ ХОНЬИЙ ХОНХОРИЙН ГАР

    Зочин, 2017-12-08 01:47:38, 103.26.195.35Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. МАЙ САЛААВЧ МАН ЭНХБОЛД ЖИНГЭРТ БААСАНХҮҮ АЛД ӨГЬЕ

    Зочин, 2017-12-08 01:48:18, 103.26.195.35Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. булашлах болтугай сүг

    Зочин, 2017-12-08 01:48:51, 103.26.195.35Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. баас шээс шивтэр үхээчээ баасанхүү лалараа машинд мөргүүлж үхэх болтугай

    Зочин, 2017-12-08 01:49:51, 103.26.195.35Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. ХАРААЛ ИД ХАРААХ ЛАМ БАЙНУУ БААСАНХҮҮ ТЭНЭГ ЛАЛАРИЙГ

    Зочин, 2017-12-08 01:50:40, 103.26.195.35Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. ЗАЙЛ БААС

    Зочин, 2017-12-08 01:50:53, 103.26.195.35Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. САЛААВЧ ӨГЧХИЙ БААСАНХҮҮД МАЙ МАЙ МАЙ

    САЛААВЧ МАЙ БААСАНХҮҮ, 2017-12-08 01:51:33, 103.26.195.35Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. ЧАМШИГ ХУДАЛЧ ХУЛГААЧИЙГ БОДВОЛ ЭКС Н ЭНХБАЯР ДАРГА ТӨРДӨӨ ХИЙСЭН ГАВЪЯА БИЙ ШҮҮ МОНГОЛЫН ИХ ӨРИЙН АСУУДАЛ ХЭРЭГЖҮҮЛЖ БАЙСАН АЖИЛ ХИЙЖ БАЙСАН ТҮҮХ БИЙ ЧАМД ХОР НАЙРУУЛЖ МАНАНГААС МӨНГӨ СААДАГ Л АЖИЛ ХИЙДЭГ БИЗДЭЭ БААСАНХҮҮ ЧИ МОНГОЛ ТӨРӨӨС ЕРӨН ЗАЙЛСАН ДЭЭР ШҮҮ ЮУЧ ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙЖ ЭРДЭНЭТИЙН АРД ТҮМНИЙ ЭСРЭГ ХУЛГААЧ ЭНХБОЛДЫН БАРУУН ТӨМСӨГ БОЛЖ ЯВДАГАА БОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ ОЛОН ТҮМНЭЭС ИЧ ИЧ

    Зочин, 2017-12-08 01:56:34, 103.26.195.35Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. үнэн шүү дээр бичсэн хүнтэй санал нэг б/на

    Зочин, 2017-12-08 01:57:41, 103.26.195.35Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. дотоод зөрчил гэдэг нь ми.энхболд элбэгдорж хоёрын мөнгө цацаж хутган үймүүлээд байгаа хөгжлийн бэрхшээлтэй баасанхүүгийн самуурал юм хөөрхий

    Зочин, 2017-12-08 08:53:42, 182.160.34.235Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. ТА өдөрт 10 м реклам үзээд үнэгүй БИТКОИН / задгай/ аваарай. Үзэхэд төвөгтэй бол цонхын жижигсгээд өөрийхөө юмыг хийж болно. Доорхи линкээр ороод бүртгүүлээрэй. Бүртгүүлээд орсны дараа SURF ADS дараад ардаа хэдэн секунд үзхэд хэдэн биткоин өгөх нь гарч ирнэ. Дарж үзээл таны дансанд автоматаар орно. http://btcclicks.com/?r=95b2c5b7

    bitcoin, 2017-12-08 09:46:57, 202.9.47.177Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Ганбаагийн балаг шүү, МАНАН-г устгана гэж ярих, үйлдэл нь яг эсрэгээрээ бусдыг нь тарааж дууслаа

    Зочин, 2017-12-08 15:24:56, 50.116.35.192Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: