Эдийн засаг, хөгжлийн сайд болоод 20 гаруйхан хонож буй Ч.Хүрэлбаатар уржигдар цахим сүлжээнд нэг “үг” бичжээ.
Тэрбээр “...Аан тийм, энэ төсөв дээр LRT-ын мөнгө, баталгаа энэ тэр гэж юу ч суугаагүй гэдгийг хэлэхээ мартчихаж” гэсэн байв. Ч.Хүрэлбаатарын энэ үгнээс ялсан сэтгэлээ барьж дийлэхгүй байгаа нь ханхийтэл үнэртэнэ. Басхүү үүнийг маш их таашаал, сэтгэл ханамжтайгаар нийтийн хүртээл болгожээ. Гэвч энэ нь олон хүний дургүйцлийг хүргэлээ.
Учир нь LRT гэдэг нь хотын түгжрэлийг бууруулах хөнгөн галт тэрэгний төсөл юм. Хариуцсан хүмүүс нь уг төслийг өнгөрсөн хавар, тавдугаар сараас эхлүүлээд, 2024 онд дуусгаж, үйлчилгээнд нэвтрүүлэхээр төлөвлөөд байв. Гэвч Ч.Хүрэлбаатар УИХ-аар хэлэлцүүлэлгүй гацаасан байдаг юм. Тэрбээр тухайн үед Төсвийн байнгын хорооны дарга байв. Тиймээс хэлэлцэх асуудал, санхүүжүүлэх төслөөс LRT-ыг хасчихсан байдаг юм. Хотоос сонгогдсон гишүүд нийлж эсэргүүцээд дийлээгүй юм. Тэгээд л LRT гацсан. Угтаа Ч.Хүрэлбаатар Монголын төрийн нэг төслийг л гацаачихсан юм. Энэ төсөл хэрэгжсэн бол түгжрэлийг бууруулахад үнэхээр хэрэг болох байсан ч юм бил үү. Хэн мэдэх билээ. Хамгийн гол нь Ч.Хүрэлбаатар яагаад LRT-ыг гацаасан бэ гэдэг нь өчүүхэн эрх ашгийн шалтгаантай. Тодруулбал, асуудлын гол нь LRT төсөлдөө биш, LRT төслийг хэрэгжүүлэгчид байгаа юм. Тэрбээр сүүлийн хоёр, гурван жилд банк тойроод л нэг улстөрчтэй хэрэлдээд байгааг хүмүүс мэднэ. Тэгэхээр Ч.Хүрэлбаатар LRT төслийг гацаасан нь тэр хүнээс хувийн хонзонгоо л авсан гэсэн үг. Энэ нь түүний цахим сүлжээнд сэтгэл хөдлөлөө барьж дийлэлгүй бичсэн үгнээс харагдана.
Уг нь энэ Засгийн газрыг “...Зангарагтай сайд нараас бүрдлээ” гэсэн. Тэднийг “...Том төслүүдийг гялалзуулах нь дээ” гэцгээсэн. Гэвч өнгөрсөн хорь гаруйхан хоноход олонх сайдын хариуцсан төслүүд шальтай хөдөлсөн ч үгүй. Яв янзандаа л байна. Харин “хушууны хэрэг”-т нэлээд нь холбогдчихов. Зарим нэг нь засгаасаа бүр явчихлаа. Үлдсэн хэд нь “хушуу”-наас гадна Ч.Хүрэлбаатар шиг төрийн эрх мэдлийг хувийн харилцаандаа ашиглаад байж болзошгүй нөхдүүд бол “...Том төслүүд хэрэгжинэ” гэж найдаад бүр ч нэмэргүй гэсэн үг.
Ер нь бол насаараа улс төр дагаж, намынхаа буянд хэд хэдэн удаа сайд болсон хүн бүрийг “...Зангарагтай” хэмээж болдоггүй юм байна. Лав Засгийн газарт дөрвөн удаа орж, ЗГХЭГ-ын дарга, Түлш, эрчим хүчний сайд, мөн Сангийн сайдаар хоёр ч удаа ажилласан. Одоо тав дахь удаагаа сайд хийж байгаа Ч.Хүрэлбаатар энэ засгийн зангараг бус “зангуу” нь болох дог шүү.
Б.Дамдин-Очир
Эх сурвалж: “Зууны мэдээ” сонин
Сэтгэгдэл0
Хөнгөн галт тэрэгний төсөл бол хий дэмий мөнгө үрсэн ажил, хүмүүс хүүхдээ хүргэх болон ажилдаа явахдаа машинаа тавьчихаад хөнгөн галт тэрэгэнд суухгүй. Одоо явж байгаа автобус бараг хүнгүй явж байгаа шүү. Хүрэлбаатар зөв шийдвэр гаргасан байна.
Тийм шүү. Хөнгөн галт тэрэг бол бүрэн шийдэл биш, Женкогийн төмөр зам шиг зүйл. Нүмэр мөнгө идсэн ажил болоод л дуусна. Ултай суурьтай судалгаа шаардлагатай.
Зөв
Сумъяабазарыг шалгах хэрэгтэй. Бат-Амгалан Энхбаяр Сүхбаатар мэтээр толгойлуулсан нэлээн их мөнгө эргэсэн ЛОББИ бүлэг байгуулсан. Тэд нар нь ч үнэн хатан зүтгэсэн. Дүүжин тээвэр , LRT мэтийн иймэрхүү төслүүд хэрэг болохгүй шүү. Битгий мөнгөөр захиалгаар иймэрхүү балай юм бичүүлээд байгаарай
Хүний бөөгнөрөл бол метро, LRT зэргээр шийднэ Машины түгжирэл бөөгнөрөлыг өөрөөр шийднэ шүү
Сайн байна.
Сайн бна, бүү тусга
Дэлхийн улс бүрд хөнгөн галт тэрэг явдаг ард иргэдэд нь маш тустай түгжрэлгүй хөнгөн шуурхай цаг мөнгө хэмнэсэн эдийн засгийн ашигтай гэтэл манайд хөгжлийн сайд нь хөгжлийн тушаа болж байгаа нь хувийн ашиг сонирхолдоо хөтлөгдөж улсаа хорлож байх юм. Хүрэлбаатар гадагшаа яваад LRT -гаар нь явахгүй гэж тэнэгтдэг гэнэлээ тэнэгийн дотор уужуу гэж үнэн юм даа
Буриадууд балайт.Энхбаяраа аваад Дорноддоо амьдарцгаа.Балиар жалга довоор Монголчуудыг турхирдаг архичид.
LRT бол Сумъяабазар, Б.Энхбаяр Ж.Сүхбаатар нарын мөнгө идэх гэсэн л шунал шүү зогсоож өгсөнд баярлалаа
Өмнө нь тийм төрлийн үйлчилгээ нэвтрүүлээд хүн суухгүй байсан биз дээ. Хэрэггүй төсөл. Санал гаргасан хүн нь мөнгө идэх л гэсэн санаатай байсан байх.
Яаж ч Хүрлээг буруутгасан энэ удаа түүний зөв шүү
Одоо Нямкаг ноцож ирсэн Дорнодын Энхбаяр шоучин Бямбасүрэн Энхбаяр Баяр Батүүл Сайханбилиг Хурцын Буриадуудынхаа жирийн Монголчуудыг Хужаа Хасаг Дөрвөд Увс гэж социализмын үеэс хагалж турхирч ирснийг үргэлжлүүлж байгаа.Гэхдээ цөөхөн Буриадууд тэднийг хамгаалж ирсэн Оросууд нь Женкотойгоо Монголд байр сууриа алдсаныг мартдаг.
LRT төсөл хэрэггүй ээ
Sumiyad l taalagdah baih. Hamgiin hereggui gantshan zamtai utgagui, deerees ni 3 terbum dollar iin unetei HOG.
Бидэнд тэр их мөнгө байхгүй ш дээ бас маш их өртэй бна дахиад өр зээл ш дээ сайн судлах хэрэгтэй
Угаасаа ийм хулгайчийг Ман дэмжээд өөрөө өөрсдийнхөө унах нүхийг улам гүн ухаад л байна даа. Наад цагаан захтай супер хулгайч ч.хүрэлбаатар чинь хулгайлах донтой шдээ. Нэг хууль ёсны асуудлыг халхавч маягаар дэвшүүлэн тавихдаа ард нь заавал 2-3 том хулгай хийж байдаг нохой шүү дээ
Шоучин Энхбаярын буриадууд та нар Монголчуудыг дүгнэдэг социализм Женкогоор Монголд дууссан.Дорноддоо ялзарцгаа.
Ноднингийн 420 тэрбум түгжрэлийг 1% ч бууруулаагүй алга болсоныг 3 саяуулаа гудманд гарч гэрчльe. Нялх хүүхэд хүртэл түгжрэлийн золиос болж бгаа.Өдгөө 550 гаруй саяыг нэмж буй гэх.Сүхбаатар нар бүү далжигна, 1 их наядад санаархаад шалдаа унасан хэмээн уншлаа. Ч.Хүрэлбаатар 2023 оны Төсөвийг ч хэмнэлт рүү нь эрс тэс хэвийлгэж буйдаа шүүмжлүүлж бн. 2022 оны Богд Зонхов, хөшөө,1 сум багт "2 бассeйн" г.м.яаж идэж уулаа. Өнөөг хүртэл нэхсээр байтал 5 их наяд,10 их наяд, оны эхэнд байсан 4,4 тэрбум доларын 2 тэрбум $- нь яаж алга болсоны тайланг гаргахгүй бн. Үүн дотроо Сумьябзр үнэн шуналтай идж бх шиг бнаа.Мөнгө мөртэй. Ч.Хүрлээ сайн хаалт хийж төсөв цэвэршиж б. Keep fighting. Non-stop. Do not throw Mongolia at stake. These kind of thief-like attempts are not one-offs. You are a good pick, at the right time and at the right place.
Gants shudarga ajil meddeg huniig ikh gaduurhah yum aa. Havar bas 10-d gishuud niileed boorlood baisan. Ter 10 gishiiuun nu ehneesee teneg haruulaad aybj baigaa sh dee
Данк хүү болгоомжтой байхгүй бол наад дөрбэд чинь толгойг чинь торохгүй залгина шөөөө
Энэ Хүрэлбаатар гэдэг хулгайч Монгол улсын хөгжлийг гацаасан хуллгайч байгаа юм. Сангийн сайд байхдаа Уул уурхайн компаниуд болон боловсруулах үйлдвэрүүдэд АМНАТ -г давхар төлүүлэхээр хуулинд өөрчлөлт оруулж дотоодын ААНэгжүүдийн үйл ажиллагааг татварын дааж давшгүй өрөнд оруулж,улмаар дампууруулж ,уул уурхайн экспортыг зогсоосон ийм лүд Сайд болоод л яваад байх юм.
Дорнодынхоо Сайханбилгийг Увсын хүн бишийн оронд тавьмаар байгаа биз Энхбаяраа?
Хүрлээгийн түмэн зөв улс маань ангалын ирмэг дээр байна хариуцлагатай шийдвэр гаргая
Зориглоод нэг мөсөн метро барьвал яасан юм бэ? Японы Жайка байгууллага судалгааг хийгээд зураг төслийг боловсруулсан гэсэн, монголчууд өөрсдөө бөхийн өргөөг 90-ээд оны хэцүүхэн үед хандив тусламжаар босгосон түүх бий. Харин одоо олон улсын санхүүгийн корпорациудаас удаан хугацааны зээл, мөн Монгол улс ч гэсэн мөнгө төсөвлөөд баривал сайн биш үү?
ХИЙНЭ ГЭЖ ЧИЧРЭЭД БАЙГАА НӨХӨД Л НО-ТОЙ БНА.ЯАЖ Ч БОДСОН ХҮРЭЛБААТАРЫН ЗӨВ
Хотгор шанагын хулгайч Ч.Хүрэлбаатарыг огцруулаачээ.
Өчнөөн жил Сангийн сайд хийж монголыг өрөнд бариусан Хотгор шанагын хулгайч Ч.Хүрэлбаатарыг яаралтай огцруулах хэрэгтэй.
Хүрэлбаатар сайн эдийн засагч түүний зөв түгжрэл нэрээр мөнгө үрэх гээд байгаа аүмүүс боож үхэх нээ
ene zasagiig ajiliig ni hiilgehgyi ardyyd yugeed byraad bnaa;;emneh zasagaan yarihiin orond eersdee yilchilej yadaj baigaa zasag toroon hyndetgeltei handaj tor ylasaan toiron eb negdeltei baibal aziin chini soo harihgyi amjilttai baidag asan?ta nar yachihsan hyihnyyd be?........bainga l tor zasag ryygaa dabsilaad baidag!!!ta nar ene toriig solibol yuch ygyi Mongol ylas seneh baih suu!!!!dandaa ta nar sig hooson tolgoitoi olgoinuud orj ireed ORK zangaaraa dongosdog gej byy sanaarai bi beer medej baina?ene za&sagiig yiliin yzyyllelgyi taiban ajiliig ni hiilgej yr dyng ni harahiig hichee!!!!
Метро нь дээр дээ!
Хийх болноо Хийнэ л гэсэн хийгээрэй хотынхоон Хэлтгий хужаагийн эрлийз яаж ч чадахгүйээ
Паркаа шинэчлээд автобус, троллейбусаа тусгай замаар нь явуулаад хэвшүүлээд үзээч. Метро, хөнгөн галт тэрэг гэдэг чинь хэдэн 10 сая хүнтэй газар л хэрэгтэй. Ашиггүй гэсэн байдалтай байдаг гэсэн. давхар зам парк шинэчлэл 2- оо эхлээд авч хэрэгжүүлээч.
Хэрэггүй төсөл бх аа
Прадхан үндэсний эмнэлгийн ачаар Прадхан эмч миний бөөрийг (780.000 доллар) худалдаж авсны дараа би Хятадад байрладаг Монгол улсаас Есүйген Есү байна. Хэрэв та бөөрөө зарахыг хүсвэл тэдэнтэй шууд холбоо бариарай DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM 91424323800802. Одоо хэрэгжүүлэх. Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна; Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу? Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж, 91424323800802. имэйл: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM Yнэ: $780, 000 (Долоон зуун, Наян мянган доллар)
Метрогоо барь. Өчнөөн тэрбум төгрөгөөр зураг төслийг нь хийлгэсэн гээ биз дээ.
коронагийн өмнө хорин ая хятад москвад байсан метро лрт багтаж ядаж байв тэр үед таван зуун мянга төлөөд москва дураар явж байсан үе коронагийн дундуур болоод одоо чөлөөтэй хүн цөөн МОНГОЛД бол метро лрт шиг юм хэрэггүй 120 мянгатын гүүрээр дээш өгсөж хэнч явдаггүй гэнэлээ орос элчингийн арын газар доорхи хонгил хоосон байдаг юм билээ хүмүүс зөвхөн машинаар явдаг
Хөнгөн галт тэрэг бол УБ -ын хөгжлийн ирээдүй. Түгжрэлээс гаргах зам мөн билээ. Хэзээ нэгэн цагт хэрэгжих нь гарцаагүй.
Xurelbaatar saidiin Zuv! Bravo…bolovsrolgui buxud zuv xariult ugsun!!! Xogiin tusul oilgomjtoi!!
hotod metero barisan ni l deer dee..baga bagaar barisan ni deer dee..