
Улаанбаатар хотын түгжрэлийг бууруулах зорилгоор Улаанбаатар трамвай төслийг хэрэгжүүлж байна. Уг төслийн нэгдүгээр шугамын тендерийг хавар зарлаж, зун барилга угсралтын ажлыг эхлүүлэх бөгөөд нэгдүгээр шугамын ажлыг нийслэлийн хөрөнгөөр барих юм. Улаанбаатар трамвай төслийн эхний буюу нэгдүгээр шугамын эхлэл цэг дээр нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын Захирагч Х.Нямбаатар очиж ажиллалаа.
Энэ үеэр хотын дарга Х.Нямбаатар “Нийслэл Улаанбаатар хотын агаар, орчны бохирдол, авто замын түгжрэлийг бууруулах хүрээнд томоохон мега төслүүдийг хэрэгжүүлж байна.
Мөн Улаанбаатар хотыг 2040 он хүртэл хөгжүүлэх ерөнхий төлөвлөгөөнд нийслэл хотод нийтийн тээврийн олон төрөлт хэлбэрийг хөгжүүлэх зорилт дэвшүүлсэн. Эдгээр ажлын хүрээнд хэрэгжүүлэх трамвай төслийн эхний шугам “Steppe arena”-аас Сүхбаатарын талбай хүртэл үргэлжилнэ. Бид трамвай явах эхлэл цэг дээр ирээд байна. Эндээс авто замын голын ногоон байгууламжийн хэсгээр трамвайг явуулахдаа одоо байгаа авто замын эгнээг хязгаарлахгүйгээр шугамыг барих зорилт дэвшүүлж байгаа. Эхний шугамын олон улсын нээлттэй тендерийг ТЭЗҮ боловсруулж дууссаны дараа яаравчлан зарлана. Хоёрдугаар шугамын хөрөнгө оруулалтыг нэн хөнгөлөлттэй зээлээр явуулахаар төлөвлөсөн. Хоёрдугаар шугамын ТЭЗҮ боловсруулах ажлыг нийслэлийн Зураг төслийн хүрээлэн гүйцэтгэж байгаа бол газар чөлөөлөлтийг хавар эхлүүлнэ. Трамвайн төсөлд төр, хувийн хэвшлийн түншлэл мөн чухал байна” хэмээн онцоллоо.
Трамвай нь авто замтай давхцахгүй. Зөвхөн гэрлэн дохиотой уулзвар дээр авто замын сүлжээтэй огтлолцдог. Нийслэлийн зүгээс Архивын ерөнхий газраас урагш 90 га талбайг трамвайн депогийн зориулалтаар бэлтгээд байгаа юм. Трамвай нь метроны төслөөс эдийн засгийн хувьд 10 дахин бага өртөгтэй, хоёр дахин бага цаг хугацааг зарцуулж, харьцангуй богино хугацаанд баригддаг. Эрчим хүчний хэмнэлттэй, байгаль орчинд ээлтэй. Нэг удаад 150-300 хүнийг тээвэрлэх боломжтой. Яармагаас Сүхбаатарын талбай хүртэл трамвайгаар явахад 20-30 минутад хүрнэ гэж тооцоолсон. Ингэснээр замын хөдөлгөөний дундаж хурдыг 25.7 хувиар нэмэгдүүлэх ач холбогдолтой.
Түүнчлэн хотын дарга Х.Нямбаатар метро төслийн тендерийн үйл явц хуулийн хүрээнд үргэлжилж байгаа бөгөөд нэгдүгээр шатны сонгон шалгаруулалтын хугацаа энэ сарын 28-ны өдөр дуусна. Хоёрдугаар шатны сонгон шалгаруулалтыг гуравдугаар сард зарлахаар төлөвлөж буйг хэллээ. Мөн түгжрэлийг бууруулах хүрээнд олон түвшний уулзвар, замуудыг төлөвлөсний эхлэл болгож, Туулын хурдны зам буюу Улаанбаатар хотын анхны expressway төслийн тендерийг олон улсад нээлттэй зарлаад байна.
Сэтгэгдэл34
Трамбайны зам авто замтай давхцахгүй яаж явах болж байнаа?
нянбаатар PZDA
Трамвай манайд нэлээд хэцүү шүү манайх шиг цаг ууртай газар,харин мeтро газар доогуур явдаг тулд манайд яг тохирно шүү ,унаа хүлээж даарч зогсохгүй дагаад маш олон байнгын ажилын байр асар их гарна..Энд eвроп шиг зөөлөн уур амьсгалтай газар хүртэл жаахан цас ороход даруй цэвэрлэж бхгүй бол зам нь цасанд дарагдаж мөстөж жаахан өөд газар гарахгүй эвгүй унаа бна лээ.Судалгаа маш чухал шүү.
Эргүү тэнэг баярхүү хогоо,дэлхийд цөөхөн улсад "ацс"-байдаг ,үүнээс франц ердөө 1,2-хон л улсад "ацс"-барьж өгчээ , өмхий баярхүү новшоо,энэ арево(arevo)+Siemens консорциум Финляндад 2006онд ацс барьж өгнө гээд шууд 3,2тэрбум€ авсан байдаг(2010онд ашиглалтанд өгнө,ийм ацс-6,7 жил зарцуулдаг юм байна гэтэл гэрээнд -4жил), тэгээд яасан гээч арево 27-улсын 1400-туслан гүйцэтгэгчийг хөлсөлсөн,бүтээгдэхүүнийг нь авсан,барьж байхдаа лицензээ авсан,ТЭЗҮ-гээ хийсэн(барилгынхан барилгаа барьчхаад бүх зөвшөөрлөө хөөцөлддөг гэдэг шиг), 27улсын хэл дээрээс орчуулга хийхээс эхлээд асар их бичиг цаасны ажил,түүнээс гадна "ашгийн төлөө"-хамгийн хямдхан саналуудыг түүж авдаг, хамгийн хямд тоног төхөөрөмж авдаг, хамгийн хямд ажлын хөлс төлдөг( ЧАНАР ямар байх нь ойлгомжтой)польшоос "ган"-авсан нь БРАК-бөөн там,нийт 3600-ажилчдаас 1600-нь 50-улсаас ирсэн-эдний цагийн хөлс-11€ бол финнүүдийнх-30€,франц нь -300€.2008онд 1000-ажилтан "ажил хаялт"-зарласан, Итали тоног төхөөрөмж-БРАК,франц труба-БРАК-финнү
Финнүүд жинхэнээсээ уурлаж эхэлсэн өөрсдийнхөө зардлаар алдаагаа ЗАС гэж шаардсан, Siemens-тэсэлгүй төслийг хаяад ГАРСАН(бөөн алдагдалтай-578сая€), гэтэл бас немцүүдийн хийсэн программ нь финнүүдэд маш хорлолтой байж , энэ асуудлыг 2014онд өөрчилж шийдсэн,ашиглалтанд орох хугацааг 2012 , 2013, 2016 гэж зарлаж байснаа сүүлдээ зарлахаа ч больсон, төслийн үнэ 8,6тэрбум€-д хүрсэн,эцэстээ европын хуульчид,өмгөөлөгчид л хамгийн их ашиг хийсэн байдаг, 2018онд ашиглалтанд орсон чинь Финнүүд өөрсдөө ямарч эрх мэдэлгүй,францын ЗГ-н мэдлийн EDF- гэсэн финнүүдийн мөнхийн өрсөлдөгч эрчим хүчний компанийн мэдэлд орсон байна. PS: энэ "ацс"-г финнийн баячууд,баян компаниуд зөвхөн өөрсдөө л ашиглах гэж захиалжээ
ТРАМВАЙ ТАВИХ ЗАЙ ГАЗАР ДЭЭР ҮГҮЙ ГЭДГИЙГ МЭДМЭЭР БАС УДАХГҮЙ НИСДЭГ МАШИН , ДРОНН ТЭЭВЭР ОРЖ ИРЭХ АГААРЫН ОРОН ЗАЙГАА ТАГЛАН АЮУЛТАЙ ОРЧИН БИЙ БОЛГОЖ БНА ДАА ! ХАМГИЙН ХОЦРОГДСОН ТЭЭВЭР ! ХУУЧИН ТРАЛЛЕЙБУСНЫ ЭНЭ ЗАВААН ТӨМӨР ТОРОО АВЧ ХАЯХ ХЭРЭГТЭЙ
Хулгайн ногоон автобусны дараа оруулж ирсэн автобуснууд сайн байгаа. Хятадаас бас сайн трамбай олсон биз. Нов ногоон зураасан дээгүүр цав цагаан трамбайгаар сүнгнүүлээд байж дээ. Ногоон зурвасыг хамгаалахад амиа ч өгөхөд бэлэн гэсэн мөнгөний жагсагчид ажлаа эхэлнэ биз. Жингэрүүд дүүрч жингийн цуваагаа л битгий зогсоогоорой гэж ерөөё дөө.
HAVE YOU LOST YOUR BITCOIN OR FUNDS TO ANY ONLINE SCAM? QUICKLY CONTACT THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT I'd like to express my sincere gratitude to the woman who commented on how she used THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT to recover her bitcoin and return it to her wallet. Coincidentally, I experienced a similar issue and, after losing a total of $1.157 million on a cryptocurrency investment platform, I had been reporting to the Authorities tirelessly for a longtime without getting assistance before I finally got in touch with THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Today, I can attest to their authenticity because, as I type this, I have my lost bitcoin back in my wallet and am in tears of joy. Have you ever been a victim of a scam? I implore you to Contact THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. A Certified hacker and Lost Crypto Recovery Expert. Thank God that I found THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT who gave me a remedy that only took 24 hours and I'm grateful for their job well done. I recommen
Трамвай манайд нэлээд хэцүү шүү манайх шиг цаг ууртай газар,харин мeтро газар доогуур явдаг тулд манайд яг тохирно шүү ,унаа хүлээж даарч зогсохгүй дагаад маш олон байнгын ажилын байр асар их гарна..Энд eвроп шиг зөөлөн уур амьсгалтай газар хүртэл жаахан цас ороход даруй цэвэрлэж бхгүй бол зам нь цасанд дарагдаж мөстөж жаахан өөд газар гарахгүй эвгүй унаа бна лээ.Судалгаа маш чухал шүү.
Эргүү тэнэг баярхүү хогоо,дэлхийд цөөхөн улсад "ацс"-байдаг ,үүнээс франц ердөө 1,2-хон л улсад "ацс"-барьж өгчээ , өмхий баярхүү новшоо,энэ арево(arevo)+Siemens консорциум Финляндад 2006онд ацс барьж өгнө гээд шууд 3,2тэрбум€ авсан байдаг(2010онд ашиглалтанд өгнө,ийм ацс-6,7 жил зарцуулдаг юм байна гэтэл гэрээнд -4жил), тэгээд яасан гээч арево 27-улсын 1400-туслан гүйцэтгэгчийг хөлсөлсөн,бүтээгдэхүүнийг нь авсан,барьж байхдаа лицензээ авсан,ТЭЗҮ-гээ хийсэн(барилгынхан барилгаа барьчхаад бүх зөвшөөрлөө хөөцөлддөг гэдэг шиг), 27улсын хэл дээрээс орчуулга хийхээс эхлээд асар их бичиг цаасны ажил,түүнээс гадна "ашгийн төлөө"-хамгийн хямдхан саналуудыг түүж авдаг, хамгийн хямд тоног төхөөрөмж авдаг, хамгийн хямд ажлын хөлс төлдөг( ЧАНАР ямар байх нь ойлгомжтой)польшоос "ган"-авсан нь БРАК-бөөн там,нийт 3600-ажилчдаас 1600-нь 50-улсаас ирсэн-эдний цагийн хөлс-11€ бол финнүүдийнх-30€,франц нь -300€.2008онд 1000-ажилтан "ажил хаялт"-зарласан, Итали тоног төхөөрөмж-БРАК,франц труба-БРАК-финнү
Финнүүд жинхэнээсээ уурлаж эхэлсэн өөрсдийнхөө зардлаар алдаагаа ЗАС гэж шаардсан, Siemens-тэсэлгүй төслийг хаяад ГАРСАН(бөөн алдагдалтай-578сая€), гэтэл бас немцүүдийн хийсэн программ нь финнүүдэд маш хорлолтой байж , энэ асуудлыг 2014онд өөрчилж шийдсэн,ашиглалтанд орох хугацааг 2012 , 2013, 2016 гэж зарлаж байснаа сүүлдээ зарлахаа ч больсон, төслийн үнэ 8,6тэрбум€-д хүрсэн,эцэстээ европын хуульчид,өмгөөлөгчид л хамгийн их ашиг хийсэн байдаг, 2018онд ашиглалтанд орсон чинь Финнүүд өөрсдөө ямарч эрх мэдэлгүй,францын ЗГ-н мэдлийн EDF- гэсэн финнүүдийн мөнхийн өрсөлдөгч эрчим хүчний компанийн мэдэлд орсон байна. PS: энэ "ацс"-г финнийн баячууд,баян компаниуд зөвхөн өөрсдөө л ашиглах гэж захиалжээ
Дэмийдээ, хайран мөнгө
Эргүү тэнэг баярхүү хогоо,дэлхийд цөөхөн улсад "ацс"-байдаг ,үүнээс франц ердөө 1,2-хон л улсад "ацс"-барьж өгчээ , өмхий баярхүү новшоо,энэ арево(arevo)+Siemens консорциум Финляндад 2006онд ацс барьж өгнө гээд шууд 3,2тэрбум€ авсан байдаг(2010онд ашиглалтанд өгнө,ийм ацс-6,7 жил зарцуулдаг юм байна гэтэл гэрээнд -4жил), тэгээд яасан гээч арево 27-улсын 1400-туслан гүйцэтгэгчийг хөлсөлсөн,бүтээгдэхүүнийг нь авсан,барьж байхдаа лицензээ авсан,ТЭЗҮ-гээ хийсэн(барилгынхан барилгаа барьчхаад бүх зөвшөөрлөө хөөцөлддөг гэдэг шиг), 27улсын хэл дээрээс орчуулга хийхээс эхлээд асар их бичиг цаасны ажил,түүнээс гадна "ашгийн төлөө"-хамгийн хямдхан саналуудыг түүж авдаг, хамгийн хямд тоног төхөөрөмж авдаг, хамгийн хямд ажлын хөлс төлдөг( ЧАНАР ямар байх нь ойлгомжтой)польшоос "ган"-авсан нь БРАК-бөөн там,нийт 3600-ажилчдаас 1600-нь 50-улсаас ирсэн-эдний цагийн хөлс-11€ бол финнүүдийнх-30€,франц нь -300€.2008онд 1000-ажилтан "ажил хаялт"-зарласан, Итали тоног төхөөрөмж-БРАК,франц труба-БРАК-финнү
Финнүүд жинхэнээсээ уурлаж эхэлсэн өөрсдийнхөө зардлаар алдаагаа ЗАС гэж шаардсан, Siemens-тэсэлгүй төслийг хаяад ГАРСАН(бөөн алдагдалтай-578сая€), гэтэл бас немцүүдийн хийсэн программ нь финнүүдэд маш хорлолтой байж , энэ асуудлыг 2014онд өөрчилж шийдсэн,ашиглалтанд орох хугацааг 2012 , 2013, 2016 гэж зарлаж байснаа сүүлдээ зарлахаа ч больсон, төслийн үнэ 8,6тэрбум€-д хүрсэн,эцэстээ европын хуульчид,өмгөөлөгчид л хамгийн их ашиг хийсэн байдаг, 2018онд ашиглалтанд орсон чинь Финнүүд өөрсдөө ямарч эрх мэдэлгүй,францын ЗГ-н мэдлийн EDF- гэсэн финнүүдийн мөнхийн өрсөлдөгч эрчим хүчний компанийн мэдэлд орсон байна. PS: энэ "ацс"-г финнийн баячууд,баян компаниуд зөвхөн өөрсдөө л ашиглах гэж захиалжээ
Энэ тэнэг өөрөө трамвайнд сууж үзсэн үү. Замын голоор явдаг, хүн буулгаж суулгахад хөдөлгөөн зогсдог, тийм өргөн зам манайд хаа бна.
Нэг юмаа хийгээд дуусгаач. Метро, трамвай, хурдны зам, дүүжин тээвэр...удахгүй ахиад нэг юм балайраад эхэлнэ
Маргаашнаас трамвай, метроны билет зарж эхэлбэл бүү гайхаарай
Маргаашнаас трамвай, метроны билет зарж эхэлбэл бүү гайхаарай
Энэ хүн нөгөө метрогоо болиод трамвай руу орох нь ээ, тосоор гоож гэж
Энэ хүн нөгөө метрогоо болиод трамвай руу орох нь ээ, тосоор гоож гэж
Одоо бгаа ганц Төмөр замаараа олигтойхон давчихаж чадахгүй байж...
Балай пизда.
эргүү мулгуу, зөрүүд новш юм аа, 19-р зууны үеийн дуу чимээ ихтэй, замын голоор явдаг, замын голд хүнээ буулгадаг ийм хоцрогдсон юмаар ацаа хийдгийн?
Нөгөө метро хаачив аа
Болосрол мэдлэггүй нэг ийм нөхдүүд төрийн толгойд гарч байгаа харанхуй үе удахгүй дуусах болтугай л гэж хүлээхээс дээ
Трамвай манайд нэлээд хэцүү шүү манайх шиг цаг ууртай газар,харин мeтро газар доогуур явдаг тулд манайд яг тохирно шүү ,унаа хүлээж даарч зогсохгүй дагаад маш олон байнгын ажилын байр асар их гарна..Энд eвроп шиг зөөлөн уур амьсгалтай газар хүртэл жаахан цас ороход даруй цэвэрлэж бхгүй бол зам нь цасанд дарагдаж мөстөж жаахан өөд газар гарахгүй эвгүй унаа бна лээ.Судалгаа маш чухал шүү.
Яасан их гуйвж дайвдаг юм бэ, Нямбаа. Зүхүүлсээр байгаад эргүүтчихээ юу? Метро барина гэхээр чинь баруун солгойгүй л өмөөрч байгаа шүү. Зоригтой байгаач
Манайд эрлийз нийтийн тээврийн хэрэгсэлтэй болж бна. Үүнээс болж хотоо хог болгох нээ .Энэ ч тийм тохиромжтой биш
Эргүү тэнэг баярхүү хогоо,дэлхийд цөөхөн улсад "ацс"-байдаг ,үүнээс франц ердөө 1,2-хон л улсад "ацс"-барьж өгчээ , өмхий баярхүү новшоо,энэ арево(arevo)+Siemens консорциум Финляндад 2006онд ацс барьж өгнө гээд шууд 3,2тэрбум€ авсан байдаг(2010онд ашиглалтанд өгнө,ийм ацс-6,7 жил зарцуулдаг юм байна гэтэл гэрээнд -4жил), тэгээд яасан гээч арево 27-улсын 1400-туслан гүйцэтгэгчийг хөлсөлсөн,бүтээгдэхүүнийг нь авсан,барьж байхдаа лицензээ авсан,ТЭЗҮ-гээ хийсэн(барилгынхан барилгаа барьчхаад бүх зөвшөөрлөө хөөцөлддөг гэдэг шиг), 27улсын хэл дээрээс орчуулга хийхээс эхлээд асар их бичиг цаасны ажил,түүнээс гадна "ашгийн төлөө"-хамгийн хямдхан саналуудыг түүж авдаг, хамгийн хямд тоног төхөөрөмж авдаг, хамгийн хямд ажлын хөлс төлдөг( ЧАНАР ямар байх нь ойлгомжтой)польшоос "ган"-авсан нь БРАК-бөөн там,нийт 3600-ажилчдаас 1600-нь 50-улсаас ирсэн-эдний цагийн хөлс-11€ бол финнүүдийнх-30€,франц нь -300€.2008онд 1000-ажилтан "ажил хаялт"-зарласан, Итали тоног төхөөрөмж-БРАК,франц труба-БРАК-финнү
Финнүүд жинхэнээсээ уурлаж эхэлсэн өөрсдийнхөө зардлаар алдаагаа ЗАС гэж шаардсан, Siemens-тэсэлгүй төслийг хаяад ГАРСАН(бөөн алдагдалтай-578сая€), гэтэл бас немцүүдийн хийсэн программ нь финнүүдэд маш хорлолтой байж , энэ асуудлыг 2014онд өөрчилж шийдсэн,ашиглалтанд орох хугацааг 2012 , 2013, 2016 гэж зарлаж байснаа сүүлдээ зарлахаа ч больсон, төслийн үнэ 8,6тэрбум€-д хүрсэн,эцэстээ европын хуульчид,өмгөөлөгчид л хамгийн их ашиг хийсэн байдаг, 2018онд ашиглалтанд орсон чинь Финнүүд өөрсдөө ямарч эрх мэдэлгүй,францын ЗГ-н мэдлийн EDF- гэсэн финнүүдийн мөнхийн өрсөлдөгч эрчим хүчний компанийн мэдэлд орсон байна. PS: энэ "ацс"-г финнийн баячууд,баян компаниуд зөвхөн өөрсдөө л ашиглах гэж захиалжээ
Трамвай яармаг орчимд ногоон бүсээр болно. Гүүрнээс цааш Энхтайвны гүүр давахад одоогийн 2урсгал 6 эгнээний 2 нь байхгүй болно. Дээр нь буудлууд одоогийн үлдсэн эгнээнүүдийн тээврийн хөдөлгөөнд саад болно. Энэ нөхцөлийг Тэзү зураг төсөл дээр анхаарах л байх даа. LRT зүгээр байсан юм даа. Дээрх маршрутын бүсэд газар доогуур ч явах боломжтой
Хичнээн олон жил янз бүрээр ярьдаг пм бэ? Нэгдсэн бодлого тооцоо судалгааигэж бнуу? Метро олон талын ая холбогдолтой гээд ТЭЗҮ бүх юм нь аль хэдийн гарсан. Гэтэл одоо ийм сонин юм яриад сууж бх юм.
ТЭЗҮ гэж 1 сайхан унацтай бизнес бн.
Метрогоо больёо…Трамвай…Трамвай…зүүдэлж сэрлээ би? Х.Нямбаатар.