"Төмөр замаар дамжин өнгөрөх ачаа тээвэрлэх нөхцөлийн тухай Монгол Улсын Засгийн газар, Оросын Холбооны Улсын Засгийн газар хоорондын хэлэлцээр"-т ЗТХ-ийн сайд Ж.Бат-Эрдэнэ, ОХУ-ын Тээврийн сайд Е.И.Дитрих нар гарын үсэг зурлаа. Ингэснээр Монгол Улсын экспортын бараа бүтээгдэхүүнийг ОХУ-аар дамжуулан гуравдагч зах зээлд гаргах тохиолдолд ОХУ-ын нутгаар дамжуулан тээвэрлэх төмөр замын тээвэрлэлтэд 25 жилийн хугацаанд тогтвортой тарифын хөнгөлөлтийг эдлэх боломжтой болж буй юм.Тухайлбал, нүүрсний тээвэрт Нэгдсэн нэвтрэх тарифаас 66.4 хувь, чингэлэг тээвэрт 52 хувийн хөнгөлөлт эдлэх ажээ.
М.Чойжал
Сэтгэгдэл0
Энэ бол Монгол улсыг хорлох бодлого!!! Монголчууд хөнгөлөлт эдэлж байгаа мэт харагдавч яг үнэндээ тийм биш шүү. Бид бүхэн үйлдвэрлэснээсээ илүүг хэрэглэдэг хүмүүс шүү дээ. Гадагшаа экспортод уул уурхайн бүтээгдэхүүн л дийлэнх буюу бараг 90 хувийг эзэлдэг. Гэтэл гаднаас орж ирж байгаа бараа нь өөрөө тэрнээсээ 10 дахин их хэмжээтэй байдаг. Орос болон Хятадын бараа л Монголын нутгаар маш хурдан хугацаанд дамжин өнгөрч, Монголчууд бидний гаднаас оруулж ирдэг ачаа нөгөө л бахь байдгаараа Эрээн, Замын-Үүд дээр бүхэл бүтэн сараар саатсаар, Монголын тээвэр зуучийн компаниуд алдагдал хүлээсээр байх болно. Энэ нөхцөл байдал бүхэл бүтэн 25 жил үргэлжилнэ гээд бод доо!!!
тэгээд Хойшоо Оросоор дамжуулж Монголоос гаргах ачаа хөнгөлөлт эдлэхээр яг яаж яваад Урдаас буюу замын-үүд, эрээнээс орж ирж байгаа ачааг саатуулах болоод холбогдчихов?
Монгол улсаас төмөр замаар тээвэрлэгдэж буй барааны бараг 80 хувь нь Эрээн-Замын Үүд боомтоор дамждаг. Маш бага тооны бараа Оросоор дамжиж Европ руу гардаг. тэр бараа л хөнгөлөлт эдлэх болохоос Монголчууд бидэнд ашиг байхгүй. Харин Орос, Хятад хоёрт л ашигтай. Учир нь бид хөнгөлөлт эдлэхийн хажуугаар давхар Орос Хятад 2-рт тарифаа 40 хувь хөнгөлж, тэр ачааллыг, үнийн зөрүүг Монголын ард түмэн л үүрдэг юм.
Естой юу хийчихвээ, Хvрэлсvxээ, оросын хэдэн арван мянган км ерген нутгийг даваад ямар улсад 66,4 хувийн хенгелелттэйгээр нvvрс зееж аль улсад зарах гээ вэ, зvгээр л жоохон хvvxэд маллаж байгаа юм шиг юм болжээ, vнэгvй бяслага хаанд л байдаг,хариуд нь оросууд еерийнхее нvvрсийг 100 хувийн хенгелелттэй Замын -Yvдээр гаргана биз ?
хавханд л
Хариуд нь монгол улс орос улсад тарифын ямар хенгелелт vзvvлэх юм бэ? ОХУ-БНХАУ хоер худалдааны эргэлтээ 200 тэрбум долларт хvргэнэ , монголын нутгаар дамжин енгерех ачааны эргэлтийг эрс нэмэгдvvлнэ гэж оросын тээврийн сайд нь Женкотой уулзахдаа ярьсан байна, манайх ямар тарифаар энэ ачааг нь нэвтрvvлэх хэлэлцээ хийвээ?Монголд ямар ашигтай гэрээ вэ
ТИЙМ Л САЙН НАЙЗ БОЛ ЭГИЙН УЦС. ЯДАЖ ГААЛИЙНХАА ТАТВАРЫГ БУУРУУЛБАЛ БАРАВ.
ЗЭС молибден жонш гээд олон бүтээгдхүүн монголоос европ руу гардаг юм шүү дээ хүүхээ битгий энүүхэндэх эрээнээр төсөөлөөд бай сайн байна
Зочин гэдэг нууцлагдсан сэтгэгдэл бичээд байгаа "зомби" нуудыг уншиж хар энерги хуримтлуулах хэрэггүй.
Зочин гэдэг нууц нэрээр бурангүй сэтгэгдэл бичээд байгаа "зомби" чуудын үгийг уншиж оюун ухаандаа хар энерги хуримтлуулах хэрэггүй.
Orosoor damjuulj yu gargadag yum be?
Найрамдалт хаиралцаа шинэ шатанд хөгжих боломжийг Орос ах нар Монгочууд бидэнд олгож байна. Ганц морьтой баснаас хөтөлгөө морьтой хүн хол явдаг юм. Одоо нэг биш нэлээд зах зээл рүү гарах хаалга нээгдэх болно.
“Монголчууд ОХУ-ын төмөр замаар дамжуулан гуравдагч оронд бараа тээвэрлэхдээ 25 жилийн турш хөнгөлөлт эдлэхээр боллоо” гэдэг нь Монгол улсыг хорлох бодлого!!! Монголчууд хөнгөлөлт эдэлж байгаа мэт харагдавч яг үнэндээ тийм биш шүү. Бид бүхэн үйлдвэрлэснээсээ илүүг хэрэглэдэг хүмүүс шүү дээ. Монголын нутгаар тээвэрлэгдэж буй төмөр замын ачаа тээврийн бараг 80 хувь нь Эрээн-Замын Үүд боомтоор дамждаг. Маш бага тооны бараа Оросоор дамжиж Европ руу гардаг. Тэр бараа л хөнгөлөлт эдлэх болохоос Монголчууд бидэнд ашиг байхгүй. Харин Орос, Хятад хоёрт л ашигтай. Учир нь бид хөнгөлөлт эдлэхийн хажуугаар давхар Орос Хятад 2-рт тарифаа 40 хувь хөнгөлж, тэр ачааллыг, үнийн зөрүүг Монголын ард түмэн л үүрдэг юм. Гадагшаа экспортод уул уурхайн бүтээгдэхүүн л дийлэнх буюу бараг 90 хувийг эзэлдэг. Гэтэл гаднаас орж ирж байгаа бараа нь өөрөө тэрнээсээ 10 дахин их хэмжээтэй байдаг. Орос болон Хятадын бараа л Монголын нутгаар маш хурдан хугацаанд дамжин өнгөрч, Монголчууд бидний гаднаас оруулж ирдэг ачаа нөгөө л бахь байдгаараа Эрээн, Замын-Үүд дээр бүхэл бүтэн сараар саатсаар, Монголын тээвэр зуучийн компаниуд алдагдал хүлээсээр байх болно. Энэ нөхцөл байдал бүхэл бүтэн 25 жил үргэлжилнэ гээд бод доо!!!
Монголыг ялах Төвд Жанхуугийн эзэн Путины ухаан гэж энэ дээ!!! 2017 оны ЕВРОПЫН ХОЛБООНЫ ТАЙЛАНГААС: НҮҮРСНИЙ ХЭРЭГЛЭЭ 1990 ОНД 100 САЯ ТОНН БАЙВ. 2016 ОНД 48 САЯ ТОНН БОЛТЛОО ТАСРАЛТГҮЙ БУУРСАН БАЙНА. ЕХ-нд НҮҮРС ЭКСПОРТЛОГЧИД: ОХУ - 32,5% КОЛУМБ - 23,2% АВСТРАЛИ - 15,8% АНУ - 14,3% ӨМНӨД АФРИК - 6,1% ИНДОНЕЗИ - 3,2% БУСАД - 4,9%. ОХУ-ын нүүрстэй 15,000 км-ын цаана орших Монголын нүүрс ЕХ-ны зах зээлд өрсөлдөж чадах уу? 3000 км-ын наана орших Япон, Солонгосын зах зээлд өрсөлдөж чадахгүй байна. 250км хаяанд орших БНХАУ-ын гангийн 40 хувийг үйлдвэрлэдэг Бугат хотын төмрийн үйлдвэрийг ОХУ өөрийн нүүрсээр хангахаар болсон байна. Монголын нутгаар маш богино зайд, шуурхай, тэгээд бүр яг цэвэр 40 хувийн хөнгөллөлттэй үнээр бүхэл бүтэн 25 жилийн туршид тээвэрлэгдэн хүргэгдэхээр болов. Энэнээс илүү тэнэг, дебил бодлого гэж лав энэ дэлхий дээр байхгүй байх аа!!! Монгол улс нь ОХУ-н нутгаар дамжин хийгдэх нүүрсний тээвэрт 66.4 хувь, чингэлэг тээвэрт 52 хувийн хөнгөлөлтийг 25 жилийн хугацаанд авах ч гэсэн Орос болон Хятадууд буцаагаад биднээс транзит тээврийн хөнгөлөлт 40 хувийг авчихна. Яагаад вэ гэвэл яг бодитоор бидэнд үзүүлж буй хөнгөлөлт бол 26.4% (66.4%-40%=26.4%). Учир нь МТЗ сөргүлээд Орос болон Хятадын транзит тээвэрт 40% хөнгөлөлтийг үзүүлж байгаа болохоор тэр. Дээрээс нь хамгийн ноцтой нь Монголын нутгаар тээвэрлэгдэж буй төмөр замын ачаа тээврийн бараг 80 хувь нь Эрээн-Замын Үүд боомтоор дамждаг. Маш бага тооны бараа Оросоор дамжиж Европ руу гардаг. Тэр бараа л хөнгөлөлт эдлэх болохоос Монголчууд бидэнд ашиг байхгүй. Харин Орос, Хятад хоёрт л ашигтай.
Монголыг ялах Төвд Жанхуугийн эзэн Путины ухаан гэж энэ дээ!!! Учир нь бид хөнгөлөлт эдлэхийн хажуугаар давхар Орос Хятад 2-рт тарифаа 40 хувь хөнгөлж, тэр ачааллыг, үнийн зөрүүг Монголын ард түмэн бүхэл бүтэн 25 жилийн туршид үүрэхээр болж дээ. Сахалнаасаа богинохон ухаантай жанхуугийн энэ кукла-гийн хэлсэнчлэн Таван толгойн нүүрсийг “Заа одоо яах вэ гээд нүдэн балай, чихэн дүлий” тээвэрлэлээ гэхэд тээврийн зардал нь нүүрснээсээ илүү үнэтэй болно. Учир нь бид Оросоос 100 хувийн хөнгөлөлт аваагүй болохоор, тэгээд ч тэр хол замыг туулж очсон хог шороотой холилдсон нүүрсийг тоож авах улс байхгүй болохоор тэр юм шүү!!! Хулгайч, луйварчин Төвд жанхуу үнэхээр ажлаа маш амжилттай гүйцэтгэж дэлхийн геополитикийн түүхэнд гаргасан цоо шинэ онол болох “крант болон танкны онол” нь бодит амьдрал дээр маш амжилттай хэрэгжиж зөвхөн нэг жилд гэхэд л Монгол улсын бүхэл бүтэн 1 жилийн ДНБ-тэй тэнцэх хэмжээний 10 тэрбум долларын орлогыг боомилон хааж, тэр хэмжээний мөнгө Оросын эдийн засагт дахин 25 жилийн хугацаанд урсан орох болсныг, мөн хужаагийн танкны аюулаас сэргийлэхийн тулд Монгол улсыг ШХАБ-д элсүүлэх бэлтгэл ажил үндсэндээ бараг 100 хувь хангагдсныг хадам ахдаа баяр бахдалтайгаар хэлэх л үлдлээ!!! “Монгол ялах” биш харин ч “Монголыг далаар нь цэвэр тавьж ялж чадсан байна аа!!!
Энэ бол нэг хий цаас болчихгүй байгаасай гэж залбирмаар байна.Өргөн утгаар нь авч үзвэл нэг гарц нээгдэж эхлэл тавигдаж байгаа нь том ахиц мөн.Гэвч үр дүн хэрэгтэй байна л даа.Эрээнээс манайд ирэх хойшоо гарах гээд зохицуулах асуудал зэргийг болдцох хэрэгтэйл дээ.
Энэ бол нэг хий цаас болчихгүй байгаасай гэж залбирмаар байна.Өргөн утгаар нь авч үзвэл нэг гарц нээгдэж эхлэл тавигдаж байгаа нь том ахиц мөн.Гэвч үр дүн хэрэгтэй байна л даа.Эрээнээс манайд ирэх хойшоо гарах гээд зохицуулах асуудал зэргийг болдцох хэрэгтэйл дээ.
Энэ бол нэг хий цаас болчихгүй байгаасай гэж залбирмаар байна.Өргөн утгаар нь авч үзвэл нэг гарц нээгдэж эхлэл тавигдаж байгаа нь том ахиц мөн.Гэвч үр дүн хэрэгтэй байна л даа.Эрээнээс манайд ирэх хойшоо гарах гээд зохицуулах асуудал зэргийг болдцох хэрэгтэйл дээ.
Энэ бол нэг хий цаас болчихгүй байгаасай гэж залбирмаар байна.Өргөн утгаар нь авч үзвэл нэг гарц нээгдэж эхлэл тавигдаж байгаа нь том ахиц мөн.Гэвч үр дүн хэрэгтэй байна л даа.Эрээнээс манайд ирэх хойшоо гарах гээд зохицуулах асуудал зэргийг болдцох хэрэгтэйл дээ.
Энэ бол нэг хий цаас болчихгүй байгаасай гэж залбирмаар байна.Өргөн утгаар нь авч үзвэл нэг гарц нээгдэж эхлэл тавигдаж байгаа нь том ахиц мөн.Гэвч үр дүн хэрэгтэй байна л даа.Эрээнээс манайд ирэх хойшоо гарах гээд зохицуулах асуудал зэргийг болдцох хэрэгтэйл дээ.
Энэ бол нэг хий цаас болчихгүй байгаасай гэж залбирмаар байна.Өргөн утгаар нь авч үзвэл нэг гарц нээгдэж эхлэл тавигдаж байгаа нь том ахиц мөн.Гэвч үр дүн хэрэгтэй байна л даа.Эрээнээс манайд ирэх хойшоо гарах гээд зохицуулах асуудал зэргийг болдцох хэрэгтэйл дээ.
Сайханбилгийг бодвол Хүрэлсүх чинь харин нэг гайгүй гэрээ үзэглүүллээ гэж харж байна.Тэхдээ үр дүн гартал хийх ажил,шийдэх зүйл багагүй байгаа шүү дээ.
Сайханбилгийг бодвол Хүрэлсүх чинь харин нэг гайгүй гэрээ үзэглүүллээ гэж харж байна.Тэхдээ үр дүн гартал хийх ажил,шийдэх зүйл багагүй байгаа шүү дээ.
Сайханбилгийг бодвол Хүрэлсүх чинь харин нэг гайгүй гэрээ үзэглүүллээ гэж харж байна.Тэхдээ үр дүн гартал хийх ажил,шийдэх зүйл багагүй байгаа шүү дээ.